Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'młodego' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 6 wyników

  1. Witam , mam 20 lat , szukam samochodu dla siebie , szczerze mówiąc jestem bardzo mocno rozbity, pomiędzy propozycjami taty a propozycjami brata, sam też mam kilka aut na oku , moglibyście jako bardziej doświadczeni kierowcy pomóc coś fajnego wybrać? Wiadomo , że patrzymy tu na auta przez pryzmat mojego wieku , nie ma to być auto rodzinne ani też super przestronne. Ukierunkuje was modelami i markami które przyszły mi do głowy i które miałem zamiar kupić , a mianowicie są to : - BMW E92 335i (2007-2009r) -Ford Mustang 4.0 - 305KM (2008-2010r) -Audi A5 (bardzo mocno wątpię) ze względu na słabe wersje silnikowe i przynależność tej marki do Volkswagena którego nie darzę zbyt mocną sympatią. -BMW E60 530d (2007-2008r) Coś byście polecili z tego kierunku? Z góry wielkie dzięki, Szerokości i Wszystkiego Dobrego dla wszystkich kierowców w Nowym Roku. Pozdrawiam Karol
  2. Witam, Po długim czasie nieobecności, wróciłem w "miejsce" gdzie niegdyś spędzałem wiele czasu ... z pytaniem. Otóż siostra zamierza się z zakupem samochodu, mieszkamy blisko siebie, więc może być tak, że raz na ruski rok będę tym samochodem kierował. Z racji tego, że nikt z bliskiej rodziny nie ma zniżek, pojawiają się schody odnośnie ceny. I tu się zaczyna problem. Czy skoro nie będę kierowcą regularnym to musimy zaznaczyć opcję z kierowcą do 26 roku życia? Co jeżeli nie zaznaczymy i spowoduję wypadek- bo tu mam parę wersji: 1. Z czeluści "internetów", że w takim momencie dopłaca się różnice w składce, która jest bez, a która byłaby z takim kierowcą. 2. Od początkującego agenta, że tę opcję zaznacza się tylko wtedy jak młoda osoba jest współwłaścicielem. 3. Od paru znajomych, że może być tak, że ubezpieczyciel będzie domagać się zwrotu kosztów poniesionych przy likwidacji szkody. Powiem szczerze, że nic ciekawego na ten temat nie znalazłem, a w ubezpieczeniach jestem zielony. Ktoś coś wie na ten temat i podzieli się tą wiedzą?
  3. Witam wszystkich serdecznie. Szukam dla siebie pierwszego własnego samochodu. Do tej pory pożyczałem od taty Nissan'a Almerę N16 1.5 90KM w benzynie. Nie powiem fajnie się jeździ ale mi się osobiście to auto nie zbyt podoba. Mój budżet to +/- 20 000 zł. auto musi być max 10 letnie, najlepiej młodsze w miarę ekonomiczna (6-7l) nie chcę się ścigać ale, żeby to jakoś fajnie jeździło klima, elektryczne szyby, radio Warszawa i okolice w miarę ładne (wizualnie to podoba mi się np. astra bertone coupe czy audi a3 8l) Myślałem już nad Astrą II 1.4 lub 1.6, co prawda czytałem, że pomiędzy tymi dwoma silnikami nie ma różnicy w spalaniu a 1.8 żwawszy. Co możecie mi jeszcze polecić ? Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi.
  4. witam mam prawo jazdy rok i jakos w wakacje mam zamiar kupic klasyka (youngtimera) do 5-6 tys i go powoli remotowac nasowa mi sie na mysl odrazu kilka modeli bmw e30 ; e28 mercedes w124 fiat 125p audi 80 opel manta prosze i wasza ocena, patrzylem rowniez za eclipse 2g (troche tu nie pasuje ale ma swoja historia) i golfem mk1 co wy myslicie na ten temat prosze podradzic i moze dodac swoje propozycje innego auta duza uwage przywiazuje temu by czesci nie byly na poczatku drogie to moj pierwszy klasyk (ps mam czym jezdzic to bedziec taki klasyk na codzien jak go doprowadze do dobrego stanu) z gory dziekuje wiem ze zawsze udzielicie pomocy
  5. ŠKODA Rapid Spaceback: udany start młodego kompaktu ŠKODY › Pierwszy hatchback ŠKODY w obszernym segmencie kompaktów świetnie radzi sobie na rynku: od października 2013 roku dostarczono klientom już niemal 12.000 samochodów › Stylistyka: dynamiczna, atrakcyjna dla młodych klientów › Typowa ŠKODA: przestronna, funkcjonalna i z pomysłami „Simply Clever” › Indywidualna: panoramiczny dach szklany i długa tylna szyba › Środowisko: oszczędne silniki benzynowe i wysokoprężne; emisja CO2 od 99 g/km Mladá Boleslav/Genewa, marzec 2014 – Rapid Spaceback jest pierwszym kompaktowym hatchbackiem czeskiej marki. ŠKODA Rapid, wprowadzona na rynek jesienią 2013 roku, wyróżnia się swoją emocjonalną, dynamiczną i świeżą stylistyką oraz przyciąga uwagę młodszych grup klientów. Samochód stawia na czysty, indywidualny wygląd o szczególnym szyku, zwłaszcza w wykonaniu z panoramicznym szklanym dachem i długą tylną szybą. Młody kompakt ŠKODY świetnie został przyjęty przez klientów. Do dziś (stan na 31.01.2014) ŠKODA dostarczyła klientom już niemal 12.000 samochodów. Typowo dla ŠKODY model oferuje mnóstwo miejsca, liczne rozwiązania „Simply Clever”, kompleksowe bezpieczeństwo, nowoczesną technikę, małe zużycie paliwa i znakomity stosunek ceny do jakości. „Nowa ŠKODA Rapid Spaceback jest kamieniem milowym dla ŠKODY. Oznacza ona wejście do strategicznie ważnego segmentu kompaktowych hatchbacków”, powiedział Prezes Zarządu ŠKODY, prof. dr h.c. Winfried Vahland. „ŠKODA Rapid Spaceback jest świeża i dynamiczna. To kompaktowy samochód o sportowych ambicjach, przestronny i praktyczny, idealny dla młodych ludzi i rodzin. Rapid Spaceback wzbogaca tę klasę i stanowi perfekcyjne połączenie emocjonującej stylistyki i dobrych, praktycznych cech ŠKODY”, dodał prof. dr Vahland. Świeży, przestronny kompakt o sportowych cechach Precyzyjne linie, dynamiczne kontury i wyrazista gra światła i cienia – nowa ŠKODA Rapid Spaceback jest autem o sportowej świeżości i dynamicznej elegancji, atrakcyjnym i pociągającym już od pierwszego spojrzenia. Profil boczny ŠKODY Rapid Spaceback ma szczególne akcenty. W porównaniu z tradycyjnymi hatchbackami sylwetka jest bardziej dynamiczna i rozciągnięta, podkreślona wyrazistymi liniami, dużym rozstawem osi (2.602 milimetrów) i ostrą, wysoko umieszczoną linią bocznego przetłoczenia. Pomiędzy słupkiem C i D w ŠKODZIE Rapid Spaceback znajduje się trzecie okno boczne. Duże powierzchnie okien wraz ze smukłymi słupkami tworzą jasną i przyjazną atmosferę wewnątrz i zapewniają doskonałą widoczność. Duży akcent położono na możliwości indywidualizacji. Jedną z atrakcji jest ogromny, opcjonalny szklany dach panoramiczny ciągnący się od przedniej szyby aż do tylnej, zapewniający pasażerom niezakłócony widok nieba. Efekt: duża ilość światła, poczucie przestrzeni i świeżości. Dach panoramiczny ma wymiary 1.713 x 1.155 milimetrów, a jego przejrzysta powierzchnia wynosi 1.210 x 780 milimetrów. Dach panoramiczny Rapida Spacebacka wygląda jeszcze bardziej atrakcyjnie w połączeniu z wydłużoną tylną szybą. Powierzchnia przeszklona sięga wtedy od szyby przedniej, poprzez dach panoramiczny aż do końca pokrywy bagażnika. Przyciemniona, długa tylna szyba sięga prawie o dziesięć centymetrów dalej niż zwykła tylna szyba Rapida Spacebacka. Właśnie te dwa nowe, charakterystyczne elementy nadają Rapidowi Spacebackowi niepowtarzalną indywidualność. Tył podkreśla dynamiczny charakter Rapida Spacebacka. Linie są czyste i wyraziste. Czarna wstawka, pełniąca rolę dyfuzora, i światełka odblaskowe w zderzaku oraz szerokie lampy tylne w charakterystycznym dla marki kształcie litery „C” podkreślają poziomą orientację. Umieszczonemu centralnie logo marki towarzyszą napisy: „ŠKODA” po lewej stronie i nazwa modelu „RAPID” po prawej. Przód ŠKODY Rapid Spaceback zawiera charakterystyczne elementy Rapida: wydatną atrapę chłodnicy z 19 pionowymi listewkami i chromowaną ramką, logo ŠKODA na zaokrąglonym „nosie” maski i reflektory główne oraz przeciwmgłowe rozmieszczone na planie liścia koniczyny. Już od wprowadzenia na rynek Rapid Spaceback na życzenie jest dostępny z pakietem ksenonowym. W jego skład wchodzą ksenonowe reflektory główne i reflektory przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów. Przestronne, atrakcyjne wnętrze – do gruntu „Simply Clever” „Ze swoją atrakcyjną kombinacją dużej ilości miejsca, funkcjonalności i stylistyki Rapid Spaceback jest bardzo przestronnym autem, które reprezentuje jedną z kluczowych wartości naszej marki”, powiedział Werner Eichhorn, Członek Zarządu ŠKODY ds. Sprzedaży i Marketingu. „Typowo dla ŠKODY wnętrze Rapida Spacebacka wyznacza nowy standard w swojej klasie”, dodał Eichhorn. Rapid Spaceback ma tyle samo miejsca dla pasażerów jak „starszy brat”, pomimo, że jest krótszy o 18 centymetrów od limuzyny: tył Rapida Spacebacka oferuje w swoim segmencie najwięcej miejsca na nogi (64 milimetry) i przestrzeni w linii głowy (980 milimetrów). Bagażnik o pojemności 415 litrów lub 1.380 litrów po złożeniu kanapy jest jednym z największych w segmencie. Do wielkiej przestronności dochodzą liczne rozwiązania „Simply Clever”: nowy Rapid Spaceback ma podwójną podłogę w bagażniku, która umożliwia podzielenie przestrzeni na dwa poziomy, umożliwiając lepsze jego wykorzystanie. Ponadto Rapid Spaceback ma wszystkie praktyczne rozwiązania znane z Rapida w wersji limuzyny. Należą do nich: skrobaczka do szyb na pokrywie wlewu paliwa, kieszeń na kamizelkę odblaskową pod fotelem kierowcy, dwustronna mata w bagażniku czy pojemnik na odpadki w drzwiach. Inne przykłady to uchwyt na kwit parkingowy, uchwyt na urządzenia multimedialne, uchwyty na kubki z przodu i z tyłu oraz półka bagażnika, którą można schować za kanapą. Wnętrze nowego Rapida Spacebacka może się także pochwalić sportową, trójramienną kierownicą, eleganckimi listwami dekoracyjnymi i świeżymi wzorami obić foteli. Bezpieczeństwo bez kompromisów Nowa ŠKODA Rapid Spaceback oferuje typowy dla ŠKODY, wysoki standard bezpieczeństwa. Obszerny pakiet bezpieczeństwa chroni pasażerów w razie wypadku. W jego skład wchodzą czołowe i boczne poduszki bezpieczeństwa, kurtyny gazowe, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości zaczepienia i napinaczami z przodu oraz zagłówki z regulacją wysokości. W krajach UE w standardzie znajdują się układy ABS i ESC (Electronic Stability Control, stabilizacja toru jazdy). Kolejnymi elementami bezpieczeństwa czynnego są opcjonalne ksenonowe reflektory główne, nadzór ciśnienia w oponach, reflektory przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów i wspomaganie ruszania pod górę. Rapid Spaceback jest wyposażony w elektromechaniczne wspomaganie kierownicy C*EPS (Column-Electric Power Steering). Stopień elektromechanicznego wspomagania kierownicy zależy od prędkości jazdy. W C-EPS programowo sterowany silnik elektryczny, osadzony na kolumnie kierownicy, wspomaga ruchy kierownicą. Zalety w stosunku do zespołu hydraulicznego z pompą hydrauliczną, wężami i płynem hydraulicznym to mniejsza masa i mniej miejsca potrzebnego na zabudowę. Cztery silniki benzynowe, dwa wysokoprężne W Europie ŠKODA Rapid Spaceback jest dostępna z czterema silnikami benzynowymi i dwoma wysokoprężnymi. Te nowoczesne jednostki napędowe mają moc od 55 kW do 90 kW. Silnik wysokoprężny 1.6 TDI/66 kW świętuje swoją premierę w rodzinie modeli Rapida wraz z premierą Rapida Spacebacka. Rozszerza on ofertę silnika wysokoprężnego 1.6 TDI/77 KW. W wersji GreenLine Rapid Spaceback z silnikiem 1.6 TDI/77 KW zużywa zaledwie 3,8 l oleju napędowego na 100 km, a emisja CO2 wynosi 99 g/km. Silnik ten można zamówić w połączeniu z automatyczną siedmiostopniową skrzynią biegów DSG. Wszystkie silniki TDI i TSI są też dostępne w oszczędnych wersjach Green tec. Wśród silników benzynowych są dostępne cztery jednostki napędowe. Trzycylindrowy silnik 1.2 MPI/55 kW i dwa czterocylindrowe 1.2 TSI (63 kW i 77 kW) są dostępne z ręczną skrzynią biegów. Największy silnik benzynowy, 1.4 TSI o mocy 90 kW, jest oferowany z siedmiostopniową automatyczną skrzynią biegów DSG. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. Witam wszystkich! Razem z mężem poszukujemy autka którym będziemy wspólnie jeździć Budżet jaki mamy na wydanie to ok. 12 tys zł... Autko będzie nam służyło głównie do jazdy po mieście, a co się z tym wiąże gabaryty nie za duże, raz w roku dłuższy wypad na wakacje... Zależy nam na małym spalaniu przez co chcemy coś z instalacją gazową bądź montaż w późniejszym czasie. Z wyposażenia, ABS, klimatyzacja, wspomaganie. Na razie dzieci nie planujemy więc będziemy podróżować w dwójkę. Mi jako kobiecie zależy na łatwym manewrowaniu podczas parkowania i dobrej widoczności zarówno podczas jazdy jak i wcześniej wspomnianego parkowania (od nie dawna mam prawo jazdy ). Mąż chciałby coś bardziej "sportowego" głównie zależy mu na wyglądzie Powiem szczerze że miałam okazję pojeździć Peugeotem 206 mamy i szczerze po podniesieniu na maximum fotela słaba była widoczność do przodu bo się wpada w fotel tym bardziej że nie jestem za wysoka ... Co byście polecili? Ja się kompletnie na tym nie znam a mąż chce Alfe 156 na którą ja się nie chce zgodzić bo jest to autko za duże dla mnie ... Dodam jeszcze że będzie to nasze wspólne pierwsze autko a ja jestem młodym nie doświadczonym kierowcą
×