Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'lancer' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 218 wyników

  1. Mitsubishi Lancer Evolution Pierwsza generacja Mitsubishi Lancera pojawiła się na rynku w 1973 roku (w Europie w 1974). Firma ta, zachęcona sukcesami większego brata Lancera - Galanta VR-4 na trasach rajdowych, zdecydowała się na zupełnie nowe auto, z powodu chęci udziału w rajdach WRC (rok 1990). Pierwszy, historyczny Lancer Evolution (EVO I) w nadwoziu CD9A pojawił się w 1992 roku. Był to samochód zaprojektowany jako baza dla wersji rajdowej i wyprodukowano go jedynie 5000 egzemplarzy. Lancer Evolution otrzymał 2-litrowy turbodoładowany silnik o oznaczeniu 4G63, blizniaczy do monotowanego w modelach Galant i Eclipse. Poddano go jednak pewnym modyfikacjom - wał korbowy, tłoki oraz korbowody, różniły się od wcześniejszych wersji, podniesiony został stopień sprężania do 8,5:1 i zastosowano duży intercooler zamontowany w pasie przednim. Zaowocowało to wynikiem 250 koni mechanicznych przy 6000 obr./min. Zawieszenie przednie oparto na kolumnach MacPherson'a , zaś z tyłu zastosowano układ wielowahaczowy. Układ napędowy przeniesiono wprost z Galanta VR-4, pozostawiając układ z wiskotycznym sprzęgłem w środkowym mechanizmie róznicowym i tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu. Co znamienne, w tym samym roku inżynierowie Subaru postanowili również odświeżyć wizerunek swojej marki w rajdach samochodowych i debiut Lancera Evolution zbiegł się w czasie z premierą nowego Subaru Impreza. Tak rozpoczęła się wielka rywalizacja między tymi modelami, trwająca nieprzerwanie do dziś i ciągle nierozstrzygnięta. Następna wersja Lancer Evolution II (EVO II) pojawiła się pod koniec 1993 roku. Wprowadzono niewielkie zmiany, skupiając się na poprawieniu doskonałych własności Evolution. Zmieniono nieco ustawienia zawieszenia, zastosowano większy rozmiar opon, zwiększając jednocześnie rozstaw kół i osi. Drobne zmiany w silniku, wraz z podniesieniem ciśnienia doładowania, zaowocowały wzrostem mocy do 256 KM EVO III? Najlepiej sprzedający się egzemplarz w historii EVO! Zwiększone "skrzydło" z tyłu, nowa turbina (TD05H-16G-7), a kompresor zmieniono na lepszy - 68mm 16G6. I znów zmiana stopnia sprężenia - tym razem 9.0:1. Evo "czwórka" to zwiększona waga o około 40kg (200 lbs), stopień sprężenia zwrócony do 8.8:1 i moc o wiele większa, bo aż 276 konna. Mitsubishi zainteresowało się wtedy już normalnym rynkiem, nie tylko tym rajdowym. Evo V zostało wydłużone o 75mm - 35mm z tyłu, a 40mm z przodu. Auto otrzymało nowe, aluminiowe felgi o rozmiarze '17. Turbina została zwiększona do 10.5cm2. Cylindry zwiększono o 0.3mm, wciąż jednak trzymając się zasad klasy - silnik nie wyszedł poza 2000cm3. Oficjalnie moc się nie zmieniła, lecz powszechnie wiadomo, że lekko przekroczyła 280 koni. Bez względu na zmiany ciężar auta zwiększył się zaledwie o parę kilogramów. W EVO VI został zmieniony lekko układ chłodzenia i powiększono intercooler. Mimo, że Mitsubishi nie mówiło o zmianie mocy, to jednak w silniku, jako pierwszym na świecie, zastosowano tytanowo - aluminiowe koło turbiny. Rok 2001 - od pierwszego EVO mija lat jedenaście - zostaje wprowadzony EVO VII. Model ten bazował na nowej płycie podłogowej - Lancer Cedia, większej o jeden rozmiar od poprzedniej. Dodano układy sterownicze ACD i AYC, sterowane jednym chipem. Razem zapewniały mniejszą podsterowność auta. Znów zwiększono intercooler - tym razem o 20mm. Waga zwiększyła się o paręnaście kilo. Przedostanie Evolution, numer VIII zostało wprowadzone w roku 2004. Moc Wciąż bez zmian - około 280 koni. Większych zmian nie było, jedynie kosmetyczne, które sprawiły, że ta generacja Lancera EVO jest uważana za najładniejszą. W roku 2006 na rynku pojawiła się także kolejna wersja Mitsubishi Lancer Evolution oznaczona symbolem IX. w której to dodano zmienne fazy rozrządu - system MiVEC. W nowym modelu zastosowano mocniejszy silnik z systemem zmiennych faz rozrządu MIVEC, 6-biegowśskrzynię biegów, opcjonalne zawieszenie Bilstein i aluminiowe obręcze BBS(w podstawowej wersji aluminiowe obręcze Enkei), obniżono masę pojazdu i ulepszono właściwości aerodynamiczne oraz system chłodzenia. Wprowadzono także zmiany stylistyczne nadwozia i wnętrza, które jest obszerniejsze i bardziej komfortowe także dzięki bogatszemu wyposażeniu. Poprawiono osiągi auta - Lancer Evolution IX z 280-konnym silnikiem rozpędza się do prędkości 100 km/h w 5,7 sekundy, a prędkość maksymalna tego pojazdu to 250 km/h. Na rynek zostały wprowadzone wersje PO1, P03(wersja P03 ma zawieszenie Bilstein i aluminiowe obręcze BBS. Istnieje podrasowana wersja Lancer Evolution IX MR, której autorami są firmy HKS oraz Ralliart. Moc silnika Lancera Evolution IX waha się od 280 KM aż do 360 KM(oraz na zamówienie wersja 400 KM). Wszystkie wersje są dostępne z pełną gwarancją producenta.
  2. Świetne EVO, zdecydowanie jedno z lepszych które widziałem. More: Epitome of Modification // Michael Zomaya’s Widebody Evo. | StanceNation
  3. diego1

    Mitsubishi Lancer Evo 8

    Witam. Dawno już nie rysowałem samochodów i postanowiłem to zmienić. Tym razem jest to Mitsubishi Lancer Evo 8 z filmu "F&F: Tokyo Drift". Tak jak zwykle nie wyszły mi koła , ale myślę że reszta nie jest aż tak zła Format A4 Kredki i ołówki Kooh I Noor Czas pracy ok. 12h.
  4. Niezłe to jest... Więcej: A Cut Above the Rest // Mark Enriquez’s Evo X. | StanceNation
  5. Fajne Evo na najnowszych Enkei-ach... Niezła sztuka ogólnie... Więcej: Form Meets Function // Srun’s Track-Ready EVO. | StanceNation
  6. OUTLANDER I PAJERO - 23% BEZ KRATKI! LANCER 2014 JUŻ OD 52 990 ZŁ OUTLANDER OD 83 990 ZŁ Firma Mitsubishi ogłosiła promocyjne warunki zakupu samochodów w styczniu. Z myślą o właścicielach firm przygotowano specjalną propozycję, która daje możliwość zakupu modelu Outlander z korzyścią 23% od ceny cennikowej, bez konieczności montowania kratki i ryzyka kontroli skarbowej. Szczegóły tej oferty są dostępne w polskich salonach Mitsubishi Motors. Mitsubishi Pajero z roku modelowego 2014 można kupić nawet za 146 990 zł po zniżce wynoszącej 8000 zł lub w wersji bogato wyposażonej wersji Instyle AT w cenie 177 090 zł obniżonej aż o 23%, czyli o 52 900 zł. W ofercie pojawił się także Mitsubishi Lancer w wersji Sedan i Sportback z roku modelowego 2014 w cenie od 52 990 zł, która uwzględnia znaczącą, stałą obniżkę cennika i styczniowy rabat w wysokości 7000 zł. O 12 000 taniej i w cenie od 63 300 zł można w tym miesiącu kupić Mitsubishi ASX model roku 2014 a decydując się na pickup Mitsubishi L200 2014 można także liczyć na zniżkę w wysokości 12 000 zł. Ceny nowego modelu Mitsubishi Outlander zaczynają się od 83 990 zł a Pajero Sport można nadal kupić o 10 000 zł taniej, od 127 990 zł. Ostatnie egzemplarze Lancera Evolution 2013 można kupić ze zniżką sięgającą 20 000 zł z możliwością dalszej negocjacji. Modele Mitsubishi Lancer, ASX, Outlander, L200, Pajero Sport i Pajero są dostępne w naszym kraju z bezpłatną, 4-letnią, przedłużoną gwarancją obowiązującą do przebiegu 300 000 km. Outlander - 23% bez kratki dla przedsiębiorców Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców Mitsubishi oferuje swój znany model SUV o nazwie Outlander w specjalnej ofercie dla właścicieli firm, za sprawą której mogą oni uzyskać korzyść w wysokości aż 23% ceny tego auta bez konieczności montowania kratki, która ogranicza funkcjonalność samochodu i jego walory estetyczne. Nie bez znaczenia jest fakt, że korzystając z tej propozycji, klienci nie narażają się na kontrole Urzędu Skarbowego, które grożą w przypadku zakupu samochodu z homologacją i odliczeniu podatku VAT do czasu wejścia w życie nowych przepisów w marcu 2014 roku. Więcej informacji na temat tej oferty można uzyskać w autoryzowanych placówkach Mitsubishi Motors na terenie Polski Oto szczegóły nowej oferty promocyjnej dla klientów indywidualnych: Lancer Sedan i Sportback – model 2014, produkcja 2013 Lancer - oferta promocyjna w styczniu OPCJA 1 Zniżka w wysokości 7000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt balonowy 50/50 (12M) + zniżka 6000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% + rabat 6000 PLN brutto ASX – model 2013 i 2014, produkcja 2013 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 12 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 11 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 11 000 PLN brutto OPCJA 4 Kredyt 50/50 (24M) + zniżka 5 300 PLN brutto Lancer Evolution – model 2013, produkcja 2012 Zniżka w wysokości 20 000 PLN brutto OUTLANDER - model 2013, produkcja 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 5000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + rabat 5000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% + zniżka 4300 zł OPCJA 4 Promocyjny kredyt “Niski %” w Santander Consumer Bank S.A + zniżka 5000 zł L200 Double Cab MY2014 – rok produkcji 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 12 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) i zniżka 11 000 zł brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) i zniżka 11 000 zł brutto PAJERO 5D MY 2013 i 2014 - rok produkcji 2013 – wersje Invite MT i Intense AT Zniżka w wysokości 8000 PLN brutto PAJERO 5D MY 2014 - rok produkcji 2013 i 2014 – wersja Instyle AT Rabat w wysokości 52 900 PLN brutto PAJERO 5D MY 2014 - rok produkcji 2014 – wersja Invite MT Zniżka w wysokości 5000 PLN brutto PAJERO 5D MY 2014 - rok produkcji 2014 – wersja Instyle AT Rabat w wysokości 52 900 PLN brutto PAJERO SPORT MY2013 - rok produkcji 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 10 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) i zniżka 9000 zł brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) i zniżka 9000 zł brutto Źródło: MMC Car Poland
  7. Niezłe to jest, prawda? Więcej: DAT EVO X // Harold’s Bagged Mitsubishi EVO. | StanceNation
  8. Agresywnie, acz bez przesady... Więcej: Subtle & Purposeful | Downshift
  9. "Ósemka" w ciekawej realizacji, kolor niezły... Więcej: StanceNation
  10. Gdzieś już podobny projekt widziałem... More: 2006 Mitsubishi Lancer Evolution IX MR - Super Street Magazine
  11. Ostatnie Evo w ciekawej odsłonie... Więcej: StanceNation
  12. [h=1]Rafał Grzesiński | Mitsubishi Lancer VS | GSMP Korczyna 2013 - Onboard z przygodą trening[/h]
  13. bart60zasx

    Mitsubishi Lancer Ralliart

    Mitsubishi Lancer Ralliart Autor: bart60zasx Technika: Ołówki 2b-8b (+gumka, wiszer ) Czas: około 14h Opis: Wróciłem po długiej przerwie , długo się zbierałem aby narysować coś nowego , nie jestem z niego zadowolony , jak zwykle najbardziej rażą mnie w oczy koła , chyba nigdy tego nie ogarnę , aczkolwiek wydaje mi się ,że osiągnąłem minimalny postęp do przodu względem mojej ostatniej pracy ołówkami (Alfy Romeo GT) , nie będę więcej się rozpisywał , czekam na wasze opinie PS. Praca jest ukończona w 99% , chciałem dodać kilka cienkich kresek jakimś białym żelopisem ,gdzie gumką nie dałem rady albo się rozmazało ale niestety u mnie w okolicy "pierwszy raz słyszą o takim kolorze żelopisu" Rysunek:
  14. [h=1]Wakacyjny Rally Sprint 4 Runda SMT 14.07.2013 Mitsubishi Lancer Evo IX Slide !!![/h]
  15. [h=1]MARTINVLOG 04: "Mitsubishi Lancer EVO9 - treningi przed Hiszpanią" 21.06.2013[/h]
  16. MITSUBISHI LANCER UZYSKAŁ TYTUŁ "BEST VALUE" W SEGMENCIE NIEWIELKICH SEDANÓW PRZYZNANY PRZEZ USAA Firma Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA) ogłosiła, iż przystępny cenowo i doskonale wyposażony sportowy sedan Mitsubishi Lancer uzyskał tytuł "Best Value" (najlepszy stosunek ceny do jakości) w segmencie niewielkich sedanów, przyznany przez USAA. Organizacja USAA, będąca wiodącym na rynku dostawcą usług finansowych członkom sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych oraz ich rodzinom, stworzyła listę "Best Value" wykorzystując dane ilościowe w celu oceny m.in. kosztów użytkowania samochodu, oferowanego poziomu bezpieczeństwa oraz niezawodności. "Sporządzona przez nas lista pozwala naszym członkom ocenić stosunek ceny do jakości podczas zakupu nowego pojazdu," powiedział Steve Thompson, wiceprezes USAA ds. zakupu pojazdów. "W tym roku podnieśliśmy poprzeczkę w kwestii bezpieczeństwa, w związku z czym wymagamy, aby samochody wybrane przez USAA (USAA Preferred) miały na swoim koncie wyróżnienie "Top Safety Pick" instytutu Insurance Institute for Highway Safety (IIHS). Model Mitsubishi Lancer okazał się najlepszy w swojej kategorii, oferując nabywcy doskonały stosunek ceny do jakości." "Kompaktowy sportowy sedan Mitsubishi Lancer już szósty rok z rzędu (modele z rocznika od 2008 do 2013) zdobywa tytuł najbezpieczniejszego produktu, czyli "Top Safety Pick" instytutu IIHS. Pojazd USAA Preferred oferuje nabywcy doskonałą jakość w rozsądnej cenie i jest jednym z najbezpieczniejszych samochodów na rynku," dodał Thompson. Mitsubishi Lancer jest oferowany w Polsce z nadwoziem typu sedan i hatchback (Lancer Sportback) z dwoma silnikami benzynowymi o pojemności 1.6 l. i mocy 117 KM oraz 1.8 l. o mocy 140 KM. Najtańszy Lancer kosztuje obecnie 56 990 zł. Źródło: MMC Car Poland
  17. [h=1]#44 Jazdy próbne - Mitsubishi Lancer X Sportback [Test][/h]
  18. więcej -> Mitsubishi Lancer Evolution 2014 już w sprzedaży, nowości na rynku samochodowym, najnowsze modele samochodów, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  19. Siema! Bawiłem się trochę w programie o nazwie Algodoo i zrobiłem lancera i manekina. I sprawdziłem jak zachowa się człowiek podczas kolizji drogowej. Wszystko robiłem sam przez kilka dni. Zapraszam do oglądania http://www.youtube.com/watch?v=PIz03b5ZCe0&feature=youtu.be
  20. [TABLE=width: 1527] [TR] [TD]LANCER SEDAN MODEL 2012 produkcja 2012[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]CENY W PLN Brutto[/TD] [TD]UPUST[/TD] [TD]CENA PROMOCYJNA W PLN Brutto[/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]Wersja[/TD] [TD]Moc silnika[/TD] [TD]Kod modelu[/TD] [TD]Opcja[/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer Sedan[/TD] [TD]1.6 Inform[/TD] [TD]117[/TD] [TD]CY1ASNSPL6[/TD] [TD]A01[/TD] [TD=colspan: 2] 64 990 [/TD] [TD]8 000[/TD] [TD]56 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer Sedan[/TD] [TD]1.6 Invite[/TD] [TD]117[/TD] [TD]CY1ASNSPL6[/TD] [TD]A80[/TD] [TD=colspan: 2] 71 590 [/TD] [TD]8 000[/TD] [TD]63 590[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer Sedan[/TD] [TD]1.8 Invite[/TD] [TD]140[/TD] [TD]CY6ASNSPL6[/TD] [TD]A81[/TD] [TD=colspan: 2] 76 000 [/TD] [TD]8 000[/TD] [TD]68 000[/TD] [/TR] [TR] [TD]Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]1 900[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]LANCER SPORTBACK MODEL 2012 produkcja 2012[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]CENY W PLN Brutto[/TD] [TD]UPUST[/TD] [TD]CENA PROMOCYJNA W PLN Brutto[/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]Wersja[/TD] [TD]Moc silnika[/TD] [TD]Kod modelu[/TD] [TD]Opcja[/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer Sportback[/TD] [TD]1.6 Inform[/TD] [TD]117[/TD] [TD]CX1ALNSPL6[/TD] [TD]A01[/TD] [TD=colspan: 2] 65 990 [/TD] [TD]8 000[/TD] [TD]57 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer Sportback[/TD] [TD]1.6 Invite[/TD] [TD]117[/TD] [TD]CX1ALNSPL6[/TD] [TD]A80[/TD] [TD=colspan: 2] 72 590 [/TD] [TD]8 000[/TD] [TD]64 590[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer Sportback[/TD] [TD]1.8 Invite[/TD] [TD]140[/TD] [TD]CX6ALNSPL6[/TD] [TD]A81[/TD] [TD=colspan: 2] 77 000 [/TD] [TD]8 000[/TD] [TD]69 000[/TD] [/TR] [TR] [TD]Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]1 900[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]LANCER EVOLUTION MODEL 2012 produkcja 2012[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]CENY W PLN Brutto[/TD] [TD]UPUST[/TD] [TD]CENA PROMOCYJNA W PLN Brutto[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer[/TD] [TD]EVOLUTION 2.0 GSR 5 MT[/TD] [TD]295 KM[/TD] [TD]CZ4ASNGFZL6[/TD] [TD]A22[/TD] [TD=colspan: 2]174 990[/TD] [TD]10 000[/TD] [TD]164 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer[/TD] [TD]EVOLUTION 2.0 GSR 5 MT GT360[/TD] [TD]360 KM[/TD] [TD]CZ4ASNGFZL6[/TD] [TD]A22[/TD] [TD=colspan: 2]204 990[/TD] [TD]10 000[/TD] [TD]194 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer[/TD] [TD]EVOLUTION 2.0 GSR 5 MT GT360 NAVI [/TD] [TD]360 KM[/TD] [TD]CZ4ASNGFZL6[/TD] [TD]A22[/TD] [TD=colspan: 2]212 290[/TD] [TD]10 000[/TD] [TD]202 290[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer[/TD] [TD]EVOLUTION 2.0 GSR 5 MT GT360 NAVI ALCANTARA[/TD] [TD]360 KM[/TD] [TD]CZ4ASNGFZL6[/TD] [TD]A22[/TD] [TD=colspan: 2]218 990[/TD] [TD]10 000[/TD] [TD]208 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer[/TD] [TD]EVOLUTION 2.0 GSR TC-SST[/TD] [TD]295 KM[/TD] [TD]CZ4ASMGFZL6[/TD] [TD]A22[/TD] [TD=colspan: 2]185 990[/TD] [TD]10 000[/TD] [TD]175 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer[/TD] [TD]EVOLUTION 2.0 GSR TC-SST GT330[/TD] [TD]330 KM[/TD] [TD]CZ4ASMGFZL6[/TD] [TD]A22[/TD] [TD=colspan: 2]195 990[/TD] [TD]10 000[/TD] [TD]185 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer[/TD] [TD]EVOLUTION 2.0 GSR TC-SST GT330 NAVI[/TD] [TD]330 KM[/TD] [TD]CZ4ASMGFZL6[/TD] [TD]A22[/TD] [TD=colspan: 2]200 490[/TD] [TD]10 000[/TD] [TD]190 490[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Lancer[/TD] [TD]EVOLUTION 2.0 GSR TC-SST GT330 NAVI ALCANTARA[/TD] [TD]330 KM[/TD] [TD]CZ4ASMGFZL6[/TD] [TD]A22[/TD] [TD=colspan: 2]207 190[/TD] [TD]10 000[/TD] [TD]197 190[/TD] [/TR] [TR] [TD]Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]1 900[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]MITSUBISHI ASX MODEL 2012 produkcja 2012[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]CENY W PLN Brutto[/TD] [TD]UPUST[/TD] [TD]CENA PROMOCYJNA W PLN Brutto[/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]Wersja[/TD] [TD]Moc silnika[/TD] [TD]Kod modelu[/TD] [TD]Opcja[/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi ASX[/TD] [TD]1.6 Inform 2WD[/TD] [TD]117 KM[/TD] [TD]GA1WXNSHL6[/TD] [TD]A82[/TD] [TD=colspan: 2] 75 300 [/TD] [TD]12 500[/TD] [TD]62 800[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi ASX[/TD] [TD]1.6 Invite 2WD [/TD] [TD]117 KM[/TD] [TD]GA1WXNHHL6[/TD] [TD]A07[/TD] [TD=colspan: 2] 80 990 [/TD] [TD]12 500[/TD] [TD]68 490[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi ASX[/TD] [TD]1.6 Intense 2WD [/TD] [TD]117 KM[/TD] [TD]GA1WXNHHL6[/TD] [TD]A40[/TD] [TD=colspan: 2] 86 390 [/TD] [TD]12 500[/TD] [TD]73 890[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi ASX[/TD] [TD]1.8 DID Instyle 4WD [/TD] [TD]150 KM[/TD] [TD]GA6WXJHFZL6[/TD] [TD]A43[/TD] [TD=colspan: 2] 123 790 [/TD] [TD]12 500[/TD] [TD]111 290[/TD] [/TR] [TR] [TD]Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]2 300[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]MITSUBISHI OUTLANDER model 2012 produkcja 2012[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]CENY W PLN Brutto[/TD] [TD]UPUST[/TD] [TD]CENA PROMOCYJNA W PLN Brutto[/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]Wersja[/TD] [TD]Moc silnika[/TD] [TD]Kod modelu[/TD] [TD]Opcja[/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi OUTLANDER[/TD] [TD]2.0 Intense[/TD] [TD]147[/TD] [TD]CW4WXNHHLA[/TD] [TD]A02[/TD] [TD=colspan: 2]98 190[/TD] [TD]15 500[/TD] [TD]82 690[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi OUTLANDER[/TD] [TD]2.0 Intense CVT[/TD] [TD]147[/TD] [TD]CW4WXTHHLA[/TD] [TD]A10[/TD] [TD=colspan: 2]103 790[/TD] [TD]12 500[/TD] [TD]91 290[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi OUTLANDER[/TD] [TD]2.0 Intense+[/TD] [TD]147[/TD] [TD]CW4WXNHHLA[/TD] [TD]A09[/TD] [TD=colspan: 2]109 490[/TD] [TD]12 500[/TD] [TD]96 990[/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 7]WERSJA LIMITOWANA z systemem multimedialnym CLARION[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi OUTLANDER[/TD] [TD]2.0 Intense NAVI[/TD] [TD]147[/TD] [TD]CW4WXNHHLA[/TD] [TD]A39[/TD] [TD=colspan: 2]95 190[/TD] [TD]12 500[/TD] [TD]82 690[/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi OUTLANDER[/TD] [TD]2.4 Intense+[/TD] [TD]170[/TD] [TD]CW5WXNXHZLA[/TD] [TD]A09[/TD] [TD=colspan: 2]130 000[/TD] [TD]12 500[/TD] [TD]117 500[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi OUTLANDER[/TD] [TD]2.4 Intense+ CVT[/TD] [TD]170[/TD] [TD]CW5WXTXHZLA[/TD] [TD]A03[/TD] [TD=colspan: 2]136 000[/TD] [TD]12 500[/TD] [TD]123 500[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi OUTLANDER[/TD] [TD]2.4 Instyle CVT[/TD] [TD]170[/TD] [TD]CW5WXTXHZLA[/TD] [TD]A64[/TD] [TD=colspan: 2]146 000[/TD] [TD]12 500[/TD] [TD]133 500[/TD] [/TR] [TR] [TD]Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]2650[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]MITSUBISHI PAJERO 5D model 2012 produkcja 2012[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]CENY W PLN Brutto[/TD] [TD]UPUST[/TD] [TD]CENA PROMOCYJNA W PLN Brutto[/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]Wersja[/TD] [TD]Moc silnika[/TD] [TD]Kod modelu[/TD] [TD]Opcja[/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi PAJERO [/TD] [TD]3.2 DID INSTYLE AT[/TD] [TD]200[/TD] [TD]V98WLYHJL6[/TD] [TD]A70[/TD] [TD=colspan: 2]229 990[/TD] [TD]6 000[/TD] [TD]223 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]4000[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] L-200 Double Cab Model 2012 produkcja 2012[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]CENA W PLN Brutto[/TD] [TD]UPUST[/TD] [TD]CENA PROMOCYJNA W PLN Brutto[/TD] [/TR] [TR] [TD]CIĘŻAROWY[/TD] [TD]Wersja[/TD] [TD]Moc silnika[/TD] [TD]Kod modelu[/TD] [TD]Opcja[/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi L 200[/TD] [TD]2.5 DID Invite AC[/TD] [TD]136[/TD] [TD]KB4TNJNUZL6[/TD] [TD]U85[/TD] [TD=colspan: 2]99 990[/TD] [TD] 5 000 [/TD] [TD]94 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi L 200[/TD] [TD]2.5 DID Intense HP[/TD] [TD]178[/TD] [TD]KB4TGJNXZPL6[/TD] [TD]U87[/TD] [TD=colspan: 2]108 370[/TD] [TD] 5 000 [/TD] [TD]103 370[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi L 200[/TD] [TD]2.5 DID Intense HP (6 airbags)[/TD] [TD]178[/TD] [TD]KB4TGJNXZPL6[/TD] [TD]U99[/TD] [TD=colspan: 2]113 570[/TD] [TD] 5 000 [/TD] [TD]108 570[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi L 200[/TD] [TD]2.5 DID Intense Plus HP[/TD] [TD]178[/TD] [TD]KB4TGJNXZPL6[/TD] [TD]U81[/TD] [TD=colspan: 2]119 990[/TD] [TD] 5 000 [/TD] [TD]114 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]3 250[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [TABLE=width: 1076] [TR] [TD]Źródło: MMC Car Poland[/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [/TABLE]
  21. LANCER EVOLUTION 2013 JUŻ W SPRZEDAŻY KWIETNIOWA OFERTA MITSUBISHI MOTORS Firma Mitsubishi Motors wprowadziła do oferty Lancera Evolution z roku modelowego 2013 i ogłosiła promocyjne warunki zakupu swoich samochodów w kwietniu. Chętni do zakupu modelu Colt mogą liczyć na zniżki do 6000 zł, Lancera – 8000 zł, ASX – do 12 500 zł a Lancera Evolution – 10 000 zł. Ostatnie egzemplarze Outlandera poprzedniej generacji można zakupić ze zniżką nawet do 15 500 zł. Aż do 15 000 zł mniej zapłacą w kwietniu nabywcy L200 z podwójną kabiną a przy zakupie 5-drzwiowego Pajero można skorzystać ze zniżki w wysokości 20 000 zł. Nowy model Outlandera kosztuje teraz nawet o 10 000 zł mniej a decydując się na Mitsubishi Pajero Sport można skorzystać z atrakcyjnej propozycji leasingu. Lancer Evolution z roku modelowego 2013 Debiutujący właśnie w ofercie model Lancer Evolution z roku 2013 spełnia normy emisji spalin Euro 5b, wyposażono go w nowy odtwarzacz CD/MP3 a multimedialny system MMCS ze stacją Rockford Fosgate wyróżnia się odświeżonym wyglądem. Lancera Evolution MY 2013 można zamówić w nowym, niebieskim, perłowym kolorze nadwozia. Oto szczegóły kwietniowej oferty promocyjnej: 3 i 5-drzwiowy COLT 1.1 l. oraz Colt 1.3 AIR – produkcja 2012 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 6000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt balonowy 50/50 (12M) + zniżka 5500 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% + rabat 4500 PLN brutto 3 i 5-drzwiowy COLT 1.3 l. – produkcja 2012 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 5000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt balonowy 50/50 (12M) + zniżka 5000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% + zniżka 3500 PLN brutto OPCJA 4 Promocyjny leasing w Santander Multirent ASX – model 2012, produkcja 2012 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 12 500 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 12 500 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 10 000 PLN brutto ASX po face liftingu – model 2013, produkcja 2012 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 8 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 8 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 5 500 PLN brutto ASX po face liftingu 1.8 DID – model 2013, produkcja 2013 OPCJA 1 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 1 600 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 3x33% i zniżka 1 000 PLN brutto OPCJA 3 Promocyjny leasing w Santander Multirent LANCER SEDAN i SPORTBACK – rok produkcji 2012, modele 2012 i 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 8 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 balonowy + zniżka 8 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 5 500 PLN brutto LANCER EVOLUTION – rok produkcji 2012, model 2012 I 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 10 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 balonowy + zniżka 4 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 3 000 PLN brutto OUTLANDER 2.0 MIVEC Intense MT - rok produkcji 2012, model 2012 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 15 500 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt balonowy Santander Bank 50/50 + zniżka 12 500 zł OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) + zniżka 9 000 zł OUTLANDER 2.0 MIVEC - rok produkcji 2012, model 2012 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 12 500 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt balonowy Santander Bank 50/50 + zniżka 12 500 zł OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) + zniżka 5 500 zł OUTLANDER 2.4 MIVEC - rok produkcji 2012, model 2012 OPCJA 1 Rabat w wysokości 12 500 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + rabat 12 500 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) + zniżka 4 500 zł OPCJA 3 Promocyjny leasing w Santander Multirent NOWY OUTLANDER 2.0 MIVEC - model 2013, produkcja 2012 OPCJA 1 Rabat w wysokości 10 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + rabat 9 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) NOWY OUTLANDER 2.2 DID - model 2013, produkcja 2012 OPCJA 1 Rabat w wysokości 8 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 8 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) L200 Double Cab MY 2012 - rok produkcji 2011 OPCJA 1 Rabat w wysokości 15 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 15 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) + zniżka 8 000 zł L200 Double Cab MY2012 – rok produkcji 2012 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 5 000 PLN brutto L200 Single Cab MY2012 - rok produkcji 2011 OPCJA 1 Rabat w wysokości 13000 PLN brutto PAJERO 5D MY2012 - rok produkcji 2011 OPCJA 1 Rabat w wysokości 20 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 20 000 PLN brutto OPCJA 3 Promocyjny leasing w Santander Multirent PAJERO 5D MY2012 i MY2013 - rok produkcji 2012 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 6000 PLN brutto PAJERO SPORT MY2013 - rok produkcji 2013 OPCJA 1 Promocyjny leasing w Santander Multirent Źródło: MMC Car Poland
  22. Więcej: Mitsubishi Evo 8 MR - HKS Stroker Kit - Turbo Magazine Fajne Evo z torowym body kitem.
  23. Bardzo gustownie zrobione Evo IX z Australii... Więcej: Dan’s Evolution IX | Downshift
  24. Ideał, no More: GLOBAL PERSPECTIVE: AN EVO IN DUBAI - Speedhunters
×