Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'kultowy' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

  • Blog
  • Blog Mateusz vBService
  • Blog ForumSamochodowe.com
  • Wielka Demotyracja
  • BMW Klub Szczecin
  • Firestone's blog
  • Abime's blog
  • Cozalinho's blog
  • Wujas_Ghostas Blog ;)
  • przemo80b4's blog
  • Eddy's blog
  • bmwgrudziadz's blog
  • rosman's blog
  • mixery's blog
  • ...
  • Audire's Blog
  • Welcome to my locker.
  • Tor Poznań
  • Blog trakera.
  • Tuning Modeli
  • Blog izabela
  • kruszyna's blog
  • merco's blog
  • brayan-12's blog
  • jim's blog
  • Virtual Tuning
  • Blog Arbuzek
  • Lambo's blog
  • Blog Fresh'a
  • svenik05's blog
  • Puma1995's blog
  • dawidpolakowski's blog
  • zenonxp's blog
  • Blog gobus1
  • Radykalny blog o niczym konkretnym
  • marcin121's blog
  • Andrzej K.'s blog
  • micar's blog
  • Isipep's blog
  • wts3's blog
  • brajan127's blog
  • SamuraY
  • ...
  • sero's blog
  • 22lorak's blog
  • gryzu46's blog
  • www.moto-kondzio.pl
  • Yankess's blog
  • Kacpero99's blog
  • pawel11's blog
  • Blog anka-2012
  • FORUM MECHANIKÓW - internetowy warsztat
  • hurtopony1's blog
  • Blog Patryk007
  • Blog countryman21
  • Blog Warsztat24
  • Vw sharan 2001 rok nie pali kontrolka ładowania
  • Blog TOKA
  • Blog Motointegrator
  • Blog Emil Adamiak
  • patrykxxx
  • Blog kuba12345
  • Blog kjaro000
  • Blog iParts
  • AutoRide
  • Blog Expenndable
  • Blog TonyViet
  • Blog csokafay
  • Blog TainaHerbert12
  • Blog gamegautruc
  • Blog IzolaGotter
  • Blog gamegautrucdo
  • Stałe wyjazdy polska-dania-polska oraz wynajem busów
  • Blog marekd3
  • Blog TOMALO1979
  • Blog vseo
  • Podłogi drewniane blog
  • Mój osobisty blog
  • Blog Tim
  • Blog pablito91
  • Blog GrzybiarzDawid
  • Blog hapa07
  • Blog Rafał Niedolistek
  • Blog pancelofan
  • Blog Paronomasia
  • Blog Finansolog
  • Ubezpieczenia samochodowe Blog
  • Sklep z kosmetykami
  • Blog amfibia
  • Blog Karolina Kowalczyk
  • Blog bolek123
  • Blog dominik3435
  • Blog gandi
  • Blog cheapnikeme
  • Blog grochol156
  • Blog Adam K.
  • Blog StepniakK
  • Blog Eugeniusz Zak
  • Blog Autonagar
  • Blog xyufudshss
  • Blog zjhujdffs
  • Blog Antek Woźniak
  • Listwy mdf
  • Blog suchy basen
  • Blog schody drewnianie śląsk
  • Blog noclegi sudety
  • Blog panele 3d
  • Blog markizy
  • Blog aminokwasy
  • Blog drzwi zewnętrzne
  • Blog gzymsy styropianowe
  • Blog tarasy drewniane
  • Blog kreatyna
  • Blog rolety rzymskie
  • Blog roman blinds
  • Blog sztukateria
  • Blog boniowanie
  • Blog listwy przysufitowe
  • Blog makijaż ślubny łódź
  • naprawa automatycznych skrzyń biegów
  • Blog drzwi drewniane
  • Blog drzwi wewnetrzne
  • Blog sztukateria wewnetrzna
  • Blog wooden blinds
  • Blog sztukateria poliuretanowa
  • Blog producent drzwi
  • Blog patio awnings
  • Blog rolety zewnetrzne
  • Blog drzewko cytrusowe
  • Blog okna drewniane
  • Blog zuzelek
  • Blog Tomek224
  • Blog Kasta
  • Blog delhiangels

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników


Znaleziono 11 wyników

  1. Sto lat Bulli! Kultowy model Volkswagena ma 65 lat - Od roboczego auta do motoryzacyjnej legendy - Szkice na kartce z notatnika początkiem wielkiego sukcesu - 11 milionów Transporterów sprzedanych na świecie do dziś Poznań, 11 marca 2015 r. – Inni w wieku 65 lat szykują się do emerytury, on jest właśnie w apogeum swojego życia! Popularny Bulli okazuje się po prostu nieśmiertelny - produkcję pierwszego Transportera Volkswagen rozpoczął 65 lat temu. Początkowo auto powstawało w Wolfsburgu, a od 1956 roku w Hanowerze. Historia sukcesu trwa nieprzerwanie od 65 lat. Do dziś Volkswagena Transportera pożądają i młodzi-niepokorni, i małe firmy, a model ten zyskał status kultowego. Wszystko zaczęło się w1947 roku od szkicu ołówkiem – Ben Pon, zajmujący się importem samochodów do Holandii, zobaczył w zakładach Volkswagena prostą platformę na kołach. Potraktował ją jako punkt wyjścia do większego projektu – na kartce z notatnika Pon naszkicował z grubsza projekt Transportera, wykorzystującego m.in. podzespoły Garbusa. Dwa lata później dyrektor fabryki Volkswagena Heinrich Nordhoff zaprezentował cztery prototypy: dwa furgony, kombi i minibusa. Nordhoff zapewniał, że Transporter będzie równie solidny i trwały jak Garbus: „Do tego auta nie trzeba podchodzić w eleganckich rękawiczkach, za to będzie mu można dać solidnie w kość”. Konstruktorzy wykorzystali silnik i osie Garbusa. Zamiast w centralną ramę rurową, busa wyposażono w nadwozie samonośne. Pojemność silnika wynosiła 1131 cm3, a jego moc 18 kW przy 3300 obr/min. Bus mógł przewieźć osiem osób. Kilka ruchów wystarczało, by wymontować siedzenia z dwóch tylnych rzędów i stworzyć przestrzeń do przewozu ładunku o masie 750 kg. „Dzięki temu – zachwalał Alfred Haesner, w latach 1948-1952 szef działu rozwoju technicznego w Zakładach Volkswagen GmbH – ten dostawczo-osobowy pojazd mogą wykorzystywać firmy z różnych branż, np. do szybkich dostaw towarów, lub jako mały autobus. Może on być także pojazdem specjalnym, pocztowym czy karetką”. Produkcja seryjna ruszyła 8 marca w hali nr 1 zakładów Volkswagena w Wolfsburgu i wynosiła 10 pojazdów dziennie. Do końca 1950 roku wyprodukowano 8001 Transporterów. Popyt był ogromny, bo przy cenie wynoszącej 5850 marek mogli sobie na niego pozwolić drobni rzemieślnicy czy sprzedawcy. Niezwykłe auto szybko stało się hitem eksportowym. Transportery Volkswagena przewoziły wszystko: złom i gruz, zaprawę murarską i cegły, bułki i pastę do podłóg, papierosy i gazety – po prostu wszystko czego potrzebowali Niemcy czasów cudu gospodarczego. Już w 1951 roku na wystawie samochodowej w Berlinie pokazano Volkswagena Transportera w wersji kampingowej. Dostawcze auto z umieszczonym z tyłu silnikiem awansowało w ten sposób do roli środka transportu zupełnie innego rodzaju. Najpierw w tę i z powrotem pokonywał Alpy, potem, gdy odkryli go hipisi, wyruszył do Indii. Cztery lata po rozpoczęciu produkcji z taśm fabryki w Wolfsburgu zjechał 100-tysięczny Volkswagen Transporter, a do wyboru było już 30 wersji tego modelu. Dziennie produkowało się 80 egzemplarzy - więcej się nie dało, bo zakłady były obciążone do granic możliwości produkcją Garbusów. Coraz wyraźniej widać, że Transporter potrzebował osobnej fabryki. W marcu 1955 r. w Hanowerze rozpoczęła się budowa nowych zakładów, w których zaledwie po roku została uruchomiona produkcja Transportera. Pierwsze auta zjeżdżały z taśmy w marcu 1956 roku i z czasem stały się symbolem niemieckiego cudu gospodarczego. Do dzisiaj wyprodukowano na świecie prawie 11 milionów Volkswagenów serii T, należących do pięciu generacji. Dr Eckhard Scholz, Prezes Zarządu marki Volkswagen Samochody Użytkowe: „Początek produkcji T1 oznacza początek sukcesu, który trwa do dziś. I wtedy, i dzisiaj rynek potrzebuje pojazdów absolutnie niezawodnych, wszechstronnych i dopasowanych do indywidualnych potrzeb. Właśnie takie auta dostarczamy naszym klientom. Dodatkowo są one najwyższej jakości i skonfigurowane na różne potrzeby – czy to dla rzemieślników różnych branż, dla handlowców, do spełniania wszelkich zadań w usługach, a także na potrzeby rodziny czy do rekreacji”. Początek produkcji modelu szóstej generacji, T6, nastąpi w tym roku. W zakładach w Hanowerze, oprócz Transportera będzie powstawał także pickup Amarok oraz wytwarzane będą i lakierowane nadwozia Panamery, z kolei w pobliskich zakładach w Limmer - turystyczna California. W zakładach w Hanowerze Volkswagen zatrudnia 12.200 pracowników. Fabryka w Poznaniu (zatrudniająca 5700 pracowników) wytwarza Transportera i Caddy, a produkcja Craftera zostanie z kolei uruchomiona w powstającej właśnie kolejnej fabryce – we Wrześni. Łącznie marka Volkswagen Samochody Użytkowe zatrudnia dzisiaj 19.500 pracowników. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Fiat 126p - wciąż kultowy, wciąż poszukiwany Popularność Fiata 126p nie przemija. W latach siedemdziesiątych, przy średnich miesięcznych zarobkach na poziomie ponad trzech tysięcy złotych, trzeba było za niego zapłacić około 69 tysięcy. Sprawdziliśmy, ile teraz warte są Maluchy. Minęło 41 lat odkąd w Bielsku-Białej ruszyła linia produkcyjna Fiata 126p. „Maluch” stał się bezapelacyjnie kultowym samochodem, i to nie tylko na polskim rynku. Produkcja modelu 126p, który był następcą Fiata 500 rozpoczęła się w bielskiej fabryce w lipcu 1973 roku. Pierwsza seria objęła 200 egzemplarzy. Miesiąc wcześniej odbyła się jego prezentacja na Placu Defilad w Warszawie. Dwa lata później do Bielska – Białej dołączyły zakłady w Tychach. Koszt zakupu tego malutkiego samochodu w tamtych czasach był bardzo wysoki. Przy średnich miesięcznych zarobkach na poziomie ponad trzech tysięcy złotych, trzeba było za niego zapłacić około 69 tysięcy. W pierwszym roku produkcji z polskich taśm produkcyjnych zjechało łącznie 1500 egzemplarzy. Rok później było ich już ponad 10 tysięcy. W 1980 roku montaż osiągnął liczbę 214 432 sztuk. Później wahała się ona, aby od 1990 (154 077) roku sukcesywnie spadać (28444 w 1999 roku). W 2000 roku, który był finalnym dla produkcji „Malucha” powstało 12 400 sztuk. Ostatni żółty egzemplarzy zjechał z taśmy produkcyjnej 22 września 2000 roku. Obecnie znajduje się w muzeum Fiata w Turynie. Łącznie w Polsce wyprodukowano ponad 3,3 miliona sztuk. 1,3 miliona powstało również we Włoszech. „Maluch” doczekał się wielu mniej lub bardziej oficjalnych przeróbek. Wersja „bis” zawierała aż 800 modyfikacji. Charakteryzowała się też trzecimi, tylnymi drzwiami, dzięki czemu posiadał nadwozie typu hatchback i przestrzeń bagażową z tyłu pojazdu. Fiat 126 „Bombel” w miejscu tylnej kanapy miał zamontowaną zabudowę, która miała służyć celom ładunkowym. Nie trudno się domyślić, że jej przestrzeń nie była zbyt duża, co spowodowało, że nie trafił on do seryjnej produkcji. W podobnych zamiarach stworzono wersje „long” i „combi” jednak z analogicznych przyczyn nie zdobyły popularności. Na bazie „Malucha” próbowano również wdrożyć produkcję trójosiowego lekkiego pojazdu terenowego na potrzeby wojska. Po wyprodukowaniu kilkunastu egzemplarzy również i ten projekt zarzucono. Często używano „Malucha” jako pług śnieżny. Na poznańskich ulicach można również spotkać np. wersję „wojskową” –w maskujących barwach, siatce oraz ze zderzakiem wzorowanym na australijskich pociągach drogowych. Pomimo postępującego spadku popularności i znacznie przestarzałej konstrukcji, kupno Fiata 126p w dalszym ciągu nie powinno stanowić problemu. W serwisie otoMoto sprzedawcy oferują obecnie 226 „Maluchów” (wrzesień 2014). W 2014 roku co miesiąc pojawia się średnio 150 ofert sprzedaży tego samochodu. Ceny zaczynają się już od…450 złotych. Najwięcej egzemplarzy mieści się w przedziale do 4-5 tysięcy złotych. Nie brakuje również droższych sztuk, za które trzeba zapłacić 10-25 tysięcy złotych. Najdroższy z oferowanych „Maluchów” w limitowanej wersji Giannini sprzedawca wycenia na 35 tysięcy złotych. Najczęściej mają one przebiegi ok. 70 tysięcy kilometrów. Najpopularniejsze roczniki to 1998-2000 (31%), a kolory to czerwony (33 %) i zielony (25%). Znacznie trudniej o niebieskiego i białego Malucha (9%). Po zakończeniu produkcji, kiedy podaż na rynku ciągle spada, ceny za egzemplarze w dobrym stanie sukcesywnie rosną. Ilość wyszukań w otoMoto również świadczy o tym, że pamięć o modelu 126p nie ginie. Taki stan rzeczy nie dziwi Marcina Szturmę, Dyrektora Działu Handlowego otoMoto.pl: - W okresie od stycznia do lipca 2014 łącznie wyszukiwano go ponad 650 tysięcy razy. Największym zainteresowaniem „Maluch” cieszył się w czerwcu – łącznie prawie 140 tysięcy zapytań. Bazując na statystykach otoMoto okazuje się, że to nie kolekcjonerskie egzemplarze w idealnym stanie zyskują szczególną przychylność użytkowników. Znacznie częściej przeglądano bowiem oferty, gdzie cena była niższa niż 8 tysięcy złotych. Nie miał znaczenia w tym przypadku rocznik czy kolor. Zespół Big Cyc śpiewał: „W Polsce każdy miał Malucha i na niego mocno chuchał” Z pewnością większość z nas może powiedzieć śmiało sentymentalne „miałem kiedyś takiego”. Z tej samej piosenki pochodzi wers: „Mały Fiat przetrwa jeszcze tysiąc lat”. Nawet jeśli mu się to nie uda to szczerze życzymy – oby jak najdłużej. Źródło: otoMoto
  3. Kultowy Fiat 500 bohaterem wystawy In Reverse Rona Arada w Pinakotece Agnelli. -W turyńskiej Pinakotece Agnelli od 20.12.2013 do 30.03.2014 odbędzie się wystawa najnowszych dzieł artysty, projektanta i architekta o międzynarodowej sławie, w hołdzie oddanym kultowemu modelowi 500 z lat 50. XX w. - Marka Fiat głównym sponsorem wydarzenia. - Wszystkie światła skierowane na nowy projekt Arada, który poprzez doświadczenia fizyczne i symulacje cyfrowe odkrywa, jak nadwozia samochodów zachowują się pod wpływem zgniatania. - Ekspozycja „Dried Flowers” (2013) z sześcioma „spłaszczonymi” Fiatami 500 w sposób, by wyeliminować efekt głębi, tak jak w filmach rysunkowych lub na obrazkach rysowanych przez dzieci. - Na wystawie „Roddy Giacosa” (2013) – rzeźba wykonana poprzez nałożenie setek drążków z błyszczącej stali nierdzewnej inox na metalowy szkielet w kształcie legendarnego Fiata 500 oraz „Slow Outburst” (2013), filmik, który pokazuje cyfrową symulację procesu zgniatania nowego Fiata 500. Od 20.12.2013 do 30.04 2014 Pinakoteka Agnelli w Turynie będzie gościła wystawę „In Reverse” autorstwa Rona Arada, jednego z najbardziej wpływowych i tajemniczych projektantów na świecie, który w ciągu ostatnich 30 lat wniósł znaczący wkład do świata sztuki, designu i architektury. W tym jedynym na świecie kalejdoskopie barw i materiałów nie mogło zabraknąć Fiata – głównego sponsora imprezy – z jego kultową, legendarną 500, który znów potwierdza swoje zainteresowanie światem sztuki i wzornictwa, obszarem komunikacji, w którym marka z pewnością czuje się swobodnie. Kultowy jest również nowy Fiat 500, aktualnie najlepiej sprzedający się samochód z tego segmentu w Europie, który „zainspirował cały świat swoją radością i chęcią życia”. Nie przez przypadek, przecież to model Fiata o najwyższym poziomie sprzedaży poza granicami Włoch: ponad 1.200.000 egzemplarzy sprzedanych od 2007 roku po dzień dzisiejszy, z czego 80% zarejestrowanych poza Włochami w 2013 roku. Cieszący się międzynarodową sławą dzięki swojemu „Rover chair" i regałowi na książki w kształcie węża „Bookworm", Arad współpracował z prestiżowymi markami takimi jak: Alessi, Vitra, Moroso, Swarovski, jak również przy wielu projektach docenionych przez krytyków, w tym zaprojektował sklep Yohji Yamamoto w Tokio. Oprócz tego, wystawiał swoje dzieła w Centrum Pompidou w Paryżu, w MOMA w Nowym Jorku i w galerii Barbican w Londynie. „In Reverse” koncentrować się będzie na ważnym, nowym projekcie zaprezentowanym po raz pierwszy w tym roku w Muzeum Designu w Holon - kultowym budynku zaprojektowanym przez Arada w Tel Awiwie - który poprzez eksperymenty fizyczne i symulacje cyfrowe odkrywa, jak nadwozia samochodów, szczególnie Fiata 500, zachowują się pod wpływem zgniatania. Na białych, czystych ścianach przestrzeni zaprojektowanych przez Renzo Piano na 4. piętrze Pinakoteki Agnelli, na wysokości toru Lingotto, gdzie do lat 80. były testowane samochody Fiata, w tym również model 500, Arad zainstaluje „Dried Flowers” (2013): sześć Fiatów 500 zgniecionych i spłaszczonych, tak aby wyeliminować efekt głębi i uzyskać efekt taki, jak w filmach rysunkowych lub na obrazkach rysowanych przez dzieci. Zgniecione pojazdy otoczone będą drewnianą, profilowaną ramą, formą używaną do kształtowania i dopasowywania metalowych paneli 500, wypożyczoną z Archiwum i Muzeum Fiata. Arad zaprezentuje również „Roddy Giacosa” (2013), nową rzeźbę wykonaną poprzez nałożenie setek drążków z błyszczącej stali nierdzewnej inox na metalowy szkielet w kształcie legendarnego Fiata 500. Każdy kontur przyjmuje kształt jakieś części samochodu i poszczególne jego elementy łączą się, aby utworzyć spójne nadwozie. Na wystawie będzie również forma użyta do wykonania tego dzieła. Na ścianach eksponujących „zgniecione” Fiaty można będzie podziwiać dzieła Arada. Będą to stalowe fotele pokazujące eksperymenty wykonane przez artystę na tym materiale już w jego najwcześniejszych pracach z lat 80., liczne zgniecione przedmioty, takie jak zabawkowy samochodzik policyjny znaleziony czterdzieści lat temu na jednej z dróg Tel Awiwu oraz inne opracowania i próby, w tym stojak na butelki zgnieciony przez walec. Na wystawie „In Reverse” pokazany będzie również „Slow Outburst” (2013), wykonana przez artystę cyfrowa symulacja procesu zgniatania najnowszego modelu Fiata 500, jak również rzeźba wykonana w oparciu o kadry z filmu „Drop” (2013) z użyciem techniki drukarskiej 3D. Wydruki cyfrowe na papierze – „Lets Drop It, OK?” (2013) - utrwalają symulowane cyfrowo efekty zgniatania „Roddy Giacosa”. Ron Arad. Ron Arad urodził się w Tel Awiwie w 1951 roku. Studiował w Akademii Sztuki w Jerozolimie, a następnie w Architectural Association w Londynie. W 1981 roku wraz z Caroline Thorman założył studio wzornictwa i produkcji One Off, które przekształciło się później w Ron Arad Associates i Ron Arad Architects. Nieustanne eksperymentowanie Arada na materiałach oraz Jego radykalnie nowy sposób pojmowania formy i struktury umieściły go w czołówce współczesnych przedstawicieli sztuki i designu. Najnowsze projekty obejmują Muzeum Designu w Holon w Izraelu, centrum handlowe Mediacite w Belgii (Liège), obiekt Singapore Freeport i Vortex w Seulu. W lecie 2011 roku odkryta została Curtain Call, najnowsza „rzeźba" Arada wykonana z krzemowych prętów, służąca jako ekran do wyświetlania filmów, wystawiania spektaklów na żywo i pozwalająca nawzajem przenikać się sztuce i publiczności. W 2011 roku został odznaczony medalem London Design za swoje długoletnie zasługi dla designu i miasta. Źródło: Fiat Auto Poland
  4. więcej -> Kultowy Ford Mustang trafi do Europy | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. Kultowy Japończyk z USA... Więcej ---> http://www.juststance.com/exclusive/trueno/
  6. Kultowy Lancer z Kanady. Pięknie siedzi na tych felgach. Więcej ---> http://www.stretchandpoke.com/?p=1307
  7. Kultowy Challenger! Wow! Wiecej ---> http://www.automobilesreview.com/auto-news/cult-dodge-challenger-srt8-sema-2010/26477/
  8. VW T2

    Kultowy już samochód został przerobiony w Rat Stylu.Jednym się to podoba innym nie, na pewno rzuca się w oczy. http://www.mapet-tuning.com/content/view/297/44/
  9. Kultowy pojazd

    Kultowy pojazd <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wrzuta_key=4mdKjbN6F92&login=ja.tu.tylko.wrzucam&wrzuta_flv=http://ja.tu.tylko.wrzucam.wrzuta.pl/sr/f/4mdKjbN6F92/jednokolowy_samochod&wrzuta_mini=http://c15.wrzuta.pl/wm11948/e151fea80015ad664a8ee459/jednokolowy_samochod&wrzuta_name=Jednoko%C5%82owy%20samoch%C3%B3d&wrzuta_width=450&wrzuta_height=416"></script> Prawie jak lambo
  10. Kultowy tor a na nim kultowe samochody. <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf?video=c2822cf5-59ce-4232-8a60-9a3500d3fab9" width="428" height="352" allowFullScreen="true" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed> TIME ATTACK TSUKUBA
  11. Kultowy Mini Co sądzicie o Mini Zamieszczam filmik obrazujący piękno tego pojazdu <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=oNn3zgScxo0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=oNn3zgScxo0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
×