• Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'kombi' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

  • Blog
  • Blog Mateusz vBService
  • Blog ForumSamochodowe.com
  • Wielka Demotyracja
  • BMW Klub Szczecin
  • Firestone's blog
  • Abime's blog
  • Cozalinho's blog
  • Wujas_Ghostas Blog ;)
  • przemo80b4's blog
  • Eddy's blog
  • bmwgrudziadz's blog
  • rosman's blog
  • mixery's blog
  • ...
  • Audire's Blog
  • Welcome to my locker.
  • Tor Poznań
  • Blog trakera.
  • Tuning Modeli
  • Blog izabela
  • kruszyna's blog
  • merco's blog
  • brayan-12's blog
  • jim's blog
  • Virtual Tuning
  • Blog Arbuzek
  • Lambo's blog
  • Blog Fresh'a
  • svenik05's blog
  • Puma1995's blog
  • dawidpolakowski's blog
  • zenonxp's blog
  • Blog gobus1
  • Radykalny blog o niczym konkretnym
  • marcin121's blog
  • Andrzej K.'s blog
  • micar's blog
  • Isipep's blog
  • wts3's blog
  • brajan127's blog
  • SamuraY
  • ...
  • sero's blog
  • 22lorak's blog
  • gryzu46's blog
  • www.moto-kondzio.pl
  • Yankess's blog
  • Kacpero99's blog
  • pawel11's blog
  • Blog anka-2012
  • FORUM MECHANIKÓW - internetowy warsztat
  • hurtopony1's blog
  • Blog Patryk007
  • Blog countryman21
  • Blog Warsztat24
  • Vw sharan 2001 rok nie pali kontrolka ładowania
  • Blog TOKA
  • Blog Motointegrator
  • Blog Emil Adamiak
  • patrykxxx
  • Blog kuba12345
  • Blog kjaro000
  • Blog iParts
  • AutoRide
  • Blog Expenndable
  • Blog TonyViet
  • Blog csokafay
  • Blog TainaHerbert12
  • Blog gamegautruc
  • Blog IzolaGotter
  • Blog gamegautrucdo
  • Stałe wyjazdy polska-dania-polska oraz wynajem busów
  • Blog marekd3
  • Blog TOMALO1979
  • Blog vseo
  • Podłogi drewniane blog
  • Mój osobisty blog
  • Blog Tim
  • Blog pablito91
  • Blog GrzybiarzDawid
  • Blog hapa07
  • Blog Rafał Niedolistek
  • Blog pancelofan
  • Blog Paronomasia
  • Blog Finansolog
  • Ubezpieczenia samochodowe Blog
  • Sklep z kosmetykami
  • Blog amfibia
  • Blog Karolina Kowalczyk
  • Blog bolek123
  • Blog dominik3435
  • Blog gandi
  • Blog cheapnikeme
  • Blog grochol156
  • Blog Adam K.
  • Blog StepniakK
  • Blog Eugeniusz Zak
  • Blog Autonagar
  • Blog xyufudshss
  • Blog zjhujdffs
  • Blog Antek Woźniak
  • Listwy mdf
  • Blog suchy basen
  • Blog schody drewnianie śląsk
  • Blog noclegi sudety
  • Blog panele 3d
  • Blog markizy
  • Blog aminokwasy
  • Blog drzwi zewnętrzne
  • Blog gzymsy styropianowe
  • Blog tarasy drewniane
  • Blog kreatyna
  • Blog rolety rzymskie
  • Blog roman blinds
  • Blog sztukateria
  • Blog boniowanie
  • Blog listwy przysufitowe
  • Blog makijaż ślubny łódź
  • naprawa automatycznych skrzyń biegów
  • Blog drzwi drewniane
  • Blog drzwi wewnetrzne
  • Blog sztukateria wewnetrzna
  • Blog wooden blinds
  • Blog sztukateria poliuretanowa
  • Blog producent drzwi
  • Blog patio awnings
  • Blog rolety zewnetrzne
  • Blog drzewko cytrusowe
  • Blog okna drewniane
  • Blog zuzelek
  • Blog Tomek224
  • Blog Kasta
  • Blog delhiangels

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników


Znaleziono 181 wyników

  1. Witam chciałem przedstawić mój nowy nabytek Ford Focus mk1 lift nabyłem go 4 dni temu Rocznik - 22.12.2003 Silnik 1.6 16v 100km Stan licznika 186tyś km oryginalny przebieg Kolor - Granatowy Napęd przednia osi Wyposażenie mojej foczki - Klimatyzacja - ABS - ESP - Poduszki powietrzne - Otwieranie bagażnika z kluczyka - Elektryczne lusterka - Elektryczne szyby - Autoalarm - Relingi dachowe - Roleta bagażnika - Podgrzewana przednia szyba - Wspomaganie kierownicy - Centralny zamek - Immobiliser - Sterowanie radiem przy kierownicy - Radio CD - Trzecie światło stop - Przyciemnione szyby - Halogeny -Podgrzewane spryskiwacze Przepraszam za zdjęcia z otomoto ale jeszcze swoich brak niedługo będą pzoro [pub2]
  2. hej, Witam wszystkich na forum wspólnie z małżonką dotarliśmy do momentu wyboru samochodu kombi. Wybór jest dosyć okrojony, zastanawiamy się nad jednym z nowych samochodów wg poniższej rozpiski: Kia Ceed Kombi 1.6 GDI (wyposażenie M), skrzynia manualna Toyota Auris Touring Sports1.6 (wyposażenie Premium), skrzynia manualna Obydwa auta z salonu, rocznik 2016. Biorę auto na leasing do swojej firmy - rata wychodzi podobnie, w toyocie ciut droższe ubezpieczenie. Różnica w cenie to ok 10 000 brutto (toyota droższa). Problem tylko taki, że: - nie mam opinii na temat Kia (nikt ze znajomych nie posiada), - mam opinię tylko dla toyoty (posiadałem taką samą jak ww tylko hybryda) Czy uważacie, że Kia to niezłe auta? Czy raczej lepiej byłoby dopłacić do toyoty? dzięki z góry za każdą poradę.
  3. Witam, szukam dla siebie samochodu na okolo rok, moze troche mniej. poszukuje kombi lub male MPV (do przewozenia sprzetu sportowego), uzywany bedzie glownie w trasie. Wiek tak okolo 12-15 lat (patrzac jakie sa ceny za podobne samochody) i mysle ze mala benzyna (1.5-1.8l) co by nie za drogie podatki byly. Jakie samochody w miare niezawodne polecacie? widze ze Focusy kombi sa popularne, Zafir sporo, co jeszcze ? czy sa z nimi jakies wieksze znane problemy (np. z silnikami 1.6 lub 1.8 w wyzej wymienionych) ? na co zwracac uwage? nie wiem czy podawanie linkow ma sens, bo znajduje sie w Bristolu myslalem o np. takim https://www.gumtree.com/p/vauxhall/vauxhall-zafira/1179224830
  4. Witam, jak w temacie - kombi z silnikiem benzynowym w cenie do 40 tys. poproszę o opinie na temat modeli: 1) Toyota Avensis III silnik 1,8 lub 2.0 2) Mazda 6 II silnik 2.0 3) Ford Mondeo IV silnik 2.0 Duratec 4) Ford Focus III silnik 1.6 Duratec 5) Citroen C5 II - silnik 2.0 6) Renault Megane III silnik 1.4 TCe 7) Renault Laguna III silnik 2.0 lub 2.0T 8) Honda Accord VIII silnik 2.0 czy któryś model mam odrzucić ze względu na awarie lub uciążliwe usterki? z góry dziękuję za porady
  5. Producent: Dodge Model: Magnum Rocznik: 2007 Motor: 2,7 V6 Wyposażenie: bla bla bla Jak narazie jedna fotka.
  6. Witam panowie, przyszedłem do was po mała pomoc, sprawa wygląda tak. Obecnie posiadam Hultaja i30 z 2008 roku, auto dostałem w spadku po zmarłym ojcu, jeżdze nim już 4 lata ale powoli robi się za mały, rodzina i te sprawy. Od zawsze podobały mi się Galanty w wersji Kombi ale nie miałem nigdy okazji kupić albo nawet się przejechać. Teraz pomyślałem że sprzedając Hultaja i kupując Galanta, trochę zyskam, zyskam przestrzeni w aucie, wygody, no i pieniędzy, i30 sprzedam za dużo większą kwotę niż kupię Galanta... no właśnie, mam parę pytań odnośnie kupna Galanta : 1. Nie wiem jaki silnik byłby dla mnie odpowiedni, obecnie mam 1.4 i 107km. Oczekuję dobrej dynamiki ale też w miarę rozsądnego spalania, awaryjność też by było dobrze jakby była mała 2. Czy do 10 tyś zł znajdę coś w stanie odpowiednim ? nie sklejane z 3 aut albo po 5 wypadkach ? 3. Czego unikać, jakich aut, wersji silnikowych, wyposażenia, żeby nie natknąć się na minę z wydatkami
  7. jeżdżę ją raczej rzadko od dwu i pół roku. mam dopiero 15500 km. Pali 4,6 l/100 jak nie wariuję. Najwięcej spaliła mi jak jechałem z Włoch z trumna na dachu i miejscami 180 km/h. Wyszło 6 l/100 m. To był rekord spalania bo w Polsce nawet jak wariuję to mieszczę się w 5,4 l/100. Jest to chyba jedyny samochód za te pieniądze w którym można spokojnie spać bez ruszenia przednich siedzeń. Jak na razie bez uwag, może biegi trochę za głośno wchodzą jak jest zimny. Do tej pory jedyne co w nim zrobiłem to zmieniłem lampę w bagażniku na kierunkową i założyłem brzęczyk cofania. Przydaje się jak parkujemy w miejscach gdzie jest duży ruch i chcemy wycofać. Ten brzęczyk wkręca się zamiast żarówki światła wstecznego. Kupiłem go w sklepie przy serwisie Feu Vert nie linkuj.
  8. Cześć, Rozglądam się za samochodem, który zamierzam kupić i użytkować w Holandii. Chciałbym na to wydać 3-4 tysiące euro. W Holandii płaci się podatek drogowy, który zależy od miejsca zamieszkania, rodzaju silnika i wagi samochodu. Ja jakoś bardzo dużo tym samochodem nie będę jeździł, więc chciałbym żeby ten podatek był w rozsądnej cenie, więc samochód musi być z silnikiem benzynowym i dosyć mały. Szukam więc: - samochodu segmentu b/c - koniecznie kombi - z silnikiem benzynowym, nie musi być mocny, ale żeby 140km/h na autostradzie go nie przerażało - możliwie mało awaryjny - i z tani do naprawy - musi być klima, na innych 'luksusach' mi bardzo nie zależy - 2004 lub nowszy Czyli generalnie szukam w miarę pakownego, ale lekkiego samochodu który ma się nie psuć, a jak się zepsuje to żeby go można było tanio naprawić. No i żeby przyzwoicie się nim jeździło, więc może nie Dacia, ale też nie oczekuję luksusów. Poprzeglądałem trochę ofert i myślałem o: - Skoda Fabia - Peugeot 206 - Toyota Corolla - Ford Focus Macie jakieś inne typy? Najlepiej od razu z polecanym w tym modelu silnikiem. Dzięki!
  9. Witam wszystkich forumowiczów, niedługo urodzi mi sie pierwsza pociecha i pomału zacznę się rozglądać za nowym autem. Kwota jaką zamierzam przeznaczyć to max 8000 zł. Najlepiej gdyby auto było w gazie bądź diesel. Samochód powinien być w miarę komfortowy i tani w utrzymaniu. Zastanawiam się nad Laguna I, avensisem ew. jakiś mercedes bądź passat. No i oczywiście powinno być min 100KM. Czekam na więcej propozycji i pozdrawiam
  10. Drodzy , w końcu przyszedł ten czas że i ja mogę się czymś pochwalić , a czy jest czym to już poddaje Waszej ocenie W dniu wczorajszym tj. sobota 30 marca anno domini 2013 nabyłem drogą kupna długo oczekiwane BMW. W planach od samego początku była mowa tylko o BMW E30 lub E36 w wersji coupe. Przejechałem mnóstwo kilometrów , obejrzałem parenaście egzemplarzy ... Aż tu w piątek przeglądając na tablicy.pl ogłoszenie natrafiłem na info o BMW E30 Touring do obejrzenia na trasie Krotoszyn-Zduny. Nie było zdjęć ale z moich wyliczeń wynikało że w okolicy są dwa Touringi , jeden butelkowa zieleń a drugi czarny metalik. Jak się okazało to był ten drugi ( lepszy ). Po przejechaniu całych 7 kilometrów zobaczyłem ją i byłem pewien że ją kupię. Auto było w dobrych rękach , od 8 lat było w posiadaniu jednego gościa , też fana marki , wiele było w niej zrobione przez ten czas np. przełożony silnik , poprzedni był w kiepskim stanie. Krótki opis: BMW E30 318 Touring -Rocznik 1990 -Silnik M40B18 - 115KM - 196 000km przebiegu ma akurat ten silnik tak więc bardzo mało , wszystko suche bez wycieków . -Kolor - Diamantschwarz Metalic , bardzo ładny. -Wspomaganie -Elektryczne lusterka -Szyberdach -Centralny zamek -LPG , butla w kole zapasowym , wlew ukryty. Zaskakująco dobrze chodzi na gazie. -W tej chwili na stalówkach i zimówkach , dostałem komplet felg Borbet 16 cali , 8 szerokości , opony 225/45/16 , strasznie szerokie , trzeba będzie poszukać coś węższego i trochu naciągnąć -Sportowe zawieszenie , bardzo twarde , obniżone 6 cm tył 7cm , bardzo przyjemnie się prowadzi na fotkach tego nie widać z tyłu jest lekki negatyw -Roleta za tylnym siedzenie Dałem za nią całe 2500 zł , mniej więcej 1/3 mojego docelowego budżetu. Dobra czas na zdjęcia : Plany: Jako że auto ma jak by nie patrzeć 23 lata wymaga trochę pracy i serca na co może liczyć z mojej strony W auto warto zainwestować więc parę złociszy mam zamiar w nią włożyć. Wnętrze -Podsufitka czysta , bez plam i podarć jednak w tylnej części się odkleiła , jeśli nie da się przykleić pójdzie won , zamiast niej przyjdzie czarna , kwestia znalezienia tapicera w okolicy . -Niestety fotele są w kiepskim stanie , na obydwu są rozdarcia , a do tego są koloru brązowego , swojego czasu były przekładanie z sedana , dostałem jeden szary w gratisie , więc kwestia dokupienia drugiego w tym samym kolorze. Boczki idealne , zabrudzone co widać na zdjęciach ale całe. -Wypierniczyć dywaniki bo straszny syf -Nowy mieszek i gałka zmiany biegów bo te straszą ... -Wypranie całego wnętrza -Wpakować audio z Golfa -Nowe tarcze zegarów i ramki -Zlikwidować odpalanie na guzik , wystarczy zmienić kostkę w stacyjce która po prostu wysiadła. Silnik -Tutaj przyjdzie tylko w zasadzie wymiana membranek w parowniku od gazu bo na zimnym silniku chwilę obroty falują , aczkolwiek trochę już dzisiaj z ojcem to wyregulowaliśmy. Ogólnie silnik bardzo zdrowy , żwawy , nie dużo pali . Przyjemnie się tym jeździ -Montaż stożka , zobaczymy czy nie będzie w tym przeszkadzał gaz Buda/podwozie -Chwalić pana buda zdrowa , gdzieniegdzie małe babole wystarczą zaprawki , podwozie super stan muszę zrobić fotki. -Przywrócić przednią rejestracje na swoje miejsce bo dziwnie wygląda Jak to kolega stwierdził , wygląda jak Polonez -Tylna klapa ma w dolnej części i przy zamku świeże oznaki "rudej" ale pójdzie łatwo to zniwelować. -Do wymiany listwa w tylnym zderzaku bo jest popękana , boczne są idealne. -Listwy w przednim zderzaku są niestety do wymiany , są popękane i porysowane , najpierw podejmę próbę pospawania ich i pomalowania jak się nie da to wpadna nowe , nie są to wielkie koszta. -Dokładka od IS'a do przedniego zderzaka. -Pomalować lusterka na oryginalny kolor bo są czarne jak smoła. -Wyczyścić felgi i lekko przepolerować rant ponieważ niedawno były malowane i polerowane. -Przydał by się jakis fajny wydech bo strasznie cicho chodzi -Do pomalowania listwa pod grillem -Ładnie wyczyścić nerki -Spolerowanie całej karoserii i będzie ogień -Pod tylnym zderzakiem niewielki "babol" trzeba to będzie zlikwidować i zakonserwować. -Wymiana jednego siłownika tylnej klapy , na szczęście mam już oryginalny zamiennik. Jest plan kupna i dania budy w jakiś Mtechnik ale to jeszcze za wcześnie na takie akcje I największy minus to dość spora wgniota w tylnych lewych drzwiach , pod samą klamką , najlepiej było by dostać drzwi w kolorze i zamontować , ale spróbuję tą wgniotę wyciągnąć i to pomalować , na szczęście jest to w takim miejscu że w razie czego nie bedzie trzeba malować całych drzwi. To by było na tyle , nie sądziłem ze się tak rozpiszę , mam nadzieje że nikt nie umarł z nudów czytając to
  11. Stereotyp Skody w Polsce nie jest chwalebny. Trochę tego hejtu nie rozumiem, aczkolwiek za każdym razem, gdy jeżdżę "kurą" nadal nie doszukuje się czegoś złego. Owszem są minusy, bo Skoda idealna nie jest, ale dowód dobrego auta macie poniżej. Więcej na: Skoda Octavia Kombi 2.0 TDI 4x4 - nieprawda, że nudna - auto-strefa.pl Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 150 KM 4×4 dane techniczne: Silnik: diesel Common Rail Liczba cylindrów: 4 Objętość skokowa: 1968 cm3 Moc maksymalna: 150 KM przy 3500-4000 obr./min Max. moment obrotowy: 320 Nm przy 1750-3000 obr./min. Skrzynia biegów: 6 biegów, manualna Typ napędu: Na obie osie Masa własna: 1392 kg Długość: 4659 mm Szerokość: 1814 mm Wysokość: 1465 mm Rozstaw osi: 2686 mm Pojemność bagażnika: 610 l / 1740 l Osiągi: 0-100 km/h: 8,7 s Prędkość maksymalna: 213 km/h Zużycie paliwa (średnie test): 5,6 l/100km Pojemność zbiornika paliwa: 50 l Cena testowanego egzemplarza: 130 700 złotych
  12. Ponad 13 mln Mercedesów Klasy E w wersjach limuzyna i kombi sprzedanych na całym świecie Chiny, USA i Niemcy najważniejszymi rynkami zbytu modelu Klasa E pierwszym Mercedesem produkowanym w Chinach Ola Källenius, Członek Zarządu Daimler AG odpowiedzialny za sprzedaż i marketing osobowych Mercedesów: "Klasa E to najbardziej wolumenowy model w historii Mercedes-Benz" Stuttgart. Na całym świecie Mercedes-Benz dostarczył już ponad 13 mln egzemplarzy Klasy E w wersjach limuyzna i kombi. "Klasa E to najbardziej wolumenowy model w historii naszej firmy" - mówi Ola Källenius, Członek Zarządu Daimler AG odpowiedzialny za sprzedaż i marketing osobowych Mercedesów. "Z takim wynikiem Klasa E jest kluczowym elementem strategii wzrostu Mercedes-Benz 2020". W ubiegłym roku limuzyny i kombi Klasy E znalazły na świecie 257 571 nabywców (+6,2%) - wybierał je średnio co szósty nabywca nowego Mercedesa. Niesłabnącą popularnością cieszy się zwłaszcza limuzyna. Tylko w maju br. na jej zakup zdecydowało się 80% klientów. Niemal połowa egzemplarzy modelu trafiła do Państwa Środka lub USA. Klienci z Chin chętnie zamawiają oferowaną wyłącznie tam wersję przedłużaną, z dodatkową ilością miejsca w drugim rzędzie siedzeń (35% dostaw w 2014 r.). W Europie, dla odmiany, istotną rolę odgrywa wariant kombi - w Niemczech sprzedaje się go niemal tyle samo, co limuzyn. Najpopularniejsze wersje silnikowe i elementy wyposażenia Limuzyny Klasy E są najchętniej kupowane w wersjach E 350 oraz E 220 BlueTEC - to zasługa, odpowiednio, klientów z USA i Europy. W przypadku kombi królują modele E 200 BlueTEC i E 220 BlueTEC. Nabywcy z Państwa Środka preferują przedłużane limuzyny E 260. Na liście wyposażenia najczęściej przewijają się podgrzewane przednie fotele, wspomaganie parkowania Active Park Assist, a także inteligentne reflektory LED-owe oraz zbiornik paliwa o zwiększonej pojemności. Produkcja w Sindelfingen i Pekinie Produkcja przodka Klasy E rozpoczęła się w 1947 roku w fabryce w Sindelfingen, największych zakładach Daimler AG na świecie. To centrum kompetencji w dziedzinie wytwarzania osobowych Mercedesów. W 2006 roku montaż Klasy E rozpoczął się w Pekinie - był to pierwszy model Mercedes-Benz "made in China". Od 2010 roku jest tam produkowana również odmiana przedłużana, zaprojektowana specjalnie z myślą o potrzebach lokalnego rynku. Laureatka wielu nagród Klasa E charakteryzuje się szczególnie niską utratą wartością. W rankingu "Giganci wartości rezydualnej 2019" opublikowanym przez magazyn "Focus Online" i instytut badań rynkowych "Bähr & Fess Forecast" model E 350 BlueTEC został uznany za najlepszy w segmencie pod względem wartości rezydualnej. W najnowszym badaniu jakości samochodów i zadowolenia klientów J.D. Power przeprowadzonym po 3 latach użytkowania Klasa E zajęła pierwsze miejsce w swoim segmencie. W tegorocznym raporcie awaryjności niemieckiej organizacji rzeczoznawców DEKRA model zdobył tytuł "Najlepszego ze wszystkich klas". Blisko 70 lat sukcesów W 1947 roku Mercedes-Benz uruchomił produkcję pierwszego powojennego modelu - 170 V - i zapoczątkował trwającą do dziś historię Klasy E. W 1993 roku, przy okazji liftingu typoszeregu 124, model oficjalnie zyskał swoją obecną nazwę. Kolejna generacja, wprowadzona na rynek w 1995 roku seria 210, wyróżniała się przełomowym designem z charakterystycznymi, podwójnymi przednimi lampami. Następca - typoszereg 211 z 2002 roku - otrzymał szereg innowacyjnych rozwiązań w zakresie ekonomiki i bezpieczeństwa. Obecne wydanie Klasy E (seria 212) trafiło do sprzedaży w 2009 roku. Cztery lata później model otrzymał zaktualizowany design i przeszedł kompleksową modernizację - wzbogacił się m.in. o nowe, wydajne silniki oraz innowacyjne systemy wspomagające. Źródło: Mercedes Benz Polska
  13. Pytając znajomych odnośnie skojarzeń do Forda Mondeo padały słowa i przymiotniki typu: elegancki, spokojny, dobrze jeżdżący i solidny. Pojawiły się też głosy odnośnie kupna aut na „F”, ale to głupie dogryzki… Więcej na: Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi [TABLE=class: table table-bordered table-striped] <tbody>[TR] [TH]Dane techniczne producenta[/TH] [TH]Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi 163 KM Titanium[/TH] [/TR] [TR] [TD]Silnik[/TD] [TD]turbodiesel, R4, 16 zaw.[/TD] [/TR] [TR] [TD]Typ zasilania paliwem[/TD] [TD]wtrysk bezpośredni Common Rail[/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność[/TD] [TD]1997 cmł[/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc maksymalna[/TD] [TD]163 KM (120 kW) przy 4000 obr./min.[/TD] [/TR] [TR] [TD]Maks. moment obrotowy[/TD] [TD]340 Nm przy 2000-3250 obr./min.[/TD] [/TR] [TR] [TD]Skrzynia biegów[/TD] [TD]manualna, 6-biegowa[/TD] [/TR] [TR] [TD]Napęd[/TD] [TD]przedni[/TD] [/TR] [TR] [TD]Zawieszenie przód[/TD] [TD]kolumny MacPhersona[/TD] [/TR] [TR] [TD]Zawieszenie tył[/TD] [TD]wielowahaczowe[/TD] [/TR] [TR] [TD]Hamulce[/TD] [TD]tarczowe went./tarczowe[/TD] [/TR] [TR] [TD]Opony[/TD] [TD]215/50 R17[/TD] [/TR] [TR] [TD]Bagażnik / po złożeniu siedzeń[/TD] [TD]537/1728 l[/TD] [/TR] [TR] [TD]Zbiornik paliwa[/TD] [TD]70 l[/TD] [/TR] [TR] [TD]Typ nadwozia[/TD] [TD]kombi[/TD] [/TR] [TR] [TD]Liczba drzwi / miejsc[/TD] [TD]5/5[/TD] [/TR] [TR] [TD]Wymiary (dł./szer./wys.)[/TD] [TD]4837/1886/1512 mm[/TD] [/TR] [TR] [TD]Rozstaw osi[/TD] [TD]2850 mm[/TD] [/TR] [TR] [TD]Masa własna /ładowność[/TD] [TD]1575/715 kg[/TD] [/TR] [TR] [TD]Masa przyczepy / z hamulcem[/TD] [TD]750/1800 kg[/TD] [/TR] [TR] [TD]Spalanie: miasto/trasa/średnie[/TD] [TD]6,4/4,6/5,3 (średnie w teście: 6,8)[/TD] [/TR] [TR] [TD]Emisja CO2[/TD] [TD]139 g/km[/TD] [/TR] [TR] [TD]Prędkość maksymalna[/TD] [TD]215 km/h[/TD] [/TR] [TR] [TD]Przyspieszenie 0-100 km/h[/TD] [TD]9,1 s[/TD] [/TR] [TR] [TD]Gwarancja mechaniczna[/TD] [TD]2 lata[/TD] [/TR] [TR] [TD]Gw. perforacyjna /na lakier[/TD] [TD]12 lat/3 lata[/TD] [/TR] [TR] [TD]Okresy międzyprzeglądowe[/TD] [TD]według wskazań komputera[/TD] [/TR] [TR] [TD]Cena wersji podstawowej[/TD] [TD]Kombi 1.6 Duratec 120 KM: 76 700 zł[/TD] [/TR] [TR] [TD]Cena wersji testowej[/TD] [TD]104 150 zł[/TD] [/TR] [TR] [TD]Cena egz. testowego[/TD] [TD]149 650 zł[/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE]
  14. Trend na funkcjonalne, a przy tym niepozbawione sportowych atrybutów samochody ciągle nie maleje. W dzisiejszym teście porównamy jedne z najbardziej wychwalanych we wszystkich testach auta z segmentu kombi. Zarówno Ford jak i Honda posiadają w nazwie pełne obietnicy niepowtarzalnych wrażeń słowo „sport”. Więcej na: Ford Focus Kombi vs Honda Civic Tourer - szybciej, czy więcej? - auto-strefa.pl FORD: Dane Techniczne: Napęd Rodzaj silnika: benzynowy turbodoładowany R4 Pojemność: 1596 cm3 Oś napędzana: przednia Moc maksymalna: 150 KM / 5700 rpm Maks. moment Obr: 270 Nm / 1900-3500 rpm Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna Nadwozie Długość / Szerokość / Wysokość: 4556/1823/1505 mm Pojemność bagażnika w litrach: 476 / 1502 Masa własna: 1340 kg Dane eksploatacyjne producenta (test) Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 8.6 s Prędkość maksymalna: 210 km/h Zużycie paliwa – trasa: 5.0 l/100km (6.5) Zużycie paliwa – miasto: 7.7 l/100km (7.7 – 11) Zużycie paliwa – cykl mieszany: 6.0 l/100km (7.2) Pojemność zbiornika paliwa: 55 litrów Emisja CO2 [g/km]: 139 Cena podstawowej wersji – 64 600 zł Cena testowanego egzemplarza – ok. 105 000 zł Honda: Dane Techniczne: Silnik: wolnossące R4, benzyna Pojemność: 1798 cm3 Oś napędzana: FWD Moc maksymalna: 142 KM przy 6500 obr./min Maks. moment obr.: 174 Nm przy 4300 obr./min Skrzynia biegów: 6-biegowa, ręczna Nadwozie: Długość / Szerokość / Wysokość: 4535 /1770 /1480 mm Pojemność bagażnika w litrach: 624 – 1668 l Masa własna: 1280 kg Rozstaw osi: 2595 mm Pojemność zbiornika paliwa: 50 litrów Osiągi: Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9,4 s Prędkość maksymalna: 210 km/h Śr. spalanie (miasto/test): 7,5 l/100km
  15. Panowie i Panie, proszę o pomoc. Szukam auta w cenie najlepiej do 15,20 max jeśli będzie coś ekstra 25 tysięcy, które sprawdzi się jako auto rodzinne. Potrzebuję czegoś większego, raczej duży sedan z przestronnym bagażnikiem, który zmieści wózek dziecięcy, tonę pieluch itp albo kombi . Mieszkam w Warszawie, na co dzień jeżdżę komunikacją miejską, więc auto będzie używane od wielkiego dzwonu, typu lekarz, wyjazd do teściowej (niestety ). Szukam benzyny, ale nie zamulacza, raczej od 1.6. Auto nie może być też starsze niż 6-7 lat, ma posłużyć długo. Wyposażenie i komfort też oczywiście są ważne. Nie odrzucam żadnych marek, nie boję się samochodów na "f", ale jak na razie w mojej opinii wygrywa Opel Astra III z silnikiem 1.6, ale chciałbym się też posłuchać ekspertów. Jakie auto jeszcze powinienem wziąć pod uwagę?
  16. :lemo:Witam Jako , że Hyundai Lantra , którym jeździliśmy do tej pory padł ( belka tylnego zawieszenia ) zaczeliśmy rozglądać się jakimś nowym autem i proszę o pomoc w wyborze . Auto wymagania -kombi -LPG -rocznik od 2002 -bajery niewymagane -niedrogie w eksploatacji -zdrowe blachy -cena do 12000 Jak do tej pory wybraliśmy -Mazda 6 -Nissan Primera P12 -Peugeot 406 - inne propozycje mile widziane Bardzo proszę o pomoc , bo teraz jestem zdany na rower Pozdrawiam
  17. Witam wszystkich. Poszukuję sedana lub kombi w benzynie do kwoty 25.000 zł. Samochód chcę zagazować. Ewentualnie może być z instalacją gazową do 29.000 zł. Rocznie pokonuję ponad 10 tys. km. Samochód będzie służył do codziennej jazdy miejskiej i dojazdów do pracy (30 km przez las). Pozdrawiam.
  18. 10 najpopularniejszych aut kombi Prezentujemy zestawienie dziesięciu najczęściej poszukiwanych i sprzedawanych aut kombi. Sprawdziliśmy też, w ile trzeba za nie zapłacić, w jakich wersjach się pojawiają i czy łatwo jest dostać kombi z polskiego salonu. W tym roku najczęściej poszukiwanym kombi w serwisie otoMoto.pl jest Volkswagen Passat. Jest to również najczęściej wystawiany model z takim nadwoziem (10%). W zależności od generacji oferuje on maksymalną pojemność bagażnika 1500-1780 litrów. Najczęściej oferowane są roczniki 2001, 2001 i 2006. Średnia cena generacji B5 FL to 14 000 złotych. Dominują silniki o pojemności 1.9 (51 %). Nietrudno jest też o 2.0 (30 %).Audi A4, czyli kolejne najczęściej sprzedawane auto kombi, również pojawia się z silnikiem 1.9 (37% ofert) i 2.0 (38% proc.). Jest też drugim najpopularniejszym modelem w wyszukiwarce. W zależności od generacji można otrzymać w tym aucie od 1184 do 1430 litrów przestrzeni bagażowej. Dominują modele z lat 2002, 2003 i 2005. Ich cena wynosi około 19 000 złotych.Trzecim najpopularniejszym kombi wśród kupujących i sprzedających jest Opel Astra (6,5% wszystkich zapytań o kombi i 5,5% ofert). Najłatwiej dostać ją z silnikiem o pojemności 1.7 (35%) lub 1.6 litra (22%). Za modele III generacji trzeba zapłacić około 19 000 złotych. Oferują one prawie 1600 litrów przestrzeni bagażowej. Najczęstszym rocznikiem jest 2005 i 2006.Wysoko w zestawieniu znalazła się młodsza siostra VW Passata, czyli Skoda Octavia (6% wyszukań, ponad 3,5% wystawień). Wśród ogłoszeń najczęściej pojawiają się egzemplarze z lat 2007-2009. W tym wypadku trzeba liczyć się z wydatkiem około 31 000 złotych. Octavia zapewnia ok. 1512- 1740 litrów maksymalnej przestrzeni bagażowej. Najpopularniejsze silniki to podobnie jak w przypadku samochodów z koncernu VW – 1,9 (45%), 2.0 (25%) i 1.6 (22%).Silniki o znacznie większej pojemności oferowane są w Audi A6 Avant, które zamyka pierwszą piątkę rankingu najbardziej poszukiwanych modeli. Są to wersje 2.5 (28%), 2.0 (21%), a nawet 3.0 (16%). Najczęściej oferowanymi rocznikami są 1999 i 2000. Egzemplarze te kosztują średnio 13 000 złotych. Maksymalnie dostajemy 1300-1700 litrów bagażnika w zależności od generacji.Sporo kupujących używane kombi poluje również na Forda Mondeo. To piąty najczęściej wystawiany model. W statystykach ofert przodują egzemplarze z lat 2001-2002 i 2008 z silnikami o pojemności 2.0 (aż 70%). Chętni na kupno samochodu z generacji Mk3 zapłacą za niego około 10 000 złotych.O wiele więcej trzeba zapłacić za kolejnego Forda z tego zestawienia – Forda Focusa. Kupując egzemplarz z generacji Mk2 trzeba liczyć się ze średnim wydatkiem 20 000 złotych. Za tę cenę dostajemy maksymalnie ok. 1530 litrów bagażnika. W tej generacji najłatwiej o sztuki z lat 2009-2010. Napędzają je motory o pojemności 1.6 (47%) i 1.8 (46%). Zaledwie 5% ofert to silniki dwulitrowe. Focus stanowi 6% wszystkich kombi oferowanych w otoMoto.O wiele mniejszą popularnością od rekordowego Passata cieszy się VW Golf kombi. Tylko nieco ponad 3,5% użytkowników poszukuje tego modelu. Również podaż jest o wiele niższa – zaledwie 2,5%. Niezmiennie silnik 1.9 jest najpopularniejszą jednostką napędzającą samochody z koncernu VW. W tym przypadku dotyczy to 51% ogłoszeń. Golf pomieści ok. 1400-1620 litrów bagażu. Sprzedawcy oferują głównie roczniki 2000-2001 (średnia cena to 11 000 złotych) i 2010. Znacznie więcej trzeba zapłacić za II generację zajmującej 9. pozycję Toyoty Avensis (najpopularniejsze roczniki – 2004-2005 i 2010). Sprzedawcy wyceniają ją średnio na 24 000 złotych. Najpopularniejszym silnikiem są jednostki dwulitrowe – 69%. Model ten oferuje ok. 1480 – 1610 litrów pojemności maksymalnej bagażnika.- Niezmiennie, najchętniej chcielibyśmy kupić samochód z polskiego salonu (96%). Zaledwie 3% użytkowników poszukuje kombi z Niemiec. Odmienną tendencję widać natomiast po stronie podaży. Wśród samochodów z tego zestawienia jedynie liczba polskich ezgemplarzy Forda Focusa, Skody Octavii i Toyoty Avensis przewyższa te zza zachodniej granicy. Różnice te nie są jednak duże. Przepaść natomiast widać głównie wśród modeli Audi i Volkswagena. Tylko 7% A4 Avant to polskie sztuki. Sprowadzonych z Niemiec jest natomiast 74,5%. Takie dysproporcje zauważalne są również w pochodzeniu A6 (71% to niemieckie sztuki, 9,5 polskie), Passata (odpowiednio 75% i 13 %) i Opla Vectry (73 kontra 16% ). W przypadku pozostałych modeli, łatwiej znaleźć kupione w polskim salonie, jednak i tak przeważają egzemplarze sprowadzone - informuje Marcin Szturma, Dyrektor Działu Handlowego otoMoto.pl.Wszystkie modele zestawienia najczęściej spotykane są z silnikami diesla. Największą dysproporcję widać w przypadku VW Passata, gdzie zaledwie 18% posiada silnik benzynowy lub z zamontowaną instalacją gazową. Najmniejsza różnica zauważalna jest wśród ofert sprzedaży Opla Vectry. Tutaj jest to już 33,5%. Jednocześnie jest to model, w którym najczęściej zakładano instalację gazową (11%). Osoby poszukujące samochodu z nadwoziem kombi najczęściej są w stanie przeznaczyć na to 15 lub 20 tysięcy złotych (po 10%). Nieco ponad 8% deklaruje budżet 25000 zł. 12% chciałoby kupić samochód nie młodszy niż z rocznika 2010, a 9,5% z rocznika 2008. Dla 10,5% użytkowników najstarszym rocznikiem poszukiwanego samochodu jest 2008, a dla 9% 2005. Równo 38,5% poszukuje samochodów napędzanych olejem napędowym. Tyle samo wybiera benzynę. 21% chciałoby mieć używane kombi z zamontowaną instalacją gazową. 19% użytkowników nie wyobraża sobie mniejszej pojemności silnika niż 1900 cm3. 10 najpopularniejszych kombi w otoMoto - wystawienia [TABLE=width: 100%] <tbody>[TR] [TD]Model [/TD] [TD]Udział %[/TD] [/TR] [TR] [TD]1. Volkswagen Passat[/TD] [TD]10,11%[/TD] [/TR] [TR] [TD]2. Audi A4[/TD] [TD]7,06%[/TD] [/TR] [TR] [TD]3. Ford Focus[/TD] [TD]5,76%[/TD] [/TR] [TR] [TD]4. Opel Astra[/TD] [TD]5,60%[/TD] [/TR] [TR] [TD]5. Ford Mondeo[/TD] [TD]4,80%[/TD] [/TR] [TR] [TD]6. Skoda Octavia[/TD] [TD]3,59%[/TD] [/TR] [TR] [TD]7. Audi A6[/TD] [TD]3,47%[/TD] [/TR] [TR] [TD]8. Opel Vectra[/TD] [TD]3,25%[/TD] [/TR] [TR] [TD]9. Renault Laguna[/TD] [TD]3,06%[/TD] [/TR] [TR] [TD]10. Volkswagen Golf[/TD] [TD]2,56%[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] 10 najpopularniejszych kombi w otoMoto - wyszukania [TABLE=width: 100%] <tbody>[TR] [TD]Model [/TD] [TD]Udział %[/TD] [/TR] [TR] [TD]1. Volkswagen Passat[/TD] [TD]8,77%[/TD] [/TR] [TR] [TD]2. Audi A4[/TD] [TD]7,86%[/TD] [/TR] [TR] [TD]3. Opel Astra[/TD] [TD]6,37%[/TD] [/TR] [TR] [TD]4. Skoda Octavia[/TD] [TD]5,90%[/TD] [/TR] [TR] [TD]5. Audi A6[/TD] [TD]4,86%[/TD] [/TR] [TR] [TD]6. Ford Mondeo[/TD] [TD]4,64%[/TD] [/TR] [TR] [TD]7.Ford Focus[/TD] [TD]4,55%[/TD] [/TR] [TR] [TD]8. Volkswagen Golf[/TD] [TD]3,59%[/TD] [/TR] [TR] [TD]9. Toyota Avensis[/TD] [TD]3,15%[/TD] [/TR] [TR] [TD]10. Opel Vectra[/TD] [TD]3,10%[/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Źródło: otoMoto
  19. Witam Powoli przymierzam się do zakupu pierwszego auta, mogę na ten cel przeznaczyć około 10-11 tys. zł. Ogłoszenia na polskich i niemieckich stronach śledzę juz od jakiegoś czasu ale kompletnie nie wiem czego tak na prawdę szukać... Wymagania mam, można by rzecz, specyficzne. Autko ma służyć głównie przewożeniu psa/psów na wystawy w kraju i za granicą, a w mniejszym stopniu odwiedzinom rodziców moich i mojej LP również z psem/psami (200-250km od miejsca zamieszkania). W związku z powyższym szukam kombiaka z relatywnie dużym bagażnikiem i koniecznie klimatyzacją. Jednocześnie chciałbym żeby auto jako-tako sie prezentowało. Szacowany przebieg to około 10tysięcy rocznie. Szczerze powiedziawszy wolałbym diesla. Ważne też dla mnie jest żeby samochód był niezawodny - nawet za cenę droższego paliwa czy droższych materiałów eksploatacyjnych. Auto może też być po malutkim dzwonku - przez te 5-6 lat na które jest zaplanowane rdza go w całości nie zje... No i tak rozważam poniższe modele (i silniki): Volvo V70 II 2,5 D5 (od strony praktycznej super, wizualnie słabo) Volvo V40 19 CDTi (najlepiej po drugim lifcie, tyle że bagażnik malutki) Z innych po głowie chodzi mi Laguna II, Xsara, Avensis I może Audi A4/A6. To tyle co sam byłem w stanie wymyślić. Nie powiem - napaliłem się na Volvo, ale jestem otwarty na inne propozycje. No i o stronie techniczno-silnikowo-naprawczej nie mam zielonego pojęcia. Ktoś coś pomoże? Z góry dzięki Łukasz
  20. Jak w temacie - szukam przestronnego kombi dla rodziny - rocznik ok. 2007r, raczej diesel, chętnie automat, ale nie za wszelką cenę. W moim budżecie - max. 20tys. zł. najsensowniej mi wychodzi właśnie Mondeo Mk3 i Vectra C. Który z tych dwóch będzie lepszy pod względem niezawodności / nieupierdliwości w użytkowaniu? Nie jestem maniakiem nie wiadomo jakiego wyposażenia, klima może być manualna, fabryczne navi mnie nie podniecają, podobnie jak skórzana tapicerka. Fajnie by było mieć podgrzewaną przednią szybę i np. ksenony, ale nie wiem czy w ogóle były dostępne w tych samochodach... A może coś innego? Z góry dzięki :-)
  21. ​Witam forumowiczów. Od miesiąca borykam się z problemem wyboru kombi. Wybór jest dla mnie o tyle ciężki, że wiem iż szybko go nie zmienię. Na wstępie przepraszam, za długość postu. Nie chce byście pomyśleli, że jestem leniem który szuka odpowiedzi "jak żyć". Jaki z tych samochodów wy byście kupili będąc na moim miejscu i dlaczego? *Mój budżet to max 14tyś na sam samochód. *Szukam kombi bo w dłuższej perspektywie czasu ma to być samochód dla rodziny. *Bardzo chciałbym by samochód był bezawaryjny. Coś na wyimaginowanej zasadzie "lejesz i jeździsz" (plus filtru, olej, końcówki drążków etc) *Zdecydowanymi plusami są dla mnie: Rozrząd na łańcuszku, belka zamiast wielowachacza, brak dwumasy, pompa zamiast pompo-wtrysków. *Z "bajerów" wymaganych: ABS, centralny zamek i oczywiście wspomaganie kierownicy Z racji iż prawie nie ma takich samochodów zdaję sobie sprawę z tego, że prawie zawsze trzeba będzie iść na jakieś ustępstwa. Zaznaczam też, iż jestem informatykiem i nie znam się na samochodach. Cała moja wiedza pochodzi z sieci. Oto lista samochodów jakie do tej pory rozważałem: LIDER Toyota Corolla E12 benzyna 1.6 16V DOHC VVT-i 110 KM 16V diesel 1.4 D-4D 90 KM Plusy: *W zasadzie jest to jedyny samochód który posiada wszystkie atuty niezawodnosci. belka, pompa, łańcuch, brak dwumasy, ocynk *Roczniki 2001 - 2004 Minusy Głównym minusem jest Super niesamowicie mała dostępność. Drogie części Wnętrze z plastiku. ( tak tylko kręcę nosem ) Audi A4 B5 Diesel 1,9 TDI Plusy: *Obrosły legendą 1.9 diesel *Wnętrze super + ogólna aparycja *Ocynk Minusy *amelinowe przednie zawieszenie siadające co 2-3 sezony ~1200 zł rocznik 97-2000 Audi A6 C5 Diesel 1,9 TDI Plusy: *Obrosły legendą 1.9 diesel *Wnętrze super + ogólna aparycja *Ocynk *Są sztuki z 2002 Minusy *amelinowe przednie zawieszenie siadające co 2-3 sezony ~1200 zł rocznik 98-2002 Mazda 6 I benzyna 1.8 i 16V (120KM) / 2.0 16V (141 lub 147 KM) Plusy: *Wnętrze super + ogólna aparycja *roczniki 2002-2005 *wymiernie wytrzymałe zawieszenie Minusy *gniją na potęge *widziałem A4 z 500k przebiegu ... mazdy jeszcze ani 1 Opel Astra III / vectra C Nie mam pojęcia jaki silnik Przyznaję, że doklejona trochę by powiększyć zakres poszukiwań Plusy: *2005 - 2009 *tanie części Minusy *części tanie ale często trzeba je kupować - ogólna awaryjność *awaryjność silników - ruletka przy kupnie... *zawieszenie *DPF Skoda Octavia I Diesel 1,9 TDI (90/110KM) Plusy: *Tania części i stosunkowo nieczęsto się psuje *Proste zawieszenie Minusy *pasek rozrządu *bardzo biednie wygląda w środku Peugeot 407 Tylko w ramach ciekawostki No i ostatnie auto którego nie mogło zabraknąć: Volkswagen Passat B5 FL do znudzenia 1,9 TDI z pompą rotacyjną Plusy: *dość bogate wyposażenie *mega dostępność części i ich niski koszt *bogate wyposażenia w tych cenach Minusy *Zawieszenie amelinowe ! *Najchętniej kradzione auto w mojej rodzimej Bydgoszczy
  22. Mercedes-Benz TV: nowa C-Class kombi
  23. Mercedes-Benz C-Class Kombi (2015)
  24. Witam, Zastanawiamy się nad pierwszym zakupem własnego samochodu. Mamy na ten budżet ok. 8 tyś złotych. Samochód będziemy kupować w Danii, stąd wybór jest ograniczony, gdyż sprowadzenie samochodu do samej Danii jest zbyt kosztowne (podatek rejestracyjny 180% wartości samochodu). Ogólnie przeglądając oferty ze strony Biler - Křbenhavn - Křb brugt pĺ dba.dk widzimy kilka ciekawych pozycji: Mazda 323F, Daweoo Lanos, .. ogólnie samochody z 1996-2000 roku. Co polecacie w tym przedziale cenowym? Dziękujemy z góry za wszelką pomoc! ps. byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mógłby zerknąć tutaj Biler - Křbenhavn - Křb brugt pĺ dba.dk i zobaczyć czy jest coś ciekawego
  25. Ostatni egzemplarz Volkswagena T2 Kombi trafił do muzeum To jeden z tych samochodów, które są i będą wiecznie żywe, fakt zakończenia produkcji tego nie zmieni