Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'jest' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 409 wyników

  1. Poród dla mężczyzn? Czy poród jest bolesny?
  2. Witam czeka mnie wymiana amortyzatorów mechanik policzył sobie 90 zł od strony wydaje mi się to drogo za czynności które trzeba wykonać czas wymiany to 2 godziny wiec 180 zł. Znalazłem taki opis wymiany i stąd moje pytanie czy jest to tak samo łatwe do wykonania jak sie wydaje w opisie ? Naprawa Volkswagen : Wymiana amortyzatorów VW Passat B4 kombi
  3. Co to jest giełda wierzytelności? Że ktoś może sprzedać czyjś dług innej osobie?
  4. Witajcie, Natchnęła mnie ta aukcja BMW x5 z dwoma różnymi przebiegami (może wynikać z błędu sprzedawcy). Jak często szukając auta natrafiliście na przekręcony licznik? Ja podczas poszukiwań nie raz trafiłem na auta z ustawionym przebiegiem. Bardzo często wychodziło to podczas sprawdzania w ASO przy jakim przebiegu miało dane auto przegląd ostatni.
  5. Mam taki nawyk jeszcze z kursu. Była tam 90-konna toyota yaris w dieslu i ruszała bez dotykania gazu aż miło, tak też na ogół kazał mi ruszać instruktor, jeśli nie potrzeba było dynamicznego startu. 90-konny diesel ruszał z wolnych obrotów aż miło, gdy po kursie przesiadłem się na o wiele słabsze benzyniaki też zacząłem tak ruszać, tylko dodając przy tym odrobinę gazu. Obroty podnoszą się do 1000-1100 i nawet seicento 900 rusza bez wysiłku. Robię tak jeśli tylko mogę, tzn. kiedy nie muszę szybko wyjechać z podporządkowanej, albo szybko ruszyć na światłach bo zielone krótkie. Wtedy ruszam "normalnie" z obrotów 2000 lub wyższych. Najbardziej lubię manewrować w ten sposób parkując lub wykonując inne manewry wymagające precyzji i bardzo powolnej jazdy. Często widzę jak ktoś parkuje w ciasnym miejscu i mimo że musi bardzo powoli wjeżdżać to trzyma silnik na wysokich obrotach, czym nie tylko potrafi obudzić wszystkich sąsiadów, ale też uraczyć ich zapachem spalonego sprzęgła pod oknami. Mimo tego słyszałem wiele opinii, że takie ruszanie jest szkodliwe dla auta. Jedni twierdzą że sprzęgło się niszczy, inni że skrzynia, jeszcze inni że przeguby lub sam silnik. Chociaż nikt nie próbuje tu lansować ruszania w ten sposób cisnąć gaz do podłogi i dusząc silnik sprzęgłem w okolicach 1000 obrotów, ale poprzez wciśnięcie gazu nie więcej niż na 10% skoku pedału przyspieszenia, żeby tylko silnika nie zdławiło. Jakie jest wasze zdanie? Czy ktoś stosuje takie ruszanie? Robicie to tylko w dieslach czy również benzyniakach?
  6. Program personalizacji smart BRABUS „tailor made” dla nowego smartasmart BRABUS „tailor made” – i wszystko jest możliwe Stuttgart/Genewa. Indywidualizacja to jeden z największych atutów smarta. Wprowadzony 5 lat temu program personalizacji smart BRABUS „tailor made” cieszy się dziś dużą popularnością – korzysta z niego ponad połowa nabywców modelu. Teraz do oferty dołączają kolejne generacje smarta fortwo i forfour. Na targach motoryzacyjnych w Genewie dwa spersonalizowane egzemplarze nowego smarta fortwo oraz jeden smart forfour prezentują niemal nieograniczone możliwości programu – w tym specjalne lakiery oraz sportowe akcenty karoserii. Zestaw uzupełniają wnętrza wykończone wysokiej jakości tapicerką ze skóry nappa. Wszystko jest możliwe – tak brzmi motto programu personalizacji smart BRABUS „tailor made” (po polsku – „szyty na miarę”). Tysiące dostępnych odcieni lakieru, skórzana tapicerka dostępna w 30 podstawowych kolorach i sportowe pakiety optyczne pozwalają kreatywnym klientom skonfigurować swój niepowtarzalny egzemplarz smarta. Skóra nappa dla wymagających klientów Bogata oferta programu ułatwia odnalezienie własnego stylu. Jedną z unikalnych propozycji w segmencie małych aut są wykończenia ze skóry nappa, obejmujące wieniec kierownicy, tapicerkę foteli, deskę rozdzielczą i panele drzwi, a także osobno dobierany rodzaj szwu. Nabywca ma również do wyboru kolorystykę okładzin panelu wskaźników, konsoli środkowej oraz pierścieni wokół dyszy nawiewów. Kompozycję uzupełniają ekskluzywne, aluminiowe dodatki sygnowane przez BRABUS-a: gałka zmiany biegów, dźwignia hamulca postojowego oraz nakładki na pedały. Pakiety optyczne karoserii pozwalają nadać smartowi jeszcze bardziej dynamiczny, niepowtarzalny charakter. Oferta obejmuje m.in. zaprojektowany przez firmę BRABUS spojler przedniego zderzaka, listwy progowe, tylny spojler dachowy, tylny dyfuzor dla opcjonalnego, sportowego wydechu oraz 16-calowe obręcze z lekkich stopów BRABUS Monoblock VIII. Wolność „szyta na miarę” Próbkę niemal nieograniczonej palety opcji indywidualizacji w ramach programu smart BRABUS „tailor made” prezentują dwa spersonalizowane egzemplarze modelu fortwo i jeden forfour, debiutujące podczas salonu samochodowego w Genewie. Wyróżniają się one nietypowymi odcieniami lakieru: pomarańczowym „spring break orange”, limonkowym „lizard green” oraz granatowym „darknight blue”, dopasowanymi do nich kolorami tridionu (klatki bezpieczeństwa) i 16-calowych obręczy, a także dodatkowym ospojlerowaniem. W kabinie uwagę zwracają kolorowe, wykończone na wysoki połysk elementy kokpitu oraz skórzana tapicerka nappa z kontrastowymi przeszyciami. Firma smart-BRABUS GmbH to spółka joint venture zawiązana przez smarta i BRABUS-a. W ciągu minionych 12 miesięcy ponad 60 tysięcy klientów wybrało produkty opracowane lub wyprodukowane we współpracy z inżynierami BRABUS-a. Modele smart BRABUS przygotowane w ramach programu „tailor made” są budowane z najlepszej jakości materiałów i objęte pełną gwarancją. Źródło: Mercedes Benz Polska
  7. mirek998

    Co to jest?

    Hej, mam dosyć ciekawą sprawę. Przeszukując bardzo stary strych moich dziadków znalazłem to: http://sh.st/vDhpA Czy ktoś wie do czego może to służyć? Pierwszy raz widze coś takiego i pochłania mnie ciekawość
  8. Mateusz321

    Co to jest?

    Witam co to za urządzenie:
  9. Witam, Przymierzam się do zakupu auta. Jak kupić bezpiecznie samochód na którym jest kredyt? Jakie papiery wziąć z banku? Gdzie i jak można sprawdzić czy na aucie nie ma komornika lub US?
  10. Witam, kupiłam Peugeota 206 cc silnik 2.0. Auto sprowadzone, które jakiś czas po prostu stało i nikt nim nie jezdzil, teraz żeby się odpalił trzeba go dłużej 'odpalać'. Czym może być to spowodowane? Dodatkowo czy da się zmienić język na polski na wyświetlaczu?
  11. Czesc Zakupilem po raz pierwszy diesla z filtrem czasteczek stalych ( outlander II) poczytalem troche o tym i mam mieszane uczucia, ale mam pytanie na ktore nikt nie potrafi mi odpowiedziec. Kiedy dokladanie wstrzykiwana-dolewana zostaje dawka plynu eolys( wspmagajacy spalanie FAP/dpf) do baku podczas tankowania. Czy po zatankowaniu i zamknieciu korka wlewu samoczynnie komputer dawkuje ilosc plynu czy nastepuje to dopiero po wlaczeniu zaplonu? Czy dziala to w inny sposob? Z gory dziekuje pozdrawiam
  12. Nowe MINI: nowy oryginał jest teraz także nowym Mistrzem Wartości Nowy MINI Cooper 5D zwyciężył we wszystkich kategoriach w rankingu prezentującym samochody o najtrwalszej wartości rezydualnej na rynku niemieckim, opublikowanym przez tygodnik motoryzacyjny „Auto Bild”. Po raz kolejny najlepszą inwestycją na czterech kołach okazuje się MINI. Tak wynika z rankingu utrzymania wartości odsprzedażnej w magazynie „Auto Bild”, który opublikował właśnie nowy ranking „Wertmeister”. Nowy MINI Cooper 5D nie tylko zdobył tytuł „Mistrza Wartości 2015” w klasie aut małych, ale też wygrał w klasyfikacji generalnej. Oznacza to, że 5-drzwiowa, 5-miejscowa wersja nadwoziowa „nowego oryginału” w segmencie premium klasy aut małych to samochód zapewniający najtrwalszą wartość na niemieckim rynku samochodowym. Najnowszy ranking tygodnika bazuje na prognozach renomowanego Instytutu Monitorowania Rynku Schwacke, odnoszących się do przewidywanej wartości odsprzedażowej po 4-letnim użytkowaniu samochodu zarejestrowanego po raz pierwszy w roku 2015. Eksperci motoryzacyjni porównali proces zmiany wartości aktualnych modeli samochodów w 13 kategoriach. Poza charakterystyką każdego z modeli, ceną nabycia, kosztami bieżącymi i wynikami testów porównawczych, stwierdzana wartość opiera się także na innych czynnikach wpływających na pozycję auta na rynku – moment wejścia modelu na rynek, image marki, rywalizację typową dla segmentu i ogólny rozwój sytuacji ekonomicznej. Wyniki dostarczają potencjalnym nabywcom nowych aut wartościowe wsparcie w procesie decyzyjnym, jako że różnica między ceną nabycia a wartością odsprzedaży jest jednym z najbardziej istotnych czynników kosztowych. „Klienci, którzy dziś zdecydują się na Wertmeistera, przy odsprzedaży auta za kilka lat zanotują niewielką stratę” – konkludują redaktorzy „Auto Bilda”. Nowy MINI Cooper 5D przejął pałeczkę lidera w klasie aut małych premium od MINI Coopera S Countryman, który w 2014 r. zdobył tytuł „Wertmeister”, a także kontynuuje linię sukcesów marki, która zdominowała segment od 2005 r. dzięki modelom takim jak MINI Cooper 3D i MINI Cabrio. Aktualne badanie ocenia wartość MINI Coopera S 5D na 65,6% ceny początkowej, co jest najwyższym wynikiem wśród wszystkich modeli analizowanych w tym roku. Nowy MINI Cooper 5D (średnie spalanie 4,8-4,7 l/100 km, emisja CO2: 111-109 g/km) napędzany jest silnikiem benzynowym o mocy 100 kW/136 KM, o 3 cylindrach, zasilanym najnowszą generacją technologii MINI TwinPower Turbo. Prędkość 100 km/h osiąga po 8,2 s, jest dostępny ze skrzynią manualną lub automatyczną Steptronic (obie 6-biegowe). Po premierze wersji MINI One First 5D w marcu 2015 paleta modelowa obejmować będzie 7 wariantów silnikowych – cztery benzynowe i 3 wysokoprężne. Wszystkie zapewniają typową dla marki zwinność i frajdę z jazdy oraz wzorową wydajność – a także zwiększoną funkcjonalność dzięki rozstawowi osi większemu o 72 mm niż w wersji 3D, dzięki czemu wszystkie zalety MINI zainteresują kolejne grupy docelowe. Oraz dzięki wyjątkowo trwałej wartości. Źródło: BMW Group
  13. SKODA Citigo Sound - muzyka jest w mieście ŠKODA Citigo Sound powstała z myślą o miłośnikach dobrej muzyki, czystego dźwięku i olbrzymiej przyjemności czerpanej z jazdy każdego dnia. ŠKODA Citigo Sound to kolejna pozytywna wariacja na temat sprytnego, miejskiego auta, która przełamuje szarość i nudę zatłoczonych ulic. Dzięki standardowemu radioodtwarzaczowi Funky z CD, MP3 z wejściem AUX IN, a także Soundsystemowi z 6 głośnikami (4 głośniki z przodu, 2 z tyłu) i subwooferem o mocy 300 W, w tym wyjątkowym Citigo każdy miłośnik muzyki poczuje się wyjątkowo dobrze. Najnowszy model ŠKODY charakteryzuje się również niepowtarzalnym designem. Lusterka w najmniejszej ŠKODZIE lakierowane są zawsze na biało, bez względu na kolor nadwozia. W tym samym kolorze utrzymane są 14-calowe obręcze APUS, a całości dopełnia oznaczenie SOUND na szybach bocznych. Najwięcej zmian wprowadzono w środku. ŠKODĘ Citigo Sound, poza specjalnie zaprojektowanym systemem dźwiękowym opisanym wyżej, wyróżniają standardowo: specjalna tapicerka SOUND z oznaczeniem na oparciach przednich foteli, środkowy panel deski rozdzielczej w kolorze białym oraz elementy w kolorze chromu - wewnętrzne klamki, ramka wokół wylotów nawiewu powietrza, panelu radioodtwarzacza, panelu klimatyzacji oraz wokół zegarów. W kolorze białym wykończona została również skórzana, trójramienna kierownica. ŠKODA Citigo Sound dostępna jest w wersji 3- i 5-drzwiowej z silnikami 1.0 MPI (60 KM) oraz 1.0 MPI (75 KM) ze skrzynią manualną lub zautomatyzowaną. Samochód dostępny jest we wszystkich kolorach nadwozia przewidzianych dla standardowych wersji Citigo. ŠKODA Citigo Sound nie straciła jednocześnie cech charakterystycznych dla tego modelu. Nadal jest ona bardzo zwrotna i dynamiczna, a niewielkie rozmiary ułatwiają znalezienie miejsca nawet tam, gdzie wydaje się to niemożliwe. Obszerne wnętrze z wygodnymi fotelami przednimi ze zintegrowanymi zagłówkami i dużą ilością miejsca na tylnej kanapie oraz Soundsystem’em dodają Citigo dźwiękowego komfortu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  14. Mam pytanie odnośnie temperatury ksenonów. Z tego co czytałem, to ksenon o temperaturze 4300K daje najlepszą widoczność i jest najbardziej zbliżony do światła dziennego. Dlaczego w takim razie wiele producentów stosuje w swoich autach (głównie w tych bardziej prestiżowych modelach, z tego co zauważyłem) ksenony o wyższej temperaturze barowej? - widać to po bardziej niebieskim odcieniu padającego światła.
  15. Cześć, założyłam tu konto, aby zapytac kogos znajacego się na rzeczy o zdanie. Otóż zamierzam kupić nowy samochód i znalazłam fajne ogłoszenie: Skoda Octavia II 2.0 TDI Elegance . Problem jest taki, że dotąd jeździłam fiatem cinquecento, który jak wiadomo, rozmiary ma niepozorne, a tu bym miała przesiąść się do takiego potwora. Myślicie, że taka skoda to dobry pomysł dla kobiety?
  16. [h=1]Autostrada A2 - Czy takie zajechanie jest ok ? Jak oceniacie?[/h]
  17. Prezentacja sylwetki powracającego zawodnika Michała Szefera z Poznania. Proste pytanie i prosta odpowiedź Zapraszam do oglądania!
  18. Witam W moim golfie zaczeło coś świrować jak jest zimny to strasznie i ma muła jak chce ruszyć, nie może wskoczyc na obroty. Ale jak go zostawie odpalonego na 10 min i się rozgrzeje to wszystko jest ok, moge normalnie jechać ale wraz z tym poblemem zaczął strasznie dużo palić. Jakieś 16,000 KM temu wymieniałem rozrząd i po tym zaczoł mi się słabo rozgrzewać max 70 stopni. Czujnik wraz z termostatem był wymieniany dwa razy na nowy i nic. Wymieniłem w nim już świece, przewody, kopułke, palec i nic to nie pomogło. Proszę o pomoc
  19. Debiutant Martin Kaczmarski pokonał pustynię Atacamę - jest 9 w „generalce” Debiutujący w tym roku w Dakarze, uczeń Lotto Team, Martin Kaczmarski ostrożną i równą jazdą stawił czoła wyzwaniu pustyni Atacama! Na metę XI odcinka specjalnego przyjechał na 13. pozycji, stracił do lidera 54m49s. Podobnie jak wczoraj, był drugim Polakiem na mecie, 16m32s za swoim Mistrzem, Krzysztofem Hołowczycem. Dzięki temu zyskał cenny czas w klasyfikacji generalnej. W dalszym ciągu utrzymuje się w pierwszej dziesiątce tegorocznego Dakaru! Organizatorzy rajdu Dakar poprowadzili kolejny odcinek specjalny przez pustynię Atacama, by udowodnić zawodnikom, że czujność trzeba zachować aż do końca, a na mecie staną jedynie najtwardsi zawodnicy! Był to jeden z najbardziej wymagających etapów tegorocznego rajdu. Zdradzieckie wydmy, grząski piach, fesz-fesz i palące słońce wystawiało na próbę zmęczonych już, jedenastodniową wędrówką przez Argentynę i Chile, kierowców. – Dzisiaj zacząłem odcinek od przecięcia opony na ostrym kamieniu, jadąc ze sporą prędkością w korycie rzeki. A wykorzystanie jednego z trzech kół zapasowych już na początku przeszło tak długiego odcinka nakazuje zawsze ostrożniejsze tempo. Na szczęście pozostałe opony dowiozłem do mety. Za to zakopałem się w piachu jak dziecko. Po prostu źle najechałem na wydmę i auto odmówiło mi posłuszeństwa. Straciłem tam co najmniej piętnaście minut – opowiada o wrażeniach Martin Kaczmarski, kierowca Lotto Team X-raid. – Na dodatek wydarzyło się to tuż przy kamerach, więc wpadka została na zawsze zarejestrowana – śmieję się młody zawodnik. – Generalnie dzień zaliczam do mega udanych. Super czas, przyjemna jazda i dużo pozytywnej sportowej rywalizacji na odcinku. Żal mi jedynie Adama Małysza, awarie samochodu na ostatnich OSach przed metą są zawsze dotkliwe i bardzo bolą – mówił na mecie Martin Kaczmarski, Lotto Team, X-raid. Całą 605 km trasę Martin jechał w miarę równo. Na pierwszych punktach pomiaru czasu, mimo przygód z wymianą koła, był 11. Później utrzymywał się w okolicach 14. pozycji. Finalnie ukończył czwartkowy odcinek specjalny na 13. miejscu, ze stratą do lidera odcinka, również jadącego MINI Argentyńczyka Terranovy, 54m49s. Doskonałe wyniki młodego Polaka to bez wątpienia zasługa talentu, zapału, charakteru, ale też rad doświadczonych kolegów. Krzysztof Hołowczyc, Mistrz Martina z programu Lotto Team, zdradza mu wiele tajników rajdowej jazdy i meandrów Dakaru. Martin może także liczyć na pomoc zawodników i mechaników teamu fabrycznego X-raid (jeździ w nim od września), w tym przede wszystkim swojego pilota, Filipe Palmeiro. Portugalczyk ma na swoim koncie siedem Dakarów. W 2010 roku wraz z Guilherme Spinellim zdobył 10. lokatę. Doskonała nawigacja i dobry kierowca sprawia, że w tym roku ma szansę poprawić ten wynik. – To jest już mój ósmy Dakar. Bez wątpienia, ze względu na niezwykle długie i wymagające odcinki, jest on najtrudniejszy. Przyznają tak wszyscy zawodnicy tutaj. Nie ukrywam, że moje dakarowe doświadczenie jest niezwykle pomocne i w dużej mierze pomaga nam osiągać dobre wyniki. Niemniej jednak, głównym atutem naszej załogi jest Martin. W niczym nie przypomina debiutanta!!! Jest spokojnym, wytrzymałym, konsekwentnym i przede wszystkim piekielnie inteligentnym kierowcą. Do tego przywozi zawsze auto w jednym kawałku. Moim zdaniem ten facet to absolutna przyszłość Dakaru i cieszę się, że mogę z nim jechać w tym roku – powiedział o Martinie, Filipe Palmeiro, pilot Martina Kaczmarskiego. Źródło: m a g n i f i C o
  20. Suzuki Kizashi nie doczeka si nastpcy. Powodem jest saba sprzeda Na naszych drogach to prawdziwy rodzynek, za wiele, wiele lat będzie pewnie łakomym kąskiem dla kolekcjonerów
  21. Volkswagen jest zaskoczony popularnością swoich diesli w USA Zalety TDI są nie do podważenia, nie dziwię się, że i Amerykanie docenili te silniki
  22. Porsche Macan jest droższe od większego Cayenne. Dlaczego? Przyznam, że jestem bardzo, bardzo zaskoczony... Przecież to przeczy logice!
  23. więcej -> Po raz pierwszy jest 7 milionów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  24. BMW M5 i M6 z nowymi akcesoriami. Jest w czym wybiera Akcesoria, bo akcesoria, jednak ceny będą pewnie niemałe...
  25. Aston Martin traci miliony. Co jest tego powodem? Astonowi przydałby się jakiś SUV, który podreperowałby słupki sprzedaży...
×