Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'jakość' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 32 wyników

  1. Nowa jakość dźwięku w Audi TT Innowacyjne oprogramowanie daje bardziej przestrzenny i głębszy dźwięk Bang & Olufsen Sound System z dwunastoma głośnikami Dźwięk 3D – kolejny krok w rozwoju techniki Ingolstadt, 28 lipca 2014 r. Nowe Audi TT jest dowodem na innowacyjność, także w branży HiFi. Sprzęt muzyczny Bang & Olufsen Sound System nowego coupé wykorzystuje innowacyjne oprogramowanie Symphoria, dostarczające fascynujących przeżyć muzycznych. Bang & Olufsen Sound System wykorzystujący program Symphoria zamontowano w najlepiej wyposażonej wersji nowego TT. Procesor za pomocą mikrofonu analizuje wszystkie niepożądane dźwięki wewnątrz pojazdu, by zoptymalizować moc i jakość dochodzącej do uszu słuchaczy muzyki. Dzięki współpracy z nawigacją MMI Navigation plus, dźwięk odtwarzany jest w formacie 5.1 Surround. Wzmacniacz o mocy 680 watów steruje dwunastoma głośnikami, w tym dwoma centralnymi i dwoma zabudowanymi w drzwiach głośnikami basowymi. Oprócz walorów dźwiękowych, system wyróżnia się również niecodzienną stylistyką: ozdobiona logo duńskiego producenta HiFi listwa z epoksydowanego aluminium przebiega u brzegów głośników niskotonowych, a wąski światłowód oświetla je białymi diodami. Dzięki temu sprzętowi, Audi położyło kolejny kamień milowy w podnoszeniu jakości przeżyć muzycznych w samochodzie. Wspólnie z Fraunhofer Institut für Integrierte Schaltungen w Erlangen zajmującym się układami scalonymi, Audi stworzyło Symphorię – oprogramowanie do optymalizacji i odtwarzania sygnałów dźwiękowych. W pierwszym etapie, program za pomocą analizy semantycznej oddziela poszczególne składniki dźwięku w obrębie jednego sygnału audio. Potem te wydzielone obiekty dźwiękowe odtwarza we wnętrzu samochodu. Dźwięk zyskuje na wymiarze i głębi oraz daje zupełnie nowe wrażenie przestrzenne. Każdy pasażer ma zapewniony odbiór o doskonałej jakości i wyjątkowej precyzji. Audi już od lat montuje w swoich samochodach sprzęt nagłaśniający wiodących marek. W roku 2005, w Audi A8, zadebiutował Bang & Olufsen Advanced Sound System, zapewniający dźwięk najwyższej jakości. W roku 2012 sprzęt tej marki zawitał do klasy samochodów kompaktowych, pojawiając się w Audi A3 trzeciej generacji. Oprogramowanie Symphoria to pierwszy krok Audi na drodze ku 3D Sound – technologii, którą Audi zaprezentowało po raz pierwszy w 2013 roku na wystawie Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas. Dzięki rozwiązaniu 3D-Sound, dźwięk słyszany jest przestrzennie i daje wrażenie, jakby dobiegał z wysokości, znad głów słuchaczy. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Viano Marco-Polo - najwyższa jakość potwierdzona Sztandarowy kamper Mercedes-Benz został po raz kolejny doceniony. Tym razem otrzymał Znak Jakości Kid Zone – wyróżnienie nadawane przyjaznym dzieciom produktom o najwyższej jakości. Podróże łączą się z wieloma wyzwaniami – wiedział o tym już w XIII wieku kupiec wenecki Marco Polo, wie o tym i dziś Mercedes-Benz. Dlatego inżynierowie dołożyli wszelkich starań, aby flagowy kamper spod znaku Gwiazdy, noszący imię słynnego obieżyświata, był nie tylko bezpieczny, ale także komfortowy i przyjazny użytkownikom. Ta najwyższa jakość została potwierdzona 14 marca – podczas uroczystej Gali w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, Viano Marco Polo otrzymał Znak Jakości KidZone 2013. To prestiżowe wyróżnienie pod patronatem Rzecznika Praw Dziecka Marka Michalaka, stanowi wyraz uznania dla firm za dostosowanie produktów i usług do najwyższych standardów – oczywiście w kontekście użytwkowania przez najmłodszych. Viano Marco-Polo to 4-osobowy kamper Mercedes-Benz wyposażony w otwierany dach, dzięki któremu jednocześnie w pojeździe mogą komfortowo spać 4 osoby. Auto wyposażone jest w cały niezbędny sprzęt campingowy łącznie z prysznicem, zaś jego kompaktowe wymiary i wysokość poniżej 2 metrów powoduje, iż można z niego korzystać na co dzień, parkując nawet na ciasnych parkingach podziemnych. W styczniu zadebiutował następca Viano: Klasa V. W lecie przedstawiony zostanie także nowy kamper – również Marco-Polo, lecz zbudowany już na nowym modelu. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  3. Le Mans: jakość opon w liczbach Analiza danych pokazuje, że opony Dunlop sprawdziły się podczas wyścigu Warszawa, 4 lipca 2013 r. – Żywotność opon stała się ostatnio ważnym tematem, dlatego też Dunlop podsumowuje rezultaty, jakie osiągnęły zespoły jadące na oponach tej marki podczas tegorocznego wyścigu Le Mans. Analiza danych pokazuje, że wprowadzone w tym roku nowe rozwiązania pomagają startującym ekipom poprawiać wyniki w stosunku do rywali oraz rezultatów z poprzednich lat. Ciekawie wypada porównanie Le Mans z Formułą 1 w zakresie wytrzymałości opon. Trasa wyścigu F1 liczy ok. 310 kilometrów, które auta pokonują na kilku kompletach opon. W F1 zmiany ogumienia za każdym pit stopem nie są niczym niezwykłym. Jednak w wyścigu Le Mans zespoły potrafią zatrzymać się dwa lub trzy razy na tankowanie, a nawet na zmianę kierowcy, bez potrzeby wymiany opon. Podczas tegorocznej edycji Le Mans zespoły korzystające z opon Dunlop pokonywały nawet cztery odcinki na jednym komplecie ogumienia, co daje 44 okrążenia toru liczącego 13,629 km. To prawie 600 kilometrów bez wymiany opon, czyli dystans niemal dwukrotnie dłuższy niż pełna trasa wyścigu Grand Prix Formuły 1! Osiągnięcia Dunlop w 24-godzinnym wyścigu Le Mans 2013 wśród zawodników klasy LMP2: Trzy najlepsze drużyny jechały na oponach Dunlop, jak również pięć z sześciu najlepszych na mecie aut; Samochody na oponach Dunlop prowadziły przez 326 okrążeń z 329; Osiem różnych samochodów wykonało jedenaście najszybszych okrążeń w całym wyścigu właśnie na ogumieniu Dunlop; Dziesięć najszybszych okrążeń zostało wykonanych przez siedem różnych samochodów na oponach Dunlop; Spośród pięciu samochodów, które zatrzymały się mniej niż 30 razy, cztery jechały na oponach Dunlop; Samochodem, który wykonał najmniej postojów, był #42 Greaves Motorsport – potrzebował jedynie 28 zatrzymań; Najszybsze okrążenie wykonał Olivier Pla w samochodzie #24 Oak Racing. Jego czas wyniósł 3:38.059 i był o 2.85 sekundy krótszy niż czas okrążenia najszybszego konkurenta; Osiem różnych najszybszych czasów okrążenia w całym wyścigu uzyskało pięciu kierowców – wszyscy jechali na oponach Dunlop; Opona pośrednia Dunlop została po raz pierwszy wykorzystana do podwójnego przejazdu przez dwa różne zespoły; Zespoły Dunlop bez problemu wykonały aż cztery przejazdy na miękkich i średnich oponach; Najszybszy czas okrążenia w klasie LMP2 był o ponad 0.7 sekundy (czyli o 0.4%) krótszy niż w 2012 r. w tej samej klasie; Jeśli chodzi o najszybsze okrążenia, w wyścigach 2012 i 2013, wśród dziesięciu najlepszych było siedem zespołów na oponach Dunlop. Wszystkie zespoły poprawiły czasy okrążeń w stosunku do ubiegłego roku, a jedyny samochód na oponach innych niż Dunlop był o 1.35 sekundy wolniejszy niż w minionym roku, kiedy ścigał się na Dunlopach. Jeżeli chodzi o najszybsze okrążenia, dwa samochody jadące na ogumieniu konkurentów, które w ubiegłym roku jechały na oponach Dunlop, uzyskały w tym roku słabsze najszybsze czasy niż w poprzedniej edycji wyścigu. „Przegląd danych z Le Mans pokazuje, jakie postępy wypracowaliśmy. Do nowych osiągnięć należy podwójny przejazd na oponie pośredniej i poczwórny przejazd na oponach miękkich – to duży krok naprzód w wyścigach na wytrzymałość. Nasza praca nad oponami na mokrą i pośrednią nawierzchnię dała świetne rezultaty i w dużym stopniu wpłynęła na jakość jazdy w bardzo zmiennych warunkach. Tempo kierowców oraz łatwość wykonywania potrójnych i poczwórnych przejazdów na jednym komplecie opon, przy jednoczesnym skróceniu czasów okrążeń świadczy o tym, jaki postęp dokonał się w dziedzinie opon w ostatnich latach. Dla nas najważniejsze jest kontynuowanie rozwoju i stałe wyprzedzanie konkurencji” – skomentował Jean-Felix Bazelin, dyrektor generalny Dunlop Motorsport w Europie. Źródło: Goodyear Dunlop Tires
  4. Jakość opon Dunlop potwierdzona na Le Mans Siedem z ośmiu pierwszych miejsc dla załóg startujących na oponach Dunlop Warszawa, 25 czerwca 2013 r. – Podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans 2013, wszystkie stopnie podium w klasie LMP2 zajęli kierowcy startujący na oponach Dunlop. Trzy zwycięskie załogi tworzyło dziewięciu kierowców, którzy dali z siebie wszystko podczas 24-godzinnego wyścigu. Startujący z pole position z numerem 24 Morgan-Nissan zespołu Oak Racing był liderem od samego początku. Jednak siostrzane auto z numerem 35, które startowało z dziewiątej pozycji, rywalizowało z nim przez większość wyścigu, a w szesnastej godzinie wyszło na prowadzenie i utrzymało się na nim aż do mety. Podczas 24 godzin prowadzenie zmieniało się kilkukrotnie – liderowali również Zytek-Nissan zespołu Jota Sport i Oreca-Nissan ekipy G-Drive Racing, oba również na oponach Dunlop. Na torze panowała niska temperatura, warunki były bardzo zmienne, z przelotnymi opadami deszczu i długimi okresami, w których tor był częściowo suchy, a częściowo mokry. Opony dostarczone przez Dunlopa doskonale sprawdziły się w tych warunkach, co zaowocowało siedmioma z ośmiu pierwszych miejsc, w tym czterema pierwszymi lokatami na mecie. Mimo ogromnych trudów wyścigu, jakim jest 24-godzinny wyścig Le Mans, w tym roku imprezę ukończyły 42 samochody, w tym 12 na oponach Dunlop. To bardzo dobry wynik w porównaniu do lat ubiegłych – np. w 2010 roku do końca zawodów dotrwało 27 pojazdów, a w 2011 roku – 33. „Zespoły jadące na Dunlopach odniosły sukces, a ich umiejętności w połączeniu z właściwościami opon, które przygotowaliśmy do zmiennych warunków pogodowych stworzyły zwycięską mieszankę. Cieszymy się z tego spektakularnego wyniku” – powiedział Jean-Felix Bazelin, Dyrektor generalny Dunlop Motorsport w Europie. Cieniem na wyścigu Le Mans 2013 kładzie się tragiczny wypadek duńskiego kierowcy Allana Simonsena, który zmarł w wyniku obrażeń odniesionych w wypadku na początku wyścigu. Natomiast w przeddzień zawodów w Le Mans smutne wieści nadeszły z Nürburgringu, gdzie zawodnik VLN, Wolf Sylvester, zmarł na atak serca za kierownicą wyścigowego Opla Astra OPC. „Nasze myśli są z przyjaciółmi i rodzinami dwóch kierowców, którzy od nas odeszli. Społeczność sportów motorowych będzie odczuwać ich ogromny brak” – dodał Jean-Felix Bazelin. Źródło: Dunlop
  5. więcej -> Jakość spod znaku Porsche, rynek motoryzacyjny, nowości na rynku samochodowym, park samochodowy w Polsce | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. Witam, będę kupował pierwsze auto wiec nie będę się rozpisywał bo chyba większość tego nie lubi czytać chce aby było: nie za duże mało paliło do 10k silnik 1.6 lub i mniejszy nie zależy mi na szybkości jazda po mieście polecano mi golfa 4, polo , ibize , leona, fieste i inne ale właśnie najbardziej mi sie podoba fiat stilo i pytanie do was czy to auto godne polecenia i zakupu do 10 tys? Pozdrawiam!
  7. więcej -> Audi A3 pierwsze w konkursie ADAC 2013 za jakość, ranking samochodów osobowych, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, centrum badań rynku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. Mitsubishi Outlandernowej generacji -spójność + solidność= jakość (lato2012) Wszystkiedane będą podlegały weryfikacji w trakcie badań homologacyjnych Zdjęcia: Nowe Mitsubishi Outlander fot. MMC Car Poland - Album - FORUM samochodowe - opinie o samochodach 3- Nowy system “Multi-Select” 4WD Oprócz wersji z napędemna przednią oś, nowy Outlander będzie też oferowany z najnowsząwersją opracowanej przez MMC, wysoko cenionej technologii napędu4WD, która znalazła się w systemie napędowym 4 kół“Multi-Select”, gwarantującym poprawę stabilności jazdy,lepsze wykorzystanie przyczepności kół do nawierzchni orazobniżenie emisji spalin. System ten zawieraelektronicznie sterowane sprzęgło międzyosiowe oraz moduł 4WD ECUsterujący pracą tego sprzęgła. Moduł 4WD ECU jest z koleipołączony za pośrednictwem magistrali CAN z każdym czujnikiemznajdującym się w samochodzie i z innymi modułami sterującymi(ECU), co pozwala na analizowanie w czasie rzeczywistym zachowańkierowcy i dynamiki pojazdu. Mimo podniesienia o 10%wartości maksymalnego momentu obrotowego przenoszonego przezsprzęgło międzyosiowe, największą zaletą nowego systemu MMCMulti-Select jest zakres informacji wykorzystywanych do sterowaniapracą sprzęgła. Zwiększono ilość danych przesyłanych do modułusterującego 4WD ECU, zwiększono też szybkość ich transmisji. [TABLE=width: 621] [TR] [TD] Informacje czujników [/TD] [TD] Poprzedni Outlander [/TD] [TD] Nowy Outlander [/TD] [TD] Moduł ECU przekazujący informację [/TD] [/TR] [TR] [TD] Prędkość kół [/TD] [TD] ● [/TD] [TD] ● [/TD] [TD] ASC ABS [/TD] [/TR] [TR] [TD] Pozycja pedału przepustnicy [/TD] [TD] ● [/TD] [TD] ● [/TD] [TD] Moduł sterujący silnika [/TD] [/TR] [TR] [TD] Obroty silnika [/TD] [TD] ● [/TD] [TD] ● [/TD] [TD] Moduł sterujący silnika [/TD] [/TR] [TR] [TD] Moment obrotowy silnika [/TD] [TD] [/TD] [TD] ● [/TD] [TD] Moduł sterujący silnika [/TD] [/TR] [TR] [TD] Załączony bieg [/TD] [TD] [/TD] [TD] ● [/TD] [TD] Moduł sterujący przekładni [/TD] [/TR] [TR] [TD] Kąt skrętu kół [/TD] [TD] [/TD] [TD] ● [/TD] [TD] Czujnik obrotu kierownicy [/TD] [/TR] [TR] [TD] Przyspieszenie wzdłużne [/TD] [TD] [/TD] [TD] ● [/TD] [TD] ASC ABS [/TD] [/TR] [TR] [TD] Przyspieszenie poprzeczne [/TD] [TD] [/TD] [TD] ● [/TD] [TD] ASC ABS [/TD] [/TR] [TR] [TD] Prędkość kątowa [/TD] [TD] [/TD] [TD] ● [/TD] [TD] ASC ABS [/TD] [/TR] [/TABLE] Podwyższeniepoziomu bezpieczeństwa czynnego uzyskano także poprzez wprowadzeniekilku nowych rozwiązań, jak informacja o prędkości kątowejsamochodu dostarczana do modułu sterowania sprzęgłemmiędzyosiowym. Pozwala to monitorować i korygować zachowaniesamochodu podczas dynamicznego pokonywania zakrętów. Bardziejprecyzyjny, a to dzięki rozbudowanej elektronice, nowy system“Multi-Select” przyczynia się do poprawy parametrówśrodowiskowych Outlandera nowej generacji, także dziękizastąpieniu trybu pracy 2WD trybem 4WD ECO. Pracę nowego układunapędowego w trybie 4WD ECO można w największym skróciezobrazować następująco: -przez większość czasu moc przekazywana jest tylko na koła przednie, -jeśli warunki drogowe będą tego wymagały (np. na śliskiej drodze), system działający w trybie 4WD ECO zacznie dodatkowo napędzać tylne koła, zapewniając w ten sposób wysoki poziom bezpieczeństwa czynnego, ale przy niższym zużyciu paliwa, niż w trybie pracy “4WD AUTO“. Od strony ergonomiisterowania pracą systemu, do zmiany trybów pracy służą przyciskiumieszczone na konsoli centralnej, a nie pokrętło, jak było to wOutlanderze poprzedniej generacji. [TABLE=width: 621] [TR] [TD] Tryb sterowania [/TD] [TD] Zastosowanie trybu sterowania [/TD] [/TR] [TR] [TD] 4WD ECO [/TD] [TD] Tryb jazdy ekonomicznej Zapewnia stały napęd przedniej osi 2WD i załącza napęd wszystkich kół 4WD, gdy zostanie wykryty uślizg kół przednich [/TD] [/TR] [TR] [TD] 4WD AUTO [/TD] [TD] Tryb normalnej jazdy. Zapewnia dobre warunki trakcyjne w większości sytuacji drogowych, przekazując napęd w systemie 4WD. Jest optymalnym trybem pracy na wysychającej kostce, mokrym asfalcie, w czasie jazdy po śniegu itp. [/TD] [/TR] [TR] [TD] 4WD LOCK [/TD] [TD] Tryb maksymalnej przyczepności kół Odpowiedni w bardzo trudnych warunkach drogowych, w terenie, w czasie ruszania „zakopanym” samochodem. Dodatkowo tryb ten umożliwia zachowanie pełnych zdolności trakcyjnych na zwykłej drodze, zapewniając napęd 4WD od najmniejszych do dużych prędkości jazdy. [/TD] [/TR] [/TABLE] *** JAKOŚĆdlaZMYSŁÓW 1- Solidność - Bezpieczeństwo – Prostota Wprzeciwieństwie do stylizowania, projektowanie nigdy nie ograniczasię do naskórka. Projektto znacznie więcej, niż modne kształty zakrywające mechanizmysamochodu. W projekcie mieści się prawdziwy wyraz marki, jejaktualnej wartości, a jednocześnie wskazówka co do kierunkówrozwoju i ambicji na przyszłość – jest to także wyraz emocji,jakimi dana marka chce przyciągnąć i przekonać do siebieklientów. Takwłaśnie należy czytać osobowość samochodów Mitsubishi Motors –spójną z ambicjami planu “Jump 2013“ zakładającegoposzanowanie środowiska i światowy rozmach. Nowepodejście do projektowania Znowym podejściem do projektowania można zapoznać się po razpierwszy w Outlanderze trzeciej generacji. Ten sposób projektowaniabędzie stopniowo zmieniał charakterystyczne linie samochodów MMC,które były ich firmowym znakiem przez ostatnich 10 lat, widocznemiędzy innymi w modelach Colt, Lancer / Lancer Evolution, Outlanderi L200. Nowywygląd samochodów może być rozumiany jako wyraz niemal stuletniejtradycji Mitsubishi w dziedzinie zaawansowanych technologiidostosowanych do potrzeb i oczekiwań współczesnego świata, adzięki temu bliższych rzeczywistym potrzebom klientów, używanychz empatią i spełniających realne zadania. Dziękizwróceniu większej uwagi na zasady rządzące aerodynamiką, nowysposób projektowania wniósł bardziej płynne kształty do nowego,jeszcze nie do końca ustalonego*wyglądu przedniej części samochodów. Wygląd ten rozumiany jestjako otwarta koncepcja, która zachowa dość elastyczności, bypozwolić na dostosowanie jej do specyficznych potrzeb poszczególnychsamochodów, jeśli tylko pozwoli to odpowiednio wyeksponować słynneTrzy Diamenty znajdujące się w logo Mitsubishi. Ujmującto wszystko w paru słowach, stopniowo wprowadzany wygląd nowychmodeli Mitsubishi będzie mówił o ich solidności i odpowiedzialnympodejściu do otoczenia. *Wtym sensie wygładzone linie nowego wlotu powietrza w modelu ASX narok 2013 oraz delikatne przedzielenie wlotu powietrza w nadchodzącymsamochodzie “GlobalSmall“można uważać za rozwiązanie przejściowe. Nowekształty Przypodobieństwie wymiarów zewnętrznych do poprzedniego modelu,Outlander nowej generacji pokazuje wyraźnie nowy styl projektówMitsubishi, których kluczowymi wyznacznikami są pojęcia “solidność– bezpieczeństwo – prostota“i kształty, które z nich wynikają – solidny wygląd i gładkiepowierzchnie, jak w pokazanych wcześniej samochodach koncepcyjnychPX-MiEVz 2009 roku oraz PX-MiEV II z 2011 roku. Wysokopołożone powierzchnie boków nadwozia, ich czysta forma, wyraźnienakreślona linia szyb, łagodnie ukształtowane błotniki –wszystkie te zabiegi formalne przypominają o komforcie podróżowaniawe wnętrzu cichego i bezpiecznego samochodu, który łącząc wysokąjakość z wygodą pokonywania długich tras będzie świetniepasował do możliwości zaawansowanego hybrydowego napędu PHEV. Tenwciąż duży samochód swoim wyglądem obiecuje dynamikę, którąmożna dostrzec w jego miękkich konturach, jak i w klinowymkształcie linii okien, zdającej się rozciągać profil samochodu. Tosamo dotyczy tylnej części nadwozia, gdzie wysoko poprowadzonalistwa łącząca graficznie przeźroczyste klosze tylnych światełposzerza optycznie nadwozie i mocno “osadza“samochód na drodze, nie odbierając jednak wrażenia dynamiki iruchu. Zpunktu widzenia architektury konstruktorzy i projektanci poszukiwalijednocześnie sposobów na uzyskanie jak najwyższej sztywnościstruktury w połączeniu z jak najniższą masą. Stąd kształtkaroserii, który zapewnia dużą sztywność nadwozia inajefektywniejsze przenoszenie obciążeń. Nowatwarz Wyrażonew powściągliwy sposób aerodynamiczne kształty Outlanderapodkreślono wąskim wlotem powietrza na pasie przednim. Pozbawionykrzykliwości, ale zdecydowany wygląd zewnętrzny uzyskano międzyinnymi projektując wąski, aerodynamicznie ukształtowany wlotpowietrza, z chromowanymi liniami w kształcie kija hokejowegowykonanymi tak, by wyglądały jak wyfrezowane z jednego kawałkametalu, zbiegającymi się na środku wokół Trzech Diamentów, a zdrugiej strony zamkniętymi wąskimi, ciekawie ukształtowanymireflektorami. Nowajakość Tak,jak sugeruje wysoka jakość i solidność wyglądu zewnętrznego,również wnętrze samochodu zabiera podróżnych do bardziejwyszukanego świata, w którym … … królująlogicznie proste powierzchnie, mniej liczne, ale większe, dokładniespasowane elementy, co jest wyrazem solidności oraz precyzji montażukokpitu i konsoli centralnej, … podróżnychotaczają materiały wysokiej jakości: - przypominające skórę powierzchnie górnej części deski rozdzielczej i paneli drzwiowych, zakończone miękkimi krawędziami i wykończone z wysoką starannością, - akcenty wykończone w czerni fortepianowej na centralnym panelu oraz lewym panelu wentylacji, - srebrny pas dający trójwymiarowy efekt wizualny, umieszczony przed miejscem pasażera na desce rozdzielczej i sięgający do panelu drzwi. … kontynuacjasrebrnego pasa na panelach drzwiowych tworzy wrażenie dynamiki ijednocześnie daje podróżnym poczucie bezpieczeństwa. …kierowcawidzi przed sobą deskę rozdzielczą zaprojektowaną w formie“otwartejksiążki“,co sprzyja lepszej koncentracji, kierownica wyposażona w elementysterowania osprzętem elektronicznym* swoją grubością wzmagapoczucie solidności, a zestaw wskaźników jest wyjątkowo łatwy doodczytu, dzięki kontrastowej kompozycji i wysokiej rozdzielczościwyświetlacza. *zestawaudio, telefon, tempomat, tempomat adaptacyjny, ogranicznikprędkości. Źródło:MMC CarPoland
  9. Kilka zdjęć z Auto Moto Show Sosnowiec 2012 (Sorry za jakość) więcej -> https://picasaweb.google.com/116232144975730093094/AutoMotoShowSosnowiec2012?authkey=Gv1sRgCIn_hbbAgK-RXQ
  10. Firestone

    Mój Golfik

    kupiony dziś o 18 zdjęcia robione przed chwilą dlatego taka jakość
  11. Biografia Roberta Kubicy (jakość HD!) <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=xbSTJMFvNzs?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=xbSTJMFvNzs?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
  12. Stunt GP International 2010 - Martin Krátký (Jakość HD) <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=3oEcDa5WAwE?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=3oEcDa5WAwE?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
  13. pietrek9696_91

    Audi 100

    [ Dodano: 2009-12-24, 10:08 ] sory za jakość zdjęcia
  14. http://etransport.pl/wiadomosc,9257,nowa_jakosc_ksztalcenia_technikow_logistykow_i_technikow_spedytorow.html
  15. Cały zlot odbył się w Świeradowie-Zdrój. Ja robiłem fotki u siebie w mieście, ponieważ kierowcy musieli przejechac daną trasę... W Leśnej (u mnie) na PKS był tzw. cheakpoint i wszyscy zawodnicy musieli odbyć przejazd na czas... Musieli zrobić jedno kółko wokół drzewa... Ja korzystając z przypadkowej okazji robiłem fotki z siostry telefonu (przepraszam za jakość)... Przepraszam za jakość pierwszych fot ale były robione na przybliżeniu i chyba ze 3 z auta, dlatego sie odbija swiatło Miłego oglądania Prosze o to one:
  16. Najnowszy filmik , sorka za jakość ale nagrywane telefonem <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=9Aeh-L-u11c&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=9Aeh-L-u11c&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  17. Swietny przejazd szkoda że taka słaba jakość ... <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=IGouxz6r5x0&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=IGouxz6r5x0&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  18. przemasxs

    Bugatti Veyron

    Oglądajcie. Oceniajcie. Komentujcie. TROCHĘ SŁABA JAKOŚĆ ZDJĘCIA:
  19. 1967 GTO BUNROUT EXTREME <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=eN5CaBEFn14&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=eN5CaBEFn14&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Słaba jakość, ale dym lepszy
  20. Skinn3r

    Golf V GTi

    Elo elo Dzisiaj przedstawiam wam nowy nabytek: Golf V GTi Sorry za jakość zdjęć, ale nie mam zbyt dobrego aparatu
  21. RX-8 Assault (HD) 2008 <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf?video=79f1f822-2964-4608-81cc-9ad900c63cbc" width="428" height="352" allowFullScreen="true" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed> RX-8 Assault (HD) 2008 Jakość także świetna
  22. BMW DRIFT & BURN HD <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf?video=55de2164-d1bb-42fe-a102-9a9700baebe5" width="428" height="352" allowFullScreen="true" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed> BMW DRIFT&BURN HD Świetna jakość
  23. TIMEATTACK SUBARU 850HP - !! HD !! <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf?video=fbaac193-9a50-4d2e-a8bf-9b3b00de9a11" width="428" height="352" allowFullScreen="true" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed> TIMEATTACK SUBARU 850HP - HD Świetna jakość
  24. MTM Audi RS4 <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf?video=4bcdd12f-2f45-44e7-87da-9a8e00378905" width="428" height="352" allowFullScreen="true" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed> Awesome MTM Tuned Audi RS4 Revving And Acceleratin Jakość mogłaby być lepsza..
×