Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'instalacja' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 22 wyników

  1. Czy ktoś z Was ma albo miał styczność z instalacją BRC??
  2. Witam. Mam pytanie, jaką instalację lpg polecacie do Opla Vectry B 1.6 16V 100KM, rok produkcji 2000, przebieg ok. 175 tys. km. Planuję zamontować coś (wiadomo koszta), tylko nie wiem co, a szczerze powiedziawszy jestem kompletnym laikiem w tej kwestii. Oto propozycje od moich potencjalnych gazowników, bardzo proszę o pomoc. - AEB- KING GAS - cena 2.800 PLN, gwarancja 2lata, - BRC -SQ24 - cena 2.800 PLN, gwarancja 2lata, - Stag 4 eco z listwą Valtah - cena 2.100 PLN, - KME Nevo z wtryskami niemieckimi Hana oraz reduktor Tur za 2300
  3. Witam chciałbym poznać wasze opinie czy to są dobre instalacje firmy AG? . Interesuje mnie zakup tego reduktora Reduktor AC 150 - czarny z zaworem Valtek T03
  4. Witam Chcę założyć gaz do Peugeot II 307 SW 1.6 16v . Czy posiada ktoś takie auto i czy gaz mu służy? Czy silnik pracuje równo? Czy nie jest awaryjny? Pozdrawiam
  5. Potencjał silników MPI z fabryczną instalacją LPG W bogatej ofercie silników, obok TSI i silników zasilanych olejem napędowym, dostępne są również silniki MPI, gwarantujące niskie zużycie paliwa. Jeszcze większą oszczędność gwarantuje ich połączenie z instalacją LPG. ŠKODA nieustannie pracuje nad rozwojem jednostek napędowych. Jednym z głównych celów prac jest obniżenie kosztów eksploatacji samochodu, także poprzez efektywną integrację silników benzynowych z instalacjami LPG. Instalacje LPG firmy Landi Renzo, przeznaczone dla samochodów marki ŠKODA doskonale wykorzystują potencjał nowoczesnych silników MPI, które ze względu na swoją niską wagę, osiąganą przez wykorzystanie aluminium do budowy głowicy i kadłuba, doskonale nadają się do mniejszych modeli marki. Jednostki MPI to nowoczesne trzy- i czterocylindrowe silniki z pośrednim wtryskiem wielopunktowym, umieszczonym w kolektorach dolotowych. Wtrysk wielopunktowy bardzo efektywnie wykorzystuje paliwo, przyczyniając się też do obniżenia emisji dwutlenku węgla: obecnie stosowane silniki MPI z mechanizmem przestawiania rozrządu spełniają najwyższą obowiązującą normę czystości spalin EU6 (na przykład 1.0 MPI w nowej generacji ŠKODY Fabia). Już od siedmiu lat korzyści wynikające z tego rozwiązania mogą zostać dodatkowo wzmocnione dzięki fabrycznej konwersji samochodu na zasilanie gazem LPG. W 2007 roku czeska marka była jednym z pierwszych producentów na świecie, który zdecydował się na pionierski krok wprowadzenia do swojej regularnej oferty instalacji LPG zasilających silnik samochodu propan butanem. Mówiąc o korzyściach zasilania silnika LPG wymienia się niższe koszty eksploatacji, zapominając o drugiej ważnej zalecie: przyjazności środowisku. Rozwiązanie to jest bardziej ekologiczne zarówno od benzyny bezołowiowej, jak i oleju napędowego. Konstrukcje przeznaczone do silników marki ŠKODA powstają w wyniku współpracy z długoletnim partnerem: włoskim specjalistą o światowej renomie, firmą Landi Renzo. Instalacje ŠKODY wykorzystują potencjał nowoczesnych jednostek dzięki zastosowaniu wielopunktowego systemu wtrysku sekwencyjnego LPG w fazie lotnej – OMEGAS. Opracowane przez firmę Landi Renzo zaawansowane rozwiązanie składa się z dwustopniowego reduktora-parownika, precyzyjnych wtryskiwaczy oraz jednostki sterującej, która na bieżąco w optymalny sposób decyduje o składzie mieszanki posyłanej do komór spalania. We wrześniu ŠKODA zorganizowała pierwszy w Polsce Rajd LPG z udziałem pasażerów serwisu BlaBlaCar, prowadzący publicznymi drogami przez cały kraj. Za kierownicą usiedli najlepsi instruktorzy Szkoły Auto ŠKODA, którzy potrafili osiągnąć wyniki zużycia na poziomie 1,89 l paliwa na 100 km. Innowacyjne rozwiązania pozwoliły na adaptację instalacji gazowej do innych technologii silników ŠKODY, takich jak do wtrysku bezpośredniego przy turbodoładowaniu TSI. ŠKODA jest pionierem instalacji LPG dla tego typu jednostek. Technologia ta wymaga zastosowania innego sterownika gazowego, podłączonego do wewnętrznego systemu diagnostyki samochodu. To pozwala na bieżąco kontrolować jakość paliwa, korygując skład mieszanki dla utrzymania wysokich osiągów i przyjazności środowisku. Montaż systemu LPG w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa wiąże się z wyzwaniem schłodzenia znajdujących się bezpośrednio przy komorze spalania, nieużywanych wtryskiwaczy benzyny. Instalacja ŠKODY rozwiązuje ten problem, przemywając przez cały czas wtryski niewielką ilością benzyny dostarczanej do cylindrów. Strategia ta pozwala utrzymać niską temperaturę paliwa i długą, bezawaryjną pracę wtryskiwaczy, zużywając przy tym tylko minimalne ilości paliwa. W czasie najmniejszego obciążenia silnika, jak podczas pracy na biegu jałowym, oraz w momentach największego obciążenia, stosowane jest tak jak w systemie instalowanym przy silnikach MPI przejście na całkowite zasilanie benzyną bezołowiową w sposób zupełnie nieodczuwalny dla kierowcy. Jak dowodzą niezależne testy polskich dziennikarzy motoryzacyjnych, koszt paliwa potrzebnego na przejechanie stu kilometrów ŠKODĄ z instalacją LPG może wynosić już od 12 zł. Dziś ŠKODA może oferować jedną z najbardziej rozbudowanych ofert instalacji LPG wśród wszystkich producentów samochodów, dokładnie odpowiadając na potrzeby wszystkich Klientów. Dedykowane konstrukcje przygotowano dla silników 1.0 MPI (dla modelu Citigo), 1.2 MPI oraz 1.4 16V w modelach Roomster i Praktik. Technologia instalacji LPG w silniku TSI wykorzystywana jest w modelu Rapid 1.2 TSI. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. Nowa instalacja LPG do silnika TSI w SKODZIE Oferta oryginalnej instalacji LPG do ŠKODY Rapid została wzbogacona o silnik w technice TSI: 1.2 o mocy 85 KM. To w tej chwili najmocniejsza i najbardziej zaawansowana jednostka napędowa w modelu ŠKODA Rapid, do której można zamontować specjalnie dostosowaną instalację LPG. Kombinacja ta debiutuje w modelu Rapid w obydwu wariantach nadwoziowych - Spaceback i limuzyna - będąc drugą opcją obok wersji z silnikiem 1.2 MPI o mocy 75 KM, która zdążyła już zaskarbić sobie zaufanie wielu polskich Klientów. Turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa (technologia TSI) wyróżnia się ponadprzeciętną dynamiką i elastycznością przy zachowaniu niewielkiej pojemności skokowej, co przekłada się na ograniczone zużycie paliwa. Specjalnie opracowana instalacja gazowa pozwala maksymalnie wykorzystać zalety tej nowoczesnej technologii, jednocześnie nie wpływając negatywnie na jej bezawaryjność i wysokie parametry. Patrząc z zewnątrz, nowa instalacja nie różni się niczym od już stosowanych rozwiązań, lecz technologia TSI wymaga zastosowania innego sterownika gazowego, podłączonego do wewnętrznego systemu diagnostyki (samodiagnozy) samochodu. To pozwala na bieżąco kontrolować ilość wtryskiwanego paliwa i korygować skład mieszanki dla utrzymania wysokich osiągów i przyjazności środowisku. Montaż systemu LPG w samochodach z silnikami z bezpośrednim wtryskiem paliwa wiąże się między innymi z problemem nagrzewania się paliwa wewnątrz wtryskiwaczy benzynowych, które działają w bardzo ograniczonym wymiarze podczas pracy silnika zasilanego LPG. Instalacja Landi Renzo opracowana dla ŠKODY rozwiązuje ten problem, przemywając przez cały czas wtryski benzynowe niewielką ilością benzyny dostarczanej do cylindrów. Strategia ta pozwala skrócić czas przebywania benzyny w podwyższonej temperaturze. Aby zapobiec procesom wewnętrznego zanieczyszczania się wtryskiwaczy benzynowych osadami przegrzanego paliwa, nowa strategia zakłada okresowe dolewanie specjalnego stabilizatora do benzyny i oleju silnikowego. W czasie najmniejszego zapotrzebowania na paliwo, podczas pracy na biegu jałowym oraz w momentach największego obciążenia silnika, stosowane jest przejście na całkowite zasilanie benzyną, w dalszym stopniu przyczyniając się do długotrwałej, bezproblemowej pracy układu napędowego. By zapobiegać potencjalnemu powstawaniu zanieczyszczeń układu paliwowego, ŠKODA po raz pierwszy oferuje nowatorskie rozwiązanie profilaktyczne polegające na dodaniu specjalnego preparatu (stabilizatora) do benzyny i oleju. Dodatkowy środek jest prosty w obsłudze - dolewa się go do zbiornika paliwa co 5 000 km. Instalacje LPG do ŠKODY dostarcza renomowany specjalista, włoska firma Landi Renzo Polska. To optymalny wybór przy zakupie samochodu z takim rozwiązaniem: gwarantuje najlepiej przygotowaną instalację LPG do samochodu marki ŠKODA. Przy zdecydowanie niższych kosztach jazdy zachowywane są wszystkie przywileje zakupu ŠKODY w salonie. Korzyści następują od momentu transakcji po długie lata eksploatacji: zapewniana jest cała szeroka gama aktualnie oferowanych rabatów i promocyjnych form finansowania zakupu oraz gwarancja, realizowana w Autoryzowanych Serwisach ŠKODY na terenie całej Polski w 90 serwisach uprawnionych do montażu i obsługi samochodów doposażonych w instalacje LPG. Także tutaj widoczna jest typowa dla ŠKODY, wyjątkowo korzystna relacja ceny do oferowanej jakości. Nowa instalacja LPG dla modelu Rapid 1.2 TSI/85KM od momentu debiutu na rynku objęta jest promocją, obniżającą jej cenę aż do 3 499 zł. Równolegle, promocyjnymi zniżkami cen objęty został także drugi wariant modelu Rapid z instalacją LPG - z silnikiem 1.2 MPI o mocy 75 KM - oraz Citigo, wyposażony w silnik 1.0 MPI o mocy 60 KM. Instalacja gazowa w modelu Rapid 1.2 MPI dostępna jest za cenę zaledwie 3 499 zł (o 851 zł taniej, niż dotychczas), w Citigo 1.0 MPI - tylko 2 499 zł (obniżka o 1 151 zł). ŠKODA kompletuje jedną z najbardziej rozbudowanych i najatrakcyjniejszych finansowo ofert montażu specjalnie dostosowanych instalacji LPG do kilku modeli, co wyróżnia markę na polskim rynku, potwierdzając chęć i zdolność dostarczania Klientom najbardziej korzystnych i nowoczesnych rozwiązań. Do dyspozycji Klientów, którzy zdecydują się na montaż instalacji LPG, jest 90 serwisów specjalnie przeszkolonych w zakresie obsługi serwisowej samochodów z instalacją LPG. Ośmioletnia współpraca z firmą Landi Renzo w zakresie montażu i obsługi instalacji LPG z siecią serwisową marki ŠKODA jest najdłużej działającym programem na rynku polskim pomiędzy importerem samochodów a producentem instalacji LPG. Doświadczenie i wiedza zdobyta w tym czasie z pewnością wpływają na jakość montażu instalacji LPG oraz sprawność techniczną serwisów, obsługujących samochody z zasilaniem LPG. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. więcej -> Francuskie kompakty z instalacją LPG | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. więcej -> CENY | Rapid Spaceback z instalacją LPG | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. Firestone

    Kia Spectra

    rocznik 2002 silnik 1.6 przebieg coś koło 90 tys instalacja gazowa IV generacji BRC zdjęcia
  10. więcej -> CENY | Hyundai i30 z instalacją LPG, nowe samochody osobowe, nowości na rynku samochodowym, najnowsze modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. więcej -> Hyundai i20 z instalacją LPG już w sprzedaży | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. Audi A3 z fabryczną instalacją CNG, czyli jak oszczędzać na luksusie
  13. Insignia 1.4 Turbo LPG ecoFLEX: 103 kW/140 KM i 200 Nm Instalacja LPG w czterodrzwiowym sedanie, pięciodrzwiowym hatchbacku oraz kombi Sports Tourer Fabryczna instalacja z dwuletnią gwarancją producenta Rozszerzona oferta modeli Opla z instalacją gazową Rüsselsheim. Opel Insignia jest teraz dostępny także z turbodoładowanym silnikiem 1.4 LPG ecoFLEX przystosowanym do eksploatacji na skroplonym propanie-butanie (LPG). Fabryczną instalację gazową można zamówić do każdej wersji nadwoziowej flagowego Opla, czyli sedana, hatchback lub kombi Sports Tourer. Nowa Insignia LPG ecoFLEX rozwija moc 103 kW/140 KM, zużywając zaledwie 7,6 litra gazu na 100 km (emisja CO2: 124 g/km) i jest oferowana w cenie od 100 550 PLN. W porównaniu z sedanem wyposażonym w silnik benzynowy 1.4 (5,7 l/100 km) zatankowanie czterodrzwiowej Insigni z instalacją LPG jest o prawie 40 procent tańsze. Na potrzeby wersji zasilanej gazem inżynierowie Opla wzmocnili zawory i gniazda zaworowe oraz zoptymalizowali moduł sterowania silnikiem. Wszystkie wersje nadwoziowe z instalacją LPG są wyposażone w sześciobiegowe przekładnie manualne. Zbiornik gazu o użytecznej pojemności 42 litrów został zamontowany we wnęce koła zapasowego, co nie spowodowało zmniejszenia bagażnika i nie obniżyło funkcjonalności Insigni. Zasięg samochodu na paliwie gazowym wynosi 500 kilometrów, ale po zatankowaniu benzyny rośnie on do 1700 kilometrów (dotyczy wersji sedan i hatchback). Zawór umożliwiający tankowanie LPG znajduje się tuż obok tradycyjnego wlewu paliwa. Opel dołącza do wyposażenia zestaw końcówek do dyszy dystrybutora umożliwiających bezproblemowe tankowanie gazu w całej Europie. Kierowca dokonuje wyboru paliwa za pomocą przełącznika na desce rozdzielczej. Zasilanie gazem jest sygnalizowane diodą, która gaśnie po przełączeniu w tryb zasilania benzyną. Na uwagę zasługuje przyjazny dla użytkownika wskaźnik poziomu paliwa, który jednocześnie podaje informację o stanie gazu i benzyny. Fabryczna instalacja LPG: dużo miejsca w bagażniku, bezpieczeństwo i gwarancja Już wcześniej klienci mieli do wyboru kilka Opli z instalacją LPG: Corsę (trzy- i pięciodrzwiową), Merivę i Astrę (pięciodrzwiową i kombi). Firma rozszerzyła ofertę modeli z fabryczną instalacją gazową o Insignię w trzech wersjach nadwoziowych. Fabryczna instalacja LPG ma szereg zalet w porównaniu z instalacją montowaną w już eksploatowanym pojeździe. W każdym z wymienionych modeli priorytetowo potraktowano bezpieczeństwo. Testy zderzeniowe Opla przewidują na przykład sprawdzenie podatności na uszkodzenia zbiornika gazu oraz innych podzespołów ukrytych w strefach odpornych na skutki kolizji i doskonale zintegrowanych z bezpieczną konstrukcją pojazdu. W Insigni zbiornik gazu jest umieszczony we wnęce koła zapasowego. Dzięki temu bagażnik pozostał przestronny i nic nie ogranicza jego funkcjonalności. Konieczne przełączniki i wyświetlacze zintegrowano z zestawem wskaźników. Klienci mogą więc być pewni, że ich pojazd z instalacją LPG jest wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania montowane fabrycznie, co oznacza najwyższą jakość gwarantowaną przez markę Opel. Trwała instalacja jest maksymalnie bezpieczna i objęta gwarancją producenta. Podobnie jak inne modele Opla z instalacją LPG Insignia LPG jest montowana w Opel Special Vehicles GmbH (OSV) – filii Opla w Rüsselsheim mającej doświadczenie w modyfikacjach i budowaniu specjalnych wersji pojazdów. LPG: przyjazny dla środowiska, tani i powszechnie dostępny Popularność skroplonego propanu-butanu rośnie w Niemczech i całej Europie. To żadna niespodzianka, skoro jest on o mniej więcej połowę tańszy od benzyny. Zgodnie z decyzją niemieckich władz stałe zwolnienie paliwa gazowego z podatku zostanie utrzymane do 2018 roku. Właściciel samochodu przystosowanego do zasilania skroplonym gazem oszczędza nie tylko koszty, ale także środowisko, ponieważ silnik spalający LPG emituje o 15 procent mniej dwutlenku węgla w porównaniu z jednostką zużywającą tradycyjne paliwo. W Niemczech sprzedaż LPG prowadzi około 6 500 (czyli 45%) stacji benzynowych. W całej Europie działa ponad 35 000 punktów tankowania gazu. źródło: General Motors
  14. więcej -> Opel Insignia z instalacją LPG | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  15. więcej -> Będziemy mogli sami tankować auta z instalacją LPG | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. MITSUBISHICOLTZ INSTALACJĄ GAZOWĄ W DOBREJ CENIE COLTELEGANCE -NOWA WERSJA JUŻ W OFERCIE Wodpowiedzi na rosnące ceny paliwi duże zainteresowanie klientów w salonach Mitsubishi pojawił sięmodel Colt LPG z wysokiej jakości instalacją gazową firmy STAG.Jednocześnie w ofercie jest już dostępny Colt 2012 w specjalnej,limitowanej wersji Elegance. Colt LPG jest obecnie oferowany w dwóchpięciodrzwiowych wersjach: 1.3 Invite i 1.3 Elegance w cenie od45 580 zł brutto. Korzystając z nieoprocentowanego kredytu3x33% nowym Coltem 1.3 Invite LPG wyjedziemy z salonu płacąc 16 560zł. ColtLPG Samochodyz instalacją LPG cieszą się w Polsce coraz większymzainteresowaniem. Dlatego w gamie samochodów Mitsubishi pojawił sięmodel Colt LPG z instalacją gazową LPG renomowanej marki STAG.Limitowanaseria Colt LPG z instalacją gazową jest dostępna w wersjipięciodrzwiowej 1.3 l. w bogato wyposażonej kompletacji Invite iElegance. Przyuwzględnieniu aktualnych promocji 5-drzwiowy Colt Invite 1.3 LPGwraz z instalacją LPG i montażem kosztuje 45 580 zł a za5-drzwiowy model Colt Elegance1.3 LPG zapłacimy teraz 49 270 zł. Jakość,dobre osiągi i oszczędność STAGoferuje wysoką jakość – precyzyjne sterowniki i najlepszekomponenty mechaniczne (reduktor i listwa wtryskowa). Dzięki temuskład mieszanki oraz czasy wtrysku pobieranesą bezpośrednio ze sterownika benzynowego, co skutkuje bardzoprecyzyjnym doborem oraz wtryskiem mieszanki do silnika. To pozwalauniknąć spadków mocy i sprawia, że jazda jest w pełniekonomiczna i bezpieczna dla silnika. Gwarancjai serwis Dostawcąinstalacji jest firma A.C. S.A., która zapewnia 3 letnią gwarancjęlub do przebiegu 100 000 km na komponenty elektroniczne imechaniczne oraz darmowe naprawy gwarancyjne pod warunkiem montażu iwykonywania regularnych przeglądów (co 15 000 km) w 54Partnerskich Warsztatach Serwisowych - PWS firmy A.C. na tereniecałej Polski lub innych miejscach zaakceptowanych przez A.C.W każdym samochodzie montowana jest „czarna skrzynka”, któraumożliwia kompleksową diagnostykę ewentualnych problemów zinstalacją. Stacje PWS są objęte stałym nadzorem regionalnychdoradców techniczno-handlowych oraz uczestniczą w stałym cykluszkoleń zapewniającym wysokie kwalifikacje montażystów. DodatkowoAC SA posiada sieć 67 warsztatów rekomendowanych, które równieżwyróżniają się wysoką jakością montażu i w ramach potrzebmogą być włączone w proces reklamacyjny. Pełną listęPartnerskich Warsztatów Serwisowych można znaleźć na stronieinternetowej http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie). ColtElegance - wersja 2012i LPG Jednocześniewpolskich salonach Mitsubishi zadebiutowała specjalna wersja modeluColt MY 2012 o nazwie Elegance. Ten samochód oferuje bogatewyposażenie w atrakcyjnej cenie. ColtElegance jest oferowany w wersji pięciodrzwiowej, z silnikiembenzynowym o pojemności 1,3 litra i mocy 95 KM. Został stworzony nabazie nowej wersji Invite, która oferuje między innymi fabryczneradio CD/MP3 oraz boczne poduszki bezpieczeństwa. Colt Elegance 2012wyróżnia się dodatkowym wyposażeniem obejmującym czujnikiparkowania, 15-calowe aluminiowe obręcze kół, światła do jazdydziennej wykonane w technologii LED, chromowaną atrapę chłodnicyoraz emblemat wersji limitowanej z napisem „ELEGANCE” na tylnejklapie bagażnika. Wewnątrz znajdziemy dodatkowo welurowe dywaniki zhaftowanym logo „ELEGANCE” oraz chromowane ramki nawiewów. CenaColta 1.3 Elegance wynosi obecnie: 45 180 PLN brutto. Colt Elegancejest też dostępny z instalacją gazową LPG marki STAG – takawersja kosztuje obecnie 49 270 zł. Dopłata za lakiermetalizowany to 1 500 PLN. Źródło: MMC Car Poland
  17. CaddyBiFuel z fabrycznąinstalacją LPG VolkswagenCaddy dziękiwielu wersjom nadwozia, szerokiej gamie silników i dwóm rozstawomosi, jest niezwykle uniwersalnym samochodem. Świetnie sprawdzi sięjako auto użytkowe w pracy, jak i jako samochód rodzinny. Caddymoże być zasilany czterema rodzajami paliwa: olejem napędowym,benzyną, oraz gazem CNG i LPG. Zastosowanie alternatywnego paliwapozwala nie tylko zmniejszyć emisję CO2 o ponad dziesięć procent,ale także obniżyć wydatki na paliwo. Uwzględniając dzisiejsząśrednią cenę 2,82 zł za litr bardzo popularnego w Polsce LPG,koszt pokonania 100 kilometrów w Caddy BiFuel wyniesie zaledwie 29zł. To bardzo mocny argument. CaddyBiFuel obniża zużycie paliwa i emisję CO2: czterocylindrowy silniko pojemności 1,6 litra i mocy 75 kW / 102 KM w wersji furgon zużywaśrednio 10,3 litra LPG na 100 kilometrów. Pracując na benzynieCaddy BiFuel spala na tym samym dystansie zaledwie 8 litrów benzyny.Bilans środowiskowy Caddy z instalacją gazową wykazuje o ponaddziesięć procent niższą emisję CO2 w porównaniu z podobnymsilnikiem benzynowym. Dodatkowy zbiornik gazu ma pojemność 44litrów i umieszczony jest pod podłogą. Razem ze zbiornikiembenzyny (60 litrów) łączny zasięg wynosi ponad 1100 kilometrów.Zasięg w przypadku stosowania wyłącznie gazu wynosi około 430kilometrów. Wporównaniu z wieloma samochodami konkurencji, wyposażonymi winstalację gazową już po wyprodukowaniu, instalacja fabrycznaCaddy oferuje klientom wyraźne korzyści. Niezależnie od wersji wktórych występuje, użytkowych: Furgon i Kombi, osobwych:Stratline, Trendline, Comfortline, czy kempingowej Tramper, instalcjagazowa i dodatkowy zbiornik nie ograniczają funkcjonalnościpojazdu, ani pojemności bagażnika. Ponadto samochód zostałpoddany szeroko zakrojonym testom, sprawdzone zostało zachowanie sięzbiornika gazu w przypadku zderzenia. Klient otrzymuje także pełnągwarancję na cały pojazd łącznie ze wszystkimi komponentamiinstalacji gazowej. DostawczyCaddy BiFuel Furgon dostępny jest w cenie 62.317 zł, wersja osobowaTrendline kosztuje 66.630 zł. Źródło: Volkswagen Group Polska
  18. moze ma ktos schemat instalacji do LT 35 rok 85 2.4 d chodzi o kabine
  19. Instalacja dodatków jak gry nie odpalają Zainstaluj: 1. Flash plugin http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash 2. Shockwave plugin http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFull&P2_Platform=Win32&P3_Browser_Version=MSIE 3. Java plugin http://www.java.com/en/download/
  20. Witam Was! Czy może ktoś z was sie orientuje ile kosztuje instalacja gazowa do Rovera 214 1.4 16v
  21. Instalacja osłony bagażnika - Honda Pilot <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=SBqePybIMn8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=SBqePybIMn8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  22. Instalacja sportowego grilla - Honda Pilot <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=tZzVp7M5DRk"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=tZzVp7M5DRk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
×