Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'informacje' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 40 wyników

  1. Witam, Przymierzam się do kupna auta po nowym roku. Na oku mam kilka modeli ale, że jestem zielony, bardzo prosiłbym was, bardziej doświadczonych użytkowników polskich dróg o jakieś informacje, opinie. Chciałbym kupić auto w granicy 7-9 tyś. Nie mam bladego pojęcia jaki silnik wybrać do jakiego auta. Chciałbym byście mi coś doradzili. W grę wchodzi diesel jak i benzyna ale chciałbym usłyszeć wszystkie za i przeciw. Jeszcze jedna prośba, auto ma palić w granicach rozsądku (nie musi być super ekonomiczne) ale też by dało się tym jeździć. Myślę że ok. 100KM mi wystarczy. Dodaj jeszcze że na co dzień nie będę pokonywał dużych dystansów, raczej będę jeździć po mieście. Może kilka razy w roku wyjedzie się w dalszą podróż (200-300km). Zastanawiam się nad: 1. Opel Astra II (rok +2002) Warto iść w to auto? Podobno ma tanie części zamienne. Benzyna czy diesel? Jaki silnik polecacie? Jakieś za i przeciw? 2. Seat Ibiza III Jest mase modeli z silnikami 68-75KM, ma to sens? Autko wizualnie bardzo ładne. 3. Seat Cordoba II/III Miałem przyjemność jeździć. Nie wiem czy znajdę za te pieniądze coś sensownego. Autko jak wyżej, bardzo ładne. 4. Ford Focus Nie bardzo jestem przekonany do tego autka ale może odmienicie moje zdanie. 5. Alfa Romeo 147 Podoba mi się ale ma niezaciekawe opinie. Co o tym autku mi powiecie? Podoba mi się jego wnętrze, jest takie bogate. W grę wchodzi tylko diesel? czy może lepiej odpuścić sobie to auto? Dużo osób mówi, że to auto jest dobre dla miłośników. Dla normalnego €użytkownika się nie nadaje. 6. Alfa Romeo 156 Jak wyżej. Chciałbym sobie jakoś podsumować te autka i dowiedzieć się czego szukać, a co omijać szerokim łukiem. Pomożecie?
  2. Witam Szanowne Grono Forumowiczów Chciałbym sie dowiedzieć na temat zamieszczonych poniżej modeli Audi A3 8L 1.9 TDI Audi A4 1.9 TDI volkswagen Bora 1.9 TDI volkswagen Passta 1.9 TDI Audi 80 1.9 TDI Skoda Octavia 1.9 TDI Skoda Fabia 1.9 TDI Może jakiś Seat w 1.9 TDI ?? Opel Astra G 1.7 DTI wersja 68km Opel Astra G 1.7 DTI wersja 75 km Chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają koszty eksploatacji tych aut, czy często zawodzą w nich części itd. Jak jest u nich ze spalaniem, co może powodować nagłe podwyższenie wartości spalania. Co jest oszczędniejsze w TDI 90 czy 110km-chodzi o spalanie jak i naprawy. Czy Opel Astra G jest udanym autem i w miarę bezawaryjnym. Dodam od razu że interesują mnie Niemce ponieważ mam możliwość naprawy u kogoś kto ma pojęcie do niemieckich aut więc wyniesie mnie to taniej. Diesel-ze względu na to że mam możliwość mieć dużo tańsze paliwo do tego silnika(a także lepszej jakości). Wiele osób mówi że do kwoty 7-8 tys nie kupi się Audi w dobrym stanie.Czy to prawda-czy zakup audi w tej cenie i włożenie około 3 tys w remont to i tak samobójstwo?Tak wiem,że te silniki spokojnie mają 500tys kilometrów ale znam przypadki gdzie mają 700tys i jeżdżą bardzo dobrze. Najbardziej zależy mi na opiniach ludzi co mają podane powyżej auta i moga powiedziec jak wyglada ich eksploatacja i jak cenią je na dzisiejszy dzień-a może ma ktoś do sprzedania ;> .
  3. Witam. Potrzebuje informacji na temat sprzęgania pojazdów drogowych do pracy przejściowej. Jeżeli ktoś zna jakąś literaturę która porusza ten temat lub miejsca w których mógłbym uzyskać takie informacje, będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
  4. Od wczoraj w moim Yanosiku ruszyła nowa funkcja. Możliwe, że to po naprawie, bo mam urządzenie z 2009r. Teraz informuje jaki jest czas przejazdu do najczęstszych miast a trasie. Macie też taki komunikat?
  5. Crossover kompaktowych rozmiarów: pojazd koncepcyjny Audi allroad shooting brake - Koncepcja funkcjonalnego, rekreacyjnego crossovera - Silniejszy i bardziej efektywny napęd hybrydowy z dwoma silnikami elektrycznymi - Prof. dr Ulrich Hackenberg wskazuje: „Ten samochód to konkretne spojrzenie w nieodległą przyszłość.“ Ingolstadt/Detroit, 12 stycznia 2014 r. Sportowe, kompaktowe i wszechstronne: to atrybuty Audi allroad shooting brake, debiutującego na wystawie North American International Auto Show (NAIAS) w Detroit. Ten dwudrzwiowy samochód to crossover i dlatego nie jest zdany wyłącznie na asfaltowe drogi. Dzięki swej dużej funkcjonalności, doskonale nadaje się do aktywnego, sportowego spędzania wolnego czasu. Jego mocny i efektywny napęd hybrydowy sprawia, że możliwe było zastosowanie w nim nowego typu napędu – e-tron quattro. „Nasz nowy, koncepcyjny samochód łączy w sobie sex-appeal, wysoce efektywną technikę e-tron-quattro wytwarzającą 300 kW przy zużyciu zaledwie 1,9 l/100 km paliwa oraz pionierskie rozwiązania elektroniczne“ – mówi prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego. – „Dzięki temu pojazdowi, rysuje się konkretne spojrzenie w nieodległą przyszłość“. Audi allroad shooting brake znacznie poszerza stylistyczny język marki Audi. Ten kompaktowy, dwudrzwiowy pojazd studyjny, to połączenie elementów przyszłych modeli sportowych z typową dla Audi koncepcją samochodu allroad i z karoserią typu „shooting brake”. Także koncepcja obsługi w tym samochodzie wskazuje, jak będą wyglądać w przyszłości pojazdy seryjne. Niczym rzeźba: stylistyka zewnętrzna Audi allroad shooting brake prezentuje się na drodze niczym atletyczny sportowiec. Gra wyraźnie zarysowanych linii z muskularnie napiętymi powierzchniami, daje w efekcie stylistykę pełną emocji - niczym rzeźba. Karoseria sprawia wrażenie jakby wymodelowano ją z jednej bryły, począwszy od pojedynczo obramowanej osłony chłodnicy Singleframe, przez wyrazistą linię tornado, aż po ostro zarysowany tył, w którym skupiają się charakterystyczne cechy karoserii allroad i shooting brake. Przy rozstawie osi 2,51 m, długość polakierowanego w kolorze niebieskim Eis pojazdu to 4,20 m, szerokość 1,85 m, a wysokość 1,41 m. Audi allroad shooting brake to pierwszy samochód marki Audi, w którego stylistyce współgrają ze sobą założenia właściwe dla modeli allroad i e-tron. W wyraziście i plastycznie zarysowanym przodzie, jak w przypadku każdego Audi, dominuje duża, sześciokątna, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe. Osadzono ją w karoserii pod niewielkim kątem. Typowe dla modelu e-tron są z kolei wąskie, pionowe pręty osłony, przypominające żebra chłodzące elektronicznego urządzenia. W dolnej części osłony Singleframe znajduje się emblemat quattro. Płaski, centralny wlot powietrza wyfrezowano w aluminiowej strefie ochronnej podwozia. Płaskie, podwójne reflektory Audi allroad shooting brake, to klasyczny cytat z języka stylistyki Audi quattro. Reflektory są równocześnie symbolem postępu w stylistyce quattro, którego pierwszym zwiastunem było zaprezentowane we wrześniu 2013 roku na IAA we Frankfurcie nad Menem Audi Sport quattro concept. Reflektory podzielone są klamrami na cztery segmenty. Technika diodowa Matrix LED pozwalająca na sterowanie każdą diodą z osobna, w każdej sytuacji zapewnia doskonałą widoczność, bez oślepiania pojazdów nadjeżdżających z naprzeciwka. Pod reflektorami znajdują się duże wloty powietrza, podzielone na sekcje wąskimi, poprzecznymi prętami. Gdy spojrzymy na pojazd z boku, to zauważymy, że charakterystyczny przebieg linii podkreśla wrażenie skoncentrowanej energii. Zwisy są krótkie, linia dachu pręży się nisko nad bryłą samochodu. Opada w sposób typowy dla karoserii shooting brake i przechodzi w wydatne słupki C. W lewym słupku znajduje się gniazdo do ładowania, a w prawym – wlew paliwa. Warstwę zewnętrzną karoserii Audi allroad shooting brake wykonano z kombinacji aluminium i tworzywa wzmocnionego włóknem węglowym (CRP). Ciemnoszare listwy ochronne to elementy typowe dla modeli allroad. Redukują optycznie wielkość karoserii, wspinając się dynamicznie od przodu pojazdu ku tyłowi. Razem z mocno zarysowanymi wnękami kół, podkreślają offroadowy charakter pojazdu. Eleganckie detale są dowodem precyzji, z jaką go zaprojektowano. W kanciastych listwach progowych znajdują się aluminiowe wkładki. Łoża felg dużych kół o lekkiej konstrukcji wykonano z CRP. Ich filigranowa forma z siedmioma ramionami, przypomina nieco felgi stosowane w modelach e-tron. Centralny zamek to kolejna cecha zapewniająca komfort kierowcy tego sportowego, kompaktowego crossovera. Z tyłu pojazdu, aluminiowa osłona podwozia akcentuje jego szerokość. Jej lekko zarysowane żłobienia są wariacją na temat pojazdów e-tron. Horyzontalne, w logiczny sposób ułożone względem siebie linie, definiują granice klarownych powierzchni i pełnych napięcia brył. Stylistyka tylnych świateł nawiązuje do motywu reflektorów przednich. W obrębie dyfuzora osadzono dwie duże końcówki rur układu wydechowego. Spojler na brzegu dachu to kolejny akcent ozdobny. Trzecie światło stopu, w postaci płaskiego światłowodu, wpisuje się elegancko w stylistykę tyłu pojazdu. Joy of use: wnętrze i obsługa Dzięki swej wszechstronności i funkcjonalności, Audi allroad shooting brake nadaje się zwłaszcza dla młodych, aktywnych fizycznie ludzi. Podczas kalifornijskiej zimy, pojazdem tym można na przykład wyruszyć rano z Los Angeles, by pojeździć na desce snowboardowej w górach San Gabriel, a popołudniu wrócić i na plaży Venice Beach puszczać latawce. Wnętrze oferuje miejsce dla czterech osób. Z przodu, smukłe sportowe fotele z mocno zarysowanymi bokami i zintegrowanymi zagłówkami zapewniają kierowcy i pasażerowi najwygodniejszą z możliwych pozycję ciała. Tapicerowane, specjalne oparcia dla dolnej części nóg, gwarantują wygodę podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Specjalna funkcja Easy Entry ułatwia wsiadanie do tyłu samochodu. Po złożeniu oparcia tylnych siedzeń uzyskuje się płaską powierzchnię bagażnika, w którym można przewozić nawet duże sprzęty sportowe. Czyste w formie i napięte wnętrze pojazdu demonstracyjnego utrzymane jest w kolorze antracytu i szarej skały. Zastosowane materiały potwierdzają pewną rękę stylistów Audi. Dotyczy to zarówno podsufitki z tkaniny Alcantara, różnego rodzaju skór oraz elementów obsługi i elementów dekoracyjnych z jasnego i ciemnego aluminium, jakie znajdują się na przykład w wylotach nawiewu i w ramionach wielofunkcyjnej kierownicy. Stylistyka wnętrza Audi allroad shooting brake to bezpośrednia realizacja filozofii lekkiej konstrukcji Audi, sportowej elegancji i czytelnej obsługi. Patrząc z góry na tablicę rozdzielczą, przypomina ona powierzchnię nośną skrzydła samolotu. Okrągłe wyloty powietrza przywodzą na myśl silniki lotnicze. Właśnie w nich zamontowano elementy obsługi automatycznej klimatyzacji. W ich osiach znajdują się także regulatory ogrzewania siedzeń, temperatury, kierunku i siły nawiewu. Gdy do wylotów zbliżymy dłoń, instrumenty wysuwają się samoczynnie. Światło włącza się przyciskiem, a drzwi otwiera się za pomocą płaskiej klamki. Konsola środkowa przesuwając się, dopasowuje się do pozycji siedzenia tak, że elementy obsługi znajdują się w zasięgu optymalnym dla kierowcy. Ponadto, możliwe jest jej precyzyjne ustawienie, zależnie od indywidualnych potrzeb. Dzięki temu, elektroniczna dźwignia zmiany biegów automatycznej przekładni e-S tronic (shift-by-wire) i terminal systemu obsługi MMI są zawsze pod ręką, w pozycji idealnie dopasowanej do wzrostu i upodobań kierowcy. Za pomocą nowo zaprojektowanego terminalu MMI i sportowej kierownicy wielofunkcyjnej, kierowca może intuicyjnie zarządzać prawie wszystkimi funkcjami Audi allroad shooting brake. System obsługi pojazdu daje nowego rodzaju przyjemność – „joy of use“, wynikającą stąd, że struktura systemowego menu przypomina strukturę menu smartfona. Zawiera m.in. funkcję swobodnego wyszukiwania tekstowego. Wszystkie ważne komendy można łatwo wywołać. Przy pomocy odpowiednich gestów wykonywanych na polu dotykowym terminalu MMI, kierowca może na przykład poruszać się po menu list i map oraz je powiększać. Kokpit koncentruje się głównie na kierowcy. Kierownicę i cyfrową tablicę rozdzielczą umieszczono na jednej osi, bezpośrednio w polu widzenia kierowcy. Monitor TFT z wyświetlaczem o przekątnej 12,3 cala prezentuje wszystkie ważne informacje w postaci wysokiej rozdzielczości grafik 3D i może pracować w różnych trybach. W trybie widoku klasycznego, na pierwszym planie znajduje się miernik mocy napędu hybrydowego plug-in i prędkościomierz, w trybie „infotainment“ dominują elementy tego typu systemów, np. duża mapa nawigacji, a w trybie sportowym szczególnie uwypuklona zostaje tarcza obrotomierza. Kolejną pionierską cechą tego koncepcyjnego pojazdu jest Audi phone box, który pozwala na połączenie aparatu komórkowego kierowcy z elektroniką pokładową, a także na doładowanie aparatu z wykorzystaniem indukcji. Trzy silniki: napęd hybrydowy plug in 300 kW (408 KM) mocy systemowej i systemowy moment obrotowy 650 Nm – napęd hybrydowy plug-in charakteryzują imponujące osiągi. Pojazd studyjny, który bez kierowcy waży ok. 1 600 kg, prędkość dozwoloną poza terenem zabudowanym ze startu zatrzymanego osiąga w 4,6 sekundy. Jego prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h. Ten kompaktowy crossover, zgodnie z odpowiednią normą ECE, zużywa średnio jedynie 1,9 l paliwa na 100 km (45 g CO2 na km). Może łącznie przejechać do 820 km na jednym baku i jednym ładowaniu. Silnik 2.0 TFSI, jaki zamontowano w Audi allroad shooting brake, generuje moc 215 kW (292 KM) i moment obrotowy 380 Nm. Ta dwulitrowa jednostka o czterech cylindrach ma poprzeczną pozycję montażową. Zarówno w niej, jak i w dużej turbosprężarce zastosowano najbardziej zaawansowane rozwiązania techniczne. Gdy obciążenie silnika nie jest pełne, dodatkowy wtrysk pośredni, uzupełniający bezpośredni wtrysk benzyny, obniża zużycie paliwa. Bazą wydajnego zarządzania temperaturą jest zintegrowany z głowicą kolektor wylotowy silnika. Za pośrednictwem odłączanego sprzęgła, benzynowa jednostka 2.0 TFSI współpracuje z silnikiem elektrycznym w kształcie tarczy, który generuje moc 40 kW i moment obrotowy 270 Nm. Jest on zintegrowany z sześciostopniową przekładnią automatyczną e-S tronic. Ta błyskawicznie przełączająca się, automatyczna skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, przekazuje moment obrotowy na koła przedniej osi. Niezależnie od tej jednostki napędowej, przed tylną osią zamontowano drugi silnik elektryczny o maksymalnej mocy 85 kW i momencie obrotowym 270 Nm, dostarczający siły napędowej przy niskich i średnich prędkościach. Ponadto silnik elektryczny współpracuje z obydwoma silnikami umiejscowionymi z przodu pojazdu, jeśli zarządzanie napędem hybrydowym uzna, że konieczny jest napęd na wszystkie koła. W takich sytuacjach, na przykład na śliskiej czy miękkiej nawierzchni, Audi allroad shooting brake zachowuje się jak model e-tron quattro. Przed osią tylną zamontowano także składający się z ośmiu modułów akumulator litowo-jonowy. Taka pozycja montażowa zapewnia wyrównany rozkład ciężaru i prawie nie pomniejsza objętości bagażnika. Chłodzony cieczą akumulator magazynuje 8,8 kWh energii, co wystarcza na 50 km jazdy w trybie elektrycznym. Do ładowania stacjonarnego służy specjalne urządzenie - Audi-Wallbox, dzięki któremu można podłączyć samochód do najróżniejszych kontaktów i skorzystać z prądu o różnym napięciu. Urządzenie to reguluje ładowanie w komfortowy i inteligentny sposób. System wyboru dynamiki Drive Select Management pracuje w trzech trybach. W trybie EV, inicjowanym za pomocą przycisku w wielofunkcyjnej kierownicy, priorytet ma jazda na napędzie elektrycznym. W trybie tym, przednia jednostka napędowa nie jest aktywna, a silnik elektryczny umiejscowiony z tyłu, dzięki swemu dużemu momentowi obrotowemu, szybko przyspiesza do prędkości wynoszącej maksymalnie 130 km/h. W trybie hybrydowym napędy pracują niezwykle efektywnie i w sposób zależny od aktualnych potrzeb. Przedni silnik elektryczny w wielu sytuacjach funkcjonuje jako generator. Doładowuje akumulator i dzięki temu zwiększa zasięg jazdy elektrycznej. W trybie sportowym, który kierowca może wybrać za pośrednictwem systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, do dyspozycji jest cała moc systemowa. Gdy prowadzący chce uzyskać bardzo wysoką moc napędową, może skorzystać z trybu boost, gdzie silnik elektryczny zamontowany przed tylną osią współpracuje z jednostką benzynową 2.0 TFSI i wspólnie z nią wytwarza maksymalną moc. Zależnie od bieżącej sytuacji, zwolnienie pedału przyśpieszenia powoduje odłączenie wszystkich jednostek napędowych lub odzyskiwanie energii poprzez rekuperację. W pierwszym przypadku, pojazd koncepcyjny z odłączonym silnikiem spalinowym nie emituje gazów, w drugim – energia hamowania jest magazynowana w akumulatorze wysokiego napięcia. Za pomocą funkcji „Hold“ (magazynowanie) i „Charge“ (ładowanie) dostępnych w systemie obsługi MMI, kierowca może w pożądany sposób wpływać na stan naładowania akumulatora, by zmagazynować energię elektryczną na pokonanie ostatnich kilometrów przed osiągnięciem celu podróży. Podwozie W podwoziu Audi allroad shooting brake, elektromechaniczny układ kierowniczy ściśle współpracuje z przednim zawieszeniem opartym o konstrukcję McPhersona i z czterowahaczową osią tylną. Dzięki dużemu prześwitowi, kompaktowemu rozstawowi kół, krótkim zwisom i elektrycznemu napędowi quattro, nasz sportowy crossover z dużą sprawnością porusza się w terenie. Natomiast na drodze zachowuje się sportowo i sprężyście. System wyboru dynamiki jazdy Audi drive select oferuje kierowcy różne tryby jazdy. Na 19-calowe obręcze nałożone są opony o rozmiarze 255/40. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. Nowy Hyundai Genesis - kolejne zdjcia i informacje Byłoby ładne auto... gdyby nie ten grill!
  7. Dacia Duster po face liftingu - kolejne zdjcia i informacje Rozwija się Dacia, a Duster po liftingu przypadł mi do gustu
  8. Opel Adam Cabrio - pierwsze informacje Biorąc pod uwagę możliwości personalizacji hatchbacka, paleta kolorów dachu będzie pewnie ogromna
  9. Nowa Honda Jazz/Fit - pierwsze informacje Jest futurystycznie, to trzeba przyznać, ale myślę, że nowa Mazda 2 będzie wyglądać dużo lepiej
  10. MG3 planuje podbi Europ - kolejne zdjcia i informacje Autko wygląda całkiem nieźle, ma wystarczająco mocny silnik, tylko to pochodzenie...
  11. więcej -> Nowy Citroen C4 Picasso i pierwsze informacje o gamie silnikowej, CEPIK, sprzedaż nowych samochodów, pojazdy zasilane paliwem wodorowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. Nowy Volkswagen Golf Plus - pierwsze informacje Ciekawe, czy odniesie sukces, bo obecny model jakoś rzadko widuję na drogach...
  13. Ferrari F70 - ostatnie informacje tuż przed debiutem w Genewie 950 KM, 370 km/h i 1.200.000 euro - dwie pierwsze wartości mi się podobają, z trzeciej można byłoby odjąć trzy zera i byłoby w sam raz
  14. GM i PSA Peugeot Citroën przekazują dodatkowe informacje o swoim globalnym sojuszu strategicznym Detroit / Paryż. Steve Girsky, Wiceprezes GM, i Philippe Varin, Prezes Zarządu PSA Peugeot Citroën, odpowiedzieli wczoraj na pytania dziennikarzy podczas konferencji zorganizowanej w brukselskim ośrodku Maison de l'Automobile. Konferencja umożliwiła szczegółowe omówienie kroków podjętych przez obie firmy w ramach globalnego sojuszu strategicznego ogłoszonego 29 lutego 2012 r. Zgodnie z tym, co przedstawiciele obu partnerów powiedzieli 20 grudnia 2012 r., ostateczne umowy dotyczące zakupów, logistyki i opracowywania wspólnych projektów pojazdów zostały podpisane zgodnie z pierwotnie ogłoszonym harmonogramem. Równowaga w zakresie wspólnego rozwoju produktów Zadania i obowiązki dotyczące programów wspólnego rozwoju produktów podzielono w równy i sprawiedliwy sposób. Umożliwi to obu partnerom uzyskanie maksymalnych korzyści ze współpracy: Minivan segmentu C dla marki Opel / Vauxhall, crossover segmentu C dla marki Peugeot oraz minivany segmentu B dla obu producentów samochodów będą opracowywane na platformach PSA Peugeot Citroën. GM będzie kierować rozwojem minivanów segmentu B dla obu Grup. Unowocześniona platforma segmentu B dla pojazdów niskoemisyjnych, zaprojektowana z myślą o nowej generacji samochodów Opel / Vauxhall i PSA Peugeot Citroën w Europie i poza nią, będzie wspólnie opracowywana przez obydwu partnerów. Organizacja ds. wspólnych zakupów w Europie Obie firmy zawarły również ostateczną umowę dotyczącą zakupów. W międzyczasie uzyskano wszystkie wymagane zgody i organizacja ds. wspólnych zakupów wkrótce rozpocznie działalność. W etapie przejściowym, poprzedzającym początek działania organizacji, jeden z wysokich szczeblem pracowników GM zostanie mianowany kierownikiem ds. wdrożenia, ka jego zadaniem będzie przygotowanie struktur nowej organizacji. Po zakończeniu okresu wdrożeniowego, mającego trwać maksimum rok, kierownik ds. wdrożenia zostanie zastąpiony Wiceprezesem ds. Zakupów i Zastępcą Wiceprezesa ds. Zakupów – każdą z tych funkcji będą sprawowali na zmianę przedstawiciele obu firm. Dalsze inicjatywy globalne GM i PSA Peugeot Citroën potwierdziły również zamiar opracowania nowych projektów globalnych, służących poszerzeniu zakresu sojuszu i uzyskaniu nowych możliwości. W tym celu firmy badają możliwości dostępne na rozwijających się rynkach, jak Ameryka Łacińska i Rosja, które w tej chwili stanowią priorytet dla obu Grup. Ponadto obie firmy motoryzacyjne planują wspólne prace nad nową generacją małych, oszczędnych i mocnych trzycylindrowych silników benzynowych, opartych na linii EB małych silników benzynowych produkowanych przez PSA Peugeot Citroën. źródło: Citroen Polska
  15. Volkswagen Golf VII - oficjalne informacje prosto z Wolfsburga
  16. Fiat 500X - nowe informacje na temat włoskiego crossovera Godny konkurent Mini?
  17. Cykl szkoleniowy: Jak stworzyć idealną informację <iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/L7nYWSruFSA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
  18. 2012 Volkswagen Lupo http://www.worldcarfans.com/110082728104/2012-volkswagen-lupo--up-first-full-body-prototype-spy http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new-cars/Search-Results/Spyshots/VW-Up-2011-scoop-first-spy-photos-of-Volkswagens-baby/ W linkach znajdziecie pierwsze informacje oraz spyfoty.
  19. 2011 Ford Edge Wszystkie informacje na temat tego samochodu dostępne pod tym linkiem: KLIK
  20. mam vw polo. komputer wyświetla mi informacje ,,serwis 0.1L" co to morze znaczyć proszę o pomoc
  21. Koniec Mazdy RX-8

    Niestety doszły do nas informacje o zakończeniu produkcji Mazdy RX-8 INFORMACJA
  22. Pierwsze informacje o nowym modelu : http://www.autokrata.pl/artykul/nowy-peugeot-208-7897
  23. Aktualnie. Lista utrudnień na niemieckich drogach. http://www.trans.info/message/view/4532.html
  24. www.samochody-specjalne.com.pl Samochody ciężarowe, dostawcze, autobusy Bogata baza zdjęć i najświeższe informacje. Zapraszamy!
  25. http://autokult.pl/2009/04/27/walter-rohrl-porsche-gt3/ tutaj są informacje o autku no i filmik reklamujący
×