Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'impreza' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 278 wyników

  1. Subaru Impreza Subaru Impreza - model samochodu osobowego marki Subaru. Produkowany od roku 1993, jest następcą modelu Leone (pierwszego masowo produkowanego samochodu osobowego z napędem na cztery koła). Subaru oznacza pierwszą generację Imprezy jako typ GCA (czterodrzwiowy sedan) lub GCB (pięciodrzwiowe kombi). Na rynki Japonii i USA dostarczano również dwudrzwiowego sedana, mylnie nazywanego coupé, oznaczonego jako typ GCF. Początkowo auto dostępne było z silnikami wolnossącymi (wersja GL) o pojemnościach 1.6, 1.8 i 2.0 litrów. Tradycyjnie dla marki Subaru, wszystkie te silniki skonstruowano w układzie przeciwsobnym (bokser). W większości modeli napęd przenoszony jest na obie osie za pomocą centralnego dyferencjału wyposażonego w sprzęgło wiskotyczne. Standardowo dobrze wyposażone (m.in. hamulce wzbogacone o czteroczujnikowy i czterokanałowy system ABS, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, wersja kombi posiadająca reduktor) auto przeznaczone dla segmentu C miało pozostawiać niezatarte wrażenie (ang. to impress), stąd m.in. tłumaczy się nazwę modelu. Pożądany rozgłos przyniosła jednak Imprezie dopiero wersja z silnikiem turbodoładowanym, która powstała aby zastąpić w Rajdowych Mistrzostwach ¦wiata starzejący się model Legacy. Modele europejskie Na rynku europejskim pierwsze Subaru Impreza z silnikiem turbodoładowanym o pojemności skokowej 2 litrów pojawiło się w roku 1994 pod nazwą Subaru Impreza GT. Była to dostosowana do europejskich warunków i zasad ubezpieczeniowych wersja japońskiej Subaru Impreza WRX. Na przełomie lat 1994-1997 w wersji europejskiej klienci mieli do dyspozycji dwulitrowy silnik o mocy 208 KM. Oprócz mocy, mniejszej niż w japońskiej Imprezie WRX, Impreza Turbo miała twardsze od japońskiego odpowiednika zawieszenie (zmieniono amortyzatory i zastosowano grubsze stabilizatory). Nadwozie zostało wyposażone w zintegrowany ze zderzakiem przednim głęboki spojler, z bardzo dużymi integralnymi reflektorami, tylną lotkę o zróżnicowanej wielkości, charakterystyczny dla konfiguracji silników Subaru chwyt powietrza do chłodnicy powietrza doładowującego na masce, dodatkowe (fabrycznie zaślepione) otwory wentylujące komorę silnika i listwy boczne. W roku 1997 firma wprowadziła na rynek silnik o mocy 211 KM, który pozwalał osiągnąć 100 km/h w 6 sekund. Model ten posiadał też zmodyfikowane w stosunku do poprzednika nadwozie. Zaostrzono nieco linie przodu zmieniając m.in. maskę, reflektory przednie, atrapę chłodnicy. We wnętrzu dodano nowe fotele kubełkowe i inną tapicerkę. W 1998 roku ponownie zmodyfikowano wygląd. Dodano białe wskaźniki i cyfrowy licznik przebiegu, kierownicę marki MOMO, montowano 16 calowe, aluminiowe koła. W roku 1999 zwiększono moc silnika do 218 KM oraz dodano do wersji turbo nowe, czterotłoczkowe zaciski hamulcowe współpracujące z tarczami o powiększonej średnicy. Jako wyposażenie dodatkowe dostępne były nowe spojlery przedni oraz tylny, wyprodukowane przez firmę Prodrive. Pojawiły się też lusterka w kolorze nadwozia, zaś reflektory przeciwmgłowe i główne zostały ukryte za kloszami z gładkiego szkła, nadającego auto nieco bardziej nowoczesny wygląd. Pojawiły się też egzemplarze fabrycznie pozbawione systemu klimatyzacji, ABS i poduszek powietrznych, ułatwiające niezależnym zespołom budowę samochodu rajdowego. W czasie, gdy Impreza pierwszej generacji oferowana była na rynku europejskim, pojawiło się kilka wersji specjalnych tego auta. Pierwszą z nich był model McRae Special Edition, wyprodukowany w 1995 r. dla uczczenia dokonań Colina McRae podczas rajdu RAC. Kolejnym modelem była Impreza Catalunya (okazją było zdobycie przez zespół Subaru tytułu Mistrza ¦wiata Producentów). W roku 1998, dla uczczenia trzeciego z rzędu tytułu Mistrza ¦wiata Prodcuentów, Subaru wypuściło model Impreza Terzo (wł. "trzeci"). Kolejnym modelem specjalnym był RB5 ("Richard Burns 5" - z takim numerem ten kierowca rajdowych Mistrzostw ¦wiata jeździł w barwach Subaru). Co ciekawe, wszystkie te modele nie różniły się niczym poza ozdobnikami od powszechnie dostępnych - jedynie do wersji RB5 można było zamówić pakiet WR, podnoszący moc silnika do 240KM. Dopiero Impreza P1, zbudowana w 1999 na bazie dwudrzwiowego sedana przez firmę Prodrive na zamówienie importera - Subaru (UK) Limited, miała silnik o mocy 280KM oraz liczne usprawnienia (dostosowane do szybkiej jazdy po krętych i wyboistych drogach zawieszenie, wzmocnione hamulce), które nadawały jej charakter prawdziwej edycji specjalnej. Modele japońskie Poza odpowiednikami wersji europejskich, Subaru oferowało w Japonii Imprezy niedostępne w Europie i USA. Różnice ujawniają się przede wszystkim w autach z silnikami turbodoładowanymi. W przeciwieństwie do wersji europejskich, rozwijały one moc od 250 do 280KM. Również tylko dla rynku japońskiego zarezerwowano wersje STI (Subaru Tecnica International), które poddane były fabrycznemu tuningowi. Modele STI, produkowane przez sześć generacji, wykazują się zmienionymi elementami osprzętu silnika, usportowionym zawieszeniem i hamulcami. Auta oznaczane jako STI Type-R bazowały na dwudrzwiowej karoserii Imprezy, i dzięki niewielkiej masie własnej, centralnemu mechanizmowi różnicowemu o regulowanej sile spięcia osi oraz silnikowi o dużym momencie obrotowym wykazywały się osiągami na miarę supersamochodów (przyspieszenie do 100 km/h w mniej niż 5 sekund). Interesującym modelem Imprezy, który mógł przyspieszyć prace nad SUV'em Forester była Impreza Gravel Express. Była to uterenowiona podwyższona, turbodoładowana Impreza kombi, z dodatkowymi rurowymi zabezpieczeniami przodu i tyłu auta, oraz szerokimi ochronnymi listwami na drzwiach. Wśród aut przeznaczonych na rynek japoński pojawiło się wiele modeli specjalnych, wyprodukowanych w krótkich seriach. Były to wspomniany STI Type-R, przeznaczony wyłącznie do budowania na jego bazie samochodów rajdowych model WRX RA, pozbawiony materiałów wygłuszających i wyprodukowany z cieńszej blachy, z odsłoniętymi miejscami mocowania klatki bezpieczeństwa, WRX RA-STI będący jego wersją z najmocniejszym dostępnym seryjnie silnikiem, oraz kultowy model STi 22B. Ten ostatni, wyprodukowany w 401 egzemplarzach, charakteryzował się silnikiem o pojemności 2.2l i mocy szacowanej na ponad 380KM, poszerzonym dwudrzwiowym nadwoziem i wyczynowym zawieszeniem wyprodukowanym przez niemiecką firmę Bilstein. STi 22B uznawany jest za szczytowe osiągnięcie w rozwoju platformy GC. Modele amerykańskie W Stanach Zjednoczonych największą popularnością cieszyły się najtańsze wersje typu GC, napędzane silnikiem 1.6l. Typ GC nie był oferowany w USA z silnikami turbodoładowanymi, ze względu na niemożność spełnienia przez te silniki kalifornijskich norm emisji substancji szkodliwych w spalinach. Częstą praktyką kupujących była rezygnacja z napędu na 4 koła na rzecz tańszych wersji z napędem na przednią oś. Stosunkowo popularna była również wersja dwudrzwiowa. Wraz z sukcesami w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach ¦wiata, Subaru wprowadzało na rynek amerykański mocniejsze wersje silnikowe, w tym wolnossący, 160-konny silnik o pojemności 2.2 litra, do dziś stosowany w różnych pojazdach tej marki. Odpowiednikiem japońskiego "Gravel Express" była wyprodukowana w niewielkiej ilości na rynek amerykański Impreza Outback - jednak również ten model pozbawiono silnika turbo. Dobra sprzedaż dwudrzwiowego sedana oznaczonego jako Impreza RS, do złudzenia przypominającego japońską, sportową wersję Type-R (jednak bez turbosprężarki) była powodem, dla którego Subaru zdecydowało się wprowadzić na rynek amerykański silniki turbodoładowane po wyposażeniu ich w dodatkowe katalizatory. Nastąpiło to wraz z pojawieniem się nowej generacji nadwozia Imprezy.
  2. Niezły miszmasz. Impreza na poduchach z felunkiem BBS RS... More: Cars
  3. Więcej zdjęć: Subaru WRX STi 2015: nové STi odhaleno únikem, v modro-zlaté | Autoforum.cz Co myślicie o nowym flagowym modelu Subaru? Na pierwszy rzut oka przypomina EVO. Z przodu i z boku wygląda na prawdę nieźle! Tylne lampy nie są najpiękniejsze ale reszta genialna.
  4. radek123987

    Subaru Impreza

    Witam, Przedstawię Wam mój najświeższy rysunek. Chciałem skończyć do końca roku, ale mi nie wyszło. Ale przynajmniej dobrze zacząłem nowy rok, bo z rysunku jestem zadowolony Rysunek na formacie A3 ołówkami 8B-4H, czas pracy - około 10-12 godzin, ale dokładnie nie mierzyłem. Oceniajcie i komentujcie https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1526811_559262267500888_289589190_n.jpg
  5. Witam, teraz padło na Imprezę już jakiś czas się z nią męczę, ale mam nadzieję, że do końca roku uda mi się skończyć
  6. Prima neve 2012 subaru, che impreza!
  7. Flying Impreza http://www.youtube.com/watch?v=b1IwFLElNdM&list=TLH9wCnhJSMk-bUrGJRWx938CL7CRPtemR
  8. W dniach 4-6 października 2013, po raz ósmy zapraszamy do startu w międzynarodowych zmaganiach off-roadowych gdzie w szranki stają załogi policji, straży granicznej oraz „cywilni” pasjonaci jazdy terenowej. VIII Międzynarodowy Rajd Pojazdów Terenowych IPA OFF-ROAD jest imprezą otwartą o charakterze zlotu, całkowicie dobrowolną, zawierająca Dla fascynatów 4x4 zaczynających przygodę z samochodem z napędem na 4 koła przygotowaliśmy specjalną klasę SUV TRAVEL elementy rywalizacji, której celem jest integracja środowisk zrzeszonych w Miedzynarodowym Stowarzyszeniu Policji z przedstawicielami służb mundurowych i pasjonatoami jazdy terenowej z Polski i zagranicy, wymiana doświadczeń oraz doskonalenie posiadanych umiejętności związanych z jazdą samochodem terenowym Tym razem gościmy w świętokrzyskim na pograniczu ziemi iłżeckiej i ostrowieckiej, gdzie nie zabraknie ciekawych tras w bardzo zróżnicowanym ukształtowaniu terenu, pełnym wodnych przepraw, ostrych trawersów, błota, głębokich wąwozów. Trasy i odcinki specjalne przygotowane dla trzech klas: SUV, turystycznej i extrem tak aby stanowiły prawdziwe wyzwanie zarówno dla załóg jak i pojazdów. Organizatorem jest: Mazowiecka Grupa Wojewódzka IPA Region IPA Radom, KMST 4×4 Radom przy współpracy z KTS Wertep Brody , Camp 4×4 Małe Jodło, Grupą Ratownictwa Drogowego „EXTREME” oraz MEDIMAC Ratownictwo Medyczne . Baza terenowa: Camp4x4, Małe Jodło 29, Małe Jodło 27-415 GPS: N 50 56.292 E 21 13.421 UWAGA: Ilość załóg limitowana. Więcej informacji i zapisy na: www.4×4.radom.pl email: rajdipa2013@4×4.radom.pl tel. Adrian Gwizd 4×4 Radom: 502 262 954 Harmonogram imprezy: 4.X piątek – Prolog i Etap Nocny – baz terenowa Camp4x4 trasa terenowa dla wszystkich klas etap nocny: OS Korei dla klasy wyczynowej OS Kolorado dla ciśnieniowców ognisko 5.X sobota – Etap dzienny – prezentacje sponsorów 8.00 – 9.00 Rejestracja złóg od 9.00 Start załóg od 17.00 Zjazd załóg na metę OS Poligon Brody od 19.00 koniec zbierania kart i podliczenie wyników godz. 20.00 Dom wycieczkowy Brody ogłoszenie wyników wręczenie nagród szeroko pojęta integracja Baza noclegowa: Dom Wycieczkowy w Brodach ul. Starachowicka 35; 27-230 Brody KLASA SPECJALNA SUV-TRAVEL - klasa przeznaczona dla pojazdów z napędem 4×4 typu SUV - trasa turystyczno krajobrazowa w dojazdami do odcinków specjalnych pozostałych klasw charakterze widza. - udział w szkoleniach z ratownictwa medycznego i jazdy w terenie - wymagane jest posiadanie środka komunikacji cb-radio i/lub telefon komórkowy KLASA TURYSTYCZNA: - seryjne auta terenowe z napędem 4×4 (bez ingerencji w fabryczny układ napędowy) - opony do 33” typu AT/MT (z wyłaczeniem ogumienia typu simex i rolnik) wyjątkiem mogą być auta fabrycznie wyposażone w opony o wyższym profilu - bez wyciągarek (w wypadku posiadania wyciągarki zostanie ona zaplombowana) - wymagane jest posiadanie: a) środka komunikacji cb-radio i/lub telefon komórkowy przy najmniej dwóch zaczepów trwale połączonych z konstrukcją nośną nadwozia (tył i przód) c) gaśnicy, apteczki - dopuszczalna jest:c: wyciągarka ręczna(kilfor), hi-lift, kotwice pasowe i tym podobne rozwiązania - wskazane jest posiadanie: liny kinetycznej, pasów i szekli, hi-lifta, kifora, trapów oraz metromierza i gps KLASA WYCZYNOWA: - seryjne auta terenowe z napedem 4×4 i z dopuszczalną modyfikacją układu napędowego (fabryczne mosty plus dodatkowe blokady) - opony do 35” bez organiczeń rysunku bieżnika – wyjątkiem mogą być auta fabrycznie wyposażone w opony o wyższym profilu - wymagane jest posiadanie: a) środka komunikacji cb-radio i/lub telefon komórkowy przy najmniej dwóch zaczepów trwale połączonych z konstrukcją nośną nadwozia (tył i przód) c) gaśnicy, apteczki - dopuszczalne i wskazane jest posiadanie klatki bezpieczeństwa (wewnętrznej lub zewnętrznej) wyciągarki elektrycznej z przodu (w przypadku posiadania wyciagrki z tyłu zostanie zaplombowana) – niedopuszczalna wyciągarka mechaniczna (zostanie zaplombowana) - wskazane i dopuszczalne jest posiadanie: liny kinetycznej, pasów i szekli, hi-lifta, kifora, trapów oraz metromierza i gps KLASA EXTREME * - auta seryjne o wysokim stopniu zmodyfikowania (mosty portalowe, ponad wymiarowe ogumienie, obcięte ramy i nadwozia) lub auta typu “zmota” budowane od podstaw - opony od 35” - wyciągarki elektryczne, hydrauliczne i mechaniczne bez ograniczeń - wymagane jest posiadanie: a) środka komunikacji cb-radio i/lub telefon komórkowy przy najmniej dwóch zaczepów trwale połączonych z konstrukcją nośną nadwozia (tył i przód) c) gaśnicy, apteczki - dopuszczalne i wskazane jest posiadanie klatki bezpieczeństwa (wewnętrznej lub zewnętrznej) oraz wyciągarek elektrycznych lub mechanicznych zarówno z przodu jak i z tyłu pojazdu. - wskazane i dopuszczalne jest posiadanie: liny kinetycznej, pasów i szekli, hi-lifta, kifora, trapów oraz metromierza i gps * Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do podziału klasy EXTREME na ADVENTURE i EXTREME w wypadku zgłoszenia duzej ilości aut ze znaczną dysproporcją parametrów terenowych. SERDECZNIE ZAPRASZAMY Więcej info na stronie 4x4 Radom - radomski klub miłośników samochodów terenowych oraz Off-Road Camp 4×4 Małe Jodło Pole Namiotowe
  9. Niby nic szczególnego ale ma to coś... Więcej: Cars
  10. [h=1]Audi S8 V10 vs Subaru Impreza WRX Drag Race Viertelmeile 1/4 4E Przyspieszenie Beschleunigungsrennen[/h]
  11. [h=1]Audi S8 V10 vs Subaru Impreza WRX Drag Race Viertelmeile[/h]
  12. maniek954

    Maniek || Subaru Impreza STI

    Autor: Maniek Papier: Blok techniczny firmy Herlitz Format: A3 Przyrządy: - Ołówki firmy KOH-I-NOOR (8B-2H); - Kredki KOH-I-NOOR Polycolor w 72 odcieniach; - Ołówek automatyczny HB2 - Gumka do mazania; - Gumka chlebowa; - Wiszer; - Chusteczka Czas pracy: Około 20 godzin Opis: Rysunek zamówiła u mnie koleżanka, na urodziny swojego chłopaka. Rysowałem go z przyjemnością, bo raz że koleś ma pierdolca na punkcie motoryzacji jak ja, to jeszcze ma ksywke Maniek . Także chciałem aby wyszło jak najlepiej, no i... Wyszło . Przynajmniej tak mi się wydaje. Jak dla mnie, ten rysunek to best, ze wszystkich moich dotychczasowych prac . Skończyłem go już prawie miesiąc temu, ale dopiero dzisiaj dostałem pozwolenie na jego wystawienie gdziekolwiek . Także zachęcam do komentowania Rysunek:
  13. Impreza na BBS-ach? Dlaczego nie? Więcej: Jaycee's Subaru WRX On Slant-Lip BBS RS Wheels
  14. [h=1]Impreza STI PSSSSSSSSS[/h]
  15. I jeszcze jedna Impreza z Kaliforni. Tym razem czarna... Więcej: NorCal Beast // Matt Tomczek
  16. Biała kalifornijska Impreza na BBS LM-ach... Więcej: San Jo Reppin’ // Kyle’s Amazing Subaru STI. | Stance:Nation - Form > Function
  17. Imprezka z Vermontu na niemieckim felunku... Więcej: Kevin McGovern's 2005 Subaru Impreza 2.5RS - Bag Riders
  18. Subaru nisko. Nie będzie się tu podobać. Ciekawy patent: z jednej strony felgi są czarne, z drugiej białe... Więcej: Stance Works - Adam's Bagged Subaru Sti
  19. Nieźle wydumany projekt to jest IMHO... Wiecej: 2002 Subaru Impreza WRX - Modified Magazine
  20. [h=1]2013 Subaru Impreza WRX: The Rugged Sports Sedan! - Ignition Episode 53[/h]
  21. Stara, dobra Impreza w niezłym wykonaniu... Więcej: 1999 Subaru Impreza 2.5RS - Super Street Magazine
  22. [h=1]Subaru Impreza WRC [LESZEK KUZAJ Crazy Driving][/h] http://www.youtube.com/watch?v=0OLzZGCre4Y&feature=em-subs_digest
×