Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'imponujący' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 5 wyników

  1. Imponujący wynik po pierwszej połowie Rajdu Dakar 2015: MINI All4 Racing wygrał 7 z 8 etapów // Nasser Al-Attiyah pozostaje na prowadzeniu // Do mety w Buenos Aires pozostało 5 etapów. Na półmetku Rajdu Dakar 2015 MINI pozostaje na prowadzeniu. Po 8 etapach załoga Nasser Al-Attiyah/Mathieu Baumel (QT/FR), która jest na czele od drugiego etapu, prowadzi przed załogą de Villiers/von Zitzewitz z przewagą 8:27 min. Dzień odpoczynku w Iquique (Chile) pozwolił kierowcom i zespołom odetchnąć przed drugą połową rajdu. Jak do tej pory aż 61 samochodów spośród 137, które wystartowały, ale wszystkie 10 MINI ALL4 Racing wciąż pozostają w stawce najtrudniejszej imprezy sportowej w świecie motoryzacji. To był imponująco dobry tydzień dla MINI: MINI ALL4 Racing wygrał 7 z 8 etapów wiodących z Buenos Aires (Argentyna) przez Chilecito (AR) i Copiapo (Chile) w Andy i do Uyuni (Boliwia). Al-Attiyah/Baumel byli najszybszą załogą w trzech etapach, także załoga Orlando Terranova/Bernardo Graue (AR/AR) wygrała trzy etapy. Jeden etap wygrała zaś załoga Vladimir Vasilyev/Konstantin Zhiltsov (RU/RU) . Załogi Krzysztof Hołowczyc/Xavier Panseri (PL/FR) i Erik van Loon/Wouter Rosegaar (NL/NL) zajmują mocne pozycje czwartą i szóstą – i jak do tej pory pokazały się z jak najlepszej strony jako mocni rywale. Po pierwszym dniu Rajdu załoga Terranova/Graue prowadziła w klasyfikacji generalnej, walcząc z załogą Al-Attiyah/Baumel, jednak straciła mnóstwo czasu po uderzeniu w skałę na czwartym etapie. Na szczęście zdołali podjąć walkę i wygrali jeszcze w dwóch etapach. MINI ALL4 Racing, bazujący na modelu MINI Countryman John Cooper Works, ponownie pokazuje na Rajdzie Dakar, jak niesamowicie wszechstronnym jest samochodem. Załogi w tej imprezie muszą się zmagać z ogromnymi przeszkodami i najróżniejszymi terenami. Trzeba nawigować przez wysokie wydmy z drobniutkiego piasku pustynnego (tzw. fesz-fesz) w temperaturach sięgających 50° C. Wymagające odcinki szutrowe w terenie, gdzie w ogóle nie ma wyznaczonych dróg stawiają najwyższe wymagania nie tylko przed kierowcami i maszynami, ale wymuszają i na pilotach najwyższego kunsztu i niezmordowanej czujności. Warto też uzmysłowić sobie, jakim wyzwaniem dla wszystkich była przeprawa przez Andy – na wysokości 4000 m n.p.m. tlenu jest o połowę mniej niż w dolinach, więc także silniki musiały pracować na „długu tlenowym”. Wszyscy kierowcy narzekali na okropne bóle głowy, wzmagane przez nieuniknione w tym sporcie skoki i dobijanie. Al-Attiyah stwierdził, że właśnie to najbardziej go pozbawiało energii. Pozostałe 4 załogi jadące MINI ALL4 Racing także zajmują dobre pozycje, tuż za pierwszą dziesiątką. Boris Garafulic/Filipe Palmeiro (CL/PT) są na miejscu 11. w klasyfikacji generalnej, Vasilyev/Zhiltsov tuż za nimi na 12., a dalej na 13. i 14. pozycje jadą Aidyn Rakhimbayev/Anton Nikolaev (KZ/RU) oraz Zhou Yong/Andreas Schulz (CN/DE). We wtorek załogi wyruszą w dalszą drogę, ku przygodzie Rajdu Dakar 2015. Trasa prowadzi z Iquique (CL) na wybrzeżu Pacyfiku na południe w głąb lądu do Calamy (CL). 451-kilometrowy etap wiedzie więc kierowców wprost na mordercze bezdroża pustyni Atacama, na wydmy, z którymi już walczyli w pierwszym tygodniu imprezy. Następnie ponownie ruszą pod górę – szutrowe szlaki poprowadzą samochody z powrotem na wysokość 3500 m n.p.m. Klasyfikacja generalna po 8 etapach (top 6): 01 Al-Attiyah/Baumel - MINI ALL4 Racing - 26:41:15h 02 De Villiers/Von Zitzewitz - 26:49:42h 
03 Al Rajhi/Gottschalk - 26:59:55h 
04 Holowczyc/Panseri – MINI ALL4 Racing - 27:35:53h 05 Ten Brinke/Colsoul – 28:04:07h 06 Van Loon/Rosegaar – MINI ALL4 Racing - 28:07:06h Przed nami: dzień 10. (13.01.2015) Start/meta: Iquique/Calama (etap 9.) Łączna długość: 539 km, odcinek specjalny: 451 km, dojazdówka: 88 km Reprezentacja MINI ALL4 Racing w Rajdzie Dakar 2015: Monster Energy Rally Raid Team #300Nani Roma/Michel Périn (ES/FR) #305 Orlando Terranova/Bernardo „Ronnie“ Graue (AR/AR) #306 Krzysztof Hołowczyc/Xavier Panseri (PL/FR) X-raid Team #310 Vladimir Vasilyev/Konstantin Zhiltsov (RU/RU) #314 Erik van Loon/Wouter Rosegaar (NL/NL) #319 Boris Garafulic/Filipe Palmeiro (CL/PT) 
#329 Aidyn Rakhimbayev/Anton Nikolaev (KZ/RU) #332 Zhou Yong/Andreas Schulz (CN/DE) #334 Stephan Schott/Holm Schmidt (DE/DE) Qatar Rally Team #301 Nasser Al-Attiyah/Mathieu Baumel (QT/FR) Źródło: BMW Group
  2. Nissan stworzył imponujący silnik: 40 kg wagi i 400 KM mocy Rozsądne traktowanie kwestii zmniejszania masy aut jest ok, ale przecież są jakieś granice. Zaraz układ turbo będzie ważyć więcej niż silnik...
  3. SKODA Superb: imponujący awans do ścisłej czołówki! Po pięciu latach obecności na rynku, Superb nie traci nic ze swojej atrakcyjności – po ostatnim odświeżeniu, flagowy model marki awansował na pozycję drugiego najczęściej wybieranego samochodu klasy średniej. ŠKODA to bezsprzeczny lider polskiego rynku: w minionym roku zarejestrowano w naszym kraju aż 36 410 nowych samochodów tej marki, co daje przewagę 10 000 sztuk nad kolejną marką w zestawieniu. Sukces ŠKODY to zasługa dużej popularności każdego z oferowanych przez nią atrakcyjnych samochodów. Łączą one bezkonkurencyjną relację ceny do oferowanej w zamian przestrzeni i jakości, idącej w parze z nowoczesnymi technologiami, zapewniającymi bezpieczeństwo. Czeska marka z powodzeniem przenosi te wartości na kolejne segmenty – także klasę średnią, gdzie od 2001 roku z powodzeniem oferowany jest model Superb. Od samego początku wyróżniał się on ponadprzeciętną przestrzenią przy zachowaniu bardzo korzystnych warunków zakupu. Rewolucyjna nowa generacja przyniosła w 2008 roku szereg przemyślanych rozwiązań, które uczyniły flagowy model ŠKODY jedną z najciekawszych propozycji segmentu. Obok innowacyjnej pokrywy bagażnika Twindoor w wersji liftback oraz komfortowego, najbardziej przestronnego wnętrza w klasie, Superb wzbudza duże zainteresowanie nie tylko swoim eleganckim wyglądem, ale również niesamowitą funkcjonalnością. Wprowadzona na polski rynek latem 2013 roku nowa odsłona modelu spotkała się z rewelacyjnym przyjęciem – w całym minionym roku zarejestrowano aż 3 365 nowych egzemplarzy Superba. To imponujący wzrost aż o 46% w stosunku do roku poprzedniego, który zagwarantował modelowi awans na drugą pozycję w zestawieniu rejestracji samochodów nowych tego segmentu w Polsce. Podczas gdy wielu z kluczowych rywali zanotowało poważne spadki, Superb wzorem innych modeli ŠKODY będących bestsellerami swoich klas nieustannie cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich odbiorców. Swój udział w tym sukcesie ma także polski importer marki, który gwarantuje wyjątkowo korzystne warunki nabycia i serwisowania: model dostępny jest na naszym rynku w wyjątkowo przystępnej cenie. Oprócz stałych promocji i dogodnych warunków finansowania, obecnie Superb objęty jest także upustem 15 000 zł w ramach wyprzedaży rocznika 2013 i możliwością odliczenia VAT. Superb dostępny jest jako elegancka limuzyna i funkcjonalne Combi z bagażnikiem o pojemności 633 litrów. Obydwa warianty nadwozia dostępne są także w wyjątkowo oszczędnej wersji GreenLine, której średnie fabryczne zużycie paliwa wynosi zaledwie od 4,2 l/100 km, oraz bogato wyposażonej wersji Laurin & Klement. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Imponujący debiut Martina Kaczmarskiego na Dakarze! W połowie najtrudniejszego rajdu świata młody kierowca Lotto Team jest w ścisłej czołówce rywalizacji, na 16 pozycji w klasyfikacji generalnej! Po sześciu dniach walki na karkołomnych argentyńskich odcinkach specjalnych, w ekstremalnych warunkach, rekordowych upałach i na kilkutysięcznych wysokościach, w grze pozostało mniej uczestników niż ukończyło Dakar w roku ubiegłym. W czwartek jeden z motocyklistów zmarł na trasie jednego z odcinków. To wszystko świadczy wyłącznie o tym, przed jak trudną edycją Dakaru zawodnicy stanęli w tym roku! Tym bardziej cieszy fakt, że debiutujący Martin Kaczmarski radzi sobie wręcz imponująco i ma szansę na tytuł najlepszego debiutanta rajdu! Martin Kaczmarski, uczestnik programu „Mistrz i Uczeń LOTTO Team” pod czujnym okiem Krzysztofa Hołowczyca przygotowywał się do tej rywalizacji od przeszło roku. Już w ubiegłorocznym Dakarze brał udział jako obserwator, przyglądał się z bliska, jak wyglądają zmagania zawodników w najsłynniejszym i najtrudniejszym wyzwaniu motor sportu. Następnie cały sezon podporządkował przygotowaniom, wystartował we wszystkich rajdach Pucharu Świata FIA Cross Country. Początkowo Toyotą Hilux, a następnie Mini All4 Racing, prawdopodobnie najlepszą terenówką świata z niemieckiej stajni X-RAID. Zaproszenie do najlepszego teamu na świecie było możliwe wyłącznie dzięki sukcesom, które 23-letni Martin zaczął osiągać w tak młodym wieku. – Dwa tygodnie w samochodzie to piekło, słynne piekło Dakaru – mówił Martin przed wylotem do Ameryki Południowej. – Wiem, że jestem dobrze przygotowany. Dużo pracy włożyłem w przygotowanie fizyczne i psychiczne. Bo Dakar to nie tylko walka z samochodem, to jest walka także z samym sobą. Starzy Dakarowi wyjadacze twierdzą, że docierając na metę tego rajdu jest się innym człowiekiem. I bardzo jestem ciekawy, kim będzie ten facet, którym będę po powrocie – zastanawiał się kierowca. Do tej pory Martin radzi sobie świetnie. Mimo, że czwartego dnia narzekał na spadek formy, pokonał dwa najtrudniejsze odcinki tegorocznego rajdu, a szóstego dnia pojechał rewelacyjnie i zakończył odcinek na 11 pozycji. Z uznaniem patrzą na Martina zawodnicy światowej czołówki, a wśród nich także Krzysztof Holowczyc, który zna przecież możliwości Martina najlepiej ze wszystkich. - Jestem dumny z mojego ucznia Martina, który jedzie bardzo rozsądnie, szybko i pewnie. Jego dzisiejszy wynik nawet mnie wprawił w osłupienie. 12. miejsce w takiej stawce to nieprawdopodobny wynik jak na debiutującego w Dakarze 23 –latka! – pisał na swoim Facebooku popularny Hołek po trzecim etapie Dakaru. Za młodym kierowcą już niemal 30 godzin morderczej jazdy podczas odcinków specjalnych Dakaru. Martin Kaczmarski regularnie dociera na metę w pierwszej dwudziestce. Rozpoczął dobrze, pierwszego dnia zajął 22 miejsce, na 151 startujących samochodów. Kolejny dzień, uchodzący za najszybszy w tegorocznym Dakarze, to 18. pozycja. Tego dnia Martin miał szansę pokazać swoje zachowanie fair play, 40 km przed metą wyciągał z opresji zakopanego w piachu Adama Małysza. Trzeci dzień należał do zawodników Lotto Team. Martin Kaczmarski był 12! Kolejny dzień przyniósł kryzys i niezasłużoną karę, która okazała się błędem systemu. 657 km ostrej jazdy Martin pokonał z 21. czasem. Piątego dnia Uczeń Lotto Team był już 15., ale w związku z trudnością w odnalezieniu jednego z waypoinów (wokół którego krążyło wielu, nawet bardziej doświadczonych zawodników, ze względu na złe oznaczenie trasy), stracił wiele czasu i dostał godzinną karę, kończąc odcinek na 24 pozycji. Szósty dzień to doskonała 11. pozycja i strata jedynie 14 minut do lidera odcinka. - Moim celem w rajdzie jest meta. Po tygodniu zmagań najbardziej cieszę się z tego, że udaje mi się w pełni realizować mój dakarowy plan. – mówił Martin na półmetku w argentyńskiej Salcie. – Udaje mi się utrzymać moje tempo, cały czas kontroluję sytuację. Nie podpalam się. Jadę swoje. Na żadnym z tych sześciu etapów nie miałem niebezpiecznej sytuacji, która zagrażałaby konstrukcji samochodu, nie mówiąc już o moim zdrowiu. Obok mnie siedzi facet, który jest już siódmy raz na Dakarze, doświadczenie mojego pilota daje mi spokój i pozwala skupić się na prowadzeniu auta. Pamiętajmy jednak, że to dopiero połowa, tu może wydarzyć się jeszcze dosłownie wszystko! – dodaje kierowca Lotto Team. Mimo braku ciśnienia i presji na wysoki wynik, debiut „Ucznia” Lotto Teamu jest niezwykle udany. W połowie rajdu w klasyfikacji generalnej jest na wysokiej 16. pozycji. Wielokrotnie powtarzał, że swoje osiągnięcia zawdzięcza radom Krzysztofa Hołowczyca, niezawodnemu MINI All4 Racing i swojemu doświadczonemu pilotowi, Philipe Palmeiro. Przed nim jeszcze wiele kilometrów. Miejmy nadzieję, że przyjęta taktyka pozwoli mu osiągnąć wymarzoną metę w Valparaiso. Źródło: ​m a g n i f i C o
  5. Niewiem czy było,ale ten filmik jest imponujący.
×