Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'ibiza' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 79 wyników

  1. Witam. Tak jak w temacie, mam poważny dylemat. Ford Focus mk2 czy Seat Ibiza 3? Będzie to mój pierwszy samochód. Do tej pory jeździłem Fordem Ka (96) i zrobilem nim 1000km oraz Audi A4 (też rok 96) i zrobiłem lekko ponad 2000km. W sedanie czuje się pewnie, nie boję się nim jeździć jak niektórzy na starcie ale dla siebie wolę Hatchbacka. Mój budżet wynosi 11 tysięcy zł. Autem zrobię max 15.000km rocznie (szkola, zakupy, dziewczyna, imprezy). Znalazłem w mojej okolicy Focusa i Ibize, oba auta w cenie 10,500zl. Oczywiście Focus jest klasę wyżej ale posłuchajcie mnie. Seat Ibiza III (2006) ma silnik 1.4TDI 75KM. Jego przebieg wynosi zaledwie 90tys km. I jest to przebieg w 100% wiarygodny, ponieważ ja i moi rodzice znamy właścicieli. Samochód kupili we Francji, przewiezli do Polski i zarejestrowali. Troszkę pojeździli i samochód 3 lata stał, ponieważ pojechali pracować na dom, dlatego taki mały przebieg bo po powrocie kobieta tylko dojezdzala do pracy. Dużo się naczytalem o tdi, że silniki drogie w naprawie i to mnie odstrasza cholernie, a autko piękne czarne i PO LIFCIE. Rozrząd do wymiany i poza tym do jazdy. Natomiast Focus (2005) ma silniki benzynowy 1.6 100KM i przebieg 115 tysięcy km (nie wiadomo czy prawdziwy). I na temat tego forda nie wiem nic więcej bo właścicieli nie znam. Nie jest to wersja po lifcie Oba samochody kuszą ceną, są 3 drzwiowe, Seat bardziej mi sie podoba ale boję się o naprawy silnika... turbo, pompowtryski i te sprawy. Dlatego pytam tutaj co byście polecali i jak to jest z tym 1.4tdi w seacie ibizie? Dorzucam wam zdjęcia, pozdrawiam i czekam na porady.
  2. Ibiza

    Witam mam do was pytanie jako że jestem laikiem w dziedzinie samochodów zwracam sie z zapytaniem tutaj, co moze byc nie tak, auto kręci ale nie pali, odpaliło na chwile ale odrazu zgasło podejrzewam ze pompa paliwa jak waszym zdaniem ? dodam ze świece i kable nowe a takze akumulator, auto Seat Ibiza II1.4
  3. Który samochód wybrać zastanawiam się nad Citroen C2 1.4 VTR i Seat Ibiza III 1.4 silniki benzynowe. Prosiłbym o opinie na temat tych samochodów. Z tego co patrzę na olx.pl oraz otomoto.pl to prędzej znajdę Seata choć nie ukrywam że trochę bardziej podoba mi się Citroen.
  4. Witam wszystkich W moim niedawno kupionym samochodzie ostatnimi czasy pojawil sie problem przy odpalaniu tzn. zaraz po odpaleniu spadaja obroty i po chwili wracaja do normy. Zdarzyło sie 2 razy ze zgasl mimo tego ze bylo wcisniete sprzeglo. Podobne skoki obrotow maja miejsce przy ruszaniu na 1 biegu. Najgorzej jest na zimnym silniku wtedy trzeba go podkrecic do 2500 obrotow zeby nie zgasl przy ruszaniu. Ostatnio wysluchalem dziwny klekot narastajacy przy dodawaniu gazu. Oczywiscie udam sie z nim do mechanika ale chcialbym sie najpierw dowiedziec co to moze byc według was. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
  5. Witam Posiadam Seata ibize 1.4 mpi z 1999r 60km w samochodzie jest zainstalowana instalacja gazowa stag-4. Mam z samochodem problem od pewnego czasu a mianowicie jak jest zimny gdy go odpalę obroty mi maleją tak do 400 tak z 2-3sec pobuczy i zgaśnie, chyba że dam gazu to ten proces się przedłuży lub go wgl nie będzie. Ogólnie falujące obroty na starcie, trudności z utrzymaniem go na zimnym, czasami przy jeździe czuć takie szarpnięcie jakby się zadławił a potem okej. Gdy np jadę sobie w korku na 1 biegu czy 2-gim gdy wcisnę gaz to nie jest typowe przyspieszenie tylko szarpnięcie/zadławienie. Opisałem chyba wszystkie objawy. Wymienione już zostały przewody wysokiego napięcia i świece. Proszę was o pomoc.
  6. Ostatnio do naszej redakcji trafiła zadziorna hiszpanka z genami niemieckiego VAG-a - oto nowa Ibiza Cupra! Co do niej poczuliśmy oraz dlaczego jest to zakochanie, odpowie nasz test;) zapraszamy! Dane techniczne prezentowanego egzemplarza: Objętość skokowa: 1390 cm3 Rodzaj paliwa: benzyna Moc silnika: 180 KM Moment obrotowy: 250 Nm Skrzynia biegów: automatyczna, 7-mio biegowa <acronym title="Google Page Ranking" style="border-width: 0px 0px 1px; border-bottom-style: dotted; border-bottom-color: rgb(0, 0, 0); cursor: help;">Pr</acronym>ędkość maks.: 228 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9 sek. Zużycie paliwa: 5.9l/100 km (cykl mieszany) Zapraszamy do zapoznania się z pełnym testem: [h=2]Test Seat Ibiza Cupra –zadziorne dziewczę[/h]
  7. Witam. Od dłuższego czasu czytam forum. Przyszła pora na zadanie pytania: Założenia: 1. Budzet: 25000 zł, 2. Auto dla młodej rodziny, 3. Zakup na 4-5 lat, Własne doświadczenia: posiadam kilkunastoletniego Peugeota 306, jeździłem Ibizą V, Kia Ceed Z uwagi na niewielkie przebiegi szukam auta w benzynie (na łańcuszku). Tym bardziej, że diesle w teorii mają częściej kręcone liczniki. Po długich poszukiwania i namysłach znalazłem trzy typy: 1. Chevrolet Aveo T300 1.4, 1.6. Auto stosunkowo tanie w utrzymaniu, teoretycznie lubiące gaz koszt około 25000 zł 2. Peugeot 308 I 1.4, 1.6. Większy wybór modeli. Koszt około 22000 – 23000 zl 3. Seat Ibiza V 1.4, 1.6. Koszt około 25000 zł. Poradźcie co na podstawie własnych doświadczeń byście wybrali. Dzięki za podpowiedzi.
  8. JSet Blue Marlin Ibiza: inauguracja nowej i ekskluzywnej strefy Lounge Jeep · Oficjalne otwarcie trzeciej location Jeep na lato 2014, uzupełniającej znane już kluby ze znakiem JSet ‘One Apple’ w Monte Carlo i JSet ‘Marrakech’ · Przedwczoraj, w ekskluzywnym klubie Blue Marlin Ibiza, odbyło się ‘Renegade Party’, w którym uczestniczyło 4.000 międzynarodowych gości, podziwiających występy muzyczne i artystyczne · Special guest , czyli nowy Jeep Renegade, pierwszy samochód Fiat-Chrysler zaprojektowany wspólnie przez włoskich i amerykańskich designerów · Przed lokalem zaparkowane są dwa egzemplarze małego SUV-a marki Jeep który, począwszy od września będzie sprzedawany w ponad 100 krajach, w tym w USA · Przez całe lato goście JSet Blue Marlin Ibiza będą mieć do dyspozycji również flotę samochodów Jeep · Następne spotkanie pod znakiem JSet w październiku w Emiratach Arabskich w klubie ‘Blue Marlin’ w Dubaju Po sukcesie w Monte Carlo i Marrakeszu, marka Jeep chce być obecna również na ekscytującej Ibizie, gdzie przez całe lato jeden z najsłynniejszych klubów Blue Marlin Ibiza będzie gościł JSet lounge. Położony w przepięknej zatoce Jondal Cala w południowo-zachodniej części wyspy, gdzie można podpłynąć łodzią lub przyjechać samochodem, ekskluzywny klub będzie miejscem spotkań pasjonatów marki Jeep i ludzi, którym bliskie są wartości takie, jak wielka przygoda, życiowe pasje i nieograniczona swoboda leżące u podstaw legendarnej marki amerykańskiej. Pod zachwycającym, rozgwieżdżonym niebem hiszpańskiej wyspy, w międzynarodowej scenerii, 4.000 gości i VIP-ów uczestniczyło wczoraj w “Renegade Party”, ekskluzywnej imprezie dedykowanej Jeep Renegade, pierwszemu modelowi Fiat-Chrysler produkowanemu wspólnie przez Włochów i Amerykanów, łącząc legendarne osiągi off-road amerykańskiej marki – będącej od ponad 70 lat synonimem wolności i terenowej jazdy – ze stylem i dynamicznymi osiągami, które zawsze wyróżniały włoskie samochody. Gościem specjalnym tej imprezy jest właśnie Jeep Renegade, na cześć którego na jeden wieczór wystrój lokalu został spersonalizowany kolorami “Renegade”, a na ogromnym ekranie wyświetlane były filmy video z nowym małym SUV-em w roli głównej. Imprezę uświetniły występy zawodowych tancerzy, a liczni artyści malowali obrazy inspirowane nowym modelem Jeep. Rozdano ponad 2.000 T-shirtów – z logo “Blue Marlin Ibiza” i “Jeep Renegade” – a, na pamiątkę tego wieczoru, wręczono 500 egzemplarzy limited edition ekskluzywnych okularów słonecznych “Saraghina for Renegade”. Elegancki beach club Blue Marlin Ibiza został specjalnie zaaranżowany za pomocą elementów wyróżniających markę i kolorów białego i pomarańczowego, aby podkreślić skojarzenie z nowym Renegade. Klub Blue Marlin Ibiza oferuje ekskluzywne rozrywki, takie jak: spędzenie cudownego dnia na pięknej plaży, kąpiele w krystalicznie czystym morzu zatoki oraz degustacja wyśmienitych dań śródziemnomorskiej i orientalnej kuchnii fusion - w restauracji z zapierającym dech w piersiach widokiem na morze. W nocy klub jest jednym z najpopularniejszych centrów rozrywki na wyspie, dostarczających niezapomnianych wrażeń i doznań dzięki najnowszym trendom w muzyce. Tego wieczoru, przed wejściem do Blue Marlin Ibiza, wyeksponowano dwa samochody Jeep Renegade, natomiast w środku, specjalnie dedykowany personel udzielał informacji i przekazywał materiały ilustrowane dotyczące całej gamy Jeep. Oprócz tego, goście Blue Marlin Ibiza będą mieli do dyspozycji flotę samochodów Jeep, w celu odwiedzenia najważniejszych centrów turystycznych na wyspie, stanowiących połączenie kultury i pasji, gdzie oprócz dziewiczych zatok i raf - znajdują się kosmopolityczne miejscowości pulsujące życiem o każdej porze dnia i nocy. Dla gości ekskluzywnego klubu przewidziano również możliwość poznania nowego Jeepa Renegade nie tylko na miejscu, ale też w sieci. Nowy Jeep Renegade posiada również międzynarodowy charakter. To autentyczny ‘globtroter’ który, począwszy od września ruszy na podpój ponad 100 krajów na świecie, w tym także USA. Oferowany, w zależności od rynku, w czterech wersjach wyposażenia, nowy Renegade jest pierwszym małym SUV-em marki Jeep, ale również pierwszym samochodem wyprodukowanym poza granicami Ameryki, a dokładniej w odnowionym zakładzie SATA w Melfi (Potenza). JSet to znak nadawany przez markę Jeep najbardziej ekskluzywnym i modnym resortom europejskim. W tych miejscach publiczność spotyka się z Jeep w wyjątkowych i pełnych czaru miejscach, gdzie można zjeść dobrą kolację lub delektować się koktajlem oraz ‘oddychać’ i żyć wartościami marki ikony w sektorze samochodowym. Dodatkowo, flota samochodów udostępniona klientom w ramach shuttle service pozwala gościom JSet poznać i wypróbować niezwykłą charakterystykę modeli Jeep, również podczas relaksu i odpoczynku. Należy przypomnieć sukces zimowej wersji tej imprezy: od trzech lat marka jest obecna w najważniejszych alpejskich kurortach, przede wszystkim w fascynującym i ekskluzywnym Courmayeur. Źródło: Fiat Auto Poland
  9. Podczas zlotu nad jeziorem Wörthersee w dniach 28-31 maja, SEAT zaprezentuje swój nowy projekt - Ibizę CUPSTER. To całkowicie nowe spojrzenie na najpopularniejszy model w historii marki. [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: right editable, align: left]Legendarny zlot nad jeziorem Wörthersee będzie obfitował w wiele niespodzianek. Jedną z nich przygotował SEAT. Podczas tego wydarzenia zaprezentowany zostanie nowy model koncepcyjny. Dwuosobowa Ibiza CUPSTER z otwartym nadwoziem przyciągnie mnóstwo entuzjastów marki oraz fanów pojazdów GTI – wszystko z okazji 30-lecia Ibizy. [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Mimo iż CUPSTER jest modelem koncepcyjnym, powstał na bazie odmiany CUPRA i posiada silnik TSI o mocy 200 KM, który współpracuje ze skrzynią biegów DSG. Od modelu CUPRA różni się obniżoną o 70 mm pozycją za kierownicą, mniejszą przednią szybą i oczywiście odkrytym nadwoziem. Specjalny lakier Orange CUPSTER oraz 18-calowe felgi podkreślają dynamiczność auta. Ibiza CUPSTER to owoc 4-miesięcznych prac projektantów. [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=width: 600, align: center] <tbody>[TR] [TD=width: 520, bgcolor: #ffffff][TABLE] <tbody>[TR] [TD][TABLE=width: 520, align: left] <tbody>[TR] [TD=width: 520, align: left][TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: left editable, align: left]Każda Ibiza chwyta za wyobraźnię, ale ta jest wyjątkowa. Auto posiada zupełnie inne proporcje, co podkreśla jego szerokość i muskularną sylwetkę. Wewnątrz kierownicę wykończono wysokiej jakości skórą anilinową, która dobrze wygląda i jest przyjemna w dotyku. Dwa kubełkowe fotele doskonale łączą się z tapicerką z czarnej Alcantary i sportowymi dodatkami we wnętrzu. [/TD] [TD=class: right editable, align: left][/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]„Ibiza od zawsze była sercem SEAT-a – młodzieżowy, dynamiczny samochód, praktyczny na co dzień. Nad Wörthersee będziemy obchodzić jego 30-lecie, prezentując wyjątkowy projekt Ibiza CUPSTER oraz szereg innych atrakcji” – mówi Jürgen Stackmann, prezes SEAT-a.[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options, colspan: 2][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: left editable, align: left][/TD] [TD=class: right editable, align: left]SEAT Ibiza pisze swoją historię już od 30 lat. Wyznaczając nowe standardy w dziedzinie technologii i designu co roku przyciąga do siebie mnóstwo kierowców. Projekt Ibiza CUPSTER jest zwieńczeniem charakteru tego auta i dowodem na to, że model wciąż się rozwija. Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce na jego premierę, niż zlot nad Wörthersee.[/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 600, colspan: 3][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] źródło: VGP
  10. Seat Ibiza III 1.4 opinie

    Obecnie posiadam Seata Ibizę III 1.4 z samochodu jestem bardzo zadowolony. Oprócz kilku technicznych wymian typu klocki sprzęgiełko do alternatora i czujnika ABS w lewym kole obyło się bez poważniejszych napraw. Na Autostradzie na petardzie wyciągnął 165km w trasie do 110 pali 4,3-5,2 l/100 powyżej 120 5,3-5.8 więc jak na dzisiejsze czasy a na rocznik produkcji to zacne autko. Oświetlenie standardowe h7 +30% Philipsa. Wymiana żarówek w lampach odbywa się raczej bez problemu więc można wymieniać samemu. Zimą do -23 odpalał bez problemu. W jeździe w pojedynkę zbiera się całkiem nieźle jak na ten silnik. Piszcie jeśli mieliście takie auto chętnie popatrzę na inne opinie
  11. Seat Ibiza Cupster Concept (2014)
  12. SEAT Ibiza znany jest kierowcom na świecie już od 30 lat! Najlepiej sprzedający się model marki po raz pierwszy został zaprezentowany w 1984 roku. Był to początek wielkich sukcesów SEAT-a. [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: right editable, align: left]Pierwszy SEAT Ibiza zjechał z taśm fabryki Zona Franca w Barcelonie dokładnie 27 kwietnia 1984 roku. Mało kto pamięta, że był to okres, w którym światło dzienne ujrzał pierwszy komputer firmy Apple, a płyty CD dopiero zaczęły zdobywać popularność. Przez 30 lat na globalnym rynku sprzedano niemal 5 mln egzemplarzy Ibizy, która szybko stała się jednym z filarów marki. [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Ibiza zadebiutowała w 1984 roku w Paryżu. Dzięki niej marka SEAT zaczęła rozwijać się na międzynarodowej arenie, eksportując od tamtego czasu aż 69% wyprodukowanych modeli do 75 krajów świata. [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Lata 80. SEAT zakończył rekordami sprzedaży, stając się członkiem Grupy Volkswagen. Do roku 1993 działalność marki była skoncentrowana w Zona Franca w Barcelonie, by później rozwinąć się i przenieść do pobliskiego Martorell. Dziś powstaje tam prawie 700 modeli Ibiza dziennie. Fabryka zatrudnia ok. 1 600 pracowników i pozostaje jednym z najbardziej nowoczesnych zakładów w Europie. [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: right editable, align: left]Ibiza zawsze była dynamiczna, funkcjonalna i pełna młodzieżowego charakteru. Przez wszystkie cztery generacje jej projekt podkreślał najważniejsze cechy marki. Przy konstruowaniu pierwszej Ibizy SEAT współpracował z takimi firmami, jak Giorgio Giugiaro, Karmann czy Porsche. Kolejną generację marka opracowała wspólnie z Grupą Volkswagen, lecz jej projektantem pozostał Giugiaro. [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Za atrakcyjną i drapieżną linię nadwozia trzeciej Ibizy odpowiadał Walter de Silva. Obecna generacja Ibizy – dzieło Luca Donckerwolke – doskonale podkreśla piękno, technologię oraz jakość.[/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Sportowy rodowód SEAT-a Ibizy podkreślały jego najbardziej emocjonujące wersje – od 100-konnej SXI aż po obecne CUPRA i FR. Najbardziej wyczynowa Ibiza Kit Car podbijała motorsport, zdobywając m.in. trzy tytuły w Rajdowych Mistrzostwach Świata w latach 1996, 1997 i 1998 w kategorii samochodów z silnikiem 2-litrowym. [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: right editable, align: left]Przez 30 lat swojej kariery SEAT Ibiza podbił serca milionów kierowców, zawsze wyznaczając nowe standardy w swoim segmencie. Dziś Ibiza jest bestsellerem SEAT-a, a jej historię wspominamy z przyjemnością, czekając niecierpliwie na kolejne niespodzianki projektantów z Martorell. [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Czy wiesz, że...? - SEAT Ibiza był oficjalnym samochodem Igrzysk Olimpijskich w Barcelonie w 1992 roku. - Ibiza II generacji była pierwszym modelem w swoim segmencie wyposażonym w 90-konny silnik TDI. - SEAT Ibiza był pierwszym modelem w swoim segmencie wyposażonym w system ESP. [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] źródło: VGP
  13. Czesc, Mam zamiar kupic swoje pierwsze auto i od jakiegos czasu przegladam rozne fora, opinie, testy itp na temat w miare niezawodnych i bezawaryjnych samochodow. Z tego co przeczytalem i w moim budzecie (10,000 zl) wybralem 3 marki: Corolla E11 / Ibiza 2 FL / Civic 6. Moje pytanie do bardziej doswiadczonych uzytkownikow - czy ktores z tych aut wybija sie? Czy moze kazde z nich jest porownywalne i poprostu wybrac to auto ktore bedzie w lepszym stanie? Z gory dzieki za rady
  14. Witam, kolega posiada Ibizę z 2000 roku, diesla 1,9 w którym występuje problem "niedziałającej klimatyzacji", nie da się zmniejszyć ani zwiększyć nawiewu, odpalić klimatyzacji, nic się nie da, na ekraniku pokazuje że klimatyzacja jest wyłączona. Działa jedynie radio. Po podpięciu pod komputer pokazał się błąd: 00658 nastawnik tempomatu, co mnie dziwi ten samochód nie ma tempomatu. Miał ktoś podobny problem? o co może chodzić?
  15. Seat Ibiza II FL

    Seat Ibiza II FL autor: mati220 Rysunek na zamówienie kolegi baza taka była to taką rysowałem. Czas pracy to około 9-10 godzin. Znaczek źle wyszedł ale poprawiałem go przez ponad 30 min i już dałem sobie spokój. Myślę że ten i tak wyszedł dobrze na tle tamtych. Reszta do oczywistej krytyki ale to już wam oddaję głos http://imageshack.com/a/img841/6452/o47p.jpg
  16. Seat Ibiza II FL Autor: mati220 Początek szkicowania. Wrzucam tak na szybkiego. Na 100 % będę musiał poprawić lewą stronę zderzaka. W ferie ^^ mam sporo czasu więc w miarę szybko będę kończył pracę Jak zwykle poprawiajcie mnie PS: Baza jest taka jaka jest bo kolega takie zdjęcie zrobił. http://imageshack.com/a/img839/1156/qfho.jpg
  17. #73 Jazdy Próbne - Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI 180 KM
  18. Jestem ostatnio w ogromnej kropce... Jestem weterynarzem terenowym jeżdżę bardzo dużo bo ok. 80 tys km rocznie. Na chwilę obecną posiadam Fiacika Seicento 1.1 z LPG w wersji Van z 2002 roku... Ogólnie do autka nic nie mam bo jest przede wszystkim bardzo ekonomiczne, nie gnije, jest dość wysokie i szczerze powiedziawszy bezawaryjne (tak tak dobrze napisałem) ... Seicento ma 360 tys km przebiegu przy 300 tys km robiony był remont silnika: wymiana pierścieni, gumek zaworowych, planowanie głowicy, wymiana panewek itp... Z dwa miechy temu doszedł rozrząd i nowe zawieszenie z przodu ... Autko nigdy mnie nie zawiodło ... Mam je od września tamtego roku... Ostatnio po tym jak mój kumpel miał wypadek SC z którego ledwo wyszedł żywy, zacząłem bardzo wątpić w ten wóz w szczególności w kwestii bezpieczeństwa które jak każdy wie w SC jest baaardzo nikłe ... Zastawiam się intensywnie czy nie lepiej przesiąść się na coś innego... W Seicento mam teraz do wymiany sprzęgło i tuleje tylnego zawieszenia, no i powoli się już w nie nie mieszczę... Dodatkowo dodam że mimo że mam fotele od Sportinga komfort jest zerowy w szczególności po dziurach kręgosłup zaczyna boleć .... Interesowało by mnie Clio 2giej generacji z silnikiem 1.2 i raczej lecz nie koniecznie w wersji VAN, podobnie tyczy się to Ibizy II po fl 1.4 ... Ciężarów nie wożę tylko jak wyżej napisałem sporo jeżdżę w szczególności po wiejskich drogach .... Co byście w moim przypadku zrobili? Czy warto pozbywać się pewnego auta ? Główne rzeczy które biorę pod uwagę to: spalanie(seicento pali średnio 6,8l/100km LPG) i większe bezpieczeństwo oraz troszkę komfortu... Chyba że macie inne typy Chciałbym coś z rocznika minimum 2000 ... Kwota ciężko określić wszystko zależy od stanu ... Nie chciałbym też nie wiadomo ile wykładać na autko które jest wołem roboczym ...
  19. Nowa Ibiza CUPRA oddaje esencję marki SEAT w najczystszej formie – wspaniały design, niesamowita wydajność i nowoczesna technologia łączą się ze sobą w Nowej Ibizie CUPRA, aby stworzyć najbardziej dynamiczny projekt auta w swojej klasie. Dzięki kompaktowej formie połączonej z wysokim poziomem funkcjonalności, Ibiza CUPRA jest dynamicznym autem do codziennego użytku. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 6,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Jak widać to Ibiza w pełni zasługująca na sportowy przydomek CUPRA będących skrótem zwrotu Cup of Racing! SEAT Ibiza CUPRA jest, mimo sportowych osiągów, wyjątkowo wydajna, przy średnim zużyciu paliwa na poziomie zaledwie 5,9 litra na 100 km. Wprowadzenie modelu na rynek europejski planowane jest na koniec pierwszego kwartału 2013 roku. Pierwsza generacja Ibizy CUPRA pojawiła się na drogach w 1997 roku i od tego czasu modele CUPRA rozwinęły dynamiczną ikonę marki SEAT. Kolejny rozdział historii zapisuje się na naszych oczach dzięki najnowszemu modelowi.SEAT-a Ibiza CUPRA osadzono na 17-calowych felgach aluminiowych, a jego zawieszenie obniżono i dostosowano do maksymalnej zwrotności oraz precyzji prowadzenia. Dodatkowo jako alternatywa dla standardowych hamulców zapewniających już w swojej podstawowej formie wysoką efektywność jest oferowany układ hamulcowy AP Racing. źródło : Volkswagen Group Polska
  20. Skoda Rapid Sport Concept, Seat Leon Cup Racer i Ibiza SC Trophy - oto gwiazdy Worthersee 2013 Jeśli Rapid Sport ma prezentować się równie "sportowo" jak pokazany jakiś czas temu Citigo Sport, to ja dziękuję... Seaty prezentują się za to bardzo przyjemnie
  21. [h=1]Seat Ibiza 1.9Tdi Gtb2260vk 0-175[/h]
  22. Seat Ibiza

    Witam jestem zainteresowany kupnem Seata Ibizy 2000rok 1.4L gaz sekwencja, bajery takie jakkomputer pokładowy el. szyby i ogólnie pełna elektryka w cenie 9.000zł Mam do was takie pytanie czy opłaca się go kupić w takiej cenie, jak jest z dostępnością cześci, na co powinienen zwrócić szczególną uwagę przy kupnie i na co przygotować się po dłuższym użytkowaniu samochodu no i tak ogólnie powiedzcie co sądzicie o tym aucie Pozdrawiam
  23. Seat Ibiza Cupra (2013)
  24. Seat Ibiza Cupra (2013)
  25. numer 3 ze zderzakiem a`la coś.
×