Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'hyundai' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 377 wyników

  1. Zamierzam kupić Hyundai ix35 . Kto poleci z jakim najlepiej silnikiem. Rocznik od 2011 wzwyż
  2. Witam, Mam zamiar kupic nowy samochod i jak do tej pory rozwazam zakup pomiedzy: Seat Leon 5D - 1.2 TSI 110 KM (81 kW) Hyundai i30 (nowy 5 drzwiowy) - 1.4 MPI Skoda Rapid Spaceback - 1,2 TSI 81 kW (110 KM) Samochod ma sluzyc glownie na dojazdy i pare razy w miesiacu na dluzsze trasy (200-400km). Czy mozecie cos doradzic lub jesli ktos posiada to czy jest zadowolony? Dzieki wielkie.
  3. Hyundai jako koreański producent podbija aktualnie globalny rynek. Udowodnił to otwarcie biura projektowego w Niemczech, ale także nowymi modelami. Bo przecież Azjaci nie jeżdżą crossoverami, przynajmniej na razie. Hyundai ix35
  4. Nowy Hyundai i20, będący aktualnie drugim najlepiej sprzedającym się modelem marki Hyundai, trafił do stołecznych szkół jazdy. Zainteresowanie tym modelem wiąże się z oficjalnym dołączeniem Hyundaia i20 do floty samochodów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego, na których zdaje się egzamin na prawo jazdy. Jest to także dowód na docenienie przez branżę szkoleniową nowej jakości i solidności modeli Hyundai - kluczowych cech samochodu w procesie szkolenia przyszłych kierowców. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy Dealerzy dostarczyli do warszawskich szkół jazdy ponad 200 samochodów, a portfel zamówień jest dwukrotnie większy co oznacza, iż do końca roku szkoły będą posiadać w swoich flotach już kilkaset aut. Dlatego też, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom instytucji szkoleniowych, Hyundai Motor Poland przygotował specjalny program sprzedażowy, dedykowany właśnie szkołom jazdy. i20 Nowej Generacji powstał w centrum projektowym Hyundaia w niemieckim Russelsheim, a produkowany jest w zmodernizowanej fabryce Hyundaia w Turcji. Samochód przyciąga uwagę zgrabną, dynamiczną sylwetką oraz wyjątkowo przestrzennym i nowoczesnym wnętrzem. Model dostępny jest w kilku wersjach silnikowych - z silnikiem benzynowym o pojemności 1.2l i 1.4l oraz Diesel 1.1l i 1.4l. Bogate wyposażenie obejmuje również elementy dostępne zazwyczaj w modelach z wyższego segmentu np. podgrzewana kierownica, panoramiczny dach czy system automatycznego odparowania szyb. Podobnie jak wszystkie modele Hyundaia, Nowy i20 posiada 5-letnią gwarancję bez limitu kilometrów, uzupełnioną o 5 lat Assistance i 5 lat kontroli technicznej. źródło: Hyundai Motor Poland
  5. Hyundai Genesis wyróżniony tytułem Samochód Roku Playboya Genesis - najbardziej luksusowy model w portfolio marki Hyundai w Europie, zwyciężył w kategorii Znak Czasów, w prestiżowym konkursie Samochód Roku Playboya 2015, orgaznizowanym przez polską edycję magazynu Playboy. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 22 czerwcaw Pałacu Zamoyskich w Warszawie. Jury, złożone z dziennikarzy oraz profesjonalistów branży motoryzacyjnej podkreśliło wyjątkowość tego modelu zwracając uwagę nie tylko na osiągi, ale i perfekcyjne dopracowanie najdrobniejszych detali samochodu. ”Hyundai Genesis ma ponad 300 koni, napęd na wszystkie koła i jest sprzedawany w jednej, a za to kompletnie wyposażonej wersji. Koreańczycy zadbali o każdy szczegół i użyli do wykończenia najdroższych materiałów. To jest właśnie znak czasów, naszych czasów.” – napisano w uzasadnieniu. Jest to już kolejne wyróżnienie przyznane modelowi Hyundai w tym prestiżowym konkursie. Hyundai Genesis drugiej generacji został wprowadzony do sprzedaży w listopadzie 2013 roku i w ciągu 18 miesięcy swojej obecności na rynku trafił do ponad 100 000 klientów na całym świecie. Sprzedaż tego modelu na rynku lokalnym w Korei wyniosła 52 661 egzemplarzy, natomiast na pozostałych rynkach sprzedano w sumie 53 254 samochody. Genesis oferowany jest w Chinach, na wybranych rynkach w Europie, na Środkowym Wschodzie i Ameryce Północnej. Genesis jest spełnieniem obietnicy marki, polegającej na dostarczeniu Klientom wartości produktu powyżej ich oczekiwań. Komfort, systemy bezpieczeństwa i technika tworzą unikalną ofertę, której najważniejszym elementem są osiągi oraz zapewnienie jak najlepszego samopoczucia kierowcy i pasażerów. Samochód został wyposażony w silnik 3.8 V6 GDI o mocy 315 KM z 8-biegową, automatyczną skrzynią biegów i jest pierwszym sedanem Hyundaia, który posiada napęd na wszystkie koła HTRAC. Podobnie jak wszystkie modele Hyundaia, Genesis objęty są unikatowym programem 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów, uzupełnionej o 5 lat Assistance i 5 lat kontroli technicznej pojazdu. Źródło: Hyundai
  6. Witam Przymierzam się do zakupu pierwszego auta i mam rozterkę. Który z nich polecacie chodzi mi o wady zalety tych modeli, typowe usterki, który będzie tańsze w utrzymaniu (nie wliczając paliwa bo tu wygrywa honda) i ogólnie jak się nimi jeździ . Hyundai Coupe 2.0 (ten po 2003). Myślałem też o Mercedesie w203 coupe ale czytałem że lubi się psuć
  7. Hyundai zaprezentował całkowicie nowy model Tucson Hyundai po raz pierwszy pokazał nowy model Tucson, którego oficjalna premiera odbędzie się 3 marca podczas tragów motoryzacyjnych w Genewie. Hyundai Tucson, reprezentujący segment C-SUV, będzie znaczącym krokiem dla pozycji Hyundaia w Europie i umocni obecność marki na stale rosnącym rynku modeli typu SUV. “Marka Hyundai ma duże aspiracje na rynku europejskim, a nowy, wyróżniający się Tucson jest naszym prawdziwym ambasadorem odzwierciedlającym w pełni slogan marki: New Thinking. New Possibilities. (Nowe Myślenie. Nowe możliwości.) - powiedział Jochen Sengpiehl, Wice Prezes ds. Marketingu w Hyundai Motor Europe. Nad imponującym wyglądem Tucsona pracowały trzy centra projektowe Hyundaia: w Korei, USA i Niemczech – pod nadzorem Petera Schreyera, szefa designu Hyundai Motor Group. Elementami zwracającymi uwagę są płynne przejścia, wyraziste linie i charakterystyczny dla marki sześciokątny grill, podkreślający mocny, sportowy wygląd samochodu. Nowy Tucson został bogato wyposażony w elementy zwiększające komfort pasażerów oraz systemy bezpieczeństwa czynnego i biernego – m.in. system automatycznego hamowania działający w trzech trybach, system utrzymywania toru jazdy, system ostrzegania o ruchu poprzecznym przy jeździe tyłem. Szeroka gama dostępnych w samochodzie silników obejmuje nowoczesne i ekonomiczne jednostki: 1.6 GDI 136KM i 176KM oraz Diesel 1.7 115KM, 2.0 136KM i 2.0 184KM. Nowy, turbodoładowany silnik 1.6 T-GDI o mocy 176KM dostępny będzie z siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią (DCT) oraz sześciobiegową skrzynią manualną. Wszystkie silniki spełniają normę emisji CO2 Euro6. Całkowicie nowy Hyundai Tucson produkowany będzie w europejskiej fabryce Hyundaia w czeskich Nošovicach. Uruchomienie produkcji planowane jest w lipcu, a do sprzedaży samochód trafi po wakacjach. Źródło: Hyundai
  8. Flagowy salon Hyundaia znajduje się we Frankfurcie, niedaleko europejskiej siedziby marki Do końca 2014 roku 200 salonów Hyundaia w Europie będzie miało nowe oznakowanie Nowoczesne podejście do wykorzystania przestrzeni i doboru wyposażenia wpłynie na wzmocnienie standardów obsługi Klienta Hyundai otworzył największy w Europie salon dealerski odzwierciedlający nowe, globalne standardy marki w zakresie oznakowania i wyposażenia salonów. Zlokalizowany we Frankfurcie obiekt powstał w niewielkiej odległości od siedziby przedstawicielstwa marki Hyundai w Europie i jest jednym z 200 europejskich salonów reprezentujących nowe, wizualne standardy marki. Liczącą w sumie 2 466 m² przestrzeń sprzedażową zaaranżowano na dwóch piętrach, natomiast strefa serwisowa zajęła 2 000 m². Operatorem obiektu będzie nowy partner w sieci Hyundaia, firma Delta Automobile. Wprowadzenie nowego wizerunku salonów jest naturalną konsekwencją polityki Hyundaia, dążenia do oferowania Klientom jakości ponad ich oczekiwania i zdobycia statusu najbardziej przyjaznej i lubianej marki motoryzacyjnej. ”Wszystkie działania podejmujemy z myślą o satysfakcji naszych Klientów i ta sama przesłanka wpłynęła na decyzję o stworzeniu nowego projektu salonów dealerskich. Odpowiednia aranżacja przestrzeni sprzedażowej i serwisowej pozwoli Klientom na jeszcze lepsze poznanie naszej marki.” – powiedział Byung Kwon Rhim, Prezes Hyundai Motor Europe. W zewnętrznych elementach architektonicznych dominuje ciepły brązowy kolor, a wnętrze jest przestrzenne i jasne dzięki aranżacji wykorzystującej w maksymalnym stopniu światło dzienne. Do 2018 roku, wszystkie salony Hyundaia na świecie (6 000) będą spełniały nowe standardy wizualne i aranżacyjne marki. źródło: Hyundai Motor Poland
  9. Hyundai i30 Turbo (2015)
  10. Hyundai i20 Coupe (2015)
  11. Hyundai rozpoczyna produkcję Nowego Modelu i20 - Turecka fabryka marki Hyundai rozpoczyna produkcję modelu i20 Nowej Generacji dedykowanego na rynek europejski - Nowy Hyundai i20 odegra istotną rolę we wzmocnieniu sprzedaży samochodów segmentu B w Europie 17.10.2014 – Rozbudowana w ubiegłym roku fabryka Hyundaia w Turcji rozpoczęła dzisiaj produkcję modelu i20 Nowej Generacji. Zaprezentowany podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych Hyundai i20 umocni obecność marki na europejskim rynku samochodów segmentu B. Zaprojektowany i wyprodukowany w Europe, i20 jest prawdziwie europejskim modelem wyróżniającym się spójnym i ciekawym stylem oraz wyjątkową przestronnością dopracowanego w każdym detalu wnętrza. Samochód będzie dostępny w kilku wersjach silnikowych - z silnikiem benzynowym o pojemności 1.2l i 1.4l oraz Diesel 1.1l i 1.4l. W samochodzie pojawią się elementy wyposażenia dostępne do tej pory w modelach z wyższego segmentu, np. podgrzewana kierownica, panoramiczny dach czy system automatycznego odparowania szyb. Sprzedaż samochodu w Europie rozpocznie się jeszcze w tym roku. Do polskich salonów Hyundai i20 trafi pod koniec lutego 2015 r. Fabryka Hyundaia w Turcji produkuje dwa modele dedykowane na rynek europejski - nowy i10 oraz i20. Od momentu wybudowania fabryki w 1997 roku, z taśmy produkcyjnej zjechało ponad milion samochodów, a po niedawnej rozbudowie i modernizacji zdolność produkcyjna fabryki wynosi 200 tysięcy samochodów rocznie. Źródło: Hyundai Motor Poland
  12. Hyundai w gronie 40 najbardziej wartościowych marek na świecie Wartość marki Hyundai po raz pierwszy przekroczyła 10 miliardów dolarów według zestawienia Interbrand’s Best Global Brands 2014 Hyundai najszybciej rosnącą marką motoryzacyjną od 2005 roku Hyundai Motor Company odnotował kolejny, dwucyfrowy wzrost wartości marki w 2014 roku. Wprowadzenie z sukcesem do sprzedaży przełomowych modeli - całkowicie nowego Genesisa i Sonaty oraz wdrożenie pozycjonowania marki ‘Modern Premium’, wpłynęło na jej jednolite postrzeganie na świecie i stworzenie bliskiej więzi z Klientami. Wartość marki Hyundai, która od 10 lat znajduje się w zestawieniu Interbrand’s Best 100 Global Brands (100 najlepszych marek na świecie), przekroczyła 10 mld $. Oznacza to 16% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym, kiedy wartość ta wynosiła 9 mld $ i prawie dwukrotny wzrost w odniesieniu do roku 2005, gdy wartość wyceniano na 3,5 mld $. “Hyundai jest jedną z najszybciej rosnących marek motoryzacyjnych na świecie zarówno pod względem wolumenu, jak i wartości.” - napisano w uzasadnieniu. ”Samochody Hyundaia wyróżniają się elementami wpływającymi na wyjątkowy komfort użytkowania i satysfakcję z jazdy, a zaangażowanie marki w konsekwentne umacnianie wizerunku widoczne jest w wielu aspektach. W rezultacie Klienci stają się lojalni i są świadomi atrybutów produktów, które okazują się nadrzędnym argumentem wyboru modeli marki Hyundai, ponad ich ceną.” Hyundai nie tylko stale udoskonala swoje produkty, ale wprowadza także szereg innowacyjnych, ekologicznych rozwiązań widocznych w takich modelach, jak ix35 - pierwszy produkcyjny samochód napędzany wodorem. Konsekwentne inwestowanie w markę, przejawia się zaangażowaniem w działania związane z marketingiem sportowym, opartym o współpracę z UEFA, FIFA czy starty w rajdach WRC. W Seulu, producent otworzył swój pierwszy salon promocji marki ‘Hyundai Motorstudio’, a drugi powstanie w Moskwie jeszcze w tym roku, dzięki czemu Klienci będą mogli jeszcze lepiej poznać świat Hyundaia. “Prowadzimy wiele aktywności związanych z umacnianiem naszego wizerunku, koncentrując się nie tylko na wzroście sprzedaży, ale także dążeniu do osiągniecia statusu prawdziwie kochanej marki.”– powiedział Won Hong Cho, szef Marketingu Hyundai Motor Company. ”Będziemy nadal inwestować w nasz wizerunek oraz zapewnianie Klientom poczucia wyróżnienia we wszystkich aspektach ich kontaktu z marką.” Ranking Interbrand powstaje w oparciu o rachunek finansowy, w połączeniu z działaniami marketingowymi, a także odzwierciedla potencjalny zysk firmy. Ranking marek motoryzacyjnych [TABLE=width: 665, align: center] <tbody>[TR] [TD]miejsce [/TD] [TD]marka (marki motoryzacyjne) [/TD] [TD=colspan: 2]wartość marki (US$ mld) [/TD] [TD]ranking 2014 (wszystkie marki) [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD]Y-o-Y [/TD] [/TR] [TR] [TD]1 [/TD] [TD]Toyota [/TD] [TD]42.4 [/TD] [TD]19.9% [/TD] [TD]8 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2 [/TD] [TD]Mercedes [/TD] [TD]34.3 [/TD] [TD]7.6% [/TD] [TD]10 [/TD] [/TR] [TR] [TD]3 [/TD] [TD]BMW [/TD] [TD]34.2 [/TD] [TD]7.5% [/TD] [TD]11 [/TD] [/TR] [TR] [TD]4 [/TD] [TD]Honda [/TD] [TD]21.7 [/TD] [TD]17.2% [/TD] [TD]20 [/TD] [/TR] [TR] [TD]5 [/TD] [TD]VW [/TD] [TD]13.7 [/TD] [TD]23.3% [/TD] [TD]31 [/TD] [/TR] [TR] [TD]6 [/TD] [TD]Ford [/TD] [TD]10.9 [/TD] [TD]18.5% [/TD] [TD]39 [/TD] [/TR] [TR] [TD]7 [/TD] [TD]Hyundai [/TD] [TD]10.4 [/TD] [TD]15.6% [/TD] [TD]40 [/TD] [/TR] [TR] [TD]8 [/TD] [TD]Audi [/TD] [TD]9.8 [/TD] [TD]26.6% [/TD] [TD]45 [/TD] [/TR] [TR] [TD]9 [/TD] [TD]Nissan [/TD] [TD]7.6 [/TD] [TD]22.9% [/TD] [TD]56 [/TD] [/TR] [TR] [TD]10 [/TD] [TD]Porsche [/TD] [TD]7.2 [/TD] [TD]10.8% [/TD] [TD]60 [/TD] [/TR] [TR] [TD]11 [/TD] [TD]Kia [/TD] [TD]5.4 [/TD] [TD]14.6% [/TD] [TD]74 [/TD] [/TR] [TR] [TD]12 [/TD] [TD]Chevrolet [/TD] [TD]5.0 [/TD] [TD]10.0% [/TD] [TD]82 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Wartość marki Hyundai (’05 ~‘14) [TABLE=width: 605] <tbody>[TR] [TD]Rok [/TD] [TD]Wartość marki (US$ mld) [/TD] [TD]Miejsce (w całym zestawieniu) [/TD] [/TR] [TR] [TD]2005 [/TD] [TD]3.5 [/TD] [TD]84 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2006 [/TD] [TD]4.1 [/TD] [TD]75 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2007 [/TD] [TD]4.5 [/TD] [TD]72 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2008 [/TD] [TD]4.8 [/TD] [TD]72 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2009 [/TD] [TD]4.6 [/TD] [TD]69 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2010 [/TD] [TD]5.0 [/TD] [TD]65 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2011 [/TD] [TD]6.0 [/TD] [TD]61 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2012 [/TD] [TD]7.5 [/TD] [TD]53 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2013 [/TD] [TD]9.0 [/TD] [TD]43 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2014 [/TD] [TD]10.4 [/TD] [TD]40 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Źródło: Hyundai
  13. Hyundai prezentuje model H350 - Hyundai zaprezentował model H350 wielozadaniowy, lekki pojazd użytkowy przeznaczony na rynek europejski - Trzy wersje modelu H350: furgon, minibus i podwozie - Ergonomiczny design i konkurencyjne koszty użytkowania modelu Hyundai H350 Podczas tegorocznych targów pojazdów użytkowych w Hanowerze, Hyundai zaprezentował nowy model H350 i H350 minibus, swój pierwszy pojazd użytkowy typu LCV (Light Commercial Vehicle) zaprojektowany specjalnie na rynek europejski. Wydajny i bezpieczny H350 jest wszechstronną, praktyczną i zapewniającą wygodę użytkowania ofertą dla kierowców lekkich samochodów dostawczych. Dzięki łatwej w adaptacji platformie H350 może być oferowany w trzech wersjach: furgon, minibus i podwozie - poszerzając tym samym gamę europejskich modeli Hyundaia i umożliwiając marce dotarcie do nowej grupy nabywców. Inżynierowie Hyundaia pracujący nad H350 skoncentrowali się na 6 kluczowych obszarach: wydajność, wartość, pojemność przestrzeni ładunkowej, bezpieczeństwo, niezawodność oraz osiągi. H350 zachowuje estetykę charakterystyczną dla osobowych modeli Hyundaia, odzwierciedloną w wyróżniającym, aerodynamicznym designie. Dopełnieniem komfortowej jazdy i doskonałego prowadzenia jest intuicyjna obsługa samochodu i wysoki poziom wyposażenia. Hyundai przeniósł technologie znajdujące zastosowanie w samochodach osobowych, do samochodu komercyjnego dla zapewnienia najwyższego poziomu komfortu i wygody użytkowania. Model H350 ma być solidnym i niezawodnym narzędziem pracy. Jednocześnie uniwersalność i przemyślane cechy użytkowe sprawiają, że ten stylowo zaprojektowany i szczegółowo dopracowany samochód jest także komfortowym środkiem transportu osobowego. Mocne i wydajne silniki turbo Diesel (2.5l o mocy 149 i 170 KM), zestawione z 6-stopniową skrzynią manualną, zapewniają szeroki zakres dostępnego momentu obrotowego, dzięki czemu H350 może przewieźć ładunek do 1.4 tony w przestrzeni ładunkowej (3780 x 1795 x 1955 mm), zachowując dodatkowo możliwość ciągnięcia przyczepy o masie do 2.5 tony. Podstawowe dane: Waga: 3.5 tony (furgon / 2-3 miejsca siedzące) Waga: 4.0 tony (minibus / 14-15 miejsc siedzących) Nowoczesny design utrzymany w estetyce Hyundaia Wykorzystanie stali o wysokiej wytrzymałości Wielofunkcyjność i wygoda użytkowania Przestronne i ergonomiczne wnętrze Możliwość transportu 5 standardowych Euro Palet: 1200 mm x 800 mm x 900 mm Przestrzeń ładunkowa do 12.9 ㎥ Dostęp do tylnej przestrzeni ładunkowej 180 i 270 stopni Wiodące w klasie osiągi Niskie zużycie paliwa Źródło: Hyundai Motor Company
  14. Hyundai i20 (2015)
  15. Hyundai prezentuje pierwsze szkice modelu i20 Nowej Generacji Inspiracja filozofią projektowania marki Hyundai ‘Fluidic Sculpture 2.0’ Model stworzony w europejskim centrum designu Hyundaia Hyundai ujawnił pierwsze szkice modelu i20 Nowej Generacji. Nowa wersja popularnego modelu Hyundaia reprezentującego segment B, odzwierciedla w ciekawy sposób indywidualny język projektowania marki określany jako ‘Fluidic Sculpture 2.0’. Długa maska i wyraziste kształty stanowią wyróżniające elementy mocnej sylwetki i20 Nowej Generacji. Boczne przetłoczenia sprawiają wrażenie rzeźbionych, jednak cały projekt jest spójny i prosty, a ciemne pokrycie na słupku C sprawia, że wizualnie samochód wydaje się dłuższy. Nową interpretację zyskał także charakterystyczny dla modeli Hyundaia sześciokątny grill, a przednie reflektory połączył delikatny pasek. Proporcjonalne, tylne okno oraz unikalny projekt tylnych lamp stanowią dopełnienie wyróżniającego designu. Hyundai i20 Nowej Generacji powstał w centrum projektowym Hyundaia w niemieckim Rüsselsheim. Więcej szczegółów dotyczących nowego i20 zostanie ujawnionych przed światową premierą modelu, która będzie miała miejsce w październiku, podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu (Mondial de l'Automobile 2014). Źródło: Hyundai Motor Poland
  16. Hyundai konsekwentnie umacnia swoją pozycję w Europie w 2014 roku Wiodąca w branży sprzedaż marki Hyundai do Klienta indywidualnego i korporacyjnego Modele dedykowane na rynek europejski najbardziej popularne wśród nabywców Fabryki Hyundaia w Europie wyprodukują w 2014 roku 500 000 samochodów Sprzedaż Hyundaia w Europie wzrosła w 2014 roku dzięki popularności wśród nabywców modeli dedykowanych na rynki europejskie. Na pięciu wiodących pod względem sprzedaży rynkach w Europie¹ Hyundai zwiększył w ciągu pierwszych pięciu miesięcy roku sprzedaż do Klienta indywidualnego i flotowego odpowiednio o 13,1% i 17,8% wyprzedzając branżę w obu sektorach. ”Hyundai koncentruje się na zwiększeniu sprzedaży w wybranych obszarach, zamiast dążyć do wzrostu udziału w rynku za wszelką cenę. Europejskie fabryki Hyundaia mają znaczny wpływ na nasz sukces.” - powiedział Allan Rushforth, Wiceprezes i COO Hyundai Motor Europe. Zdolności produkcyjne dwóch fabryk Hyundaia zlokalizowanych w Czechach i Turcji to 500 000 samochodów rocznie. Przewiduje się, że zostaną one maksymalnie wykorzystane w tym roku, dzięki popytowi na modele dedykowane na rynki europejskie. W pierwszej połowie 2014 roku Hyundai wyprodukował w Czechach 159 529 samochodów, co stanowi 2,6% wzrost w stosunku do 2013 roku. Liczba aut sprzedanych na terenie Unii Europejskiej, pochodzących z Czech wzrosła o 5% rok do roku, a 70% produkcji trafiło na rynki państw członkowskich. Popularny SUV ix35, jeden z trzech modeli produkowanych w fabryce w Nošovicach, sprzedał się w liczbie 46 610 co stanowi 6% wzrost w stosunku do poprzedniego roku. 40 800 egzemplarzy tego modelu trafiło do Klientów poza Unią. Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Francja i Hiszpania Fabryka Hyundaia w tureckim Izmit wyprodukowała ponad 100 000 samochodów w pierwszej połowie roku, z czego 50% stanowił model i10 Nowej Generacji. Nowy reprezentant segmentu A, którego produkcja rozpoczęła się na początku tego roku sprzedał się w liczbie 42 344 egzemplarzy w okresie od stycznia do czerwca, co stanowi 42% wzrost w stosunku do poprzednika. Fabryka, w której powstaje także model i20 - reprezentant segmentu B, wyprodukowała już ponad milion samochodów. ”Popyt na samochody produkowane w Europie znacznie wzrósł w tym roku, co jest bardzo motywujące. Jednocześnie globalny popyt na te modele umożliwia nam skoncentrowanie się na rozwijaniu naszego europejskiego biznesu w sposób organiczny, bez potrzeby sztucznego stymulowania wzrostu.” - skomentował Allan Rushforth. ”Zakładamy, że zbalansowanie naszego udziału w rynku nastąpi w efekcie ofensywy produktowej, którą rozpoczniemy jeszcze w tym roku.” – dodał. Udział Hyundaia w rynku europejskim w pierwszej połowie tego roku wyniósł 3,2% (219 617 zarejestrowanych samochodów) według danych opublikowanych przez Europejską Agencję Motoryzacyjną ACEA. Źródło: Hyundai Motor Poland
  17. Hyundai Genesis (2015)
  18. więcej -> Miejski Hyundai udaje terenówkę | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  19. Dziesięć wyróżnień potwierdza status lidera nowego modelu Hyundaia segmentu A Hyundai i10 nagrodzony m.in. za jakość i wyróżniający design Klienci doceniają nowy model: 58 tysięcy zamówień w Europie w ciągu 4 miesięcy Zaledwie cztery miesiące od wprowadzenia na rynek, model Hyundai i10 Nowej Generacji może pochwalić się prawdziwym sukcesem sprzedażowym w Europie i zdobyciem 10 istotnych nagród, przyznanych głównie przez ekspertów branży motoryzacyjnej. Hyundai zebrał już 58 tysięcy zamówień na i10, który jest najlepiej sprzedającym się modelem Hyundaia w segmencie A. Zdobytym ostatnio wyróżnieniem jest prestiżowa nagroda Red Dot, powszechnie uznawana za wyznacznik innowacji w obszarze designu. Hyundai i10 Nowej Generacji konkurował z ponad 4 600 produktami i został doceniony przez jury, złożone z zawodowych projektantów, wykładowców uczelni i dziennikarzy. „Hyundai i10 Nowej Generacji został zaprojektowany i stworzony w Europie i dla Europy, a przyznane nagrody i wysoka sprzedaż udowadniają, że zdecydowanie przekonał do siebie Klientów.” – powiedział Allan Rushforth, Wiceprezes i COO Hyundai Motor Europe. Francuski magazyn L’Argus ogłosił Hyundaia i10 „Najlepszym Miejskim i Wszechstronnym Samochodem Roku”, zwracając uwagę na wydajny silnik, wysoki poziom wyposażenia standardowego i 5-letnią gwarancję bez limitu kilometrów. W Wielkiej Brytanii samochód zdobył aż trzy tytuły. Pierwszy, to „Najlepszy Mały Samochód Miejski” przyznany przez magazyn GQ, za połączenie ‘stylowej subtelności z wielkomiejskim charakterem’. CarBuer przyznał modelowi i10 tytuł ‘Samochód Roku’ oraz ‘Najlepszy Samochód Miejski’, wysoko oceniając jego jakość, styl i wartość. Również magazyn WhatCar docenił najmniejszy model w portfolio Hyundaia, określając go ’Najlepszym Samochodem Miejskim’. ’Flotowy Samochód Roku 2014’ to wyróżnienie niemieckiego Firmenauto w kategorii ’Mały samochód’, przyznane przez jury złożone z 280 niemieckich managerów flot, którzy jednomyślnie nagrodzili i10 za pewne prowadzenie, komfort i niskie koszty użytkowania. Magazyn Top Gear określił i10 jako ’Najlepszy Zakup Roku’, za dostarczenie Klientom wartości powyżej ich oczekiwań, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości. Jury konkursu Autobest, złożone z międzynarodowej grupy dziennikarzy motoryzacyjnych, również przyznało swoją główną nagrodę ‘AUTOBEST 2014’ modelowi i10, który został doceniony m.in. za przestronność i wysoką jakość. Magazyn Auto Motor i Sport w Polsce wyróżnił Hyundaia i10 Nowej Generacji w kategorii ‘Małe Samochody’ w organizowanym przez siebie konkursie BEST CARS 2014. Turecki magazyn Otohaber docenił podejście marki Hyundai do innowacyjnego projektowania samochodów, przyznając modelowi i10 tytuł ’Projekt Roku’. Dzięki wyróżniającym na tle konkurencji cechom, Nowy i10 zyskał także status ’Najlepszego Samochodu Segmentu A‘. Konkurencyjność modelu i10 Nowej Generacji została również potwierdzona przez analityków branży motoryzacyjnej. Badania przeprowadzone w pięciu krajach Europejskich wykazały, że i10 zachowa lepszą wartość rezydualną w porównaniu do swojego poprzednika. W Niemczech, po trzech latach eksploatacji, samochód utrzyma 48,6% swojej wartości, co jest jednym z lepszych wyników w klasie. Podobne wyniki spodziewane są w innych krajach europejskich – we Francji 54,1%, w Hiszpanii 46% oraz 49,8% w Wielkiej Brytanii. Hyundai i10 Nowej Generacji jest produkowany w tureckiej fabryce Hyundaia w Izmit. Jej zdolność produkcyjną zwiększono do 200 000 samochodów rocznie, dzięki inwestycji w rozbudowę i unowocześnienie, o wartości 508 milionów EUR. Obecnie 5 najlepiej sprzedających się modeli marki Hyundai produkowanych jest w dwóch europejskich fabrykach: i10 oraz i20 w Izmit (Turcja), natomiast ix20, ix35 oraz i30 w Nosovicach (Czechy). [TABLE=width: 621] <tbody>[TR] [TD]Nagradzający [/TD] [TD]Nagroda [/TD] [TD]Kraj / region [/TD] [/TR] [TR] [TD]AUTOBEST [/TD] [TD]AUTOBEST 2014 [/TD] [TD]Wschodnia Europa [/TD] [/TR] [TR] [TD]Top Gear [/TD] [TD]Zakup Roku [/TD] [TD]Europa [/TD] [/TR] [TR] [TD]L’Argus [/TD] [TD]Najlepszy Miejski i Wszechstronny Samochód Roku [/TD] [TD]Francja [/TD] [/TR] [TR] [TD]Firmenauto [/TD] [TD]Flotowy Samochód Roku w kategorii Mały Samochód [/TD] [TD]Niemcy [/TD] [/TR] [TR] [TD]Red Dot [/TD] [TD]Design Produktu – Samochody [/TD] [TD]Niemcy [/TD] [/TR] [TR] [TD]Auto Motor i Sport [/TD] [TD]Najlepsze Samochody 2014: Małe Samochody [/TD] [TD]Polska [/TD] [/TR] [TR] [TD]Otohaber [/TD] [TD]Projekt Roku Najlepszy Samochód Segmentu A [/TD] [TD]Turcja [/TD] [/TR] [TR] [TD]GQ [/TD] [TD]Najlepszy Mały Samochód Miejski [/TD] [TD]Wielka Brytania [/TD] [/TR] [TR] [TD]What Car? [/TD] [TD]Najlepszy Samochód Miejski [/TD] [TD]Wielka Brytania [/TD] [/TR] [TR] [TD]Car Buyer [/TD] [TD]Samochód Roku Najlepszy Samochód Miejski [/TD] [TD]Wielka Brytania [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] źródło: Hyundai Motor Poland
  20. Wiodąca w branży sprzedaż marki Hyundai do Klienta indywidualnego i korporacyjnego Koncentracja nad rozwojem jakościowym przyczynia się do umacniania pozycji marki Na osiągnięcie wzrostu wpłynęło także znaczne zainteresowanie Klientów modelem i10 Nowej Generacji Hyundai odnotował wzrost na europejskim rynku motoryzacyjnym w pierwszym kwartale, oraz zrealizował cele jakościowe firmy, ustalone na początku roku. Na pięciu wiodących pod względem sprzedaży rynkach europejskich¹ Hyundai zwiększył sprzedaż do Klienta indywidualnego i flotowego odpowiednio o 16% i 17%, wyprzedzając branżę w obu tych sektorach. ”Mamy bardzo pozytywne sygnały dotyczące organicznego wzrostu branży w pierwszym kwartale i cieszymy się, że Hyundai rozwija swój biznes w dochodowych obszarach.” – powiedział Allan Rushforth, Wiceprezes i COO Hyundai Motor Europe. ”Koncentrujemy się na utrzymywaniu długoterminowego, zrównoważonego wzrostu, który pomoże nam osiągnąć cel, jakim jest 5% udział w rynku w 2020 roku.” – dodał. Wprowadzenie do sprzedaży modelu Hyundai i10 Nowej Generacji znacząco wpłynęło na wzrost w pierwszym kwartale. Firma zebrała 58 000 zamówień na ten model od momentu pojawienia się go na rynku pod koniec 2013 roku. Wyjątkowo mocno doceniony przez rynek i ekspertów reprezentant segmentu A przyczynia się do dobrego wyniku finansowego firmy, dzięki dominującej sprzedaży modelu w wyższej wersji wyposażeniowej (82%). [TABLE=align: left] <tbody>[TR] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Klienci Hyundaia w pierwszym kwartale mogli także skorzystać z atrakcyjnego finansowania oferowanego przez firmę. Finansowa penetracja Hyundaia zwiększyła się o 25% na pięciu wiodących rynkach i aktualnie wynosi 40,5%. ”Nasi Klienci są teraz skłonni zapłacić więcej za model marki Hyundai dzięki rozbudowanemu pakietowi wartości jaki oferujemy w całej Europie.” – powiedział Allan Rushforth. Rejestracja 109 320 samochodów zapewniła marce 3,3% udział w europejskim rynku nowych samochodów w pierwszym kwartale, w oparciu o dane opublikowane przez europejskie stowarzyszenie ACEA. źródło: Hyundai Motor Poland
  21. Samochody Hyundai ix35 Fuel Cell na ulicach kolejnych, europejskich miast Hyundai partnerem europejskiego projektu HyFIVE, w wyniku którego modele ix35 Fuel Cell pojawią się w 6 europejskich miastach Projekt HyFIVE będzie popularyzować użytkowanie samochodów na ogniwa paliwowe oraz wspierać rozwój infrastruktury Hyundai dostarczy 75 samochodów ix35 Fuel Cell w ramach uczestnictwa w największym, ogólnoeuropejskim projekcie dotyczącym samochodów osobowych na ogniwa paliwowe: HyFIVE (ang. The Hydrogen For Innovative Vehicles). Projekt został powołany przez Fuel Cells and Hydrogen Joint Undertaking (Wspólne Przedsiębiorstwo na Rzecz Technologii Ogniw Paliwowych i Wodorowych), a jego beneficjentami będą wybrane, europejskie miasta: Kopenhaga, Bolzano, Innsbruck, Londyn, Monachium i Stuttgart. W oficjalnym ogłoszeniu przedsięwzięcia, które odbyło się 03.04 br. w londyńskim Ratuszu, udział wziął Prezes Hyundai Motor Europe, Byung Kwon Rhim, który podkreślił zaangażowanie Hyundaia w rozwój i dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, czego potwierdzeniem jest ix35 Fuel Cell - pierwszy samochód na wodorowe ogniwa paliwowe, który trafił do seryjnej produkcji. Częścią projektu jest także rozbudowa w Europie infrastruktury, dla lepszej dostępności oraz wygody pierwszych użytkowników samochodów na ogniwa paliwowe. ”Od 1998 roku Hyundai jest światowym liderem w pracach nad rozwojem technologii ogniw paliwowych, a zaangażowanie w kolejną inicjatywę wpłynie na popularyzację energii wodorowej, jako długoterminowego rozwiązania dla transportu.” - powiedział Prezes Rhim podczas swojego wystąpienia. Projekt HyFIVE jest zarządzany przez władze Londynu (Greater London Authority). Wśród partnerów są tacy producenci samochodów, jak: BMW, Daimler, Honda i Toyota oraz firmy: Air Products, ITM Power, Linde i OMV. Sygnatariuszami są także firmy doradcze sektora energetycznego oraz Wspólne Przedsiębiorstwo na Rzecz Technologii Ogniw Paliwowych i Wodorowych. W ramach projektu, 5 producentów dostarczy w sumie 110 samochodów na ogniwa paliwowe - 75 z nich stanowić będą samochody marki Hyundai. Model ix35 Fuel Cell trafił już wcześniej do odbiorców w Danii, Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Wyposażony w silnik elektryczny o mocy 136 KM ix35 Fuel Cell emituje jedynie parę wodną, a jego maksymalna prędkość wynosi 160 km/h. Dwa zbiorniki na wodór umieszczone pomiędzy tylnymi kołami samochodu, umożliwiają przejechanie 594 km na jednym tankowaniu. Źródło: Hyundai Motor Poland
  22. Hyundai zaprezentował dwa premierowe modele podczas targów motoryzacyjnych w Poznaniu · Genesis – sedan klasy Premium, już w połowie roku na polskim rynku · Nowa odsłona Hyundaia Elantra Podczas zakończonych w niedzielę największych w Polsce targów motoryzacyjnych Motor Show 2014 Poznaniu firma Huyndai zaprezentowała dwa nowe modele, mające jednocześnie swoja polską premierę. Podczas oficjalnej konferencji prasowej jako pierwszy pokazany został Hyundai Elantra. Samochód zwraca uwagę wyróżniającą się, nowoczesną stylistyką i jest najlepiej sprzedającym się modelem tej marki zarówno w Korei, jak i na świecie. Elantra została wyposażona w ekonomiczny silnik Gamma 1.6 MPI o mocy 132 KM, a na liście wyposażenia znalazły się podgrzewane przednie i tylne siedzenia oraz podgrzewane koło kierownicy, wspomaganie układu kierowniczego z systemem Flex Steer z trzema trybami pracy, a także zestaw wskaźników Supervision z wyświetlaczem 3,5” OLED. Drugą nowością i jednocześnie flagowym modelem na stoisku Hyundaia był Genesis – luksusowy sedan klasy Premium, łączący w sobie technologię, komfort i elegancki design. Stylowy sedan odzwierciedla umiejętności inżynierskie firmy Hyundai. Duży rozstaw osi Genesisa i krótkie zwisy nadają profilowi nadwozia elegancki i zwarty charakter oraz podkreślają dynamikę auta. Samochód został wykonany w ponad 50% ze stali o zwiększonej sztywności, a nad bezpieczeństwem i komfortem pasażerów czuwają takie rozwiązania, jak: system utrzymywania pasa ruchu, aktywny tempomat, wyświetlacz typu ‘head-up’, czy system autonomicznego hamowania awaryjnego. . Genesis został wyposażony w silnik 3.8 V6 GDI o mocy 315 KM z 8-biegową, automatyczną skrzynią biegów i jest pierwszym sedanem Hyundaia, który posiada napęd na wszystkie koła H-TRAC. Rozpoczęcie sprzedaży Genesisa w polskich salonach planowane jest w połowie roku. Źródło: Hyundai Motor Poland
  23. Hyundai Intrado Concept (2014)
×