Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'historią' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 64 wyników

  1. Witam Potrzebuję kredyt na 10 000 zł. Jednakże bank nie udzieli mi go. Miałem kłopot z poprzednim kredytem a dodatkowo widnieję w BIK. Jaką wybrać pożyczkę pozabankową? Gdzie się udać aby było korzystnie?
  2. Ekspozycja specjalna w Audi museum mobile: historia modelu i historie poświęcone Audi TT · Po raz pierwszy w historii, na jednej wystawie trzy generacje Audi TT · TT jako model seryjny, auto wyścigowe, pojazd koncepcyjny i samochód demonstracyjny. · Wystawa „State of the ArTT“ czynna od 2 kwietnia do 11 maja 2014 Ingolstadt, 28 marca 2014 r. W 1995 roku Audi zaprezentowało przełomowy pojazd koncepcyjny: Audi TT. Na początku marca 2014, zadebiutowała trzecia generacja tego sportowego samochodu. Poświęcona specjalnie Audi TT wystawa „State of the ArTT“, odtwarza historię auta i historie związane z tą ikony stylistyki. Od 2 kwietnia do 11 maja, w Audi museum mobile, będzie można zobaczyć osiem wersji TT - zarówno tych seryjnych, jak i przeznaczonych dla sportów motorowych. Radykalna stylistyka, ale połączona z walorami użytkowymi – tak brzmiała dewiza pierwszego Audi TT. „Podstawowym, postawionym przed nami zadaniem, było stworzenie samochodu sportowego, ale takiego, którego można używać na co dzień“ – wspomina prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego, który wówczas był odpowiedzialny za prace rozwojowe Audi TT. Niewielki zespół projektantów i inżynierów, w ciągu zaledwie kilku tygodni stworzył projekt pojazdu 2+2 o szerokich i wysokich ramionach, z mocno zarysowanymi wnękami kół, z zachodzącą na boki maską silnika i z wyrazistymi reflektorami. We wnętrzu obowiązywała zasada: tak dużo, ile to konieczne i tak mało, jak tylko możliwe. W ślad za koncepcyjnym samochodem Coupé zaprezentowanym w 1995 roku na targach we Frankfurcie i pojazdem Roadster pokazanym w tym samym roku na Tokyo Motor Show, w 1998 roku koncern z Ingolstadt przedstawił wersję produkcyjną Audi TT Coupé, a w 1999 roku Audi TT Roadster. Kolejny eksponat na tej wyjątkowej wystawie to Audi TT drugiej generacji z roku 2006, które dzięki wydajnym silnikom i zespolonej, kompozytowej konstrukcji, miało jeszcze bardziej sportowy charakter. Status Audi TT jako ikony stylistyki potwierdzały wówczas m.in takie wyróżnienia jak „World Design Car of the Year“ z 2007 roku. Podczas Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2014, Audi zaprezentowało trzecią generację małego sportowca. „Bardziej niż kiedykolwiek, nowe Audi TT jest teraz ambasadorem sportowego charakteru“ – mówi prof. dr Ulrich Hackenberg. „Warto jednak spojrzeć na szereg nowości, które w nim znajdziemy. Dla przykładu na Virtual Cockpit, czyli na cyfrową tablicę rozdzielczą, którą zastąpiono tradycyjne okrągłe wskaźniki znajdujące się w zasięgu pola widzenia kierowcy.“ W Audi museum mobile można teraz po raz pierwszy w historii podziwiać trzy generacje Audi TT. Przedstawiając teamy wyścigowe Audi TT-R czy Team Abt, „State of the ArTT“ nawiązuje również do sportu motorowego. Począwszy od roku 2000, model TT udowadniał swoje zalety samochodu wyścigowego w DTM (Deutsche Tourenwagen Masters), a w roku 2003 zdobył w nich mistrzowski tytuł. Kolejna gratka rodem z toru wyścigowego, to stworzone na zamówienie Audi TT RS. Pojazd, który inżynierowie Audi zbudowali specjalnie na sezon 2012 popularnych mistrzostw świata klasy VLN (niem. Veranstaltergemeinschaft Langstreckenmeisterschaft Nürburgring). Za kamień milowy związany z testowaniem techniki zdalnego prowadzenia uchodzi Audi TTS „Pikes Peak“, przypominające z zewnątrz rajdowe Audi quattro, które przed ponad 25 laty w legendarnym rajdzie „Pikes Peak Hill Climb“ zapisało się na stałe na kartach historii sportu motorowego. Wystawiony egzemplarz nawiązuje do oryginalnego auta testowego z 2010 roku. Ozdobą wystawy jest Audi TT ultra quattro concept. Inżynierowie konsekwentnie udoskonalali Audi Space Frame (ASF) i postawili na inteligentną kompozycję materiałów. Pojazd demonstracyjny z roku 2013, do 100 km/h przyspiesza w 4,2 sekundy. Stosunek mocy do masy wynosi 3,6 kg/KM, co plasuje go w gronie superszybkich samochodów sportowych. Wystawa „State of the ArTT“ śledzi historię modelu TT aż do jego korzeni. NSU Quickly TT, motorower zaprojektowany z myślą o zafascynowanej sportem młodzieży, pojawił się na rynku pod tą nazwą już w 1959 roku. Sześć lat później przedstawiono z kolei NSU Prinz 1000 TT, produkowany w Neckarsulm kompaktowy samochód. Oznaczenie modelu TT to bezpośrednie nawiązanie do Tourist Trophy, jednego z najstarszych i najtrudniejszych wyścigów motocyklowych świata. W latach 1953 i 1954, zespół NSU podczas wyścigów motocyklowych na wyspie Man, odniósł spektakularny sukces na swoich maszynach Rennmax i Rennfox, zdobywając nawet w 1954 czterokrotne zwycięstwo w klasie 250 cm3. NSU Rennfox, NSU Quickly TT i NSU Prinz 1000 TT, to kolejne elementy ekspozycji, dzięki którym poznać można historię modeli TT. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Przeszukałem forum i nie znalazłem nic na ten temat. W MSW przygotowują dwie usługi - historia pojazdu i bezpieczny autokar. Dzięki niej rzekomo będzie można w internecie sprawdzić m.in. daty rejestracji, dane technicznych, informacje o badaniach i OC oraz czy nie jest kradziony. Trzeba będzie podać numer nadwozia VIN, datę pierwszej rejestracji oraz numer rejestracyjny pojazdu. To samo będzie tyczyć się autokarów. Będzie można sprawdzić informacje o wybranym autokarze podając tylko numer VIN. Rząd przygotował nawet reklamy na ten temat Co sądzicie o tych zmianach? Z tego co wiem dostępne będą dane tylko o samochodach, które są zarejestrowane w naszym kraju. Podobno przepisy unijne nie pozwalają na przekazywanie danych o pojazdach pomiędzy krajami. Moim zdaniem bardzo ciekawa zmiana, z pewnością ukróci to działalność niektórych nieuczciwych handlarzy, ale chyba w 100% wszystkich problemów nie rozwiąże.
  4. Historia Terrain Tamer

    Powstanie Terrain Tamer (TT) związane było z bardzo dużym zapotrzebowaniem na wytrzymałe części i akcesoria dla pojazdów z napędem na 4 koła, zdolnych do poruszania się po australijskiej dzikiej prowincji. Australian Automotive, właściciel marki, kładł ogromny nacisk na projektowanie, badania i testowanie gotowych produktów, co w efekcie przełożyło się ogromne uznanie wśród fanów motoryzacji. Każdy producent samochodów obecnie oferuje pojazdy z napędem na 4 koła. Pierwszy taki napęd pojawił się w samochodach terenowych co znacząco zwiększyło zdolności terenowe pojazdów. W latach osiemdziesiątych, marka Audi, wprowadziła ten napęd do samochodu sportowego, tym sposobem poprawiając jego zwrotność na zakrętach. Obecnie pojazdy tego typu są bardzo rozpowszechnione, głównie za sprawą samochodów typu SUV. Ich główną zaletą jest zwiększone bezpieczeństwo jazdy lecz ten mechanizm posiada również wady, związane przede wszystkim z zastosowaniem większej liczby skomplikowanych podzespołów, których wymiana kosztuje. Dlatego tak istotne jest stosowanie wysokiej jakości akcesorów i części zamiennych do tych pojazdów. Marka Terrain Tamer na rynku pojawiła się w 1960 roku i znalazła zastosowanie nie tylko wśród entuzjastów samochodów z napędem na 4 koła, ale również w branży górniczej, energetycznej i rolniczej. Miłość do innowacji zadecydowała, że wszelkie produkty TT: sprzęgła, zestawy łożysk, przekładnie, hamulce są silniejsze i bardziej wytrzymałe niż ich prawdziwe odpowiedniki. Tym sposobem Terrain Tamer stał się domem dla ponad 40 000 różnych części zamiennych dla pojazdów z napędem na 4 koła. Większość części jest produkowana w Australii, Japonii i Brazylii a marka nieustannie cieszy się dużym uznaniem wśród fanów takich pojazdów. Zespół projektowy w Terrain Tamer jest kierowany przez 79 letniego Allana Graya, który może pochwalić się pracą nad pierwszym Landcruiserem w Australii. Ponad 60 lat doświadczenia w pracy w branży mechanika samochodowego sprawia, że jego znajomość auto-świata nie ma sobie równych. Zaangażowanie zdolnego zespołu kierowanego przez prawie 80-letniego Allana sprawia, że Terrain Tamer jest w stanie sprostać wymaganiom rynku i wciąż być jego liderem. Wśród miłośników pojazdów 4x4 w Australii, Allan jest postacią bardzo popularną, od lat prowadzi własną rybrykę "Ask Allan" w której regularnie odpowiada na zapytania i problemy fanów motoryzacji. Terrain Tamer posiada obecnie 12 magazynów na całym świecie i profesjonalnych dystrybutorów w Europie, na Bliskim Wschodzie, Ameryce, Afryce i na południowym Pacyfiku. To silna międzynarodowa marka która stale się rozwija, zapewniając łatwy dostęp do swoich produktów na całym świecie. W Polsce części marki Terrain Tamer można dostać dzięki firmie Wyprawa 4x4. źródło: Terrain Tamer
  5. Pierwszy Chevrolet Corvette zjechał z linii produkcyjnej 30 czerwca 1953 roku Od tego czasu wyprodukowano ponad 1,5 mln egzemplarzy tego modelu BOWLING GREEN, Kentucky, USA – Wczoraj Chevrolet świętował sześćdziesięciolecie istnienia modelu Corvette – kultowego amerykańskiego samochodu sportowego. Pierwszy Chevrolet Corvette zjechał z linii produkcyjnej fabryki w mieście Flint w stanie Michigan 30 czerwca 1953 roku. Od tego czasu model ten zyskał status amerykańskiej ikony, oferując do dziś najnowocześniejsze technologie i najlepsze osiągi. „W ciągu ostatnich sześćdziesięciu lat Chevrolet Corvette stał się integralną częścią amerykańskiej kultury i ulubionym samochodem sportowym gwiazd filmowych, muzyków i astronautów”, powiedział Chris Perry, wiceprezes ds. marketingu Chevroleta. „Najlepsze Corvette z przeszłości reprezentują najwyższy poziom designu, technologii i osiągów”. Poniżej kluczowe fakty z sześćdziesięcioletniej historii modelu Corvette: Corvette to najdłużej produkowany (bez przerwy) samochód osobowy na świecie. Natomiast najdłużej produkowanym samochodem na świecie w ujęciu ogólnym jest Chevrolet Suburban. Pierwszy Chevrolet Corvette w wersji koncepcyjnej zadebiutował 17 stycznia 1953 roku podczas GM Autorama show w Nowym Jorku. Ze względu na ogromny popyt na ten model 30 czerwca tego samego roku Chevrolet rozpoczął produkcję 300 egzemplarzy przeznaczonych do sprzedaży. Wszystkie modele z 1953 roku były oferowane w kolorze nadwozia Polo White oraz z czerwonym wnętrzem, a cena jednego wynosiła 3 498 dolarów. W 2006 roku trzeci z kolei egzemplarz Corvette wyprodukowany w 1953 roku został sprzedany na aukcji za rekordową sumę 1,06 mln dolarów. Do 1955 roku Chevrolet Corvette był oferowany wyłącznie z rzędowym silnikiem sześciocylindrowym. W tamtym właśnie roku 90 procent klientów wybrało opcjonalny silnik V8, w związku z czym w 1956 roku producent wycofał z oferty jednostkę sześciocylindrową. Od tego czasu model Corvette był dostępny wyłącznie z silnikiem V8. Przez pierwsze 10 lat model Corvette był produkowany wyłącznie jako kabriolet. Corvette Sting Ray coupe z 1963 roku ze sztywnym dachem i podzieloną tylną szybą pojawił się na rynku jako model drugiej generacji. Sprzedaż podwoiła się, a auto mogło być użytkowane przez cały rok, nawet w zimniejszych regionach. Od 30 czerwca 1953 roku na całym świecie sprzedano około 1,56 mln Chevroletów Corvette. Model z numerem 500 000 powstał w 1977 roku, milionowy egzemplarz zjechał z taśmy produkcyjnej w 1992 roku, a Corvette oznaczona numerem 1 500 000 opuściła fabrykę w 2009 roku. Model Corvette był produkowany w trzech zakładach: Flint w stanie Michigan (1953), Saint Louis w stanie Missouri (1954-1981) oraz Bowling Green w stanie Kentucky (1981-2014). Zmiana fabryki z Saint Louis na Bowling Green nastąpiła w okresie produkcji modelu z tego samego rocznika. Pierwszy model Corvette 1981 powstał w Saint Louis, a ostatni z tego samego rocznika w Bowling Green. Corvette z 1983 roku nie były oferowane w sprzedaży. Producent zrezygnował z tego rocznika na rzecz modelu nowej generacji C4, który zadebiutował w wersji modelowej 1984. W ramach rocznika modelowego 1983 zbudowano zaledwie 44 prototypy, z czego do dziś zachował się jeden egzemplarz. Można go zobaczyć w muzeum Corvetty w Bowling Green. Założona w 1911 r. w Detroit marka Chevrolet jest czwartą największą na świecie firmą motoryzacyjną, której roczna sprzedaż w ponad 140 krajach wynosi prawie 5 mln samochodów osobowych i półciężarowych. Chevrolet oferuje klientom oszczędne samochody, odznaczające się dynamicznymi osiągami, śmiałym designem, wysoką jakością wykonania oraz inteligentną technologią przyłączeniową Chevrolet MyLink. Linia Chevroleta w Europie obejmuje: miejskie modele Spark i Aveo, niewielkiego SUV-a o nazwie Trax, kompaktowy model Cruze, rodzinnego vana Orlando, SUV-a Captivę, sedana segmentu D o nazwie Malibu, legendarne samochody sportowe Camaro i Corvette oraz elektryczny model Volt o rozszerzonym zasięgu. Więcej informacji na temat Chevroleta można znaleźć na stronach Chevrolet Poland lub Chevrolet Media - Polska - Wiadomości i Informacje. źródło: General Motors Poland
  6. [h=1]Historia BMW X5[/h]
  7. Historia BMW serii 3-specjalny Autocar India video
  8. Porsche 918 Martini Racing - historia zatacza koło
  9. Coś dla fanów E30, E36 itd.
  10. Coś dla miłośników tego auta i fanów supersamochodów...
  11. Coś dla miłośników "Bimmerów", "Beemek" i jak je tam nazywacie, czyli jak powstało / skąd się wzięło logo BMW...
  12. Jak Rojo poznał Rocka - Historia #2
  13. Nowa Lancia Stratos - historia (niestety po niemiecku)... http://www.youtube.com/watch?v=e4TewSapXKg&feature=player_embedded
  14. Coś dla miłośników AMG... http://www.autoblog.com/2011/05/05/mercedes-benz-presents-the-history-of-amg/ Video nie chce mi się zaembedować...
  15. maniek & maciek- smutna historia (Motorbike Crash) <iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/Hip1vBd7Fc0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
  16. Polski Fiat 125p MR75 1980r krótka historia <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=gPsrv5_lMxI?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=gPsrv5_lMxI?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
  17. <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/embed_video.js?key=3xlc8z6IahI&login=makus&width=450&height=387&bg=ffffff"></script> <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/embed_video.js?key=8UupF00wI2C&login=makus&width=450&height=387&bg=ffffff"></script> <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/embed_video.js?key=2tL4JSd9EPg&login=makus&width=450&height=387&bg=ffffff"></script>
  18. Historia Rometa <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=gWp5fY7ZpV4&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=gWp5fY7ZpV4&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  19. Historia Rally Poland - History of Rally Poland <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=vGB1x5JSFxs&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=vGB1x5JSFxs&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  20. Aprilia SR 50 Tuning - Historia <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=UT_ZJy0AFFs&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=UT_ZJy0AFFs&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  21. <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wrzuta_key=8vn0ShwL1K2&login=makus&wrzuta_flv=http://makus.wrzuta.pl/sr/f/8vn0ShwL1K2/mercedese&wrzuta_mini=http://c12.wrzuta.pl/wm7667/b58316970012a3f24a1fa96e/mercedese&wrzuta_name=mercedese&wrzuta_width=450&wrzuta_height=416"></script>
×