Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'golf' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 334 wyników

  1. Witam. Od tygodnia mam problem z brzęczykiem przypominającym o zostawieniu włączonych świateł. Wcześniej wszystko było w porządku a teraz nie działa brzęczyk i lampka w drzwiach kierowcy. Sam brzęczyk jest chyba dobry bo daje sygnał gdy zapala się rezerwa. Światełko w drzwiach i brzęczyk działają tylko wtedy kiedy przy otworzonych drzwiach kierowcy zamknę auto pilotem. Wtedy gdy włączę światła brzęczyk zaczyna piszczeć. O co chodzi bo za bardzo się nie znam na elektronice ???
  2. VW Golf I

    Witam! Po pracochłonnym Chevrolecie teraz coś lżejszego VW Golf I rysowany ze zdjęcia, ale dodałem trochę od siebie. Rysunek na A3 rysowany przez jakieś 6-7 godzin (spieszyłem się, żeby zdążyć z nim na dzisiejsze Poznańskie Klasyki Nocą, dlatego też odpuściłem sobie tło, a tu burza za oknem). Samochód miał być matowy a wyszedł w kropki, jak zawsze kiedy rysuję kredkami... A Wam się podoba? https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13321890_1018234994936944_7962315908836569564_n.jpg?oh=9769e3143c28b32bdc0f1887ad80c498&oe=57DBA590
  3. VW Golf II

    Witajcie. To mój najnowszy rysunek. Robiony na zamówienie. "Składany" z kilku fotek, aby zrobić taki sam samochód jaki miał chłopak zamawiającej. Technicznie: czarny papier formatu A3, biała kredka do szkicu i pastele suche do całej reszty.
  4. Witam co sądzicie o tych propozycjach golfa 5 , który najlepszy będzie , nie bity, nie kręcony? Wszytkie w TDI (chce diesel) http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... ykqB5.html (najbliżej mnie) http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... yilHh.html Ogłoszenie: Volkswagen Golf - 17 900 PLN
  5. Hejka! Chciałbym wam przedstawić nasz drugi filmik o VW Golf II. Jeśli się podoba zapraszam do subskrypcji. https://youtu.be/9Bey7tJA8DAa
  6. Witam. Zastanawiam się między kupnem Opla Astry 1.6 16v 2002 Opel Astra 1.6 16V Climatronic 112tkm ks serwisowa nowy rozrzad Sławików Volkswagen Golf IV Gof 1.6 16V Volkswagen Golf Gof 1.6 16V klima . bez wkładu finansowego. zarejestrować i jazda Opoczno Który będzie miej awaryjny, którego polecacie?
  7. Witam, jak w temacie. Sprzedam VW Golf Variant Comfortline 1.4 TSI z dodatkowymi pakietami. Rocznik 2014. Przebieg 3800 km. Wiecej info pod linkiem Volkswagen Golf VW Golf Variant Comfortline 1.4 TSI 122KM. Przebieg 3800 km!!! - OTOMOTO Wiecej zdjec pod linkiem https://picasaweb.google.com/100773721923811281980/VWGolf?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMPpnbfoxevZPw&feat=directlink Polecam. Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.
  8. Dzis mialam małą stłuczke, mój facet mnie zabije . Ile moze kosztowac wymiana części - to się chyba fachowo nazywa grill przedni lewy, znalazłam coś takiego na allegro: http://allegro.pl/atrapa-kratka-zaslepka-vw-golf-v-5-1k0-2003-2008-r-i5584038168.html Czym się różni ATRAPA od nie ATRAPY. I co zrobic z tym wgnieceniem poniżej Samochód jest uszkodzony w zaznaczonym miejscu. Pozdrawiam
  9. Dzis mialam małą stłuczke, mój facet mnie zabije . Ile moze kosztowac wymiana części - to się chyba fachowo nazywa grill przedni lewy, znalazłam coś takiego na allegro: Czym się różni ATRAPA od nie ATRAPY. I co zrobic z tym wgnieceniem poniżej ATRAPA KRATKA ZASLEPKA VW GOLF V 5 1K0 2003-2008 R (5584038168) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Samochód jest uszkodzony w zaznaczonym miejscu. Pozdrawiam
  10. Witam wszystkich mam kilki pytań mianowicie przymierzam się do kupna nowego autka jest to Golf V GT 2007r 1.4 tsi 170km przebieg 89 tyś sprowadzony z Włoch autko jest bardzo zadbane bezwypadkowe na całym autku jest orginalny lakier i tu moje pytanie czy ktoś posiada samochodzik w tej wersji silnika i czy mógłby wydać opinie na jego temat czy jest on bardzo awaryjny przy ilu najlepiej wymienić pasek rozrządu, doszły mnie słuchy że właśnie te silnik są awaryjne pod względem pierścieni oraz rozwalających się tłoków czy jest to prawda a jeśli nie to czy występuję jakieś większe usterki z góry dziękuję wszystkim za pomoc
  11. VW Golf IV 1.9 SDI

    VW Golf IV 1.9 SDI autor: mati220 Długo się zbierałem, żeby go skończyć. Samochodzik mojego kuzyna. Rysowane jakieś 7-8 h na A4. Co tu dożo gadać wyszło jak wyszło http://images67.fotosik.pl/912/9d9c29b3ea85d8e8.jpg
  12. Nowy sezon Volkswagen Golf Cup - 6 rund na europejskich torach, 2 nowe obiekty w kalendarzu - 24 kierowców z dziesięciu krajów - Inauguracja 3. sezonu markowego pucharu Volkswagena już w kwietniu Poznań, 27 marca 2015 r. Kolejny sezon innowacyjnego pucharu wyścigowego Volkswagen Golf Cup rozpocznie się 24 kwietnia na niemieckim torze Oschersleben. Sezon będzie składał się z 6 rund, podczas których rozegranych zostanie 12 punktowanych wyścigów. Za kierownicą wyścigowych Golfów GTI rywalizować będzie 24 kierowców z aż 10 krajów. Wśród nich drugi pełny sezon w roli kierowcy wyścigowego rozpocznie jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy – Jerzy Dudek. Większość rund będzie transmitowana na żywo w Internecie. Kolejna odsłona innowacyjnych wyścigów Markowy puchar Volkswagena jest przygotowany w oparciu o motto – „Wyścigi to nasze życie”. Głównymi zasadami cyklu są czysta, sportowa rywalizacja na torze i rozwój młodych talentów. Dzięki temu Volkswagen Golf Cup jest przepustką do dalszej kariery dla wielu zawodników, którzy stawiają pierwsze kroki w sporcie samochodowym. Volkswagen Golf Cup to doskonałe miejsce na szlifowanie wyścigowych umiejętności. Dzięki innowacyjnemu systemowi szkoleń oraz szczegółowej analizie telemetrii zawodnicy z rundy na rundę, a nawet z wyścigu na wyścig mogą poprawiać technikę jazdy. Analiza danych z systemu telemetrycznego zamontowanego w każdym aucie, dzięki programowi komputerowemu, pozwala zawodnikom porównywać swoje przejazdy z przejazdem najlepszego zawodnika i dowiedzieć się, w którym momencie okrążenia tracą cenne ułamki sekund. System ten jest bardzo dokładny i potrafi pokazać, że przed danym zakrętem zawodnik rozpoczął hamowanie np. o 0,5 sekundy wcześniej. Jeśli prędkość wyścigowego Golfa GTI wynosi w danym momencie np. 200 km/h (a taka jest osiągana na końcu prostej startowej na Torze Poznań) to strata wynikająca ze zbyt wczesnego hamowania wynosi aż 28 metrów. Analiza takich danych pozwala zawodnikom na poprawę techniki jazdy, co przekłada się na jeszcze bardziej zaciętą walkę podczas wyścigów. Kolejnym elementem Volkswagen Golf Cup, który wyróżnia go pośród innych serii wyścigowych w Polsce jest przygotowanie aut. Cała logistyka, opieka i serwis samochodów – zarówno podczas rund, jak i w czasie między nimi – należą do organizatora. Zawodnik, przyjeżdża na rundę jedynie z osobistą odzieżą (bielizna, kombinezon, obuwie, kask itp.) oraz z licencją wyścigową i nie musi przejmować się przygotowaniem samochodu. Dzięki temu zawodnicy mogą skupić się wyłącznie na sportowej rywalizacji. Kierowcy, którzy będą rywalizować w pucharze mają za sobą pierwsze oficjalne dni testowe, które organizowane są przed sezonem. W dniach 23-24 marca, na jednym z najnowocześniejszych obiektów wyścigowych w Europie, znajdującym się pod Bratysławą torze Slovakiaring, zawodnicy przeszli 2-dniową sesję treningową, a debiutanci szkolenia z zakresu techniki jazdy, odczytu danych telemetrii czy zachowania się na torze. Na zakończenie sesji treningowej początkujący kierowcy zasiedli za kierownicą wyścigowych Golfów i przejechali pierwsze pomiarowe okrążenia po torze wyścigowym. Zmagania zawodników podczas większości rund będzie można śledzić na żywo w Internecie. Sprawdzona formuła i cenne nagrody Formuła rozgrywania poszczególnych rund jest identyczna, jak w minionym sezonie – z tą różnicą, że cykl będzie składać się z 6 zamiast z 7 rund. 3-dniowy program każdej z nich będzie obejmował dwa treningi (każdy po 30 minut), sesję kwalifikacyjną (30 minut) oraz dwa wyścigi główne (każdy potrwa co najmniej 25 minut, podczas których najszybsi zawodnicy muszą pokonać dystans minimum 50 km). O kolejności ustawienia zawodników na starcie obydwu wyścigów zdecydują najlepsze czasy okrążeń uzyskanych podczas sesji kwalifikacyjnej. Najlepszy czas zdecyduje o tym, na którym polu startowym zawodnik stanie na starcie do pierwszego wyścigu, natomiast drugi – zdecyduje o tym, z którego pola startowego wystartuje do drugiego wyścigu. W każdym wyścigu punktowanych będzie dwadzieścia miejsc, przy czym za pierwszą rundę punkty będą o połowę mniejsze. Podczas weekendu wyścigowego zawodnik wraz ze swoim inżynierem mogą zmieniać i regulować parametry samochodu. Zmiany są jednak ograniczone tylko i wyłącznie do ingerencji w ciśnienie opon oraz ustawienie twardości przedniego stabilizatora. Dzięki temu na torze liczą się umiejętności kierowcy i sportowa rywalizacja. Dodatkowego smaku rywalizacji dodaje fakt, że w ciągu wyścigu zawodnicy kilkanaście razy mogą użyć systemu Push-to-Pass, który jest aktywowany naciśnięciem przycisku na kierownicy. System ten na 10 sekund zwiększa moc silnika z 260 KM do 310 KM. Odpowiednia taktyka wykorzystywania dodatkowych „zastrzyków” mocy może zdecydować o końcowym wyniku. „Jest to system, który nie tylko ułatwia wyprzedzanie, lecz także ubarwia rywalizację dodając do niej element taktyczny. Umiejętne wykorzystanie tego systemu często decyduje o wynikach wyścigu. Push-to-Pass uczy zawodników sprytu na torze, trenuje zmysł taktyczny i umiejętność zachowania zimnej krwi. O tym, ile razy kierowca może jeszcze użyć tego „dopalacza”, informuje liczba widoczna za bocznymi szybami wyścigowego Golfa GTI. Oprócz tego za przednią szybą samochodu znajduje się niebieska lampka. Jej zapalenie sygnalizuje, że system Push-to-Pass jest aktywny” – wyjaśnia Adam Gładysz, koordynator sportowy pucharu. Jak zwykle, na najlepszych zawodników sezonu czekają cenne nagrody. Podczas każdej z rund do zdobycia jest 8000 euro, do podziału dla najlepszej ósemki w poszczególnych wyścigach. Jeszcze cenniejsze nagrody czekają na zwycięzcę pucharu. Otrzyma on czek na 30.000 euro oraz nowego Volkswagena Golfa. Zdobywca drugiego miejsca wzbogaci się o 20.000 euro, a drugi wicemistrz – o 10.000 euro. Pieniądze te zawodnicy muszą zainwestować w rozwój dalszej kariery sportowej. Międzynarodowa stawka W kolejnym sezonie Volkswagen Golf Cup za kierownicą wyścigowych Golfów zmagania rozpocznie 24 kierowców z 10 krajów i z aż 4 kontynentów. Wśród nich są zarówno zawodnicy, którzy ścigali się w poprzednich edycjach cyklu, jak i nowe twarze. O międzynarodowym charakterze cyklu świadczy fakt, że w gronie zawodników znalazło się aż 14 spoza granic naszego kraju. Są to reprezentanci Gwatemali, Kazachstanu, Rosji, Niemiec, Szwecji, Austrii, Finlandii, Luxemburga i Republiki Południowej Afryki. W stawce zobaczymy również jedną kobietę – Gosię Rdest. Zawodniczka z Żyrardowa z powodzeniem startowała za kierownicą wyścigowego Golfa w zeszłym sezonie, kończąc zmagania na 14. miejscu w klasyfikacji generalnej. W tym sezonie popularna „Gola” będzie starała się pogodzić starty w dwóch markowych pucharach – Golfa i Audi Sport TT Cup. W tym drugim startować będzie razem z Janem Kisielem - II wicemistrzem ubiegłego sezonu Volkswagen Golf Cup. W cyklu pojawią się także doświadczeni już Marcus Fluch i Jeffrey Kruger (4. i 2. zawodnik minionego sezonu) oraz Michał Gadomski i Dylan Pereira (regularnie zajmujący miejsca w pierwszej dziesiątce). Z pewnością, o najwyższe lokaty powalczą też Manuel Fahnauer, Andre Gies, Pascal Hoffman oraz Simon Larsson, którzy w ubiegłym sezonie z powodzeniem rywalizowali w pucharze Scirocco R-Cup. Doświadczeni zawodnicy będą jednak musieli liczyć się także z młodymi kierowcami, debiutującymi w markowym pucharze Volkswagena – Sebastianem Arriolą (wicemistrzem meksykańskiej Formuły Latam) oraz z 16-letnim Piotrem Parysem (aktualnym mistrzem serii Kia Lotos Race). Wśród zawodników znajdzie się także Rallycrossowy mistrz Rosji. Pełna lista kierowców Volkswagen Golf Cup 2015 przedstawia się następująco: Arriola Sebastian, Gwatemala Artemyev Aleksandr, Kazachstan Dudek Jerzy, Polska Egorov Artur, Rosja Fahnauer Manuel, Niemcy Fluch Marcus, Szwecja Gadomski Michał, Polska Gies Andre, Niemcy Hoffman Pascal, Niemcy Ibragimov IIshat, Rosja Jaros Marcin, Polska Kotarba-Majkutewicz Dominik, Polska Kramer Alfred, Austria Kruger Jeffrey, RPA Larsson Simon, Szwecja Metzner Kevin, Niemcy Muhonen Simo, Finlandia Palusko Bartosz, Polska Parys Piotr, Polska Pereira Dylan, Luxemburg Rdest Gosia, Polska Rzepecki Adam, Polska Strzesak Patryk, Polska Szcześniak Jędrzej, Polska Kolejny sezon Dudka Jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy, wielokrotny reprezentant Polski i zdobywca pucharu Ligi Mistrzów z FC Liverpool z 2005 roku, ponownie zasiądzie za kierownicą wyścigowego Golfa i będzie rywalizował jako pełnoprawny uczestnik cyklu. Przypomnijmy, że przygoda Jerzego Dudka z wyścigami rozpoczęła się już w pierwszym sezonie markowego pucharu Volkswagena, w którym Dudek miał okazję rywalizować w wyścigowym Golfie jako kierowca VIP, podczas rund rozgrywanych na torze w Poznaniu. Rywalizacja ta na tyle spodobała się byłemu zawodnikowi Realu Madryt, że w minionym sezonie postanowił dołączyć na stałe do grona kierowców walczących o tytuł mistrza Volkswagen Castrol Cup. Jego najlepszym wynikiem w zeszłym sezonie było 11. miejsce, które zajął podczas pierwszego wyścigu 3 rundy rozgrywanej w Poznaniu. Sezon 2014 Jerzy Dudek ukończył na 18. Miejscu w klasyfikacji generalnej. Jerzy Dudek: „Bardzo się cieszę, że w tym roku również będę mógł rywalizować w pucharze Volkswagen Golf Cup. Długo trwały moje przymiarki do nowego sezonu, ale dzięki firmom Volkswagen Racing Polska i STS Logistic w końcu udało się zapiąć wszystko na ostatni guzik. Mam nadzieję, że będzie to jeszcze lepszy sezon niż poprzedni, kiedy to jako debiutant miałem szansę na zebranie wielu potrzebnych doświadczeń, które zaprocentują w 2015 roku. Wiem, że łatwo nie będzie, ponieważ w pucharze startuje kilku nowych, dobrych zawodników mających za sobą starty choćby w Scirocco R-Cup. Miałem okazję zmierzyć się z nimi w ubiegłym roku podczas wizyty na torze w Moskwie. Nie mogę się doczekać pierwszej rundy Volkswagen Golf Cup i wszystkim życzę samych pozytywnych emocji.” Legenda GTI na torze: 2 sezony i tysiące kilometrów sportowej rywalizacji Zawodnicy już trzeci sezon będą rywalizować w wyścigowych Golfach GTI. Samochody te zostały zbudowane w Tarnowie, w siedzibie Volkswagen Racing Polska. Ich specyfikację opracowano we współpracy z Volkswagen Motorsport. Auta są wyposażone w silnik benzynowy 2.0 TSI o mocy 260 KM współpracujący z dwusprzęgłową przekładnią DSG. Elementy, które dostosowują samochody do ekstremalnej jazdy po torze wyścigowym to m.in. system Push-to-Pass (dodatkowo zwiększa moc auta do 310 KM na krótki okres), telemetria (umożliwia odczyt danych z poszczególnych przejazdów), mechanizm różnicowy z mechaniczną blokadą oraz wyczynowe zawieszenie typu Uni-balls. Na 18-calowe obręcze kół wyścigowych Golfów są nałożone wyczynowe opony typu slick firmy Hankook (lub „wet” na mokry tor). Samochody biorą udział w markowym pucharze już trzeci sezon. Podczas dwóch poprzednich przejechały tysiące kilometrów w wyścigowym tempie i nie zaliczyły żadnej poważnej awarii. Dodatkowo, w zimowej przerwie między sezonami brały także udział w długodystansowych wyścigach na torach w Dubaju (wyścig 24-godzinny) oraz Mugello (wyścig 12-godzinny), kończąc zmagania bez usterek. Nowe tory w kalendarzu W tym sezonie Volkswagen Golf Cup, podczas sześciu rund pucharu, kierowcy będą musieli dowieść swoich umiejętności na torach w Niemczech, Czechach, na Słowacji oraz w Polsce. Wyczynowe Golfy po raz pierwszy pojawią się na wyścigowych arenach w Oschersleben oraz na Sachsenring. Sezon rozpocznie się na niemieckim Oschersleben, które przez wiele lat gościło najważniejsze światowe serie wyścigowe. Tor, zlokalizowany w mieście o tej samej nazwie, powstał w 1997 roku i gościł Mistrzostwa Europy Samochodów Turystycznych, które później przeistoczyły się w mistrzostwa świata oraz Formułę 3, wyścigi samochodów FIA GT czy też – bardzo popularny szczególnie w Niemczech – DTM. Następnie kierowcy przeniosą się na jeden z najnowocześniejszych europejskich torów –Slovakiaring. Obiekt pod Bratysławą już po raz trzeci będzie gościł wyścigowe Golfy. Kolejne rundy zostaną rozegrane ponownie w Niemczech – najpierw zawodnicy zawitają na Lausitzring, położony nieopodal granicy z Polską, a po wakacyjnej przerwie wrócą do rywalizacji na torze Sachsenring. Tor niedaleko Drezna ma długość niespełna czterech kilometrów. Bardzo szybkie zakręty połączone z dużymi różnicami wzniesień sprawiają, że kierowcy nazywają go „kolejką górską”. Przedostatnia runda zostanie rozegrana na torze w Brnie, doskonale znanym z poprzednich sezonów. Wielki finał Volkswagen Golf Cup 2015 będzie miał miejsce na torze w Poznaniu. Kalendarz sześciu rund pucharu jest następujący: 24-26 kwietnia – Niemcy, Oschersleben 19-21 czerwca – Słowacja, Slovakiaring 03-05 lipca – Niemcy, Lausitzring 28-30 sierpnia – Niemcy, Sachsenring 18-20 września – Czechy, Automotodrom Brno 02-03 października – Polska, Tor Poznań Volkswagen wspiera najlepszych W ramach wspierania młodych talentów Volkswagen już od wielu lat pomaga kierowcom w rozwoju kariery sportowej. Markowy puchar Golfa jest jedynym, z tych, w których młodzi kierowcy mogą stawiać pierwsze kroki za kierownicą wyścigowych aut ze stajni Volkswagena. Dzięki temu obiecujący zawodnicy z poszczególnych pucharów mogą brać udział w programie wymiany kierowców między wyścigowymi seriami Volkswagena na całym świecie. W 2013 roku Jan Kisiel, ówczesny wicemistrz Volkswagen Castrol Cup, wziął udział w wyścigach meksykańskiej Formuły Latam. Rok później, podczas wielkiego finału Volkswagen Castrol Cup na torze w Poznaniu, za kierownicą Golfa zacięcie rywalizował Jordan Lee Pepper – mistrz serii Scirocco R Cup, a Gosia Rdest i Dylan Pereira z powodzeniem reprezentowali puchar Golfa podczas rywalizacji w indyjskim Polo R Cup na torze w New Delhi. Źródło: Volkswagen Group Polska
  13. Volkswagen Golf po raz piąty z rzędu zdobywa tytuł Internetowego Samochodu Roku - Najczęściej poszukiwany przez Polaków samochód wytypowano na podstawie 1 miliarda zapytań z wyszukiwarki i 10 milionów ogłoszeń, zamieszczonych w 2014 r. na otomoto.pl - o Golfa internauci pytali w wyszukiwarce ponad 15 milionów razy - trzecie miejsce zdobył VW Passat, który po raz piąty uplasował się na podium rankingu - wśród aut dostawczych do 3,5 t zwyciężył Volkswagen LT Poznań, 26 marca 2015 r. – Internetowy Samochód Roku to tytuł przyznawany przez największy serwis ogłoszeń motoryzacyjnych w Polsce – otomoto.pl. Ranking jest układany na podstawie zapytań użytkowników serwisu, którzy w ciągu roku wpisują w wyszukiwarkę interesujące ich modele aut lub zamieszczają ogłoszenia o sprzedaży samochodu. Tegoroczny raport otomoto.pl – prezentujący motoryzacyjne preferencje Polaków, którzy kupują i sprzedają nowe i używane samochody – powstał na podstawie ponad miliarda zapytań i ponad 10 milionów ofert, zamieszczonych w największym serwisie ogłoszeń motoryzacyjnych. Podobnie jak w ubiegłorocznym rankingu, wśród 10 najczęściej wyszukiwanych samochodów używanych jest aż 6 modeli, które reprezentują marki należące do koncernu Volkswagena. VW Golf – ponad 15 mln wyszukań W 2014 r., w porównaniu z liczbą wyszukań w roku wcześniejszym, liczba zapytań o kompaktowego VW po raz kolejny wzrosła. Na rynku aut używanych statystyczny Polak najczęściej poszukuje Golfa V. lub VI. generacji. Takich samochodów dotyczyło aż 71% zapytań. Do najbardziej pożądanej konfiguracji należy hatchback (ponad połowa zapytań) napędzany silnikiem Diesla (47% zapytań). O blisko połowę mniejszą popularnością (23% zapytań) cieszy się Golf Variant, czyli kombi. Ponad 90% osób było zainteresowanych zakupem samochodu, który pochodził z polskiego salonu i był sprzedawany przez pierwszego właściciela. Najwięcej zapytań (45%) dotyczyło egzemplarzy, których cena wywoławcza nie przekraczała 15 tys. zł. W raporcie otomoto.pl z 2011 r. najczęściej były wyszukiwane auta nie droższe niż 5 tys. zł. Z tegorocznego raportu wynika, że blisko jedna trzecia zapytań dotyczyła samochodów z przedziału cenowego 15-25 tys. zł. VW Passat – goni Golfa pod względem liczby wyszukań W minionym roku zapytań na otomoto.pl, dotyczących Passata, było dokładnie 14.161.044. W porównaniu z 2013 rokiem, przewaga Golfa nad Passatem skurczyła się z 22% do 9%. Podobnie jak w wypadku mniejszego modelu VW, również w odniesieniu do Passata internauci najczęściej szukają egzemplarzy z silnikiem Diesla pod maską (57% zapytań). Największą popularnością cieszyły się modele typu sedan (43% zapytań). Passat Variant, czyli kombi, w zapytaniach ustąpił sedanowi o jedynie 3%. Tak jak w wypadku poszukujących Golfa, ponad 90% użytkowników serwisu otomoto.pl było zainteresowanych kupnem auta od pierwszego właściciela, które wyjechało z polskiego salonu. Jako kraj pochodzenia auta, na drugim miejscu znalazły się Niemcy z wynikiem zaledwie 7% zapytań. Najwięcej wyszukań dotyczyło Passatów, których cena wywoławcza nie przekraczała 15 tys. zł. Golf VII - najnowszy model coraz bardziej popularny Wśród osób, które w 2014 r. za pośrednictwem serwisu otomoto.pl szukały nowych samochodów, drugie miejsce w rankingu zajął Golf najnowszej generacji. W porównaniu z rankingiem z 2013 r. kompaktowy model VW awansował o jedno miejsce. Również na drugim miejscu, ale w rankingu najczęściej wyszukiwanych marek (w wypadku samochodów nowych), uplasował się Volkswagen. W tym rankingu tylko trzy marki koncernu Volkswagena – Audi, Skoda i Volkswagen – generują blisko 1/4 wszystkich wyszukań. Podczas odbierania nagrody PR Manager Volkswagena, Tomasz Tonder, powiedział: „Marka Volkswagen od lat kojarzy się z niezawodnymi samochodami. Te skojarzenia potwierdza m.in. tegoroczny raport DEKRY, w którym – niezależnie od modelu i przebiegu – samochody naszej marki znajdują się w czołówce najbardziej bezawaryjnych aut. Potwierdza to także duże zainteresowanie samochodami Volkswagena na portalu otomoto.pl, gdzie kierowcy szukają auta dla siebie czy też dla swojej rodziny. Niezależnie od tego, czy wybór pada na samochód nowy, czy używany, uwaga skierowana jest głównie na Volkswagena Golfa. Bardzo cieszy nas olbrzymie uznanie i zaufanie, którymi kupujący darzą markę Volkswagen.” Źródło: Volkswagen Group Polska
  14. Gdy będę miał 40 lat zapewne wielu z Was się nie spodobam. Może i znajdzie się kilku desperatów, ale na pewno nie będzie to tak duża rzesza fanów jak VW Golfa. W sumie nad tym nie ubolewam i się nie dziwię, bo jak na czterdziestolatka ten Volkswagen wygląda stonowanie i elegancko. A dzięki sentymentowi wielu klientów ciągnie do tego auta. Więcej na: Volkswagen Golf VII 2.0 TDI - czy kiedyś się zestarzeje? - auto-strefa.pl Dane techniczne: Silnik i napęd: Typ: diesel Moc maksymalna: 150 KM przy 3600-4000 obr./min Max. moment obrotowy: 320 Nm przy 1750-4000 obr./min. Liczba cylindrów: 4 Objętość skokowa: 1968 cm3 Skrzynia biegów: 6 biegów, półautomatyczna DSG Typ napędu: Na przednią oś Masy i wymiary: Masa własna: 1306 kg Stosunek masy do mocy: 8,7 kg/KM Długość: 4255 mm Szerokość: 1799 mm Wysokość: 1452 mm Rozstaw osi: 2637 mm Pojemność bagażnika: 380 l / 1270 l Osiągi: 0-100 km/h: 8,6 s 0-200 km/h: brak danych 0-300 km/h: n/d Czas na 1/4 mili: brak danych Prędkość maksymalna: 212 km/h Spalanie i emisja CO2: Zużycie paliwa - miasto: 5,2 l/100km Zużycie paliwa - trasa: 4,0 l/100km Zużycie paliwa - cykl mieszany: 4,6 l/100km Emisja CO2: 119 g/km Pojemność zbiornika paliwa: 55 l Cena wersji podstawowej – 61 790 złotych Cena testowanego egzemplarza – 136 790 złotych
  15. VW Golf III

    Witam! Ostatnio przez przypadek natknąłem się na fajne zdjęcie Golfa i postanowiłem sprawdzić jak mi idzie rysowanie bez kratek i czy nadal mi to jakoś wychodzi. Zrobiłem więc zarys, wszystkie istotne detale i myślałem, że na tym skończę i rysunek pójdzie do kosza... Ale tak jakoś wziąłem się za felgi, jakieś tam tuningowe dodatki, cieniowanie, kolorowanie (już bez bazy przed oczami) i taki efekt mi wyszedł. Ogólnie cały rysunek zajął mi jakieś 2 godziny, a może nawet mniej. Nie liczę na super oceny, bo nie starałem się zbytnio, ale i tak nie pogardzę komentarzami https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10432980_762899543803825_6796599270581095562_n.jpg?oh=03eadfedf5537be06c60333dee585331&oe=5567765B&__gda__=1431895267_348a041b7c07e8e7091a68c81ec69211
  16. Volkswagen Golf został wybrany „North American Car of the Year” Poznań, 16 stycznia 2015 r. – Po wyborze na „Car of the Year” w Europie i „World Car of the Year”, Golf wyróżnieniem „North American Car of the Year” kontynuuje historię sukcesów. Od wprowadzenia na rynek w 2012 roku, Golf otrzymał ponad 30 wyróżnień i nagród. Także 2015 rok rozpoczął się dla Volkswagena doskonale. Nagroda „North American Car of the Year”, wręczana corocznie podczas Detroit Motor Show, przypadła w tym roku Golfowi. O przyznaniu najwyższego wyróżnienia w dziedzinie motoryzacji w USA zdecydowała jego niepowtarzalna stylistyka, szeroka paleta systemów wspomagających, systemów Infotainment i poprawiających bezpieczeństwo oraz niemająca sobie równych jakość. Jury, składające się z 57 dziennikarzy motoryzacyjnych z USA i Kanady, przyznając Volkswagenowi Golfowi 256 punktów jednoznacznie uznało jego wyższość nad Fordem Mustangiem, który otrzymał 204 punkty. „Ta nagroda jest dowodem dużego uznania dla naszej pracy i pokazuje, że Volkswagen dobrze zadomowił się na północnoamerykańskim rynku. Ufamy, że nagroda ta oznacza początek udanego roku” – powiedział Michael Horn, Prezes i CEO Volkswagen Group of America. Po raz pierwszy od 1999 roku Volkswagen został wybrany najlepszym nowym modelem na rynku USA. Przed 16 laty tytuł „North American Car of the Year” otrzymał Beetle. Od pierwszego plebiscytu, który odbył się 22 lata temu, producenci samochodów z Europy tylko pięć razy zdobywali tytuł najlepszego amerykańskiego samochodu roku. W minionych dwóch latach Golf otrzymał wiele prestiżowych nagród i wyróżnień. Obok „North American Car of the Year”, „World Car of the Year” i „ASEAN Car of the Year” były to między innymi nagrody „Car of the Year” w Europie, Słowenii, Czechach, Japonii i Nowej Zelandii. Kolejne wyróżnienia to „Goldenes Lenkrad” (Złota kierownica), „Auto Trophy”, „Auto der Vernunft” (Samochód rozsądku), „Die besten Autos” (Najlepsze samochody) oraz nagroda Top Gear „All the car you’ll ever need”. Źródło: Volkswagen Group Polska
  17. Volkswagen Golf GTI na drugim miejscu w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju Poznań, 13 stycznia 2015 r. – 24H Dubai – morderczy wyścig w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, który odbył się w dniach 8-10 stycznia, był niezwykle wymagającym testem dla samochodów i kierowców. Na polach startowych ustawiło się 89 samochodów. Wśród nich znalazł się Volkswagen Golf GTI przygotowany przez Volkswagen Racing Polska. Był to samochód, który brał udział w dwóch sezonach pucharu Volkswagen Castrol Cup. Za kierownicą zasiadali Dominik Kotarba-Majkutewicz, Adam Gładysz, Robertas Kupcikas, Dylan Pereira i Marcin Jaros tworząc zespół R8 Motorsport. Kierowcy nie tylko doprowadzili Golfa do mety, ale zajęli świetne, drugie miejsce w klasie A3T podczas tej ekstremalnej, całodobowej rywalizacji. Czwartek 8 stycznia był pierwszym dniem zmagań na Dubai Autodrome. Przygotowany w Tarnowie przez Volkswagen Racing Polska Volkswagen Golf GTI spisywał się bez zarzutów i każdy z zawodników miał okazję potrenować przed startem w 24-godzinnym wyścigu, a także sprawdzić modyfikacje wprowadzone specjalnie na potrzeby tej rywalizacji. W porównaniu do samochodu znanego z Volkswagen Castrol Cup, wersja przystosowana do wyścigów długodystansowych miała powiększony zbiornik paliwa, zwiększona została także moc silnika, który dysponował mocą 310-koni mechanicznych. Do 24-godzinnego wyścigu wystartowało aż 89 samochodów co stanowi rekord w 10-letniej historii 24H Dubai. Jako pierwszy za kierownicą Volkswagena Golfa GTI usiadł Robertas Kupcikas. Aktualny mistrz Volkswagen Castrol Cup przez całą swoją zmianę utrzymał pozycję wicelidera w klasie A3T. Później zmienił go Adam Gładysz, który zdołał wysunąć się na prowadzenie. W nocy auto przejęli kolejno Dylan Pereira, Dominik Kotarba-Majkutewicz i Marcin Jaros. Podczas następnych zmian zespół przesuwał się na kolejne pozycje w klasyfikacji generalnej, by ostatecznie zatrzymać się na 39. miejscu oraz drugim w klasie A3T. Golfy GTI pokonały w sumie kilka tysięcy kilometrów w wyścigowym tempie podczas Volkswagen Castrol Cup, udowodniły w tym czasie swoją bezawaryjność i niezawodność. Cechy te potwierdził start wyścigowego Golfa w Dubaju, który w ekstremalnych warunkach przejechał 509 okrążeń, pokonując w ciągu doby ok. 2700 kilometrów. Mechanicy w tym czasie nie zanotowali żadnych poważnych problemów. Wyścigowy Golf GTI okazał się niezawodny nawet w najtrudniejszych warunkach. Źródło: Volkswagen Group Polska
  18. Witam wszystkich jestem nowy na forum mysle w najblizszej przyszlosci kupic autko w gre wchodza dwa samochody golf v 1.4 lub 1.6 benzyna albo astra III 1.6 benzyna rok produkcji 2004 2006 co byscie proponowali z gory dziekuje
  19. Golf Variant HyMotion z ogniwem wodorowym Poznań, 16 grudnia 2014 r. – Golf Variant HyMotion to nowoczesnysamochód napędzany ogniwem paliwowym, w którym wodór i tlenłączą się w czystą wodę. Przy tym „zimnym” spalaniu uwalnia sięenergia, która w przypadku Golfa HyMotion jest energią napędowądla bezemisyjnego silnika. Napędzany na przednią oś Golf Variant HyMotion przyspiesza do 100 km/h w 10 sekund. Wodór zmagazynowany jest bezpiecznie w czterech zbiornikach z włókna węglowego, umieszczonych podpodłogą. Pozwalają one na przejechanie 500 kilometrów. Tankowaniedo pełna tego studyjnego auta trwa tylko trzy minuty. Golf HyMotionzostał zaprezentowany po raz pierwszy w listopadzie podczas LosAngeles Autoshow. Studyjny model posiada wysokonapięciową baterię litowo-jonową,służącą do magazynowania energii kinetycznej odzyskanej przyhamowaniu (poprzez rekuperację), wspierania fazy uruchamiania ogniwapaliwowego oraz poprawienia dynamiki przy maksymalnymprzyspieszaniu. Ogniwo paliwowe i bateria napędzają silnik elektrycznyzaadaptowany z e-Golfa. Główne podzespoły napędowe Golfa VariantaHyMotion zostały opracowane przez dział badań koncernu w Niemczech.System ogniw paliwowych, zaprojektowany w centrum technologiinapędów elektrycznych Volkswagena, rozwija moc 100 kW. Podstawę konstrukcyjną dla tego nowoczesnego pojazdu tworzyopracowana przez Volkswagena i stosowana w wielu markach koncernumodularna platforma podłogowa (MQB). Aktualny Golf hatchback i nowyGolf Variant dzięki MQB stały się pierwszą serią samochodów na świecie,w której mogą być wykorzystywane wszystkie rodzaje napędów. Już dzisiaj oferowany jest Golf z silnikiem benzynowym (TSI),wysokoprężnym (TDI), napędem na gaz ziemny (TGI), elektrycznym(e-Golf) i hybrydowym plug-in (Golf GTE). Żaden inny samochód nieoferuje takiej różnorodności napędów. Golfem Variantem HyMotion Volkswagen pokazuje, że jest w staniezastosować na bazie MQB także ogniwo paliwowe, gdy tylko zakończonezostaną prace rozwojowe i rozwiązania cenowe będą akceptowalne dlakupujących. Przed wprowadzeniem na rynek konieczna jest takżerozwinięta infrastruktura, czyli nie tylko sieć stacji tankujących wodór, lecztakże sama produkcja wodoru. Bowiem wodór jako energia napędowa masens tylko wtedy, gdy energia pierwotna potrzebna do jego uzyskaniabędzie pochodziła ze źródeł odnawialnych. Inaczej niż wielu konkurentów Volkswagen stosuje zasadę, aby takżenapędy alternatywne mogły być realizowane na bazie samochodówwielkoseryjnych. Tak jak napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznyme-Golf lub Golf GTE z napędem hybrydowym plug-in, także przyszłenapędy wodorowe powinny być wbudowane w przystosowany do codziennej eksploatacji, perfekcyjnie przemyślany i interesującycenowo model seryjny. Biorąc to pod uwagę, na bazie amerykańskiegoPassata zbudowanych zostało wiele samochodów służących do badań,w których zastosowano te same podzespoły napędowe, jak w GolfieVariancie HyMotion. Flota Passatów HyMotion jest obecnie testowanana drogach Kalifornii. Źródło: Volkswagen Group Polska
  20. Volkswagen Golf najlepszym samochodem flotowym w swojej klasie Poznań, 12 grudnia 2014 r. – Członkowie Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych wytypowali najlepsze samochody przeznaczone dla klientów flotowych w Polsce. Uroczyste ogłoszenie wyników Profesjonalnego Testu Flotowego SKFS odbyło się w Ołtarzewie k. Warszawy. W segmencie C zwyciężył Volkswagen Golf. Volkswagen Golf w walce o miano Auta Flotowego 2014 pokonał w swojej grupie 8 innych modeli. Golf cieszy się uznaniem nie tylko ekspertów z branży flotowej, ale także klientów indywidualnych, którzy obdarzyli go wielkim zaufaniem w całej Europie, na co jednoznacznie wskazują wyniki sprzedaży. Najbardziej prestiżowy tytuł, jaki może otrzymać samochód w Europie - Car of the Year przyznano w 2013 roku również Golfowi. „Kupujący Volkswagena Golfa mają wybór pomiędzy różnymi rodzajami nadwozia: klasycznym hatchabakiem, kombi (Golf Variant), vanem (Golf Sportsvan) oraz cabrio, które można wyposażyć w różne silniki TSI i TDI o mocy od 85 do 300 KM. Większość z nich można połączyć z napędem na 4 koła lub skrzynią DSG. W teście flotowym oceniany był Golf Variant z silnikiem wysokoprężnym o mocy 105 KM. Klienci którzy zdecydowali się na Golfa, niezależnie od tego czy używają Golfa Varianta w firmie, Sportsvana jako auto rodzinne, czy też GTI lub R jako sportowy samochód, cenią Golfa przede wszystkim za zaawansowane technologie, które przekładają się na niewielkie zużycie paliwa oraz bezpieczeństwo. Nie bez znaczenia są także osiągi, niezawodność, komfort podróży oraz prestiż.” – skomentował Wojciech Tomaszkiewicz, dyrektor marki Volkswagen. Profesjonalny Test Flotowy SKFS składał się z trzech etapów i trwał łącznie 10 miesięcy. Część teoretyczna rozpoczęła się w lutym. W tym roku, po raz pierwszy w historii projektu, auta do testu nominowane były na podstawie zestawienia przygotowanego przez partnera merytorycznego projektu – Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar. Zestawienie obejmowało po 15 najczęściej kupowanych samochodów przez klientów instytucjonalnych w Polsce w każdym z segmentów. W teście udział brały pojazdy w podobnej wersji wyposażenia. Kapituła PTF, którą tworzy 15 osób z szeregów SKFS, określiła także rodzaj nadwozia oraz napędu pojazdów, jakie mają wziąć udział w teście. Łącznie do drugiego etapu, części praktycznej testu, zakwalifikowało się 49 pojazdów w pięciu segmentach: A, B, C, D oraz małe auta dostawcze. Przez trzy dni ponad 90 managerów flot testujących pojazdy wypełniło ok. 600 arkuszy ocen samochodów na podstawie analiz i własnych doświadczeń z jazdy. „Ocena fleet managerów jest tylko składową, przeliczaną na punkty w procedurze wyłaniania aut szytych na miarę polskich flot. Na wynik końcowy wpływa także koszt zakupu danego modelu, koszty serwisowania pojazdów, wartość rezydualna, zużycie paliwa oraz emisja CO2. Zestawienie wszystkich kryteriów oceny pojazdów, przeliczenie ich na punkty wg. wag określonych w regulaminie projektu jest najbardziej czasochłonnym i wymagającym niezwykłej precyzji etapem PTF SKFS 2014.” - wyjaśnia Halszka Gwiżdż, dyrektor biura SKFS. Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych zostało utworzone w 2005 roku w celu kształtowania i wpływania na branżę flotową poprzez propagowanie wiedzy o zarządzaniu pojazdami. SKFS jest najważniejszym organem zrzeszającym osoby zarządzające flotami samochodowymi w Polsce. Na dzień rejestracji SKFS w KRS członkowie stowarzyszenia zarządzali 8 000 pojazdów. W chwili obecnej liczba pojazdów pod szyldem SKFS sięga już 30 000. Początkowo w stowarzyszeniu zrzeszonych było 16 osób. Obecnie liczba ta wzrosła do prawie 140 osób. Źródło: Volkswagen Group Polska
  21. Volkswagen Golf mkII

    Szczerze mówiąc to miałem chęci wstawienia tego tutaj wcześniej, ale jakoś mi nie wyszło. Z wielkim poślizgiem wiec go tutaj umieszczam. Od początku nie byłęm chętny na rysowanie vaga, jednak namówił mnie do tego przyjaciel. Mimo iż nie darze wielką sympatią tych samochodów to rysunek sam w sobie mi sie podoba. Ostatnimi czasy troche odbiegłem od tego tematu, ale to nie ucieknie. Do rzeczy: a4, 5H-5B, ~20h. EDIT: usunąłem jedną z fotek, bo były dwie. - Skori
  22. VW Golf III

    Golf inaczej niż zawsze More: Mongrel Attack: A War Ready Boosted Golf - Speedhunters
×