Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'giulietta' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 38 wyników

  1. Międzynarodowy zlot RIAR z okazji 60-lecia Alfy Romeo Giulietta. Z okazji 60. urodzin Giulietty, RIAR (Registro Italiano Alfa Romeo - Włoski Rejestr Alfy Romeo) organizuje spektakularny, międzynarodowy zlot dedykowany temu modelowi. Alfa Romeo Giulietta to ikona, bardzo ważny model dla historii marki Alfa Romeo, będący jednocześnie symbolem włoskiego odrodzenia w okresie powojennym. Wydarzenie odbędzie się w dniach od 26 do 28 września br., nad Jeziorem Garda i w okolicach Mantui, w szczególności w Castel d’Ario, miejscu urodzenia legendarnego kierowcy wyścigowego Tazio Nuvolari, i Veronie, mieście „Romea i Julii”. W zlocie weźmie udział około 60 samochodów Giulietta, reprezentujących wszystkie wyprodukowane wersje i pochodzących z różnych krajów: od „założyciela rodu”, czyli modelu „Sprint” po „Sprint Veloce”, od limuzyny po wersje wyposażenia z pakietem TI, od „Spidera” po „Sprint Speciale” aż po najbardziej wyścigowy model „SZ”. W imprezie wezmą również udział dwa samochody udostępnione przez Muzeum Alfy Romeo: Giulietta SZ z roku 1960, jedna z najbardziej wyszukanych i jednocześnie najbardziej sportowych wersji z charakterystycznym „ściętym tyłem", oraz prototyp „750 Competizione” z roku 1955, wyścigowa „barchetta", która została wyprodukowana w jednym egzemplarzu i wyposażona w silnik o konstrukcji dwuwałowej pochodzący z Giulietty. W celu podkreślenia wspólnego motywu łączącego modele z przeszłości z tymi produkowanym aktualnie, tym samochodom o ogromnej wartości towarzyszyć będą Alfy Romeo Giulietty i MiTo, modele wyróżniające się stylem i charakterem, stanowiące doskonałe połączenie stylu Made in Italy, kompaktowych silników i rewelacyjnych osiągów, właściwego stosunku ciężaru do mocy i parametrów technicznych „made in Alfa Romeo" gwarantujących przyjemność czerpaną z jazdy. Publiczność, która weźmie udział w zlocie, będzie mogła podziwiać dwa egzemplarze Alfy Romeo 4C, współczesnej ikony marki, która stanowi kwintesencję sportowego charakteru wpisanego w „DNA" Alfy Romeo: niesamowite osiągi i doskonałość techniczna ukierunkowane na zapewnienie maksymalnej przyjemności czerpanej z jazdy połączone z zapierającym dech stylem. RIAR, stowarzyszenie non-profit, oficjalnie uznane przez brand Alfa Romeo od ponad 50 lat organizuje ważne imprezy we Włoszech i zagranicą, od Japonii po USA, z wykorzystaniem najbardziej charakterystycznych i znaczących modeli Alfy Romeo, które stanowią prawdziwe świadectwo fascynującej historii i dorobku tej marki. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Alfa Romeo Giulietta MY 2014 i Alfa Romeo MiTo MY 2014: pasja odnowiona. -Giulietta: nowy silnik 2.0 JTDM2 o mocy 150 KM i momencie obrotowym 380 Nm, nowy system infotainment Uconnect z 5- lub 6,5-calowym ekranem dotykowym Radionav, nowe wystroje wnętrza, nowy grill i trzy nowe kolory nadwozia. -MiTo: nowy silnik 0.9 Turbo TwinAir o mocy 105 KM, nowa chromowana osłona chłodnicy, nowe wnętrza i nowy system Uconnect z systemem nawigacji i kolorowym 5-calowym ekranem dotykowym. -Alfa Romeo przedstawia kolejną odsłonę znanych w Europie modeli. Zmiany w stylistyce nadwozia i wnętrz, wyposażeniu oraz gamie silnikowej dla niższego zużycia paliwa, poprawy komfortu i prezentacji nowych rozwiązań technologicznych. -Zrodzone z pasji twórców Alfy Romeo, wyznawanej przez więcej niż milion fanów tej marki na świecie od ponad stu lat. Nowa Giulietta MY 2014 i nowa MiTo MY 2014 to w swoich segmentach ekspresja autentycznych wartości marki: włoski styl, osiągi i doskonałość inżynierii pod kątem maksymalnej przyjemności i bezpieczeństwa z jazdy. Samochody Alfa Romeo były od początku dedykowane tym, którzy zamiast koncepcji „praktycznego środka transportu” oczekiwali autentycznych emocji. Wszystko to w Alfie Romeo sprowadza się do jednego słowa: pasja. To siła, która od ponad stu lat, każdego dnia, inspiruje i kieruje pracę projektantów i inżynierów. I ta sama pasja rozpala niezliczoną rzeszę fanów rozsianych po całym świecie, od Południowej Afryki aż po Japonię, od Sri Lanki po Argentynę. To także ponad 350 fanklubów Alfy Romeo i milion fanów zarejestrowanych na oficjalnych stronach Alfy Romeo na Facebooku. A to jeszcze nie wszystko: na hasło “Alfa Romeo” – Google wyświetla ponad 64 miliony zdjęć, ilustracji i obrazów. Liczby te potwierdzają autentyczną i wspólną pasję, która zrodziła się z niezwykłej spuścizny intelektualnej i technologicznej, pozwalającej zapisać najważniejsze karty historii motoryzacji – i na nowo interpretowanej wraz z pojawieniem się każdego nowego modelu Alfy Romeo. Nowa Giulietta MY 2014 i MiTo MY 2014 nie stanowią tu wyjątku, zaznaczając swą obecność w odpowiednich segmentach rynkowych za sprawą alchemii wspaniałego stylu, siły kompaktowego napędu, proporcji mocy do masy oraz unikalnych rozwiązań technologicznych, ukierunkowanych na czystą przyjemność z jazdy. Kluczowy model Giulietta wykreował Alfę Romeo na lidera ważnego segmentu rynkowego w Europie, udowadniając wszystkim, że samochód „mocny” może również znaczyć „oszczędny”, a „elegancki” być „komfortowy”, a „kompaktowy” jest pełen „wdzięku”. To właśnie dlatego Giulietta zdobyła nie mniej niż 22 nagrody i od momentu wprowadzenia na rynek w połowie 2010 roku do dnia dzisiejszego, nabywców znalazło 224.000 egzemplarzy. Poza tym, przez cały 2012 rok model znajdował się na liście „Top Ten” najlepiej sprzedających się samochodów we Włoszech. Również i model MiTo został entuzjastycznie przyjęty przez publiczność, przede wszystkim przez nową generację Alfistów – młodą klientelę, która dzięki niemu mogła spełnić swoje marzenie: kupić sportowy samochód, bezpieczny i wyróżniający się stylem, rozwiązaniami technologicznymi – a oferowany po przystępnej cenie. Jednoczesne nacisk na obniżenie zużycia paliwa i emisję spalin, właściwości dynamiczne oraz niewielkie wymiary uczyniły z modelu MiTo atrakcyjną propozycję również dla starszych klientów, w kontekście obecnego trendu motoryzacji, który najwyraźniej premiuje tendencję do downsizingu. Nowe wcielenie modeli Giulietta i MiTo potwierdza więc „pasję Alfy Romeo”, którą Orazio Satta Puliga (1910-1974), jeden z największych projektantów marki, przedstawiał następująco: «Alfa Romeo to nie jest zwykła fabryka samochodów, a jej auta są czymś więcej niż pojazdami budowanymi w konwencjonalny sposób, albowiem uwielbienie dla środka transportu to rodzaj uzależnienia. To styl życia i wyjątkowy sposób tworzenia pojazdu silnikowego. Coś, co nie podlega znanym definicjom. Jej elementy są jak irracjonalne cechy duszy ludzkiej, których nie da się wyjaśnić w logiczny sposób». Alfa Romeo Giulietta MY 2014. Aby utrzymać wiodącą rolę w swoim segmencie, nowa Alfa Romeo Giulietta Model Year 2014 oferuje istotne zmiany, począwszy od nowego silnika wysokoprężnego 2.0 MultiJet drugiej generacji o mocy 150 KM. Silnik jest wyposażony w turbosprężarkę o niskiej bezwładności, której wydajność i szybkość reakcji pozwala już w dolnym zakresie obrotów uzyskać najwyższy moment obrotowy w tej kategorii – 380 Nm przy 1750 obr/min. Pozwala to uzyskać doskonałe osiągi – maksymalną prędkość 210 km/h i przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 8,8 sekundy. Wszystko to przy oszczędnym zużyciu paliwa oraz niskiej emisji spalin w cyklu mieszanym - odpowiednio 4,2 l/100 km i zaledwie 110 g/km CO2. Również i stylistycznie Giulietta MY 2014 została odświeżona poprzez wprowadzenie nowego grilla, nowej chromowanej oprawy lamp przeciwmgielnych oraz nowych wzorów felg aluminiowych o rozmiarach 16-, 17- i 18-cali. Dodatkowo gama kolorystyczna wzbogaciła się o trzy nowe kolory metalizowane: biały Moonlight Pearl, niebieski Anodizzato Blue i brązowy Bronze. Zmiany wnętrza obejmują nowy kształt kierownicy, nowe wyprofilowane siedzenia przednie, jeszcze lepiej dopasowane do podróżujących oraz zapewniające lepsze „trzymanie” na zakrętach, a także nowe wykończenie deski rozdzielczej, paneli drzwi oraz klamek. Wśród nowości technologicznych wymienić należy nowy system multimedialny Uconnect z 5- lub 6,5-calowym ekranem dotykowym wbudowanym w deskę rozdzielczą. Obydwa systemy wyposażone są w interfejs Bluethooth, gniazdo Aux-In, port USB oraz sterowanie głosowe, a dla opcji wyposażonej w 6,5-calową nawigację satelitarną dostępne są mapy 3D z progresywnym wyznaczaniem trasy przejazdu oraz funkcję „One Step Voice Entry Destination” do łatwego wprowadzania adresu miejsca docelowego przy pomocy komend głosowych. Systemy te są owocem współpracy z najlepszymi producentami w tej branży – Harman i Here Auto dla nawigacji Uconnect 6,5” oraz Continental w przypadku UConnect 5”. W Polsce gama nowej Giulietty MY 2014 składa się obecnie z 5 poziomów, uzależnionych od standardu wyposażenia. Gamę zaczyna najtańsza wersja Impression (już za 67 900 zł), następnie Progression, Distinctive, Exclusive i Quadrifoglio Verde. Dostępne wersje silnikowe to: benzyna 1.4 TB o mocy 105 KM, 1.4 TB o mocy 120 KM , 1.4 MultiAir o mocy 170 KM dostępny również z automatyczną skrzynią biegów Alfa TCT oraz 1750 TBi o mocy 235 KM oraz turbodiesle 1.6 JTDM o mocy 105 KM, nowość 2.0 JTDM 2 o mocy 150 KM, a gamę zamyka najmocniejsza jednostka wysokoprężna 2.0 JTDM o mocy 170 KM dostępna również z automatyczna skrzynia biegów Alfa TCT. Alfa Romeo MiTo Model Year 2014. MiTo MY 2014 również odświeża swój wizerunek samochodu zaawansowanego technologicznie, utrzymując pozycję kompaktowego sportowego samochodu, zdolnego zdobyć klientów poszukujących włoskiego stylu i doskonałości technicznej, łącząc jednocześnie przyjemność z jazdy z poczuciem pełnego bezpieczeństwa. Prominentnym akcentem nadwozia jest nowa, chromowana osłona chłodnicy, nowy kolor karoserii Antracite Grey oraz połyskliwe oprawy świateł przednich. Wystrój wnętrza jest jeszcze bardziej wyrafinowany za sprawą czterech kombinacji kolorystyczno-wzorniczych tapicerki i trzech nowych wersji deski rozdzielczej ze specjalnym wykończeniem w zależności od poziomu wyposażenia. Wśród jednostek napędowych nowością jest zaskakujący „temperamentem” silnik benzynowy 0.9 Turbo TwinAir o mocy 105 KM (72 kW) przy 5500 obr/min i maksymalnym momencie obrotowym 145 Nm przy 2000 obr/min wyróżniający się niskim poziomem zużycia paliwa i emisji CO2. A wszystko to bez uszczerbku dla osiągów: maksymalna prędkość 184 km/h i przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 11,4 sekundy, nie wspominając o mocy właściwej niemal 120 KM/z litra pojemności skokowej – wartości dorównującej silnikom o charakterystyce sportowej. W Alfie MiTo MY 2014 debiutuje też system Uconnect z kolorowym 5-calowym ekranem dotykowym firmy Continental a dostępnym również z nawigacją TomTom. Wystarczy więc jedno dotknięcie ekranu, aby ściągać i słuchać dobrej muzyki i aby podróżować w rytmie rock&rolla. Nie przez przypadek od 2008 roku MiTo jest gwiazdą kampanii komunikacyjnych Alfa Romeo przy okazji koncertów, imprez, DJ-setów, wystaw oraz liczących się eventów, sponsorowanych przez markę. W Polsce oferta modelowa MiTo MY 2014 składa się obecnie z 4 poziomów wyposażenia – Impression, Progression, Distinctive i Quadrifoglio Verde, 10 kolorów nadwozi i 10 różnych wzorów felg aluminiowych. Zależnie od wersji, do wyboru klienta znajduje się szeroka gama oszczędnych, niezawodnych i ekologicznych jednostek napędowych: 5 silników benzynowych o różnych mocach: 1.4 o mocy 70 KM lub 78 KM, 135-konny 1.4 MultiAir Turbo (dostępny zarówno z manualną lub automatyczną skrzynią biegów Alfa TCT), 170-konny 1.4 MultiAir Turbo i nowy silnik Turbo TwinAir 0,9 o mocy 105 KM. MiTo MY 2014 dostępne jest również z silnikiem wysokoprężnym 1.3 JTDM o mocy 85 KM. Alfa Romeo Giulietta MY 2014. -Nowy silnik 2.0 JTDM 2 o mocy 150 KM i momencie obrotowym 380 Nm. -Nowy system infotainment Uconnect z 5-calowym wyświetlaczem dotykowym lub nawigacją 6.5” również dostępna z dotykowym wyświetlaczem. Nowa atrapa chłodnicy (grill), chromowane oprawy lamp przeciwmgielnych i nowe wzory felg ze stopów lekkich o średnicy 16-, 17- oraz 18 cali. -Nowe metalizowane kolory nadwozia: Moonlight Pearl, Anodizzato Blue i Bronze. -Pogłębione fotele z nowym obiciem, nowy kształt kierownicy, nowe wykończenie deski rozdzielczej oraz nowe obicia bocznych paneli drzwi. Nowe, praktyczne schowki na podręczne przedmioty i drobiazgi. -Dostępna u autoryzowanych dealerów Alfa Romeo już od października 2013. Odświeżona stylistycznie, wyposażona w nowe jednostki napędowe i technologie, aby utrzymać swą gwiazdorską rolę. Najnowsza Alfa Romeo Giulietta MY 2014 ma za zadanie umocnić mocną pozycje modelu na rynku i osiągnąć jeszcze lepsze wyniki sprzedaży: od połowy 2010 roku do dzisiaj łączna liczba zamówień z całego świata przekroczyła już 224.000 egzemplarzy. Nowy silnik wysokoprężny 2.0 JTDM 2 o mocy 150 KM. Turbodiesel 2.0 JTDM 2 o mocy 150 KM to istotna nowość w gamie MY 2014. System wtryskowy drugiej generacji MultiJet optymalizuje procesy spalania we wszystkich warunkach eksploatacji, powodując jednocześnie spadek poziomu zużycia paliwa i ogólnej głośności pracy silnika. Zastosowanie niewielkiej turbosprężarki pozwala osiągnąć najwyższy w tym segmencie moment obrotowy przy niskiej prędkości obrotowej (380 Nm przy 1750 obr/min) i maksymalną elastyczność zespołu napędowego. Lecz nie tylko. Tak wyposażona Alfa Romeo Giulietta MY 2014 może poszczycić się znakomitymi osiągami: prędkość maksymalna 210 km/h, przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zaledwie w 8,8 sekundy, zużycie paliwa 4,2 l/100 km i poziom emisji CO2 110 g/km w cyklu mieszanym. Sercem jednostki 2.0 JTDM2 Giulietty MY 2014 jest bez wątpienia system wtryskowy Common Rail, oparty o innowacyjne wtryskiwacze, zdolne do precyzyjnego wtrysku paliwa w krótkich i elastycznych odstępach czasowych dzięki specjalnie zestrojonym zaworom elektrohydraulicznym. Umożliwia to wykonanie nawet 8 wtrysków paliwa podczas jednego cyklu pracy, zapewniając dalszą optymalizację procesów spalania w postaci kontroli profilu czasowego dwóch kolejnych wtrysków głównych (Injection Rate Shaping) a więc stałej modulacji zasilania cylindrów. Jest to skuteczny sposób na znaczne wyciszenie hałasów pracy silnika i obniżenie emisji cząstek stałych oraz tlenków azotu (NOx) do atmosfery. Same wtryskiwacze są bardziej niezawodne dzięki uproszczeniu konstrukcji i redukcji liczby komponentów o 40 procent. Nowy system infotainment Uconnect z 5-calowym ekranem dotykowym lub nawigacją 6,5”. Zaprojektowany z myślą o ułatwieniu prowadzenia i doskonale zintegrowany z konstrukcją samochodu, innowacyjny system multimedialny Uconnect dostępny jest z 5-calowym ekranem dotykowym lub ekranem 6,5-calowym dla opcji z nawigacją GPS, dodatkowo umożliwia sterowanie urządzeniami multimedialnymi za pomocą komend głosowych. Obydwa systemy zostały wykonane przy współpracy najlepszych producentów w tej branży, firmy Harman i Here Auto - nawigacja szerokoekranowa z dotykowym wyświetlaczem 6,5” UConnectNav oraz Continental w przypadku systemu UConnect 5”. W zależności od aktualnej oferty rynkowej, system Uconnect umożliwia dostęp do wszystkich najważniejszych funkcji – w tym radia analogowego i cyfrowego (DAB) oraz źródeł multimedialnych (odtwarzacze MP3/4, iPod, iPhone, smartfony) za pośrednictwem portu USB lub przyłącza AUX. System Uconnect obejmuje także zaawansowany interfejs Bluetooth, przydatny do obsługi dodatkowych funkcji, takich jak zarządzanie rozmowami przez telefon komórkowy i przetwarzanie wiadomości tekstowych SMS na komunikaty głosowe czy Audio Streaming, a więc reprodukcję internetowych stacji radiowych bezpośrednio ze smartfona poprzez pokładowy system audio. Nawigacja UconectNav dostępna jest z 6,5-calowym ekranem dotykowym, gdzie kierowca Giulietty MY 2014 korzystać może z map trójwymiarowych (3D) i progresywnym wyznaczaniem trasy przejazdu albo funkcji „One Step Voice entry Destination”, pozwalającej łatwo wprowadzać adresy miejsc docelowych przy pomocy komend głosowych. Wersja UconnectNav z ekranem 6,5-calowym dostarczana jest przez znaną firmę Harman, która projektuje, produkuje i oferuje bogatą gamę rozwiązań audio dla sektora samochodowego, nabywców indywidualnych oraz firm, w oparciu o 15 wiodących marek, m.in. AKG, Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon i Mark Levinson. Ciesząca się uznaniem firma Harman wspiera również profesjonalnych artystów. W systemy infotainment i audio marki Harman wyposażonych jest ponad 25 milionów pojazdów na drogach całego świata. Nowy system infotainment Uconnect dostępny jest w całej gamie modelowej Alfa Romeo Giulietty MY 2014. Nadwozie. Moonlight Pearl, Anodizzato Blue i Bronze to trzy nowe kolory metalizowane podnoszące wizualnie dynamikę nadwozia samochodu, który w sposób wzorcowy łączy w sobie ducha sportu i rasową elegancję. Wizerunkowemu odświeżeniu przedniej części pojazdu służy nowy grill atrapy chłodnicy i chromowana oprawa lamp przeciwmgielnych. To „punkt startowy” designu całego samochodu, by energetyczną osobowość powiązać z autentyczną wytwornością formy. Pod kątem maksymalizacji bezpieczeństwa czynnego, reflektory wyposażone są w światła LED do jazdy dziennej (DRL) oraz czujnik zmierzchu. Innowacyjne światła tylne również korzystają z technologii LED nie tylko ze względów stylistycznych, ale i bezpieczeństwa prewencyjnego. Atrakcyjności wyglądu nowej Giulietty dopełniają trzy nowe wzory felg ze stopów, dostępne w rozmach 16, 17 i 18 cali. Kształt okien bocznych przywodzi na myśl styl coupé, podkreślając dynamizm i płynność bryły karoserii – również za sprawą ukrytych klamek drzwi tylnych. Boczne przetłoczenia nadwozia wraz z czystą linią biegnącą ku przodowi – akcentują smukłość i finezję stylistyki krawędzi nadwozia. Wnętrze. Dbałość o szczegóły oraz materiały wysokiej jakości „w służbie” doskonałej ekspresji włoskiego smaku i stylu. Uwagę zwracają nowe wykończenie bocznych paneli drzwi wraz z klamkami oraz nowe dekoracyjne szczegóły widoczne na konsoli centralnej i tablicy przyrządów. Wszystkie elementy pokryto jednolitym, rysoodpornym lakierem, zachowując homogeniczność kolorystyki i materiałów wykończeniowych. Efektem jest wnętrze najwyższej jakości, które otacza pasażerów atmosferą ciepła i przytulności. Poczucie „pokładowej” wygody i komfortu pogłębiają nowe siedzenia i także nowy design kierownicy. Wersja Quadrifoglio Verde wyposażona jest w specjalne sportowe fotele obite czarną skórą i Alcantarą z kontrastującymi przeszyciami oraz wgrzewanym logo na oparciu (siedzenia te dostępne są również w pakiecie Sportiva QV line). Wersje Impression i Progression otrzymały tapicerkę materiałową w barwie czarno-grafitowej, natomiast w wersji Distinctive – nabywca ma do wyboru dwie kombinacje kolorystyczne wnętrza: czarna/tabakowa lub antracytowo-grafitowa. W nowej wersji Exclusive oferowana jest tapicerka skórzano-materiałowa w kolorze czarnym/grafitowym lub tabakowym/grafitowym. Opcjonalnie dostępna jest tapicerka skórzana w odcieniu czerwieni, brązu lub czerni. Sportowa linia i nowy wygląd grilla Alfa Romeo znajduje swoiste „odbicie” w nowym kształcie kierownicy urozmaiconej insertem z aluminium oraz przeszyciami w kolorze czarnym, białym lub czerwonym (w zależności od wersji wyposażeniowej oraz w wykończeniu siedzeń ze szlachetnej skóry, w konstrukcji których zastosowano specjalne tworzywo spienione, zapewniające pewność i komfort pozycji pasażera. Także po otwarciu klapy tylnej zauważyć można nowe, czarne wykończenie obejmujące całość przestrzeni bagażowej (podłogi, boków i oparć kanapy). Listę zmian we wnętrzu Giulietty MY 2014 dopełnia schowek po lewej stronie kolumny kierowniczej oraz wygodniejsza lokalizacja portu USB – obok selektora DNA „u stóp” konsoli środkowej. Przyjemność z jazdy. Giulietta zajmuje szczególne miejsce w historii najlepszych modeli Alfy Romeo, czerpiąc hojnie z tradycji dynamicznych osiągów i łącząc je z ekonomiką oraz wygodą użytkowania na co dzień. Sekret tkwi w stałym postępie technologicznym, którego kwintesencją jest dzisiejsza Giulietta. To także zasługa „kompaktowej” architektury z użyciem wysokowytrzymałych materiałów pozwalających na znaczącą redukcję masy – lecz także dwuzębatkowej (Dual Pinion) aktywnej przekładni kierowniczej w komplecie z wyrafinowaną konfiguracją zawieszenia (kolumny MacPherson z przodu i zaawansowany system Multilink z tyłu). Komfortowi i satysfakcji z jazdy sprzyja także system Alfa DNA – przystosowujący zachowanie pojazdu do różnorodnych warunków drogowych i nawyków prowadzenia. Nowa architektura Giulietty pozwala kompleksowo zintegrować poszczególne układy pojazdu pod kątem trzech trybów pracy (Dynamic, Normal i All Weather) ustawianych za pośrednictwem selektora Alfa DNA. System ten stanowi wyposażenie seryjne wszystkich wersji modelowych, a jego zadaniem jest odpowiednia modyfikacja parametrów działania silnika, skrzyni biegów, układu kierowniczego oraz elektronicznego mechanizmu różnicowego Q2 – w koordynacji z logiką elektronicznego systemu stabilizacji jazdy (ESC). Komfort, przestrzeń pasażerska i lepsze wygłuszenie wnętrza. Wyjątkowa jakość konstrukcji w każdej wersji wyposażeniowej z myślą o najwyższym komforcie podróżowania. A więc zdolność zawieszenia kół do absorpcji sił wzdłużnych i wstrząsów oraz wyrafinowane rozwiązania konstrukcyjne karoserii, nadkoli i przestrzeni ładunkowej to tajemnica niskiego poziomu hałasów i prawdziwej satysfakcji z jazdy Giuliettą MY 2014. Do mocnych stron należy także jakość materiałów wystroju wnętrza i ergonomia kabiny pasażerskiej. W sposób bezkompromisowy potraktowano także pojemność bagażnika, która dzięki regularnemu kształtowi i szerokości 1023 mm pomiędzy wnękami kół liczy 350 litrów, nie ustępując swoim głównym rywalom. Ekonomika eksploatacji: optymalne wyważenie osiągów, zużycia paliwa i emisji spalin. Najlepszym potwierdzeniem ekonomiki eksploatacyjnej Giulietty MY 2014 jest optymalne wyważenie jej osiągów w stosunku do zużycia paliwa – m.in. w efekcie zastosowania dwusprzęgłowej przekładni automatycznej Alfa TCT nowej generacji. Oprócz oszczędności paliwa i ogólnego komfortu prowadzenia, skrzynia ta umożliwia bardziej sportową jazdę niż automat z klasycznym konwerterem momentu obrotowego. Stąd też Alfa Romeo Giulietta MY 2014 napędzana 170-konnym silnikiem 1.4 TB MultiAir ze skrzynią TCT góruje nad konkurencją w swym segmencie, przewyższając i tak imponujące wartości w zakresie przyspieszenia od 0 do 100 km/h, oszczędności paliwa oraz poziomu emisji CO2 uzyskiwane przez wersję z manualną skrzynią przekładniową. Skrzynia TCT może pracować w trybie automatycznym lub sekwencyjnym, w którym zmiana biegów „w górę” i w dół” odbywa się ręcznie za pomocą manetek w kolumnie kierownicy. Do wyboru charakterystyki pojazdu pod względem komfortu, dynamiki osiągów i oszczędności paliwa służy unikalny system Alfa DNA. Bezpieczeństwo. Alfa Romeo Giulietta MY 2014 to jedna z najbezpieczniejszych konstrukcji w swej kategorii na przekór twierdzeniu, że zachowanie bezpieczeństwa wymaga obniżenia dynamiki osiągów pojazdu. Każda wersja posiada cały szereg standardowych elementów bezpieczeństwa, w tym sześć poduszek powietrznych, ESP, trójpunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami wstępnymi (na fotelach przednich) oraz aktywne zagłówki chroniące przed urazami szyjnymi w momencie uderzenia. Dodać to tego należy – także standardowe systemy - rzadko spotykane w tej kategorii pojazdów, m.in. unikalny system Alfa DNA z elektronicznie sterowanym mechanizmem różnicowym Q2, który celem uniknięcia podsterowności umożliwia przeniesienie mocy na zewnętrzne przednie koło w momencie pokonywania zakrętów – z korzyścią dla własności jezdnych i trakcyjnych, a więc bezpieczeństwa jazdy. Kolejnym systemem jest system DST, sygnalizujący kierowcy właściwy manewr w sytuacjach awaryjnych poprzez odpowiednie impulsy podawane na kierownicę. I wreszcie system Prefill, przyspieszający działanie hamulców w obliczu gwałtownego hamowania. Wszystko to sumuje się na niezwykle wysoki poziom bezpieczeństwa czynnego i biernego. Już od czasu swej premiery rynkowej Giulietta poszczycić się może pięciogwiazdkową klasyfikacją Euro NCAP, uzyskując m.in. wynik 97% za stopień ochrony pasażerów – jeden z najwyższych w tym segmencie pojazdów. Gama modelowa 2014. W Polsce Giulietta MY 2014 obejmuje pięć wersji wyposażenia (Impression, Progression, Distinctive, Exclusive i Qudrifoglio Verde), zapewniających każdemu nabywcy najwyższy poziom bezpieczeństwa, komfortu i satysfakcji z jazdy. Każda z wersji posiada w standardzie liczne elementy bezpieczeństwa czynnego i biernego. Do bogatego wyposażenia seryjnego wersji Impression należy zaliczyć m.in.: sześć poduszek powietrznych, system Alfa DNA - pozwala na wybór trybu jazdy w zależności od preferencji kierowcy i warunków drogowych (Dynamic-tryb sportowy, Normal-tryb ekonomiczny, All Weather-tryb ustawiony na bezpieczeństwo) - z elektronicznie sterowanym dyferencjałem Q2 i DST) oraz ESP (wraz z kontrolą trakcji ASR i wspomaganiem ruszania pod górę Hill Holder), klimatyzacja manualna, czujniki pomiaru ciśnienia w oponach oraz system Start&Stop, który włącza się automatycznie, kiedy samochód stoi np. w korku czy na światłach, a który można manualnie wyłączyć. Kolejna wersja Progression to idealny wybór dla amatorów wyższego komfortu i wyższej mocy – dodatkowo w stosunku do wersji Impression posiada: elektrycznie sterowane tylne szyby, podłokietnik z tyłu, 3 tylny zagłówek, Radio UConnect TM 5" (ekran dotykowy 5", zestaw głośnomówiący Bluetooth, odczyt wiadomości SMS i funkcja strumieniowego odtwarzania dźwięku, sterowanie głosem, odtwarzacz MP3 z portem USB i wejściem AUX, przyciski sterowania radiem i telefonem umiejscowione na ramiach kierownicy, dzięki którym kierowca nie potrzebuje odrywać rąk podczas jazdy z kierownicy, zapewniając sobie i pasażerom większe bezpieczeństwo. Dostępna jest z silnikiem o mocy 120 KM (silnik benzynowy) i ekonomicznym silnikiem wysokoprężnym 1.6 JTDM o mocy 105 KM. Nabywca wersji Distinctive otrzymuje dodatkowo 16-calowe felgi ze stopów lekkich, światła przeciwmgielne, automatyczną klimatyzację dwustrefową, podłokietnik przedni między siedzeniami, kieszenie w oparciach przednich foteli, tempomat, wykończenie sportowe zegarów, obramowania bocznych szyb w kolorze chromowanym, pakiet widoczność zawierający elektrycznie regulowane i składane lusterka zewnętrzne, samościemniające się lusterko zewnętrzne, szyba przednia z przyciemnionym pasem przeciwsłonecznym i czujnikiem deszczu i zmierzchu, panel deski rozdzielczej w kolorze szarym, nawiewy powietrza na tylna kanapę, chłodzenie schowka. Najbogatsza pod względem komfortu i wyposażenia wersja Exclusive oferuje dodatkowo w stosunku do wersji Distinctive: eksluzywna tapicerkę skórzano-materiałową, 17-calowe felgi ze stopów lekkich, czujnik deszczu, siedzenie pasażera z regulacja wysokości, czujniki parkowania tylne. Na szczycie gamy modelowej znajduje się 235-konna Giulietta 1750 TB Quadrifoglio Verde (z symbolem czterolistnej zielonej koniczynki) – legendarny symbol motoryzacji, który swą obecność zaznaczył na torach wyścigowych całego świata. Oferowana jest z najmocniejszym silnikiem 235 KM, a wersja wyróżnia się rasowo sportowym designem w połączeniu z 17-calowymi (w opcji 18-calowymi) felgami ze stopów lekkich, stanowi niezrównane w tym segmencie źródło satysfakcji z jazdy i zaskakuje niskim poziomem zużycia paliwa oraz emisji spalin w stosunku do rozwijanej mocy. Tak więc Giulietta reinterpretuje motyw „Quadrifoglio Verde” w nowoczesny sposób, łącząc ogromną przyjemność prowadzenia ze świadomością ekologiczną, niezbędną dla sportowego wyczynu w atmosferze poszanowania środowiska naturalnego. Pakiety wyposażenia. Pakiety: Style, Widoczność, Komfort, Lux, Premium, Business, Sport i QV Sportiva QV line - to lista dostępnych, specjalnych pakietów wyposażenia dla dalszej indywidualizacji Giulietty MY 2014, oferujących dodatkowe korzyści dla klienta zdecydowanego zakupić swoja wymarzoną Alfe Romeo Giulietta. Pakiet Sportiva QV line adresowany jest do klienta poszukującego samochodu o ekscytujących osiągach, bogatym najlepszym wyposażeniu i atrakcyjnym sportowym wyglądzie. Inspirowany legendą Quadrifoglio Verde, zestaw Sportiva QV line obejmuje: szyby tylne boczne przyciemnione, zawieszenie sportowe, aluminiowe nakładki na pedały i podnóżek kierowcy, aluminiowe listwy progowe z logo Sportiva QV-line, panel deski rozdzielczej wykonany z aluminium, obudowa lusterek bocznych w kolorze satynowym, zaciski hamulców o zwiększonych wymiarach lakierowane na czerwono, reflektory przednie z ciemnym wykończeniem, logo Sportiva QV-line, spojlery boczne zewnętrzne, felgi ze stopów lekkich 18", siedzenia wykonane z alcantary i ze skóry, kierownica skórzana sportowa obszyta zielona nicią. Akcesoria Mopar. Klient nowej Alfy Giulietta Model Year 2014 może jeszcze dalej indywidualizować swój samochód, wybierając wśród licznych i ekskluzywnych akcesoriów projektowanych przez Mopar (Dział akcesoriów i części zamiennych) we współpracy z Centrum Stylu Alfa Romeo. I tak, w ofercie dla pragnących podkreślenia „sportowego ducha” swego nowego samochodu znajdują się m.in. – tylny deflektor, spojlery progowe, spojler tylny z włókna węglowego, podwójna i pogrubiona końcówka wydechu, sportowe nakładki pedałów oraz podświetlane nakładki progowe. Dodatkowo producent Mopar proponuje eleganckie, 18-calowe polerowane lub „turbinowe” felgi ze stopów lekkich (odpowiednio z ciemnym lub białym wykończeniem), dywaniki „Giulietta” z czerwonymi przeszyciami, pięć wariantów gałki lewarka zmiany biegów (włókno węglowe, jasno-czerwony Competizione, niebieski, czarny i czerwony) oraz obudowy lusterek zewnętrznych w odcieniach czerni karbonowej, grafitu a także chromowane błyszczące lub matowe. Kolekcję dedykowaną nowej Alfie Giulietta MY 2014 uzupełniają: kapturki zaworowe (kół) z logo Alfa Romeo, aluminiowy korek wlewu paliwa, „organizer” przestrzeni ładunkowej, bagażnik dachowy uniwersalny, magnetyczny bagażnik na narty i aluminiowy bagażnik rowerowy. Wszystkie akcesoria komponują się doskonale ze stylem i charakterystyką techniczną Giulietty, stanowiąc źródło pomysłów indywidualizacji. I nie bez powodu produkty Mopar uważane są za wyjątkowe, ponieważ powstają w ścisłej współpracy z projektantami samochodów. Jest to bezpośrednia gwarancja najwyższej jakości i trwałości produktów, stanowiącej o integracji z danym pojazdem, albowiem tylko znając każdy szczegół i komponent jego konstrukcji można pokusić się o stworzenie idealnego produktu. Właśnie z tego powodu oryginalne części zamienne i akcesoria oferowane przez Mopar zachowują trwale swe cechy niezawodności, komfortu i przydatności na poziomie gwarantowanym dla wytwarzanych przez producenta samochodów. Alfa Romeo MiTo MY 2014. -Nowy 105-konny silnik 0.9 Turbo TwinAir liderem segmentu pod względem zużycia paliwa i poziomu emisji spalin. -Odświeżona stylizacja włoskiego designu i technicznej innowacji. - Nowa, chromowana atrapa chłodnicy, polerowana oprawa reflektorów i nowy kolor nadwozia Anthracite Grey. - Jeszcze bardziej wyrafinowany wystrój wnętrza: różne kombinacje kolorystyczne i nowe warianty deski rozdzielczej. -Nowy system multimedialny Uconnect z 5-calowym ekranem dotykowym, dostępny także z nawigacją GPS. -W standardzie: 7 poduszek powietrznych, Alfa Q2, ESC z funkcją Hill Holder i Alfa Dynamic Steering. Nowy 105-konny silnik 0.9 Turbo TwinAir. Sercem i prawdziwie mocną stroną każdego samochodu marki Alfa Romeo jest jego silnik. Alfa Romeo MiTo MY 2014 nie jest tutaj wyjątkiem: pod sportową „sylwetką o silnej osobowości” oferuje szeroką gamę doskonałych, technologicznie zaawansowanych i przyjaznych środowisku jednostek napędowych o znakomitych osiągach. Nie bez znaczenia jest też fakt, że silniki Alfa Romeo charakteryzuje niepowtarzalny, rasowy dźwięk wydechu, podkreślający wyjątkowy charakter pojazdu z poszanowaniem wszelkich uwarunkowań środowiskowych i homologacyjnych. Jedną z głównych nowości modelu MiTo MY 2014 jest nowy, 105-konny silnik 0.9 Turbo TwinAir o niespotykanie żywiołowym „temperamencie” i niskim zużyciu paliwa. Jednostka ta współpracuje z sześciostopniową przekładnią manualną, a ustawiona na trybie Dynamic systemu Alfa DNA rozwija moc 105 KM (72 kW) przy 5500 obr/min i maksymalny moment obrotowy 145 Nm przy 2000 obr/min (analogicznie ustawiona na tryb Natural, dbający o ekonomikę jazdy odpowiednio 105 KM przy 5750 obr/min oraz 120 Nm przy 1750 obr/min). Silnik Turbo TwinAir o mocy 105 KM jest ponadto „eco-friendly” – czyli przyjazny środowisku naturalnemu, o czym świadczy zaliczane do najniższych w klasie zużycie paliwa i poziom emisji CO2, odpowiednio 4,2 l/100 km i 99 g/km w cyklu mieszanym. Poziom emisji spalin jest w istocie tak niski, że już dziś odpowiada wymogom norm europejskich na rok 2020. Innymi słowy, 105-konny Turbo TwinAir to symbol komfortu, oszczędności kosztów eksploatacji i ekologii, który pod względem osiągów nikogo nie zanudzi: zapewnia prędkość maksymalną 184 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w czasie 11,4 sekundy – przy godnej podziwu mocy właściwej 120 KM z litra pojemności skokowej. Należy więc do najbardziej „usportowionych” silników dostępnych na rynku. Nowa rodzina jednostek TwinAir łączy koncepcję downsizingu (ograniczenia pojemności skokowej i masy) z zaawansowanymi technologiami, których przykładem jest wysokowydajna turbosprężarka, integracja kolektora wydechowego w głowicy cylindrów czy też nowatorski system sterowania zaworami dolotowymi MultiAir. Dzięki specjalnemu profilowi krzywki napędzającej zawory dolotowe MultiAir drugiej generacji optymalizuje wydajność termodynamiczną silnika poprzez modulację wewnętrznej recyrkulacji gazów wydechowych w komorze spalania. Nowy silnik 0.9 Turbo TwinAir 105 KM uzupełnia gamę jednostek napędowych, na którą składają się: turbodiesel 85-konny 1.3 JTDM (dostosowane do wymogów Euro 5+) oraz pięć silników benzynowych: 1.4 70-konny i 78-konny, 1.4 135-konny MultiAir Turbo (z przekładnią manualną lub automatyczną Alfa TCT) oraz 1.4 MultiAir Turbo o mocy 170 KM. Stylizacja. Nowa Alfa Romeo MiTo MY 2014 prezentuje odświeżoną technologicznie formę, zachowując przy tym zdecydowany image kompaktowego samochodu sportowego dla entuzjastów prawdziwie włoskiego stylu, dbałości o każdy szczegół wykonania oraz doskonałości technicznej pod kątem pełnego bezpieczeństwa jazdy. W gamie modelowej 2014 nie sposób przeoczyć istotnych zmian stylistycznych, m.in. całkowicie nowej atrapy chłodnicy w otoczeniu chromowanej ramki, nawiązującej wizualnie do „siostrzanej” Giulietty i wysmuklającej przód samochodu. Do nowości należy także grafitowy lakier karoserii Anthracite Grey oraz polerowana oprawa świateł głównych, dostępna we wszystkich wersjach modelowych. Również i wystrój wnętrza MiTo MY 2014 nabrał większego wyrafinowania za sprawą czterech nowych kombinacji kolorystyczno-wzorniczych tapicerki. Nabywca ma do wyboru dwa nowe wykończenia siedzeń z tkaniny Evoluzione (czarno/szary lub czarno/czerwony) dla wersji Distinctive, pakiet Sportiva QV line z nowymi sportowymi siedzeniami i białymi wstawkami (tylko dla Distinctive) oraz nową tapicerkę materiałową Heritage Black z elektrycznie wgrzewanym logo, plakietką Alfa Romeo dla wersji Quadrifoglio Verde. Zmiany nie ominęły również deski rozdzielczej: nowy, czarny design Street przeznaczony jest dla wersji Impression, Progression i pakietu QV Sportiva. W wersji Distinctive dostępne są dwa warianty Evoluzione w kolorystyce szaro-czarnej lub czarno-czerwonej. Infotainment. Potwierdzeniem roli „ambasadora nowoczesnych technologii”, jaką od początku pełni Alfa Romeo MiTo jest oferowany po raz pierwszy w MY 2014 system multimedialny firmy Continental, oparty na koncepcji platformy infotainment nowej generacji Uconnect. Dostępny również wraz ze zintegrowaną nawigacją GPS TomTom system ten wyposażony jest w 5-calowy ekran dotykowy, umożliwiający dostęp do wielu istotnych funkcji – w tym odbiornika radiowego oraz źródeł multimedialnych (odtwarzacze MP3/4, iPod, iPhone, smartfony) za pośrednictwem portu USB lub przyłącza AUX. Dzięki zaawansowanemu interfejsowi Bluetooth możliwa jest obsługa dodatkowych funkcji, takich jak zarządzanie rozmowami przez telefon komórkowy i przetwarzanie wiadomości tekstowych SMS na komunikaty głosowe (text-to-speech technology) czy Audio Streaming, a więc reprodukcja plików muzycznych oraz programu internetowych stacji radiowych bezpośrednio ze smartfona poprzez pokładowy system audio. Wybierając opcję ze zintegrowaną nawigacją TomTom GPS (sterowaną komendami głosowymi) można korzystać z dodatkowych funkcji, jak IQ Routes (kalkulacji optymalnej trasy przejazdu w oparciu o przeciętne prędkości ruchu) oraz aktualizacji danych w czasie rzeczywistym Infotraffic. Bezpieczeństwo. Alfa Romeo MiTo to samochód zaprojektowany i wykonany pod kątem najwyższych ocen w testach bezpieczeństwa biernego i czynnego, stąd też poszczycić się może statusem jednego z najbezpieczniejszych samochodów na rynku, o czym świadczy zdobycie pięciu prestiżowych gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP. Lista standardowego wyposażenia całej gamy modelowej nowej Alfy MiTo obejmuje najnowocześniejsze rozwiązania elektroniczne w zakresie nadzoru nad dynamiką pojazdu (od hamowania po kontrolę trakcji) w celu zwiększenia jej wartości granicznych. Systemy te mogą działać niezauważalnie dla kierowcy, zapewniając możliwie pełne bezpieczeństwo jazdy. Oprócz układu hamulcowego o wybitnej charakterystyce skuteczności, Alfa Romeo MiTo MY 2014 posiada jeden z najnowocześniejszych systemów przeciwblokowania kół ABS wraz z elektronicznym rozdziałem siły hamowania (EBD). Standardowym wyposażeniem jest także system elektronicznej stabilizacji (ESC) oraz system kontroli trakcji podczas przyspieszania (ASR), hydrauliczny system wspomagający hamowania awaryjnego (HBA), asystent ruszania pod górę (HILL HOLDER), system kontroli hamowania silnikiem (MSR) oraz optymalizacji hamowania na łuku (CBC). Ten zestaw wyposażenia uzupełnia system Alfa Q2, działający jak elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego oraz aktywny układ kierowniczy Alfa Active Steering, który przy pomocy impulsów na kierownicy wspomaga korygowanie nadsterowności podczas jazdy na podłożu o niskiej przyczepności. Dzięki nowoczesności rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa biernego, Alfa Romeo MiTo MY 2014 jest jednym z najbezpieczniejszych samochodów nie tylko w swoim segmencie, ale również wśród konkurencji na całym rynku motoryzacyjnym. Dla kompleksowej ochrony kierowcy i pasażerów zastosowano siedem poduszek powietrznych (z których dwie to wielostopniowe Multistage), system trójpunktowych pasów bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami napięcia, aktywne zagłówki typu „Anti Whiplash” foteli przednich, układ SBR (przypominający o zapięciu pasów), ikonki na ekranie komputera pokładowego informujące kierowcę o zapięciu wszystkich (tj. pięciu) pasów bezpieczeństwa oraz tylne światła LED poprawiające widoczność samochodu. Istotny udział w ochronie pasażerów MiTo należy do struktury nadwozia, pokrywy komory silnika, drzwi oraz wspornika tablicy przyrządów a także „bezpiecznych” foteli i kolumny kierownicy, składającej się teleskopowo w przypadku zderzenia. Gama modelowa 2014. Obecna gama MiTo MY 2014 obejmuje 4 poziomy wyposażenia – Impression, Progression, Distinctive i Quadrifoglio Verde, 10 kolorów nadwozia, w tym nowy grafitowy Grigio Antracite Grey. Szeroka możliwość personalizacji Alfa MiTo znajduje potwierdzenie w ofercie dziesięciu wzorów felg ze stopów lekkich, w tym nowych 15-calowych obręczy Silver Style dla wersji Impression. W zależności od wersji, klient ma do dyspozycji szeroką gamę niezawodnych, oszczędnych i przyjaznych środowisku naturalnemu jednostek silnikowych: 1.4 o mocy 70 KM, 1.4 o mocy 78 KM, 135-konnej 1.4 MultiAir Turbo (ze skrzynią biegów manualną lub automatyczną Alfa TCT), 1.4 MultiAir Turbo o mocy 170 KM, 105-konnej 0.9 Turbo TwinAir i 1.3 JTDM o mocy 85 KM. Bez względu na wybraną wersję wyposażenia czy silnikową, Alfa Romeo MiTo MY 2014 oferuje w standardzie niezwykle bogate wyposażenie pod względem bezpieczeństwa, obejmujące 7 poduszek powietrznych, system stabilizacji jazdy ESC, wspomaganie ruszania pod górę Hill Holder, układ przeciwblokowania kół ABS, kontrolę trakcji ASR, wspomaganie hamowania awaryjnego BA, kontrolę hamowania silnikiem MSR, optymalizacji hamowania na łuku CBC, mechanizm różnicowy Alfa Q2 oraz układ kierowniczy Alfa Dynamic Steering. Dla klienteli, pragnącej dodatkowo zindywidualizować wersje Distinctive dostępne są atrakcyjne pakiety, z dużą wartościa dla klienta: Sportiva QV line, Sport, Komfort, Lux i Business, łączące najczęściej wybierane elementy opcjonalne i akcesoria. Akcesoria Mopar. W ramach koncepcji „Performance, Comfort, Safety & Agility” Mopar i Alfa Romeo przygotowały dla MiTo MY 2014 specjalną kolekcję akcesoriów, m.in. „Sport Kit”, obejmujący spojlery progowe, przedni i tylny deflektor, spojler tylny oraz sportową końcówkę wydechu. Dalszą indywidualizację pojazdu umożliwia wybór trzech wzorów felg z lekkiego stopu o rozmiarze 16-, 17- lub 18 cali oraz trzech obudów lusterek zewnętrznych: Satin Chrome, Polished Chrome i Titanio Grey. Dla najbardziej wymagających klientów dostępne są dwa rodzaje nakładek progowych (podświetlane lub ze stali Inox z logo AR) oraz sportowe nakładki pedałów, a także dywaniki welurowe oraz gałka/mieszek lewarka skrzyni biegów pokryte skórą. Spokój i bezpieczeństwo podróży może zapewnić szeroka gama akcesoriów, m.in. foteliki dziecięce, alarmowe systemy przeciwkradzieżowe, dachowe bagażniki uniwersalne, siatki ładunkowe, haki holownicze, czujniki parkowania i śruby zabezpieczające kół. W ramach oferty infotainment, nabywca może wybrać zestaw głośnomówiący Bluetooth, adapter Media Player Blue&Me™ dla iPoda i iPhone’a oraz przedłużacz ze zwijaczem kabla USB/iPod dla wersji samochodu wyposażonych w system Blue&Me™. Znane z najwyższej jakości akcesoria Mopar komponują się doskonale ze stylem i charakterystyką techniczną nowej Alfy MiTo, stanowiąc źródło pomysłów indywidualizacji. Wszystkie modele Mito i Giulietta MY 2014 są dostępne w ramach promocji z 2-letnią gwarancja producenta i rozszerzoną gwarancja ubezpieczyciela bez limitu kilometrów w zależności od wersji od 1 roku do 3 lat. Źródło: Fiat Auto Poland
  3. Alfa Romeo Giulietta GTA otrzyma silnik z 4C? Skoro już mają niemal gotowy silnik, to czemu nie? Aczkolwiek wolałbym, żeby zaprezentowali następcę 159...
  4. Alfa Romeo Giulietta (2014)
  5. więcej -> CENY | Alfa Giulietta 2014 od 67 900 złotych, nowości na rynku samochodowym, park samochodowy w Polsce, park samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. Alfa Romeo Giulietta MY 2014 Nowy silnik 2.0 JTDM 2 o mocy 150 KM i momencie obrotowym 380 Nm Nowy system infotainment Uconnect z 5-calowym ekranem dotykowym lub nawigacją i dotykowym ekranem 6,5-calowym Nowa atrapa chłodnicy, chromowane oprawy lamp przeciwmgielnych i nowe felgi o średnicy 16-, 17- oraz 18 cali Nowe kolory nadwozia: Moonlight Pearl/biały, Anodizzato Blue/niebieski i Bronze/brązowy Pogłębione fotele z nowym wykończeniem, nowa kierownica i nowe akcenty wystroju tablicy przyrządów, boczków i klamek drzwiowych Nowe, praktyczne schowki na podręczne przedmioty i drobiazgi Dealerzy Alfa Romeo rozpoczęli przyjmowanie zamówień Cennik na rynku polskim. Zaledwie kilka dni temu debiutowała na Międzynarodowych Targach Samochodowych IAA we Frankfurcie, a już dziś można ją zamówić u polskich dealerów. Giulietta MY 2014 wchodzi na rynek ze znaczącymi modyfikacjami, które podkreślają wartość marki Alfa Romeo, większą liczbą wersji wyposażenia i nową, niższą ceną zaczynającą się już od 67 900 zł. Alfę Romeo Giulietta MY 2014 od poprzedniej serii wyróżnia nowy design grilla i świateł przeciwmgielnych oraz dodatkowe, metalizowane kolory: biały, niebieski i brązowy. Zmiany we wnętrzu objęły nowe koło kierownicy i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą, z której część przycisków została przeniesiona na środkową konsolę. Fotele zyskały nowy kształt, który zapewnia lepsze trzymanie kierowcy i pasażera, a także nowe, eleganckie tkaniny obiciowe i bogatszą kolorystykę. Przy wyborze skórzanej tapicerki panele drzwi i deski rozdzielczej utrzymane są w takich samych barwach. Dodatkowo, kierowca Giulietty MY 2014 ma do dyspozycji nowy system Infotainment z nawigacją VP3/4, radiem UConnect, audiostreamingiem, AUX/USB/SD Media Hub, zintegrowanym portem iPod i łączem bluetooth, obsługiwanym z kolorowego, dotykowego wyświetlacza w rozmiarze 5 lub 6,5 cala albo za pomocą zintegrowanych przycisków na kierowcy. Poprawione wyciszenie wnętrza zapewnia lepszą akustykę i podnosi komfort podróży. Giulietta na rok modelowy 2014 będzie posiadała aż pięć wersji wyposażenia. Pierwszą z nich stanowi nowowprowadzona wersja Impression z klimatyzacją, słynnym systemem zmiennych trybów jazdy Alfa D.N.A., który pozwala dostosować osiągi do stylu jazdy i potrzeb kierowcy w różnych warunkach pogodowych, z zapewniającym precyzję prowadzenia elektronicznym mechanizmem różnicowym Alfa Q2 i dynamicznym sterowaniem pojazdem VDC, dostępna w nowej, niższej cenie 67 900 zł. Następnie klient ma do wyboru znane z poprzedniej serii wersje Progression i Distinctive, doposażone na 2014 rok w bardziej zaawansowane radio UConnect 5” z przyciskami sterowania radiem i telefonem w kole kierownicy, czujnik pomiaru ciśnienia w oponach i elektrycznie podnoszone tylne szyby. Dodatkowo, Distinctive została wzbogacona o chłodzony schowek oraz pakiet “Widoczność” zawierający przyciemnianą szybę przednią z czujnikiem deszczu i zmierzchu, elektrycznie chowane lusterka zewnętrzne i elektrochromatyczne lusterko wsteczne. Całkowitą nowością na 2014 rok jest bogato wyposażona wersja Exclusive zawierająca komfortowe wyposażenie Distinctive uzupełnione o felgi ze stopów lekkich R17” Elegante z oponami 225/45, czujniki zapachów, wilgotności oraz czujniki parkowania tylnego i obicie ze skóry połączonej z tkaniną Elegante. Z kolei topowa wersja Quadrifoglio Verde, dostępna z “pełnym życia” silnikiem 1750 TBi 16v 235 KM, w serii 1 zyskała radio UConnect, czujniki parkowania przód/tył, obicie ze skóry połączonej z Alcantarą i skrzynię biegów TCT. Ta ostatnia stanowi nowatorski, automatyczny układ przeniesienia napędu z dwoma suchymi sprzęgłami, złożony z dwóch równoległych przekładni, który umożliwia włączenie drugiej, gdy pierwsza nadal pracuje. Alfa TCT zapewnia nie tylko odczuwalnie większy komfort i bardziej sportową jazdę, ale również mniejsze spalanie. Stałą cechą wszystkich wersji wyposażenia są takie same, najwyższej jakości systemy bezpieczeństwa, obejmujące m.in. specjalną platformę, na której bazuje konstrukcja pojazdu, 6 poduszek powietrznych i trzypunktowe pasy z podwójnymi napinaczami i ogranicznikami napięcia. To dzięki nim Giulietta w roku premiery została uznana przez niezależny instytut Euro NCAP za najbezpieczniejszy europejski samochód kompaktowy i obecnie, po trzech latach, zajmuje trzecią pozycję w klasie małe auta rodzinne. Alfa Romeo Giulietta MY 2014 zależnie od wersji jest dostępna do wyboru z jednym z udoskonalonych technicznie silników benzynowych: 1.4 TB 16v 105 KM, 1.4 TB 16v 120 KM, 1.4 TB MultiAir 16v 170 KM z opcjonalną automatyczną skrzynią Alfa TCT, wyposażonymi w system Start&Stop, ze wspomnianą, rewolucyjną jednostką napędową Quadrifolgio Verde 1750 TBi 16v 235 KM TCT, a także z trzema Dieslami: 1.6 JTDM 16v 105 KM, 2.0 JTDM 16v 150 KM i 2.0 JTDM 16v 170 KM również z systemem Start&Stop i dodatkowo Alfa TCT dla wersji 170-konnej. Źródło: Fiat Auto Poland
  7. Alfa Romeo Giulietta (2014)
  8. więcej -> NOWOŚĆ | Nadchodzi Alfa Giulietta 2014, najnowsze modele samochodów, park samochodowy w Polsce, rynek nowych samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. Alfa Romeo Giulietta Collezione - kolejna edycja specjalna Namnożyło się tych edycji specjalnych... Ale Giulietty na drogach prawie nie widać - a szkoda, bo to jeden z najładniejszych kompaktów
  10. Alfa Romeo Giulietta nową gwiazdą „Szybkich i Wściekłych 6”. - 7 maja w Londynie odbędzie się światowa premiera szóstej części „Szybkich i Wściekłych”. - Kompaktowa Alfa Romeo „główną” gwiazdą jednej z najbardziej emocjonujących scen filmu. - Wielkie wyzwania, adrenalina i wysokie osiągi: te same ujęcia wykorzystano w widowiskowym telewizyjnym spocie reklamowym emitowanym w całej Europie. - Odpowiednio zmodyfikowane do potrzeb hitu kinowego samochody Giulietta, wykorzystane podczas kręcenia zdjęć, wróciły do Włoch kilka dni temu na wyjątkową sesję zdjęciową. Nowa gwiazda kina międzynarodowego i bohaterka niezwykłej kampanii reklamowej: to kompaktowa Alfa Romeo Giulietta, która „zagrała” w najnowszym odcinku „Szybkich i Wściekłych”, którego światowa premiera odbędzie się 7 maja w Londynie. Film wejdzie na ekrany kin na całym świecie od 22 maja. Szósta opowieść odnoszącej ogromne sukcesy serii to film w reżyserii Justina Lin, w którym główne role grają: Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson, Jordana Brewster, Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson, Sung Kang, Gal Gadot, Chris “Ludacris” Bridges, Luke Evans, Elsa Pataky i Gina Carano. To właśnie Londyn został wybrany na miejsce akcji „Szybkich i Wściekłych 6” – po raz pierwszy film tej serii jest kręcony w Europie – i tam rozgrywa się jedna z najbardziej ekscytujących scen: niesamowity pościg, w którym widzimy bohaterów filmu za kierownicą Alfy Romeo Giulietta. Najpierw samochód „wysiada” z ogromnego samolotu cargo Antonov w fazie startu, potem stara się zatrzymać rozbieg samolotu w zapierającym dech pościgu. Ostatecznie wygrywa Giulietta, która dzięki wybitnym osiągom modelu i odwadze dwóch głównych bohaterów, sprawia że samolot gwałtownie rozbija się na pasie startowym. Cała scena była kręcona wykorzystując samochody Alfa Romeo Giulietta odpowiednio zmodyfikowane, zarówno jeżeli chodzi o wnętrze, jak i nadwozie. Po powrocie do Włoch, samochody uszkodzone podczas ujęć były bohaterami niezwykłej sesji zdjęciowej, opowiadającej, co dokładnie wydarzyło się na planie filmu wywołującego sporą dawkę adrenaliny. Dodatkowo, te same sceny niezwykłego pościgu na pasie startowym zostały wykorzystane w nowym spocie reklamowym samochodu Giulietta, emitowanym obecnie na antenie głównych włoskich stacji telewizyjnych, a wkrótce również w pozostałych krajach. To prawdziwy trailer, promujący zarówno wejście filmu „Szybcy i Wściekli 6” na ekrany kin, jak i model odnoszący ogromne sukcesy na całym świecie: od momentu wprowadzenia na rynek w maju 2010 do dzisiaj, na całym świecie złożono zamówienia na ponad 192.000 egzemplarzy Alfy Romeo Giulietta. Od momentu rozpoczęcia zbierania zamówień do chwili obecnej, zamówienia na wersję wyposażoną w innowacyjną automatyczną skrzynię biegów Alfa TCT w stosunku do łącznego mix europejskiego modelu Giulietta wynoszą 13% - z perspektywą ogromnego sukcesu sprzedaży na przyszłość. Tajemnica tego sukcesu tkwi w znakomitym stosunku osiągów do poziomu zużycia paliwa zapewnionym przez innowacyjną automatyczną skrzynię biegów, dzięki której samochód osiąga doskonałe wyniki w segmencie, ulepszając już i tak imponujące standardy ustanowione w wersji z manualną skrzynią biegów. W przypadku obu wersji silnikowych, jednostki 1.4 TB MultiAir o mocy 170 KM i jednostki 2.0 JTDM o mocy 170 KM, które mogą być połączone ze skrzynią biegów TCT - w stosunku do odpowiadającej im wersji z manualną skrzynią biegów, przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zostało polepszone, przy równoczesnym zmniejszeniu poziomu emisji CO2. Giulietta w wersji 170 KM TCT 1.4 TB MultiAir osiąga prędkość maksymalną 218 km/h, a przyśpieszenie od 0 do 100km/h zaledwie w 7,7 sekundy. Nawet przy tak doskonałych osiągach, poziom zużycia paliwa i emisji spalin jest niebywale niski i wynosi odpowiednio 5,2 l/100km w cyklu mieszanym i 121 g CO2/km. Wyniki zarejestrowane przez model z silnikiem diesla 2.0 JTDM o mocy 170 KM również są najlepsze w klasie. Rzeczywiście, w porównaniu z taką samą wersją z manualną skrzynią biegów, przyśpieszenie od 0 do 100 km/h następuje w zaledwie 7,9 sekund, zamiast poprzednich 8,0 sekund, zużycie paliwa w cyklu mieszanym spadło z 4,7 l/100 km do 4,5 l/100 km, a poziom emisji CO2 wynosi 119 g/km (124 g/km z manualną skrzynią biegów). Warto zaznaczyć, że również w Polsce wersja z automatyczną skrzynia biegów Alfa TCT cieszy się dużym zainteresowaniem, osiągając około 20% mix sprzedaży w całej gamie Giulietta, a najchętniej wybieraną wersją jest Distinctive 1.4 MultiAir 170 KM - dostępna z atrakcyjnymi pakietami Sport i Premium. Gamę silnikową uzupełniają udoskonalone technicznie silniki benzynowe z turbodoładowaniem 1.4 TB 105 KM, 1.4 TB 120 KM oraz 3 silniki wysokoprężne MultiJet drugiej generacji – 1.6 JTDm 105 KM, 2.0 JTDm 140 KM i 2.0 JDTm 170 KM. Nie można zapomnieć o topowym silniku benzynowym 1750 TBi o mocy aż 235 KM montowanym w sportowej wersji Quadrifoglio Verde. Gama wyposażenia obecnie obejmuje cztery wersje wykończenia pojazdu: Progression, bogato wyposażona wersja limitowana Veloce (dostępna tylko w ilości 200 sztuk w Polsce), Distinctive oraz Quadrifoglio Verde. Wszystkie wersje oferowane są teraz w ramach promocji z bezpłatną 5-letnią gwarancją producenta. Alternatywnie klient ma do wyboru inne formy promocji począwszy od rabatów uzależnionych od wersji, a skończywszy na atrakcyjnych formach finansowania: kredyt 40/60 lub tez atrakcyjny leasing 104,09% oferowany przez Fiat Bank Polska i Fiat Leasing. Alfa Romeo Giulietta jest w czołówce najbezpieczniejszych kompaktów wg badań Instytutu EURO NCAP. Źródło: Fiat Auto Poland
  11. Alfa Romeo Giulietta Veloce - limitowana edycja także w Polsce Matowe wykończenia coraz popularniejsze
  12. Alfa Giulietta Veloce – seria specjalna wzbogaca gamę modeli Alfa Romeo na rynku polskim. Model Giulietta stanowi silną pozycję rynkową marki Alfa Romeo w Europie. Ten jeden z najpiękniejszych i najbezpieczniejszych samochodów kompaktowych zarejestrował w 2012 roku udział w swoim segmencie na poziomie 3,0 proc w Europie i na poziomie 16,8 proc we Włoszech, gdzie Alfa Giulietta przez wiele miesięcy była najlepiej sprzedawanym 5-drzwiowym kompaktem w segmencie „C”. W Polsce w 2012 roku marka Alfa Romeo sprzedała 1458 samochodów, w tym 1084 sztuk modelu Giulietta. Od początku wprowadzenia na rynek - w połowie 2010 roku - do dzisiaj, na całym świecie zamówiono ponad 190 000 sztuk modelu Giulietta. “Veloce”, czyli “szybka” jest to określenie, która zawsze występuje w tradycji Alfa Romeo, a po raz pierwszy oficjalnie tę nazwę użyto jej w 1956 roku, właśnie w odniesieniu do ówczesnej Giulietty. Wersje o tej nazwie tworzono mając na względzie określony cel, czyli wyróżnienie samochodów imponujących parametrami technicznymi i wyposażeniem, które czyniły z nich samochody sportowe i wyjątkowe. Obecnie, tak jak w przeszłości, Giulietta Veloce spełnia dokładnie wymagania Klientów poszukujących wyposażenia o wyjątkowym charakterze. Jeśli chodzi o stylistykę zewnętrzną samochodu zwracają uwagę pewne wyrafinowane elementy, takie jak reflektory przednie o ciemnym wykończeniu, obudowa lusterek zewnętrznych i lusterka wstecznego wykończona kolorem tytanowym, chromowane klamki drzwi przednich oraz logo “Veloce”. Ten sam sportowy charakter dominuje we wnętrzu, gdzie przeważają ciemne kolory, wśród których wyróżnia się tytanowe wykończenie centralnego elementu deski rozdzielczej, tunelu środkowego i nakładek na drzwi. Kierownica jest wykończona skórą z czerwonymi przeszyciami, natomiast fotele są obite nową czarno-czerwoną tkaniną „Competizione” z kontrastowymi przeszyciami. Na specjalne zamówienie można dodatkowo zindywidualizować swoją Giuliettę Veloce, zamawiając dach w kolorze szarym - matowym Magnesio lub czarnym błyszczącym. W pierwszym przypadku, proponowane połączenia kolorów nadwozia to czarny pastel, biały Ghiaccio, czerwony Alfa, szary Antracite, czerwony metalizowany lub czarny Etna. Natomiast w przypadku czarnego, błyszczącego dachu dostępne są kolory: biały Ghiaccio, czerwony Alfa, szary Antarcite, szary Magnesio i czerwony metalizowany. Alfa Giulietta Veloce jest już dostępna w sprzedaży w Polsce i w ramach promocji powszechnej jest oferowana z 5-cio letnią gwarancją. Klient ma możliwość wyboru pomiędzy trzema wersjami silnikowymi: benzynowy 1,4 TB 120 KM oraz 2 wersje wysokoprężne 1.6 JTDM 105 KM i 2.0 JTDM 140 KM. To, co wyróżnia wersję „Veloce”, to bogaty standard za przystępną cenę: już od 75 900 zł brutto (1.4 TB 120 KM). W skład wyposażenia standardowego wchodzą takie opcje jak: Felgi ze stopów lekkich 17-calowe wzór Sportiva z oponami o wymiarze 205/55 Klimatyzacja manualna Koło kierownicy obszyte skórą z czerwonymi przeszyciami 6 poduszek powietrznych Samoblokujący mechanizm różnicowy Alfa Q2 System Alfa DNA - system kontroli dynamiki pojazdu System Start&Stop System VDC (ESP) stabilizujący tor jazdy + Brake Assistant + Hill Holder Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie Światła przednie i tylne z technologią LED Tapicerka materiałowa dwukolorowa czerwono-czarna Wspomaganie układu kierowniczego z podwójnym zębnikiem Tytanowe wykończenie lusterek bocznych Reflektory przednie z ciemnym wykończeniem Podłokietnik przedni ze schowkiem Przyciski sterowania radiem z koła kierownicy Wnętrze w kolorze ciemnym w górnych części pojazdu Wyświetlacz multifunkcyjny Matrix z komputerem podróżnym Symbol Serii specjalnej Veloce umieszczony na zewnętrznych bokach samochodu (Veloce) Ilość samochodów ograniczona – tylko 200 szt. trafi na polski rynek. Źródło: Fiat Auto Poland
  13. więcej -> Alfa Giulietta w nowej wersji Veloce kosztuje od 75 900 złotych, wiadomości ze świata motoryzacyjnego, centrum badań rynku, pojazdy zasilane paliwem wodorowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. AlfaRomeo wprowadza na polski rynek nowości wgamie modelu Giulietta. Więcej zdjęć w albumie: Alfa Romeo Giulietta fot. Fiat Auto Poland - Album - FORUM samochodowe - opinie o samochodach Dobrewiadomości dla fanów Alfy Romeo i przyszłych Alfisti! W polskichsalonach sprzedaży włoskiej marki pojawiła się Alfa RomeoGiulietta z nowymturbodoładowanym silnikiem 1.4 TB o mocy 105 KM.Nowa jednostka jest dostępna w wersji wyposażeniowej Progression, wjeszcze niższej cenie, już od 69500 zł. Możliwości?Przyspieszenie od zera do 100 km/h trwa 10,9 s. Prędkośćmaksymalna wynosi 186 km/h. Spalanie w cyklu mieszanym - 6,4 l/100km. Jak widać parametry nowej jednostki nieznacznie odbiegają odosiągów oferowanych przez droższy silnik o mocy 120 KM. Wartopodkreślić, że dzięki rozszerzeniu oferty silnikowej o „nowemechaniczne serce”, na zakup Giulietty będą mogli pozwolić sobieKlienci, którzy nawet w tym segmencie cenią sobie ekonomicznośćzakupu. OfertęGiulietty wzbogacił także turbodoładowanysilnik benzynowy 1.4TB o mocy 120 KM, który współpracuje z instalacją LPGmontowanąfabryczniez zachowaniem pełnej gwarancji producenta. Biorąc pod uwagę obecneceny benzyny, które kształtują się na poziomie niemal 6 zł zalitr, Alfa Giulietta napędzana tą jednostką zagwarantuje znacząceobniżenie kosztów związanych z eksploatacją samochodu - cena gazujest o ok. połowę niższa od ceny benzyny lub oleju napędowego. Wartopodkreślić, że zamontowanie fabrycznej instalacji gazowej niewiąże się ze spadkiem osiągów Giulietty - układ LPG w pełniwspółpracuje z unikalnym systemem Alfa D.N.A. Kompaktowa Alfa zsilnikiem 1.4 TB/120 KM LPG spala w cyklu mieszanym 8,3 l gazu na 100km (w trybie benzynowym silnik potrzebuje 6,4 l/100 km). Coważne ze względów praktycznych i estetycznych wlew do napełnianiagazem został umieszczony obok korka wlewu benzyny – bezpieczeństwogwarantuje zawór zwrotny w korpusie wlewu. Silnik uruchamiany jestzawsze w trybie zasilania benzyną, po którym następujeautomatyczne przejście na zasilanie LPG. Przełącznik benzyna/LPGumożliwia kierowcy swobodny wybór trybu pracy auta. AlfaGiulietta 1.4 TB/120 KM LPG jest dostępna w wersjach Progression iDistinctive. Cena zakupu dzięki zniżce w wysokości 9000 zł wynosiodpowiednio 80 500 zł i 87 900 zł - to oznacza, że instalację LPGKlient dostaje w prezencie. Przypominamy,że zfabrycznąinstalacją LPG oferowana jest także Alfa MiTo- pod jej maską również pracuje silnik 1.4 TB o mocy 120 KM. Takzasilana Alfa przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,8 s. Prędkośćmaksymalna wynosi 189 km/h. Osiągi tego ekologicznego układunapędowego w MiTo są porównywalne z parametrami pozostałychsilników dostępnych w gamie - np. mocniejsza turbodoładowanajednostka 1.4/135 KM (206 Nm) rozpędza auto do 100 km/h w 8,4sekundy (prędkość maksymalna - 207 km/h). Kolejnanowość pod karoserią MiTo i Giulietty to zmienioneoprogramowanie seryjnie montowanego systemu Alfa D.N.A.Dzięki modyfikacjom układ zapamiętuje ostatni wybrany tryb jazdy(przed zmianami uruchomienie silnika rozpoczynało się zawsze odtrybu „N”). Dodatkowo nowy software pozwala na przełączenie ztrybu „N” na „D” powyżej 110 km/h (dotąd tryb „D” możnabyło wybrać jedynie przy niższej prędkości). Takżelista wyposażenia dodatkowego stała się dłuższa. Wzbogacił jąnowy pakiet QuadrifoglioVerde Sportivaoferowany dla wersji Distinctive z silnikami 1.4 Multiair/170 KM, 2.0JTDM/140 KM i 170 KM. Nowypakiet Sportiva, został opracowany na wyposażeniu wersjiQuadrifoglio Verde i zawiera wiele elementów wyposażenia, którenie były przewidziane dla innych poziomów wyposażeniowych.Dostępny jest tylko na mocniejszych wersjach silnikowych (od 105 KMw Alfie Mito i od 140 KM w Alfie Giulietta). W skład pakietuSportiva wchodzą: progowe listwy aluminiowe z logo QV, spojleryboczne, reflektory przednie z ciemnym wykończeniem, lusterka bocznez obudową w kolorze satynowym, sportowe zawieszenie, zaciskihamulców o zwiększonych wymiarach lakierowane na czerwono, ciemnewykończenie górnych części wnętrza pojazdu, panel deskirozdzielczej wykończony ciemnym szczotkowanym aluminium, aluminiowenakładki na pedały i podnóżek kierowcy, 18-calowe felgi ze stopówlekkich. Taki zestaw dodatkowego wyposażenia kosztuje 8500 zł, tj.o ponad 27 proc. taniej niż w przypadku dołożenia tych opcjipojedynczo. Przypominamy,że w każdej wersji Giulietty o bezpieczeństwo pasażerów dbająseryjnie montowane systemy bezpieczeństwa czynnego i biernego. Naliście strażników są m.in.: -układ Alfa DNA wraz z samoblokującym elektronicznym mechanizmemróżnicowym Q2 (powoduje transfer momentu obrotowego na kołozewnętrzne podczas pokonywania zakrętów, by uniknąćpodsterowności i zwiększyć trakcję dla poprawy kierowalności), -system PreFill (zapewniający przyspieszenie działania układuhamulcowego w sytuacjach awaryjnych), -oraz system aktywnych zagłówków anti-whiplash, trzypunktowe pasybezpieczeństwa z napinaczami wstępnymi (dla foteli przednich),sześć poduszek powietrznych w standardzie wyposażenia, systemstabilizacji toru jazdy VDC (ESP). Tegorodzaju wyposażenie zapewnia udowodniony przez niezależnychekspertów rekordowy poziom bezpieczeństwa - Alfa Romeo Giuliettazostała uznana za najbezpieczniejszy samochód kompaktowy hatchbackw historii testów Euro NCAP. Źródło: Fiat Auto Poland
  15. więcej -> Nowości w gamie modelu Alfa Giulietta | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. Test Alfa Romeo Giulietta iMove Marangoni
  17. Więcej ---> http://www.topspeed.com/cars/alfa-romeo/2011-alfa-romeo-giulietta-g430-imove-marangoni-ar101078.html Galeria zdjęć ---> http://www.topspeed.com/cars/alfa-romeo/2011-alfa-romeo-giulietta-g430-imove-marangoni-ar101078/picture385046.html
  18. Alfa Romeo Giulietta: VIDEO-TEST <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=sJYwIIS-WfI?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=sJYwIIS-WfI?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  19. Alfa Romeo Giulietta - Official Launch Video <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=0c_ay2SkrGE&hl=pl_PL&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=0c_ay2SkrGE&hl=pl_PL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
  20. 2010 Alfa Romeo Giulietta @ 2010 Geneva Auto Show - Car and Driver <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=bT18eUv0LBM&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=bT18eUv0LBM&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
  21. ItaliaspeedTV - Alfa Romeo Giulietta EuroNCAP Crash Test <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=SLZvkrZF5DU&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=SLZvkrZF5DU&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  22. Euro NCAP | Alfa Romeo Giulietta | 2010 | Crash test <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=HIPMMbf4SyA&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=HIPMMbf4SyA&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
×