Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'fiorino' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 5 wyników

  1. Fiat Fiorino wśród najlepszych aut flotowych. Fiat Fiorino zdobywa kolejne wyróżnienie na polskim rynku w kategorii „Auta Małe Dostawcze”. Członkowie Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych wytypowali auta „szyte” na miarę potrzeb polskich flot. Lekkie samochody dostawcze Fiat Professional niezmiennie najchętniej wybierane przez polskich przedsiębiorców. Fiat Fiorino uplasował się na drugim stopniu podium w Profesjonalnym Teście Flotowym organizowanym przez Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych. To już kolejne wyróżnienie, które w tym roku otrzymał Fiat Fiorino od polskich ekspertów rynku flotowego. W kwietniu br. najstarszy magazyn branżowy „Flota" ogłosił wyniki plebiscytu „Fleet Awards Polska, 2014” w którym Fiat Fiorino zwyciężył w kategorii „Mały samochód dostawczy". Doskonałe wyniki modeli Fiat Professional w konkursach flotowych są odzwierciedleniem pozycji marki na polskim rynku samochodów dostawczych. Po 11 miesiącach 2014 r. marka Fiat Professional zajmuje niezmiennie 1 miejsce z imponującym udziałem w sprzedaży równym 23%, przy jednoczesnym wzroście sprzedaży w stosunku do 2013 r. o solidne 6%. Wyróżniony Fiat Fiorino to najmniejszy samochód dostawczy Fiat Professional, stworzony do codziennej pracy w zatłoczonym mieście i w dalszej trasie. Łatwy w prowadzeniu i parkowaniu jak typowe auto miejskie jest jednocześnie niezwykle ładowny i do tego oszczędny w eksploatacji. Wyposażony w masywny przód i wygodne, przesuwane drzwi boczne o wysokości 1041 mm i szerokości maksymalnej 644 mm, pomieści ładunek o pojemności aż 2,5 m3. Kabina jest przytulna i bezpieczna, dodatkowo wyposażona w zintegrowany system informacyjno-rozrywkowy Blue&Me TOM TOM z funkcją ecoDrive:info, która pomaga jeździć w sposób bardziej ekonomiczny i ekologiczny. Fiat Fiorino występuje w trzech wersjach wyposażenia: Standard, Elegant i Adventure, z czterema jednostkami napędowymi do wyboru. Wśród nich znajdziemy 73-konny silnik 1.4 8v o mocy 73 KM, dwa MultiJet 1.3 16v o mocach 75 i 95 KM, oba wyposażone w sterowane elektronicznie bezpośrednie wtryski „Common Rail" z turbosprężarką i intercoolerem, oraz zasilany metanem i benzyną 1.4 Natural Power generujący moc odpowiednio 70 i 77 KM. Cena tego małego furgonu zaczyna się od 49 323 zł brutto. Dealerzy Fiat Professional dysponują jednak samochodami Fiorino z wyprzedaży rocznika w cenach od 37 000 zł brutto - lista samochodów dostępna jest na stronie Fiat Professional - Samochody dostępne u dealerów O PTF SKFS 2014 Profesjonalny Test Flotowy SKFS składa się trzech etapów i trwa łącznie 10 miesięcy. Część teoretyczna PTF SKFS rozpoczęła się w lutym b.r. W tym roku, po raz pierwszy w historii projektu, auta do testu nominowane były na podstawie zestawienia przygotowanego przez Partnera Merytorycznego projektu – SAMAR Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego. Zestawienie obejmowało po 15 samochodów na każdy segment najczęściej kupowanych przez Klientów instytucjonalnych w Polsce. W teście udział brały pojazdy w analogicznej wersji wyposażenia. Kapituła PTF SKFS, którą tworzy aż 15 osób z szeregów SKFS, określiła także rodzaj nadwozia oraz napędu pojazdów, jakie mają wziąć udział w teście. Wartości rezydualne pojazdów biorących udział w PTF SKFS 2014 przygotował Partner Merytoryczny projektu – firma EurotaxGlass's.Łącznie do drugiego etapu, części praktycznej testu, zakwalifikowało się 49 pojazdów w pięciu segmentach: A, B, C, D, auta małe dostawcze. Przez trzy dni ponad 90 managerów flot testujących pojazdy wypełniło ponad 600 arkuszy ocen samochodów. Każdego dnia testowane były pojazdy wg segmentów, aby nie zakłócać obiektywnej oceny fleet managerów (16 września – segment A i B, 17 września – segment C i D, 18 września – segment auta małe dostawcze). Kapituła PTF SKFS zdecydowała się na wprowadzenie innowacji w formule projektu i każdy pojazd został wyposażony w GPS, co pozwoliło na precyzyjne określenie zużycia paliwa. Rozwiązanie umożliwiło także pozycjonowanie pojazdów oraz wyznaczenie prędkości poruszania pojazdów. Partnerem Technologicznym, który zapewnił GPS, była firma Finder. Trasa testu obejmowała 35 km w okolicach Serocka i obejmowała zarówno odcinki miejskie, jak i podmiejskie. - Ocena fleet managerów jest tylko składową, przeliczaną na punkty w procedurze wyłaniania aut szytych na miarę polskich flot. Na wynik końcowy wpływa także koszt zakupu danego modelu, koszty serwisowania pojazdów, wartość rezydualna, zużycie paliwa oraz emisja CO2. . Zestawienie wszystkich kryteriów oceny pojazdów, przeliczenie ich na punktu wg wag określonych w regulaminie projektu jest najbardziej czasochłonnym i wymagającym niezwykłej precyzji etapem PTF SKFS 2014. - wyjaśnia Halszka Gwiżdż, dyrektor biura SKFS. Partnerami Merytorycznymi PTF SKFS byli: Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, firma EurotaxGlass's, Polska Izba Paliw Płynnych oraz Polska Izba Motoryzacji. Patronat medialny nad testem objęły również czasopisma branżowe: Biznes Car, Euroflota, Flota, Paliwa Płynne oraz portal Lokalizacja.info, a także Fleetmanager.pl. O SKFS Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych zostało utworzone w 2005 roku w celu kształtowania i wpływania na branżę flotową poprzez propagowanie wiedzy o zarządzaniu pojazdami. SKFS jest najważniejszym organem zrzeszającym osoby zarządzające flotami samochodowymi w Polsce. Na dzień rejestracji SKFS w KRS członkowie stowarzyszenia zarządzali 8 000 pojazdów. W chwili obecnej liczba pojazdów pod szyldem SKFS sięga już 30 000. Początkowo w stowarzyszeniu zrzeszonych było 16 osób. Obecnie liczba ta wzrosła do prawie 140 osób. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Fiat Doblò Cargo i Fiat Fiorino triumfują w Wielkiej Brytanii. Dwa modele Fiata Professional zdobywają dwie prestiżowe nagrody, potwierdzając wysoką jakość produktów w połączeniu z wysokim poziomem usług i obsługi zapewnionym przez markę w całej Europie. Fiat Doblò Cargo wyróżniony przez jury „Motor Trasport Awards 2014" tytułem „Fleet Van Of The Year 2014", najważniejszym wyróżnieniem w kategorii pojazdów przeznaczonych do transportu drogowego. Duża wszechstronność, niskie koszty obsługi, doskonała pojemność ładunkowa, stabilne zawieszenie, wysoki poziom komfortu oraz eleganckie i nowoczesne wnętrza: to cechy Doblò Cargo, które najbardziej przypadły do gustu operatorom flot. Tytuł „Fleet Van of the Year 2014" to tylko ostatni z długiego pasma sukcesów osiągniętych przez Fiata Doblò Cargo, spośród których warto przypomnieć o międzynarodowej nagrodzie „Vana Roku 2011”. Wyróżnienie również dla Fiata Fiorino, który trzeci raz z rzędu został uznany za „Best Light Van 2014", nagrody przyznawanej w ramach „Van Fleet World Honours 2014". Jury doceniło dużą ładowność, wszechstronność i niskie koszty utrzymania. Fiat Doblò Cargo i Fiat Fiorino zostały ostatnio wyróżnione w Wielkiej Brytanii prestiżowymi nagrodami potwierdzającymi, jak dużym uznaniem profesjonalistów w branży cieszy się jedna z najszerszych i najpełniejszych gam samochodów dostawczych Fiata, aktualnie dostępnych na rynku. Trzeci rok z rzędu Fiat Fiorino zdobył tytuł „Best Light Van" przyznany mu przez jury konkursu „Van Fleet World Honours 2014", natomiast Fiat Doblò Cargo został wyróżniony tytułem „Fleet Van of the Year", najważniejszym wyróżnieniem w kategorii pojazdów przeznaczonych do transportu drogowego, przyznanym mu w ramach „Motor Transport Awards". Niezależne jury „Motor Transport Awards", składające się z ekspertów należących do liderów przemysłu z branży, ocenia i nagradza innowacyjność, doskonałość pod względem obsługi, efektywności i jakości najlepszych firm i produktów. Wyróżniając się z grupy renomowanych konkurentów, model Doblò Cargo udowodnił nie tylko swoją jakość i wszechstronność, ale potwierdził również zaangażowanie Fiata Professional w realizację i dążenie do spełniania oczekiwań Klientów. Według jury „Motor Transport Award", Fiat Doblò Cargo oferuje bezkonkurencyjną ofertę dla flot, dzięki niskim, łącznym kosztom obsługi oraz rozbudowanej sieci dealerów, gotowych wykonać jakąkolwiek naprawę, przegląd czy usługę posprzedażną. Sędziowie nagrodzili również Fiaty Professional za ostatnie ważne kontrakty oraz rosnącą sprzedaż w wielu sektorach, które wzmocniły wizerunek oraz status marki. Jakiś przykład? Niedawna decyzja Openreach – firmy Grupy BT specjalizującej się w infrastrukturach komunikacyjnych – wzbogacenia swojej floty o 1.800 Doblò Cargo Maxi, które będą odgrywać ważną rolę w misji Openreach: rozszerzenia korzyści płynących z szybkich połączeń szerokopasmowych w Wielkiej Brytanii. Jest to zadanie o dużej użyteczności społecznej, któremu samochody dostawcze Fiat będą w stanie sprostać dzięki swojej niezawodności, doskonałej obsłudze, ładowności, komfortowi, niskim kosztom obsługi i łatwości prowadzenia. Wprowadzony na rynek w 2010 roku, Fiat Doblò Cargo odniósł ogromny sukces w małych przedsiębiorstwach, wśród władz lokalnych, w służbach miejskich, jak również odnotował wzrost sprzedaży do firm dysponujących dużymi flotami, a zainteresowanych niskimi kosztami obsługi bez rezygnowania ze wszechstronności i praktyczności. Wyróżniony międzynarodowym tytułem „Samochód Dostawczy Roku 2011", Doblò Cargo jest dostępny w szerokiej gamie wyposażenia i wersji silnikowych, gwarantując przy tym doskonałą pojemność ładunkową (nawet do jednej tony) oraz jedne z najniższych na rynku koszty utrzymania. Jury „Motor Transport 2014" oświadczyło: „Fiat Doblò Cargo wzbudza bez wątpienia duże zainteresowanie wśród operatorów flot, dzięki doskonałej pojemności ładunkowej, stabilnemu zawieszeniu oraz dużemu poziomowi komfortu, w połączeniu z eleganckim i nowoczesnym wnętrzem. Cechą charakterystyczną kabiny jest przestrzeń, jaką dysponuje ten kompaktowy furgon. Od momentu pojawienia się na rynku odniósł ogromny sukces w Wielkiej Brytanii, zdobywając najszerszą gamę firmowych flot, co było wynikiem zainteresowania przedsiębiorców nie tylko samym samochodem, ale też polityką dynamicznego rozwoju marki Fiat Professional. Sukcesem może poszczycić się również model Fiorino, który trzeci raz z rzędu zdobywa tytuł „Best Light Van" w ramach konkursu „Van Fleet World Honours 2014". I tym razem jury doceniło jego wszechstronność, ładowność (do 660 kg), wielkość przestrzeni ładunkowej do 2,5 m³ (2,8 m³ ze składanym fotelem pasażera jako opcja) oraz niskie koszty utrzymania. Poza tym, dzięki innowacyjnym silnikom turbodiesel MultiJet II, Fiat Fiorino może poszczycić się długimi odstępami pomiędzy kolejnymi przeglądami, niskimi kosztami napraw i spalaniem w cyklu mieszanym równym zaledwie 3,62 l/100 km. Jak co roku, nagrody „Van Fleet World Honours” są kierowane do producentów samochodów, dostawców usług oraz osób prywatnych, którzy - zdaniem jurorów- reprezentują nieosiągalny dla konkurencji poziom w swojej branży. Proces wyłaniania zwycięzców łączy ocenę zespołu redakcyjnego „Van Fleet World" z danymi przekazanymi przez firmy leasingowe oraz doradcze z sektora zarządzania samochodami służbowymi. Jury przedstawiło następujące uzasadnienie: „Pomimo, że w ostatnim roku zostało wprowadzonych na rynek wiele samochodów wywodzących się z innych modeli, żaden nie dorównuje wszechstronności i pojemności ładunkowej Fiata Fiorino. Wprowadzenie wersji wyposażonych w ulepszony układ napędowy i system kontroli trakcji Traction+ oraz montowane w standardzie opony „Mud & Snow" stanowi dodatkowy atut jego wszechstronności, oferując korzystną pod względem ekonomicznym alternatywę dla tych, którzy często muszą stawiać czoła niekorzystnym warunkom atmosferycznym. Poza tym, dzięki dużej pojemności ładunkowej oraz niskim kosztom utrzymania, Fiat Fiorino pozostaje nieprzerwanie atrakcyjny: jeśli ktoś szuka lekkiego samochodu dostawczego, trudno będzie mu znaleźć godnego rywala dla wszechstronnego Fiata Fiorino". Źródło: Fiat Auto Poland
  3. Nagroda „Fleet Awards Polska 2014” dla Fiata Fiorino. Najstarszy magazyn branżowy „Flota” ogłasza wyniki plebiscytu „Fleet Awards Polska 2014”. 13. edycja plebiscytu rekordowa pod względem liczby nominowanych pojazdów i usług oraz uczestników głosowania internetowego. Fiat Fiorino zwycięzcą kategorii „Mały samochód dostawczy”. Najstarszy na rynku magazyn branżowy „Flota” ogłosił wyniki 13. edycji plebiscytu „Fleet Awards Polska”, rekordowej zarówno pod względem liczby nominowanych pojazdów i usług, jak i głosujących złożonych wyłącznie z fachowców bezpośrednio związanych z rynkiem motoryzacyjnym i transportowym. Najwięcej punktów w kategorii „Małe samochody dostawcze” uzyskał Fiat Fiorino. Kilkanaście lat tradycji plebiscytu sprawia, że „Fleet Awards Polska” należy obecnie do najbardziej rozpoznawalnych i miarodajnych projektów flotowych w Polsce. Konkurs wskazuje kierunek zainteresowań branży flotowej w zakresie pojazdów i dedykowanych rozwiązań dostępnych na naszym rynku, a przyznane wyróżnienia stanowią wyraz uznania fleet managerów i mają bezpośrednie przełożenie na strefę zakupową. Na wyniki plebiscytu składają się punkty uzyskane w głosowaniu na platformie internetowej Plebiscyt Fleet Awards Polska 2014, w których w tym roku wzięła udział rekordowa liczba przeszło 10 tys. uczestników, oceny 250-osobowego jury z organizowanego na początku kwietnia Wielkiego Testu Flotowego oraz ujęte po raz pierwszy w historii plebiscytu dane rejestracyjne nowych pojazdów z 2013 roku według CEPiK (Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców). Waga poszczególnych składowych ocen wynosi: 0,2 z głosowania internetowego, 0,5 z testów empirycznych i 0,3 z danych z CEPiK-u. Co istotne, zarówno prawo głosu w etapie internetowym, jak i możliwość zasiadania w komisji oceniającej pojazdy podczas Wielkiego Testu Flotowego mają wyłącznie osoby ściśle związane z branżą flotową, przy czym z głosowania są wyłączone nominowane firmy. W tym roku uczestnicy plebiscytu wybierali swoich faworytów spośród blisko 90 nominowanych pojazdów podzielonych na 15 kategorii i 60 usług. Według internautów, jury Wielkiego Testu Flotowego oraz danych rejestracyjnych CEPiK najwyższą ocenę w kategorii „Małe Samochody Dostawcze” uzyskał Fiat Fiorino. Włoski furgon wygrał z nominowanymi w tym samym segmencie: Fordem Transitem Connect, Mercedesem Benz Citan, Volkswagenem Caddy oraz Skodą Praktik. Najmniejszy samochód dostawczy Fiata został stworzony do codziennej pracy w zatłoczonym mieście i w dalszej trasie. Łatwy w prowadzeniu i parkowaniu jak typowe auto miejskie jest jednocześnie niezwykle ładowny i do tego oszczędny. Wyposażony w masywny przód i wygodne, przesuwane drzwi boczne o wysokości 1041 mm i szerokości maksymalnej 644 mm pomieści ładunek o pojemności aż 2,5 m3. Kabina jest przytulna i bezpieczna, dodatkowo wyposażona w zintegrowany system informacyjno-rozrywkowy Blue&Me TOM TOM z funkcją ecoDrive:info, która pomaga jeździć w sposób bardziej ekonomiczny i ekologiczny. Fiat Fiorino występuje w trzech wersjach wyposażenia: Standard, Elegant i Adventure, z czterema jednostkami napędowymi do wyboru. Wśród nich znajdziemy 73-konny silnik 1.4 8v o mocy 73 KM, dwa MultiJety 1.3 16v o mocach 75 i 95 KM, oba wyposażone w sterowane elektronicznie bezpośrednie wtryski „Common Rail” z turbosprężarką i intercoolerem, oraz zasilany metanem i benzyną 1.4 Natural Power generujący moc odpowiednio 70 i 77 KM. Cena tego małego furgonu zaczyna się od 45 879 PLN za model 2013. Fiorino występuje również w wersji Kombi, z homologacją osobową lub ciężarową N1. Fiat Fiorino to chętnie wybierany mały samochód dostawczy na rynkach europejskich, m.in. 3.000 samochodów dostawczych Fiorino 1,3 MultiJet z 6-biegową półautomatyczną skrzynią biegów Comfort-Matic jeździ po drogach Szwecji, używanych przez szwedzką pocztę - Posten, która zatrudnia ponad 30 000 pracowników i jest jedną z największych firm w Szwecji. Fiat Fiorino uzyskał prestiżowe wyróżnienie „Van of the Year 2009” (Samochód Dostawczy Roku 2009). Źródło: Fiat Auto Poland
  4. Witam. Mam mały problem otóż od jakiegoś czasu coś stuka/przeskakuje przy skręcaniu kierownicy, mam fiata fiorino z 2011 roku na przeglądzie w aso ok. 2 mies temy powiedzieli że wszystko ok tylko ewentualnie klocki do wymiany i po ok. 2 mies pojawił mi się dodatkowo ten problem z tym przeskakiwaniem czegoś tam przy skręcaniu, oczywiście wybieram się do mechanika jednak wolę popytać czy już ktoś miał coś podobnego (stawiam chyba na łożyska macpersona) jak myślicie? Z góry dzięki za pomoc:)
  5. Fiat Fiorino Qubo (2009) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Fiat&m=2009-Fiorino_Qubo"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Fiat&m=2009-Fiorino_Qubo" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
×