Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'ferrari' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 776 wyników

  1. Ferrari 250 GTO - samochód sportowy wyprodukowany w małej serii przez włoską firmę Ferrari w latach 60. Uznawany za jeden z najsłynniejszych modeli firmy i obecnie za najdroższy model tej marki. Produkowany pomiędzy 1962 a 1964 rokiem, zasłynął w wielu wyścigach, ten model rywalizował m.in. z Astonem Martinem DB4 GTZ. Pierwsza generacja 250 GTO miała charakterystyczne trzy wloty powietrza na masce pomiędzy światłami, tuż ponad chłodnicą. Jednak często je zasłaniano, co widać na zdjęciu poniżej. Wyprodukowano ich (według różnych źródeł) 33 lub 36 egzemplarzy. Auto wyposażono w 12-cylindrowy silnik o pojemności 3 litrów, który uzyskiwał moc ponad 300 KM, co jak na początek lat 60. było pożądaną wartością (dla porównania, Porsche 911 z 1964 dysponowało mocą około 130 KM, a było ono uważane za sportowy samochód o niezłych osiągach). Wspaniałe osiągi samochód nie zawdzięczał silnikowi, lecz nowatorskiej, jak na tamte czasy, aerodynamicznej karoserii. Ferrari 250 GTO produkowane w roku 1964 posiadało trzy zamiast dwóch wlotów po bokach oraz nową maskę, na której trzy duże, charakterystyczne wloty powietrza zastąpiono jednym. Wyprodukowano także (przynajmniej jeden) model bez wlotów na masce. Kolejną zauważalną różnicą jest ułożenie rur wydechowych, które w 1964 roku montowano po bokach samochodu na wysokości drzwi. Cenę auta szacuje się na 9 500 000 euro. Ogólne Lata produkcji: 1964 Liczba wyprodukowanych egzemplarzy: 33 lub 36 Zbiornik paliwa: 100 litrów Masa własna: 1100 kg Opony Przód: 6.00 R 15 Tył: 6.00 R 15 Osiągi Prędkość maksymalna: 255 km/h Moc maksymalna: 302 KM 0-100 km/h: 6,1 s Czas przejazdu 1/4 mili: 13,6 s Napęd Typ silnika: V12 Pojemność: 2953 cm3 Napęd: tylna oś
  2. Ferrari 355F1 Berlinetta

    Witam, Co tu dużo pisać, zapraszam do komentowania. Ferrari 355 F1 Berlinetta A3 / MARKER
  3. Ferrari 288 GTO Ferrari 288 GTO – supersamochód produkowany przez włoską firmę Ferrari, zaprezentowany podczas Geneva Motor Show w 1984 roku. 288 GTO stylizowany przez Pininfarinę we współpracy z ekspertami Ferrari od aerodynamiki wyglądał jak 308-ka na sterydach. Rozstaw osi powiększono o 110 mm, powiększono także rozstaw przednich i tylnych kół, żeby samochód lepiej trzymał się drogi. Zwiększenie rozstawu osi dało więcej miejsca na zainstalowanie przekonstruowanego silnika i skrzyni biegów w układzie zupełnie innym niż to miało miejsce w 308-ce. W samochodzie drogowym V8 był instalowany poprzecznie za kabiną kierowcy, ze skrzynią biegów poniżej bloku silnika. W GTO silnik leżał podłużnie, a skrzynia biegów (nowa, pięciobiegowa z osią poprzeczną i dyferencjałem o ograniczonym poślizgu) leżała za silnikiem. Ten klasyczny wyścigowy układ miał szereg nowych zalet, ale główną było to, że łatwiejszy był dostęp zarówno do silnika, jak i do skrzyni biegów, a to wielka zaleta podczas wyścigu. Obniżyło to środek ciężkości całego pojazdu. 288GTO przeszedł również potężną kurację odchudzającą. Tam gdzie tylko mógł, Ferrari zastąpił konwencjonalne materiały superlekkimi, egzotycznymi materiałami takimi, jakie stosowało się w samochodach Grand Prix. Podobne zmiany dotyczyły również silnika. Nawet w wersji drogowej 288 GTO, który był obecnie dobrze wyposażonym, komfrotowym samochodem, ważył o około 180 kg mniej niż mniejsza od niego 308-ka. Jeżeli zestawić te udoskonalenia: większą moc z obniżoną wagą, okazywało się, że GTO miał lepszy od jakiegokolwiek innego samochodu drogowego stosunek mocy do wagi wynoszący około 330 KM/t. Natomiast w wersji wyścigowej wskaźnik ten powinien wzrosnąć do poziomu 550 KM/t, co było imponującym wynikiem jak na samochód sportowy. W wersji drogowej, był to najszybszy produkowany samochód przez Ferrari w tym czasie i za razem najszybszym seryjny samochód na świecie. W 1985 powstawał wersja Evoluzione - silnik generował moc 650 KM (478 kW) przy 7500 obr./min, pojazd przy masie własnej 940 kg miał osiągać prędkość 370 km/h. Źródło: Wikipedia
  4. Fanom czterech kółek, ludziom lubiącym wyzwania i tym, którzy nudzą się w wolnym czasie mogę śmiało polecić ofertę w postaci vouchera na przejazd ekskluzywnym autem po torze wyścigowym xd Ceny nie są wygórowane a niewątpliwie można sobie zafundować tym niezapomnianą przygodę : ) Sam z tego skorzystałem, wrażenia niesamowite, dużo adrenaliny, czyli wszystko to czego potrzebuje młody człowiek xd Poniżej załączam link, który pokieruje cię na stronę z której możesz zakupić taki voucher i przy okazji lepiej zapoznać się z ofertą. Zachęcam do podawania innych pomysłów rozwijających pasję, łamiących bariery strachu i wprowadzających coś nowego w życiu każdego z was. : ) www.devil-cars.pl/?idpartner=honolulu
  5. Ferrari 342 America Ferrari 342 America to sportowy samochód z początku lat 50. XX wieku. Produkcja trwała tylko jeden rok, zbudowano tylko 6 egzemplarzy auta. America w nazwie oznacza, iż samochód był przeznaczony także na rynek amerykański. Ferrari 342 America było dużo większe i bardziej ekskluzywne od swoich poprzedników. Także silnik zastosowany w tym modelu wyznaczał inne standardy. Był to Lampredi 60° V12 o pojemności ponad 4 litrów, zasilanie stanowiły 3 gaźniki Weber 40 DCF. Moc Auta wahała się od 200 do 220 KM w zależności od życzenia odbiorcy. Jednym z klientów był król Belgii Leopold II, jego auto prawdopodobnie poddano tuningowi fabrycznemu co zwiększyło moc do około 300 KM. Ferrari 342 America był jednym z najbardziej pożądanych samochodów tamtych czasów.
  6. Ferrari F50 & Enzo

    Ferrari F50 & Enzo Rysunek wykonany kredkami akwarelowymi. Jest to pierwszy rysunek, zrobiony przeze mnie kredkami na sucho, bez rozmywania. Format A3. Zapraszam na https://www.facebook.com/drawingsbyskori
  7. Ferrari 212 Export Ferrari 212 Export to sportowy samochód wyprodukowany w 1950. Zadebiutował 2 kwietnia 1950 w Giro di Sicilia. Auto bazowało na ramie użytej w Ferrari 166 i zmodyfikowanym silniku V12, który po kolejnym powiększeniu pojemności był już 2,6l jednostką napędową. Moc auta to od 150 do 170 KM. W najmocniejszej wyczynowej wersji auto mogło rozpędzić się do 225 km/h. Wyprodukowano 28 egzemplarzy 212 Export, z których 4 zwrócono do fabryki, aby wyjechały z niej jako Ferrari 212/225. Samochód sprzedawany był z przeznaczeniem na tory wyścigowe, jednak klienci chętnie używali auta na co dzień, za sprawą niebywale starannego wykonania każdego z egzemplarzy 212 Export. To właśnie dbałość o szczegóły, dobre osiągi oraz wysoka jakość samochodów marki Ferrari pozwoliły jej na stałe zapuścić korzenie w świecie samochodów sportowych z najwyższej światowej półki. Ferrari 212 Export Berlinetta '1951 (Touring) [4 sztuki]: Ferrari 212 Export Cabriolet '1951 (Vignale) [2 sztuki]: Ferrari 212 Export Motto Spyder '1951 [pojedynczy egzemplarz]: Ferrari 212 Export Spyder '1951 (Vignale) [2 sztuki]: Ferrari 212 Export Berlinetta '1951–52 (Vignale): Ferrari 212 Export Barchetta '1951–52 (Touring) [7 sztuk]: Ferrari 212-225 Export Berlinetta '1952 (Vignale) [pojedynczy egzemplarz]:
  8. Ferrari 212 Inter Ferrari 212 Inter to samochód sportowy produkowany od 1951 roku, ostatni model wyjechał z fabryki na początku 1953. Model ten zapoczątkował czas specyficznej sprzedaży aut marki Ferrari. Od tej pory nabywca otrzymywał "jeżdżące podwozie" samochodu od Ferrari, a następnie został odesłany do projektanta nadwozia. Carrozzeria Touring, Ghia, Vignale i Pininfarina pomagały klientom dobrać kształt i rodzaj karoserii, a nawet kolor tapicerki. Jednostką napędową auta był silnik V12 o pojemności 2.6 L i mocy do 170 KM, na specjalne życzenie klienta. Wyprodukowano 82 egzemplarzy 212 Inter. Tym modelem Enzo Ferrari rozpoczął złotą erę sprzedaży aut sygnowanych czarnym koniem. Poniżej zdjęcia przedstawiające niektóre z modeli: Ferrari 212 Inter Coupé '12.1951 (Vignale) [pojedynczy egzemplarz]: Ferrari 212 Inter Berlinetta '1951–52 (Vignale): Ferrari 212 Inter Berlinetta '1951–52 (Touring) [5 sztuk]: Ferrari 212 Inter Cabriolet '1951–52 (Vignale) [4 sztuki]: Ferrari 212 Inter Coupé 2+2 '1951–52 (Ghia) [5 sztuk]: Ferrari 212 Inter Coupé '1951–52 (Vignale): Ferrari 212-225 Inter Barchetta '1952 (Touring) [pojedynczy egzemplarz]: Ferrari 212 Inter Berlinetta '1952 (Ghia) [pojedynczy egzemplarz]: Ferrari 212 Inter Cabriolet '1952 (Pininfarina) [2 sztuki]: Ferrari 212 Inter Coupé '08.1952 (Vignale) [pojedynczy egzemplarz]: Ferrari 212 Inter Coupé '1952–53 (Pininfarina) [15 sztuk]: Ferrari 212 Inter Coupé '1953 (Vignale) [4 sztuki]: Ferrari 212 Inter Coupé '1953 (Vignale) [pojedynczy egzemplarz]: Ferrari 212 Inter Coupé '1953 (Vignale) [pojedynczy egzemplarz]:
  9. Ferrari FXX K (2015)
  10. Ferrari Sergio (2015)
  11. Ferrari 458 Speciale A (2015)
  12. Ferrari California T (2015)
  13. Ferrari Fiat 500

    Silnik: Ferrari F105 3.0 V8 pochodzący z Lancii Thema 8.32 Koła: Momo Corse 15×6.5-inch alloys, 195/45R15 (front) & 205/45R15 (rear) Więcej: Back Seats? We Prefer A V8... Beware: Ferrari Inside! | Speedhunters
  14. Ferrari 458 Italia

    Ferrari 458 Italia w Paryżu. Samochód malowany akwarelami, jakieś 7-8 warstw kolorów aż uzyskałem kolor który mi odpowiadał Reszta to ołówek. Kilka detali znajdzie się jeszcze w kolorze. Format A3, czas ponad 35godzin.
  15. Ferrari 458 Speciale (2014)
  16. Ferrari vs Dodge Viper - See Who Wins https://www.youtube.com/watch?v=ySLvePpB1vw&list=PLpSRYkHgz5xJhJdWyTDVgHapieynKg4DP
  17. Ferrari California T (2015)
  18. Ferrari 225 S Ferrari 225 S to samochód wyścigowy z początku lat piecdzięsiątych XX wieku. Jest to powiększona wersja Ferrari 195 S produkowana w 1952 roku, jako prekursor do nowej gamy modeli serii 250. Wyprodukowano nie więcej niż 9 egzemplarzy, w tym jedno w zamkniętym nadwoziu zaprojektowanym przez Vignale. Ferrari 225 S Berlinetta '1952: Ferrari 225 S Spyder '1952: Model 225 S zasłynął jako pierwszy samochód marki Ferrari testowany na torze Imola. Auto napędzane był silnikiem V12 o pojemności 2715 ccm, którego moc maksymalna wynosiła 213 KM (157 kW) i osiągana była przy 7200 obr/min. 5-biegowa manualna skrzynia biegów napędzała tylną oś samochodu. Ferrari 225 S debiutowało w wyścigu Giro di Sicilia w 1952 roku. Siedem samochodów 225 S wzięło udział w wyścigu Mille Miglia, ale wszystkie były zdominowane przez Ferrari 250 S wyposażone w silnik o większej mocy. W 2013 roku podczas aukcji na Amelia Island Ferrari 225 Sport Berlinetta zostało sprzedane za 1,237,500$. Ferrari 225 S Berlinetta '1952: Ferrari 225 S Spyder '1952:
  19. Would You Rather: Ferrari 360 Modena vs. Lexus LS460 http://www.youtube.com/watch?v=q6sfpvfKO14&list=PLpSRYkHgz5xJhJdWyTDVgHapieynKg4DP&feature=c4-overview-vl
  20. Ferrari California T (2015)
  21. 2014 Ferrari F12 Berlinetta vs 2014 Chevrolet Corvette C7 vs 2013 Porsche 911 C4S! He
  22. Ferrari F40 v Ferrari F50. Like You've Never Seen Them Before /CHRIS HARRIS ON CARS
  23. Ferrari 365 GTB/4 Daytona z 1973 roku Nareszcie skończyłem ten rysunek. Szkic zacząłem chyba w maju, bo miał to być rysunek na konkurs na samochody włoskie. Jednak nie miałem wtedy czasu na taki rysunek, więc szkic poszedł na bok na pół roku. Ostatnio postanowiłem, że go skończę i tak z przerwami, ale w końcu jest. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Rysunek wykonany ołówkami. Format A3. Przy okazji zapraszam wszystkich, którzy krozystają z Facebook'a do polubienia fanpage z moimi rysunkami: https://www.facebook.com/drawingsbyskori
  24. Dear Santa! Make Yourself Useful And Bring Me A V12 Ferrari For Christmas
  25. Ferrari 599 GTO

    Witam! Po wielkiej przerwie spowodowanej moją nieobecnością w kraju - wracam z czymś takim: Ferrari 599 GTO: - format A3 - ołówki H, 3H, HB, B, 3B, 5B - kredki niemieckiej firmy Staedtler, Koh-I-Noor plus resztki BIC Tropicolors - czasu zajęło sporo, lecz nie rysowałem regularnie, ogólnie - ponad rok męczyłem Podejrzewam, iż to najlepsze co udało mi się stworzyć do tej pory Skan w wysokiej rozdzielczości: http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2013/277/5/3/ferrari_599_gto_by_2fast_2catch-d6p6mp9.jpg Zapraszam do oceny!
×