Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'engine' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 122 wyników

  1. Fiat Grande Punto 1.2 Benzyna 2005 Witam. Dzisiaj podczas wyprzedzania auto zaczęło tracić moc. Autem zaczęło szarpać, pedał gazu w ogóle nie reagował, obroty spadały i zaświecił się check engine. Kiedyś już miałem taką sytuację, ale była ona jednorazowa. Musiałem zjechać na pobocze bo nie mogłem dalej jechać. Uruchomiłem auto ponownie i jechało już normalnie tylko check nadal się świecił. W domu podłączyłem auto pod elm/obd2 i wykazało błąd "P0657" - Niezgodność napięcia przed/za przekaźnikiem. Ostatnio miałem problem z akumulatorem. Auto rano nie odpalało, w dzień jeździło normalnie. Wymieniłem akumulator, a okazało się, że nawalił kabel od masy. Był urwany i w izolacji więc ktoś już musiał przy tym grzebać. Kupiłem miedzianą złączkę i wszystko połączyłem. Auto odpala bez problemu, tylko pokazywało wtedy jakiś błąd masy. Błędu nie dało się usunąć, ale dzisiaj po podłączeniu błędu już nie było. Wcześniej wymieniany był map sensor spowodowany problemami z odpalaniem oraz czujnik stopu. Chciałem się zapytać w czym może leżeć problem. Jak patrzyłem to rozwiązania co do tego błędu napięcia nie ma i są różne teorie. O spadku mocy wyczytałem, że decydują świece, przewody zapłonowe, ale teraz wyszukałem, że problem może też leżeć w czujniku wału korbowego lub alternatorze. A może to jednak problem z tą masą? Proszę o jakąś poradę co zrobić, a może sami mieliście styczność z taką sytuacją?
  2. Silnik Audi 2.5 TFSI po raz szósty zdobywcą tytułu International Engine of the Year - Najnowszy silnik 2.5 TFSI sprawia, że Audi RS 3 Sportback jest najmocniejszym autem klasy premium w segmencie aut kompaktowych. - Członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego, prof. dr Ulrich Hackenberg podkreśla: „jednostka 2.5 TFSI w nowym Audi RS 3 Sportback uosabia motoryzacyjną pasję” - Jedenaste z rzędu zwycięstwo Audi w swojej klasie Ingolstadt/Stuttgart, 17 czerwca 2015 r. 2,5-litrowy silnik TFSI Audi otrzymał tytuł „International Engine of the Year” 2015, w kategorii silników o pojemności 2 - 2,5 litra. Pięciocylindrowa jednostka zdobyła ten tytuł już szósty raz z rzędu. Międzynarodowe jury złożone z 65 dziennikarzy z branży motoryzacyjnej, uznało 2,5-litrowy silnik TFSI za najlepszy w swej klasie. „Niezawodna jakość Audi i doskonałe zestrojenie sprawiają, że dzięki temu silnikowi czuje się prawdziwą radość z jazdy. Żaden stworzony przez człowieka dźwięk nie mógłby zastąpić emocjonalnego brzmienia tej wspaniałej pięciocylindrowej, rzędowej jednostki” - czytamy w uzasadnieniu jury. Członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego, prof. dr Ulrich Hackenberg powiedział przy tej okazji: „Pięciocylindrowe motory mają u nas długą tradycję. W latach 80. uczyniły z Audi sportową markę. Jednostka napędowa 2.5 TFSI nowego Audi RS 3 Sportback, dzięki potężnemu momentowi obrotowemu i dzięki charakterystycznemu brzmieniu, jest uosobieniem samochodowych emocji. Ten tytuł to piękne zwieńczenie naszych prac nad rozwojem tego silnika.“ W nowym Audi RS 3 Sportback, turbodoładowana jednostka napędowa 2.5 TFSI z bezpośrednim wtryskiem ma moc 270 kW (367 KM). Dzięki niej, RS 3 Sportback jest najmocniejszym wśród kompaktowych samochodów klasy premium. Jej maksymalny moment obrotowy 465 Nm, dostępny jest już przy 1625 obr./min i pozostaje niezmienny aż do 5550 obr./min. Do przyspieszenia od 0 do 100 km/h wystarcza jej 4,3 sekundy. Prędkość maksymalna to 280 km/h. W Audi RS Q3, silnik rozwija moc 250 kW (340 KM) i osiąga moment obrotowy 450 Nm. Wyposażony w tę pięciocylindrową jednostkę napędową topowy model serii Q3, od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,8 sekundy, a jego maksymalna, ograniczona elektronicznie prędkość, wynosi 250 km/h. Audi zwyciężyło w plebiscycie „International Engine of the Year" już po raz jedenasty. W latach 2005 – 2009, pięć razy z rzędu, tytuł ten zdobywał inny silnik koncernu z Ingolstadt: 2.0 TFSI w kategorii od 1,8 do 2 litrów. Z kolei dla TFSI o pojemności 2,5 litra, to już szóste zwycięstwo z rzędu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Volvo XC90 Twin Engine T8 – pierwszy na świecie luksusowy SUV z technologią plug-in XC90 jest pierwszym samochodem Volvo, który od samego początku był projektowany z myślą o napędzie elektrycznym. Dzięki temu wersja Twin Engine T8 dysponuje wewnątrz ogromną przestrzenią. To niemal pięciometrowe auto o luksusowym wnętrzu emituje mniej spalin niż małe auta hybrydowe. Samochody hybrydowe są często kompromisem pomiędzy tym co ekologiczne, a tym co wygodne. W trakcie projektowania XC90 T8 nie było mowy o jakichkolwiek ustępstwach. Nowe Volvo, zaprojektowane na platformie podwoziowej SPA, jest przestrzennym siedmioosobowym SUV-em o łącznej mocy ok. 400 KM i momencie obrotowym 640 Nm. Dzięki temu samochód będzie mógł przyspieszyć do setki w ok. 6 sekund. Jednocześnie auto emituje tylko 59g CO2/km, a jego minimalne spalanie wynosi ok. 2,5l/100 km.– Wchodząc na rynek, silniki z rodziny Drive-E rzuciły wyzwanie konkurencji. Wersja T8 wysuwa nas na pozycję lidera w tym zakresie – mówi Peter Mertens, Wiceprezes ds. Badań i Rozwoju w Volvo Car Group. Będąc pierwszym na świecie luksusowym hybrydowym SUV-em, XC90 T8 dołącza do długiej listy innowacyjnych rozwiązań Volvo. Działania szwedzkiej marki od lat mają na celu tworzenie komfortowych samochodów przy jednoczesnej dbałości o środowisko naturalne i zapewnieniu maksymalnego bezpieczeństwa na drogach. Samochód na każdą potrzebę XC90 T8 może mieć bardzo zróżnicowany charakter prowadzenia. Do wyboru mamy pięć różnych trybów jazdy: Hybrid – jest to tryb domyślny, który najlepiej nadaje się do codziennej jazdy. Pojazd na zmianę korzysta z silnika benzynowego oraz napędu elektrycznego. Tryb ten zapewnia możliwie najniższe spalanie. Pure electric – w tym trybie samochód korzysta wyłącznie z silnika elektrycznego, który napędza tylną oś. Zasięg samochodu zasilanego jedynie prądem wynosi nawet do 40 km. Dzięki systemowi odzyskiwania energii podczas hamowania ten tryb najlepiej sprawdza się podczas jazdy miejskiej. Jeśli kierowca chce dynamicznie przyspieszyć, silnik benzynowy włączy się automatycznie. Power – jest to tryb łączący moc silnika spalinowego i elektrycznej jednostki napędowej. Jednostka spalinowa jest cały czas włączona, a podczas dynamicznego przyspieszania jest dodatkowo wspomagana silnikiem elektrycznym. Łączna wartość momentu obrotowego wynosi 640 Nm, czyli tyle ile w największych silnikach typu V8. AWD – ten tryb zapewnia stały napęd na wszystkie koła. Główną zaletą ręcznego wyboru trybu AWD jest to, że kierowca może włączyć go wtedy, gdy tego potrzebuje. Kiedy napęd AWD pozostaje wyłączony, samochód jest bardziej oszczędny. Save – jeśli akumulator jest naładowany, tryb ten pozwala zachować zapas energii elektrycznej na później. Jeśli jest on za niski, samochód doładuje go do odpowiedniego poziomu. Dzięki temu możemy w trasie podładować baterię, by bez spalin pokonać zatłoczone centrum miasta. Skrojony pod hybrydę Wiele funkcji zastosowanych w silniku T8 zostało specjalnie zoptymalizowanych pod kątem technologii hybrydowej. Oto główne elementy: Silnik Drive-E – pod maską XC90 T8 znajduje się zmodyfikowana wersja 4-cylindrowego silnika benzynowego Drive-E. Ta jednostka napędowa została znacznie ulepszona, jej moc wynosi 318 KM a moment obrotowy 400 Nm. Automatyczna skrzynia biegów – do wersji hybrydowej dostosowana została również 8-biegowa automatyczna skrzynia biegów. Jest sterowana całkowicie elektronicznie („shift by wire”). Kierowca wybiera biegi elegancką dźwignią, wykonaną ze szwedzkiego kryształu. CISG – jest to zintegrowane urządzenie pełniące zarówno rolę rozrusznika, jak i alternatora. Zamontowany pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów, pełni bardzo ważną rolę. Jest to potężny 34-kilowatowy rozrusznik, który pozwala na płynne przejście z trybu elektrycznego do spalinowego. Dzięki temu oba te napędy działają spójnie. CISG jest również generatorem elektrycznym o dużej mocy. Akumulator – akumulator w XC90 T8 (270V-400V) zasila jednostkę elektryczną o mocy 65 kW. Wielu producentów od lat zmaga się z problemem połączenia dużego rozmiaru akumulatora z przestronnym luksusowym wnętrzem samochodu. W nowym XC90, opartym na architekturze SPA, wkomponowanie akumulatorów i silnika elektrycznego w nadwozie odbyło się bez zmniejszenia przestrzeni pasażerskiej czy ładunkowej pojazdu. Ponadto rozmieszczenie akumulatora daje samochodowi niski i centralny środek ciężkości. Tylny elektryczny napęd – silnik elektryczny znajduje się na tylnej osi i napędza koła w trybach electric oraz power. Generuje moc 82 KM i osiąga maksymalny moment obrotowy o wartości 240 Nm. Umieszczenie napędu na tylnej osi jest bardzo istotne, ponieważ umożliwiło zamontowanie większego silnika spalinowego z przodu pojazdu. Pozwala to również na znacznie bardziej wydajną jazdę w trybie AWD – każda oś posiada swój własny, odrębny napęd. Dwustopniowy system hamowania – mieszany system hamowania częściowo korzysta z technologii brake-by-wire, która odzyskuje energię powstałą podczas hamowania i zamienia ją na energię elektryczną. Unikalny system chłodzenia i klimatyzacji – system chłodzenia składa się z dwóch dodatkowych obwodów. Pierwszy chłodzi zespół CISG oraz napęd elektryczny na tylnej osi, natomiast drugi schładza akumulator. Wcześniejsze przygotowanie – kierowcy mogą zdalnie przygotować samochód do jazdy przy pomocy aplikacji Volvo On Call. Co ważne, można to zrobić również w trakcie ładowania auta, dzięki temu akumulator przy starcie pojazdu będzie nadal w pełni naładowany, pomimo wcześniejszego schłodzenia lub nagrzania kabiny. Źródło: Volvo
  4. Series Premiere! Draguar Engine Swap, El Camino 4L60-E Trans Install & More! - HOT RO
  5. Fiat 125 R32 Coupe - engine, exhaust sound /// wolfsgruppe
  6. Smart with Hayabusa engine
  7. Fiat 125 R32 Coupe - engine, exhaust sound /// wolfsgruppe
  8. Fiat 125 R32 Coupe - engine, exhaust sound /// wolfsgruppe
  9. First Start Engine 1JZ-GTE http://www.youtube.com/watch?v=-hNfdcgzqaM&list=TL0fmyMrsC5gdzHQd1Sd6Lf3plOn6Va1-Q
  10. Mid-Engine Crown Corvair: Porsche Cayman Fighter - /BIG MUSCLE
  11. Audi V8 3.6 quattro - engine and gearbox mechanism - Ingolstadt Audi Forum
  12. Maximum Attack | The Best of Rally | Pure engine sound | [Passats de canto]
  13. 2015 Mustang Spied, NJ F1 Cancelled, Porsche 984, New GT-86 Engine, & Doing It Wrong!
  14. [h=1]1,000 HP Cadillac Sixteen Startup, V16 engine[/h]
  15. [h=1]Porsche 917K Flat-12 Pure Engine Sound - In Action on Track[/h]
  16. [h=1]Porsche 917K Flat-12 Pure Engine Sound - In Action on Track[/h]
  17. The new Porsche 911 GT3 in-depth: Engine and Chassis
  18. [h=1]335i N55 Engine Stage 3 Dyno Video (E92) 2011-2013[/h]
  19. więcej -> Sukces technologii TSI Volkswagena w konkursie International Engine of the Year 2013, rynek nowych samochodów, ranking samochodów osobowych, ceny samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  20. 2,5-litrowy silnik TFSI zdobywa nagrodę „International Engine of the Year 2013” - Czwarte z rzędu wyróżnienie dla tej jednostki w kategorii silników od 2 do 2,5 l. - Po raz dziewiąty z rzędu, technika TFSI dała Audi zwycięstwo w swojej klasie 2,5-litrowy silnik TFSI otrzymał międzynarodowe wyróżnienie dla najlepszego silnika roku 2013 „International Engine of the Year”, w kategorii jednostek od 2 do 2,5 l. Tak zadecydowało jury złożone z 87 dziennikarzy motoryzacyjnych z całego świata. W ten sposób, motor 2,5 TFSI zwyciężył w swej klasie już czwarty raz z rzędu. W 2,5-litrowym silniku montowanym w modelach Audi TT RS plus Coupé i Roadster, zastosowano dwa flagowe rozwiązania techniczne Audi: turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk paliwa FSI. To dzięki nim jednostka zwyciężyła w konkursie. „Model TT RS zdecydowanie wyróżnia się wśród dostępnych na rynku aut sportowych. Zarówno dźwięk, jak i moc jego niekonwencjonalnego silnika sprawiają, że kierowca ma wrażenie uczestniczenia w samochodowym wyścigu“ – brzmiało uzasadnienie decyzji jury. Audi TT RS plus Coupé i Roadster, przy pojemności skokowej 2480 cm³, generują w zakresie od 5,5 do 6,7 tys. obr./min. potężną moc 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny od 1650 do 5400 obr./min. Dzięki temu, pojazd przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,1 sekundy (Roadster: 4,2 sek.). Opcjonalnie, auta z takim silnikiem mogą osiągać prędkość maksymalną 280 km/h. Technika TFSI przyniosła Audi zwycięstwo w konkursie „International Engine of the Year“ po raz dziewiąty z rzędu. W latach 2005-2009, tytuł w kategorii silników o pojemności od 1,8 do 2,0 l zdobywała jednostka 2.0 TFSI 2,5-litrowy silnik TFSI będzie również montowany w modelu RS Q3, który jesienią 2013 roku pojawi się na rynku. W nim, ta benzynowa jednostka generuje moc 228 kW (310 KM) przy średnim zużyciu paliwa wynoszącym tylko 8,8 l na 100 km. Pierwszy RS w dobrze sprzedającej się rodzinie SUV-ów Audi, przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 5,5 sekundy, a jego prędkość ograniczono do 250 km/h. Źródło: Volkswagen Group Polska
  21. więcej -> Konkurs International Engine of the Year znów wygrywa Ford i silnik 1.0 EcoBoost, rynek nowych samochodów, CEP, badania rynku motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  22. [h=1]Rasowe brzmienie BMW/Strong sound BMW Tuning engine[/h] http://www.youtube.com/watch?v=NBlGl0VE2-Q
  23. [h=1]Porsche 911 GT3 in-depth: Engine and Chassis[/h]
  24. [h=1]New FERRARI F12 Berlinetta Revving engine in showroom[/h]
  25. [h=1]Audi A3: Start the engine[/h]
×