Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'edition' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 257 wyników

  1. Witajcie, moje poprzednie auto czyli Galaxy Ghia 1.9 TDI rozebrałem na części a reszta udała się w drogę bez powrotu, więc aby było czym się odpychać w moje ręce wpadł mały ekonomiczny francuz Peugeot 106 ph 2 1.5D czyli zabójcze 58 koni ze spalaniem 3,8/4,7 Trasa/Miasto Autko od strony technicznej trafiło się bardzo zadbane, wymieniony rozrząd, płyny, fltry, opony, aku, czyli praktycznie cały serwis z głowy. Plus z ciekawostek ktoś zamontował hak. Co do planów to od nowego roku chcę skompletować pakiet optyczny Rallye, oraz dopasować do tego ładne alufelgi, myślę że będzie oryginalne i ekonomicznie Drugi pacjent, który pojawił się krótko po 106stce, to Mitsubishi Colt V Sport Edition, czyli Lancer w Hathbacku, co tu dużo mówić pokochałem od pierwszego wejrzenia :heart: Silnik 1.6 16V 90 HP, daje radę w tej budzie i lubi wysokie obroty Przede mną cały serwis do zrobienia czyli rozrząd, paski, płyny, filtry. Zamówiłem już olej Valvoline Maxlife 5w40, w tygodniu kupię resztę gratów i zabieram się za wymianę. Z ciekawostek to te silniki nie posiadają hydraulicznych kasowników luzu zaworowego więc czeka mnie ich ustawienie. Plany? Hmm póki co doprowadzić oryginał do ładnego stanu, serwis, wygłuszenie wnętrza pod audio, może jakieś inne felgi. Wyposażenie zadowalające pełna elektryka z klimatyzacją, grzanymi i elektrycznymi lustrami, abs, 4 poduszki powietrzne, halogeny, centralny itd. Obydwa autka z 98 roku, będzie mi trochę brakować ładowności i praktyczności Vana, ale wszystko kwestią przyzwyczajenia Chyba to tyle, temat będzie na bieżąco aktualizowany
  2. XC90 FIRST EDITION WYPRZEDANE W 47 GODZIN Limitowana seria nowego XC90 okazała się dużym sukcesem. Internetowa sprzedaż auta ruszyła w środę 3 września o godz. 16.00, a już 47 godzin później cała pula licząca 1927 egzemplarzy XC90 First Edition była zarezerwowana. Najwięcej zamówień złożyli Amerykanie, ponad 400 sztuk. Polscy klienci zarezerwowali 16 samochodów. Samochody z limitowanej edycji First Edition, upamiętniające rok założenia szwedzkiej marki, wzbudziły ogromne zainteresowanie wśród klientów na całym świecie. Większość samochodów została zarezerwowana w ciągu pierwszej godziny od oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży. W szczytowym momencie, sprzedaż osiągnęła tempo 7 egzemplarzy na minutę. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jakie emocje budzi XC90, ale wcale nas to nie dziwi. Po długo wyczekiwanej premierze nowego SUV-a Volvo i zaprezentowaniu limitowanej edycji samochodu, zainteresowanie musiało sięgnąć zenitu. Pierwsi klienci zarezerwowali swoje modele w ciągu zaledwie kilku sekund po otwarciu systemu, co potwierdziło naszą tezę, że XC90 to model kultowy. Jestem pewien, że w przyszłość samochody First Edition staną się białymi krukami dla motoryzacyjnych kolekcjonerów – powiedział Alain Visser, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w Volvo Car Group. First Edition to najbardziej ekskluzywna i w pełni wyposażona wersja najnowszego modelu Volvo. Samochód dostępny jest z czarnym lakierem Onyx Black, który idealnie współgra z wnętrzem zdominowanym przez bursztynowy kolor foteli ze skóry nappa oraz głęboką czerń skórzanej deski rozdzielczej. Limitowana edycja posiada również 8-ramienne 21-calowe felgi opatrzone unikatowymi inskrypcjami. Pod maską First Edition znajdziemy czterocylindrowy silnik z rodziny Drive-E. Jednostka benzynowa T6 AWD o mocy 320 KM/ 400 Nm dostępna będzie m.in. na rynku amerykańskim, azjatyckim i australijskim. Na polski rynek, tak jak na wszystkie europejskie, First Edition trafi w wersji z silnikiem D5 AWD 225 KM/ 470 Nm. Obie jednostki napędowe współpracują z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów. Nowy model szwedzkiej marki wyposażony został również w najwyższej jakości 19 głośnikowy system audio firmy Bowers & Wilkins oraz ekran dotykowy, który pozwala na zupełnie nowy – intuicyjny i bezpieczny – sposób korzystania z multimediów. Dodatkowo XC90 posiada najbardziej wszechstronny pakiet systemów bezpieczeństwa. Źródło: Volvo
  3. Peugeot 208 GTi 30th Anniversary Edition (2015)
  4. Aston Martin DB9 Carbon Edition (2015)
  5. Ford Mustang 50 Year Limited Edition (2015)
  6. Land Rover Discovery XXV Edition (2014)
  7. Ekskluzywna pierwsza partia produkcyjna edycji specjalnej zarezerwowana dla obecnych klientów Nissana Na pamiątkę roku premiery pionierskiego crossovera, Nissana Qashqai pierwszej generacji, zostanie wyprodukowanych tylko 2007 egzemplarzy Bogate wyposażenie standardowe, czyli innowacje i emocje w stylu typowym dla marki Nissan Zaawansowane rozwiązania wysokiej klasy, w tym technologia Safety Shield, system kamer 360° i NissanConnect Oferta dostępna dla wszystkich klientów od stycznia 2014 roku Z okazji wprowadzenia na rynek crossovera nowej generacji Nissan przygotował specjalną wersję nowego modelu - Qashqai Premier Limited Edition. Jako wyjątkowy gest wobec dwóch milionów osób, które kupiły pierwszą wersję pionierskiego crossovera, specjalna edycja nowego modelu Qashqai do 31 grudnia 2013 r. będzie oferowana wyłącznie tej grupie klientów. Ekskluzywna seria liczy tylko 2007 egzemplarzy. Jest to nawiązanie do roku premiery rynkowej modelu Qashqai pierwszej generacji, czyli pierwszego crossovera skierowanego do masowego odbiorcy. Każdy samochód z serii Premier będzie zaopatrzony w tabliczkę z indywidualnym numerem, a jego nabywca zapewni sobie miejsce w historii Nissana jako posiadacz jednego z pierwszych egzemplarzy modelu Qashqai nowej generacji. Zupełnie nowy Nissan Qashqai został zaprezentowany światu zaledwie dwa tygodnie temu. 7 listopada w Londynie po raz pierwszy można było zobaczyć odważną stylistykę nadwozia oraz wysokiej klasy zaawansowane rozwiązania techniczne. Bogate wyposażenie z wyjątkowymi rozwiązaniami Limitowana edycja Premier, oparta na najlepiej wyposażonej wersji Tekna, to przykład realizowania przez firmę Nissan zasady powszechnego dostępu do technologii i odważnego wzornictwa. Wyjątkowy pakiet wyposażenia samochodów z limitowanej edycji Premier obejmuje między innymi specjalną tapicerkę ze skóry połączonej z alcantarą, ciemną podsufitkę, specjalne dywaniki ze srebrnymi przeszyciami, chromowane listwy boczne, chromowane nakładki na przedni spojler i klapę bagażnika oraz specjalne aluminiowe nakładki na progi z emblematem Premier. Jasnopopielata tapicerka foteli mocno kontrastuje z czarną wykładziną podłogi i podsufitką. W każdym egzemplarzu umieszczono także tabliczkę z jego unikatowym numerem. Qashqai Premier Limited Edition jest również standardowo wyposażony we wszystkie elementy stylistyczne i techniczne wersji Tekna. Atrakcyjny wygląd nadwozia podkreślają 19‑calowe obręcze kół z lekkich stopów, relingi dachowe oraz zastosowane po raz pierwszy w tym segmencie pojazdów w pełni diodowe przednie reflektory. Samochód ma elektrycznie regulowane fotele, nowy system NissanConnect i panoramiczny szklany dach. Standardem są także liczne zaawansowane rozwiązania składające się na technologię Safety Shield: systemy hamowania awaryjnego, monitorowania zachowania kierowcy oraz rozpoznawania znaków drogowych, ostrzeżenia o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, pojeździe w martwym polu oraz poruszających się obiektach, a także adaptacyjne światła drogowe. Qashqai Premier Limited Edition jest dostępny w następujących czterech kolorach: biały perłowy oraz metalizowane śliwkowy, czarny i czerwony. Wszystkie samochody z limitowanej edycji wyposażone są w silnik 1.6 dCi i zaawansowany napęd ALL-MODE 4x4-i. Nowy Qashqai - crossover drugiej generacji Qashqai Premier Limited Edition to wersja oferowana z okazji wprowadzenia na rynek innowacyjnego crossovera drugiej generacji marki Nissan. Gruntownie przeprojektowany nowy Nissan Qashqai powstał w celu spełnienia wymagań i oczekiwań nabywców crossoverów nowej generacji. Każdy element został zaprojektowany i skonstruowany na nowo - począwszy od nowej, bardziej przestronnej kabiny, poprzez wyższą jakość materiałów i funkcjonalność, aż po wysokiej klasy rozwiązania techniczne, które jeszcze skuteczniej chronią kierowcę i pasażerów. źródlo: NISSAN
  8. Porsche Cayenne Platinum Edition - luksus w pełni Zobaczymy, jak Cayenne poradzi sobie z Macanem
  9. Hyundai Tucson Walking Dead Edition - dla fanw serii Ma ponoć plecak z ekwipunkiem pomagającym w walce z zombie Jestem ciekaw zawartości
  10. BMW X6 M Design Edition Sportowe i szlachetne zarazem – tylko dla 100 wybranych. Monachium. BMW M GmbH oferuje od zaraz limitowaną do 100 sztuk edycję specjalną BMW X6 M: BMW X6 M Design Edition. Ta ekskluzywna seria specjalna charakteryzuje się wyjątkowo sportowymi elementami wizualnymi, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Kabina zyskała zupełnie nową atmosferę dzięki kompletnemu wykończeniu w skórze Merino, włącznie z deską rozdzielczą, którą obszyto dwukolorowo, w kontrastujących barwach czarnej i czerwonej Mugello z przeszyciami Mugello. Dopełnieniem wyjątkowego charakteru jest specjalny lakier fortepianowy na listwach wykończeniowych oraz plakietki 1/100. Z zewnątrz BMW X6 M Design Edition wyróżnia się wspaniałymi, 21-calowymi felgami z lekkiego stopu wzoru M Performance z podwójnymi szprychami, z elementami karbonowymi. Nadwozie może być polakierowane w jednym z trzech kolorów: Bieli Alpejskiej, Szafirowej Czerni lub Czerwieni Melbourne. Całość tworzy wyjątkową, sportową i elegancką zarazem harmonię barw – w dodatku w kombinacji, która zaistnieje wyłącznie w 100 egzemplarzach, bo tylko tyle sztuk BMW X6 M Design Edition ujrzy światło dnia. Od chwili swej prezentacji w roku 2008, to pierwsze na świecie Sportowo-Aktywne Coupe łączy wszechstronność typową dla modeli X BMW ze sportowo elegancką linią coupe. Limitowana seria Design Edition jeszcze silniej podkreśla wyjątkowość topowego modelu BMW X6 M. Jako Design Edition, BMW X6 M jest jeszcze ostrzejsze, jeszcze mocniej wyróżnia się w segmencie premium samochodów z napędem na cztery koła. 21-calowe koła M Performance o podwójnych szprychach, czarne ramki „nerek” wlotów powietrza i obudowy lusterek bocznych i aerodynamiczne dopełnienie w postaci przedniego i tylnego spoilera M Performance z karbonu – i jako dopełnienie, również czarny dyfuzor. Ale nawiązania do sportów motorowych można wzmocnić jeszcze bardziej, dokupując okleiny nadwozia M Performance w formie pasów w barwach BMW M. BMW X6 M Design Edition to także bardzo bogate wyposażenie. W pakiecie są tu ogrzewane przednie fotele, regulacja podparcia lędźwiowego, Pakiet Schowków, szyby z filtrem przeciwsłonecznym, wyświetlacz przezierny Head-Up Display oraz nagłośnienie HiFi Professional lub BMW Individual High End. Podobnie jak w seryjnej wersji, tak i BMW X6 M Design Edition napędza silnik benzynowy V8 TwinPower Turbo o pojemności 4395 cm3, maksymalnej mocy 408 kW (555 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 680 Nm. 6-stopniowa skrzynia biegów M-Sport Automatic zachwyca błyskawicznymi zmianami przełożeń, a niemal nieprzerwane przeniesienie napędu daje imponujące i zachwycające osiągi. Możliwe jest manualne sterowanie doborem przełożenia skrzyni biegów za pośrednictwem lewarka biegów lub łopatek pod kierownicą. Jednak można też zdać się na dwa zaprogramowane fabrycznie tryby jazdy: ekstremalnie sportowy lub wyjątkowo wydajny ekonomicznie. Moc przenoszona jest na koła za pośrednictwem systemu xDrive w specjalnym wydaniu M, które jeszcze podnosi poziom dynamiki jazdy. Temu samemu służy możliwość ingerowania w charakterystykę adaptacyjnego układu jezdnego, który jest w porównaniu z seryjnym obniżony o 10 mm. Również układ kierowniczy dostosowano do charakteru BMW X6 M – jego zachowanie jest uzależnione od prędkości jazdy. Wyczynowy układ hamulcowy działa za pośrednictwem 4-tłoczkowych zacisków i 395-milimetrowych tarcz z przodu oraz jednotłoczkowych zacisków i 385-milimetrowych tarcz z tyłu. Warto jednak pamiętać, że ten wyczynowy w charakterze bolid jest zarazem zdolny do holowania przyczep o masie do 3 ton. W każdym BMW X6 M zastosowanie znalazły różnorodne technologie związane z układem jezdnym, które współdziałają ze sobą i zapewniają bezkonkurencyjną dynamikę jazdy, maksimum kontroli oraz komfortu. Za perfekcyjny rozdział siły napędowej odpowiadają BMW xDrive i Dynamiczna Kontrola Osiągów (DPC) – oba w wydaniu M, z nastawami dobranymi przez inżynierów M. Inteligentny napęd na cztery koła xDrive zestrojono z preferencją napędu na oś tylną, co pozwala na bardzo sportowy styl jazdy, w tym kontrolowane poślizgi nadsterowne. Natomiast system DPC wspiera efektywność przeniesienia napędu w ostrych zakrętach, kierując moment obrotowy na to koło, które dysponuje lepszą przyczepnością, pozwalając tym samym pokonywać zakręty jeszcze dynamiczniej i precyzyjniej. Specjalnie zestrojony system Dynamicznej Kontroli Amortyzatorów (DDC) i aktywnych stabilizatorów (Adaptive Drive, przeciwdziała wychyleniom karoserii) pozwalają na ekstremalne hamowanie i przyspieszanie niemal bez wychyleń karoserii przy zachowaniu najwyższej precyzji kierowania i stabilności toru jazdy. Wszystkie te niezwykłe cechy i wszechstronne zdolności Sportowo-Aktywnego Coupe BMW X6 M zyskują w limitowanej serii Design Edition ekskluzywne podkreślenie wizualne. Atrakcyjnie wycenione BMW X6 M Design Edition powstanie w liczbie zaledwie 100 egzemplarzy. Źródło: BMW Group
  11. Citroen DS3 World Paris Limited Edition - powstanie tylko 15 sztuk Bardzo lubię DS-y za ich "inność" i ekskluzywny charakter. Takie auta potrafią robić chyba tylko Francuzi. No, może również Włosi
  12. więcej -> Komu wersja Qashqai Premier Limited Edition? | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. Dodge Charger 100th Anniversary Edition (2014)
  14. Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition SLS AMG GT Final Edition - na pożegnanie Affalterbach. Zbliża się wielki finał - SLS AMG GT Final Edition kończy fascynujący rozdział w historii Mercedes-AMG. Ograniczona do 350 sztuk edycja specjalna odzwierciedla niespotykany sukces i unikalny charakter pierwszego auta w pełni zbudowanego przez inżynierów z Affalterbach. Dla klientów to ostatnia szansa na zakup SLS-a. Supersportowy wóz, napędzany 6,2-litrowym silnikiem V8 o mocy 435 kW (591 KM), wyróżnia się wyjątkowym designem i zakresem wyposażenia. Jego dynamikę potęguje wyścigowe ogumienie. SLS AMG GT Final Edition świętuje swój podwójny debiut podczas imprez w Los Angeles i Tokio, trwających od 20 listopada do 1 grudnia br. Rynkowa premiera modelu odbędzie się w marcu 2014 roku. Supersportowy samochód dostępny będzie zarówno w wersjach Coupé, jak i Roadster; po zbudowaniu 350 sztuk produkcja modelu SLS AMG zostanie zakończona. - SLS AMG, jako pierwszy model całkowicie zaprojektowany przez AMG, rozpoczął w historii naszej firmy nową erę. Prezentując odmianę Final Edition, oferujemy naszym klientom ostatnie, szczególnie ekskluzywne wcielenie tego supersportowego samochodu. Ospojlerowanie wykonane z włókien węglowych, zoptymalizowana aerodynamika i opcjonalne opony wyścigowe potęgują jego potencjał - mówi Tobias Moers, szef Mercedes-AMG GmbH. Ekskluzywne dodatki karoserii: ospojlerowanie z włókien węglowych Wizytówką modelu SLS AMG GT Final Edition jest maska silnika z centralnym wlotem powietrza i pokryciem wzorowanym na elementach z włókna węglowego. Z włókna węglowego wykonano przedni spojler oraz tylne skrzydło, nawiązujące do wersji Black Series. Na życzenie zestaw ten można połączyć z matowym, grafitowym lakierem designo magno, zapożyczonym z kolekcjonerskiego modelu SLS AMG GT3 "45th ANNIVERSARY". Aby podkreślić ekskluzywny wyraz limitowanej serii, podpory tylnego spojlera otrzymały lśniące wykończenie w kolorze czarnym. Nowe, aerodynamicznie ukształtowane elementy karoserii - maska, przedni spojler oraz tylne skrzydło - ograniczają unoszenie w obrębie obu osi. Dodatkowy wlot w pokrywie silnika, podobnie jak w przypadku odmian Black Series i GT3, odpowiada nie tylko za odprowadzenie nadmiaru ciepła z komory silnikowej, ale również za zwiększenie docisku przedniej osi i ograniczenie współczynnika oporu powietrza. Kute obręcze AMG i specjalne opony Cup Kute felgi AMG z podwójnymi ramionami dostępne są w dwóch wersjach wykończenia: lśniącej lub matowej. Ich czarny odcień kontrastuje z polakierowanymi na czerwono zaciskami hamulców. Nowe ogumienie wyścigowe Dunlop Sport Maxx Race w rozmiarze 265/35 R 19 (przód) i 295/30 R 20 (tył) dostępne jest na życzenie, bez dopłaty. Zaprojektowano je specjalnie dla Mercedes-AMG. SLS AMG GT Final Edition może być z powodzeniem wykorzystywany na zamkniętych torach. Zawieszenie AMG RIDE CONTROL z elektroniczną kontrolą tłumienia i programami "Sport" oraz "Sport plus" gwarantuje mu niezrównaną dynamikęjazdy, a wysokoobrotowy silnik V8 AMG zapewnia sprinterskie osiągi. Z pojemności 6,2 litra generuje moc 435 kW (591 KM) przy 6800 obr./min i 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 4750 obr./min. SLS AMG GT Final Edition przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 3,7 s, a 200 km/h osiąga w czasie 11,2 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 320 km/h. Do widlastej "ósemki" perfekcyjnie pasuje 7-stopniowa przekładnia AMG SPEEDSHIFT DCT z czterema trybami jazdy oraz funkcjami RACE START i podwójnego wysprzęglenia. Swoją emocjonującą naturę SLS AMG prezentuje zwłaszcza w trybie ręcznej zmiany biegów, w którym kolejne przełożenia załączane są jeszcze szybciej i bardziej spontanicznie. Kabina ze skórzaną tapicerką designo Nie tylko design i technologia modelu SLS AMG GT Final Edition reprezentują kolekcjonerski standard. Wyrafinowaną atmosferę w kabinie podkreśla skórzana tapicerka designo z diamentowymi przeszyciami w centralnej części foteli i na boczkach drzwi. Z czarną skórą kontrastuje srebrna nić oraz pasy bezpieczeństwa i obszycie dywaników w tym samym kolorze. Elementy wykończenia z włókna węglowego należą do wyposażenia standardowego, a konsolę centralną zdobi zarezerwowana dla limitowanej edycji tabliczka "AMG FINAL EDITION" z numerem danego egzemplarza. Typowe dla Mercedes-AMG przywiązanie do najdrobniejszych detali zdradza tzw. trójwymiarowy szew, czyli pas Alcantary wszyty ręcznie w skórzane obicie deski rozdzielczej. Alcantara pokrywa również kierownicę AMG Performance ze srebrnym pasem na godzinie 12 i lśniącymi wstawkami z litego metalu, nawiązującymi do oprawy otworów wentylacyjnych. Rynkowa premiera modelu SLS AMG GT Final Edition odbędzie się w marcu 2014 roku. Oto przegląd jego cen na rynku niemieckim (z VAT): · SLS AMG GT Coupé Final Edition 225 505 euro · SLS AMG GT Roadster Final Edition 233 835 euro Wybrane elementy z listy opcji AMG: · obudowy bocznych lusterek i osłona silnika z włókien węglowych · tylne osłony foteli i listwy progowe z włókien węglowych · wysokowydajne hamulce węglowo-ceramiczne · AMG Performance Media · nagłośnienie przestrzenne Bang & Olufsen BeoSound AMG Żywa legenda, wspaniały sukces Coupé, Roadster, GT, Black Series, Electric Drive, wyścigowy wariant GT3, odmiana Final Edition i oficjalny samochód bezpieczeństwa w Mistrzostwach Świata Formuły 1 - od chwili debiutu jesienią 2009 roku Mercedes-Benz SLS AMG doczekał się licznych wcieleń, a z każdym z nich stawał się jeszcze bardziej pożądany. Jako pierwsze pojawiło się Coupé, które trafiło do sprzedaży wiosną 2010 roku. Rok później do zjawiskowego Gullwinga dołączył Roadster oraz model torowy zaprojektowany dla prywatnych zespołów - SLS AMG GT3. Ten ostatni swoją imponującą formę udowodnił licznymi tytułami w międzynarodowych starciach, takich jak ADAC GT Masters, Mistrzostwa Europy FIA GT3 i Mistrzostwa Świata FIA GT1, czy ponad 100 zwycięstwami w seriach wyścigowych na pięciu kontynentach. Jego znakomite walory potwierdziły też sukcesy w zmaganiach długodystansowych: 12-godzinnym wyścigu Bathurst, a także w 24-godzinnych wyścigach w Dubaju, Barcelonie i na torach Nürburgring oraz Spa-Francorchamps. Tylko w 2013 roku SLS AMG GT3 zdominował "wielki szlem" klasycznych, długodystansowych wyścigów GT3, wygrywając w czterech imprezach z rzędu. Tegoroczny tytuł mistrzowski zdobył również w serii Blancpain Endurance. Od 2010 roku SLS AMG zapewnia również bezpieczeństwo podczas zmagań Formuły 1; od ponad roku rolę oficjalnego samochodu bezpieczeństwa F1 pełni SLS AMG GT. W czerwcu 2013 na rynku pojawiły się najmocniejsze warianty modelu: SLS AMG Coupé Black Series o mocy 464 kW (631 KM) oraz SLS AMG Coupé Electric Drive o mocy 552 kW (751 KM). SLS AMG klasykiem przyszłości Od chwili premiery Mercedes-Benz SLS AMG zdobył międzynarodowe uznanie i liczne nagrody. Nie tylko z uwagi na charyzmatyczny design czy znakomite właściwości jezdne już teraz uważa się go za klasyka przyszłości. To urodzony samochód marzeń. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  15. Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition (2014)
  16. Mercedes SLS AMG GT Final Edition - na pożegnanie Zmiana SLS-a na auto mniejsze i słabsze jest dość zaskakująca, ale być może w przyszłości powstanie też coś powyżej SLC. Niech Mercedes nas zaskoczy, byle pozytywnie
  17. Fiat 500 1957 Edition - w stylu retro Najciekawiej wyglądają te pełne felgi, ale szkoda, że nie zrobili ich "na błysk"
  18. S 65 AMG oraz SLS AMG GT Final Edition w Tokio i Los Angeles Podwójna premiera Mercedes-AMG w Tokio i Los Angeles Affalterbach/Tokyo/Los Angeles - Dwie wystawy, dwie potężne maszyny: Mercedes-AMG prezentuje modele S 65 AMG i SLS AMG GT Final Edition równocześnie podczas salonów samochodowych w Los Angeles oraz w Tokio (obie imprezy potrwają od 20 listopada do 1 grudnia br.). - Do oferty AMG dołączają dwa nowe, spektakularne samochody o wysokich osiągach. S 65 AMG z jednostką V12 jest synonimem maksymalnej ekskluzywności i dynamizmu, a SLS AMG GT Final Edition to ostatni, wyjątkowo atrakcyjny wariant naszego supersportowego modelu - mówi Tobias Moers, szef Mercedes-AMG GmbH. Dwanaście cylindrów, podwójne turbodoładowanie, moc 463 kW (630 KM) i 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego - nowy Mercedes-Benz S 65 AMG deklasuje wszystkie konkurencyjne modele w swoim segmencie. Ta przewaga uwidacznia się w jego osiągach. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,3 s, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h (ograniczona elektronicznie). W porównaniu do poprzednika średnie zużycie paliwa spadło o 2,4 l/100 km (cykl NEDC), do 11,9 l/100 km. Tym samym S 65 AMG jest najbardziej wydajną limuzyną V12 o wysokich osiągach. Już teraz spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 6, które wejdą w życie nie wcześniej niż w 2015 roku. Za przeniesienie siły napędowej odpowiada przekładnia AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC z trzema trybami pracy: Controlled Efficiency ©, Sport (S) oraz Manual (M). W trybie C aktywny jest system ECO start/stop, wyłączający silnik podczas postoju. Podobnie jak w S 63 AMG, nowy Mercedes-Benz S 65 AMG jest wyposażony w akumulator litowo-jonowy. Ta innowacyjna technologia ma w porównaniu z konwencjonalnymi rozwiązaniami liczne zalety: dzięki pojemności 78 Ah akumulator litowo-jonowy służy jako rozruchowy i pomocniczy - w rezultacie masa własna samochodu jest o ponad 20 kg niższa. Sportowe zawieszenie AMG z systemem MAGIC BODY CONTROL Standardowe wyposażenie S 65 AMG obejmuje sportowe zawieszenie AMG, wykorzystujące system MAGIC BODY CONTROL. Nowa Klasa S jako pierwszy samochód świata jest zdolna z wyprzedzeniem rozpoznawać niedoskonałości nawierzchni. Jeśli ROAD SURFACE SCAN wykryje je z pomocą kamery stereoskopowej, MAGIC BODY CONTROL odpowiednio wcześniej dopasuje stopień resorowania do warunków na drodze. Kute obręcze AMG, hamulce ceramiczne w opcji Po raz pierwszy limuzyna S 65 AMG jest dostępna wyłącznie z kutymi obręczami AMG. W standardowej specyfikacji model oferowany jest z polerowanymi felgami z lekkich stopów o wymiarach 8,5 x 20 cali z przodu i 9,5 x 20 cali z tyłu oraz ogumieniem, odpowiednio, 255/40 i 285/35. Jako alternatywa dla kompozytowego układu hamulcowego po raz pierwszy na życzenie oferowane są także hamulce ceramiczno-kompozytowe. Design: zmysłowa przejrzystość w ekskluzywnej oprawie S 65 AMG manifestuje swój szczególny status nie tylko poziomem technologii, ale i stylizacją - to maszyna pewna swych możliwości. Jej ekskluzywny wizerunek podkreślają chromowane elementy wlotu powietrza, zderzaków i progów, a wnętrze fascynuje połączeniem sportowej atmosfery, najlepszych materiałów oraz niezrównanej jakości - wystarczy spojrzeć na sportowe fotele AMG, pokryte skórzaną tapicerką nappa z wyszukanymi przeszyciami. Tradycyjnie dla aut AMG, pomiędzy centralnymi kanałami wentylacyjnymi umieszczono analogowy czasomierz IWC. Wyświetlacz head-up i touchpad w standardzie Do standardowego wyposażenia S 65 AMG należą dwa innowacyjne rozwiązania. Pierwsze z nich to wyświetlacz head-up, który wyświetla na przedniej szybie istotne informacje, takie jak prędkość pojazdu czy informacje z systemu nawigacji i DISTRONIC PLUS. Drugie - gładzik zintegrowany z podłokietnikiem - pozwala na jeszcze bardziej intuicyjną obsługę radia, telefonu i nawigacji. Najlepsze na koniec: SLS AMG GT Final Edition Od chwili premiery jesienią 2009 roku SLS AMG jest jedną z ikon marki Mercedes-Benz - jest samochodem marzeń. A dzięki szerokiej gamie wersji, od Gullwinga i roadstera przez modele GT i Black Series aż po warianty Electric Drive oraz GT3, stał się jeszcze bardziej pożądany. SLS AMG GT Final Edition kończy tę szczególną epokę. Specjalna edycja, ograniczona do 350 egzemplarzy, odzwierciedla niespotykany sukces i unikalny charakter pierwszego auta w pełni zbudowanego przez Mercedes-AMG. Dla klientów to ostatnia szansa na zakup modelu SLS AMG. Supersportowy wóz, napędzany 6,3-litrowym silnikiem V8 o mocy 435 kW (591 KM), wyróżnia się wyjątkowym designem i zakresem wyposażenia. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  19. Wazuma V8F Matt Edition - wyjątkowa konstrukcja Dawno nie widziałem czegoś równie dziwnego... no i niezwykłego zarazem
  20. BMW X6 M Design Edition - powstanie tylko 100 sztuk Ciekawe, czy można zamówić inny lakier, bo za białym jakoś nie przepadam...
  21. więcej -> CENY | Kia Picanto Limited Edition już w sprzedaży, testy samochodów osobowych, park samochodowy w Polsce, wiadomości ze świata motoryzacji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  22. więcej-> CENY | Volkswagen Passat w specjalnej wersji Edition 40, ranking sprzedaży pojazdów, centrum badań rynku, nowości na rynku samochodowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
×