Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'duże' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 4 wyniki

  1. Trzy duże jubileusze Audi w Goodwood - 100 lat temu: wygrana w Austriackim Rajdzie Alpejskim - 80 lat temu: wyścigowy debiut „srebrnych strzał“ Auto Union - 25 lat temu: start Audi w serii IMSA-GTO (USA) Ingolstadt, 17 czerwca 2014 r. Podczas Festival of Speed, odbywającego się w dniach od 27 do 29 czerwca w angielskim Goodwood, Audi Tradition świętować będzie trzy duże jubileusze i pokaże trzy ikony historii sportów motorowych spod znaku czterech pierścieni. Pierwsza z nich to Audi Typ C „Alpensieger“, którew sierpniu tego roku zawita także do Polski. Równo przed 100 laty, ten otwarty samochód turystyczny wygrał Międzynarodowy Austriacki Rajd Alpejski. Przed 80 laty z kolei, w wyścigach zadebiutowały Silberpfeile - „srebrne strzały “ marki Auto Union, o czym Audi Tradition przypomni prezentując samochód wyścigowy Auto Union Typ C z 1936 roku. Dodatkowo podziwiać będzie można także Audi 90 quattro IMSA-GTO, startujące przed 25 laty w serii wyścigów w Ameryce Północnej. Wraz z Audi Tradition, do Goodwood zawitają zwycięzcy z Le Mans: Frank Biela i André Lotterer. Co roku, ta światowej rangi impreza skupiająca się na historycznych samochodach sportowych, gromadzi około 160 tysięcy gości z całego świata. W tym roku, po raz pierwszy na Festival of Speed, Audi Tradition zaprezentuje Audi Typ C „Alpensieger“ – „Alpejskiego Zwycięzcę“. W roku 1909, założyciel firmy Auto Union August Horch odszedł z niej, ale w niedługim czasie założył przedsiębiorstwo Audi, którego nazwa stanowi łacińskie tłumaczenie jego nazwiska. Trzeci z modeli Audi stworzonych przez Horcha – „Typ C“ – zaprezentowano w 1911 roku. Był to jeden z jego lepszych i najdojrzalszych projektów. „Typ C” uwodnił swą klasę, gdy w latach 1912-1914 trzy razy z rzędu zwyciężył w Austriackim Rajdzie Alpejskim, będącym wówczas najtrudniejszym na świecie wyścigiem długodystansowym. Warto tu wspomnieć, że ten sam „Alpejski Zwycięzca” pojawi się w dniach od 15 do 17 sierpnia na imprezie MotoClassic Wrocław 2014, na zamku Topacz w podwrocławskiej Ślęzy. Auto Union Typ C z roku 1936 jest maszyną dobrze znaną bywalcom festiwalu w Goodwood. Wyścigowy samochód, w którym Bernd Rosemeyer w roku 1936 podbił europejskie tory, ma w Anglii szeroką rzeszę fanów. W 1937, Rosemeyer wygrał w nim pierwsze angielskie Grand Prix w Donington Park. Typ C, o mocy 520 KM i 16 cylindrach, wzbudza podziw gości zwłaszcza w chwili odpalania silnika. W tym roku, za jego kierownicą zasiądzie pięciokrotny zwycięzca z Le Mans Frank Biela, którego kariera nierozerwalnie wiąże się z największymi sukcesami sportowymi marki Audi. „Wystąpić w Goodwood jako kierowca, to zawsze ekscytujące przeżycie. Nie mogę się doczekać zajęcia miejsca za sterami Auto Union Silberpfeil“ – mówi Biela. W 1988, po zakończeniu zaangażowania w rajdy, Audi powróciło na międzynarodową scenę sportów motorowych, ale tym razem na tor wyścigowy. Modelem Audi 200 quattro cztery pierścienie zrobiły wtedy furorę w północnoamerykańskich mistrzostwach TransAm. W kolejnym roku, pozostając cały czas w Ameryce Północnej, wystartowały po raz pierwszy w klasie GTO serii IMSA. Audi 90 quattro IMSA-GTO, za kierownicą którego Hans-Joachim Stuck zdobył tytuł wicemistrza, miało moc 720 KM. W Goodwood, w kokpicie Audi 90 quattro IMSA-GTO zasiądzie trzykrotny zwycięzca z Le Mans, André Lotterer. „To dla mnie ogromna frajda. Uwielbiam samochody wyścigowe Audi z lat osiemdziesiątych“ – cieszy się Lotterer. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Czy możliwe jest aby auto z 95r. z silnikiem 1.2 (55km) paliło 11-12 litrów gazu. Czytałem gdzieś, że w niektórych autach źle są dobierane instalacje co do ich zasilania, ale czy możliwe, żeby taki silnik palił, aż tyle. Czy po prostu to jakaś usterka może być ?
  3. Podczas „Festival of Speed” w Goodwood, Audi świętuje trzy duże jubileusze - Przed 30 laty, jeżdżący Audi Hannu Mikkola, został rajdowym mistrzem świata - Przed 25 laty, Audi wygrało amerykańską serię wyścigów samochodowych TransAm - Przed 20 laty, lord March po raz pierwszy zaprosił na „Festival of Speed“ Ingolstadt, 8 lipca 2013. Podczas odbywającego się od 12 do 14 lipca, w brytyjskim miasteczku Goodwood, Festiwalu Prędkości „Festival of Speed“, Audi Tradition będzie świętować trzy duże jubileusze. Światowej rangi zlot miłośników zabytkowych samochodów sportowych odbywa się już po raz dwudziesty. Program festiwalu, którego tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Najlepsi z najlepszych“, zgromadzi zapewne ok. 150 tysięcy gości z całego świata. Z tej właśnie okazji, Audi zaprezentuje w Goodwood ikonę - unikatowy egzemplarz wyścigowego samochodu Auto Union Typ C z 1936 roku. Podczas festiwalu, cztery ringi świętować będą również rocznice dwóch innych, ważnych dla marki wydarzeń. Przed 30 laty, w 1983, Hannu Mikkola za kierownicą Audi Rallye quattro A2 został rajdowym mistrzem świata. Było to pierwsze rajdowe zwycięstwo kierowcy ze stajni Audi. Z kolei przed 25 laty, zespół Audi Sport wystawiając w rywalizacji model Audi 200 quattro, wygrał amerykańską serię wyścigową TransAm, i to w już w pierwszym sezonie startów w tej imprezie. Podczas tegorocznego „Festival of Speed”, Hannu Mikkola może spojrzeć wstecz na pasmo swoich sukcesów. Przed 30 laty, za kierownicą Audi Rallye quattro A2, właśnie w Anglii wywalczył rajdowe mistrzostwo świata. Decydujący o tryumfie dzień nastąpił w listopadzie 1983. Rajd RAC, rozgrywany na Wyspach Brytyjskich, był ostatnią rundą sezonu i ostatnim etapem przed zdobyciem mistrzostwa świata. Mikkola miał przed finałem najwięcej punktów, ale Walter Röhrl deptał mu po piętach. Nie udało mu się jednak „dopaść” Fina, któremu pozostało tylko ukończyć rajd. Mikkola tak wspomina rywalizację: „Panowało olbrzymie napięcie, ale kiedy dostałem informacje z obozu przeciwnika ustąpiło i pojechałem całkowicie zrelaksowany.“ Nie było jednak łatwo. Mikkola zajął ostatecznie drugie miejsce, za swoim kolegą Stigiem Blomqvistem, również jadącym Audi. Korzystny bilans punktów zadecydował mimo wszystko, że mistrzostwo świata zdobył Mikkola. Audi Tradition przygotowało dla fińskiego kierowcy niespodziankę: Dział Historii Marki koncernu Audi AG, przed laty nabył samochód, który zwyciężył w RAC Rallye w roku 1983. Żmudną restaurację pojazdu i malowanie na oryginalny kolor zakończono niedawno, a Mistrz Świata z roku 1983 został zaproszony do odbycia premierowej jazdy odnowionym autem. „To, że znów będę mógł poprowadzić ten niesamowity pojazd bardzo mnie wzruszyło.“ – przyznał Hannu Mikkola. By niespodzianka była pełna, Audi Tradition zaprosiło również Arne Herz’a, który przez jedenaście lat był wraz z Mikkolą w jednym teamie Audi. Pięć lat później, w roku 1988, gdy koncern z Ingolstadt powoli zamykał rozdział rajdów, a Audi Sport postawiło na udziały w wyścigach, cztery ringi ponownie zatryumfowały na międzynarodowej arenie. Audi 200 quattro bezapelacyjnie zdobyło mistrzostwo w amerykańskiej serii wyścigowej TransAm. Auto mogące z powodzeniem brać udział w wyścigach zbudowano w ciągu zaledwie kilku miesięcy. Na bazie Audi 200 quattro z seryjnym pięciocylindrowym silnikiem, powstał samochód wyścigowy o mocy 510 koni mechanicznych. Sezon 1988 serii TransAm, Audi zakończyło wygraną w ośmiu na trzynaście wyścigów, zdobywając tym samym tytuł najlepszego producenta. Ówcześni tryumfatorzy to: Hurley Haywood, Hans-Joachim Stuck i Walter Röhrl. Tytuł najlepszego kierowcy powędrował wtedy do Hurley’a Haywood’a. Podczas tegorocznego zlotu w Goodwood, miejsce w kokpicie Audi 200 quattro TransAm zajmie Hans-Joachim Stuck. Nie ma prawdziwego Festiwalu Prędkości bez Nicka Masona. Perkusista zespołu Pink Floyd i miłośnik wyścigowych samochodów, bierze udział w zlocie już od pierwszej edycji, kiedy to lord March zaprosił jemu podobnych entuzjastów do swej posiadłości na Południu Anglii. Ojciec lorda miał tam tor wyścigowy, który popadłby w zapomnienie, gdyby syn nie stworzył Festival of Speed i dzięki niemu nie ożywił tego wyjątkowego miejsca. W tym roku Nick Mason po raz siódmy wystąpi w barwach Audi Tradition. Gwiazda rocka chętnie wykorzystuje każdą okazję do przejażdżki „Srebrną Strzałą“ czyli samochodem Auto Union Silberpfeil z 1930 roku. Dzięki temu, zdobył żartobliwy przydomek „ostatniego fabrycznego kierowcy Auto Union“. Z okazji jubileuszu festiwalu, na specjalne życzenie lorda Marcha, Audi Tradition zaprezentuje w Goodwood House egzemplarz Auto Union Typ C. W roku 1936, Bernd Rosemeyer zdobywał za kierownicą tego 16-cylindrowego samochodu tory wyścigowe w całej Europie. Ta „perła w koronie” w historii koncernu, stworzona specjalnie do wyścigów górskich i wyposażona w podwójne ogumienie tylnych kół, poprowadzona będzie oczywiście przez Nicka Masona. Perkusista Pink Floyd mówi: „Za każdym razem, gdy mogę siąść za kierownicą Auto Union Silberpfeil, czuję ogromną radość i odbieram to jako przywilej dla mojej skromnej osoby.“ Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Jak w temacie - szukam przestronnego kombi dla rodziny - rocznik ok. 2007r, raczej diesel, chętnie automat, ale nie za wszelką cenę. W moim budżecie - max. 20tys. zł. najsensowniej mi wychodzi właśnie Mondeo Mk3 i Vectra C. Który z tych dwóch będzie lepszy pod względem niezawodności / nieupierdliwości w użytkowaniu? Nie jestem maniakiem nie wiadomo jakiego wyposażenia, klima może być manualna, fabryczne navi mnie nie podniecają, podobnie jak skórzana tapicerka. Fajnie by było mieć podgrzewaną przednią szybę i np. ksenony, ale nie wiem czy w ogóle były dostępne w tych samochodach... A może coś innego? Z góry dzięki :-)
×