Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'driving' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 195 wyników

  1. Zimowy eco driving Jak być eco, kiedy za oknem mróz? Dzięki utrwalaniu odpowiednich nawyków z każdą kolejną zimą zauważymy coraz większą różnicę w portfelu. Eco driving to styl jazdy, który możemy wykorzystywać niezależnie od warunków pogodowych, ale warto poznać kilka podstawowych zasad, które szczególnie zimą ułatwią nam niższe spalanie. Po pierwsze – opony. Należy o nie dbać bez względu na porę roku, ale ich stan szczególnie w warunkach zimowych ma duże znaczenie. Przede wszystkim wymieńmy opony na zimowe. Jeśli zastanawiamy się nad zakupem nowych, pomyślmy o oponach typu energy saver. Będziemy na drodze bezpieczniejsi, a także ograniczymy opory toczenia, które mają bezpośredni wpływ na zużycie paliwa. Kontrolujmy regularnie ciśnienie w oponach - to właśnie niedopompowane opony powodują, że opory toczenia rosną, opony szybciej się zużywają, a w awaryjnej sytuacji droga hamowania będzie dłuższa. [TABLE=class: two_columns, width: 100%, align: center] [TR] [TD][/TD] [TD]Rozgrzewanie silnika: zamiast czekać, aż silnik się rozgrzeje, powinniśmy od razu ruszać. Silnik szybciej rozgrzeje się podczas jazdy, niż pracując na biegu jałowym. Powinniśmy również pamiętać o tym, by przygotowując samochód do jazdy, czyszcząc szyby czy zgarniając śnieg, nie uruchamiać silnika. Po pierwsze będziemy eco, a po drugie - unikniemy mandatu. [/TD] [/TR] [/TABLE] Dodatkowe odbiorniki prądu: każde urządzenie uruchomione w samochodzie generuje dodatkowe zużycie paliwa. Ładowarka do telefonu, radio, klimatyzacja mogą spowodować, że zużycie paliwa wzrośnie od kliku do kilkunastu procent. Dodatkowe odbiorniki prądu to również obciążenie dla akumulatora. Przy uruchamianiu samochodu wyłączmy wszystkie dodatkowe odbiorniki - ułatwi to rozruch.[TABLE=class: two_columns, width: 100%, align: center] [TR] [TD]Dodatkowy bagaż: przed zimą zróbmy porządek w bagażniku. Odciążając samochód będziemy spalać mniej paliwa, a możemy również zrobić miejsce dla rzeczy, które przydadzą się nam zimą. Warto wozić ze sobą ciepły koc oraz mały zapas jedzenia i picia na wypadek, gdybyśmy utknęli w śnieżnej zamieci.[/TD] [TD][TABLE=width: 270, align: center] [TR] [TD=width: 20][/TD] [TD=width: 250][/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] „Myślenie za kierownicą wpływa na nasze bezpieczeństwo na drodze, a zmiana stylu jazdy poprawia jakość środowiska. Dodatkowo i w naszym portfelu odczuwamy, że warto poznać eco zasady. Mimo tych oczywistych plusów eco drivingu okazuje się, że nadal łatwiej jest zmienić techniczne właściwości samochodu, niż zmienić nawyki i przyzwyczajenia kierowców” – tłumaczy Radosław Jaskulski, instruktor Szkoły Auto ŠKODA. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. 2016 Acura ILX Driving Footage
  3. Próba zakończona pozytywnie: Audi RS 7 piloted driving concept, w wyznaczonych granicach pojechało bez kierowcy · Audi ustanawia nowe standardy dla autonomicznej jazdy · Audi RS 7 piloted driving concept bez kierowcy, w tempie wyścigowym okrążyło tor Hockenheim · Prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego mówi: „Ten wyczyn udowadnia kompetencje naszego zespołu zajmującego się pracami rozwojowymi z dziedziny autonomicznej jazdy.“ Ingolstadt, 20 października 2014 r. Jak fascynująca jest autonomiczna jazda, Audi pokazało podczas finału sezonu DTM. Audi RS 7 piloted driving concept w tempie wyścigowym i bez kierowcy okrążyło tor Grand Prix w Hockenheim. Audi osiągnęło kolejny znaczący sukces w pracach rozwojowych nad autonomiczną jazdą. Przed finałem sezonu mistrzostw Deutsche Tourenwagen Masters (DTM), najnowszy pojazd z Ingolstadt wykonał pokazową rundę bez kierowcy. W zaledwie nieco ponad dwie minuty, Audi RS 7 piloted driving concept z wielką precyzja i dokładnością co do centymetra okrążyło tor Grand Prix w Hockenheim. „Dzisiejszy wyczyn Audi RS 7 piloted driving concept udowadnia kompetencje naszego zespołu zajmującego się pracami rozwojowymi z dziedziny autonomicznej jazdy“ – mówi prof. dr Ulrich Hackenberg, członek Zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego. „Dla dalszych prac rozwojowych szczególnie cenne są wyniki dotyczące precyzji i mocy, które możemy przenieść do produkcji seryjnej.“ By mieć dobrą orientację na torze, pojazd demonstracyjny korzystał ze specjalnie przetworzonych danych GPS, przekazywanych za pomocą wysokiej częstotliwości fal, zgodnie ze standardem przyjętym w motoryzacji. Jednocześnie kamery 3D zamontowane w samochodzie filmowały pokonywaną drogę, a specjalny program obliczeniowy porównywał dostarczane przez nie obrazy z danymi zapisanymi w pokładowym komputerze. Dzięki temu, pojazd demonstracyjny co do centymetra poruszał się po obranym kursie. Autonomiczna jazda to jedna z ważniejszych dziedzin prac rozwojowych w Audi. Pierwsze funkcjonujące rozwiązania Audi zaprezentowało już dziesięć lat temu. Wyniki testów są na bieżąco przekazywane do działów zajmujących się produkcją seryjną. Dla przykładu: z ostatnich jazd testowych inżynierowie pozyskali informacje na temat zachowania samochodu w wyznaczonych granicach fizycznych, przydatne przy opracowywaniu automatycznych manewrów pozwalających uniknąć wypadków w krytycznych sytuacjach. Już dziś, dzięki systemom wsparcia kierowcy, prowadzenie jakiegokolwiek modelu Audi jest bardzo precyzyjne i pozbawione stresu. Ich najbardziej rozbudowane wersje znaleźć można w Audi A6 i Audi A7 Sportback. Paleta rozwiązań sięga tu od asystenta zmiany pasa ruchu Audi side assist, przez aktywnego asystenta toru jazdy Audi active lane assist, aż po tempomat z automatyczną regulacją odległości między poruszającymi się pojazdami - adaptive cruise control z funkcją Stop&Go i systemem ochrony bezpieczeństwa pasażerów siedzących z przodu Audi pre sense front. W pracach nad systemami autonomicznej jazdy, Audi wspierają pracownicy działów rozwojowych koncernu Volkswagen, laboratorium Electronics Research Laboratory (ERL) oraz naukowcy z kalifornijskiego Stanford University. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. The greatest driving road in the world? Majorca | evo
  5. Audi Piloted Driving: Expressway Test
  6. 2015 Mercedes CLS63 AMG Coupe - Driving footage
  7. Audi A3 clubsport quattro concept driving footage
  8. $3.4 Million Lykan HyperSport Start Up, Sound and Driving
  9. Driving the 2013 BMW M3 DTM - /CHRIS HARRIS ON CARS
  10. Driving the 887hp Porsche 918 Spyder - /CHRIS HARRIS ON CARS
  11. VR6 Turbo Just some driving
  12. MINI Driving Experience - Mały samochód. Wielkie emocje. Kierowcy MINI mają teraz okazję, aby uczyć się od profesjonalistów na zmodernizowanym torze do jazdy w Fürstenfeldbruck/Maisach. Monachium / Maisach. Od 1977 roku kierowcy BMW mogą doskonalić swoje umiejętności, uczestnicząc w licznych specjalistycznych kursach jazdy. W 2003 roku rozpoczęto kursy, podczas których kierowcy MINI mogą zgłębiać tajniki gokartowych właściwości jezdnych. Teraz oferta została rozszerzona o dodatkowe szkolenia. Tematyka zajęć z pewnością okaże się przydatna zarówno dla kierowców o niewielkim doświadczeniu, jak i dla tych bardziej doświadczonych. Uczą się oni poślizgu kontrolowanego na śniegu i lodzie oraz jazdy optymalnym torem. Przewidziano także jazdę plenerową w ciekawych krajobrazowo okolicach. Podstawowa zasada wszystkich kursów jest taka sama: chodzi o to, aby nauczyć kursantów panowania nad samochodem w różnych, niejednokrotnie wymagających sytuacjach, dzięki czemu będą lepiej i bezpieczniej poruszać się swoim samochodem w codziennym ruchu ulicznym. Wszystkie sesje szkoleniowe i wyjazdy objęte kursem MINI Driving Experience prowadzone są w małych grupach, pod nadzorem i opieką wykwalifikowanych instruktorów MINI. Poza szkoleniem w dziedzinie bezpieczeństwa jazdy (MINI Safety Training) oraz jazdy na torze wyścigowym (MINI John Cooper Works Experience) oferowane są także wyjazdy plenerowe – zarówno jedno-, jak i kilkudniowe. Trzecim elementem kursu MINI Driving Experience jest tzw. MINI Customised Experience, w ramach którego uczestnik może samodzielnie wybrać interesujące go elementy szkolenia lub zajęcia indywidualne. Poza walorami szkoleniowymi kurs ma również dostarczać uczestnikom dużo dobrej zabawy zgodnie z mottem: „Większe bezpieczeństwo. Większa frajda z jazdy”. W ramach indywidualnie dopasowanych programów nauki uczestnicy poznają nie tylko aspekty techniczne, ale również elementy fizyki, które mają związek z prowadzeniem samochodu. Podstawowy kurs obejmuje naukę dynamicznej zmiany pasa ruchu, hamowania oraz manewrowania pojazdem, a także jazdy slalomem. Praktyka na torze szkoleniowym w bezpiecznych warunkach z pewnością pozwoli szybciej i lepiej reagować na trudne sytuacje, jakie mogą wystąpić w realnych sytuacjach na drodze. Z myślą o zaawansowanych kierowcach w programie zawarto sekcję, w ramach której uczestnicy będą mogli przetestować swój samochód w ekstremalnych warunkach, np. podczas jazdy w nad- i podsterowności oraz driftu w okręgu. Prawdziwi entuzjaści MINI mogą także zarezerwować dwudniowe szkolenie MINI John Cooper Works Fascination Nordschleife Training, aby poznać pełen potencjał optymalnie wyposażonego MINI na legendarnym torze wyścigowym o długości 20,8 km, obejmującym aż 73 zakrętów i 300 metrów różnicy wysokości. Na całym świecie ponad 120 wykwalifikowanych instruktorów jazdy BMW i MINI – a wśród nich wielu doświadczonych kierowców testowych, inżynierów i projektantów samochodów – dzieli się z uczestnikami szkoleń swoimi umiejętnościami technicznymi i dydaktycznymi, a niejednokrotnie także wieloletnim doświadczeniem wyścigowym. Dzięki temu kursanci mogą nie tylko zdobywać pożyteczną wiedzę, ale także przeżyć niezapomniane chwile za kółkiem. Źródło: BMW Group
  13. [h=1]10 Driving Dangers You Never Knew About[/h] http://www.youtube.com/watch?v=yiuRms2aE2c&list=TLXxunKNK6G5U
  14. Weź udział w szkoleniu AMG Driving Academy Poland AMG Driving Academy rozszerza zasięg swoich eventów: w tym roku szkolenia odbędą się po raz pierwszy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i w Polsce. Szkolenia AMG Driving Academy odbywają się teraz w 9 krajach świata, a wszystkie z nich na znanych lub nawet legendarnych torach wyścigowych. Uczestnicy szkoleń będą mogli poznać prawdziwe możliwości samochodów Mercedes-AMG na zamkniętym torze, u boku licencjonowanych polskich instruktorów AMG. Polski oddział Mercedes-Benz kontynuuje wieloletnią tradycję AMG Driving Academy – rozbudowanego cyklu szkoleń pozwalających w bezpiecznych warunkach sprawdzić potencjał modeli z Affalterbach. Dwa indywidualne programy doskonalenia techniki jazdy zarówno bezpiecznej, codziennej jak i sportowej to wyjątkowa propozycja dla tych, którzy pragną poczuć dawkę adrenaliny za kierownicą aut ze stajni AMG. W tym roku Polska została dziewiątym krajem na świecie włączonym do oficjalnych eventów AMG Driving Academy. Dzięki temu uczestnicy z Polski mogą brać udział we wszystkich eventach AMG oferowanych w ramach AMG Driving Academy. AMG Basic Training - emocje i osiągi Program treningu AMG Basic Training koncentruje się na jeździe torowej i pozwala nie tylko przetestować maszyny z Affalterbach, ale też usprawnić własne umiejętności prowadzenia samochodu. Zajęcia odbywają się na torze "Kielce" oraz na torze "Poznań", a ich harmonogram dostosowano do warunków panujących na każdym z obiektów. Zakres szkoleń obejmuje m.in. hamowanie awaryjne z ominięciem przeszkody, próby sprawnościowe przy średnich i wysokich prędkościach oraz próby szybkościowe realizowane na dużych pętlach obydwu torów. Podczas jazdy uczestnikom towarzyszą doświadczeni instruktorzy AMG, którzy służą wskazówkami na temat operowania kierownicą i pedałami, właściwych punktów hamowania czy idealnej linii pokonywania zakrętu. W tegorocznej edycji instruktorzy AMG mają do dyspozycji modele: SLS AMG, SLK 55 AMG, E63 AMG, A 45 AMG, C 63 AMG Coupé Black Series (co-drive). Nie tylko samochody Szkolenia AMG Driving Academy nie ograniczają się wyłącznie do jazd testowych. Przed emocjonującym dniem na torze uczestnicy mogą zregenerować siły w zaciszu komfortowego hotelu, wymienić doświadczeniami z innymi kierowcami oraz instruktorami i zapoznać się ze szczegółami oferty Mercedes-AMG. AMG Driving Academy Poland 2013: terminy i zapisy Tegoroczne zajęcia AMG Driving Academy odbywają się do połowy października br. Szczegółowe terminy szkoleń opublikowane są na stronie: Mercedes-Benz Polska - Eventy - Driving Events. Dodatkowe informacje na temat szkoleń dostępne są pod adresem: Mercedes-Benz Polska - Eventy - Driving Events oraz u dealerów Mercedes-Benz. Inne eventy AMG oferowane w ramach AMG Driving Academy: AMG Driving Academy Źródło: Mercedes-Benz Polska
  15. [h=1]Pagani Zonda PS '760' - Startup, Rev and Driving[/h]
  16. [h=1]Pagani Zonda PS 760 - Driving in Convoy and Huge Revs[/h]
  17. [h=1]Train Driving Simulator[/h]
  18. [h=1]Decatted Ferrari Enzo - Cold Start, Flybys, Huge Revs and Convoy Driving[/h]
  19. [h=1]AMG Driving Academy BASIC-TRAINING[/h]
  20. [h=1]Porsche 991 Turbo on the limit! Very aggressive driving![/h]
  21. [h=1]Arab Pagani Huayra on the road in London - Driving Clips[/h]
  22. [h=1]Aventador Roadster POV Driving and Roof Removal[/h]
  23. [h=1]Guy Driving SLK CHROME - Super Car[/h] http://www.youtube.com/watch?v=uC9DcA_0zNM
×