Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'dostawcze' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 9 wyników

  1. więcej -> Ciekawe autko dostawcze na prąd, ranking sprzedaży motocykli, nowości na rynku samochodowym, nowe samochody osobowe | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  2. Witam panowie . Przyszedł czas na mnie, po napisaniu paru postów w sprawie aut osobowych potrzebuje porady na temat auta dostawczego na nie dużą działalnosc Mam dwa konkrety i nie wiem co lepsze a mianowicie Renault Master 2004 rok 2.5 dci 6 biegowy krótki niski Czy Renault Trafic 2003 rok 1.9 dci 6 bieg Jakies opinie rady ? Za wszystkie z góry dziękuje
  3. Renault Twizy także jako auto dostawcze? Z Twizy mają zrobić małego dostawczaka - pewnie będzie wyglądać jeszcze dziwaczniej niż obecna wersja
  4. więcej -> Samochody dostawcze Opel wjechały do Trójmiasta | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. LEKKIE POJAZDY DOSTAWCZE NISSANA NA SALONIEMOTORYZACYJNYM HANOWER 2012 Znakomita passa DziałuPojazdów Dostawczych Nissana: jedna z najbogatszych ofert na rynku,innowacyjne zastosowania technologii pojazdów elektrycznych i śmiałeplany sprzedaży Światowa premiera zeroemisyjnego koncepcyjnego furgonu e-NV200 Dwa kolejne koncepcyjne pojazdy elektryczne potwierdzające pozycję Nissana jako lidera w tej dziedzinie Nowe specjalistyczne zabudowy HANOWER(17 września 2012 r.) - Na 64. Salonie Motoryzacyjnymw Hanowerze Nissan zaprezentuje kolejne dowody konsekwentnejrealizacji planów zajęcia pozycji światowego lidera na rynkulekkich pojazdów dostawczych do 2016 roku. Na firmowym stoisku możnabędzie obejrzeć nie tylko szeroką gamę lekkich pojazdówdostawczych przeznaczonych na rynek europejski, ale takżekompleksowe innowacje w zakresie zerowej emisji i technologiipojazdów elektrycznych opracowane przez japońskiego producenta. Na szczególną uwagęzasługuje między innymi światowa premiera stuprocentowoelektrycznego pojazdu Nissana, czyli drugiego z czterech pojazdówelektrycznych, które firma obiecała zaprezentować do 2014 roku. Model e NV200, którybędzie produkowany na rynek światowy tylko przez zakłady Nissana wBarcelonie (Hiszpania), to połączenie rozwiązań znanych z dwóchpojazdów wyróżnionych licznymi nagrodami: najlepiej sprzedającegosię samochodu elektrycznego na świecie, czyli Nissana LEAF, orazMiędzynarodowego Vana Roku 2010, czyli NV200. „Po rozpoczęciu produkcjie NV200 w roku obrachunkowym 2013 umocni on pozycję Nissanajako światowego lidera zeroemisyjnej mobilności". „Dzięki niemal bezgłośnejpracy silnika i zerowej emisji spalin e NV200 otworzy nowemożliwości biznesowe dla naszych klientów" - powiedziałHideto Murakami, Wiceprezes Nissan Motor Co., Ltd. i szef GlobalnegoDziału Lekkich Pojazdów Dostawczych. Nissan e NV200 to pojazdbezkompromisowy. Model, który obecnie znajduje się w połowie fazytestów prototypu prowadzonych przez niezależne podmioty zewnętrzne,zaoferuje takie same możliwości pod względem przewozu ładunku,jak NV200 z tradycyjnym napędem, ale będzie wyposażony w zespółnapędowy z Nissana LEAF z akumulatorem, który za pomocą szybkiejładowarki można naładować do 80 procent pojemności w zaledwie 30minut. Nie jest to jedyny pojazd zsilnikiem elektrycznym na stoisku Nissana. Na przykładzie dwóchkolejnych pojazdów koncepcyjnych Nissan prezentuje możliwościwykorzystania energii z akumulatorów w przyszłości. Pierwszy z nich to zeroemisyjnyciężarowy e-NT400 Cabstar Concept, który mógłby wjeżdżać dostref niedostępnych dla lekkich pojazdów dostawczych z tradycyjnymnapędem. Mimo że wykorzystano w nim technologie, którezadebiutowały w elektrycznym Nissanie LEAF, na razie firma nieplanuje produkcji tego modelu. Na przykładzie drugiego samochodu koncepcyjnego zaproponowanoniezwykle innowacyjny sposób wykorzystania akumulatorów. WCabstarze e-Refrigerator akumulator i silnik elektryczny nienapędzają samochodu, ale sam agregat chłodniczy, przejmując częśćzadań wykonywanych zazwyczaj przez silnik wysokoprężny pojazduciężarowego i przyczyniając się do obniżenia emisji CO2 i hałasuoraz zmniejszenia zużycia paliwa. Na stoisku Nissana możnabędzie zapoznać się także z innymi przykładami innowacyjnych iinteresujących rozwiązań świadczących o globalnym zasięgu firmyi niekonwencjonalnym podejściu do zagadnień technicznych. Mieszkańcy Nowego Jorku, atakże osoby pracujące w tym mieście lub odwiedzające je w celachturystycznych już wkrótce bezpośrednio zetkną się z dowodem naszczególną zdolność firmy do spełniania specyficznych wymagańużytkowników, ponieważ Nissan to marka kolejnej generacji słynnychżółtych taksówek. Na stoisku nie może oczywiściezabraknąć NV200 w barwach nowojorskiej „Taksówki przyszłości".Pierwsze egzemplarze bezpiecznych, wygodnych i praktycznych NissanówNV200 Taxi pojawią się na ulicach Nowego Jorku pod koniec 2013roku. Obecnie Nissany NV200 i NV400 wwersji van i kombi wchodzą w skład taboru lekkich pojazdówdostawczych Nissana obsługującego zespół Red Bull Racingstartujący w wyścigach Formuły 1 całym świecie. W ramachstrategicznego partnerstwa zawiązanego przez zespół w ubiegłymroku z Infiniti Nissan ma przyjemność wspierać zespół Red Bull wobronie tytułów mistrzowskich. Dla zaprezentowaniaróżnorodności modeli na stoisku znajdą się także pojazdy zaktualnej oferty samochodów dostawczych Nissana. Będą to zarównopojazdy powstające w całości na linii produkcyjnej, takie jakNV200 i NV400 w wersji van i kombi, jak i egzemplarze z fabrycznązabudową typu chłodnia czy wywrotka. Można będzie obejrzeć takżetakie modele, jak Primastar kombi, Cabstar z podnośnikiem koszowym iAtleon z zabudową kontenerową. Z wyjątkiem NV200 Taxi, którybędzie produkowany Ameryce Północnej, wszystkie Nissanyprezentowane na stoisku powstają w Europie. Hiszpańskie zakłady Nissanaprodukujące NV200, Primastara, Cabstara, Atleona, Navarę iPathfindera w 2011 roku zwiększyły produkcję o prawie 50 procent wstosunku do 2010 roku. Łącznie w ubiegłym roku wyprodukowały one154 492 pojazdy w porównaniu z 104 702 w 2010 roku.Największy udział w tej liczbie miały Primastary (prawie 70 000)oraz NV200 (21 296). W ciągu najbliższych dwóchlat zakłady w Barcelonie i Avilii uruchomią produkcję trzechnowych pojazdów: w Barcelonie będzie produkowany e-NV200 oraz nowypickup o ładowności 1 tony, zaś Avila przygotowuje się dorozpoczęcia produkcji średniego pojazdu ciężarowego. „Do zaprezentowania pełnejgamy modeli i wersji z naszej światowej oferty potrzebowalibyśmycałej hali, a może nawet dwóch hal na targach, ale wybraliśmysamochody, które są najbardziej reprezentatywne dla gamy lekkichpojazdów dostawczych Nissana przeznaczonych na rynek europejski". „Aktualna oferta Nissana w tym segmencie jestjedną z najszerszych wśród marek obecnych w Europie, co potwierdzanasze zrozumienie dla zróżnicowanych potrzeb klientów. Wraz zwprowadzeniem e-NV200 będzie ona jeszcze bardziej innowacyjna. ZakupNissana to naprawdę dobry interes" - powiedział HidetoMurakami. Źródło: Nissan
  6. LEKKIEPOJAZDY DOSTAWCZE NISSANA: MODEL DLA BIZNESU Od pickupów, poprzezkompaktowe vany, kombi i wersje skrzyniowe, aż do dużych ciężarówek- Dział Lekkich PojazdówDostawczych Nissana oferuje modele spełniające potrzeby każdejfirmy Szeroki asortyment pojazdów dla klientów o zróżnicowanych potrzebach Niskie koszty eksploatacji poszczególnych modeli Specjalistyczne zabudowy objęte pełną gwarancją Nissana HANOWER (17 września 2012 r.) - Nissandysponujący najszerszą ofertą lekkich pojazdów dostawczych naeuropejskim rynku może zaoferować idealny model dostosowany dospecyfiki każdego odbiorcy. Od docenionego licznyminagrodami kompaktowego vana NV200 - który wkrótce będzie dostępnytakże w wersji elektrycznej - do 8-tonowego Atleona, poprzezpickupy, kombi, furgony, samochody dostawcze z zabudową kontenerową,wywrotki i nadwozia skrzyniowe w najróżniejszych rozmiarach ikonfiguracjach, Dział Lekkich Pojazdów Dostawczych sprostapotrzebom każdej firmy. Wśród pojazdów eksponowanychw Hanowerze znajdzie się przynajmniej jeden egzemplarz każdegomodelu. NV400 Najnowszy model z ofertylekkich pojazdów dostawczych Nissana jest w sprzedaży od niespełnaroku, ale już wypracował sobie solidną renomę jako jeden znajsolidniejszych i najbardziej uniwersalnych pojazdów tego typu narynku. Opracowany wspólnie z partnerem z Sojuszu,firmą Renault, NV400 zwraca uwagę coraz popularniejszą estetykąprzodu „balanced angle strut" podkreślającą etos ciężkiejpracy, do jakiej został stworzony. Charakterystyczne elementy tejestetyki to wyrazista maska, przednie błotniki, reflektory zezintegrowanymi światłami do jazdy dziennej oraz grill i przednizderzak. Jako jeden z najbardziej urozmaiconych pod względem liczby wersjimodel na rynku NV400 jest dostępny z przednim lub tylnym napędem, wczterech długościach, trzech wysokościach oraz z pojemnościąprzestrzeni ładunkowej od 8 do 17 m3 (furgony) oraz od 20 do 22 m3(zabudowy kontenerowe). Wszystkie trzy silniki to skonstruowane wramach Sojuszu czterocylindrowe jednostki wysokoprężne 2.3 dCi,którym mogą towarzyszyć sześciobiegowe przekładnie manualne lubzautomatyzowane. Silniki różnią się mocą: od 100, poprzez 125 do150 KM (odpowiednio 74, 92 i 107 kW) oraz wartościami maksymalnegomomentu obrotowego: 285, 310 i 350 Nm. Do najważniejszych atutów pojazdu należąniskie koszty eksploatacji wynikające z obniżonej emisji spalin,niewielkiego zużycia paliwa i wydłużonych okresówmiędzyprzeglądowych. Samochód charakteryzuje się wysokim poziomembezpieczeństwa biernego i czynnego dzięki takiemu wyposażeniu, jakABS z EBD i układem wspomagania hamowania awaryjnego w standardzie,ESP (standard z napędem na tylne koła i opcja z napędem przednim)oraz czołowe i boczne poduszki powietrzne. Mimo żemodel jest na rynku dopiero od kilku miesięcy, Nissan nieustannie gorozwija i już wprowadził kilka ulepszeń, takich jak dalszeograniczenie emisji CO2 i zużycia paliwa w silnikach o mocy 100 i125 KM. Ulepszenia te są efektem szeregu zmiantechnicznych w silniku i jego osprzęcie, takich jak nowa pompa olejui wspomagania układu kierowniczego, lepsza sprawność cieplna orazzmodyfikowane parametry oleju w skrzyni biegów, a takżewprowadzenie opon o obniżonych oporach toczenia. Dzięki tymzabiegom udało się znacznie obniżyć emisję CO2. Najniższa jejwartość to 197 g/km, czyli o 16 g/km mniej niż poprzednio - wwersjach z silnikiem 125 KM - natomiast zużycie paliwa w cyklumieszanym spadło o 0,6 l/100 km. Oprócz korzystnegowpływu na środowisko, zmiany te oznaczają dalszy spadek kosztóweksploatacji: szacuje się, że oszczędności mogą sięgnąć nawet3000 euro w ciągu trzech lat. Kolejne nowości to zmodernizowane radio zestandardowym gniazdem USB i modułem Bluetooth. Stacja dokująca dosmartphone'a jest dostępna w ofercie akcesoriów. Zawieszenie pneumatyczne można zamówić wpojazdach z napędem przednim: vanie, wersji z nadwoziem skrzyniowymi 4-drzwiową kabiną oraz w wersji sprzedawanej jako nadwozie dozabudowy. Z kolei wersje 3,5-tonowe z tylnym napędem i bliźniaczymikołami na tylnej osi mogą holować przyczepę o masie do 3,5 tony. Dlazapewnienia klientom szerokiego wyboru silnik 100 KM jest terazdostępny w wersji skrzyniowej z kabiną 2- lub 4-drzwiową, znadwoziem do zabudowy oraz w wersji z nadwoziem skrzyniowym zopuszczanymi burtami. U dealerów można także zamawiać nowerodzaje zabudowy nadwozia z fabrycznym atestem i standardowątrzyletnią gwarancją Nissana. Są to jedno i trzystronne wywrotki,nadwozia kontenerowe o kubaturze 20 i 22 m3, siedmiomiejscowe wersjeosobowe oraz zabudowy skrzyniowe z opuszczanymi burtami. Navara Wychodząc naprzeciw Europejskim firmomzmagającym się z kryzysem Nissan wprowadza nową, oferowaną wbardzo przystępnej cenie podstawową wersję popularnego pickupaNavara. Samochód został opracowany specjalnie podkątem walorów praktycznych, solidności i funkcjonalności pickupadostępnego w cenie na miarę obecnych czasów. Nowy model występujew wersji ze słabszą wersją cenionego czterocylindrowego diesla 2.5dCi common rail, rozwijającego moc 144 KM i 350 Nm momentuobrotowego. Maksymalnaprędkość samochodu wynosi 168 km/h, a na osiągnięcie 100km/h potrzebuje on 13,1 sekundy. Zużycie paliwa i emisja CO2 w cyklumieszanym wynoszą odpowiednio 8,4 l/100 km i 222 g/km. Nowa Navara z kabiną czterodrzwiową właśniedociera do salonów, a wersje z kabiną przedłużaną będądostępne na początku 2013 roku. Na drugim biegunie gamy wersji plasuje sięNavara Platinum, w której przydatne rozwiązania technicznepołączono z wyrazistą estetyką. Navara Platinum oparta na modelu z silnikiem2.5 dCi 190 KM ma wszystkie atuty masywnego pickupa z napędem 4x4oraz wyposażenie wspomagające kierowcę w każdej sytuacji, takiejak nawigacja satelitarna i kamera cofania. Uzupełnieniem ekskluzywnego wyposażeniaPlatinum jest unikatowe matowe oksydowane wykończenie detalinadwozia, w tym grilla, lusterek bocznych i klamek drzwi, którekontrastuje z czterema dostępnymi kolorami: czarnym, białym,srebrnym oraz eleganckim brązowo-czarnym metalizowanym lakierem„czarny pieprz". Navara w pozostałych wersjach wciąż jestjednym z najchętniej kupowanych pickupów w Europie, zapewniającychkomfort dla pasażerów i umożliwiających dynamiczną jazdę bezuszczerbku dla funkcjonalności lekkiego pojazdu dostawczego. Solidnarama kratownicowa oraz dołączany napęd na cztery koła wraz zreduktorem sprawiają, że Navara idealnie sprawdza się na przykładw branży budowlanej, gdzie wymagana jest dobra przyczepność nakażdej nawierzchni. Oprócz czterocylindrowych diesli Navara możebyć wyposażona w techniczne zaawansowany silnik wysokoprężny V6 opojemności 3 litrów, rozwijający moc 231 KM i 550 Nm momentuobrotowego. Primastar Średni van, plasujący się między NV200 iNV400, to efekt współpracy z partnerem w Sojuszu, firmą Renault.Najnowsza wersja obecna na rynku od nieco ponad 3 lat zostałapoddana istotnym modyfikacjom podnoszącym komfort i wygodęużytkowania. Wprowadzono między innymi automatyczną klimatyzacjęi moduł Bluetooth umożliwiający bezprzewodowe podłączenietelefonu. Dodano także bezobsługowy filtr cząstek stałychoczyszczający spaliny i wydłużono przerwy międzyprzeglądowe. Wszystkie silniki napędzają koła przedniei są zgodne z normą Euro 5. Diesle 2.0 dCi rozwijając moc 90 KMlub 115 KM. Silniki Primastara zapewniają możliwośćprzewożenia ciężkiego ładunku i bardzo dobre przyspieszenie, atakże oznaczają się niskim poziomem hałasu. Należące do najlepszych w swojej klasiesilniki dwulitrowe są dostępne z filtrami cząstek stałych (DPF)poprawiającymi czystość spalin bez wzrostu zużycia paliwa.Odpowiednio dobrane wartości momentu obrotowego zapewniająimponujące osiągi w obu wersjach jednostki napędowej (260 Nmw wersji 90-konnej i 300 Nm w wersji 115-konnej). Firma użytkująca Primastary zmniejsza swoje oddziaływanie naśrodowisko naturalne. Nowo wprowadzone rozwiązanie OPTI, czyliopcjonalna kalibracja silnika oferowana w kombi i vanie, zmniejszaemisję CO2 do imponującego poziomu 180 g/km w wersjach z manualnymiskrzyniami biegów. Rozwiązanie to obejmuje techniczne udoskonaleniaobniżające emisję CO2, takie jak nowe pompy oleju i wspomaganiaukładu kierowniczego, lepsza sprawność cieplna, zmodyfikowanacharakterystyka oleju przekładniowego, zmodyfikowany zawór EGR, atakże opony o obniżonych oporach toczenia. Primastar to nowoczesny i innowacyjny van oładowności do 1285 kilogramów, oferowany w wersji furgon lub kombido przewozu osób. Primastar jest produkowany przez Nissana wBarcelonie i występuje na rynku także jako Renault Trafic i OpelVivaro. Cabstar Solidny i uniwersalny Cabstar, produkowanytakże w Hiszpanii (Avila), jest dostępny w wielu wersjach, w tym zeskrzynią ładunkową z opuszczanymi burtami, jako wywrotka i znadwoziem skrzyniowym, z pojedynczą lub podwójną kabiną oraz zpojedynczymi i lub bliźniaczymi kołami na tylnej osi. Samochódwystępuje z trzema rozstawami osi. Dopuszczalna masa całkowitawynosi od 2,8 do 4,5 tony, a ładowność 2729 kilogramów wnajmocniejszej wersji jest rekordowa w tej klasie pojazdów. Obydwie wersje silnika o pojemności 2,5litra oraz czterocylindrowy 16-zaworowy silnik 3-litrowy zbezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem spełniają normyEuro 5, a w przypadku silnika trzylitrowego, nawet bardziejrygorystyczne normy EEV. Jednostki te rozwijają moc odpowiednio120 KM i 140 KM (2,5 litra) oraz 150 KM (3 litry)Wartości maksymalnego momentu obrotowego to odpowiednio 250 Nm,270 Nm i 350 Nm. Wszystkie Cabstary są wyposażone w filtrcząstek stałych z podwójnym układem regeneracji: opróczregeneracji automatycznej użytkownik może uruchomić systemręcznie, jeżeli warunki automatycznej regeneracji - czyli jazda zprędkością 60 km/h przez 30 minut - nie mogą zostać spełnione,lub jeżeli wynika to z harmonogramu eksploatacji pojazdu.Regeneracja uruchomiana manualnie trwa około 20 minut. Inne zmiany w pojeździe to nowy bezobsługowywał napędowy, większe sprzęgło, układ chłodzenia paliwa orazzmodyfikowany układ wydechowy. Nissan oferuje także mechanizmróżnicowy o ograniczonym poślizgu. Zmiany wizualne to nowy przednizderzak i zmienione oznaczenia modelu. W kabinie zmniejszono poziomhałasu i usprawniono wentylację. Niższe koszty eksploatacji wynikają międzyinnymi z wydłużonych do 40 000 km okresów międzyprzeglądowych(w przypadku silników 2,5 litra), natomiast zmiany wartościprzełożenia przekładni głównej i modyfikacje silnika podnoszącejego sprawność zaowocowały obniżeniem zużycia paliwa sięgającym8%. Mimo kompaktowych wymiarów pozwalającychdotrzeć z dostawą do odbiorcy przez zatłoczone miejskie ulicepojemność skrzyni ładunkowej Cabstara należy największych w tejklasie, a przestronna kabina i doskonała widoczność do przoduznakomicie ułatwiają manewrowanie. Cabstar jest wyposażony w szereg funkcjistandardowych i dodatków spotykanych zwykle tylko w samochodachosobowych. System ułatwiający ruszanie na wzniesieniu (EHS) tobardzo praktyczne rozwiązanie zapobiegające stoczeniu się pojazdu.Na liście opcji znajdują się też takie pozycje jak kluczykzbliżeniowy, elektrycznie sterowane szyby i klimatyzacja, a nawetwysoce efektywny i niedrogi system nawigacji i łączności NissanConnect z ekranem dotykowym. System odbiera komunikaty o sytuacji w ruchudrogowym przez TMC (Traffic Message Channel) i jest wyposażony modułBluetooth do podłączenia telefonu oraz złącza Aux in i USBumożliwiające podłączenie pamięci zewnętrznej lub odtwarzaczaMP3/iPod do systemu nagłośnienia w kabinie. Atleon Największa ciężarówka w europejskiejofercie Nissana to jeden z najwszechstronniejszych pojazdów nadrogach, wysoko oceniany przez zawodowych kierowców. Popularny wśródfirm oferujących zabudowę podwozi Atleon z hiszpańskiej fabryki wAvilii może być dostosowany praktycznie do każdych wymagań. Masywny Atleon o wyrazistej stylistycetypowej dla marki Nissan jest oferowany w szerokiej gamie wersji orozstawie osi od 2800 do 4400 mm, dopuszczalnej masie całkowitej od3,5 do 8 ton, ładowności do 4925 kg i maksymalnej długości do6580 mm. Dostępne są dwa czterocylindrowe turbodoładowane silnikiDiesla z common rail. Pierwszy, o pojemności 3 litrów, rozwija moc150 KM i maksymalny moment obrotowy 350 Nm. Drugi silnik ma pojemność4,5 litra - w jego przypadku moc i maksymalny moment wynoszą 185 KMi 700 Nm. Obydwa silniki są zgodne z normą Euro 5, a silniktrzylitrowy spełnia nawet wymagania bardziej restrykcyjnej normyEEV. Podobnie jak w Cabstarze, standardowe wyposażenie (wersje zsilnikami o pojemności 3 litrów) obejmuje filtr cząstek stałych zpodwójnym układem regeneracji uruchamianym automatycznie lubręcznie. Modyfikacje silników i przełożenia przekładni głównejzaowocowały obniżeniem zużycia paliwa i emisji CO2 nawet o 7,8procent. Źródło: Nissan
  7. www.samochody-specjalne.com.pl Samochody ciężarowe, dostawcze, autobusy Bogata baza zdjęć i najświeższe informacje. Zapraszamy!
  8. Od dzisiaj Sewko jest Moderatorem działu Ciężarowe i Dostawcze Dziękuję
  9. p.4.t.r.y.k modem działu Samochody Ciężarowe i Dostawcze Od dzisiaj p.4.t.r.y.k został moderatorem działu Samochody Ciężarowe i Dostawcze Gratki
×