Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'doceniony' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 4 wyniki

  1. więcej -> Francuski van doceniony w Niemczech | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  2. więcej -> Opel Meriva doceniony przez kierowców, nowości na rynku samochodowym, CEP, nowości na rynku samochodowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. więcej -> Fiat 500 doceniony we Włoszech, nowości na rynku samochodowym, ranking sprzedaży motocykli, CEPIK | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  4. [h=2]SYSTEM ZAPOBIEGANIA KOLIZJOM CZOŁOWYM[/h][h=2]W MODELU MITSUBISHI OUTLANDER[/h][h=2]DOCENIONY PRZEZ EURO NCAP[/h] System zapobiegania kolizjom czołowym firmy Mitsubishi Motors Corporation*, stanowiący wyposażenie nowej generacji modelu Outlander, która zadebiutowała w Europie kilka miesięcy temu, otrzymał wyróżnienie Euro NCAP Advanced. Wyższy poziom bezpieczeństwa Technologie zapobiegania kolizjom oraz łagodzenia ich skutków to w dzisiejszych czasach najważniejsze elementy wyznaczające poziom bezpieczeństwa samochodów. Dlatego od 2010 roku Euro NCAP Advanced przyznaje nagrody producentom, którzy wprowadzają na rynek nowe rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa, mające istotny wpływ na jego poprawę. Dla każdego zgłoszonego rozwiązania Euro NCAP wyznacza panel niezależnych ekspertów, którzy dokonują jego oceny na podstawie materiałów dostarczonych przez producenta. Dzięki logicznej i wnikliwej analizie sposobu opracowania, testowania oraz uwierzytelnienia danej technologii, a także za sprawą wszelkich istniejących danych z rzeczywistego użytkowania, można określić przypuszczaną skuteczność i sprawność działania danego systemu bezpieczeństwa. Jeśli założenia producenta mają mocne odzwierciedlenie w przebadanym materiale, Euro NCAP nagradza technologię podobnie, jak to właśnie miało miejsce z systemem zapobiegania kolizjom czołowym (FCM) firmy Mitsubishi Motors. 5 gwiazdek dla Outlandera Jako kolejny element dowodzący zaangażowania firmy Mitsubishi Motors w poprawę bezpieczeństwa na drogach, system FCM (szczegółowy opis poniżej) zadebiutował w 2012 roku w modelu Outlander nagrodzonym 5 gwiazdkami w testach zderzeniowych Euro NCAP. Pojazd wyposażony był również w szeroką gamę innych systemów bezpieczeństwa takich, jak aktywny tempomat* (ACC) czy system ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu* (LDW), które pojawią się także w przyszłych modelach marki. W oświadczeniu wydanym przez Euro NCAP czytamy: „System zapobiegania kolizjom czołowym firmy Mitsubishi Motors nagrodzony przez Euro NCAP stanowi dobry przykład, jak niektórzy producenci samochodów dbają o ograniczenie liczby wypadków oraz ich ofiar na drogach oferując klientom automatyczne systemy hamowania.” Obok systemów ACC oraz LDW, nagrodzony przez Euro NCAP system zapobiegania kolizjom czołowym to kolejne rozwiązanie potwierdzające nieustanne zaangażowanie firmy Mitsubishi w rozwój rozmaitych inicjatyw i innowacji związanych z poprawą bezpieczeństwa, których kolejnym przykładem może być struktura nadwozia RISE (Reinforced Impact Safety Evolution)**, udoskonalone systemy bezpieczeństwa aktywnego czy regularnie wprowadzane na rynek, nowe systemy bezpieczeństwa biernego. *System dostępny zależnie od rynku lub modelu * * Opracowana przez Mitsubishi Motors struktura nadwozia RISE* jest konstrukcją samonośną, która zapewnia radykalną poprawę poziomu ochrony pasażerów w przypadku wielokierunkowych zderzeń. RISE to system rozpraszania energii zderzeń bocznych i tylnych przy ściśle kontrolowanych odkształceniach. Rozwiązanie to zwiększa poziom bezpieczeństwa pasażerów oraz ochrony układu paliwowego przy uderzeniach w tylną część pojazdu. System zapobiegania kolizjom czołowym* (FCM) Mitsubishi Motors System zapobiegania kolizjom czołowym (FCM) wykorzystuje ten sam radar (77 GHz), co aktywny tempomat (ACC). FCM to system wykrywający przeszkody na drodze przed pojazdem i automatycznie aktywujący hamulce w celu uniknięcia kolizji lub zmniejszenia jej skutków. Gdy pojawia się ryzyko kolizji czołowej, system ostrzega kierowcę sygnałem dźwiękowym oraz świetlnym na zespole zegarów, jednocześnie zwiększając ciśnienie w układzie hamulcowym. Jeśli kierowca zacznie hamować, wspomaganie hamowania awaryjnego (BA) zostanie uruchomione wcześniej, niż w normalnych warunkach jazdy, Jeśli ryzyko kolizji staje się bardzo wysokie, aktywuje się dwuetapowa funkcja automatycznego hamowania: - w pierwszym etapie nastąpi stosunkowo spokojne przyhamowanie pojazdu, które ma na celu wywołanie odpowiedniej reakcji kierowcy. - w drugim etapie następuje zdecydowana, automatyczna aktywacja układu hamulcowego aby uniknąć, bądź złagodzić skutki zderzenia. Skuteczne wsparcie ze strony systemu FCM ma miejsce, gdy pojazd porusza się z prędkością nieprzekraczającą 30 km/h i zbliża się nieruchomej przeszkody. W przypadku innych poruszających się pojazdów, system FCM również może pomóc uniknąć wypadku, jeśli różnica prędkości między Mitsubishi Outlanderem, a innymi pojazdami nie wynosi więcej niż 30 km/h. Przy większych różnicach prędkości system FCM nie jest w stanie zapobiec kolizji, ale przyczyni się do ograniczenia jej skutków. * System zapobiegania kolizjom czołowym (FCM) nie zadziała prawidłowo w każdej sytuacji drogowej i przy każdym natężeniu ruchu oraz wobec każdego napotkanego obiektu. Skuteczne działanie systemu jest również zależne od warunków pogodowych i drogowych. * System zapobiegania kolizjom czołowym (FCM) nie jest w stanie wykryć wszystkich typów pojazdów. FCM najefektywniej wykrywa pojazdy o rozmiarach samochodu osobowego lub większe. Źródło: MMC Car Poland
×