Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'diesel' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

  • Blog
  • Blog Mateusz vBService
  • Blog ForumSamochodowe.com
  • Wielka Demotyracja
  • BMW Klub Szczecin
  • Firestone's blog
  • Abime's blog
  • Cozalinho's blog
  • Wujas_Ghostas Blog ;)
  • przemo80b4's blog
  • Eddy's blog
  • bmwgrudziadz's blog
  • rosman's blog
  • mixery's blog
  • ...
  • Audire's Blog
  • Welcome to my locker.
  • Tor Poznań
  • Blog trakera.
  • Tuning Modeli
  • Blog izabela
  • kruszyna's blog
  • merco's blog
  • brayan-12's blog
  • jim's blog
  • Virtual Tuning
  • Blog Arbuzek
  • Lambo's blog
  • Blog Fresh'a
  • svenik05's blog
  • Puma1995's blog
  • dawidpolakowski's blog
  • zenonxp's blog
  • Blog gobus1
  • Radykalny blog o niczym konkretnym
  • marcin121's blog
  • Andrzej K.'s blog
  • micar's blog
  • Isipep's blog
  • wts3's blog
  • brajan127's blog
  • SamuraY
  • ...
  • sero's blog
  • 22lorak's blog
  • gryzu46's blog
  • www.moto-kondzio.pl
  • Yankess's blog
  • Kacpero99's blog
  • pawel11's blog
  • Blog anka-2012
  • FORUM MECHANIKÓW - internetowy warsztat
  • hurtopony1's blog
  • Blog Patryk007
  • Blog countryman21
  • Blog Warsztat24
  • Vw sharan 2001 rok nie pali kontrolka ładowania
  • Blog TOKA
  • Blog Motointegrator
  • Blog Emil Adamiak
  • patrykxxx
  • Blog kuba12345
  • Blog kjaro000
  • Blog iParts
  • AutoRide
  • Blog Expenndable
  • Blog TonyViet
  • Blog csokafay
  • Blog TainaHerbert12
  • Blog gamegautruc
  • Blog IzolaGotter
  • Blog gamegautrucdo
  • Stałe wyjazdy polska-dania-polska oraz wynajem busów
  • Blog marekd3
  • Blog TOMALO1979
  • Blog vseo
  • Podłogi drewniane blog
  • Mój osobisty blog
  • Blog Tim
  • Blog pablito91
  • Blog GrzybiarzDawid
  • Blog hapa07
  • Blog Rafał Niedolistek
  • Blog pancelofan
  • Blog Paronomasia
  • Blog Finansolog
  • Ubezpieczenia samochodowe Blog
  • Sklep z kosmetykami
  • Blog amfibia
  • Blog Karolina Kowalczyk
  • Blog bolek123
  • Blog dominik3435
  • Blog gandi
  • Blog cheapnikeme
  • Blog grochol156
  • Blog Adam K.
  • Blog StepniakK
  • Blog Eugeniusz Zak
  • Blog Autonagar
  • Blog xyufudshss
  • Blog zjhujdffs
  • Blog Antek Woźniak
  • Listwy mdf
  • Blog suchy basen
  • Blog schody drewnianie śląsk
  • Blog noclegi sudety
  • Blog panele 3d
  • Blog markizy
  • Blog aminokwasy
  • Blog drzwi zewnętrzne
  • Blog gzymsy styropianowe
  • Blog tarasy drewniane
  • Blog kreatyna
  • Blog rolety rzymskie
  • Blog roman blinds
  • Blog sztukateria
  • Blog boniowanie
  • Blog listwy przysufitowe
  • Blog makijaż ślubny łódź
  • naprawa automatycznych skrzyń biegów
  • Blog drzwi drewniane
  • Blog drzwi wewnetrzne
  • Blog sztukateria wewnetrzna
  • Blog wooden blinds
  • Blog sztukateria poliuretanowa
  • Blog producent drzwi
  • Blog patio awnings
  • Blog rolety zewnetrzne
  • Blog drzewko cytrusowe
  • Blog okna drewniane
  • Blog zuzelek
  • Blog Tomek224
  • Blog Kasta
  • Blog delhiangels

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników


Znaleziono 112 wyników

  1. Witam wszystkich. Od okolo roku mecze sie z problemem w moim Pugu 307 2.0 HDI 110 2002r. Problem zaczal sie kiedy pewnego razu jechalem na autostradzie okolo 140kmh i wtedy wyskoczyly mi dwa bledy: Anti Polution Fault i ASR/ESP. Auto nagle stracilo moc. W takim trybie mozna bylo jechac maxymalnie 130kmh. Co zauwazylem tez to brak pracy turbiny w takim trybie. Po postoju (zgaszenie i odpalenie) wszystko wracalo do normy dopoki nie przekroczylem 130kmh. Walczylem dlugo z tym problemem. Wymienilem miedzy innymi: - Nowa turbina - filtr paliwa - czujniki cisnienia - przeplywomierz powietrza -- przepustnica powietrza Potem zdecydowalem sie na wizyte w ASO i tam udalo im sie to naprawic. Jednak po kilku miesiacach problem powrocil z tym ze teraz turbina wgl nie chodzi. Od czasu do czasu lapie na 4 biegu i ciagnie ladnie do gory ale potem jak wrzuce zazwyczaj 5 bieg to znowu przestaje dzialac. Wtedy zostalo wymienione: - uszczelka turbosprezarki - przewod benzynowy - Uszczelka miedziana 12-18 EP - usczelka miedziana Joint Cuirve - uszcelka diam 50 - obejma skrecana - zbiornik FAP - wypalanie filtra FAP Ogolem duzo kasy w to wszystko poszlo i jestem bezradny. Autem musze jeszcze pojedzic z okolo rok i fajnie by bylo je zrobic wkoncu. Z reszta jakbym nawet chcial je sprzedac to ile bym dostal za auto z takim problem. Za wszelkie wskazowki bede wdzieczny. Pozdrawiam.
  2. Witam. Braciszek chce mi sprzedać powyższe autko (rocznik 96), jednak zastanawiam się nad rzeczywistym spalaniem, niezbyt osobiście sie znam na autach, ale jego cena dla mnie to 5000 zł, niby wszystko działa sprawnie i jest cacy z tego co mówi (ale to już nie o to chodzi). Jak to ze spalaniem ? Nie chce sie go pytać bo mi jeszcze przekręci liczby. Ile w mieście, a ile w trasie ?? No i czy auto nadaje się po jeździe na autostradzie tak od 130 do max 150-160 km/h ? Oraz ile wtedy może spalać ? Dziękuje z góry za odp
  3. Witam, Poszukuję jakieś auto w cenie do 12 tyś. Kryteria: Silnik: diesel Moc: około 100 KM (raczej nie mniej) Nadwozie: Hatchback Rok produkcji: po 2003 Dobrze by było, żeby auto było możliwie bezawaryjne. Myślałem coś o: Fordzie Focusie Mk1 1.8, Mitsubishi Carisma (ale to chyba jest trochę awaryjne) 1.9, Skoda Octavia I z silnikiem 110 konnym 1.9, Seat Leon I 1.9 (ale ciężko w takiej ceni coś krajowego), Opel Vectra C 1.9 (ewentualnie 2.2), Toyota Avensis 2.0. Dajcie proszę znać co byście mi najbardziej polecili. Oczywiście jestem otwarty również na inne propozycje. Z góry dziękuję za pomoc
  4. Witam, szukam samochodu do 20 000 - 23 000 zł. Szukam czegoś w dieslu, bez wodotrysków, komputerów i 10strefowej klimy. Samochód musi być ekonomiczny, oraz części w razie wymiany powinny być tanie. Bez filtrów cząstek stałych i podobnych wynalazków. Na razie szukam wśród VOLVO S40, V50 2.0, VOLVO jakieś inne TOYOTA avensis OPEL vectra c SEAT Toledo (póki co mam Diesla 1.6 z 1997 i jest super poza tym że gnije i się rozpada - no cóż, czas - silnik bez ani jednej awarii) Szukam czegoś zrywnego, obecny samochodzik zbiera się dosyć długo. Samochód do jazdy po terenach górzystych - diesel sprawdzi się lepiej niż benzyniak. Do pracy i na wakacje raz na rok. Czasem jakaś autostrada. Robię 10 000 rocznie. Nowym samochodem zrobię z pewnością 2 razy tyle. Pozdrawiam
  5. Badass Diesel Turbo RAT ROD Pickup To jest dieselek )
  6. więcej -> Nowy diesel dla Toyoty Verso | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. więcej -> 150-konny diesel w Grand C4 Picasso | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. 2014 KIA Forte Sedan vs Chevy Cruze Diesel 0-60 MPH Mashup Review
  9. Legendary Diesel Mercedes W123 + SCANIA turbine @ Eastern European Drift Championship
  10. Astra F "Buteleczka"

    Witam. Z racji tego,że za parę dni ide na prawko, pokarzę wam autko które dostałem od ojca. Przyczyną tego było to,że po co mam kupywać rzęcha za grosze jak mogę jezdzić autem które znam już ładne parę lat. A więc: Marka: Opel Model: Astra Rok: 1996(Pazdziernik) Silnik: 1.7 TD (Oplowski) Wyposarzenie: 1x airbag el.szyby wspomaganie Autko sprowadzone w 2010r od pierwszego wlaściciela z włoch. W stanie idealnym,niestety stanie pod chmurką,pokazało się objawami nie dużych parchów,które po wakacjach będą sprzątane.Ogólnie silnik sprawuje się dobrze przez 3 lata oprócz czynności serwisowych,nic sie nie psuło. Z blacharką też zle nie jest jak na opla nie żre go wiec naloty trzeba zrobić póki są nie wielkie. Plany na Buteleczke mam spore,mam nadzieje,że wyjazd do niemiec pomoże mi je zrealizować. Mody bardziej bedą szły w stylu nisko,szeroko "powolny objazd dzielni': -przód body gsi -lampy soczewkowe ciemne -gleba min, -60 -Felgi 16' Borbet A lub ATS CUP -Naciąg -tylny zderzak i lotka irmiego -elementy środka obklejone w karbon 3d plus białe podświetlenie zegarka,zegarów -pare drobnych wlepek tematycznych na tylnej szybie -drobne mody silnika -kierownica od vb wielofunkcyjna -zmiana galki zmiany biegów na inną bardziej nowoczesną -nagłośnienie -wydech z vag'a tzw rynienki Zmiany dokonane do tej pory: -pozbycie się emblematów z tyłu Zastanawiam sie czy zamiast posniedziałego emblematu jaki jest z tyłu nie dac takiego jaki jeszcze posiadam. Buda zdrowa dlatego,że we włoszech stała w garażu miał ja kierownik jakieś tam firmy który z bólem serca oddał ją znajomemu dilerowi od którego kupiłem.I przebieg 216tyś to jak na TD nie jest dużo.I mała ciekawostka pod boczkami dzwi jest jeszcze orginalna folia z napisem opel,oraz radio orginalne i co rzadko spotykam w używanych opelkach orginalny koszyk w który wsuwasz radio z kostkami na stałe.Srodek nie zniszczony,żadnego przetarcia nic,jedyna wada auta to wypita była tylna szyba(zazdrość czy nwm co) i zmuszony byłem z ojcem wstawić o 1993r,ale to ulegnie zmianie,bo znalazłem kolesia co mi zrobi wneke us,a w ramach bezpieczeństwa poświece na to drugą klapę z 1996r. Właśnie co do planów na babole bedzie robione wtedy jak będę malował nowe graty Aktualizacje co do modów nie będą może częste,lecz będę się starał robić jakieś aktualizację chociaż z prac eksploatacyjnych, Przepraszam,że auto na fotach brudne nie mam okazji zrobić lepszych fot. Rdza jak już mówiłem będzie robiona na jesień. Wkręt w boczku był jak już kupiłem,jak znajde drugi boczek się wymieni. Spasowanie tylniej klapy do poprawy przy sciąganiu do zmiany szyby,zle ją dopasowali. Pozdrawiam maliszek11
  11. Fiat 500L Living zdaje test podczas „Bosch Diesel Challenge” - Turyn- Paryż, prawie 800 km bez tankowania - Wyczyn dokonany przez Fiata 500L Living 1.6 Multijet II o mocy 105 KM z systemem Common Rail Bosch’a - Mniej niż 40 euro za olej napędowy: odcinek został pokonany na około 27 litrach paliwa, co odpowiada średniemu zużyciu około 3,33 l/100 km - Nowy turbodiesel - przyjemność jazdy, duży zasięg na zbiorniku paliwa, niskie koszty eksploatacji oraz długie odstępy pomiędzy przeglądami okresowymi Zakończyła się pierwsza edycja “Diesel Challenge”- imprezy organizowanej przez firmy Bosch z zamiarem udowodnienia ogromnych możliwości silników diesla pod kątem wysokich osiągów oraz oszczędności paliwa i niskiej emisji spalin. W przedsięwzięciu tym uczestniczyła flota samochodów Fiat 500L Living 1.6 Multijet II o mocy 105 KM, które wyruszyły 1 października z Mirafiori Motor Village w Turynie i po przejechaniu około 800 km, następnego dnia, dotarły do Motor Village Fiat Caffè w Paryżu. Startujące załogi pokonały trasę na mniej więcej 27 litrach oleju napędowego, co odpowiada zużyciu równemu około 30 km/l. Jeszcze lepsze okazały się wyniki uzyskane przez zawodowego kierowcę, który na tym samy odcinku zużył tylko 20,9 litra paliwa co równe jest ponad 38 km/l. Takie same doskonałe wyniki zostały uzyskane przez załogi, które pokonały trasę powrotną z Paryża do Turynu przy tylko jednym tankowaniu oleju napędowego. Wyposażony w niewielką turbosprężarkę o stałej geometrii, pompę oleju o zmiennej wydajności oraz inteligentny alternator, silnik 1.6 Multijet o mocy 105 KM zamontowany w modelu Fiat 500L Living należy do drugiej generacji jednostek napędowych Multijet, zapewniających niższe zużycie paliwa oraz emisje oraz osiągi najlepsze w swojej kategorii. Sekretem tych osiągów jest nowy układ zasilania, który wykorzystuje innowacyjne wtryskiwacze, zdolne do szczególnie szybkiego i elastycznego podawania paliwa. Technologia Multijet II może sterować zwiększoną aż do 8 liczbą wtrysków paliwa na cykl, dzięki nowemu serwozaworowi, zapewniając wyższą sprawność, elastyczność i precyzję w różnych fazach działania. Wtryskiwacz jest również mniej skomplikowany i bardziej niezawodny dzięki uproszczeniu konstrukcji i redukcji liczby komponentów o 40%. Nowe typy wtryskiwaczy dają możliwość dalszej optymalizacji procesów spalania paliwa poprzez kontrolę profilu czasowego dwóch kolejnych wtrysków głównych (Injection Rate Shaping), a więc stałej modulacji zasilania cylindrów. Jest to skuteczny sposób na poprawę procesu spalania i tym samym wyciszenie pracy silnika oraz obniżenie emisji cząstek stałych i tlenków azotu (NOx) do atmosfery. Dzisiejsze silniki MultiJet II spełniają całkowicie wymogi Euro 5 i stanowią kolejny, ważny krok w kierunku zgodności z zaostrzonymi normami emisji spalin w przyszłości. Nie brakuje również systemu Start&Stop, a w celu obniżenia oporów tarcia zarówno w samym silniku, jak i w skrzyni przekładniowej stosowany jest olej o niskiej lepkości. Doskonałe wyniki osiągnięte w pierwszej edycji Bosch “Diesel Challenge” uwydatniają korzyści płynące z jazdy na długich odcinkach samochodem z silnikiem diesla, tym bardziej, jeśli samochód taki może pomieścić większą ilość podróżujących, zapewniając im duży komfort oraz mnóstwo miejsca do dyspozycji. Tak samo, jak w przypadku Fiata 500L Living, jest to doskonałe połączenie pomiędzy efektywnym wykorzystaniem przestrzeni a jedynym w swoim rodzaju designem „made in Fiat”’. Dzięki trzeciemu rzędowi siedzeń, nowy samochód jest najbardziej kompaktowym pojazdem 5+2 typu MPV w swej kategorii; na długości zaledwie 4,35 metra jest miejsce dla 7 lub 5 osób i bagażnika o pojemności 638 litrów, największego w tej kategorii na rynku. W ten sposób tworzy się prawdziwa “Living Space” wewnątrz Fiata 500L Living, nowy wymiar pojazdu, oparty nie tylko na danych technicznych, ale przede wszystkim na sposobie, w jaki wykorzystywany jest samochód. Zresztą Fiat był od zawsze synonimem samochodów innowacyjnych, oferujących wyszukane, ale proste w obsłudze rozwiązania technologiczne, zaspokajające zarówno konkretne potrzeby związane z codzienną mobilnością, jak i z rosnącą wrażliwością społeczną dotyczącą komunikacji, środowiska i bezpieczeństwa. To nie przypadek, że Fiat 500L wykorzystuje odpowiednio uproszczone interfejsy "human-friendly" , które ułatwiają korzystanie z systemów połączenia sieciowego, nawigacji i infotainment. Przykład? Fiaty 500L Living, które uczestniczyły w “Diesel Challenge” posiadały połączenie internetowe Vodafone Mobile Wi-Fi 4G, innowacyjny hotspot Wi-Fi pozwalający na jednoczesne podłączenie nawet 10 urządzeń i surfowanie po sieci w systemie 4G, z prędkością aż do 70Mbps. Proste i intuicyjne rozwiązanie, które umożliwia pasażerom stałe podłączenie do sieci podczas całej podróży. To jednak nie wszystko. Dzięki dostępności w samochodzie urządzenia Uconnect, startujące załogi mogły korzystać z aplikacji ecoDrive Live opracowanej przez Fiata, która pomaga kierowcy w obniżeniu zużycia paliwa i emisji CO2, monitorując w rzeczywistym czasie styl jazdy i przekazując kierowcy wskazówki na temat jazdy jeszcze bardziej przyjaznej dla środowiska. Poza tym, Fiaty 500L Living będące bohaterami imprezy Bosch, były wyposażone w opony Goodyear EfficientGrip, pierwszą oponę stworzoną wg innowacyjnej technologii FuelSaving, która umożliwia redukcję oporu toczenia, odpowiedzialnego za spalanie paliwa i w konsekwencji emisję CO2. Wreszcie, należy przypomnieć, że od 1990 roku po dzień dzisiejszy inżynierowie firm Bosch i Fiat stale poprawiają technologię silników diesla, dzięki czemu emisja spalin drastycznie spadła (o 96% tlenku azotu i o 98% cząstek stałych). Poza tym, silnik diesla pali o 30% mniej niż tradycyjny silnik benzynowy, umożliwiając wzrost zasięgu nawet o 40%. A jeśli chodzi o osiągi , maksymalny moment obrotowy jest dostępny już przy niskich obrotach, co zapewnia wrażenie dynamicznej jazdy. Są to powody, dla których silnik diesla jest doceniany na całym świecie, szczególnie w Europie, gdzie jeden z dwóch nowo zarejestrowanych samochodów posiada właśnie takie zasilanie. Źródło: Fiat Auto Poland
  12. 2015 Jeep Wrangler: Will America finally get a Diesel Wrangler?
  13. Witam, poszukuję kombiaka z nawigacją do 30 000zł, rocznik od 2007 (lepiej od 2008), tylko w dieselu max, poj. 2.0, min. 110KM z manualną skrzynią. Auto będzie pokonywało 200km+ tygodniowo (206 z 70KM już nie daje rady na tej trasie). Tu mam pytanie, czy w tej cenie da się kupić dobrego 308sw kombi z navi lub też ile trzeba by było dopłacić? Zależało by nam najbardziej na tym aucie. Ewentualnie jaki inne można polecić, może coś od Skody lub Citroena jest coś godnego uwagi? Ford, Fiat i VW odpada. Zastanawialiśmy się jeszcze nad Hyundai i30 1.6 CRDi 115KM lub Opel Vectra C 1.9 CDTi 120/150KM. Który z nich byłby najmniej awaryjny? Proszę o poradę, im więcej czytam o tych autach, tym większy mętlik mam w głowie... nie mówiąc o tym, czego można naczytać się o komisach bo tam już istna masakra. Pozdrawiam
  14. Porsche Panamera Diesel (2014)
  15. [h=1]VW Beetle TDI Diesel Mile High 0-60 MPH Performance Test[/h]
  16. Witam Chciałbym kupić autko,jak w tytule dieselka do 30000 rocznik 2008-2009 dla żony. Zastanawiałem się na czymś takim: 1.Golf V - 1.9 TDI 105 KM 2.Polo V - 1.6 TDI 90 lub 105 KM 3.Ibiza V - 1.9 TDI 105 KM 4. Mazda 2 - 1.4 Proszę o jakąś podpowiedź. Myślałem też o golfie VI ale to już trzeba by trochę dołożyć. Z góry dziękuję za odpowiedzi
  17. Panowie potrzebuje pomocy. Jestem w trakcie zmieniania samochodu. Zainteresowałem się dwoma autami. Opel Astra III kombi (2007) 1,7 110KM diesel przebieg 140 tys Peugeot 307 kombi (2007) 1,6 110KM benzyna przebieg 120 tys. Najważniejsze są dla mnie: ekonomiczność, jak najniższe koszty eksploatowania, stosunkowa mała awaryjność. Jeżdżę przede wszystkim po mieście i gdyby Opel miał filtr cząstek stałych to by w przedbiegach odpadł,ale tego filtra nie ma. Radząc sie różnych osób połowa opowiada się za Oplem,a połowa za Peugeotem, więc mam mętlik w głowie:) Może Wy pomożecie...
  18. więcej -> Najlepsze modele roku 2013 według Diesel Car, centrum badań rynku, park samochodów, wiadomości ze świata motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  19. [h=1]Mercedes Benz B-class (Diesel) - Review by OnCars India[/h]
  20. więcej -> NOWOŚCI | 150-konny Avensis diesel dostępny już na rynku polskim, baza rejestracji pojazdów, najnowsze modele samochodów, badania rynku motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  21. [h=1]Mercedes Turbo Diesel W123 Burnout[/h]
  22. [h=1]Porsche Cayenne S Diesel 0 - 200 kickdown[/h]
  23. [h=1]Porsche Cayenne Diesel - Przetestuj[/h]
  24. [h=1]Jaguar XF 2.2 Diesel review[/h]
  25. [h=1]Lexus IS-F Is DEAD, Diesel in 2040, Audi R8 V10 Plus, Tanner Foust+Ford Raptor[/h]
×