Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'daewoo' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 38 wyników

  1. Lanos to nazwa modelu samochodu dawniej produkowanego przez koncern Daewoo, a następnie przez zakłady FSO. Jest to większe auto w ofercie FSO obok Matiza. Nazwa auta pochodzi od słów łacińskich latus - przyjemność i nos - my. Obecnie produkowany jest model Lanos T-100 Mechanika Jednostki napędowe Silniki E-TEC (Energetic & Efective TEChnic) - opracowane w niemieckim ośrodku technicznym Daewoo, przy udziale angielskiej firmy Ricardo. Nie są to konstrukcje firmy GM Opel jak jest to przyjęte i uznawane przez mechaników. Motory o takiej samej konstrukcji produkują inni wiodący producenci samochodów, o nazwach ECO-TEC (OPEL), DURATEC (FORD), E-TEC (DAEWOO). 1.4 w wersjach S,SE - SOHC, 75 KM 4-cylindrowy, rzędowy; 8 zaworów; 1 wałek rozrządu 1.5 w wersjach S - SOHC, 86 KM (zmodernizowana jednostka znana z modelu Nexia); 4-cylindrowy, rzędowy; 8 zaworów; 1 wałek rozrządu 1.5 16v w wersjach SE - DOHC, 100 KM 4-cylindrowy, rzędowy; 16 zaworów; 2 wałki rozrządu 1.6 16v w wersjach SX - DOHC, 106 KM 4-cylindrowy, rzędowy; 16 zaworów; 2 wałki rozrządu Hamulce Dwuobwodowe hamulce hydrauliczne; z przodu hamulce tarczowe wentylowane; z tyłu hamulce bębnowe. Nadwozie Nadwozie Lanosa zostało stylistycznie opracowane przez znaną włoską firmę Ital Design, kierowaną przez słynnego Giorgio Giugiaro. Produkowany w 2 wersjach nadwozia: Sedan czterodrzwiowy HatchBack pięciodrzwiowy (wcześniej także trzydrzwiowy) Bagażnik Przestrzeń ładunkowa w wersji sedan: pojemność 395 dm3; po złożeniu siedzeń 772 dm3; wąski otwór bagażnika Przestrzeń ładunkowa w wersji hatchback: pojemność 274 dm3; po złożeniu siedzeń 626 dm3. Wnętrze Oparcia tylnego siedzenia składane, dzielone w proporcji 1/3 : 2/3; Trzy pasy bezpieczeństwa na tylnej kanapie; 2 trójpunktowe oraz 1 dwupunktowy; 2 regulowane zagłówki na tylnej kanapie; Przednie fotele regulowane w 2 płaszczyznach (przód-tył, pochylenie oparcia). Lanos miał w swojej ofercie również fotel kierowcy z regulacją wysokości, lecz takie wyposażenie występowało tylko w modelach kierowanych na inne rynki zbytu np. Niemcy) (jednak w modelach SX takie fotele montuje się seryjnie) Wyposażenie dodatkowe Bardzo duży był i jest wybór wyposażenia dodatkowego do Lanosa: ABS Airbag dla kierowcy i pasażera Wspomaganie kierownicy (seryjnie w wersji SE, SX) Klimatyzacja manualna (obecnie koszt dodatkowego montażu to 2,200zł) Elektryczne szyby przednie i lusterka (seryjnie w wersji SE, SX) Alufelgi 14" lub 15 " Centralny Zamek (seryjnie w wersji SE, SX) ¦wiatła przeciwmgielne (seryjnie w wersji SX) Dodatkowo jest możliwość zakup u i montażu dedykowanego dla Lanosa podłokietnika dla foteli z przodu oraz aluminiowych obręczy na zegary. Bezpieczeństwo W wersji podstawowej Lanos wyposażony jest w 3-punktowe pasy bezpieczeństwa. Dla pasazera w drugim rzędzie siedzeń osóba siedząca po środku ma do dyspozycji pas biodrowy, dodatkowe wzmocnienia kabiny pasażerskiej, komory silnika, a także metalowe wzmocnienia w drzwiach. Dodatowo mozna dokupić ABS oraz Airbag dla kierowcy i pasażera, wyposażenie seryjne w najbogatszej wersji wyposażenia. W testach zderzeniowych Euro-NCAP auto wysykało średnie oceny,trzy gwiazdki na cztery możliwe(później dopiero wprowadzono piątą gwiazdkę) najbardziej zagrożony jest pieszy podczas uderzenia w przód pojazdu. Krótki opis Daewoo Lanos to pośredni następca Daewoo Nexii/Cielo zbudowanej na bazie Opla Kadetta ostatniej generacji. Wprowadzono bogatsze wyposażenie, zmieniono wygląd i wiele szczegółów technicznych. Przez pewien czas Lanos zajmował czołowe miejsca na listach sprzedaży (ok. 2000 r.). Jego popularność spadła podczas afery dotyczącej bankructwa Daewoo Motors. 22 kwietnia 2004 r. GMDAT podpisał z FSO umowę dającą prawa do produkcji Lanosa i Matiza do końca 2006 roku, a prawa do sprzedaży do połowy 2007 r. Umowa gwarantuje również FSO prawo do eksportu samochodów oraz dostawę części zamiennych w ciągu 7 lat. Jednak na przełomie 2006 i 2007 znów przedłużono prawa do produkcji do końca 2008 roku, a sprzedaży samochodów do połowy 2009. Kolory karoserii Trzy kolory stałe: Biel Gwiezdna Intensywna Czerwień czarny Dwa metaliczne: Ołowiano-srebrny Zielono-grafitowy Pięć z dodatkiem miki: Ciemnowiśniowy Zielono-granatowy Zielono-mosiężny Ciemny błękit Złoty Jeden paliocrom: Fioletowo-niebieski
  2. Daewoo Nexia Daewoo Nexia to zmodyfikowana wersja Opla Kadetta w wersji E. Model ten powstał jako wynik kooperacji między koncernem Daewoo oraz General Motors. Współpraca ta trwała od 1985 do 1992 roku i zakładała produkcję przez fabryki Daewoo konstrukcji opracowanych przez należącśdo GM firmę Opel. Od początku 1985 roku w fabrykach Daewoo produkowano kilka modeli konstrukcji Opla - między innymi Daewoo Racer będącego kopiśmodelu Kadett E. W 1994 roku konstrukcję gruntownie zmodernizowano. Kolejnśwersję modelu nazwano Nexia oraz Cielo. Sprzedaż w Europie rozpoczęto na początku roku 1995, a w Polsce w maju 1995. W 1995 i na początku 1996 roku w Polsce sprzedawano samochody Nexia produkowane w Korei Południowej w dwóch fabrykach należących do koncernu Daewoo, w miastach Bupyeong i Changwon. Od marca 1996 roku oferowane w Polsce samochody Nexia produkowano ze sprowadzonych z Korei Południowej zestawów montażowych, które składano w zakładach Daewoo Motor Polska, w dawnej, zakupionej w 1995 roku przez koncern Daewoo, Fabryce Samochodów Ciężarowych w Lublinie. Od 1996 do 2006 roku samochody produkowano również w montowni Daewoo w mieście Krajowa w Rumuni. Obecnie Nexia jest produkowana w zakładach Uz-Daewoo w mieście Asaka w Uzbekistanie. W lipcu 2008 zakłady Uz-Daewoo rozpoczęły produkcje zmodernizowanego modelu Nexia New. Daewoo Nexia została wycofana w Polsce ze sprzedaży w 1998 roku. Daewoo Nexia jest pięcioosobowym samochodem klasy niższej średniej z przednim napędem produkowanym w trzech wersjach nadwozia: jako sedan czterodrzwiowy oraz jako hatchback trzy- i pięciodrzwiowy. Samochód Daewoo Nexia może być wyposażony w jeden z dwóch silników o zapłonie iskrowym: * silnik o pojemności 1498 cm3 o jednym wale rozrządu w głowicy (SOHC), o mocy 58 kW (80 KM) oraz maksymalnym momencie obrotowym 123 N.m; * silnik o pojemności 1498 cm3 o dwóch wałach rozrządu w głowicy (DOHC), o mocy 66 kW (90 KM) oraz maksymalnym momencie obrotowym 137 N.m. Oba silniki sśusytuowane poprzecznie z przodu. Sśone wyposażone w wielopunktowy wtrysk paliwa sterowany elektronicznie i w elektroniczny układ zapłonowy, zaś układzie wylotowym zastosowano trój funkcyjny reaktor katalityczny. Model Daewoo Nexia jest produkowany w następujących odmianach wyposażenia: * wersja trzydrzwiowa:GL oraz GTX; * wersja czterodrzwiowa:GL, GLE oraz GLX; * wersja pięciodrzwiowa:GL oraz GTX. Odmiany GL oraz GLE sśwyposażone w silnik o jednym wale rozrządu i mocy 58 kW, zaś wersje GTX oraz GLX-w silnik o dwóch wałach rozrządu i mocy 66 kW. Oba silniki mogśbyć łączone z jednśz dwóch skrzynek przekładniowych: * pięciobiegowśmechanicznśskrzynkśprzekładniową; * czterobiegowśautomatycznśskrzynkśprzekładniowś(nie występowała w samochodach sprzedawanych w Polsce). Silnik W samochodzie Daewoo Nexia zastosowano silnik czterosuwowy, czterocylindrowy, o zapłonie iskrowym, o pojemności 1498 cm3, umieszczony poprzecznie z przodu i napędzający koła przednie. Ma on dwie odmiany. W silniku 1,5 SOHC zastosowano jeden wał rozrządu w głowicy sterujący pracś8 zaworów, natomiast w silniku 1,5 DOHC-dwa wały rozrządu w głowicy oraz 16 zaworów (po 8 zaworów dolotowych i wylotowych). Jednostka SOHC rozpędzała się do 100 km/h w ciągu 12,5 sekundy, zaś katalogowa prędkość maksymalna wynosiła 163 km/h, jednakże bez problemu Nexiśz tym silnikiem dało się rozpędzić do 190-200 km/h oczywiście na dłuższym odcinku drogi. Jednostka DOHC nie miała dużo lepszych osiągów od SOHC. Do 100 km/h rozpędzała się w 12,2 sekundy prędkośc maksymalna również oscylowała w granicach 200 km/h Układ przeniesienia napędu W układzie przeniesienia napędu samochodu Daewoo Nexia zastosowano jednotarczowe sprzęgło suche sterowane mechanicznie za pośrednictwem cięgła lub sterowane hydraulicznie. Tarcza sprzęgła z tłumikiem drgań skrętnych wraz z zespołem oprawy i łożyskiem wyciskowym mogśbyć wymienione bez konieczności wymontowania całej skrzynki przekładniowej. Standardowym wyposażeniem modelu Nexia jest pięciobiegowa mechaniczna skrzynka przekładniowa zamocowana z tyłu silnika poprzecznie do osi podłużnej pojazdu. Jako wyposażenie dodatkowe samochodu może być stosowana czterobiegowa automatyczna skrzynka przekładniowa (na niektórych rynkach oferuje się także odmianę wyposażonśw trzybiegowśautomatycznśskrzynkę przekładniową). Wersje samochodów sprzedawanych na rynku polskim dotychczas nie były wyposażone w automatyczne skrzynki przekładniowe. Układ kierowniczy W układzie kierowniczym Daewoo Nexia zastosowano zębatkowśprzekładnie kierowniczą. W odmianach wyposażenia GLE, GLX, GTX układ kierowniczy jest wyposażony we wspomaganie hydrauliczne. Zawieszenie przednie Zawieszenie przednie jest niezależne, typu MacPherson. Zawiera poprzeczne wahacze trójkątne (dolne) zamocowane do nadwozia za pomocśelementów metalowo-gumowych oraz połączone zwrotnicami z kolumnami. Kolumny zawierajśsprężyny śrubowe o zmiennej średnicy nawinięcia oraz amortyzatory teleskopowe dwustronnego działania. Kolumny sśzamocowane do nadwozia w części górnej za pomocśłączników elastycznych z łożyskami oporowymi. Zawieszenie jest wyposażone w stabilizator poprzeczny prętowy. Zawieszenie tylne Zawieszenie tylne jest półniezależne. Składa się z osi (utworzonej z dwóch wahaczy wleczonych połączonych trwale z poprzecznśbelkśskrętną), dwóch sprężyn śrubowych oraz dwóch amortyzatorów. Oś jest przymocowana do nadwozia z przodu za pośrednictwem dwóch tulei metalowo-gumowych, umieszczonych w przedniej części każdego z wahaczy. Pomiędzy wahaczami jest umieszczony poprzeczny stabilizator prętowy. Nadwozie Nadwozie jest samonośne, wykonane z blachy stalowej (częściowo ocynkowanej), zgrzewane elektrycznie, punktowo. Typ: nadwozie zamknięte 3-, 4- lub 5-drzwiowe. Liczba miejsc wraz z miejscem kierowcy : 5. Samochód ten był montowany w fabryce w Lublinie od 1995 do 1998 kiedy pojawiła się nowa serii aut marki Daewoo np. Daewoo Lanos, który jest bezpośrednim następcśNexii.
  3. Daewoo Matiz Firma Daewoo chcąc stworzyć następcę dla leciwego już modelu Tico, produkowanego od 1988 r., sięgnęła po odrzucony projekt nadwozia, projektu Giorgetto Giugiaro stworzony dla firmy FIAT. Projekt Italdesign'a miał być kontynuacjśdla Fiata 500 (jako prototyp otrzymał nazwę Cinquecento Lucciola). Decyzja Daewoo o zakupie tego odrzuconego przez Fiata projektu okazała się strzałem w dziesiątkę. W wielu krajach chwalono projekt, jako bardzo udany. Produkcję Matiza (model M100) rozpoczęto pod koniec 1997 r. w zakładach w Korei. W 1998 w polskich zakładach Daewoo-FSO rozpoczęto jego montaż a we wrześniu 1999 produkcję. Od 1998 r. Matiz był produkowany również w Indiach i Rumunii. W roku 2001 rozpoczęto jego montaż w zakładach UzDaewooAuto w Uzbekistanie. W 2001 r. pokazano Matiza po liftingu. Zmianie uległ przede wszystkim przód auta. W 2002 zaprezentowano drugi silnik do napędu Matiza. Był to czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 995 cm3 i mocy 64 KM. W 2003 roku chiński koncern Chery Automobile zaprezentował swój mały samochód pod nazwśChery QQ. Od razu po zaprezentowaniu, General Motors sprzeciwił się rozpoczęciu produkcji małego QQ z powodu łudzącego podobieństwa do Daewoo Matiza. Mimo to chiński koncern rozpoczął produkcję. W 2006 roku General Motors wytoczył proces sądowy przeciwko Chery Automobile. Chiński koncern miał w zamian zapłacić 1 000 000 dolarów odszkodowania. Ostatecznie jednak sprawa zakończyła się ugodą. Najpoważniejszśmodyfikację przeszedł jednak w roku 2005, kiedy to przestylizowano całe nadwozie, nadając mu całkiem nowy wygląd. Model ten oznaczono jako M200. Inne wcielenia Daewoo Matiz w ramach koncernu General Motors oferowany jest na poszczególnych rynkach pod różnymi nazwami i markami. Sśto: Daewoo Matiz, Chevrolet Matiz, Chevrolet Spark, Pontiac Matiz. Polski Matiz Produkowany w Polsce początkowo przez Daewoo-FSO, a od 2004 r. przez FSO Matiz nie przeszedł żadnych modyfikacji od początku produkcji. Kłopoty finansowe, a następnie bankructwo koncernu Daewoo uniemożliwiło inwestycje w fabryce na Żeraniu. Po rezygnacji GM z zakupu polskiej filii Daewoo, fabryka znów była zdana na własne siły. Od początku 2005 r. produkuje się tu modele FSO Matiz i FSO Lanos na zasadach licencji, która wygasa z końcem 2008. Opis Daewoo Matiza M100 Charakteryzuje się jednobryłowym, pięciodrzwiowym nadwoziem o niewielkich wymiarach zewnętrznych (długość 3,5 m), lecz równocześnie przyzwoitśilościśmiejsca wewnątrz. Teoretycznie pięcioosobowy, w praktyce zapewnia komfort pasażerom przednich siedzeń. Podróżowanie w 5 osób jest możliwe, aczkolwiek bardzo uciążliwe, także z powodu znacznego pogorszenia osiągów przy pełnym obciążeniu. Matiz posiada 3-cylindrowy silnik benzynowy, pochodzący z modelu Tico, o pojemności 796 cm3 z wielopunktowym wtryskiem paliwa i katalizatorem o mocy 51 KM, napędzający poprzez 5-biegową, manualnśskrzynię biegów koła przednie. Matiz charakteryzuje się dobrymi osiągami (dzięki małej masie własnej ok.750 kg) i przyzwoitymi właściwościami trakcyjnymi zarówno na szosie, jak i na drogach nieutwardzonych. Z powodu niskiego zużycia paliwa (na trasie poniżej 5, w mieście ok. 6 l/100 km) jest atrakcyjnśpropozycjśdla ludzi o ograniczonym budżecie. WadśMatiza jest brak możliwości holowania przyczepy (z uwagi na konstrukcję podwozia). Wymiary i masy * Masa własna 776-835 * Maksymalna masa całkowita (kg) 1210-1270 * Minimalny promień zawracania (m) 4,5 * Pojemność zbiornika paliwa (litry) 35 * Pojemność bagażnika (litry), SAE 104 * Pojemność bagażnika przy położonych oparciach (litry), SAE 512 * SILNIK I SKRZYNIA BIEGÓW o Typ trzycylindrowy o zapłonie iskrowym o Pojemność silnika (cm3) 796 o ¦rednica cylindra x skok tłoka (mm) 68,5 x 72 o Stopień sprężania 9,3: 1 o Maksymalna moc (kW/obr. na min., ISO) 37,5 / 5900 (51 KM) o Maksymalny moment obrotowy (Nm/obr. na min., ISO) 68,6 / 4600 (7,0 kgm) o Układ zasilania wtrysk wielopunktowy o Przełożenie maksymalne MT 4,444 o Skrzynia biegów mechaniczna, 5-biegowa o Koła 4,5 J x 13 o Opony 155/65R 13 * Osiągi i zużycie paliwa o Prędkość maksymalna (km/h) 144 o Przyśpieszenie (0-100 km/h, s) 16,9 o Zdolność pokonywania wzniesień 0,42 o Zużycie paliwa w mieście (l/100 km, ECE R84) 7,1 o Zużycie paliwa przy szybkości 90 km/h (l/100 km, ECE R84) 4,8 o Zużycie paliwa przy szybkości 120 km/h (l/100 km, ECE R84) 6,6 * Hamulce i zawieszenie o Typ układu hamulcowego hydrauliczny, dwuobwodowy, diagonalny o Hamulce przednie/tylne tarczowe/bębnowe o Zawieszenie przednie/tylne kolumny McPhersona, stabilizatory, wahacze wleczone połączone sztywnśbelką, sprężyny śrubowe, drążek Panharda, amortyzatory gazowe
  4. Witam posiadam skromnego matiza i chciałbym wrzucić do niego felgi o rozmiarze 14'. Wiem, że matiz orginalnie ma 13' koła ale po prostu chcę troszkę większe. Rozmiary felgi to 4x114,3 et38 6x14 cali otwór centrujący to 75mm Wszystkie parametry się zgadzają poza otworem centrującym, ponieważ autko ma 69,1mm. Wyczytałem, że można zastosować pierścienie centrujące lecz nie mogę znaleźć odpowiednich. Prosiłbym o pomoc i o poradę czy w ogóle te felgi będą dobre? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
  5. Mirek Patryk Mika

    SPRZEDAM: Daewoo Matiz 1999r

    Witam, mam na sprzedaż Daewoo Matiz 1999r ! Woj. Małopolskie. Cena: 1499r Posiada zimowe i letnie koła. Rozrząd, wymiana olejów i filtrów były robione w 2015r przy 117 tys km. Samochód do jazdy. Wymaga poprawek lakierniczo-blacharskich widocznych na zdjęciach. Przegląd ważny do 29.12.2016 OC ważne do 03.01.2017 Cena do negocjacji Kontakt: 732 911 815 Daewoo Matiz Myślenice
  6. Witam posiadam takie o to Autko: Daewoo Matiz Rok produkcji: 2000 Poj. Silnika 800cm Paliwo: Benzyna Chciałem się zapytać, ile kosztował by remont zawieszenia (Gumy, końcówki itp.) w tym o to autku? Macie może jakieś informacje na ten temat? Bedę wdzięczny za każdą odpowiedź
  7. http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/gallery?Site=PO&Date=20110217&Category=galeria&ArtNo=189252600&Ref=PH&Params=Itemnr=1
  8. co by bylo gdyby fabryka daewoo nie upadla, chevrolet wkraca do europejskiej czołówki, oze było by tak??? baza jest golf http://foto.forumsamochodowe.com/image/fh0oCcp0c3QCoBIc3urihV2sxJGCCJvEAHD1mF4g.jpg moja wizja http://foto.forumsamochodowe.com/image/k9VcWSohtt6pmVucukIRSMBwmCzEsUIu79IdGCw7.jpg
  9. Zmienilem temat - wg. niepotwierdzonych informacji baza bylo Daewoo Nexia /JE1216//
  10. 33m

    Lanos

    Fajny Daewoo Lanos http://allegro.pl/item1177614299_daewoo_lanos_tuning_polecam.html
  11. maniek954

    Daewoo Matiz Cabrio :D

    Chyba wybrałem dobrą kategorię... http://otomoto.pl/daewoo-matiz-unikat-tyning-okazja-cabrio-C13456087.html
  12. Daewoo Lanos 2.3 Turbo (Saab)
  13. SSS Gecko Cup Fiat Ritmo 4x4 700KM vs Daewoo Nexia
  14. kicker

    Daewoo Nexia

    Szczęka mi opadła jak to zobaczyłem ... http://www.allegro.pl/item893489580_tuning_daewoo_nexia_evo_oddam_w_dobre_rece.html
  15. Witam, Tak jak w temacie mam pytanie odnośnie Daewoo Tico. Pytanie brzmi ile dokładnie waży Tico ? (ile ma wpisane w dowód).
  16. iceman

    Daewoo Lanos ;)

    http://www.allegro.pl/item841983581_daewoo_lanos_tuning_parkowa_polecam.html
  17. Daewoo Matiz Creative (2010) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Daewoo&m=2010-Matiz_Creative"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Daewoo&m=2010-Matiz_Creative" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  18. LED's Tutorial Daewoo Lanos <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=8IpYur7kY9k&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=8IpYur7kY9k&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  19. zdrut

    Mój Lanos

    Oto mój Daewoo Lanos 1.5 16v 100KM. Co o nim sądzicie ?
  20. Jest to moja pierwsza praca oceniajcie od 1 do 10 piszcie co jest nie tak itp. pozdrawiam!
  21. http://carscoop.blogspot.com/2009/06/2010-daewoo-matiz-aka-new-chevy-spark.html
  22. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=ZOclvyYBNqw&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=ZOclvyYBNqw&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  23. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=lBtk4YDPdnY&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=lBtk4YDPdnY&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  24. Michał

    Daewoo Nexia

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8433488
×