Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'czytelników' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 5 wyników

  1. BMW M3 i M4 uznane przez czytelników Auto Bild Sportowymi Samochodami Roku. Są na rynku dopiero od kilku miesięcy, a już dostały wyróżnienie „Sportowy Samochód Roku Auto Bild”. Czytelnicy magazynu samochodowego „Auto Bild Sportscars” uznali BMW M3 Limousine za najlepszy na świecie „Seryjnie produkowany sportowy sedan”, a BMW M4 Coupe – za najlepsze na świecie „Seryjnie produkowane sportowe coupe”. „Auto Bild Sportscars” należy do Auto Bild Group, największej grupy czasopism w segmencie samochodowym w Europie. Czytelnicy mogli głosować online na stronie autobild.de, wybierając spośród 143 samochodów w 17 kategoriach. W roku 2014 tytuł „Sportowy Samochód Roku Auto Bild” przyznano po raz 13. – w czasie uroczystości o nazwie „Race Night” podczas salonu samochodowego Essen Motor Show. Źródło: BMW Group
  2. Fiat Freemont najlepszym vanem 4x4 według czytelników niemieckiego magazynu „Auto Bild Allrad”. Czytelnicy największego w Europie magazynu branżowego „Auto Bild Allrad” zagłosowali na najlepsze samochody z napędem na cztery koła. Fiat Freemont najlepszym samochodem importowanym w kategorii vanów 4x4. To już trzecie zwycięstwo z rzędu dla tego włoskiego, siedmioosobowego, rodzinnego SUVa. Niemiecki miesięcznik „Auto Bild Allrad” ogłosił wyniki tegorocznego rankingu czytelników na najlepsze samochody z napędem na cztery koła. Najwięcej głosów w kategorii vanów wśród aut importowanych zdobył Fiat Freemont. Dla włoskiego SUVa to już trzecie zwycięstwo z rzędu w tym rankingu. „Auto Bild Allrad” jest największym w Europie magazynem poświęconym samochodom 4x4 i SUV, a w organizowanym przez redakcję internetowym głosowaniu na najlepsze auta co roku bierze udział około stu tysięcy czytelników. Wyłaniają oni łącznie 20 najlepszych ich zdaniem pojazdów sklasyfikowanych w 10 kategoriach. W każdej z nich Niemcy osobno nagradzają auta rodzimej produkcji oraz pochodzące z importu. W tegorocznej edycji czytelnicy wybierali spośród 165 nowych, ogólnodostępnych na niemieckim rynku samochodów, z pominięciem modeli z szarego importu i występujących w bardzo ograniczonych liczbach egzemplarzy. Najwięcej głosów czytelników „Auto Bild Allrad” w kategorii importowanych vanów 4x4 zdobył Fiat Freemont. Rodzinny Fiat Freemont w wersji z napędem na cztery koła AWD (All-Wheel Drive) łączy funkcjonalność SUVa z łatwością prowadzenia samochodu kombi i typowym dla vanów niezwykle przestronnym, siedmioosobowym wnętrzem. Ten włoski SUV cechuje najwyższa jakość wykończenia i bogate wyposażenie standardowe, a także bezpieczeństwo potwierdzone przez ekspertów z Instytutu Euro NCAP (zdobywca 5 gwiazdek). Freemont AWD występuje z dwoma nowoczesnymi jednostkami napędowymi do wyboru: z turbodieslem 2.0 16v Multijet łączącym wysoką moc 170 KM z optymalnym spalaniem, średnio 7,3 litra/100 km lub w topowej wersji z 280-konnym silnikiem benzynowym 3.6 V6. Obie jednostki współpracują z sześciobiegową, automatyczną skrzynią biegów. Elektronicznie sterowany, aktywny system napędu na cztery koła AWD działa na zasadzie „on demand”, a więc na bieżąco ocenia stopień przyczepności kół w oparciu o wskazania układu czujników i decyduje o stopniu rozdziału mocy na tylną oś. Oznacza to, że w trakcie jazdy na wprost ze stałą prędkością napęd jest przekazywany tylko na koła przednie, co pozwala zachować niższe spalanie. Jednak w razie wystąpienia obniżonej przyczepności – zarówno podczas przyspieszania na asfalcie i pokonywania łuku, jak i w chwili najechania na śliską nawierzchnię – system automatycznie dołącza tylny napęd, zapewniając maksymalną trakcję pojazdu. Modulacja dostarczanego momentu obrotowego odbywa się za pomocą elektronicznego sprzęgła osiowego ECC, które współpracuje z systemami stabilizacji toru jazdy ESP i kontroli trakcji. Zwycięski Fiat Freemont AWD jest dostępny u autoryzowanych dealerów marki Fiat w cenie od 124 500 zł. Samochód wyposażony w napęd na oś przednią jest dostępny już od 92 500 zł. Źródło: Fiat Auto Poland
  3. Alfa Romeo 4C wybrana „Klasykiem Przyszłości” przez Czytelników magazynu „Motor Klassik”. · Nowe wyróżnienie dla współczesnej ikony marki, która zdobyła już liczne międzynarodowe nagrody i wyróżnienia. · Czytelnicy niemieckiego magazynu przyznali supersamochodowi Alfa Romeo tytuł „Klasyka przyszłości" w kategorii „Coupé", dzięki 40,5% głosom oddanym spośród około 13.500 uczestników sondażu. · Klasyfikacja ta jest barometrem trendów dla samochodów, które stają się kolekcjonerskimi „perełkami”. · Uroczystość wręczenia nagród odbyła się w przepięknej scenerii nadreńskiego zamku Schloss Dyck, znanego ze słynnych „Classic Days", które od lat się tutaj odbywają. Niemiecki magazyn poświęcony samochodom zabytkowym „Motor Klassik" przeprowadza regularnie sondaż, aby dowiedzieć się który z obecnych samochodów traktowany jest jako inwestycja w przyszłość. Tytuł „Klasyka Przyszłości" w ramach „Motor Klassik Awards" ma zatem ogromne znaczenie w ustaleniu, że samochód, który obecnie cieszy się powodzeniem, będzie „roztaczał swój urok” także w przyszłości. Głos Czytelników staje się w ten sposób ważnym wskaźnikiem trendów, jeżeli chodzi o samochody, które staną się kolekcjonerskimi „perełkami’”. Niepodważalną zwyciężczynią w prestiżowej kategorii „Coupé" została w tym roku Alfa Romeo 4C, która uzyskała 40,5% głosów spośród głosów oddanych przez około 13.500 Czytelników biorących udział w sondażu. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się w przepięknej scenerii nadreńskiego zamku Schloss Dyck, znanego ze słynnych „Classic Days", które od lat się tutaj odbywają. Nowa Alfa Romeo 4C potwierdza, że jest godną następczynią Alfy Romeo 159 oraz Alfy Romeo 8C Competizione, laureatek „Motor Klassik Awards 2009" w odpowiednich kategoriach. Dodatkowo, w roku 2012 Czytelnicy prestiżowego niemieckiego magazynu wybrali Alfę Romeo 6C 1750 z lat 30. „Klasykiem Roku". Tytuł "Klasyka Przyszłości" wzbogaca prestiżową kolekcję tytułów Alfy Romeo 4C, która uzyskała już tytuły i wyróżnienia takie, jak: „Best Sport Cars” programu telewizji hiszpańskiej MQC, „Car of the Year 2013" brytyjskiego magazynu FHM; „Coup de cœur 2013" przyznany przez Automobile Magazine we Francji; „Auto Trophy 2013" nadany przez Czytelników niemieckiego magazynu Auto Zeitung; „The most beautiful car of the year 2013" we Francji, z okazji XXIX Międzynarodowego Festiwalu Samochodowego; „Best Cars 2014" przyznany przez niemiecki magazyn „Auto, Motor und Sport"; „Le auto che preferisco 2014' w kategorii „Sportive” według Czytelników miesięcznika „Quattroruote” (Włochy); „Auto Lider 2013”, w kategorii „Samochody Sportowe i Coupé”, przyznawany przez polskich Czytelników tygodnika „Motor” i miesięcznika „Auto Moto”; również w Polsce dziennikarze Top Gear – najlepiej sprzedawanego magazynu motoryzacyjnego w kraju - przyznali Alfie Romeo 4C tytuł „Najlepszego Samochodu Roku" w kategorii „Coupé Roku" - i wreszcie tytuł „Best Sports Car 2014” przyznany przez Czytelników portugalskiego czasopisma „Autohoje”. Licznie nagradzana i prawdziwa „driving machine" bez kompromisów, Alfa Romeo 4C, w tym roku będzie pełnić rolę samochodu bezpieczeństwa, zarówno podczas fascynujących Mistrzostw SBK Superbike 2014, jak i podczas World Touring Car Championship 2014 (WTCC ). Zresztą to właśnie na torze ten supersamochód „daje z siebie wszystko", na torze, gdzie prędkość, krótsza droga hamowania oraz przyspieszenie poprzeczne są niezbędne do uzyskania najlepszych czasów przejazdu: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,5 sekundy; maksymalną prędkość 258 km/h oraz szczytowe wartości opóźnienia rzędu 1,2 g oraz przyspieszenia bocznego powyżej 1,1 g. Wszystko to uzyskuje się dzięki zrównoważonemu rozłożeniu obciążeń: 40% na oś przednią, 60% na tylną, co daje stosunek masy do mocy poniżej 4 kg/KM przy całkowitej masie samochodu wynoszącej zaledwie 895 kg, na którą składają się w głównej mierze włókno węglowe, aluminium, stal oraz kompozyt SMC. Doskonałe osiągi uzyskiwane są również dzięki połączeniu nowego benzynowego silnika 1750 turbo o mocy 240 KM ze skrzynią biegów najnowszej generacji, z podwójnym sprzęgłem Alfa TCT i nowoczesnym selektorem Alfa D.N.A., wzbogaconym o nowy tryb „Race." Czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1750 z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem 200 bar oraz korpusem silnika wykonanym z aluminium uzyskuje doskonałe osiągi: wartości momentu obrotowego i mocy plasują go u szczytu swojej kategorii, dzięki wartościom odpowiednio ponad 200 Nm/l oraz 137 KM/l, natomiast maksymalna moc wynosi 240 KM (176 kW) przy 6000 obrotów. Źródło: Fiat Auto Poland
  4. SKODA Superb najlepszym samochodem według czytelników magazynu Auto Moto! Co łączy kierowców ŠKODY z całego świata? Zadowolenie ze swojego samochodu! Do okazałej kolekcji sukcesów w ankietach satysfakcji z posiadanego samochodu, model Superb może doliczyć kolejne trofeum zdobyte w Polsce: wygraną w rankingu „Wybór kierowców”, przeprowadzonym przez miesięcznik motoryzacyjny Auto Moto. W zakrojonym na szeroką skalę badaniu, przeprowadzonym od początku bieżącego roku do końca marca, wzięło udział aż jedenaście tysięcy polskich kierowców, dając wymierny obraz satysfakcji Polaków z posiadanych przez siebie samochodów. W wynikach uwzględniono 250 najpopularniejszych wśród ankietowanych aut. Na ocenę końcową wpływ miało bardzo dużo czynników: od niezawodności serwisu i kosztów eksploatacji, aż po ogólną satysfakcję z użytkowania i opinię właścicieli o takich cechach jak: osiągi, komfort, funkcjonalność i jakość. Kluczową wartością tego wielkiego przedsięwzięcia jest fakt, że brali w nim udział kierowcy z Polski – jeżdżący tymi samymi drogami co my, otoczeni identycznymi realiami i korzystający z oferty polskich importerów. Są to kryteria, które mogą znacznie wpłynąć na satysfakcję, a nawet koszty posiadania danego samochodu w różnych krajach. W takich okolicznościach Superb udowodnił swoją prawdziwą wartość – jak podano w Auto Moto: „Limuzyna ŠKODY jest według właścicieli niemalże idealna”. ŠKODA Superb ustanawia wzorce w segmencie klasy średniej. Oznaczają one dużą ilość miejsca, wyjątkową funkcjonalność, liczne udogodnienia, najwyższy poziom bezpieczeństwa, najlepszy stosunek ceny, do jakości i ponadczasową elegancję. Jak można przeczytać w sierpniowym numerze pisma: „Użytkownicy chwalą samochód za przestronne wnętrze, duży bagażnik, niezawodność oraz niskie koszty utrzymania”. W przypadku każdej z czterech ocen składowych, Superb uzyskał zachwycające wyniki, pod każdym względem lokujące go w ścisłej czołówce współczesnych samochodów. W tych najważniejszych kategoriach model uzyskał następujące wyniki: 89,2% dla niezawodności, 91,83% dla satysfakcji z użytkowania, 91,42% dla kosztów eksploatacji i 84,69% dla serwisu. Biorąc pod uwagę wszystkie badane cechy, flagowy model ŠKODY uzyskał 91% zadowolenia właścicieli z jego posiadania. To nagroda szczególnie cenna dla marki, która wysoko ceni sobie realne korzyści i autentyczne zadowolenie właścicieli. A przecież w posiadaniu samochodu największe znaczenie powinny mieć nie liczby, stereotypy czy przeprowadzone w laboratoryjnych warunkach eksperymenty, tylko prawdziwe zadowolenie ludzi. Jak się kolejny raz okazało, tu ŠKODY nie mają sobie równych. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Fiat i Alfa Romeo ponownie na podium w plebiscycie Czytelników miesięcznika „Auto Motor i Sport”. - Fiat Panda wybrany przez Czytelników Auto Motor i Sport nr 1 w kategorii „Samochód Przystępny Cenowo”. - Stylowy Fiat 500 zajmuje drugie miejsce w kategorii „Samochód Najmniejszy”. - Alfa Romeo MiTo i Alfa Romeo Giulietta kolejny rok z rzędu na podium w swoich kategoriach. - Ponad 7 tys. uczestników plebiscytu „Best Cars 2013” w Polsce. Ponad 7 tys. Czytelników biorących udział w 19. edycji głosowania organizowanego przez jeden z najbardziej opiniotwórczych miesięczników na rynku „Auto Motor i Sport”, doceniło aż cztery samochody marek Alfa Romeo i Fiat, które zostały wyróżnione w plebiscycie „Best Cars 2013”. To już kolejny rok z rzędu, w którym auta Grupy Fiat awansują do tytułu „Najlepszy Samochód Roku”. Plebiscyt „Best Cars” odbywa się równolegle w 15 krajach, w których są wydawane czasopisma z rodziny „Auto Motor i Sport”. Jego ideą jest wskazanie samochodów, które wyróżniają się największą bezawaryjnością, innowacyjnością i najlepszym wykonaniem. Wybory są dokonywane wyłącznie przez Czytelników, co zapewnia rzetelność i obiektywizm przyznawanych ocen. W tegorocznej edycji głosowania wzięło udział przeszło 200 tys. uczestników, z czego ponad 7 tys. w Polsce. Polacy wybierali spośród 373 modeli aut dostępnych w rodzimych i europejskich salonach sprzedaży, podzielonych na 10 segmentów. W każdym z nich zostały wskazane trzy najlepsze modele oraz dodatkowo jeden model w kategorii „Samochód Przystępny Cenowo”. Podobnie jak w poprzednich latach, polscy Czytelnicy licznie oddali głosy na pojazdy marek Alfa Romeo i Fiat, przyznając im w tym roku aż cztery wyróżnienia. W kategorii „Samochód Najmniejszy” drugie miejsce zajął wyróżniający się urodą i stylem - Fiat 500, zdobywając 13,5% głosów. Obecność Fiata 500 na podium „Best Cars” stała się tradycją od 2007 roku, kiedy model ten wzbogacił ofertę rynkową i znalazł się w sprzedaży. „500” od razu podbiła branżę motoryzacyjną, o czym świadczy długa lista przyznanych prestiżowych tytułów, a także zdobyła serca już przeszło miliona posiadaczy tego włosko-polskiego samochodu. Użytkownicy cenią go za wysmakowany design oraz bogactwo kolorów, detali i wersji wyposażenia – od wyrafinowanej Pop, przez radosną Color Therapy, elegancką Lounge i miejską Street, aż po wersję stworzoną we współpracy ze słynnym domem mody „by Gucci”. Wybrane z nich są też dostępne w wersji „C” czyli kabriolet, a każda z nich umożliwia wyrażenie na ulicy własnego, indywidualnego stylu. Fiata 500 może napędzać zwinny i lekki TwinAir 0.9 85 KM lub jedna z trzech innych jednostek benzynowych – 1.2 69 KM, 1.4 16v 100 KM lub 1.3 MultiJet 16v 95 KM. W tej samej klasie „Samochodem Przystępnym Cenowo” ponownie został Fiat Panda. To już drugie takie wyróżnienie dla Pandy, po zwycięstwie zdobytym przed dwoma laty. W tym roku co piąty uczestnik plebiscytu uznał, że kosztująca 31 990 zł Panda nowej generacji charakteryzuje się najlepszym stosunkiem ceny do jakości w segmencie A. Wynik ten odzwierciedla uznanie klientów na całym świecie, którzy nabyli już przeszło 6 milionów sztuk tego modelu, czyniąc go najlepiej sprzedającym się autem w kategorii samochodów miejskich. Nowa Panda idealnie łączy funkcjonalność z bezpieczeństwem, oferując najdłuższe i najwyższe nadwozie w klasie, z możliwością adaptacji przestrzeni części pasażerskiej i bagażnika do własnych potrzeb, wysokiej klasy wyposażenie standardowe i trzy jednostki napędowe do wyboru (1.2 8v 69 KM, 1.3 MultiJet 16v 75 KM i 0.9 8v TwinAir Turbo 85 KM). Wyróżnienia w tegorocznej edycji Plebiscytu ponownie otrzymały dwa modele marki Alfa Romeo. Głosami Czytelników „Auto Motor i Sport” Alfa MiTo tym razem uplasowała się na trzecim miejscu w kategorii „Samochód Mały”, po drugim stopniu podium zdobytym w latach 2010 i 2011. Natomiast Alfa Giulietta zajęła trzecie miejsce w kategorii „Samochód Kompaktowy”, po dwóch pierwszych miejscach w poprzednich latach. Dla MiTo to kolejne uznanie po przeszło 20 międzynarodowych tytułach uzyskanych od czasu ogłoszenia tego modelu „Auto Europa 2009”. Tak jak nazwa tego modelu łączy dwa włoskie miasta Milano (Mediolan, w którym samochód został zaprojektowany) i Torino (Turyn, w którym znajduje się fabryka), tak samo auto łączy wygląd sportowego coupé z komfortem limuzyny. Występuje w czterech wersjach najwyższej jakości wyposażenia „Made in Italy”, z czterema pakietami opcjonalnymi. Właściciele MiTo mają do wyboru aż siedem ekonomicznych silników benzynowych – 1.4 70 KM i 78 KM, 0.9 TwinAir Turbo 85 KM, 1.4 Turbo 120 KM z fabryczną instalacją LPG i trzy rewolucyjne MultiAir (1.4 MultiAir 105 KM, 1.4 MultiAir Turbo 135 KM/TCT oraz dostępny w wersji Quadrifoglio Verde 1.4 MultiAir Turbo o imponującej mocy 170 KM), a także dwa silniki wysokoprężne – 1.3 JTDm 95 KM i 1.6 JTDm 120 KM. Również nagrodzona Alfa Giulietta została już wcześniej wielokrotnie doceniona w Polsce i na świecie zarówno przez media, jak i samych użytkowników. Kluczem do sukcesu tego modelu - jest jego przepiękny, włoski design nadwozia i komfortowego wnętrza oraz niebywała przyjemność z jazdy połączone z najwyższymi standardami bezpieczeństwa wśród aut kompaktowych (5 gwiazdek Euro NCAP). Od momentu wprowadzenia na rynek w maju 2010 do dzisiaj, na całym świecie złożono zamówienia na ponad 192.000 egzemplarzy Alfy Romeo Giulietta. Dostępna jest z silnikami benzynowymi z turbodoładowaniem 1.4 TB 105 KM, 1.4 TB 120 KM, rewolucyjnym MultiAir 170 KM oraz trzema silnikami MultiJet drugiej generacji – 1.6 JTDm 105 KM, 2.0 JTDm 140 KM i 2.0 JDTm 170 KM do wyboru. Ofertę tę uzupełnia pełen werwy silnik benzynowy 1750 TBi o mocy 235 KM montowany w sportowej wersji Quadrifolgio Verde. Pozostałe jednostki silnikowe są dostępne z dwoma wersjami wykończenia pojazdu – Progression i Distinctive – oraz dwoma pakietami wyposażenia dodatkowego. Na rynku polskim oferta marki Alfa Romeo została niedawno wzbogacona także o limitowaną serię specjalną - Alfa Giulietta Veloce. Wszystkie modele Alfa Romeo w Polsce - w ramach promocji powszechnej są oferowane z 5-letnią gwarancją. Źródło: Fiat Auto Poland
×