Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'classica' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 4 wyniki

  1. Alfa Romeo gwiazdą Techno Classica 2015 w Essen. Od 15 do 19 kwietnia marka Alfa Romeo prezentuje na Salonie w Essen swoje legendarne, historyczne modele, jak i te produkowane obecnie, w celu podkreślenia mocnych, wspólnych więzi łączących te samochody od ponad wieku. Z Muzeum Alfy Romeo dostarczony został jedyny na świecie egzemplarz 1900 Sport Spider (1954) oraz fascynująca 1300 Sprint (1964, ostatnia seria Giulietty Sprint). Po raz pierwszy w Niemczech wystawiona zostanie nowa Alfa Romeo 4C Spider, supersamochód, który łączy przyjemność jazdy wersji ze zdejmowanym dachem ze sportowym charakterem wielokrotnie nagradzanej Alfy 4C Coupé. Dopełnieniem wystawy są: model Giulietta w limitowanej wersji Sprint, która składa hołd ikonie z 1954 roku, kompaktowa i sportowa MiTo oraz nowoczesna ikona marki - Alfa Romeo 4C Coupé. Od 15 do 19 kwietnia w Essen (Niemcy) odbywają się Targi poświęcone kolekcjonerskim samochodom i motocyklom „Techno Classica 2015”. Targi te stały się już jednym z najważniejszych wydarzeń tego typu na świecie, co roku odwiedza je blisko 200.000 gości. Na wystawie obecna jest również marka Alfa Romeo ze swoim sugestywną prezentacją, która podkreśla autentyczne zamiłowanie marki do motoryzacji zarówno wczoraj, jak i dziś. Absolutną „gwiazdą” zaprezentowaną w Essen jest nowa Alfa Romeo 4C Spider, wystawiana po raz pierwszy w Niemczech, a u jej boku pojawia się inny sportowy samochód również w wersji cabrio: fascynująca Alfa Romeo 1900 Sport Spider z 1954 roku, wyjątkowy egzemplarz zaprojektowany ponad 60 lat temu z zamysłem wykorzystywania w wyścigach samochodowych.Na „Techno Classica 2015" zaprezentuje się również model 1300 Sprint z1964 roku, ostatnia seria Giulietty Sprint, która może poszczycić się długą listą sukcesów na międzynarodowych wyścigach. Obok wspaniałego historycznego coupé, odwiedzający będą mogli podziwiać aktualnie produkowany model o tej samej nazwie, dzięki któremu słynna nazwa powraca w XXI wieku.Dopełnieniem wystawy są inne dwa, aktualnie produkowane samochody: kompaktowa, sportowa Alfa Romeo MiTo oraz wielokrotnie nagradzana Alfa Romeo 4C, która już teraz stała się nowoczesną ikoną marki, wyrażająca esencję sportowego ducha, połączoną z zapierającym dech stylem i doskonałymi osiągami. Sześć niesamowitych samochodów, każdy ze swoją własną historią, ale wszystkie połączone jednym mianownikiem: od ponad wieku modele Alfy Romeo wychodzą poza koncepcję „funkcjonalnego środka transportu”, oferując w zamian i zapewniając najprawdziwsze emocje. Uwaga skierowana jest również na 1900 Sport Spider (1954), jeden z trzech ekskluzywnych samochodów należących do Muzeum Alfy Romeo prezentowanych na wystawie: w sumie, jest to jedyny w pełni sprawny egzemplarz tego modelu, jaki istnieje. Skonstruowana na bazie mechaniki „1900", z czterocylindrowym silnikiem z podwójnym wałkiem i mocą wzmocnioną do 138 KM, Sport Spider prowadzi się jak „nowoczesny samochód” o wysokich osiągach (maksymalna prędkość 220 km/h) i masę 890 kg, połączone z pierwszorzędną konstrukcją, począwszy już od tylnego zawieszenia De Dion i pięciostopniowej skrzyni biegów.Stylistą opływowego i aerodynamicznego nadwozia jest Bertone: agresywny przód, szyba przednia niewielkich rozmiarów oraz subtelność linii są najbardziej rozpoznawalnymi cechami estetycznymi.Miejsce znalazło się również dla modelu 1300 Sprint, ostatniej serii Giulietty Sprint, która została wprowadzona na rynek w1954 roku przy okazji Salonu Samochodowego w Turynie. Sprint naznacza wejście marki z logo węża do kategorii kompaktowych coupé o wysokich osiągach. W zasadzie to właśnie Giulietta Sprint wykreowała ten segment rynku, a w szczególności nową pojemność - „1300”. Giulietta odniosła natychmiastowy, bezprecedensowy sukces: ustanowiła nowe standardy w zakresie technologii i osiągów, dzięki którym zdecydowanie wyprzedziła konkurencję. Silnik to czterocylindrowa jednostka z dwoma wałkami (rozwiązanie przejęte ze świata wyścigów) o pojemości 1.3 litra, wykonana w całości z aluminium (niezwykły fakt, jak na silnik produkowany w tak dużej ilości), która rozpędza samochód do imponującej, jak na owe czasy prędkości około 170 km/h. Pod designem samochodu podpisał się sam Bertone, ale realizacją zajął się Franco Scaglione, który później stworzył Giuliettę Sprint Speciale, a w drugiej połowie lat 60., prestiżową 33 Stradale. Stylistyka Giulietty Sprint stała się ikoną włoskiego stylu: zwinna, szybka, niezaprzeczalna Alfa Romeo. Giulietta Sprint to pierwsza „włoszka”, czyli jeden z pierwszych modeli marki o żeńskim imieniu, który zdobył aprobatę miejskiej Klienteli klasy średniej i wyższej, widzących w Alfie Sprint symbol tzw. włoskiego „boomu ekonomicznego”. Sprint w wersji „Veloce” (80 KM, 180 km/h) zabłysnęła również w rajdzie Mille Miglia w 1956 roku, zdobywając jedenaste miejsce w klasyfikacji generalnej, wyprzedzając dużo większe samochody, jak również odniosła wiele zwycięstw na torach wyścigowych i drogach całego świata. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Na wystawie Techno Classica Audi przedstawia prawdziwych mistrzów · Na największej na świecie wystawie oldtimerów spodziewanych jest ponad 180 tysięcy gości · Na stoisku Audi zwiedzający będą mogli podziwiać samochody, które na stałe zapisały się w historii koncernu · W świetle jupiterów staną m.in.: Auto Union Typ A Rennwagen, Audi Typ C „Pogromca Alp” i zdobywca tytułu rajdowego mistrza świata, Audi Rallye quattro A2 Ingolstadt, 20 marca 2014 r. Na tegorocznej ekspozycji Techno Classica w Essen, Audi Tradition zgromadziło zestaw mistrzowskich, rajdowych i wyścigowych aut. Na odbywającej się w dniach od 26 do 30 marca największej na świecie wystawie oldtimerów, będzie można zobaczyć utytułowane, wyścigowe bolidy czterech generacji, w tym Auto Union Silberpfeil Typ A z 1934 roku i Audi Typ C „Pogromcę Alp“. W Essen zaprezentowane zostanie również Audi Rallye quattro A2, za kierownicą którego Stig Blomqvist, równo trzydzieści lat temu, zdobył tytuł rajdowego mistrza świata, zapewniając równocześnie marce Audi zwycięstwo w klasyfikacji producentów. Goście będą mogli podziwiać także inne słynne pojazdy np. R8R – wyścigowy bolid z Le Mans, którym Audi zadebiutowało w 1999 na torze w Sarthe, oraz zwycięski model z 2013 roku – Audi R18 e-tron quattro. Rozstawione na powierzchni 700 metrów kwadratowych stoisko Audi Tradition na wystawie Techno Classica, zlokalizowano w hali nr 7. Dodatkowo, członkowie Audi Club International (ACI) swoje historyczne automobile zaprezentują w hali nr 7.1. W ten sposób entuzjaści czterech pierścieni będą mogli podziwiać samochody wystawione w aż dwóch miejscach. Najstarszym eksponatem Audi Tradition będzie zwycięzca Rajdu Alpejskiego - Audi Typ C z roku 1919. Ten stworzony w roku 1912 przez Augusta Horcha pojazd o mocy 35 KM, rozwijał prędkość maksymalną 80 km/h. Trzy razy z rzędu, w latach 1912-1914, Audi Typ C wygrało austriacki Rajd Alpejski, najtrudniejszy w owym czasie wyścig długodystansowy. Potrójne zwycięstwo zostało przypieczętowane dokładnie sto lat temu i przyniosło Audi puchar tryumfatora tego rajdu przyznany już na wieczność. Kolejna gratka wystawy to Auto Union Silberpfeil Typ A, za kierownicą którego Hans Stuck, legendarny kierowca Auto Union rozpoczynał swą karierę. Ten pierwszy w historii samochód wyścigowy Auto Union typu Grand Prix z 1934 roku, wzbudzał wtedy sensację swym pionierskim charakterem i niezwykłą konstrukcją. Jego stworzony przez Ferdynanda Porsche 4,4-litrowy, doładowany, sześciocylindrowy silnik, miał moc 295 KM. Jednostkę napędową umieszczono bezpośrednio za kierowcą. Takie rozwiązanie, dziś standard np. w Formule 1, wyprzedało ówczesną myśl techniczną. Już podczas inauguracyjnego startu, Auto Union Silberpfeil Typ A z Hansem Stuck’iem za kierownicą, ustanowiło trzy rekordy prędkości. Pojazd, który w Essen zobaczą goście, to niestety tylko kopia tego wyścigowego samochodu, będąca własnością belgijskiej firmy D´Ieteren. Ozdobą stoiska czterech pierścieni będzie Audi Rallye quattro A2. Nawet jeśli to najbardziej niepozorny spośród wszystkich rajdowych samochodów marki Audi, to niewątpliwie ma on na koncie najwięcej sukcesów. Przed trzydziestoma laty, Szwed Stig Blomqvist, zdobył za jego kierownicą puchar mistrza świata kierowców, a dla koncernu Audi tytuł mistrza świata producentów. Audi Rallye quattro A2 miało moc 360 KM, od zera do stu kilometrów przyspieszało w około 4,2 sekundy. Na wystawie Techno Classica zobaczyć będzie można też Audi 90 quattro IMSA-GTO. Mija właśnie dokładnie 25 lat, odkąd siadający za jego sterami kierowcy: Hans-Joachim Stuck, Walter Röhrl i Hurley Haywood zmierzali po zwycięstwa na amerykańskich torach. Stuck, tylko w sezonie 1989, zaliczył za jego kierownicą siedem wygranych. W ciągu ostatnich 15 lat, koncern z Ingolstadt zdominował dwudziestoczterogodzinny wyścig w Le Mans. Dwanaście razy kierowcy Audi stawali na najwyższym podium – najczęściej Tom Kristensen. Ustanowiony przez niego rekord dziewięciu zwycięstw, nie został jak dotąd pobity. Kristensen startował już podczas debiutu Audi w Le Mans, w roku 1999, a w roku ubiegłym tryumfował po raz kolejny. Na stoisku Audi w Essen, zwiedzający będą mogli ujrzeć dwa historyczne już bolidy startujące w najsłynniejszym na świecie wyścigu długodystansowym. Audi R8R, z roku 1999, swój pierwszy sezon zakończyło na trzecim miejscu. Wówczas kierowcami bolidu byli Tom Kristensen, Frank Biela i Emanuele Pirro. Natomiast swe dziewiąte w karierze zwycięstwo Kristensen świętował w roku 2013, za kierownicą Audi R18 e-tron quattro z Alanem McNish’em i Loic’em Duval’em u boku. Na tym nie koniec. Na stoisku pojawi się replika modelu Wanderer Stromline Spezial z 1939 roku, który dla Auto Union AG zdobył mistrzostwo w klasyfikacji drużynowej, w rajdzie długodystansowym Liege-Rzym-Liege. Z kolei DKW Hartmann Formel Junior, to jeden z pierwszych w historii koncernu samochodów wyścigowych przygotowanych dla konkretnego klienta. Zamówił go i w nim startował sprzedawca DKW z Berchtesgaden, Alfred Hartmann. Hartmann już w 1959 roku, na bazie modelu Auto Union 1000, stworzył pojazd Formel, który rozwijał prędkość do 180 km/h. Uzupełnieniem prezentacji Audi Tradition na wystawie Techno Classica w Essen będą dwa wyjątkowe motocykle produkcji NSU: model NSU 125 Rennfox „Delphin“, na którym Rupert Hollaus w 1954 tryumfował w mistrzostwach świata, oraz model NSU 250 Rennmax. Na tej z kolei maszynie Werner Haas, w tym samym roku, zdobył tytuł mistrza świata w klasie 250 cm3. Na pamiątkę, zwiedzający wystawę będą mogli kupić limitowany model z serii Audi Tradition. Tegoroczna limitowana seria, tym razem pomarańczowych miniaturek Audi 200 quattro TransAm w skali 1:43, będzie liczyła tradycyjnie 333 egzemplarze. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Podczas wystawy Techno Classica, Audi świętuje dwa jubileusze - Przed 25 laty Audi zaprezentowało Audi V8, a 80 lat temu historycznie powiązana z Audi marka Horch przedstawiła pierwszy model z silnikiem V8 - Ponad 180 tys. osób spodziewanych na największej na świecie wystawie oldtimerów Ingolstadt, 8 kwietnia 2013. Podczas tegorocznych targów samochodów zabytkowych Techno Classica w Essen, które odbędą się od 10 do 14 kwietnia, Audi Tradition będzie świętować dwie znaczące rocznice. W hali numer siedem, marka z czterema ringami zaprezentuje historię jednostek napędowych V8. Upłynęło już 80 lat, odkąd Horch na Wystawie Motoryzacyjnej w Berlinie pokazał samochód Horch 830 wyposażony w pierwszy silnik V8. Natomiast przed 25 laty na rynku pojawiło się Audi V8, kamień milowy w historii koncernu z Ingolstadt, potwierdzający wejście marki Audi do segmentu samochodów premium. Dużo przestrzeni wystawowej poświęcono historii. Dział Historii Marki Audi AG zajmie aż 700 metrów kwadratowych hali nr 7. Natomiast w hali nr 7.1 członkowie Audi Club International (ACI) prezentować będą samochody które miały znaczący wpływ na rozwój marki z czterema ringami. W ten sposób fani Audi odwiedzający największe na świecie targi oldtimerów będą mieli okazję obejrzeć aż dwie intersujące ekspozycje. Auto Union, prezentując w 1933 roku na Wystawie Motoryzacyjnej w Berlinie pierwszy model marki Horch z silnikiem V8, nawiązało do rozwiązań technicznych zastosowanych wcześniej w USA. Silnik V8, kojarzony dziś z zaawansowaną jednostką napędową o dużej mocy i o charakterystycznym brzmieniu, skonstruowano jednak z zupełnie innego powodu. Nowy silnik miał być po prostu mniejszy i bardziej ekonomiczny. Luksusowa, przedwojenna niemiecka marka Horch, od roku 1927 produkowała wyłącznie pojazdy z ośmiocylindrowymi silnikami rzędowymi. Horch 830, nazywany też „małym Horchem”, wyposażony w nową jednostkę V8 o pojemności trzech litrów, debiutujący w Berlinie, był pierwszym w ofercie marki mniejszym samochodem. Oznaczenie 830 to kombinacja liczby cylindrów i pojemności silnika. Na Techno Classica Audi Tradition wystawi bardzo rzadki model Horch 830 Sport-Cabriolet. Jego karoseria to dzieło firmy Gläser z Drezna. Egzemplarz z 1933 roku, wypożyczony z Muzeum Augusta Horcha w Zwickau, w owym czasie generował moc 70 KM. Drugi wystawowy rarytas, Horch 930 S Stromlinie z 1939 roku, jest postrzegany jako najbardziej zaawansowana technicznie konstrukcja wykorzystująca silnik V8, jaką stworzono przed II wojną światową. Światło dzienne ujrzały tylko dwa egzemplarze tego luksusowego, aerodynamicznego samochodu, który wyprzedzał swoje czasy. Wybuch wojny przeszkodził w podjęciu produkcji seryjnej. Jedną z gwiazd na Paryskim Salonie Motoryzacyjnym w roku 1988, było Audi V8. Dzięki niemu, marka Audi potwierdziła swoje miejsce w klasie samochodów luksusowych. Ośmiocylindrowa limuzyna wzbudzała podziw dzięki dużej liczbie nowatorskich rozwiązań technicznych, takich jak stały napęd na cztery koła, silnik z lekkich stopów z czterema zaworami na cylinder, elektronicznie sterowana, automatyczna skrzynia biegów i bardzo skuteczne hamulce tarczowe. Audi V8 było pierwszym modelem w którym zastosowano kombinację napędu quattro i przekładni automatycznej. Na tegorocznych targach pojazdów zabytkowych Techno Classica, Audi Tradition, dział Audi odpowiedzialny za pielęgnowanie tradycji, pokaże aż trzy unikalne eksponaty. Obok Audi V8 pierwszej generacji, stanie stworzone dwa lata później Audi V8 L, wyprodukowane jedynie w krótkiej serii, oraz Audi V8 w wersji Avant, skonstruowane na bazie Audi 200 Avant. Naturalnie na stoisku Audi Tradition nie może zabraknąć samochodów sportowych. Hans-Joachim Stuck, prowadząc w roku 1990 Audi V8 quattro, wygrał niemiecką serię wyścigów Deutsche Tourenwagen Meisterschaft już w pierwszym sezonie startów. Goście wystawy zobaczą nie tylko tę „szoferską limuzynę“ o mocy 462 KM, ale też inny legendarny model, Audi R8. Ich uwagę z pewnością przyciągnie „Krokodyl”. Dlaczego „Krokodyl”? W finałowym wyścigu American Le Mans-Serie (ALMS), 31 grudnia 2000 roku w australijskiej Adelaidzie, niejeden fan sportu motorowego nie wierzył własnym oczom. W kraju „Krokodyla Dundee“, kierowcy Audi Allan McNish i Rinaldo Capello na linię startu podjechali R8 pomalowanym we wzór skóry krokodyla. Allan McNish zdobył wówczas tytuł najlepszego kierowcy, a Audi – najlepszej marki. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Techno Classica Essen

    http://www.supercars.net/gallery/119513/2386/1.html fotogaleria mysle ze godna uwagi
×