Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'citroena' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 30 wyników

  1. MODELE Z homologacją n1 w OFERCIE Citroena Do oferty Citroëna dołączają modele z fabryczną homologacją ciężarową N1 - Berlingo oraz C5 w wersji Tourer. Wyposażenie Citroëna Berlingo 1.6 HDi 90 N1 oraz 1.6 HDi 115 N1 jest podobne jak w wersji Seduction i zawiera m.in.: - pakiet elektryczny (lusterka boczne sterowane elektrycznie, zamek centralny, sekwencyjne sterowanie szyby po stronie kierowcy) - radio CD MP3 - światła LED - reflektory przeciwmgłowe Citroën Berlingo w wersji N1 został dodatkowo wyposażony w relingi dachowe, klimatyzację automatyczną i czujniki parkowania tyłem. Citroën C5 Tourer 2.0 HDi 140 N1 dostępny jest w wyposażeniu odpowiadającym poziomowi Seduction obejmującym m.in.: - zawieszenie hydropneumatyczne Hydractive III+ - klimatyzację automatyczną dwustrefową - reflektory przeciwmgłowe - automatyczne wycieraczki przednie - lusterka boczne składane elektrycznie - fotel kierowcy z regulacją lędźwiową + fotel pasażera regulowany na wysokość - Connecting Box (Bluetooth + USB) - elektryczny hamulec postojowy - automatyczne włączanie świateł przednich Wersja N1 Citroëna C5 Tourer została wzbogacona w porównaniu do poziomu Seduction o alarm, nawigację kolorową eMyWay, lusterko wsteczne elektrochromatyczne oraz przednie czujniki parkowania i kamerę cofania. Źródło: Citroen
  2. KTO PIERWSZY, TEN LEPSZY! WIELKA WYPRZEDAŻ MODELI CITROENA Z ROCZNIKA 2013! W ramach wyprzedaży rocznika 2013 w salonach CITROENA dostępna jest cała gama modeli osobowych w różnych konfiguracjach. Rabaty sięgają nawet 24 500 złotych. Dodatkowo CITROEN proponuje promocyjne ubezpieczenie w cenie 1,99% wartości pojazdu. Od czerwca do końca listopada CITROËN prowadził akcję, w ramach klienci pozostawiający w rozliczeniu lub do złomowania swój dotychczasowy samochód mogli liczyć na dodatkową premię wynoszącą aż do 8.000 PLN. Na koniec roku wszyscy klienci mogą skorzystać z wyjątkowo atrakcyjnych rabatów na dostępne modele CITROËNA z rocznika 2013. Zarówno gama C, w tym również tegoroczna nowość w postaci Nowego Citroëna C4 Picasso i Grand C4 Picasso, jak i prestiżowa linia DS są objęte promocją. Rabaty sięgają nawet 24 500 PLN! Oprócz promocji cenowych, klienci mogą liczyć na ubezpieczenie Allianz lub PZU w cenie 1,99% oraz skorzystać z pełnej oferty promocyjnych kredytów i leasingów. Na stronie Citroën e-promocja znajduje się pełna lista dostępnych u dilerów samochodów, istnieje także możliwość rezerwacji wybranego egzemplarza. Źródło: CITROEN
  3. W Chinach produkty z linii DS CITROËNA sprzedawane są pod osobną marką. Dostępna od15 miesięcy na tamtejszym rynku linia DS jest sprzedawana jest za pośrednictwem oddzielnej sieci sprzedaży. Obecnie, wraz z rozpoczęciem produkcji modelu DS5 w Shenzhen, linia DS wkracza w nowy etap, aby przyspieszyć ofensywę na drugim co do wielkości rynku samochodów premium. Rolę ambasadora tego modelu będzie pełnić Sophie Marceau. Ta jedna z najbardziej znanych i najczęściej nagradzanych w tym kraju aktorek jest dla Chińczyków uosobieniem wdzięku, klasy i francuskiej elegancji. Zupełnie jak DS5 Obecnie marka DS wkracza w Chinach w nowy etap wraz z wprowadzeniem na tamtejszy rynek jej flagowego modelu produkowanego lokalnie w Shenzhen. PSA PEUGEOT CITROËN wraz z lokalną spółką partnerską CHANGAN zainaugurował nową fabrykę w tej liczącej ponad 12 milionów mieszkańców aglomeracji. W tym nowoczesnym zakładzie jako pierwszy produkowany będzie model DS5. Citroën DS5, wprowadzony na rynek w 2012 roku, zaproponował nowe podejście do segmentu aut premium. Został stworzony po to, aby spełniać oczekiwania klientów na różnych światowych rynkach. Odważny i nietuzinkowy, Citroën DS5 wyróżnia się m.in. wnętrzem inspirowanym kokpitem samolotu. Model ten był dotychczas produkowany w francuskiej fabryce w Sochaux, a obecnie jego produkcja będzie miała miejsce również w chińskim Shenzen. Inauguracja produkcji DS5 w Chinach pozwoli przyspieszyć ofensywę Larki DS na pierwszym co do wielkości rynku samochodowym i drugim rynku modeli premium na świecie. Ofensywa ta opiera się również na: Sieci sprzedaży, która pod koniec roku będzie liczyć już 50 punktów DS STORE w 40 najważniejszych miastach tego kraju. Punkty te oferują w sprzedaży wszystkie modele z linii DS – DS3, DS3 CABRIO, DS4 i DS5. Samochody z tej linii przyciągają młode pokolenie zainteresowane alternatywną ofertą premium, jaką stanowi linia DS. Innowacyjnych usługach dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdego klienta, co stanowi unikalną ofertę na rynku samochodowym. Otwarciu wiosną tego roku na Nanjing Road, najbardziej prestiżowej ulicy w Szanghaju, pierwszego na świecie flagowego salonu DS WORLD. Przenosi on zwiedzających do świata inspirowanego francuskim luksusem, naznaczonego dziedzictwem kultowe go Citroëna DS z 1955 roku. Silnej komunikacji, której dowodem jest wybór Sophie Marceau na ambasadorkę DS5 w Chinach. Linia DS funkcjonująca w Chinach jako osobna marka posiada liczne atuty, które pozwolą jej przyspieszyć ofensywę na tamtejszym, dynamicznym rynku. To jednak nie koniec: już w 2014 roku na chiński rynek zostaną wprowadzone dwa nowe, produkowane lokalnie modele z segmentu C: seda i SUV. źródło: Citroen Polska
  4. Auto od przyszłego roku na torach wyścigów WTCC...
  5. więcej -> CENY | Za nowego Citroena C4 Picasso zapłacimy 73 900 złotych, ranking sprzedaży motocykli, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, park samochodowy w Polsce | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. CHARAKTERYSTYKA CITROENA DS3 RRC Świetnie dopracowane, podczas żmudnych testów w tunelu aerodynamicznym, nadwozie Citroëna DS3 RRC dobrze oddaje bryłę oryginalnego modelu. Spoilery i zderzaki zostały przeprojektowane w celu osiągnięcia maksymalnej dopuszczalnej szerokości 1820 mm oraz schowania 18 calowych kół (w wersji asfaltowej). Przedni zderzak wyposażony jest w poprawiający przepływ powietrza element aerodynamiczny, ale docisk aerodynamiczny tylnego skrzydła został ograniczony. Zmniejszona została również całkowita powierzchnia przekroju dolotu powietrza układu chłodzenia. Zbudowane na bazie seryjnego modelu nadwozie DS3 RRC wyposażono w klatkę bezpieczeństwa wykonaną z rur stalowych, których łączna długość wynosi ponad 40 metrów. Jej dolna część zaznała kilka istotnych zmian strukturalnych: dodano punkty podparcia bazujące na górnych mocowaniach tylnych kolumn McPhersona, zoptymalizowano dolne punkty mocowania zawieszeń, a integracja z tunelem środkowym wału napędowego i tylnym mechanizmem różnicowym pozwoliła wzmocnić całą strukturę nadwozia. Ponieważ przepisy pozwalały wprowadzić jedynie niewielkie modyfikacje w stosunku do poprzedniej generacji World Rally Cars, inżynierowie z biura projektowego musieli wykorzystać całe swoje doświadczenie, aby wdrożyć sprawdzone wcześniej rozwiązania. Regulowane trójstopniowo amortyzatory (ściskanie przy niskiej i wysokiej prędkości oraz rozciąganie) zostały skonstruowane i wykonane przez Citroën Racing. Przednie tarcze hamulcowe, nieco mniejsze niż poprzednio (aby spełnić wymogi przepisów od 2011 roku), o średnicy 350 mm (asfalt) i 300 mm (szuter), oraz tarcze tylne o średnicy 300 mm, współpracują z cztero-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. W przeciwieństwie do wersji WRC, system chłodzenia hamulców cieczą nie może być stosowany. Po raz pierwszy Citroën Racing zaprojektował wszystkie podzespoły silnika, włączając w to blok cylindrów i głowicę. Blok silnika przypomina dzieło sztuki, obrabiane maszynowo z bloku stopu lekkiego. Silnik posiada 4 cylindry i pojemność 1,6 litra, specyficzne koło zamachowe, spełnia też idealnie wymagania regulaminowe określające jego minimalną wagę i położenie środka ciężkości. Jednak najważniejsze zmiany dla samochodu zostały dokonane w 16-to zaworowej głowicy. Bezpośredni wtrysk paliwa, obowiązkowy w RRC-WRC, stanowił duże wyzwanie dla specjalistów z Citroën Racing. Paliwo jest mieszane z powietrzem dopiero w komorze spalania. Ponieważ odcinki specjalne rozgrywane są na oblodzonych drogach w Szwecji, ostrych szutrach Grecji i gładkich asfaltach Katalonii, DS3 RRC musi dobrze sobie radzić na wszystkich rodzajach nawierzchni. Mimo, że pozbawiony elektronicznego sterowania, nowoczesny napęd na cztery koła został zaprojektowany tak, aby do maksimum wykorzystać możliwości samochodu we wszystkich warunkach. Sześcio-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów i przedni mechanizm różnicowy są zintegrowane w aluminiowej obudowie. Centralny mechanizm różnicowy jest obecnie zabroniony, ale napęd tylnych kół może być odłączany w momencie użycia hydraulicznego hamulca ręcznego (dla Roberta Kubicy kierunek działania pompy hamulcowej jest odwrócony). Samochód podstawowy posiada ręczną dźwignią zmiany biegów. Dla Roberta Kubicy władze FIA wydały zgodę na stosowanie półautomatycznego systemu zmiany biegów, zamontowanego po lewej stronie kierownicy, pod warunkiem takiej kalibracji aby system ten nie pozwalał uzyskiwać żadnej przewagi przy zmianie biegów. Dane techniczne DS3 RRC: PODWOZIE Struktura Podwozie wzmocnione przez wielopunktową spawaną klatkę bezpieczeństwa Nadwozie Stal i materiały kompozytowe SILNIK Typu Citroën Racing - 1.6 turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa Średnica x skok 82 x 75,5 mm Pojemność skokowa 1598 cm3 Moc maksymalna 250 KM przy 6000 obr/min, zwężka w układzie dolotowym 30 mm (33 mm w WRC) Moment maksymalny 350 Nm przy 3250 obr/min Moc z litra 156 KM/L Rozrząd Dwa wałki rozrządu w głowicy napędzane paskiem zębatym 4 zawory na cylinder Układ zasilania Bezpośredni wtrysk paliwa sterowany przez moduł Magneti Marelli SRP-HP SPRZĘGŁO Typu Dwu tarczowe, ceramiczno metalowe UKŁAD NAPĘDOWY Typu 4 x 4 Skrzynia biegów sekwencyjna 6 biegowa Sadev – Sterowanie mechaniczne Mechanizmy różnicowe Przedni i tylny mechaniczne, samoblokujące HAMULCE Przednie Tarcze wentylowane 350 mm (asfalt) i 300 mm (szuter) Zaciski 4 tłoczkowe Tylne Tarcze wentylowane 300 mm Zaciski 4 tłoczkowe Rozdział sił hamowania Regulowany z kabiny Hamulec ręczny Sterowany hydraulicznie ZAWIESZENIE Typu McPherson Amortyzatory Citroën Racing Regulowane trójstopniowo (ściskanie przy niskiej i wysokiej prędkości oraz rozciąganie) UKŁAD KIEROWNICZY Typu Wspomagany hydraulicznie KOŁA Asfalt Felgi 8x18" - Opony Michelin Szuter i śnieg Felgi 7x15" - Opony Michelin WYMIARY, MASY i POJEMNOŚCI Długość / szerokość 3848 mm / 1820 mm Rozstaw osi 2461 mm Rozstaw kół 1618 mm (przód i tył) Zbiornik paliwa 75 litrów Masa 1200 kg minimum / 1350 kg z załogą (regulamin) Źródło: CITROËN
  7. więcej -> Specjalna opona Michelin dla hybrydowego Citroena, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, park samochodowy w Polsce, ranking sprzedaży pojazdów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. ROBERT KUBICA WYBIERA CITROËNA DS3 RRC Kilka tygodni po dwóch startach w C4 WRC, Robert Kubica postanawia kontynuować swoją rajdową karierę w Citroënie DS3 RRC. Rajdowy program Polaka otworzy Rajd Islas Canarias – trzecia runda Mistrzostw Europy FIA. Następnie program kontynuowany będzie w WRC2 począwszy od Rajdu Portugalii. Program sportowy Roberta Kubicy na 2013 rok, tak bardzo oczekiwany przez jego fanów, stanie pod znakiem intensywnych występów na rajdowych trasach. Po dotychczasowych występach głównie na trasach rajdów na szczeblu krajowym, polski kierowca odkryje odcinki specjalne Rajdowych Mistrzostw Europy i Mistrzostw Świata za kierownicą Citroëna DS3 RRC. „Przed podjęciem ostatecznej decyzji startów w tym programie, rozważałem różne opcje”- mówi kierowca z Krakowa. „Byliśmy w stałym kontakcie z Citroën Racing – chęć kontynuowania przygody była obustronna. Cieszę się, że po przerwie będę mógł powrócić do rywalizacji na wysokim poziomie. Start w Rally Islas Canarias będzie dla mnie ciekawym wyzwaniem i nie mogę się już doczekać rywalizacji na odcinkach, ale nie stawiam sobie konkretnych celów. Muszę jeszcze sporo się nauczyć na rajdowych trasach, zebrać doświadczenie przejeżdżając wiele kilometrów odcinków specjalnych.” Trzy tygodnie po Rajdzie Islas Canarias, Robert Kubica będzie na starcie pierwszego w swojej karierze rajdu z cyklu WRC – Rajdzie Portugalii. Udział w serii WRC2 będzie oznaczał siedem startów w tegorocznym sezonie. Kalendarz Roberta Kubicy może w trakcie sezonu wzbogacić się o dodatkowe rundy Mistrzostw Europy. Wywodzący się bezpośrednio z wersji WRC, Citroën DS3 RRC różni się od swojego pierwowzoru ograniczonymi regulaminowo właściwościami aerodynamicznymi oraz zredukowana zwężką układu dolotowego turbodoładowanego silnika. Dzięki derogacji przyznanej przez FIA samochód Roberta Kubicy będzie wyposażony w dodatkową dźwigienkę do przełączania biegów usytuowaną po lewej stronie kierownicy. „Jestem szczególnie zadowolony z faktu, że w grupie naszych kierowców startujących w 2013 roku jest Robert Kubica.” – mówi Yves Matton, Dyrektor Citroën Racing. „Przy wsparciu ze strony jego partnerów budujemy dla Roberta program, który pozwoli mu rozwijać się za kierownicą samochodu bardzo zbliżonego właściwościami do samochodu klasy WRC. Determinacja Roberta jest dla nas wzorowa, jesteśmy dumni mogąc połączyć wizerunek Citroën Racing z jego niezwykle pozytywną osobowością. Chciałbym także podziękować FIA, za okazane wsparcie dla tego projektu.” Źródło: Citroen
  9. Modele Xsara Picasso, C4 Picasso, Grand C4 Picasso i C3 Picasso zapewniły marce CITROËN pozycję jednego z liderów rynku minivanów. Od 1999 roku sprzedaż CITROËNA w tej kategorii osiągnęła poziom blisko 3 milionów samochodów. Obecnie CITROËN rozpoczyna nowy etap na drodze dynamicznego rozwoju, prezentując prototyp CITROËN TECHNOSPACE, będący zapowiedzią nowego kompaktowego vana, którego rynkowa premiera planowana jest w drugiej połowie 2013 roku. Potwierdzając możliwości Créative Technologie CITROËN TECHOSPACE wkroczy w nową epokę dzięki : - rekordowemu poziomowi emisji CO2 wynoszącemu 98 g/km, który stał się możliwy dzięki nowej modułowej płycie EMP2 (Efficient Modular Platform 2) łączącej niezawodną architekturę z optymalną masą. - różnorodnym rozwiązaniom technologicznym wpływającym na komfort na pokładzie, wśród których w pełni dotykowy interfejs z panoramicznym ekranem 12’’ w wysokiej rozdzielczości. - nowatorskim proporcjom stanowiącym idealną symbiozę zwartej budowy (długość : 4,43m / szerokość : 1,83m / wysokość : 1,61 m), wyjątkowej przestronności wnętrza i rekordowej pojemności bagażnika (537 litrów VDA). - mocnej i wyrazistej stylistyce sylwetki podkreślonej dynamicznymi liniami oraz reflektorami tylnymi z efektem 3D nawiązującymi do najnowszych prototypów Marki. źródło: Citroen Polska
  10. więcej -> Sprawdź listę polskich nowości Citroena w roku 2013, rynek nowych samochodów, CEP, ceny samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. więcej -> Kolejny flagowy salon Citroena otwarty w Chinach | www.samar.pl źródłO: IBRM Samar
  12. więcej -> Oferta specjalna na Citroena C-Elysee | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. OFENSYWA B2B CITROËNA – SERIA BUSINESS W MODELACH C4, C5 i BERLINGO Na początku września Citroën przedstawił swoim klientom indywidualnym propozycję Techno Days łączącą pakiety wyposażenia Techno i przedłużoną gwarancję za złotówkę z atrakcyjnymi rabatami i finansowaniem. Marka z równie dużym zaangażowaniem podeszła do oferty skierowanej do klientów instytucjonalnych przygotowując specjalną Serię Business. Klienci B2B będą mogli skorzystać z wyjątkowo korzystnej oferty na najpopularniejsze osobowe modele flotowe w gamie Citroëna - C4, C5 i Berlingo. Oferta ta to nawet minus 25% w stosunku do ceny katalogowej! Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającego rynku sprzedaży samochodów do firm oraz obserwując rosnącą rolę segmentu B2B w branży motoryzacyjnej, Citroën przygotował specjalną Serię Business stworzoną z myślą o potrzebach klientów instytucjonalnych. Seria Business bazuje na najpopularniejszych w sektorze B2B modelach Citroëna - C4, C5 w wersji sedan i Tourer oraz Berlingo Multispace, których walory użytkowe, niskie koszty utrzymania i eksploatacji oraz wysokie wartości rezydualne, pozwoliły stworzyć atrakcyjną jakościowo i cenowo ofertę. Cechą charakterystyczną Serii Business jest pakiet wyposażenia, który jest integralną częścią każdego modelu. Pakiet został skonstruowany tak, aby w pełni odpowiadać na potrzeby klienta flotowego – w standardzie Serii Business znajdziemy nawigację, lakier metalizowany, czujnik cofania i Bluetooth. Seria Business została utworzona lokalnie, aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klientów flotowych w Polsce. Bazą dla Serii Business są poziomy wyposażenia dostępne w dostępnej gamie tj. Selection dla Citroëna C4, Exclusive dla Citroëna C5 oraz Selection i XTR dla Citroëna Berlingo. Zysk klienta instytucjonalnego decydującego się na Serię Business to nawet 25% mniej w stosunku do ceny katalogowej. Grzegorz Sokalski, Dyrektor Sprzedaży do Firm Citroën Polska: „Wyposażenie modeli w Serii Business jest skrojone dokładnie pod wymagania klientów flotowych. Na pokładzie tych modeli jest więc klimatyzacja, radio, nawigacja, czujniki parkowania tyłem, Bluetooth, lakier metalizowany, czyli w elementy oczekiwane przez klientów instytucjonalnych. Ceny tak wyposażonych samochodów są zbliżone do modeli konkurencji, ale pozbawionych elementów wyposażenia wpływających na komfort użytkowania. Na tle innych marek wyróżniamy się atrakcyjnym pozycjonowaniem cenowym. Z naszych preferencyjnych warunków może skorzystać firma kupująca nawet jeden samochód. Dużą zaletą Serii Business jest dostępność modeli – od ręki nawet w bardzo dużej liczbie sztuk. Wszystkie te czynniki sprawiają, że Citroën jest silnym konkurentem nawet dla największych rynkowych graczy.” Źródło: CITROEN
  14. CITROËNY NA SZUTRACH W 69. RAJDZIE POLSKI/ PREMIERA CITROËNA DS3 R1! Tym razem załogi w barwach Citroën Racing Trophy Polska będą rywalizować na luźnych nawierzchniach szóstej rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 69. Rajd Polski, który wpisuje się w kalendarz Mistrzostw Europy, rozegrany zostanie po raz kolejny na Mazurach, w dniach 28-30 września, a jego baza będzie zlokalizowana w gościnnych Mikołajkach. Organizator przygotował w tym roku nieco bardziej kompaktową trasę, z nowym odcinkiem specjalnym w pobliżu Mrągowa, którego długość wynosi aż 23 km oraz zmienioną konfiguracją doskonale znanych z poprzednich edycji rajdu, oesów o nazwach Kruklanki, Sady, Tałty, Miłki i Paprotki. Tradycyjnie jeden z odcinków specjalnych – Mikołajki - rozegra się na jedynym tego typu w Polsce torze do rywalizacji równoległej o długości 2,5 km, który został wybudowany specjalnie na Rajdowe Mistrzostwa Świata, które zagościły na Mazurach w 2009 roku. Również na tym obiekcie zostaną przeprowadzone - po raz pierwszy w historii Mistrzostw Polski i Mistrzostw Europy - jazdy kwalifikacyjne, które zadecydują o kolejności startu w pierwszym dniu rajdu. Najszybsza załoga będzie mogła jako pierwsza wybrać pozycję startową, która na rajdach szutrowych ma duże znaczenie. Pierwsze samochody w stawce muszą bowiem „odkurzać” drogę, tracąc w ten sposób cenne sekundy. W drugim dniu, co również jest nowością, pierwsza piątka wystartuje w odwrotnej kolejności do zajmowanych miejsc. Międzynarodowa stawka zawodników będzie liczyła ponad 50 załóg, wśród których powalczą wszystkie zespoły, startujące w tym roku w Citroën Racing Trophy Polska. Będzie to piąta odsłona polskiej edycji programu, w którym aktualnie liderami są Jan Chmielewski z Jakubem Gerberem w Citroënie DS3 R3. Wygrali oni w tym roku dwie pierwsze rundy, prezentując doskonałą i równą formę również w Rzeszowie i Koszycach, ale tam dopadł ich pech i zgubili nieco punktów. Zawodnicy nie poddają się jednak i zapowiadają ostrą walkę o zwycięstwa w ostatniej części tegorocznego sezonu. Największymi ich konkurentami są zawodnicy z Małopolski, również używający do walki doskonałego DS3 R3 – Szymon Kornicki i Robert Hundla. Do tej pory zgromadzili oni w naszej klasyfikacji 26 punktów, o 5 mniej niż liderzy, i choć ich konto nie wzbogaciło się na poprzednim rajdzie, na którym uszkodzili samochód, to po przebudowie zawieszenia i hamulców na specyfikację szutrową, przystępują do startu w Rajdzie Polski z ambicjami sięgającymi najwyższych pozycji, licząc na pokonanie rywali w pasjonującej walce. Doskonały wynik osiągnięty przez załogę Citroëna C2R2 MAX – Tomasza Żerebeckiego i Macieja Machelę – podczas słowackiej eliminacji pozwolił im awansować na 3-ie miejsce w klasyfikacji CRTP. Teraz będą się starali utrzymać swoją pozycję, odpierając ataki tracących do nich zaledwie 2 punkty i debiutujących w DS3 R3 na luźnej nawierzchni, Radosława Raczkowskiego i Łukasza Gwiazdy. Wydawałoby się, że mniejsza cedwójka stoi na straconej pozycji w walce z mocniejszym DS3 R3, ale jak pokazują wyniki startujących wyłącznie na szutrach, zawodników skandynawskich, nie jest to takie oczywiste. W tegorocznym Rajdzie Finlandii, zaliczanym do klasyfikacji WRC, załoga Lindroos/Kilpelainen Citroënem C2R2 MAX zwyciężyła wśród samochodów napędzanych na jedną oś, pozostawiając w tyle kilkanaście „czterołapów” Uzyskania takiego tempa na pewno życzyła by sobie również druga załoga używająca maxa – Tomasz Gryc z Michałem Kuśnierzem - którzy w tym roku wyciskają ze swojej rajdówki wszystkie możliwości. Choć ten sezon przebiega im ze zmiennym szczęściem, mogą być oni zadowoleni z rezultatów jakie osiągają na poszczególnych odcinkach specjalnych. Powoli myślą już o zmianie samochodu na przyszły sezon. Na tegorocznej edycji Verva Street Racing pokazali się w nowym DS3 R3 i miejmy nadzieję, że takim samochodem przystąpią do rywalizacji w przyszłym sezonie. Miło nam zakomunikować, że nadchodzący Rajd Polski będzie okazją do polskiej premiery nowego samochodu rajdowego z oferty Citroën Racing. Citroën DS3 R1, który będzie prezentowany w strefie serwisowej na stoisku Citroëna, należy do stworzonej przez FIA, we współpracy z producentami samochodów - kategorii R1, która w założeniach ma być doskonałą szkołą rajdowego rzemiosła. Ten łatwy w obsłudze i przystępny samochód, pozwoli jego kierowcom na zdobywanie cennego doświadczenia w bezpieczny sposób, gwarantując utrzymanie kosztów na rozsądnym poziomie. Wszystkich zainteresowanych prezentacją nowej rajdówki, oraz sportową rywalizacją na trasie 69. Rajdu Polski, zapraszamy do Mikołajek! Źródło: Citroen
  15. więcej -> Modernizacja silników pod kątem emisji CO2 w gamie Peugeot i Citroena | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. Mitsubishi wstrzymało produkcję Citroena C-Zero i Peugeota iOn z powodu zbyt małego zainteresowania klientów
  17. Jaki akumulator do Citroena Berlingo 2.0 z silnikiem HDI diesla?
  18. Wyścig bmw i citroena <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=vE7Fb-PI8nE&hl=pl_PL&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=vE7Fb-PI8nE&hl=pl_PL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  19. potrzebuję polską wersję navi do citroena c 4-czy może ktoś posiada ?
  20. Kierowca Citroena zmarł w drodze do szpitala. http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091210/POWIATBYTOWSKI/833326775
  21. <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/embed_video.js?key=7Ionile3Eu6&login=makus&width=450&height=387&bg=ffffff"></script>
  22. Do sieci wyciekły pierwsze zdjęcia nowego Citroena C3... Tu więcej ---> http://www.worldcarfans.com/109062420128/new-citroen-c3-leaks-out-from-private-showing-for-dealers
  23. Tak ma wyglądać flagowy model Citroena ---> http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/235581/citroen_ds5_revealed.html
×