Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'charger' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 80 wyników

  1. luq14

    Dodge Charger

    Rysunek dawno temu wrzucony na forum Dodge Charger A4 / Ołówek
  2. Dodge Charger Daytona Dodge Charger Daytona to limitowana edycja Chargera produkowana w lecie 1969 roku, wyłącznie w celu wygrania wyścigów serii NASCAR. Cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, z charakterystycznym noskiem oraz ogromyn spoilerem na tylnej klapie. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI. Dodge Charger Daytona był pierwszym samochodem, który w zawodach Nascar przekroczył magiczną granicę prędkości 200 mil na godzinę. Dokonał tego 24 marca 1970 roku Buddy Baker. W sumie zbudowano około 500 sztuk Chargera w wersji Daytona.
  3. Dodge Charger III Dodge Charger był odpowiedzią Dodge’a na nową modę samochodów typu muscle car zapoczątkowaną przez Pontiaca GTO. Bazą dla Chargera był średniej wielkości Dodge Coronet oparty na płycie podłogowej Chrysler B-body. Pierwszy model zjechał z taśm produkcyjnych w 1966 roku, cechował się 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Produkcję Chargera zakończono w 1978, powstały cztery generacje modelu. Ostatnia z nich oparta została na Chryslerze Cordoba. Dodge Charger '1971: III generacja: Trzecia generacja Chargera zadebiutowała jako rocznik 1971. Dodge Charger R/T '1971: Cechowała się zupełnie nowym nadwoziem z dwuczęściową atrapą chłodnicy. Chowane reflektory przednie zniknęły z listy wyposażenia standardowego, wciąż były jednak dostępne jako opcja. W tym samym roku nastąpiło scalenie linii Chargera i Coronet. Wszystkie 4-drzwiowe pojazdy Dodge'a oparte na płycie podłogowej B-body otrzymały nazwę Coronet, 2-drzwiowe zaś Charger. Dodge Charger R/T Hemi 1971: Był to ostatni rocznik z silnikiem 426 HEMI. Rozstaw osi wynosił 2921 mm, długość nadwozia zaś 5217 mm. Z powodu gwałtownego wzrostu cen paliw i taryf ubezpieczeniowych rozpoczęło się sukcesywne zmniejszanie mocy jednostek napędowych. Moc silnika 5.2 318 zmalała do 157 KM (118 kW), moment obrotowy do 352 Nm. Wersja 6.3 383 z gaźnikiem 4-gardzielowym generowała 253 KM (186 kW) i 440 Nm, z gaźnikiem 2-gardzielowym zaś 193 KM (142 kW) i 414 Nm. Najsłabszy wariant R6 3.7 225 osiągał 112 KM (82 kW) i 251 Nm, wersja 426 HEMI produkowała 335 KM (246 kW) i 529 Nm, 7.2 440 zaś 309 KM (227 kW) i 542 Nm. Pojazd corocznie poddawany był drobnym zmianom, w 1972 wersję R/T zastąpiono przez pakiet "Rallye". Źródło: Wikipedia Dodge Charger Super Bee 440 Six-Pack 1971: Dodge Charger '1972: Dodge Charger Rallye 340 Magnum '1972: Dodge Charger SE '1973: Dodge Charger SE '1974:
  4. Dodge Charger II Dodge Charger był odpowiedzią Dodge’a na nową modę samochodów typu muscle car zapoczątkowaną przez Pontiaca GTO. Bazą dla Chargera był średniej wielkości Dodge Coronet oparty na płycie podłogowej Chrysler B-body. Pierwszy model zjechał z taśm produkcyjnych w 1966 roku, cechował się 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Produkcję Chargera zakończono w 1978, powstały cztery generacje modelu. Ostatnia z nich oparta została na Chryslerze Cordoba. II generacja: Dodge Charger '1968: Dodge Charger R/T '1968: 1968 W roku 1968 cała gama modeli opartych na płycie podłogowej Chrysler B-body została przeprojektowana. Chrysler przy projektowaniu nadwozia wykorzystał nowy nurt stylistyczny coke bottle. Wnętrze pojazdu zostało zmienione. Podstawowym źródłem napędu był silnik V8 318 o mocy maksymalnej 233 KM (172 kW) i momencie obrotowym 461 Nm. Jednostka V8 6.3 (383) dostępna była w wersji z gaźnikiem 2-gardzielowym (moc 294 KM, moment obrotowy 529 Nm oraz 4-gardzielowym (moc 335 KM, moment 576 Nm). Osiągi wersji 426 HEMI i 440 pozostały niezmienione. Rozstaw osi wynosił 2972 mm, długość nadwozia zaś 5283 mm. Od połowy roku 1968 dostępny był silnik R6 3.7 (225) o mocy 147 KM (108 kW) i momencie obrotowym 292 Nm. W roku 1968 zaprezentowano także wersję Charger 500 - cechowała się ulepszoną aerodynamiką nadwozia, dostępna była tylko z silnikami V8 440 i 426 HEMI. Dodge Charger R/T 426 Hemi '1968: 1969 Dla rocznika 1969 przygotowano zestaw niewielkich zmian, główną z nich było przestylizowanie przedniego grilla. Moc jednostek napędowych pozostała niezmieniona. Bazowy źródłem napędu był silnik R6 3.7 (225). W 1969 Dodge rozpoczął testy wersji Charger Daytona - cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, charakterystycznym noskiem. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI. Dodge Charger '1969: Dodge Charger R/T '1969: Dodge Charger Daytona HEMI '1969: 1970 Rocznik 1970 charakteryzował się przestylizowanym pasem przednim nadwozia oraz nieznacznie odświeżonym wnętrzem. Nowością była wersja V8 440 Six-Pack wyposażona w silnik o mocy 396 KM (291 kW) i momencie obrotowym 664 Nm zasilany przez trzy 2-gardzielowe gaźniki. Źródło: Wikipedia Dodge Charger 500 '1970: Dodge Charger RT SE '1970: Dodge Charger RT 426 Hemi '1970:
  5. Dodge Charger I Dodge Charger był odpowiedzią Dodge’a na nową modę samochodów typu muscle car zapoczątkowaną przez Pontiaca GTO. Bazą dla Chargera był średniej wielkości Dodge Coronet oparty na płycie podłogowej Chrysler B-body. Pierwszy model zjechał z taśm produkcyjnych w 1966 roku, cechował się 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Produkcję Chargera zakończono w 1978, powstały cztery generacje modelu. Ostatnia z nich oparta została na Chryslerze Cordoba. Dodge Charger 383 '1966: I generacja: 1966 Pierwsza generacja dostępna była na rynku w latach 1966-67. Jedyna oferowana wersja nadwoziowa to 2-drzwiowy fastback. Pojazd cechował się obracanymi o 180° przednimi reflektorami - po wyłączeniu chowały się one za atrapą chłodnicy. Na gamę silnikową składały się benzynowe jednostki V8: 5.2 (316), 5.9 (361) i 7.0 (426 HEMI). Powstało 468 egzemplarzy rocznika 1966 z silnikiem 426 HEMI. Rozstaw osi Chargera I generacji wynosił 2972 mm, długość nadwozia zaś 5171 mm. Dodge Charger 383 '1966: Dodge Charger 426 Hemi '1966: 1967 Dla rocznika 1967 przygotowano zestaw niewielkich zmian, dotyczyły one głównie nadwozia. Do gamy silnikowej dodano silnik V8 7.2 (440) Magnum o mocy 380 KM (280 kW) i momencie obrotowym 654 Nm, wyposażony był on w 4-gardzielowy gaźnik. Jednostka 5.9 (361) o mocy 269 KM (170 kW) i momencie obrotowym 515 Nm została zastąpiona przez większą 6.3 (383) o mocy 330 KM (242 kW) i maksymalnym momencie 576 Nm. Bazowy motor V8 5.2 (316) z 2-gardzielowym gaźnikiem generował moc 233 KM (170 kW) i maksymalny moment obrotowy 461 Nm. Topowa odmiana 426 HEMI cechowała się mocą maksymalną 431 KM (317 kW) i momentem obrotowym 664 Nm. Poziom sprzedaży rocznika 1967 spadł w porównaniu z debiutanckim o prawie połowę - nabywców znalazło 15 788 egzemplarzy. Źródło: Wikipedia Dodge Charger '1967: Dodge Charger R/T 426 Hemi '1967:
  6. Dodge Charger SRT Hellcat (2015)
  7. Dodge Charger (2015)
  8. Dodge Charger Pursuit (2015)
  9. Dodge Charger 100th Anniversary Edition (2014)
  10. Dodge Charger Scat Package (2014)
  11. Mimo wszystko niektóre współczesne Amerykany podobają mi się i to bardzo. A ten Charger w tej wersji miażdży system, przynajmniej jak dla mnie... Więcej: StanceNation
  12. diego1

    Dodge Charger R/T 1969

    Witam. Nie wiedziałem gdzie to umieścić więc robię to tutaj bo nie jest to rysunek robiony ołówkiem tylko robiony na komputerze w programie Gimp 2. Jest to już mój drugi rysunek robiony tą techniką. Spędziłem nad nim ok. 10 godzin. Myślę , że się podoba.
  13. Dodge Charger SRT8 392 (2013)
  14. mati220

    Dodge Charger

    Dodge Charger autor: mati220 Z lekcji http://img248.imageshack.us/img248/9615/p31051213430001.jpg
  15. [h=1]Tuned Nissan GT-R vs Supercharged Charger SRT 8 w/ 6.4 Liter Hemi - Drag Race Video - Road Test TV[/h]
  16. Charger, rocznik 1967 nie jest może tak popularny jak jego następcy ale wśród tunerów/hot rodderów ciszy się wzięciem. Bardzo udany projekt! Więcej: 1967 Dodge Charger - Popular Hot Rodding Magazine
  17. Auto od dawna uważane za kultowe w pięknym wykonaniu... Więcej: 1969 Dodge Charger - Popular Hot Rodding Magazine
  18. Dodge Charger Daytona (2013)
  19. [h=1]Dodge Avenger, Challenger and Charger Blacktop Packages[/h]
  20. [h=1]2012 Dodge Charger RT Max Start Up, Exhaust, Test Drive and In Depth Review[/h]
  21. Wspaniały Charger z Kanady! Więcej ---> Zdjęcia ---> http://www.moparmusclemagazine.com/featuredvehicles/b_body/mopp_1202_1969_dodge_charger_500_exclusive_photos/photo_02.html
  22. Muscle a'la HellaFlush... Niezły potwór! Więcej ---> http://fatlace.com/cars/hellaflush/stanced-muscle/
  23. Dodge Charger SRT8 (2012) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Dodge&m=2012-Charger_SRT8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Dodge&m=2012-Charger_SRT8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  24. Chyba jeden z najładniejszych charger'ów jakie mogliśmy zobaczyć na forum http://www.modlyfe.com/2011/05/monster-energy-charger/
×