Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'challenge' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 100 wyników

  1. Think Blue. Challenge 2015. - polski finał rozstrzygnięty Poznań, 18 maja 2015 r. – W miniony weekend w Kołobrzegu odbył się polski finał mistrzostw Volkswagena na najoszczędniej jeżdżącego kierowcę. Zwyciężył w nim Jacek Zarzycki, który konkursową trasę pokonał ze średnim spalaniem 3,3 l na 100 km. W nagrodę Polak będzie reprezentował barwy kraju podczas światowego finału, który w listopadzie odbędzie się w San Francisco. Mistrzostwa Think Blue. World Championship., w których Polska bierze udział po raz drugi, organizowane są po raz czwarty. W ramach polskich eliminacji pierwszym etapem było zakwalifikowanie dziesięciu najlepszych kierowców do krajowego finału. W miniony weekend, na polskim wybrzeżu wzięli w nim udział kierowcy, którzy przebrnęli eliminacyjne sito uzyskując w swoich autach znakomite wyniki średniego spalania, a przy tym wyróżniając się błyskotliwością przy odpowiedzi na konkursowe pytanie. Finał rozegrany został w Kołobrzegu. Uczestnicy przed przystąpieniem do rywalizacji przeszli teoretyczne szkolenie oraz mieli okazję do wzięcia udziału w przejazdach treningowych z wykwalifikowanymi instruktorami eco drivingu. Następnie finaliści przystąpili do rywalizacji o tytuł najoszczędniej jeżdżącego kierowcy w Polsce. Przy okazji rywalizacji mogli oni także bezpośrednio spotkać się, a nawet zmierzyć z polskim mistrzem olimpijskim w chodzie, Robertem Korzeniowskim – ambasadorem Volkswagena, który był gościem specjalnym polskiego finału. Pomiar dokonywany był odcinku liczącym 22 km, wiodącym przez ulice miasta oraz okolic. Na trasie przejazdu kierowcy musieli odpowiednio reagować na przejścia dla pieszych, liczne skrzyżowania i sygnalizację świetlną, aby utrzymać spalanie na jak najniższym poziomie. Najlepiej z trasą przejazdu poradził sobie Jacek Zarzycki z Gdańska, który finałową trasę przejechał w czasie 40 minut i 56 sekund, zużywając średnio 3,3 l paliwa na 100 km. Dla porównania Robert Korzeniowski uzyskał na tej samej trasie wynik 3,9 l na 100km. Uczestnicy finału rywalizowali w ekonomicznym Golfie, wyposażonym w silnik 1.6 TDI o mocy 105 KM z pakietem BlueMotion Technology. Katalogowo auto zużywa średnio 3,8 l paliwa na 100 km w cyklu mieszanym. Wynik uzyskany przez zwycięzcę udowadnia jednak, że samochodem można jeździć zdecydowanie oszczędniej. W nagrodę Polak weźmie udział w światowym finale, który rozegrany zostanie w listopadzie. Uczestników z całego świata czeka wycieczka do Stanów Zjednoczonych Ameryki, gdzie na ulicach San Francisco rozegrane zostaną finałowe zmagania konkursu. Zawody Think Blue. World Championship 2015. są rozgrywane w ramach idei Think Blue Volkswagena, która została stworzona w celu ochrony środowiska. Od momentu przedstawienia idei Think Blue w 2010 roku, na całym świecie w jej ramach zostało zrealizowanych ponad 360 projektów w ponad 35 krajach. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Porsche GT3 Cup Challenge Middle East Season 6 - Preview
  3. Porsche GT3 Cup Challenge Middle East - Race 2 at the Losail International Circuit, Q
  4. Wirtualna radość z jazdy - BMW xDrive Challenge 2014. Na linii startu stają samochody BMW serii X wyposażone w najnowszy system xDrive. Za kierownicą Ty, Twoi przyjaciele lub kierowcy BMW startujący w wyścigach DTM. Za chwilę weźmiesz udział w klasycznym miejskim wyścigu lub drifcie po stromych, oblodzonych górskich trasach. A wszystko to na ekranie Twojego iPada lub iPhone’a z zainstalowaną grą BMW xDrive Challenge 2014. Warszawa. Z myślą o miłośnikach motorsportu BMW stworzyło innowacyjną grę, dzięki której w domowym zaciszu na ekranie swojego iPada lub iPhona doświadczysz radości z jazdy tradycyjnej dla tej bawarskiej marki. Za pośrednictwem Facebooka będziesz mógł ścigać się bezpośrednio i w czasie rzeczywistym ze swoimi znajomymi lub wyzwać na pojedynek jednego z kierowców BMW startujących na co dzień w serii DTM. BMW xDrive Challenge 2014 to również niepowtarzalna okazja do sprawdzenia możliwości systemu xDrive w jego naturalnych, zimowych warunkach. Dodatkowo każdy z graczy będzie mógł zindywidualizować wygląd dostępnych w grze samochodów z serii X – X1, X3,X5 lub X6. Szczególną gratką dla miłośników marki będzie możliwość jazdy najnowszą generacją BMW X5, zaprezentowaną pod koniec roku 2013. Za pomocą zdobywanych w wyścigach punktów gracz będzie mógł odkrywać kolejne fragmenty miasta, w których kryją się warsztaty umożliwiające udoskonalanie swojego samochodu lub wymianę go na inny z modeli BMW X. Bez wątpienia dużą zaletą gry jest możliwość konkurowania ze znajomymi z Facebooka. Uczestnicy gry będą mogli również porównywać swoje czasy na poszczególnych trasach. Na całym świecie aplikacja została ściągnięta już 120.000 razy, a ponad 10.000 graczy pochodzi z Polski. Każdy z nich za pośrednictwem gry może zapisać się również na jazdy testowe jednym z modeli BMW X wyposażonym w system xDrive. Źródło: BMW Group
  5. Porsche GT3 Cup Challenge Round 2 - Race 2 at the Dubai Autodrome
  6. Fiat 500L Living zdaje test podczas „Bosch Diesel Challenge” - Turyn- Paryż, prawie 800 km bez tankowania - Wyczyn dokonany przez Fiata 500L Living 1.6 Multijet II o mocy 105 KM z systemem Common Rail Bosch’a - Mniej niż 40 euro za olej napędowy: odcinek został pokonany na około 27 litrach paliwa, co odpowiada średniemu zużyciu około 3,33 l/100 km - Nowy turbodiesel - przyjemność jazdy, duży zasięg na zbiorniku paliwa, niskie koszty eksploatacji oraz długie odstępy pomiędzy przeglądami okresowymi Zakończyła się pierwsza edycja “Diesel Challenge”- imprezy organizowanej przez firmy Bosch z zamiarem udowodnienia ogromnych możliwości silników diesla pod kątem wysokich osiągów oraz oszczędności paliwa i niskiej emisji spalin. W przedsięwzięciu tym uczestniczyła flota samochodów Fiat 500L Living 1.6 Multijet II o mocy 105 KM, które wyruszyły 1 października z Mirafiori Motor Village w Turynie i po przejechaniu około 800 km, następnego dnia, dotarły do Motor Village Fiat Caffè w Paryżu. Startujące załogi pokonały trasę na mniej więcej 27 litrach oleju napędowego, co odpowiada zużyciu równemu około 30 km/l. Jeszcze lepsze okazały się wyniki uzyskane przez zawodowego kierowcę, który na tym samy odcinku zużył tylko 20,9 litra paliwa co równe jest ponad 38 km/l. Takie same doskonałe wyniki zostały uzyskane przez załogi, które pokonały trasę powrotną z Paryża do Turynu przy tylko jednym tankowaniu oleju napędowego. Wyposażony w niewielką turbosprężarkę o stałej geometrii, pompę oleju o zmiennej wydajności oraz inteligentny alternator, silnik 1.6 Multijet o mocy 105 KM zamontowany w modelu Fiat 500L Living należy do drugiej generacji jednostek napędowych Multijet, zapewniających niższe zużycie paliwa oraz emisje oraz osiągi najlepsze w swojej kategorii. Sekretem tych osiągów jest nowy układ zasilania, który wykorzystuje innowacyjne wtryskiwacze, zdolne do szczególnie szybkiego i elastycznego podawania paliwa. Technologia Multijet II może sterować zwiększoną aż do 8 liczbą wtrysków paliwa na cykl, dzięki nowemu serwozaworowi, zapewniając wyższą sprawność, elastyczność i precyzję w różnych fazach działania. Wtryskiwacz jest również mniej skomplikowany i bardziej niezawodny dzięki uproszczeniu konstrukcji i redukcji liczby komponentów o 40%. Nowe typy wtryskiwaczy dają możliwość dalszej optymalizacji procesów spalania paliwa poprzez kontrolę profilu czasowego dwóch kolejnych wtrysków głównych (Injection Rate Shaping), a więc stałej modulacji zasilania cylindrów. Jest to skuteczny sposób na poprawę procesu spalania i tym samym wyciszenie pracy silnika oraz obniżenie emisji cząstek stałych i tlenków azotu (NOx) do atmosfery. Dzisiejsze silniki MultiJet II spełniają całkowicie wymogi Euro 5 i stanowią kolejny, ważny krok w kierunku zgodności z zaostrzonymi normami emisji spalin w przyszłości. Nie brakuje również systemu Start&Stop, a w celu obniżenia oporów tarcia zarówno w samym silniku, jak i w skrzyni przekładniowej stosowany jest olej o niskiej lepkości. Doskonałe wyniki osiągnięte w pierwszej edycji Bosch “Diesel Challenge” uwydatniają korzyści płynące z jazdy na długich odcinkach samochodem z silnikiem diesla, tym bardziej, jeśli samochód taki może pomieścić większą ilość podróżujących, zapewniając im duży komfort oraz mnóstwo miejsca do dyspozycji. Tak samo, jak w przypadku Fiata 500L Living, jest to doskonałe połączenie pomiędzy efektywnym wykorzystaniem przestrzeni a jedynym w swoim rodzaju designem „made in Fiat”’. Dzięki trzeciemu rzędowi siedzeń, nowy samochód jest najbardziej kompaktowym pojazdem 5+2 typu MPV w swej kategorii; na długości zaledwie 4,35 metra jest miejsce dla 7 lub 5 osób i bagażnika o pojemności 638 litrów, największego w tej kategorii na rynku. W ten sposób tworzy się prawdziwa “Living Space” wewnątrz Fiata 500L Living, nowy wymiar pojazdu, oparty nie tylko na danych technicznych, ale przede wszystkim na sposobie, w jaki wykorzystywany jest samochód. Zresztą Fiat był od zawsze synonimem samochodów innowacyjnych, oferujących wyszukane, ale proste w obsłudze rozwiązania technologiczne, zaspokajające zarówno konkretne potrzeby związane z codzienną mobilnością, jak i z rosnącą wrażliwością społeczną dotyczącą komunikacji, środowiska i bezpieczeństwa. To nie przypadek, że Fiat 500L wykorzystuje odpowiednio uproszczone interfejsy "human-friendly" , które ułatwiają korzystanie z systemów połączenia sieciowego, nawigacji i infotainment. Przykład? Fiaty 500L Living, które uczestniczyły w “Diesel Challenge” posiadały połączenie internetowe Vodafone Mobile Wi-Fi 4G, innowacyjny hotspot Wi-Fi pozwalający na jednoczesne podłączenie nawet 10 urządzeń i surfowanie po sieci w systemie 4G, z prędkością aż do 70Mbps. Proste i intuicyjne rozwiązanie, które umożliwia pasażerom stałe podłączenie do sieci podczas całej podróży. To jednak nie wszystko. Dzięki dostępności w samochodzie urządzenia Uconnect, startujące załogi mogły korzystać z aplikacji ecoDrive Live opracowanej przez Fiata, która pomaga kierowcy w obniżeniu zużycia paliwa i emisji CO2, monitorując w rzeczywistym czasie styl jazdy i przekazując kierowcy wskazówki na temat jazdy jeszcze bardziej przyjaznej dla środowiska. Poza tym, Fiaty 500L Living będące bohaterami imprezy Bosch, były wyposażone w opony Goodyear EfficientGrip, pierwszą oponę stworzoną wg innowacyjnej technologii FuelSaving, która umożliwia redukcję oporu toczenia, odpowiedzialnego za spalanie paliwa i w konsekwencji emisję CO2. Wreszcie, należy przypomnieć, że od 1990 roku po dzień dzisiejszy inżynierowie firm Bosch i Fiat stale poprawiają technologię silników diesla, dzięki czemu emisja spalin drastycznie spadła (o 96% tlenku azotu i o 98% cząstek stałych). Poza tym, silnik diesla pali o 30% mniej niż tradycyjny silnik benzynowy, umożliwiając wzrost zasięgu nawet o 40%. A jeśli chodzi o osiągi , maksymalny moment obrotowy jest dostępny już przy niskich obrotach, co zapewnia wrażenie dynamicznej jazdy. Są to powody, dla których silnik diesla jest doceniany na całym świecie, szczególnie w Europie, gdzie jeden z dwóch nowo zarejestrowanych samochodów posiada właśnie takie zasilanie. Źródło: Fiat Auto Poland
  7. więcej -> Mamy zwycięzcę w polskim finale "Think Blue. Challenge 2013", rynek nowych samochodów, badania rynku motoryzacyjnego, wiadomości ze świata motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. więcej -> Mazda6 Urban Challenge, park samochodów, badania rynku motoryzacyjnego, ranking samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. [h=1]Zachary Quinto vs. Leonard Nimoy: "The Challenge"[/h] http://www.youtube.com/watch?v=WPkByAkAdZs
  10. [h=1]Mégane Trophy V6 : Challenge us if you can! #3[/h]
  11. [h=1]Ferrari Challenge Europe - Highlights Monza Race 2[/h] https://www.youtube.com/watch?v=YefNDiFI7Jg&feature=em-subs_digest&list=TLEgVF1vsc2gU
  12. Alberto Azzini - Michał Wiśniewski FERRARI F355 Challenge Barbórka - Karowa
  13. [h=1]2013 Porsche IMSA GT3 Cup Challenge by Yokohama - Rounds 1 & 2, Sebring[/h]
  14. [h=1]Offroad Folge 8 - Carrera RC Jeep Challenge[/h]
  15. [h=1]Jaguar X-type drifting Vredestein Noordkaap Challenge 2012[/h] http://www.youtube.com/watch?v=RDqtCavAZsY&feature=em-subs_digest
  16. [h=1]Volvo Trucks - Designing the new Volvo FH: the challenge of combining function, shape and identity[/h]
  17. [h=1]One Lap at Road Atlanta - 2012 Porsche IMSA GT3 Cup Challenge by Yokohama[/h]
  18. [h=1]Ferrari 458 Challenge in Action - Ride, Accelerations and Fly Bys[/h]
  19. [h=1]Porsche IMSA GT3 Cup Challenge by Yokohama - Races 12 & 13, VIR 2012[/h]
  20. [h=1]Porsche GT3 Challenge Cup GB 2012 - Final - Silverstone[/h]
  21. Polscy finaliści Volvo World Golf Challenge Na początku września w finale cyklu Volvo Golf Business League została wybrana reprezentacja Polski na światowy finał Volvo World Golf Challenge w RPA. Od 7 do 12 stycznia 2013 roku Joanna Meronk oraz Marek Więcek będą walczyć o tytuł najlepszego golfisty amatora na świecie. Polscy reprezentanci rywalizowali o możliwość gry na polach golfowych RPA w ramach Polskiej Ligi Biznesu, która w tym roku odbyła się pod sloganem – Volvo Golf Business League. Turniej w którym wybrano reprezentantów światowego finału Volvo World Golf Challenge, odbył się na początku września na podwrocławskim polu golfowym Toya G CC. Joanna Meronk oraz Marek Więcek, w ramach światowego finału Volvo World Golf Challenge, będą mieli możliwość nie tylko podpatrzenia w akcji gwiazd najlepszej ligi świata, ale zagrania razem z nimi w Pro-Amie w ramach akcji „Playing with the Pros”. Scenerią finału będzie słynąca z pięknych pól golfowych Republika Południowej Afryki, a dokładniej Zimbali Country Club. Cykl Volvo World Golf Challenge, wcześniej funkcjonujący pod nazwą Volvo Masters Amateur, po raz pierwszy odbył się w 1988 r. i od tego czasu wzięło w nim udział prawie milion golfistów i golfistek z 30 krajów świata. Źródło: Volvo
×