Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'cactus' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 8 wyników

  1. Dziś mamy dla Was coś awangardowego! Oto nasz test Citroena C4 Cactus. Co nim myślicie? Hit czy kit? Dane techniczne prezentowanego egzemplarza: Objętość skokowa: 1199 cm3 Rodzaj paliwa: benzyna Moc silnika: 82 KM Moment obrotowy: 118 Nm Skrzynia biegów: manualna, 5-cio biegowa <acronym title="Google Page Ranking" style="border-width: 0px 0px 1px; border-bottom-style: dotted; border-bottom-color: rgb(0, 0, 0); cursor: help;">Pr</acronym>ędkość maks.: 167 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.9 sek. Zużycie paliwa: 4.6l/100 km (cykl mieszany) Zapraszamy do zapoznania się z pełnym testem: [h=2]Test Citroena C4 Cactus - Lubię to![/h]
  2. Citroen C4 Cactus Airflow 2L Concept (2014)
  3. Citroen C4 Cactus (2015)
  4. Citroen C4 Cactus (2015)
  5. Citroen C4 Cactus - pierwsze zdjcia wersji produkcyjnej Wygląda prawie jak koncept. Brawo za odwagę, Subaru powinno się uczyć od Citroena! Choć przyznam, że Cactus prezentuje się nieco dziwnie, może bez tych dodatkowych nakładek na nadwozie wyglądałby mniej osobliwie
  6. Citroen Cactus trafi do produkcji. Bdzie wyposaony w nietypowe rozwizania z konceptu Kanapa zamiast przednich foteli, boki nadwozia absorbujące uderzenia... - szykuje się ciekawe, odważne autko
  7. CITROËN Cactus to więcej niż samochód koncepcyjny. To prawdziwy zwiastun przyszłych modeli z linii C. Atrakcyjny i przyjazny CITROËN Cactus stanowi nową wizję samochodu, w której oryginalny design idzie w parze z funkcjonalnością, komfortem wszystkich pasażerów i dostępnymi technologiami. CITROËN Cactus to: Czysty i funkcjonalny design: > bezkompromisowe założenia stylistyczne zorientowane na wydajność (redukcja masy i poprawienie aerodynamiki), > „technologiczna” estetyka przodu i płynne linie sylwetki pozbawione agresywnego charakteru, > „Airbumps”, czyli personalizowane elementy graficzne, których sprężystą powierzchnię tworzą kapsułki powietrza mające za zadanie ochronę karoserii. Pomysłowa koncepcja: > uwolnione od zbędnych elementów stanowisko kierowcy z przełącznikami sterującymi zgrupowanymi wokół w pełni cyfrowego interfejsu, > fotele przednie zaprojektowane w duchu przestronnej sofy, sprzyjające towarzyskiej atmosferze i komfortowi jazdy, > oryginalne i naturalne materiały harmonizujące z elegancką i beztroską atmosferą wnętrza. Przyjazne technologie: > układ napędowy typu Hybrid Air dla obniżenia kosztów użytkowania i ograniczenia wpływu na środowisko naturalne, > bezpośredni i intuicyjny dostęp do usług z zakresu łączności, w szczególności do portalu CITROËN Multicity Connect. 2 Geneza Cactus. Wszystko zaczęło się od prezentacji prototypu C-Cactus na salonie we Frankfurcie w 2007 roku. Bezkompromisowa koncepcja była źródłem głębszej refleksji: jakie są nowe oczekiwania użytkowników samochodów? Które funkcje i elementy wyposażenia są dla nich naprawdę istotne? To pasjonujące ćwiczenie zachęciło inżynierów i stylistów do przełamania schematów, do przedstawienia problemów w odmienny sposób w celu znalezienia nowych rozwiązań. W efekcie tego pragmatycznego podejścia zrezygnowano z elementów, które nie mają istotnego znaczenia dla użytkowników na rzecz wyposażenia podnoszącego komfort wszystkich pasażerów. Tak powstał prawdziwy manifest pod postacią CITROËNA Cactus. Prototypu, który stanowi zapowiedź przyszłych modeli z linii C. Do zobaczenia w 2014 roku. Czysty i funkcjonalny design Pogodzić estetykę z funkcjonalnością. Design modelu CITROËN Cactus jest wynikiem poszukiwań optymalnych proporcji i dążenia do zapewnienia praktycznego charakteru najdrobniejszym nawet detalom. Zachować wyłącznie najistotniejsze elementy i udoskonalić je, aby uzyskać doskonałą, prostą formę estetyczną. Takie podejście pozwoliło stylistom oddalić się od tradycyjnych tendencji stylistycznych i poszukać nowych, pomysłowych i praktycznych w zastosowaniu rozwiązań. Sylwetka CITROËNA Cactus wydaje się zarazem całkowicie wyjątkowa i naturalna. Łatwo zapada w pamięci podobnie jak sylwetki aut, które naznaczyły swoją epokę. Ten łatwo rozpoznawalny styl cechują: > czyste i gładkie powierzchnie pokryte białym opalizującym lakierem, > płynne linie sylwetki pozbawione agresywnego charakteru, > dach i tylna szyba boczna jakby unoszące się nad dolną częścią nadwozia, bez wyraźnego połączenia z nim > graficzne elementy dekoracyjne w kontrastowych kolorach powiązane z konkretną funkcją (ochrona karoserii: Airbumps w szarym kolorze Lama i czarne nadkola z fakturą; transport przedmiotów: listwy dachowe pokryte czarną laką; doświetlenie kabiny: duży panoramiczny dach). Już na pierwszy rzut oka swoją oryginalnością uwagę przykuwa pewien element: Airbump. To element graficzny umieszczony na bokach auta i zderzakach. Wyraz nowego podejścia, którego celem jest przywrócenie designowi funkcjonalnego charakteru. Airbump wzmacnia styl CITROËNA Cactus, podkreśla jego charakter poprzez oryginalny wygląd i możliwości personalizacji. Poza tym rzeczywiście chroni karoserię przed ryzykiem uszkodzeń w czasie codziennego użytkowania. Sprężystą, przyjemną w dotyku i odporną na zarysowania powierzchnię Airbump tworzą kapsułki powietrza, które amortyzują uderzenia. CITROËN Cactus to również optymalne proporcje z korzyścią dla wydajności i komfortu jazdy: 3 > gabaryty kompaktowego hatchback’a (długość: 4,21 m; szerokość: 1,75 m), > idealny pod względem proporcji stylistycznych profil, którego 1/3 stanowi powierzchnia przeszklona i 2/3 boki, > zwiększony prześwit (21cm) przy optymalnej wysokości wynoszącej tylko 1,53 m, > skrócone zwisy, dzięki czemu koła osadzone są w samych rogach nadwozia. Pozbawiony agresywnego charakteru styl CITROËNA Cactus jest przejawem nowoczesnych rozwiązań technologicznych i wysokiej postrzegalnej jakości. Przód stanowi zapowiedź stylu przyszłych modeli z linii C. Cechują go: > gładkie powierzchnie z wyeksponowanym logo Marki, > płynne linie z równie płynnym przejściem maski silnika w nadkola, > zaawansowany technologicznie system oświetlenia ze światłami do jazdy dziennej LED i reflektorami wkomponowanymi w Airbumps. Tył auta, który kontynuuje stylistykę przedniej części, obejmuje światła LED z efektem 3D wkomponowane w szeroki Airbump chroniący pokrywę bagażnika. Wyjątkowy design o bezkompromisowych założeniach stylistycznych stanowi również obietnicę przyjaznego, ergonomicznego i komfortowego wnętrza. Brak szyb bocznych, szyby tylnej i środkowych słupków zachęca do odkrycia zupełnie odmienionego wnętrza, zarówno w zakresie konstrukcji jak też kolorystyki i doboru materiałów. 4 Pomysłowa koncepcja Cel numer jeden: uwolnić przestrzeń dla kierowcy i pasażerów. Pozbyć się z kabiny zbędnych elementów, aby zaoferować użytkownikom większą wygodę i bardziej przyjazną atmosferę, a zatem większy komfort. Wąska i pozbawiona podstawy w środkowej części deska rozdzielcza całkowicie uwolniła podłogę. Pasażer z przodu ma do dyspozycji w górnej części łatwo dostępny schowek o dużej pojemności. Efekt ten osiągnięto dzięki zastosowaniu w pełni cyfrowego interfejsu i udoskonaleniu organizacji stanowiska kierowcy: > zastąpienie wyświetlacza zestawu wskaźników 7-calowym ekranem, > likwidacja przełączników na rzecz dotykowego ekranu 8’’ zapewniającego dostęp do wszystkich funkcji (klimatyzacji, audio, nawigacji, usług internetowych i systemów wspomagających prowadzenie), > zainstalowanie poduszki powietrznej dla pasażera z przodu w dachu, > zastąpienie tradycyjnej dźwigni zmiany biegów przyciskiem zlokalizowanym w dolnej części deski rozdzielczej i manetkami przy kierownicy. W ramach nowej koncepcji zmieniono też stylistykę foteli przednich, które zaprojektowane zostały w duchu sofy, sprzyjając komfortowi jazdy i towarzyskiej atmosferze w kabinie. Poczucie komfortu potęguje również panoramiczny atermiczny dach, który przepuszcza światło, ograniczając przenikanie ciepła. Chroni przed promieniami UV w porównywalnym stopniu, co okulary słoneczne z filtrem kategorii 4. Cel numer dwa: stworzyć miłą i beztroską atmosferę na pokładzie. Sposób aranżacji wnętrza uwolnił znaczną przestrzeń w kabinie i eksponuje oryginalne i naturalne materiały użyte do jego wykończenia. Tapicerkę foteli i obicia drzwi tworzy kombinacja dwóch materiałów odwołująca się do świata nowoczesnych mebli: tkanina w nakrapianym niebieskim kolorze i naturalna skóra „camel” garbowana roślinnie, którą odnajdujemy również na desce rozdzielczej i kierownicy. Ukłonem w stronę przemysłu tworzącego produkty do przewozu bagażu jest schowek w górnej części deski rozdzielczej i klamki drzwi, które nawiązują stylistycznie do dekoracyjnych elementów wykończenia waliz podróżnych. Rozwiązania zastosowane we wnętrzu CITROËNA Cactus to coś znacznie więcej niż inteligentna architektura, to przede wszystkim skutek całkowicie nowego podejścia do kwestii tworzenia samochodu. Bezkompromisowy CITROËN Cactus proponuje nowe doświadczenia związane z prowadzeniem pozbawionym agresji i pośpiechu, pozwalającym odczuć przyjemność i swobodę, jaką daje jazda samochodem. 5 Przyjazne technologie Łatwe w obsłudze, o niskim koszcie użytkowania i przyjazne środowisku, dostępne dla wszystkich i oferujące dostęp do usług internetowych. Technologie dostępne w modelu CITROËN Cactus są wyraźnie zorientowane na nowe potrzeby użytkowników. Nowy układ napędowy Hybrid Air wpisuje się w tę koncepcję. Technologia typu „full hybrid” wykorzystuje sprężone powietrze w połączeniu z hydrauliką i silnikiem benzynowym z rodziny PureTech. Know-how zakorzenione w genach Marki pozwoliło uzyskać przełomowe osiągi: spalanie na poziomie poniżej 3 l/100 km. Technologia ta wykazuje ograniczony wpływ na środowisko naturalne (brak dodatkowych akumulatorów) i jest dostępna dla większej liczby użytkowników z racji: > atrakcyjnego kosztu użytkowania (zużywa o 45% mniej paliwa w cyklu miejskim), > łatwiejszego utrzymania i przeglądów dzięki połączeniu sprawdzonych już technologii, > zachowania przestronności wnętrza. Cyfrowy, dotykowy i z dostępem do usług internetowych! Wszystkie przełączniki sterujące zgrupowane zostały na dotykowym ekranie 8’’ zlokalizowanym w centralnej części deski rozdzielczej. Ergonomia, łatwa obsługa i dostęp do CITROËN Multicity Connect. Kierowca i pasażerowie korzystają z portalu z aplikacjami internetowymi, które uwzględniają dane z samochodu (przebieg, prędkość, zasięg, pozycja GPS,..), aby dostarczać użytkownikom informacji dostosowanych do ich potrzeb (ostrzeżenia o utrudnieniach na drodze, lokalizacja stacji benzynowych, turystycznych miejsc, itp.). Inaczej stawiać pytania, aby znajdować nowe rozwiązania Proponując odmienne podejście do kwestii designu, konstrukcji i technologii, CITROËN Cactus oferuje nową wizję samochodu. To auto budzące optymizm, które odpowiada oczekiwaniom wszystkich tych, którzy pragną pogodzić funkcjonalność z przyjemnością użytkowania. CITROËN Cactus to atrakcyjny i przyjazny w użytkowaniu samochód. To przyjemność, którą czerpać można każdego dnia: > “Simple to live”… Pomysłowa koncepcja i intuicyjne technologie, > “Simple to love”… Funkcjonalny design pozbawiony agresywnego charakteru, > “Simple to share”… Przyjazna kabina i interfejs funkcji kierowania z dostępem do usług internetowych źródło: Citroen Polska
  8. Citroen Cactus Concept - hybryda bez baterii Jeśli tak ma wyglądać crossover Citroena, to ja jestem za
×