Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'bugatti' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 173 wyników

  1. Pierre Henri Raphael były kierowca testowy Formuły 1 wkłada rękawiczki, kask i zasiada w fotelu 1200-konnego Veyrona 16.4 Super Sport. Zadanie – pobić rekord który ustanowił SSC Ultimate Aero. Jak wszyscy wiedzą, Bugatti należy do gantycznej Grupy Volkswagena, więc najrozsądniejszym miejscem, w którym można pobić rekord prędkości jest obiekt Ehra-Lessein, testowy tor Volkswagena niedaleko zakładów w Wolfsburgu. To właśnie tam poprzednik rozpędził się do 407.8-kilometrów na godzinę. Aby niemiecki TUV oraz eksperci z Księgi Rekordów Guinnessa uznali rekord, auto musiało rozpędzić się do prędkości maksymalnej jadąc tą samą drogą, najpierw w jedną, potem w drugą stronę – z północy na południe i z południa na północ. W czasie między przejazdami nikt nie może zbliżać się do auta. Osiągi Bugatti Veyron 16.4 Super Sport to mocniejsza odmiana Veyrona. Jednostka napendowa W16 o pojemności 8.0-litra został wzmocniony o 200 KM i produkuje teraz aż 1200 koni mechanicznych. W efekcie auto przyspiesza do pierwszej setki w około 2.2-sekundy, a prędkość maksymalna wynosi… no właśnie. Twórcy auta spodziewali się rekordu zbliżonego do 425 kilometrów na godzinę. Jednak wynik przeszedł ich najśmielsze oczekiwania. Pierre Henri Raphael rozpędził Veyrona najpierw do 427.993 km/h, a w drugim przejeździe aż do 434.211 km/h. Rekord został uznany.
  2. Bugatti Veyron Ettore Bugatti (2014)
  3. Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse 1of1 (2014)
  4. Mój najnowszy rysunek. Stanisław Czaykowski w Bugatti T54 podczas wygranego przez niego wyścigu British Empire Trophy w 1933 roku na torze Brooklands. Czaykowski 10 września zginął w wyścigu na Monzy. Można powiedzieć, że ten rysunek to taki "tribute to Stanisław Czaykowski". Szkic ołówkiem, reszta pastele suche. Format A3. Rysowane w oparciu o starą czarno-białą fotografię. Wiem, że jeszcze dużo muszę się uczyć żeby opanować pastele, ale myślę że jest coraz lepiej. Rysunek miał iść na konkurs, ale stwierdziłem że zrobię jednak coś innego. Kto jeszcze nie był tego zapraszam na mój fanpage na fejsbuku : https://www.facebook.com/drawingsbyskori
  5. Bugatti Veyron 16.4 vs Koenigsegg Agera S Hundra x 5 races
  6. Bugatti Veyron 16.4 vs Koenigsegg Agera S Hundra x 5 races
  7. Bugatti Veyron Black Bess (2014)
  8. Bugatti Veyron vs. Yamaha R1 RACING DOWN MOTERWAY
  9. Audi R8 vs Bugatti Veyron
  10. Bugatti Veyron Rembrandt Bugatti (2014)
  11. Bugatti ma problem ze sprzedażą pozostałych 40 Veyronów Dokonaliśmy ostatnio odkrycia, że ma lampy z jakiegoś VW, teraz klienci się zbuntowali i go nie chcą
  12. Bugatti EB 18-4 Veyron Concept (1999)
  13. Bugatti sprzedało już 400 Veyronów. Powstanie jeszcze tylko 50 sztuk 400 aut, w tym jakieś 3/4 edycji specjalnych
  14. Bugatti Veyron Meo Costantini (2013)
  15. Koenigsegg Agera R owns Bugatti Veyron
  16. Bugatti Veyron Vitesse w edycji Lang Lang Ciekawe, jaki kolor będzie miała kolejna "edycja specjalna" Veyrona
  17. Bugatti nie zamierza skupia si na prdkoci maksymalnej. Nastpca Veyrona bdzie wolniejszy? No bo w końcu ile można, przecież właściciele i tak nie mogą wykorzystać całego potencjału takiego auta
  18. Bugatti Veyron Jean Bugatti (2013)
  19. Bugatti Veyron do wynajcia - oto nowa propozycja Brytyjczykw Prawdę mówiąc, wolałbym wypożyczyć na jeden dzień Enzo i nawet nie chodzi tu o to, że kosztuje dwa razy mniej - Ferrari mają w sobie fantastyczny charakter, z Bugatti zaraz kojarzy mi się koncern VW Group : / Ale za free Veyrona bym przygarnął
  20. Bugatti Veyron Jean-Pierre Wimille (2013)
  21. Bugatti Typ 41 "Royale" Bugatti typ 41 bardziej znany jako "Royale" to limuzyna produkowana w latach 1929–1933. W początku kwietnia 1913 roku Ettore Bugatti tak pisał do swojego przyjaciela o swoim pomyśle na nowy model: Samochód będzie większy niż Hispano-Suiza, ale jednocześnie lżejszy i bez problemu osiągał będzie 150 km/h. Wewnątrz auta zapewniona będzie całkowita cisza. Nie muszę Ci pisać, że produkcja będzie bardzo ograniczona. Każdy samochód będzie dostarczany do klienta po przejechaniu 1 000 km jazdy testowej oraz będzie objęty 5 letnią gwarancją. Auto będzie wyjątkowo drogie i nie będzie się go dało porównać z żadnym innym pojazdem tej klasy. Bugatti Type 41 Royale Coupe Napoleon '1930 W latach 1929–1933 wyprodukowano zaledwie 6 egzemplarzy Bugatti Royale, z czego tylko 3 zostały sprzedane, a 3 pozostały do użytku członków rodziny. Długość karoserii wynosiła 6,4 metra. Koła miały rozmiar 24 cali. Masa własna wynosiła 3175 kg, a silnik R8 miał pojemność 12 763 cm3. Na targach motoryzacyjnych Olympia Show w Londynie w roku 1932 jedno z podwozi było oferowane za cenę 6 500 funtów, która stanowiła równowartości dwóch egzemplarzy najdroższego w owym czasie modelu Rolls-Royce. Bugatti Type 41 Royale Coupe Weymann '1929 W 1983 roku sprzedano jeden z egzemplarzy Royale: 1931 Coupe Kellner za 8 700 000 USD, w 1986 kolejny za 6 500 000 USD. Do dnia dzisiejszego żaden z obecnych właścicieli nie zdecydował się na sprzedanie swojego auta. Bugatti Type 41 Royale Coupe by Kellner '1931
  22. Bugatti szykuje nowego Veyrona - 1500 KM i 450 km/h. Debiut już niebawem Najważniejsze, żeby popracowali nad masą, 1200 KM Super Sporta to już wystarczająca wartość
  23. [h=1]Bugatti Veyron Super Sport WRE - Startup and Loading in London[/h]
  24. [h=1]Bugatti Veyron vs Nissan GTR[/h]
  25. [h=1]Ferrari Enzo, Lamborghini Aventador, F12 ... and Bugatti Veyron ...[/h]
×