Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'bmw' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 1326 wyników

  1. Witam, chciałem się podzielić świetnym pomysłem na prezent lub też wyjątkową ozdobą domu dla miłośnika motoryzacji, a zwłaszcza marki BMW. Są to ręcznie malowane obrazy na płótnie w technice akrylowej lub olejnej. Gotowe obrazy lub malowane pod konkretne zamówienie. Sam zostałem obdarowany obrazem tej Pani i jestem zachwycony
  2. Witam, mam BMW e36 1.6 97r Benzyna + LPG Mam pewien problem otóż czasami jak odpalę samochód, popuszczam sprzęgło i lekko dodaje gazu samochód zaczyna tak jakby się dławić i prawie gaśnie. To samo sie dzieje jak trzymam sprzęgło i delikatnie wciskam gaz to samochód zachowuje się tak jakby miał zaraz zgasnąć. Ten problem raczej pojawia się i na benzynie i na gazie tak myślę choć nie zaobserwowałem dokładnie. Dziś np od razu po odpaleniu było dobrze, przejechałem ok 200m i chciałem zaparkować, popuszczam sprzęgło, gaz wciskam powoli i znowu czuje jakby gasnął (widzę że zapala sie kontrolka akumulatora i czuć to) aż ciężko było podjechać. Gdy energicznie wcisne gaz do dechy nie czuć tak abrdzo tego problemu. Dodam że auto ma zaklejoną taśmą gumę tą przy której jest przepływomierz (lub to jest przepływomierz) nie wiem nie orientuje sie Prosiłbym o odpowiedź bo na prawde nie wiem co jest. Z góry Dziękuje
  3. Witam serdecznie, Na sprzedaż BMW E36 - 318i KAT, 115 KM. - klima - abs - elektryczne szyby - aktualne OC i przegląd - radio - airbag Ogłoszenie -> tutaj
  4. Witam, niebawem (za ok. 2 miesiące) będę przymierzał się do zakupu pierwszego samochodu. Wybrałem już sobie BMW E36 (więc proszę mi nie proponować nic innego) - jestem wielkim fanem tej marki, proszę nie pisać "Bolid Młodego Wieśniaka" albo "bez doświadczenia + zima + tył naped to wyladujesz na pierwszym drzewie" czy też "bedziesz mial wydatki" itp itd. Po prostu ten samochód mi się podoba i tyle. W związku z tym mam kilka pytań: -Na co zwracać uwagę przy oględzinach? -Jakie są najczęstsze usterki E36? -Jaki silnik warto? (rozważam 1.6 / 1.8is / 2.0 oczywiście z gazem wszystkie) -Co najczęściej sprzedawcy próbują maskować w tych modelach? Generalnie w grę wchodzi TYLKO I WYŁĄCZNIE WERSJA COUPE! Żaden compact i żaden sedan. Jeżdżę sam, lubię mniejsze samochody, ale compact jest brzydki. Mam 5,5 tys. złotych do wydania, najlepiej jak najmniej bo na pewno będę musiał dokupić jakieś radio, pozszywać fotele, kupić różne środki kosmetyczne itp itd
  5. Witam, kompletnie nie znam się na samochodach i nie mam nikogo kto mógłby mi doradzić. Może ktoś na tym forum mi pomoże? Otóż widzialem ostatnio oferte w internecie dotyczone BMW e46 z 2001 roku 2.0 diesel, przebieg 200 tyś km, 150 KM. TO auto jest uszkodzone do wymiany jest maska, lewy błotnik i lampa. Cena to 6000 zł sprwadzone z Francji. Czy mi się to opłaca? I czy części które wymieniłem są drogie? Proszę o odpowiedź z góry dziękuję
  6. BMW seria 3 2001 rok

    Witam, kompletnie nie znam się na samochodach i nie mam nikogo kto mógłby mi doradzić. Może ktoś na tym forum mi pomoże? Otóż widzialem ostatnio oferte w internecie dotyczone BMW e46 z 2001 roku 2.0 diesel, przebieg 200 tyś km, 150 KM. TO auto jest uszkodzone do wymiany jest maska, lewy błotnik i lampa. Cena to 6000 zł sprwadzone z Francji. Czy mi się to opłaca? I czy części które wymieniłem są drogie? Proszę o odpowiedź z góry dziękuję
  7. Transcom WorldWide Poland międzynarodowa firma specjalizująca się w obsłudze klienta poszukuje do swojego Oddziału w Olsztynie kandydata na stanowisko: Konsultant infolinii marki BMW Jeśli: - interesujesz sie motoryzacją - jesteś na bieżąco z nowinkami technologicznymi - masz prawo jazdy kat. B - znasz j.angielski na poziomie B1 - lubisz wyzwania i pracę z ludźmi Dołącz do nas! Zapewniamy: - umowę o pracę - profesjonalne szkolenie - możliwość awansu - stałą i pewną pracę Twoje obowiązki to: - wykonywanie połączeń wychodzących oraz obsługa połączeń przychodzących od Klientów - dbanie o pozytywne relacje z Klientem - wprowadzanie danych do systemu oraz obsługa poczty elektronicznej - aktualizacja baz danych klientów Jeśli jesteś zainteresowany, prosimy, prześlij CV na adres: poland@transcom.com Prosimy o załączenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w ramach procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
  8. BMW M3 Coupe E92

    Witam model firmy Mondo Motors... w życiu gorszego wykonania nie widziałem, przepraszam, ale już nie mogę dodać fotek z tego jak wyglądał a wyglądał tragicznie no nic.... z braku laku zacząłem od podstawy... co chcę wykonać? M3 w wersji GT2 czy wyjdzie nie wiem, nigdy w życiu nie chwaliłem się na forum z prac... zaczałem od felg, jako, że model był za śmiesznie niską cenę 39zł to nie szkoda mi ich było Oczywiście tylko je dociąłem dremelem wystają i kulawo to wygląda ale wiem jak zrobić, żeby było dobrze, pamiętam kilkanaście forów z "młodszych" lat... teraz już prawie nikt nie zajmuje się tuningiem... fakt żadna ze mnie alfa i omega i na bank będe miał kilka pytań, ale może już nie dziś Dziś jest dzień picia Pozdrawiam
  9. Witam widzę, że forum umarło ale może zacznę coś z wami sklejać, fakt dzisiaj już jest za późno, ale jutro zaczynam w dziale Modele metalowe WIP też zagoszczę chciałem na bazie M3 Coupe z mondo motors zrobić M3 DTM... ale jak zobaczyłem ile trzeba się natrudzić zamówiłem z allegro model i zobaczymy co z tego wyjdzie a, ze mam dużo czasu na zrobienie go to możliwe, ze pokusze się o elementy fototrawione z zagranicy Trudno w pl Dostać zwykły Carbon, a co dopiero blaszki...
  10. BMW 320 DIESEL BMW SERIA 3 320 KRAJOWY, I WŁAŚCICIEL, F-23%, GWARANCJA GWARANCJA SERWISOWA 5 LAT LUB GWARANCJA DO 100 000KM ALL INCLUSIVE CENA:89 900ZŁ. Silnik: 2.0 Moc: 136 KM Rok produkcji: 2013 Przebieg: 55000 KM Forma sprzedaży: faktura VAT 23% Samochód zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce Auto krajowe, Pierwszy właściciel!!! Pełna historia serwisowa / serwisowane Pełna dokumentacja Zwolniony z opłaty skarbowej Auto bezwypadkowe!!Bardzo dobry stan techniczny i wizualny!! POLECAM WYPOSAŻENIE: -ABS -ASR -EBV -ESP -ALUMINIOWE FELGI -ŚWIATŁA AUTOMATYCZNE DO JAZDY DZIENNEJ LED -BIXENON -ŚWIATŁA PRZECIWMGŁOWE -SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW -PARKTRONIK TYŁ Z FUNKCJĄ WYŚWIETLANIA NA EKRANIE -SKRZYNIA MANUALNA 6-BIEGOWA ,Z FUNKCJĄ SPORT -KIEROWNICA REGULOWANA MULTIFUNKCYJNA, SKÓRZANA -WSPOMAGANIE -AUTOMATYCZNA KLIMATYZACJA DWUSTREFOWA -EL.REGULACJA ODCINKA LĘDŻWIOWEGO W FOTELACH PRZEDNICH -FOTELE SPORTOWE, PODGRZEWANE -RADIO CD -SYSTEM START/STOP -EL.LUSTERKA, PODGRZEWANE -EL.SZYBY TYŁ/PRZÓD -PODGRZEWANA PRZEDNIA I TYLNA SZYBA -ALARM -CENTRALNY ZAMEK -PODUSZKI POWIETRZNE 10X -PODŁOKIETNIK -LAKIER METALIK
  11. Witam, Mam do zaoferowania pojazd marki BMW 530d. Silnik pracuje bez zarzutu i równo. Filtry i oleje zostały wymienione przy moim zakupie. Jedyne co trzeba będzie zrobić to wymienić olej w skrzyni biegów do 20 tys kilometrów. Jak na razie skrzynia pracuje idealnie. Również w tym roku zostały powymieniane części zawieszenia na kwotę 1500zł (posiadam fakturę zakupu). Więcej informacji pod linkiem: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bm ... ybjbW.html
  12. Cześć, Pora na zmianę mojej vectry B. Budżet - 19 tysięcy - ale to kwota, w której chcę się zamknąć we WSZYSTKICH kosztach - łącznie z "pierwszym serwisem". Samo kupno auta to nie sztuka. Koniecznie LPG , więc na samo auto z gazem myślę do tych ~17 tyś. Na auto bez LPG - najlepiej do ~15. ogólnie interesują mnie sedany, najlepiej wypada bmw e46 R6 (2.0 , 2.2 , 2,5). ale jeśli chodzi o segment C , nawet podoba mi się Astra H (3) GTC. Bardzo przekonuje mnie to , że teoretycznie koszty utrzymania powinny być mniejsze oraz będzie na pewno z 5 lat młodsza za te same pieniądze... (powiedzmy GTC 2005r. vs e46 2000r.). Jednak e46 ma charakter i "beztuningowe" egzemplarze mi się podobają , ale obawiam się, że trafie na minę i będzie to skarbonka, a nie zamierzam wszystkich środków ładować w auto... Proszę o Wasze opinie Pozdrawiam
  13. Witam, Jak w temacie, Sprzedam BMW X3 2008r z silnikiem disela 2.0 177KM w praktycznie najbogatszej wersji wyposażenia z automatyczną skrzynią biegów. Szczegóły w linku: http://otomoto.pl/oferta/bmw-x3-panorama-automat-xenon-zadbany-ID6y9SxL.html Pozdrawiam
  14. Bmw e46

    Witam! Wrzucam mój najnowszy rysunek. BMW E46 rysowane na zamówienie znajomego. Format: A3 Materiały: kartka Canson, ołówki od 4H do 6B i automatyczny Czas: 10-12 godzin Rysunek mi się podoba, odbiorcy również, a Wy co o nim sądzicie? https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/16917_861305770629868_7050794098751399461_n.jpg?oh=e991692ace527217f8cf5252018df04d&oe=567A7CD1
  15. BMW E46, pojedynek?

    Witam, właśnie rysuję E46, ktoś chętny na pojedynek w tej tematyce? Maniek, jak tam Twój rysunek E46, może się skusisz?
  16. Witajcie! Mam od jakiegoś czasu pewien problem, a zaczął się od tego, że troszkę za długo zwlekałem z wymianą oleju. Z silnika słychać głośne klekotanie. Wymiana oleju, już nie pomogła (olej mobil 10W40). Zastanawiałem się nad wlaniem rzadszego oleju ale boje się później jakiegoś przeciekania itp. Obstawiałbym zawory a słyszałem, że w tych BMW zawory są hydrauliczne co bardzo komplikuje ustawienie. Ile kosztowałaby naprawa gdyby to faktycznie były zawory? Czy to tak zawory klekoczą? Jakieś rady? Co robić? Samochód ma LPG i jest z 1993 r. (rozrząd na łańcuchu). Tutaj macie filmik na którym klekocze sobie mój samochód: Drugim moim problemem jest ubywanie płynu chłodniczego. Poziom płynu utrzymuje się troszkę poniżej minimum ale gdy doleje to na drugi dzień znowu go brakuje... Na dodatek nadmuch na szybę daje tylko ciepłe powietrze a z przodu leci raz zimne raz ciepłe (nie wiem od czego to zależy). Najbardziej denerwujące jest to, że tych nawiewów spod szyby ale bocznych nie da się odłączyć i dmuchają ciepłym non stop ;/ Wiecie jak sobie z tym poradzić?
  17. Czytelnicy miesięcznika „Auto Zeitung” uznali BMWserii 4 Gran Coupe oraz BMW serii 2 Cabrio zanajpiękniejsze samochody w ich klasach. Dwa modele BMW wygrały w plebiscycie czytelników przeprowadzonym przezniemiecki miesięcznik motoryzacyjny „Auto Zeitung”. Elegancja i sport zaklęte wjednym designie pozwoliły modelowi BMW serii 4 Gran Coupe triumfować wkategorii „Sedany/Kombi/Vany”, zaś ekstrawertyczne formy karoserii BMW serii 2Cabrio podbiły klasę „Kompaktowe auta”. W kategoriach „Małe auta”,„Samochody sportowe” oraz „SUV-y” na podium znalazły się MINI w 5-drzwiowej wersji, BMW M3/M4 oraz BMW X6. W głosowaniu wzięło udział ponad 22 000 czytelników, których głosy wskazałyzwycięzców w 5 klasach. Źródło: BMW Group
  18. 40 lat po pierwszym zwycięstwie w Sebring: BMW prezentuje rocznicową stylizację BMW Z4 GTLM na 12-godzinny wyścig. 21 marca 2015 r. zespół wyścigowy BMW Team RLL wystartuje po zwycięstwo w 63. edycji legendarnego 12-godzinnego maratonu w Sebring na Florydzie (USA). Ten klasyk długodystansowy to także drugi wyścig w serii United SportsCar Championship (USCC) w tym sezonie. BMW Motorsport i BMW North America świętują w tym roku na torze Sebring wielką rocznicę: 40 lat temu BMW Motorsport odniosło pierwsze zwycięstwo w Sebring – z modelem BMW 3.0 CSL. Aby w specjalny sposób uhonorować tamten sukces, oba startujące w najbliższym wyścigu na Sebring International Raceway samochody zespołu BMW Team RLL – BMW Z4 GTLM – będą pomalowane w wyjątkowy sposób. A samochód nr 25 wystąpi w barwach BMW 3.0 CSL, które wygrało ten wyścig w roku 1975. Tę „rocznicową” stylizację BMW North America zaprezentowało na specjalnej ceremonii podczas konkursu elegancji Amelia Island na północy Florydy. W tej wyjątkowej uroczystości wzięło udział wielu bohaterów tamtych lat. Na Amelia Island w 40 lat po historycznym triumfie spotkali się ponownie kierowcy, którzy zdobyli wtedy puchar: Brian Redman i Sam Posey z USA oraz Hans-Joachim Stuck (DE). Wśród gości byli także szef BMW Motorsport, Jens Marquardt oraz pierwszy dyrektor BMW Motorsport GmbH – legendarny Jochen Neerpasch. Wszyscy oni siedzieli w pierwszym rzędzie na trybunie honorowej Sebring, kiedy aktualny kierowca zespołu BMW Team RLL, Bill Auberlen (US) pokonywał pokazowe okrążenia toru za kierownicą BMW Z4 GTLM pomalowanym w rocznicowe barwy. Rok 1975 był w historii BMW North America rokiem niezwykle istotnym: właśnie wówczas oficjalnie założono to przedsiębiorstwo, a w zaledwie kilka dni później na torze Sebring BMW 3.0 CSL odniosło pierwsze, historyczne zwycięstwo. Dziś zespół BMW Team RLL liczy na dopisanie kolejnego rozdziału wielkich triumfów – potem, jak w otwierającym sezon wyścigu Daytona jego samochody zdobyły w klasie GTLM drugie i czwarte miejsce. Źródło: BMW Group
  19. Maciej Dreszer za kierownicą wyścigowego BMW M235i Racing. W 2015 roku polski kierowca wyścigowy Maciej Dreszer będzie ścigał się wyścigową wersją BMW M235i. Samochód z sześciocylindrowym turbodoładowanym silnikiem w układzie rzędowym o pojemności 3 litrów i mocy 333 koni mechanicznych oferuje znakomite warunki do ścigania. Auto posiada bardzo szybką skrzynię biegów, płytkowy dyferencjał o ograniczonym poślizgu, ogromne hamulce i doskonałą aerodynamikę. Niezawodność potwierdziły starty pierwszych modeli M235i na Nürburgringu i torze w Dubaju. Samochód, którym w tym sezonie będzie pojedzie Dreszer to jedna z zaledwie 20 wyścigówek zbudowanych do dzisiaj na bazie modelu M235i. Poza nowym samochodem w tym sezonie, nowe będą też tory wyścigowe - Maciej będzie ścigał się na słynnych obiektach w Belgii i Holandii - Spa, Zolder i Zandvoort w pucharze BMW Clubsport Trophy. Pierwszy wyścig już 4 kwietnia na torze w Spa. Cały sezon startów na torach Beneluxu (łącznie siedem wyścigów) uzupełnią starty na Nürburgringu w wyścigowej serii VLN, do której Maciej wraca jako mistrz i nadal najmłodszy zawodnik, który wygrał zawody na tym torze. Ale to nie koniec - w planach na ten rok są też starty w prestiżowych wyścigach długodystansowych. W styczniu 2015 roku Maciej Dreszer wystartował w bliskowschodnim klasyku - 24-godzinnym wyścigu na torze Dubai Autodrome w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Kolejną próbą zmierzenia się z długim dystansem będzie start już w ten weekend w 12-godzinnym wyścigu na należącym do Scuderia Ferrari torze w Mugello pod Florencją. Maciej wystartuje w barwach znanego niemieckiego teamu Securtal Sorg Rennsport, który od lat związany jest z marką BMW. Start w Mugello będzie świętną okazją do poznania nowego samochodu ale nie tylko - team Sorg Rennsport jadzie do Włoch walczyć o zwycięstwo i Maciej ma w tym pomóc. Sportowy cel to przede wszystkim poznanie możliwości nowego auta, wykorzystanie wszystkich jego możliwości podczas treningów i kwalifikacji, a potem realizacja zadań zespołu z marzeniami o podium. 19-letni Maciej Dreszer to jeden z najbardziej utalentowanych młodych kierowców wyścigowych w Europie. W 2014 roku Tarnowianin zwyciężył w cyklu zawodów długodystansowych GT86 Cup na niemieckim Nürburgringu, startując w barwach utytułowanego niemieckiego zespołu Doerr Motorsport, którego barwy reprezentuje m.in. Kevin Estre, fabryczny kierowca McLarena. Maciej został także, indywidualnie, wicemistrzem Europy wyścigów górskich FIA CEZ Hill Climb Trophy (grupa N+2000). W 2014 roku jako kierowca wyścigowy przeszedł do historii - został najmłodszym zawodnikiem w historii toru Nürburgring, najmłodszym który wygrał wyscig na tym torze oraz najmłodszym uczestnikiem 24-godzinnego wyścigu ADAC Zurich 24 Rennen na Nürburgringu. Źródło: BMW Group
  20. Skradziono czarne BMW z4

    Witam 9 marca 2015, poniedziałek, w Krakowie na parkingu CH Bonarka, pod kamerami ukradziono mi czarne BMW Z4, w sumie stare, ale jednak. Zawartość – również, w sumie dwa lata mojej pracy doktorskiej jest tam. Proszę o kontakt celem wykupu lub info co/jak robić, z kim się kontaktować celem odzyskania. Tablice krakowskie, KR473MG, jasna, beżowa tapicerka w środku, bez uszkodzeń, poza zadrapaniami na dolnym spojlerze (krawężniki). Numery nadwozia nie do odczytania tak czy tak. Złodzieje nagrani na kamerach, więc pewnie to kwestia czasu, ale czasu mi brak : ) Sowicie wynagrodzę. Nie chce problemów, nie mam czasu na bieganie po komisariatach. Jesli ktoś może podrzucić jakieś skuteczne info - odwdzięczę się. mail: aukcja00@interia.pl Pozdrawiam.
  21. BMW M4 DTM kończy testy otwierające sezon – pierwsze spotkanie z rywalami w Portimao. Rozpoczęła się najważniejsza faza przygotowań do sezonu 2015 DTM – dwa BMW M4 DTM zaliczyły swe pierwsze testowe kilometry w idealnych warunkach pięknej wiosny w portugalskim Portimao. Łącznie oba samochody przejechały ponad 3000 km. Aż sześciu z ośmiu kierowców, którzy będą w sezonie 2015 walczyć dla BMW Motorsport w serii DTM miało sposobność pokonać próbne okrążenia w Portimao. Przez trzy testowe dni na torze „Autodromo Internacional de Algarve” za kierownicą zasiedli Bruno Spengler (CA), António Félix da Costa (PT), Timo Glock (DE), Tom Blomqvist (GB), Maxime Martin (BE) and Martin Tomczyk (DE). Dla Blomquista było to pierwsze oficjalne wystąpienie w roli fabrycznego kierowcy BMW Motorsport DTM. Inżynierowie skupili się w Portugalii przede wszystkim na set-upie BMW M4 DTM. Testy pozwoliły także na wprowadzenie usprawnień w zakresie niepodlegającym homologacji. Kierowcy zaś mieli za zadanie spędzić jak najwięcej czasu za kierownicą, by w pełni wczuć się w samochody po zimowej przerwie. Portimao było dwa wszystkich trzech producentów biorących udział w DTM pierwszą okazją do spotkania w tym roku – następne dwie to testy w portugalskim Estoril (25-27 marca) oraz w Oschersleben – od 14 do 16 kwietnia. Sezon wyścigowy rozpocznie się od wyścigu na torze Hockenheim w Niemczech 2 maja. Źródło: BMW Group
  22. BMW prezentuje Vehicular Small Cell na Mobile World Congress 2015 w Barcelonie. Podczas Kongresu BMW Group wraz z peiker acustic GmbH & Co. KG oraz Nash Technologies GmbH zaprezentowali wyniki projektu „Vehicular Small Cell”, który ma poprawić odbiór połączeń komórkowych w pojazdach. W ostatnich czasach nastąpiła istna eksplozja intensywności użytkowania urządzeń przenośnych, jak smartfony, tablety czy inne bezprzewodowo łączące się ze światem zewnętrznym. Jednakże silne ekranowanie sygnału radiowego, jakie powoduje karoseria auta, często zakłóca lub przerywa transmisję danych, na której opiera się ta łączność. Właśnie ten problem wzięli sobie za cel naukowcy w ramach programu „Vehicular Small Cell”. Femtocell to miniaturowa stacja bazowa telefonii komórkowej, służąca do wzmocnienia sygnału GSM w pomieszczeniach biurowych i mieszkalnych. W ramach programu „Vehiculat Small Cell” po raz pierwszy stworzono femtocell do zastosowań mobilnych i samochodowych. Urządzenie automatycznie nawiązuje bezprzewodową łączność pomiędzy wszystkimi urządzeniami mobilnymi w samochodzie – także tymi należącymi do pasażerów – a anteną zewnętrzną samochodu. Poprawa łączności i siły sygnału ogromnie redukuje zakłócenia i przerwy w łączności, pozwala też na transmisję danych o większej gęstości, poprawiając tym samym również jakość połączeń typu internetowego (e-mail, surfowanie po Sieci, streaming muzyki). Źródło: BMW Group
  23. Witam mam taki oto problem z moim E30 (M40B18). Instalacja pierwszej generacji. Sprawa wygląda tak że auto odpala jak by na sekundę po czym gaśnie ( przy odpalaniu na gazie) , przy odpalaniu na automacie (benzynie) zresztą jest to samo. Słychać że zawór w butli się przełącza/załącza , centralka od gazu też. Przełącznik gazu też działa bez zarzutu bo auto pali na benzynie bez problemu. Od niedawna zaczęło się to dziać. Ale co ciekawe kilka godzin później czy na następny dzień auto na gazie odpala Nie mam bladego pojęcia co to może być , w internecie nie za bardzo znalazłem odpowiednie tematy. Otóż auto mam dwa lata i nigdy mnie nie zawiodło do tej pory. Raz byłem jedynie zmuszony wymienić bezpiecznik wraz z oprawką od instalacji LPG. Liczę że ktoś pomoże !
×