Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'bluetec' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 13 wyników

  1. [PL] Mercedes-Benz E 350 BlueTEC 252 KM, 2014 (480p)
  2. Nowa, 9-stopniowa przekładnia automatyczna debiutuje w E 350 BlueTEC Premiera nowej przekładni 9G-TRONIC Stuttgart. Mercedes-Benz prezentuje pierwszą 9-biegową przekładnię automatyczną z konwerterem momentu obrotowego - 9G-TRONIC. Wyposażony w innowacyjną skrzynię model E 350 BlueTEC stanie się jednym z najoszczędniejszych aut z 6-cylindrowymi turbodieslami w klasie - jego średnie zużycie paliwa spadło do 5,3 l/100 km. Typowo dla samochodów Mercedes-Benz, nowa konstrukcja zmienia biegi niemal niezauważalnie, zapewniając niezrównany komfort. Oferowany jako limuzyna i kombi model E 350 BlueTEC z nową skrzynią 9G-TRONIC dysponuje wysokoprężną jednostką V6 o mocy 185 kW (252 KM) i zużywa średnio 5,3 l/100 km (kombi: 5,5 l/100 km; cykl NEDC), czyli mniej od poprzednika z przekładnią 7-stopniową. Większa liczba biegów i szerszy zakres przełożeń poprawiają jednocześnie komfort jazdy i pozwalają dodatkowo usprawnić przekazywanie siły napędowej do kół. Perfekcyjna interakcja: E 350 BlueTEC ze skrzynią 9G-TRONIC Z jednej strony redukcja prędkości obrotowej silnika zwiększa komfort w zakresie NVH (hałasy, drgania i wibracje) i uprzyjemnia podróż na pokładzie Klasy E, z drugiej - pozwala obniżyć poziom hałasu nawet o 4 dB (A), zmniejszając w ten sposób obciążenie środowiska. Dość wspomnieć, że przy jeździe z prędkością 120 km/h na dziewiątym biegu obrotomierz wskazuje jedynie około 1350 obr./min. Ograniczenie zużycia paliwa E 350 BlueTEC z przekładnią 9G-TRONIC to przede wszystkim zasługa wysokiej efektywności nowej konstrukcji. Szeroki zakres przełożeń dla biegów od pierwszego do dziewiątego pozwala wyraźnie obniżyć prędkość obrotową silnika, a krótszy czas zmiany przełożeń i reakcji przekłada się na jeszcze wyższą przyjemność z jazdy - zwłaszcza w trybach S oraz M, gdy 9G-TRONIC reaguje znacznie bardziej spontanicznie. Gładkość zmiany biegów - znak rozpoznawczy automatycznych skrzyń Mercedes-Benz - zapewniają liczne zabiegi, w tym nowatorski system sterowania oraz połączenie podwójnego tłumika drgań skrętnych i wahadła odśrodkowego w konwerterze momentu obrotowego. [TABLE=align: left] <tbody>[TR] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Zaawansowana technologia - jeszcze skuteczniejszy transfer siły napędowej Projektanci 9-biegowej skrzyni automatycznej skupili się także na jej lekkiej konstrukcji. Pomimo dwóch dodatkowych przełożeń i zdolności przeniesienia nawet 1000 Nm momentu obrotowego przekładnia zajmuje tyle samo miejsca, co poprzedniczka, a w dodatku jest lżejsza. Obudowa konwertera wykonana jest z aluminium, zaś obudowa skrzyni - ze stopu magnezu. Kolejnym celem było ograniczenie liczby zestawów planetarnych i elementów odpowiadających za zmianę biegów. Dzięki analizom komputerowym i zbudowaniu makiet udało się go w pełni zrealizować - w skrzyni pracują jedynie cztery zestawy planetarne oraz sześć elementów sprzęgających. Trzy czujniki prędkości monitorują pracę przekładni i zbierają dane potrzebne do efektywnej zmiany przełożeń. W rezultacie możliwe jest bezpośrednie "przeskoczenie" kilku biegów podczas przyspieszania lub hamowania, gdy tylko wymagają tego warunki jazdy. Aby zapewnić niezawodne i wydajne smarowanie olejem syntetycznym drugiej generacji, nową konstrukcję zaopatrzono w dwie pompy. Mniejsza, mechaniczna pompa główna zlokalizowana jest obok głównego wałka i napędzana łańcuchem. Współpracuje ona z osobną pompą, sterowaną elektrycznie. Taka architektura pozwala aktywnie kontrolować przepływ oleju i płynu chłodniczego, a jednocześnie umożliwia zastosowanie systemu start/stop. 22 miliony przekładni automatycznych Mercedes-Benz od 1961 roku Mercedes-Benz projektuje i produkuje znane z wydajności i trwałości skrzynie automatyczne od ponad 50 lat. Do dzisiaj fabrykę w Stuttgarcie opuściło ponad 22 mln przekładni automatycznych do aut osobowych. 9G-TRONIC nadaje się do stosowania w autach z napędem na tylną lub osie, a także z napędem hybrydowym. W najbliższych latach konstrukcja będzie stosowana w niemal wszystkich modelach i odmianach silnikowych. Mercedes-Benz E 350 BlueTEC otrzymuje przekładnię 9G-TRONIC w standardzie. Samochód można zamawiać już u dealerów; jego rynkowa premiera odbędzie się we wrześniu br. Pomimo dodatkowych funkcji i większej wydajności ceny modelu pozostają bez zmian. Ceny w Polsce (z VAT): E 350 BlueTEC (limuzyna) 262 500 zł E 350 BlueTEC (kombi) 278 000 zł Mercedes-Benz E 350 BlueTEC (9G-TRONIC) - limuzyna Silnik [TABLE=width: 481] <tbody>[TR] [TD]Liczba i układ cylindrów [/TD] [TD] [/TD] [TD]V6, 4 zawory na cylinder [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność [/TD] [TD]ccm [/TD] [TD]2987 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnica x skok [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]83,0 x 92,0 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc maks. [/TD] [TD]kW/KM [/TD] [TD]185/252 przy 3600 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD]Maks. moment obrotowy [/TD] [TD]Nm [/TD] [TD]620 przy 1600-2400 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD]Stopień kompresji [/TD] [TD] [/TD] [TD]15,5:1 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zasilanie [/TD] [TD] [/TD] [TD]Wtrysk paliwa common-rail, turbosprężarka VNT, EDC [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Przeniesienie napędu [TABLE=width: 500] <tbody>[TR] [TD]Skrzynia biegów [/TD] [TD] [/TD] [TD]automatyczna, 9G-TRONIC [/TD] [/TR] [TR] [TD]Przełożenia [/TD] [TD]Główne 1. bieg 2. bieg 3. bieg 4. bieg 5. bieg 6. bieg 7. bieg 8. bieg 9. bieg Wsteczny [/TD] [TD]2,24 5,50 3,33 2,32 1,66 1,21 1,00 0,87 0,72 0,60 -4,93 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Podwozie i zawieszenie [TABLE=width: 500] <tbody>[TR] [TD]Przednia oś [/TD] [TD]Niezależne, wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe dwururowe, stabilizator [/TD] [/TR] [TR] [TD]Tylna oś [/TD] [TD]Niezależne, wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amrotyzatory jednorurowe, stabilizator [/TD] [/TR] [TR] [TD]Układ hamulcowy [/TD] [TD]Wentylowane i perforowane tarcze z przodu, wentylowane tarcze z tyłu, elektryczny hamulec postojowy, ABS, Brake Assist, ESP [/TD] [/TR] [TR] [TD]Układ kierowniczy [/TD] [TD]Przekładnia zębatkowa z elektromechanicznym wspomaganiem [/TD] [/TR] [TR] [TD]Koła [/TD] [TD]7,5 J x 16 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ogumienie [/TD] [TD]225/55 R 16 W [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Wymiary i masy [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Rozstaw osi [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]2874 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rozstaw kół (przód/tył) [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1583/1599 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Długość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]4879 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Szerokość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1854 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Wysokość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1475 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnica zawracania [/TD] [TD]m [/TD] [TD]11,28 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność bagażnika* [/TD] [TD]l [/TD] [TD]490 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Masa własna (EC) [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]1885 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ładowność [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]555 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Dop. masa całkowita [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]2440 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Poj. zbiornika paliwa/rezerwa [/TD] [TD]l [/TD] [TD]59,0/8,0 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Osiągi i zużycie paliwa [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Przyspieszenie 0-100 km/h [/TD] [TD]s [/TD] [TD]6,6 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Prędkość maks. [/TD] [TD]km/h [/TD] [TD]250 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnie zużycie paliwa [/TD] [TD]l/100 km [/TD] [TD]5,3 – 5,6 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Emisja CO2 [/TD] [TD]g/km [/TD] [TD]138 – 148 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] *VDA Mercedes-Benz E 350 BlueTEC (9G-TRONIC) - kombi Silnik [TABLE=width: 481] <tbody>[TR] [TD]Liczba i układ cylindrów [/TD] [TD] [/TD] [TD]V6, 4 zawory na cylinder [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność [/TD] [TD]ccm [/TD] [TD]2987 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnica x skok [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]83,0 x 92,0 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc maks. [/TD] [TD]kW/KM [/TD] [TD]185/252 przy 3600 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD]Maks. moment obrotowy [/TD] [TD]Nm [/TD] [TD]620 przy 1600-2400 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD]Stopień kompresji [/TD] [TD] [/TD] [TD]15,5:1 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zasilanie [/TD] [TD] [/TD] [TD]Wtrysk paliwa common-rail, turbosprężarka VNT, EDC [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Przeniesienie napędu [TABLE=width: 500] <tbody>[TR] [TD]Skrzynia biegów [/TD] [TD] [/TD] [TD]automatyczna, 9G-TRONIC [/TD] [/TR] [TR] [TD]Przełożenia [/TD] [TD]Główne 1. bieg 2. bieg 3. bieg 4. bieg 5. bieg 6. bieg 7. bieg 8. bieg 9. bieg Wsteczny [/TD] [TD]2,24 5,50 3,33 2,32 1,66 1,21 1,00 0,87 0,72 0,60 -4,93 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Podwozie i zawieszenie [TABLE=width: 500] <tbody>[TR] [TD]Przednia oś [/TD] [TD]Niezależne, wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe dwururowe, stabilizator [/TD] [/TR] [TR] [TD]Tylna oś [/TD] [TD]Niezależne, wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amrotyzatory gazowe dwururowe, stabilizator [/TD] [/TR] [TR] [TD]Układ hamulcowy [/TD] [TD]Wentylowane i perforowane tarcze z przodu, wentylowane tarcze z tyłu, elektryczny hamulec postojowy, ABS, Brake Assist, ESP [/TD] [/TR] [TR] [TD]Układ kierowniczy [/TD] [TD]Przekładnia zębatkowa z elektromechanicznym wspomaganiem [/TD] [/TR] [TR] [TD]Koła [/TD] [TD]7,5 J x 16 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ogumienie [/TD] [TD]225/55 R 16 W [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Wymiary i masy [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Rozstaw osi [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]2874 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rozstaw kół (przód/tył) [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1583/1604 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Długość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]4905 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Szerokość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1854 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Wysokość [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1507 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnica zawracania [/TD] [TD]m [/TD] [TD]11,28 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność bagażnika (maks.)* [/TD] [TD]l [/TD] [TD]1855 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Masa własna (EC) [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]1955 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ładowność [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]595 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Dop. masa całkowita [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]2550 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Poj. zbiornika paliwa/rezerwa [/TD] [TD]l [/TD] [TD]59,0/8,0 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Osiągi i zużycie paliwa [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Przyspieszenie 0-100 km/h [/TD] [TD]s [/TD] [TD]6,9 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Prędkość maks. [/TD] [TD]km/h [/TD] [TD]250 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnie zużycie paliwa [/TD] [TD]l/100 km [/TD] [TD]5,5 – 5,7 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Emisja CO2 [/TD] [TD]g/km [/TD] [TD]144 – 150 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] *VDA Źródło: Mercedes-Benz Polska
  3. [h=1]Mercedes E 300 BlueTEC HYBRID W212 Facelift footage[/h]
  4. [h=1]Offroad Folge 5 - Mercedes-Benz ML 350 BlueTec[/h]
  5. Mercedes-Benz E300 BlueTEC Hybrid (2013) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mercedes-Benz&m=2013-E300_BlueTEC_Hybrid"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mercedes-Benz&m=2013-E300_BlueTEC_Hybrid" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  6. 2012 Diamond White Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC Driving
  7. http://infobus.pl/text.php?from=main&id=31565
  8. <table border="0" width="435" id="table68"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?837"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?837"><font color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Mercedes E 300 Bluetec</span></font></a></span></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?837"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?837"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?837"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?837"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?837"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  9. Mercedes-Benz Vision GLK Bluetec Hybrid Concept (2008) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mercedes-Benz&m=2008-Vision_GLK_Bluetec_Hybrid_Concept"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mercedes-Benz&m=2008-Vision_GLK_Bluetec_Hybrid_Concept" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  10. kuczor23

    Brabus E 300 Bluetec

    http://www.autokrata.pl/ogien/3374/brabus_e_300_bluetec/
  11. http://www.roadlook.pl/uzytkowe/premiera-swiatowa-mercedes-benz-citaro-g-bluetec-hybrid-hybrydobus.html
  12. http://www.roadlook.pl/technika/mercedes-technologia-bluetec-w-europie-juz-w-tym-roku.html
  13. Mercedes-Benz Vision C 220 Bluetec Concept (2007)
×