Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'bild' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 5 wyników

  1. BMW M3 i M4 uznane przez czytelników Auto Bild Sportowymi Samochodami Roku. Są na rynku dopiero od kilku miesięcy, a już dostały wyróżnienie „Sportowy Samochód Roku Auto Bild”. Czytelnicy magazynu samochodowego „Auto Bild Sportscars” uznali BMW M3 Limousine za najlepszy na świecie „Seryjnie produkowany sportowy sedan”, a BMW M4 Coupe – za najlepsze na świecie „Seryjnie produkowane sportowe coupe”. „Auto Bild Sportscars” należy do Auto Bild Group, największej grupy czasopism w segmencie samochodowym w Europie. Czytelnicy mogli głosować online na stronie autobild.de, wybierając spośród 143 samochodów w 17 kategoriach. W roku 2014 tytuł „Sportowy Samochód Roku Auto Bild” przyznano po raz 13. – w czasie uroczystości o nazwie „Race Night” podczas salonu samochodowego Essen Motor Show. Źródło: BMW Group
  2. Jak pokazują wyniki plebiscytu Auto Bild Allrad 2013, Mitsubishi L200 2.5 DI -D to obecnie najlepszy pikap na rynku niemieckim. Zwycięzców ogłoszono w najnowszym numerze magazynu (11/2013 ), a Mitsubishi L200 w wersji Double Cab wygrało dzięki przestronnemu wnętrzu, mocnemu 178-konnemu, turbodoładowanemu silnikowi wysokoprężnemu oraz stałemu napędowi na cztery koła z centralnym mechanizmem różnicowym i reduktorem, co stanowi wyjątkową ofertę w tym segmencie. W odróżnieniu od konkurencji*, stały napęd Mitsubishi zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa na drodze nawet przy dużych prędkościach, zapobiegając uślizgowi kół i utracie przyczepności, oraz gwarantuje bardzo wydajną charakterystykę przyśpieszenia. Niewątpliwą zaletą tego modelu jest fakt, że nie występują tu niedogodności, z jakimi muszą się zmagać użytkownicy pojazdów z dołączanym napędem na cztery koła, takie jak chwilowo pogorszone hamowanie, mniej pewne zachowanie w zakrętach czy szybsze zużycie opon. W plebiscycie Auto Bild Allrad doceniono również bardzo dobry stosunek jakości do ceny klasycznego pikapa Mitsubishi, który w wersji L200 2.5 DI-D + jest standardowo wyposażony w klimatyzację, tempomat, technologię Bluetoooth, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne oraz przyciemniane tylne szyby. Za podobne udogodnienia u konkurencji trzeba sporo dopłacić. O L200 bardzo ciepło wyrażali się organizatorzy plebiscytu: „Mitsubishi wygrywa nie tylko bezkonkurencyjnym stosunkiem jakości do ceny, ale także za sprawą wszechstronnego napędu na cztery koła”. W Polsce Mitsubishi L200 to trzeci najlepiej sprzedający się model wśród samochodów typu pickup (IBRM Samar styczeń-sierpień 2013). Mitsubishi L200 jest dostępny w wersji z pojedynczą i podwójną kabiną, z turbodoładowanymi silnikami Diesla o pojemności 2.5 l. i mocy 136 KM i 178 KM, w ośmiu wersjach wyposażenia. Najtańsze Mitsubishi L200 kosztuje obecnie 73 162 zł netto. * Nissan Navara 2.5 dCi , Ford Ranger 2.2 TDCi, Isuzu D-Max 2.5 TD źródło: MMC Car Poland
  3. Około 200 tys. oddanych głosów. Mazda6 zdobywa europejską nagrodę „AUTO BILD Design Award 2013” -Mazda6 najbardziej atrakcyjnym modelem w swojej kategorii, -Stylizacja KODO zachwyca czytelników z piętnastu europejskich krajów, -Druga nagroda z rzędu za wzornictwo dla Mazdy po sukcesie modelu CX-5. Głosy czytelników magazynu AUTO BILD nie pozostawiają cienia wątpliwości - modelem o najbardziej atrakcyjnej stylizacji w kategorii samochodów „średniej i dużej wielkości” jest nowa Mazda6. Około 200 tys. czytelników magazynu AUTO BILD z piętnastu krajów Europy wybrało najładniejsze samochody z różnych segmentów. Mazda6, która uzyskała 23,1% wszystkich głosów, wyprzedziła Maserati Quattroporte (19,1%) i Mercedesa klasy E (13,1%) i zdobyła nagrodę „AUTO BILD Design Award 2013”. Samochód japońskiego producenta zdobywa zwycięski tytuł w Europie po raz drugi z rzędu – w ubiegłym roku Mazda CX-5 wygrała plebiscyt w kategorii pojazdów typu SUV, Van i AWD. Podobnie jak Mazda6, model CX-5 wyróżnia się motywem stylizacji „KODO: Dusza Ruchu”, który stanowi połączenie ruchu z pięknem i siłą natury. Najlepszym dowodem na powszechne uznanie dla tej koncepcji jest prestiżowa międzynarodowa nagroda za wzornictwo „red dot design award 2013”. KODO w najczystszej postaci. Styl nowej Mazdy6 to KODO w najczystszej postaci. Zarówno wersja Sedan, jak i Sport Kombi łączą w sobie atrakcyjny design i funkcjonalność. Mocne linie karoserii odbijają światło w taki sposób, że samochód zdaje się zmieniać barwy. Gra odcieni jest szczególnie widoczna na nowym czerwonym lakierze Soul Red. Sylwetkę modelu charakteryzują cofnięta kabina pasażerska oraz wydatne nadkola osłaniające szerokie opony, dostępne w rozmiarach aż do 19 cali. Przód samochodu zdobi nowa osłona chłodnicy Mazdy oraz dynamiczne elementy świateł do jazdy dziennej, które po raz pierwszy są wyposażone w diody LED. Tylne lampy samochodu w kształcie skrzydeł nawiązują stylem do przednich reflektorów. Dynamiczną stylizację tylnej części pojazdu uzyskano poprzez płynne połączenie chromowanej listwy ozdobnej, umieszczonej między tylnymi lampami, z przetłoczeniami bocznymi. Harmonia jako główny motyw stylu – wyjątkowa oszczędność paliwa jako rezultat. Wiodącym motywem designu nowej Mazdy6 jest harmonia: pomiędzy stylem wnętrza i nadwozia samochodu, pomiędzy dynamicznym kształtem karoserii i przestrzennym wnętrzem, i pomiędzy znacznym zwiększeniem mocy i wyjątkową wydajnością. Wprowadzenie innowacyjnych technologii SKYACTIV, dzięki którym Mazda6 uzyskuje doskonałe poziomy zużycia paliwa i emisji zanieczyszczeń, jest najnowszym krokiem Mazdy na drodze realizacji programu pojazdów przyjaznych dla środowiska „Odpowiedzialny Zoom-Zoom”. Zużycie paliwa Mazdy6 Sport Kombi, która ma długość 4,87 m i jest wyposażona w silnik Diesla SKYACTIV-D o pojemności 2,2 l i parametrach 110 kW/150 KM* z systemem odzyskiwania energii podczas hamowania i-ELOOP, wynosi jedyne 3,9 l/100 km (cykl mieszany). Przekłada się to na jedną z najniższych emisji CO2 w segmencie – 104 g/km. Ten silnik Diesla o niezwykle niskim stopniu sprężania (jedynie 14:1) dostępny jest także w wersji 129 kW/175 KM. Nowością wprowadzoną wraz z Mazdą6 jest 2,5-litrowy silnik benzynowy SKYACTIV-G z bezpośrednim wtryskiem paliwa, osiągający moc 141 kW/192 KM*. Dodatkowo model może zostać wyposażony w 2-litrowy silnik benzynowy SKYACTIV-G o wysokim stopniu sprężania w wariantach 107 kW/145 KM i 121 kW/165 KM. Wszystkie te jednostki łączą płynność rozwijania wyższych prędkości z niskim zużyciem paliwa. Przykładowo, silnik o pojemności 2,0 l i mocy 107kW/145 KM potrzebuje zaledwie 5,5 litra benzyny na 100 km (cykl mieszany) i emituje 129 g/km CO2. Źródło: Mazda Motor Poland
  4. więcej -> Ranking jakości Auto Bild 2012 | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. Około200 tysięcy czytelników wzięło udział w głosowaniumagazynów AUTO BILD Group. MazdaCX-5 nagrodzonaAUTO BILD Design Award 2012. Mazda CX-5 została uznana za najpiękniejsze auto w kategorii „SUV-y, vany i samochody z napędem 4x4”. Wyrazista stylizacja zachwyciła czytelników z 15 europejskich krajów. Pierwszy model produkcyjny Mazdy stworzony zgodnie z nowym motywem projektowym KODO. Najpiękniejszeauto w Europie? Czytelnicy pism z grupy AUTO BILD wybrali zwycięzcę.Najbardziej atrakcyjnym modelem w kategorii „SUV-y, vany isamochody z napędem 4x4” została Mazda CX-5. Około 200 tysięcyczytelników wszystkich magazynów wydawanych przez grupęAUTO BILD w 15 krajach wybierało najlepiej zaprojektowaneeuropejskie samochody z różnych segmentów. Uzyskując 17,8%wszystkich głosów, Mazda CX-5 wyprzedziła konkurentów w swojejkategorii i zdobyła główną nagrodę. Na drugim miejscu uplasowałosię Audi A6 Allroad, zdobywając 10,8% głosów, a na trzecim –Audi Q3 z 9,9% głosów. Czytelnicyz Czech, Turcji, Gruzji i Hiszpanii wybrali Mazdę najbardziejatrakcyjnym nowym modelem w segmencie. Wśród czytelników z NiemiecMazda zajęła trzecią pozycję, zaraz za Mercedesem ML i Audi A6Allroad. Ostateczne zwycięstwo modelu CX-5 potwierdziło podliczeniewszystkich głosów oddanych w konkursie. To nie pierwszy taki sukcesMazdy w historii. W 2009 roku Mazda3 wygrała europejską edycjękonkursu AUTO BILD Design Award w kategorii „Samochody małe ikompaktowe”. To zwycięstwo miało miejsce jeszcze przed oficjalnymwejściem tego modelu na rynek europejski. StylizacjaMazdy CX-5: Forma i funkcjonalność w perfekcyjnej harmonii. Jakopierwszy model produkcyjny stworzony zgodnie znowym motywem projektowym „KODO – Dusza Ruchu” Mazda CX-5 łączyw sobie dynamikę z siłą i naturalnym pięknem. Już na pierwszyrzut oka samochód wyróżnia się intrygującą maską i mocnozarysowanymi nadkolami. Przypomina sprintera w blokach startowych namoment przed rozpoczęciem biegu. Przesunięta ku tyłowi kabinanadaje modelowi agresywności – jest niczym drapieżnik gotującysię do skoku na swoją ofiarę. Odważne cięcia połączone zeleganckim wyglądem sprawiają, że Mazda CX-5 pod względemestetyki projektu zdecydowanie wyróżnia się spośród innychsamochodów typu SUV. Przejawemzastosowania nowego designu jest przede wszystkim przód samochodu, zwyraźnie zaznaczoną osłoną chłodnicy, sięgającą aż doprzednich reflektorów, w typowym dla marki kształciepięcioramiennego skrzydła. Solidny wygląd auta podkreśla równieżniższa kratka wlotu powietrza oraz duże tylne nadkola i ostrościęty tył, nadające mocny, choć elegancki charakter. Dużetylne lampy, stylistycznie podobne do przednich reflektorów,dodatkowo akcentują wyjątkowość tego modelu. Natomiast spojler nadachu dodaje mu sportowego wyrazu i wpływa na poprawę aerodynamiki. Dwasilniki Dieslai jeden benzynowy z wyjątkowo niskim zużyciem paliwa. CX-5to pierwszy model Mazdy, w którym zastosowano wszystkie najnowszetechnologie SKYACTIV. Dzięki temu samochódma niższą masę, stał się bardziej wydajny i przyjazny dlaśrodowiska. CX-5 jest również zapowiedzią nowego kierunku rozwojuwszystkich pojazdów Mazdy nowej generacji. Modeljest dostępny z nowym 2,2-litrowym silnikiem DieslaSKYACTIV o mocy 110kW/150KM lub 129kW/175KM (z napędem 4x4). Przymniejszym silniku Diesla samochód jest wyposażony w 6-biegowąmanualną skrzynię biegów i napęd na przednie koła. W takiejkonfiguracji średnie zużycie paliwa (w trybie mieszanym) wynosi 4,6litra na 100 km (119g/km CO2).Inną dostępną opcją jest 2-litrowy benzynowy silnik SKYACTIV-G omocy 121kW/165KM, zużywający 6 litrów paliwa na 100km(139g/km CO2).Klienci mają do wyboru 6-biegową manualną skrzynię SKYACTIV-MT,która pod względem szybkości przełożeń przypomina skrzynięlegendarnego roadstera Mazdy MX-5, lub nowoczesną 6-biegowąautomatyczną skrzynię SKYACTIV-Drive, która charakteryzuje sięwysoką wydajnością i zapewnia doskonałą precyzję przełożeń.Wszystkie wersje zostały również wyposażone w rozbudowaną wersjęsystemu i-stop, autorskiego systemu Start/Stop Mazdy. W Polsce cenapodstawowej wersji wyposażenia SkyGO wynosi 94 400 zł. Źródło: Mazda Motor Europe
×