Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'będzie' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 298 wyników

  1. tutenhamon

    zmieniłem auto AUDI A8L 4.2

    Witam was własnie zmieniłem autko.kupiłem sprowadzone A udi A8L 4.2 .W przyszłości będzie wiecej fotek.
  2. Abarth będzie dostawcą silników na Mistrzostwa ADAC Formuły 4 w Niemczech. Pierwsza runda w sezonie 2015 zaplanowana jest od piątku 17 do niedzieli 19 kwietnia na torze Oschersleben. W najbliższym sezonie nowe samochody wyścigowe ADAC Formuły 4 będą wyposażone w silniki Abarth`a. Po długiej serii testów, ADAC wybrało Abarth`a na partnera odbywających się w Niemczech Mistrzostw Formuły 4, które zajmują miejsce dotychczasowej Formuły ADAC. „Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że „wyścigowy duch” marki ze znaczkiem Skorpiona nadal przekłada się na tak prestiżową aktywność, jaką jest Formuła 4 ADAC, certyfikowana przez FIA – powiedział Marco Magnanini, szef Abarth`a na rynkach EMEA - Z jednej strony Abarth dostarcza Klientom na całym świecie produkty doskonałej jakości i o dużym zaawansowaniu pod względem technologicznym, z drugiej nadal zachowuje swoje „wyścigowe DNA”. „Jesteśmy zaszczyceni, że możemy powitać Abarth`a w rodzinie ADAC – powiedział prezes ADAC Sport Hermann Tomczyk - Dzięki Abarth`owi, ADAC zyskuje na partnera Mistrzostw ADAC Formuły 4 w 2015 roku nowego cennego producenta. Poza tym, Abarth dostarczał już swój silnik na Mistrzostwa Formuły 4 we Włoszech i była to ogromna przyjemność zarówno dla zespołu, jak i dla Federacji”. Abarth będzie dostarczał silniki na Formułę 4, która, biorąc również pod uwagę bardzo niski wiek kierowców, spełnia funkcję przygotowawczą do następnych kategorii: to okazja dla marki ze znakiem Skorpiona, aby wyszkolić i promować młodych sportowców, którzy w przyszłości mają szansę stać się wielkimi kierowcami. Od wielu lat zresztą, program rozwoju młodych kierowców startujących w bolidach był podstawą do wykształcenia generacji kierowców, którzy dzisiaj biorą udział w Formule 1, takich jak czterokrotny Mistrz Świata Sebastian Vettel, Nico Hulkenberg, Nico Rosberg i Ralf Schumacher, a w DTM, jak: Martin Tomczyk, Pascal Wehrlein i Timo Glock, wywodzący się z Mistrzostw ADAC, które ich wypromowały. „Na początek nowego sezonu ADAC Formuły 4 stworzyliśmy wspólnie solidny „pakiet”– dodał Lars Soutschka, dyrektor ADAC Motorsport i Classic, który przewiduje Abarth`a, jako dostawcę silników, Tatuusa - jednoosobowych bolidów, Pirelli - opon oraz Motec, naszego legendarnego partnera, na dostawcę obręczy kół. Niecierpliwie czekam na debiut na torze naszej ADAC Formuły 4, napędzanej silnikiem Abarth”. Silnik Abarth 1.4 T-Jet 160 KM będzie montowany w bolidzie skonstruowanym przez włoskiego Tatuusa. Samochód ten zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, wymagany przez FIA. Pierwsza runda w sezonie 2015 ADAC Formuły 4 jest zaplanowana od piątku 17 do niedzieli 19 kwietnia na torze Oschersleben. Będzie to pierwsze z 8 zaplanowanych wydarzeń, z których dwa odbędą się na torach poza Niemcami. Źródło: Fiat Auto Poland
  3. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Niemiec Rajdowym Mistrzem Świata 2014 będzie kierowca Volkswagena – przedwczesne rozstrzygnięcie mimo rozczarowania w Niemczech Poznań, 25 sierpnia 2014 r. – Przedwczesne rozstrzygnięcie w Rajdowych MŚ – po Rajdzie Niemiec jest pewne, że Rajdowym Mistrzem Świata 2014 zostanie kierowca Volkswagena. Tylko Sébastien Ogier (F), Jari-Matti Latvala (FIN) lub Andreas Mikkelsen (N) mają jeszcze szanse na tytuł mistrzowski. Jednak zespół fabryczny z Wolfsburga spotkał podczas rajdu na ojczystej ziemi niemały zawód. Wprawdzie Andreas Mikkelsen/Ola Fløene (N/N) po raz pierwszy zdobyli miejsce na podium dla Volkswagena w Rajdzie Niemiec, to cały zespół dosłownie w ostatniej chwili utracił szansę na zwycięstwo. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (FIN/FIN), prowadząc stawkę, na zaledwie 70 kilometrów przed metą wypadli z trasy i ich nadzieja na pierwsze miejsce legła w gruzach. Rajd Niemiec pozostaje więc jedynym rajdem w kalendarzu MŚ, którego Volkswagen jeszcze nie wygrał. Tym samym skończyła się także rekordowa seria dwunastu wygranych pod rząd rajdów. Mimo to zespół cieszył się wraz z Andreasem Mikkelsenem/Ola Fløene, którzy w ekstremalnie ciężkich warunkach wywalczyli trzecie miejsce. Doskonała jazda bez szczęśliwego zakończenia: Latvala zdominował przeciwników, lecz nie ukończył rajdu Na piętnastym z łącznie 18 odcinków specjalnych, zwanym Dhrontal, wypadnięcie z trasy pogrzebało marzenie Jari-Matti Latvali/Miikka Anttili o zwycięstwie. Na trudnym, miejscami wyjątkowo śliskim podłożu Finowie na długim lewym zakręcie wypadli z asfaltu i zjechali do winnicy. Przy próbie powrotu na trasę natrafili na barierkę. To był koniec. Przedtem fiński duet zdominował rajd – jak w ubiegłych latach pokazał swoje umiejętności jazdy na asfalcie i wywalczył prawie minutę przewagi; na pierwszych 14 odcinkach specjalnych Latvala/Anttila zawsze byli w pierwszej piątce, w tym osiem razy mieli najlepsze czasy. Mikkelsen na miejscu trzecim Pierwsze podium dla Andreasa Mikkelsena/Ola Fløene na asfalcie, pierwsze dla Volkswagena w Rajdzie Niemiec – trzecie miejsce norweskiego duetu było podwójną premierą. Mikkelsen i Fløene po raz trzeci stanęli w Rajdowych MŚ na podium, było to jednocześnie 33 podium dla Volkswagena w 22 rajdach od pierwszego startu Polo R WRC w Rajdzie Monte Carlo 2013. Wczesny koniec rajdu dla mistrzów: dwa wypadnięcia z trasy Ogiera/Ingrassii Także Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F) musieli wcześniej pożegnać się z Rajdem Niemiec. Liderzy tabeli, prowadząc w pierwszym dniu rajdu, na ostatnim odcinku specjalnym w piątek wypadli z trasy i przesunęli się na daleką pozycję. W sobotę kolejny poślizg ostateczne zakończył ich udział w rywalizacji. Uszkodzonej klatki bezpieczeństwa nie udało się naprawić w wyznaczonym czasie. To będzie jeden z nas: przedwczesne rozstrzygnięcie kategorii kierowców Po Rajdzie Niemiec jest pewne: o tytuł mistrzów świata będą rywalizować ze sobą kierowcy Volkswagena – Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala i Andreas Mikkelsen. Przed czterema ostatnimi rajdami w sezonie: w Australii, Francji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii można zdobyć jeszcze 112 punktów. Przewaga Sébastiena Ogiera nad czwartym w tabeli kierowcą Citroëna Madsem Østbergiem (N) wynosi 113 punktów. O tytuł mistrza świata pilotów będą walczyć między sobą piloci Ogiera i Latvali, Julien Ingrassia i Miikka Anttila, ponieważ Ola Fløene zajął miejsce obok Andreasa Mikkelsena w trakcie trwania sezonu. Mimo iż w Niemczech nie została jeszcze rozstrzygnięta walka o tytuł mistrza świata konstruktorów, przed Rajdem Australii Volkswagen ma wielkie szanse na mistrzostwo. Jeżeli obroniłby 129 punktów z przewagi wynoszącej obecnie 167 punktów, drugie zwycięstwo w MŚ byłoby pewne. Aby to osiągnąć, wystarczy na przykład siódme miejsce Ogiera lub Latvali nawet w przypadku podwójnego zwycięstwa głównego rywala Citroëna. Trzy dni, trzy oblicza, trzy wyzwania w okolicach Trewiru Wielki spektakl dla prawie 200 tysięcy widzów: Rajd Niemiec każdego dnia stawiał przed uczestnikami odmienne wyzwania. Na początku były odcinki specjalne w pobliżu granicy niemiecko-belgijskiej, sobota stała pod znakiem czterech oesów na legendarnej Panzerplatte – betonowej płycie na poligonie Baumholder. Trzeciego dnia na kierowców czekały dwa klasyczne odcinki specjalne Rajdu Niemiec: Dhrontal i Grafschaft. Zmienne warunki pogodowe – słońce i deszcz oraz dużo błota, które samochody rajdowe naniosły na asfalt przy ścinaniu zakrętów, zmieniały odcinki specjalne miejscami w prawdziwe ślizgawki. Wypowiedzi po zakończeniu Rajdu Niemiec Sébastien Ogier, Volkswagen Polo R WRC #1 „Ten weekend chcielibyśmy zapomnieć jak najszybciej. To była prawie dokładna powtórka z ubiegłego roku i całą odpowiedzialność ponosimy my, kierowcy. Dla Jari-Matti Latvali i Miikka Anttili rozczarowanie jest z pewnością podwójne i po moim wypadnięciu z rajdu poprzedniego dnia mogę sobie wyobrazić, jak oni się czują. Nie powinniśmy jednak zapominać, że jako zespół zaliczyliśmy z Volkswagenem fantastyczną serię dwunastu zwycięstw z rzędu i z tego możemy wszyscy być dumni. Dla mnie liczy się teraz tylko przyszłość. W Rajdzie Australii mamy ponownie szansę, aby zapewnić Volkswagenowi tytuł mistrza świata konstruktorów i powiększyć przewagę w kategorii kierowców. Na antypodach udowodnimy, że potrafimy walczyć.” Jari-Matti Latvala, Volkswagen Polo R WRC #2 „Zwycięstwo było w zasięgu ręki, niezmiernie mi przykro, że rajd skończył się dla nas tak nieszczęśliwie. Szczególnie żal mi zespołu. Chętnie podarowałbym im mój sukces, ale niestety popełniłem fatalny w skutkach błąd. Warunki dzisiaj były ekstremalnie trudne, raz suche, raz śliskie odcinki. W długim lewym zakręcie, na którym nawierzchnia wydawała się być sucha, było bardziej ślisko, niż myślałem. Na wyjściu z zakrętu auto ustawiło się w poprzek i wpadliśmy do winnicy. Ponieważ nie mogliśmy wrócić z powrotem na górę, próbowałem zjechać w dół i dotrzeć do drogi. Niestety natrafiliśmy na masywną barierkę i musieliśmy się poddać. W tabeli oznacza to, że dystans do Sébastiena pozostał bez zmian. Nie pozostaje mi nic innego, niż w następnym rajdzie znów spróbować go dogonić, a jednocześnie przyczynić się do tego, aby Volkswagen w Australii zapewnił sobie tytuł mistrzowski jeszcze przed zakończeniem sezonu. Andreas Mikkelsen, Volkswagen Polo R WRC #9 „Warunki w Rajdzie Niemiec były niezwykle trudne. We wszystkie trzy dni rządziła pogoda i już wczoraj zgotowała nam śliskie nawierzchnie. W niedzielę było nawet jeszcze trudniej i każdy z kierowców na pierwszym odcinku specjalnym tego dnia przeżywał trudne momenty. Niestety dla mojego kolegi z zespołu Jari-Matti Latvali jeden z takich momentów zakończył się źle. Szkoda, bo zespół bez wątpienia zasłużył na to, aby wygrać w swojej ojczyźnie i jak zwykle zrobił wszystko, by wypaść jak najlepiej. Mam nadzieję, że moje trzecie miejsce było przynajmniej jakimś małym pocieszeniem. Cieszę się z mojego pierwszego miejsca na podium w rajdzie WRC na asfalcie.” Jost Capito, Dyrektor Volkswagen Motorsport „Naturalnie, że jesteśmy rozczarowani. Zwycięstwo w Niemczech było tak blisko, ale mały błąd kosztował bardzo dużo. Niestety Jari-Matti Latvali nie udało się zamienić swojej doskonałej jazdy na zwycięstwo. Ale wypadnięcia z trasy zdarzają się w sporcie rajdowym i są jego nieodłączną częścią. Po rekordowej serii dwunastu zwycięstw z rzędu może zdarzyć się, że kolejny rajd się nie uda. Wygląda na to, że w Niemczech nie dopisuje nam szczęście. Jako zespół wygrywamy, i przegrywamy też jako zespół. Dzisiaj razem z Jari-Matti Latvalą straciliśmy szansę na zwycięstwo. Ale z Andreasem Mikkelsenem wywalczyliśmy miejsce na podium. Gratuluję Thierry Neuville i Hyundaiowi pierwszego zwycięstwa w Rajdowych MŚ!” Co się jeszcze wydarzyło … … specjalne gratulacje. Mechanicy Volkswagena pogratulowali Hyundaiowi pierwszego zwycięstwa w Rajdowych MŚ od momentu pierwszego startu w Rajdzie Monte Carlo 2014 roku i utworzyli szpaler dla zwycięskiego zespołu Rajdu Niemiec. Naturalnie nie zabrakło konfetti. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Niemiec – zestawienie wyników [TABLE=width: 648] <tbody>[TR] [TD=colspan: 3]Piątek, 22 sierpnia 2014 [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 01 [/TD] [TD]Sauertal 1 [/TD] [TD]14,14 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+0,4 s) [/TD] [TD]P05 (+5,7 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 02 [/TD] [TD]Waxweiler 1 [/TD] [TD]16,40 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+1,7 s) [/TD] [TD]P05 (+11,6 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 03 [/TD] [TD]Moselland 1 [/TD] [TD]21,02 km [/TD] [TD]P02 (+0,2 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P08 (+14,3 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 04 [/TD] [TD]Sauertal 2 [/TD] [TD]14,14 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+3,8 s) [/TD] [TD]P04 (+5,8 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 05 [/TD] [TD]Waxweiler 2 [/TD] [TD]16,20 km [/TD] [TD]P02 (+0,1 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+8,2 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 06 [/TD] [TD]Moselland 2 [/TD] [TD]21,02 km [/TD] [TD]P82 (+10.00,0 min) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+5,9 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]103,12 km [/TD] [TD]P35 (+9.54,5 min) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+45,6 s) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=width: 648] <tbody>[TR] [TD=colspan: 3]Sobota, 22 sierpnia 2014 [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 07 [/TD] [TD]Stein & Wein 1 [/TD] [TD]17,53 km [/TD] [TD]P04 (+3,0 s) [/TD] [TD]P03 (+2,6 s) [/TD] [TD]P08 (+9,0 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 08 [/TD] [TD]Peterberg 1 [/TD] [TD](11,08 km) [/TD] [TD]nie ukończył [/TD] [TD]OS odwołany [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 09 [/TD] [TD]Arena Panzerplatte 1 [/TD] [TD]03,03 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+0,5 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 10 [/TD] [TD]Panzerplatte Lang 1 [/TD] [TD]42,51 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P05 (+13,6 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 11 [/TD] [TD]Stein & Wein 2 [/TD] [TD]17,53 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P06 (+7,8 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 12 [/TD] [TD]Peterberg 2 [/TD] [TD]11,08 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]P04 (+10,0 s) [/TD] [TD]P09 (+15,7 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 13 [/TD] [TD]Arena Panzerplatte 2 [/TD] [TD]03,03 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P05 (+1,4 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 14 [/TD] [TD]Panzerplatte Lang 2 [/TD] [TD]42,51 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P07 (+16,0 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]137,22 km [/TD] [TD]nie ukończył [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P05 (+1.37,0 min) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=width: 648] <tbody>[TR] [TD=colspan: 3]Niedziela, 23 sierpnia 2014 [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 15 [/TD] [TD]Dhrontal 1 [/TD] [TD]18,03 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]nie ukończył [/TD] [TD]P06 (+13,8 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 16 [/TD] [TD]Grafschaft 1 [/TD] [TD]19,27 km [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]P05 (+10,3 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 17 [/TD] [TD]Dhrontal 2 [/TD] [TD]18,03 km [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]P02 (+3,3 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 18P [/TD] [TD]Grafschaft 2 [/TD] [TD]19,27 km [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]P05 (+4,3 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]74,60 km [/TD] [TD]nie ukończył [/TD] [TD]nie ukończył [/TD] [TD]P03 (+58,0 s) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Niemiec – wyniki końcowe 01. Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (B/B), Hyundai 3:07.20,2 godz. 02. Dani Sordo/Marc Marti (E/E), Hyundai + 40,7 s 03. Andreas Mikkelsen/Ola Fløene (N/N), Volkswagen + 58,0 s 04. Elfyn Evans/Daniel Barritt (GB/GB), Ford + 1.03,6 min 05. Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen (FIN/FIN), Ford + 1.10,5 min 06. Mads Østberg/Jonas Andersson (N/S), Citroën + 1.22,7 min 07. Martin Prokop/Jan Tománek (CZ/CZ), Ford + 4.52,8 min 08. Dennis Kuipers/Robin Buysmans (NL/B), Ford + 9.18,1 min 09. Pontus Tidemand/Emil Axelsson (S/S), Ford + 11.35,4 min 10. Ott Tänak/Raigo Mõlder (EST/EST), Ford + 11.37,2 min Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Niemiec – wyniki Power Stage 01. Elfyn Evans/Daniel Barritt (GB/GB), Ford 11.45,7 min 02. Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (B/B), Hyundai + 0,9 s 03. Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen (FIN/FIN), Ford + 2,0 s Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), punktacja* Kategoria kierowców 01. Sébastien Ogier, 187 punktów; 02. Jari-Matti Latvala, 143; 03. Andreas Mikkelsen, 110; 04. Mads Østberg, 74; 05. Mikko Hirvonen, 73; 06. Thierry Neuville, 73; 07. Elfyn Evans, 57; 08. Kris Meeke, 54; 09. Martin Prokop, 37; 10. Henning Solberg, 26; 11. Juho Hänninen, 20; 12. Bryan Bouffier, 18; 13. Dani Sordo, 18; 14. Robert Kubica, 12; 15. Ott Tänak, 11; 16. Benito Guerra, 8; 17. Hayden Paddon, 8; 18. Chris Atkinson, 6; 19. Pontus Tidemand, 6; 20. Jaroslav Melichárek, 4; 21. Dennis Kuipers, 4; 22. Nasser Al-Attiyah, 3; 23. Lorenzo Bertelli, 2; 24. Matteo Gamba, 2; 25. Craig Breen, 2; 26. Yuriy Protasov, 2; 27. Jari Ketomaa, 1; 28. Karl Kruuda, 1; 29. Khalid Al-Qassimi, 1; 30. Julien Maurin, 0 Kategoria konstruktorów 1. Volkswagen Motorsport; 305 punktów; 2. Citroën Total Abu Dhabi WRT, 138; 3. Hyundai Motorsport, 131; 4. M-Sport, 128; 5. Volkswagen Motorsport II, 109; 6. Jipocar Czech National Team, 40; 7. RK M-Sport WRT, 21; 8. Hyundai Motorsport N, 12 *wymaga zatwierdzenia Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. „Jakie będzie jutro?” czyli raport roczny Audi 2013 · Innowacje w Audi: sekcja raportu koncentrująca się na przyszłości. · Axel Strotbek, członek zarządu Audi AG ds. finansów, mówi: „Nasz nowy raport roczny pokazuje, co tak naprawdę interesuje nasze społeczeństwo, jakie pomysły chcemy wykorzystać do kształtowania jutra oraz to, co sprawia nam przyjemność.” · Multimedialne wydawnictwo z zastosowaniem rozszerzonej rzeczywistości Ingolstadt, 11 marca 2014 r. Noszący tytuł „Jakie będzie jutro?” raport roczny Audi za rok 2013 koncentruje się na przyszłości, ale ujawnia również czym cztery pierścienie interesują się dziś. Jeden z rozdziałów umożliwia interesujące spojrzenie na świat Audi, a nowo zaprojektowana sekcja finansowa dokumentuje gospodarczy rozwój Grupy Audi w ostatnim roku. „Nasz nowy raport roczny pokazuje to, co interesuje nasze społeczeństwo, jakie pomysły chcemy wykorzystać do kształtowania jutra i jakie rzeczy sprawiają nam przyjemność.” – wyjaśnił Axel Strotbek, członek zarządu ds. finansów i organizacji Audi AG. „W trzech rozdziałach („myśl”, „działaj” i „graj”) przyglądamy się tym ekscytującym kwestiom z bardzo rożnych perspektyw.” W rozmowie z trenerem FC Bayern, Pep’em Guardiolą, Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG, omawia przemyślenia związane ze zwycięstwami i porażkami, odwagą i motywacją w sporcie i w biznesie. Z kolei pilot Nicole Zdebel, siada do wygodnego, testowego Audi A6 Avant i pozwala, by system zdalnego prowadzenia zajął się przejazdem z lotniska w Monachium do centrum miasta. To jeden z innowacyjnych kroków w przyszłość, opisany w artykule dotyczącym inicjatywy Audi Urban Future i przenoszący czytelników w rok 2030. Dzięki technice rozszerzonej rzeczywistości, czytelnicy mogą bezpośrednio z wersji drukowanej raportu przejść do wersji multimedialnej na smartfony lub tablety. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Ford Focus ST bdzie dostpny take z dieslem Trochę jak GTD w Golfie. Byle był szybki
  6. więcej -> To będzie najszybsza Astra w historii | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. Porsche Pajun, bdzie kolejn nowoci w gamie? Porsche na bazie Audi A4? No sprzedaż pójdzie w górę
  8. McLaren P13 zadebiutuje w przyszłym roku. Będzie kosztował 120 000 funtów Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Może później stworzą jeszcze mniejszy model, dla jeszcze szerszego grona odbiorców
  9. Tata Nano bdzie dostpna z dieslem Tak jak w innych autach miejskich, bardzo ważna jest cena wersji z dieslem - Nano nie jest autem w trasę, a trzeba zrobić trochę kilometrów, żeby inwestycja w diesla się zwróciła
  10. Skoda Octavia bdzie dostpna w wariancie CC Mi wydaje się, że to jedynie plotki. Raz, że Skoda ma wizerunek producenta zwyczajnych, przeciętnych aut, a dwa, że Volkswagen musi dbać o własną pozycję, która mogłaby być przez takie CC nieco zagrożona.
  11. więcej -> Będzie luksusowy Peugeot 6008? | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. BMW i3 niebawem bdzie dostpne w edycji Electronaut Słyszałem, że i3 kosi konkurencję, a nawet auta spalinowe. U nas, przy polskiej infrastrukturze, ten samochód to jednak i tak bezsens...
  13. Holden przedłuży życie modelu Commodore. Będzie produkowany w Chinach Chińczycy ratują kolejną markę. Ciekawe, czy będą eksportować Holdeny do Australii.
  14. Nowa Mazda 2 bdzie dostpna take jako Crossover Obecna dwójka bardzo mi się podoba, ale biorąc pod uwagę to, jak wyglądają nowe Mazdy 3 i 6, szykuje się jeszcze ładniejsze autko
  15. Toyota Verso z dieslem BMW. Co bdzie dalej? Japończycy nie znają się tak dobrze na dieslach jak Niemcy, więc myślę, że to dobry ruch Toyoty.
  16. taszar

    Będzie Audi Q1!

    więcej -> Będzie Audi Q1! | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  17. Nowa Mazda MX-5 bdzie way nie wicej ni 1000 kg Ja jestem ciekaw, jak rozwiążą sprawę stylistyki - nowe MX-5 musi nawiązywać do dotychczasowych generacji, a jednocześnie przypominać trójkę czy szóstkę
  18. Audi Sport będzie miało siedzibę w mieście Neuburg - Zawieszenie wiechy na nowym Centrum Sportów Motorowych Audi - Przeprowadzka z Ingolstadt do Neuburga latem 2014 - Prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego podkreśla: „Stworzyliśmy optymalne warunki będące bazą do osiągania dalszych sukcesów w sportach motorowych“ Ingolstadt / Neuburg, 14 listopada 2013 r. Audi osiągnęło kolejny ważny cel. Czternaście miesięcy po położeniu kamienia węgielnego, stoi już w stanie surowym budynek Specjalistycznego Centrum Sportów Motorowych Audi. W Neuburgu nad Dunajem, około 20 kilometrów na zachód od Ingolstadt, zawieszono właśnie wiechę na nowej siedzibie Audi Sport. Profesor dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego, powitał w nowoczesnym kompleksie na terenie centrum doświadczalnego Audi Driving Experience Rolanda Weigerta radnego powiatu Neuburg-Schrobenhausen, dr Bernharda Gmehlinga prezydenta miasta Neuburg oraz architektów, planistów i wykonawców, dzięki którym powstaje to Centrum. Przeprowadzkę prawie 300 pracowników z Ingolstadt do Neuburga zaplanowano na lato 2014 roku. „Specjalistyczne Centrum Sportów Motorowych w Neuburgu powstaje jako integralna część naszej globalnej strategii inwestycyjnej“ – podkreślił w swoim przemówieniu prof. dr Ulrich Hackenberg. „Sporty motorowe to pole doświadczalne produkcji seryjnej, a co za tym idzie, to ważne źródło informacji i pomysłów dla Biura Rozwoju Technicznego Audi AG. Tutaj, w Neuburgu, tworzymy i testujemy najbardziej zaawansowane rozwiązania techniczne również po to, by przygotować je do ewentualnego zastosowania w produkcji seryjnej. Teren Audi Driving Experience Center oferuje naszemu zespołowi najlepsze warunki do osiągania dalszych sukcesów na torach wyścigowych.“ Dr Wolfgang Ullrich, szef Audi Motorsport, tak wypowiada się o nowej siedzibie swego działu: „Audi od wielu lat jest aktywne na polu sportów motorowych osiągając przy tym wiele sukcesów. Audi Sport, od czasu swojego powstania w roku 1980, stale się rozrastało, a jednocześnie coraz surowsze stawały się też wymogi techniczne stawiane samochodom sportowym. Nowe centrum specjalistyczne to ważny krok w kierunku zapewnienia sobie dalszych sukcesów w sportach motorowych. Za wyjątkiem wydziału zajmującego się innowacyjnymi silnikami, którego większa część pozostanie w Neckarsulm, wszystkie nasze działy będą teraz w jednym kompleksie budynków. Stworzenie Centrum Specjalistycznego podkreśla także, jakie znaczenie ma dla naszej firmy sport motorowy.“ Peter Mosch, przewodniczący Rady Zakładowej Audi AG mówi: „Ten projekt to jasny sygnał, że region Ingolstadt ma duże znaczenie dla Audi. Jego rozwój przyczynia się do tego, że tutejsze zakłady będą w dalszym ciągu odgrywały wiodącą rolę w całym koncernie. Ponadto, w powiecie Neuburg-Schrobenhausen i w Specjalistycznym Centrum Sportów Motorowych powstaną nowe, atrakcyjne miejsca pracy.“ „Inwestycja Audi w Neuburgu nad Dunajem to dla nas najlepsza gospodarcza informacja, na miarę całego stulecia“ – skomentował Bernhard Gmehling, prezydent miasta Neuburg. „Fakt, że Audi Sport będzie miało tu siedzibę, oznacza jednak o wiele więcej. Od przyszłego roku serce najbardziej znanego na świecie i święcącego największe sukcesy działu Audi będzie bowiem biło tutaj, u nas. Nowe Specjalistyczne Centrum Sportów Motorowych będzie miało siedzibę w dawnej stolicy księstwa Palatynat-Neuburg. To dla nas, jego mieszkańców, powód do prawdziwej dumy.“ W Neuburgu powstaje nowa centrala Audi Sport. Pod jednym dachem zostaną zgromadzone centralne działy odpowiadające za sporty motorowe. Tu będą teraz zapadać decyzje dotyczące organizacji i koordynacji startów Audi w wyścigach na całym świecie. Warto przypomnieć, że Audi średnio w ciągu jednego sezonu bierze udział w 20 wyścigach rozgrywanych w 12 krajach. Od lata 2014, prawie 300 pracowników będzie prowadzić w Neuburgu prace rozwojowe, konstrukcyjne i produkcyjne wszystkich samochodów wyścigowych marki Audi. Nowe pojazdy będą na miejscu testowane. Produkcja stosowanych w nich silników pozostanie jednak nadal w Neckarsulm. Budowany kompleks znajduje się w zachodniej części terenu centrum doświadczalnego Audi Driving Experience Center. Będzie się składał z czterech części: warsztatu, budynku testowego, hali magazynowo-logistycznej oraz reprezentacyjnego budynku głównego z biurem rozwojowym, który wzniesie się na wysokość 13 metrów nad północnym wejściem głównym. Wielofunkcyjne budynki zaprojektowano tak, by drogi komunikacyjne były jak najkrótsze. Biura inżynierów znajdują się w pobliżu warsztatów mechaników, na tym samym piętrze. Z niektórych, znajdują się na parterze, warsztatów można bezpośrednio dostać się na tor testowy. Hale magazynowe i logistyczne pozwalają na garażowanie samochodów wyścigowych i magazynowanie części zamiennych. Wszystkie części kompleksu połączono ze sobą wewnętrznymi przejściami. Do wzniesienia stalowo-betonowego szkieletu budynków zużyto 15 tys. metrów sześciennych betonu i 1800 ton żelazobetonu. Ponadto, w Specjalistycznym Centrum Sportów Motorowych swoją siedzibę znajdzie też dział Audi Sport customer racing. Od marca 2015 cała jego praca, zarówno udział w Długodystansowych Mistrzostwach Świata (WEC), jak i wyścig 24h Le Mans, czy wyścigi serii DTM, będzie koordynowana z Neuburga. Już od maja 2014 roku, centrum doświadczalne Audi Driving Experience Center w Neuburgu będzie prowadzić treningi jazdy i bezpieczeństwa. Dla jego potrzeb, w Neuburgu zamontowano m. in. matę poślizgową o powierzchni 30 tys. metrów kwadratowych, tor manewrowy o długości 2,2 km oraz tor do jazdy off-road. Szczególną atrakcję stanowić będzie wzniesienie podjazdowe o wysokości ośmiu metrów. Ponadto, centralne biuro obsługi klienta z własnym lokalem gastronomicznym stworzy możliwości organizowania tu imprez. Źródło: Volkswagen Group Polska
  19. Nowy Nissan Juke bdzie jeszcze bardziej kontrowersyjny Z jednej strony Juke niezbyt mi się podoba, ale z drugiej miło, że takie auta urozmaicają nasze ulice
  20. foto: tesco.pl źródło: technowinki.onet.pl więcej: Tesco będzie skanować twarze klientów
  21. Nowe BMW serii 5 już za 3 lata. Będzie dostępne z 3-cylindrowym silnikiem? Wprowadzenie 3 cylindrów w nowym Mondeo uważa się za rewolucję, a tu proszę - taki silnik ma pojawić się w piątce...
  22. Fiat Viaggio bdzie dostpny take jako hatchback - zdjcia szpiegowskie Następca Bravo? Nareszcie!
  23. Nowy Hyundai Genesis bdzie dostpny w Europie Ciężko będzie się przebić Hyundaiowi w klasie premium - mimo, że ostatnio poczynił znaczne postępy jakościowe, stylistyczne itd.
  24. Citroen Cactus trafi do produkcji. Bdzie wyposaony w nietypowe rozwizania z konceptu Kanapa zamiast przednich foteli, boki nadwozia absorbujące uderzenia... - szykuje się ciekawe, odważne autko
  25. Infiniti planuje czterodrzwiowe Coupe. Czy bdzie ono wyglda wanie tak? Wymaga ostatnich szlifów, ale i tak wygląda bardzo dobrze. Może Infiniti w końcu zaistnieje na europejskim rynku
×