Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'astra' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 207 wyników

  1. Witam. Wczoraj mialem wypadek i moze ktos bylby w stanie mi powiedziec ile by kosztowala tego naprawa. Wiem, ze po zdjeciach ciezko bedzie ocenic dokladnie straty, ale moze jednak uda sie chociaz pobierznie stwierdzic koszta i czy naprawa ma sens. Za auto zaplacilem 18 tys jest to 1.7 cdti 101km essentia. Ale nie wiem czy to naprawic czy sprzedac go na czesci. Silnik pali wentylator od chlodnicy nie kreci ale nie wiem czy nie zalacza on dopiero gdy silnik jest cieply. Wydaje mi sie, ze jest cos nie tak ze sprzeglem. No i lewe kolo co widac na drugim zdjeciu jest przekrzywione tzn. caly amortyzator i sama kolumna tez. Co o tym myslicie ? Czy naprawa tego samochodu ma sens ? Ponizej zamieszczam zdjecia
  2. Witam, prosze o pomoc bo wszyscy mechanicy rozkładają ręce z moim problemem. Świeci się kontrolka check, auto ma słabą moc, co jest bardzo niebezpieczne zwłaszcza przy wyprzedaniu. Podłączenie do komputera wykazało następujące problemy: P1122: czujnik położenia pedału przyśpieszenia 2 - niskie napiecie, P1550: elektroniczne sterowanie przepustnicą tryb awaryjny - ograniczone osiągi, P0400: zawór recyrkulacji spalin (egr), sygnal poza prawidlowym zakresem (zamkniety zawór), P1120: czujnik położenia pedału przyspieszenia, korelacja 1-2 Wymieniłem pedał gazu, zawor egr i przepustnicę i nadal nic. co jeszcze można zrobić?
  3. Opel Astra F

    Witam, wrzucam najnowszy rysunek. Ostatnio trochę się z nimi rozpędziłem Opel Astra F Format A3 W sumie ten rysunek już od dawna powstaje, ale nie było kiedy go skończyć Nie robiłem tła, ponieważ już z założenia miał to być "poglądowy" rysunek planów na ten rok co do mojego Asterixa (w sumie już zostało tylko nabyć drogą kupna jakiś niższy zawias i czekać na wiosnę ) Oceniajcie rysunek, a jak przygotuję Astrę do sezonu to zaktualizuję wątek o niej https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10151325_964471950313249_4453077463775779046_n.jpg?oh=a358dae11acd39bf66036bf8aa0a3444&oe=5757D1F1
  4. Witam. Jakiś miesiąc temu niepostrzeżenie zerwał mi się pasek klinowy. Przejechałem bez niego jakieś 2km. Wymieniłem pasek na nowy. Silnik po tej przejażdżce był obrzygany olejem i ubyło również płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Uzupełniłem płyn w zbiorniczku wyrównawczym. Sprawdziłem stan oleju a tam bagnet suchy. Uzupełniłem również olej. Po tym incydencie zauważyłem, że ubywa mi oleju w silniku. Co mogło się stać?
  5. Witam. Posiadam autko jak w temacie i od jakiegoś czasu borykam się z pewnym problemem. Otóż podczas odpalania coraz częściej słychać bardziej syczenie aniżeli standardowe odpalanie. Staje się to coraz częściej przy odpalaniu. Aby bardziej to zobrazować nagrałem pracę podczas odpalania. Zippyshare.com - 25 paź, 16.55.mp3 Teraz tak, na nagraniu 3 pierwsze razy odpala, za 4 razem słychać syczenie, za 5 znów odpala (polecam słuchawki). Podejrzewam świece ale nie znam się jednak zbyt dobrze. Świece ogólnie ładnych parę lat nie były wymieniane stąd werdykt. Zauważyłem, że te syczenie dochodzi spod 'kostki' zaznaczonej na obrazku czerwonym okręgiem. http://oi61.tinypic.com/n2o02r.jpg Ma ktoś jakiś pomysł?
  6. Cześć, Pora na zmianę mojej vectry B. Budżet - 19 tysięcy - ale to kwota, w której chcę się zamknąć we WSZYSTKICH kosztach - łącznie z "pierwszym serwisem". Samo kupno auta to nie sztuka. Koniecznie LPG , więc na samo auto z gazem myślę do tych ~17 tyś. Na auto bez LPG - najlepiej do ~15. ogólnie interesują mnie sedany, najlepiej wypada bmw e46 R6 (2.0 , 2.2 , 2,5). ale jeśli chodzi o segment C , nawet podoba mi się Astra H (3) GTC. Bardzo przekonuje mnie to , że teoretycznie koszty utrzymania powinny być mniejsze oraz będzie na pewno z 5 lat młodsza za te same pieniądze... (powiedzmy GTC 2005r. vs e46 2000r.). Jednak e46 ma charakter i "beztuningowe" egzemplarze mi się podobają , ale obawiam się, że trafie na minę i będzie to skarbonka, a nie zamierzam wszystkich środków ładować w auto... Proszę o Wasze opinie Pozdrawiam
  7. Witam. Zastanawiam się między kupnem Opla Astry 1.6 16v 2002 Opel Astra 1.6 16V Climatronic 112tkm ks serwisowa nowy rozrzad Sławików Volkswagen Golf IV Gof 1.6 16V Volkswagen Golf Gof 1.6 16V klima . bez wkładu finansowego. zarejestrować i jazda Opoczno Który będzie miej awaryjny, którego polecacie?
  8. Rüsselsheim. Ponad 24 mln sprzedanych samochodów Opel Kadett i Opel Astra to imponująca liczba i wybitne osiągnięcie. Wszystkie wyprodukowane do tej pory modele kompaktowe firmy Opel ustawione jeden za drugim mogłyby przekroczyć magiczny wskaźnik 100 000 kilometrów i utworzyć kolumnę samochodów, która okrążyłaby Ziemię wzdłuż równika dwa i pół razy. W skrócie, można by powiedzieć, że samochody kompaktowe Opla z sukcesem przyczyniły się do zapewnienia mobilności dla nowych grup społecznych oraz, że osobista mobilność stała się częścią ich codziennego życia. A najnowsze generacje uczyniły dostępnymi rozwiązania technologiczne i innowacje z wyższych segmentów rynku. Teraz firma Opel jest gotowa zacząć nowy rozdział w historii swojego bestsellera, kontynuując tradycje demokratyzacji innowacji z wyższych segmentów rynku, łącząc je z ekspresyjną, dynamiczną stylistyką. Astra nowej generacji oparta jest na zupełnie nowej, lekkiej platformie i napędzana silnikami najnowszej generacji. Samochód będzie oferowany z wyposażeniem znanym dotychczas tylko z wyższych segmentów. Lekka konstrukcja sprawia, że nowa Astra prezentuje się bardziej sportowo niż poprzednie modele. Krótko mówiąc, nowa Astra to połączenie efektywności z elegancją, a zastosowane w niej najlepsze rozwiązania innowacyjne oznaczają zmianę postrzegania segmentu samochodów kompaktowych. Nowy Opel Astra będzie miał swoją światową premierę na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie, który odbędzie się jesienią bieżącego roku (17–27 września). A skoro mowa o uroczystościach – bezpośredni przodek nowej Astry, Opel Kadett B, świętuje w tym roku swoje 50. urodziny. Wyprodukowano ponad 2,6 mln egzemplarzy Kadetta, a w latach 60. ubiegłego wieku reklamowano go sloganem „Das Auto”, czyli samochód. Dzięki swojej dynamice, sporej przestrzeni dla pasażerów, dużemu bagażnikowi i wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa zostawiał konkurencję daleko w tyle. Podsumowując: „Jeśli wiesz, czego chcesz, wybierasz Kadetta”. Do dziś dnia absolutnym bestsellerem w 79-letniej historii klasy kompaktowej firmy Opel jest Astra F z lat 1991–1997. Wówczas po raz pierwszy w całej Europie nadano nowemu modelowi nazwę Astra, wcześniej używaną w Wielkiej Brytanii, i sprzedano ponad 4,1 mln egzemplarzy. Blisko osiągnięcia granicy 4 mln znalazły się także modele Kadett E (3,8 mln) i Astra G (3,95 mln). Jest zatem wiele powodów, dla których warto przyjrzeć się sprzedanym do tej pory ponad 24 mln egzemplarzy Opla w klasie kompaktowej. Od Kadetta 1 do Astry K — historia sukcesu trwająca jedenaście generacji 1936–1940: Opel Kadett 1 — samochód dla ludzi Pierwszy Opel Kadett okazał się małą sensacją, zarówno pod względem technicznym, jak i cenowym. W latach 1936–1940 w Rüsselsheim – nawet na tamte czasy jednej z najbardziej zaawansowanych technologicznie fabryk samochodów w Europie – zbudowano ponad 100 000 egzemplarzy tego czteroosobowego modelu. Pierwszy Kadett, ze swoją rewolucyjną budową samonośnego nadwozia typu unibody, dostępny w wersji sedan lub kabriolet, kosztował zaledwie 2 100 marek. Ten szybki czteroosobowy samochód osiągał prędkość prawie 100 km/h i znalezienie drogi do serc ogółu społeczeństwa nie zabrało mu wiele czasu. Prasa też była mu przyjazna: „Od momentu pierwszych jazd próbnych Kadetta wiadomo było, że z całą pewnością nie jest to zwyczajny pojazd w swojej klasie cenowej”, napisała niemiecka gazeta „Braunschweiger Tageszeitung” 5 grudnia 1936 r. Podwozie z niezależnym przednim zawieszeniem typu Dubonnet oraz tylna oś na resorach piórowych pochodziły z Opla Olympia, a żeliwny czterocylindrowy silnik typu L-Head z Opla P4. Zapewniał on moc 23 KM przy pojemności skokowej 1 073 cm3. Na niską cenę samochodu znacznie wpłynęło też odejście od systemu modułowego. 1962–1965: Opel Kadett A – owoc cudu gospodarczego Duży bagażnik i wiele miejsca dla czterech osób, a ponadto nowy dynamiczny silnik i niskie koszty utrzymania sprawiły, że Kadett A odniósł wielki sukces, a firma Opel wyprodukowała w latach 1962–1965 prawie 650 000 egzemplarzy tego modelu. Bryła dwudrzwiowego modelu z nadwoziem typu notchback wyglądała nowocześnie i profesjonalnie. Linia boczna samochodu znajdowała się nisko, a zastosowane dla dobrej widoczności okna panoramiczne oraz listwa dekoracyjna biegnąca wzdłuż boku podkreślały wydłużoną sylwetkę. Przednie błotniki przechodziły w reflektory, a tylne krawędzie miały kształt płetw. Właściciele tradycyjnych małych samochodów byli pod wrażeniem przestrzeni wewnątrz pojazdu. Bagażnik był naprawdę pojemny, a korek zbiornika paliwa znajdował się na zewnątrz! „Opel Kadet, w skrócie: O.K.” napisali specjaliści do spraw reklamy firmy Opel, nie mogąc powstrzymać się od uwag w kierunku konkurencji w Wolfsburgu „Nigdy nie czujesz zapachu benzyny w bagażniku”, mówili z przymrużeniem oka. Nowoczesny silnik chłodzony powietrzem i umieszczony z przodu to kolejna duża przewaga konstrukcyjna Kadetta nad Garbusem. Czterocylindrowa jednostka o pojemności 993 cm3 osiągała moc 40 KM, a od marca 1963 r. była także stosowana w nowym Oplu Kadett Caravan. 1965–1973: Opel Kadett B — „Das Auto” Kadett B zastępuje model A, a w 1965 r. nowa seria zastępuje pierwszy model. Nowa wersja miała ponad 4 metry długości, a zatem była sporo dłuższa niż poprzednia. Jeśli chodzi o sylwetkę, projektanci inspirowali się pomysłami kolegów zza oceanu. Spadzista konstrukcja tyłu nawiązywała do popularnych amerykańskich modeli samochodów z mocno pochyloną tylną szybą (typu fastback). W 1966 r. magazyn „Automobil Illustrierte” napisał: „Doświadczysz mocy i szybkości, jeszcze zanim usłyszysz silnik”. Przybyło mu nie tylko centymetrów długości, ale i koni mechanicznych. Inżynierowie firmy Opel powiększyli średnicę cylindra w czterocylindrowej jednostce o 3 mm. Podstawowa jednostka o pojemności 1 078 cm3 osiągała moc 45 KM. Dostępny był także silnik wysokoprężny 1.1 S o mocy 55 KM. Ten model Kadetta szybko odniósł sukces, a od września 1965 r. do lipca 1973 r. wyprodukowano ponad 2,6 mln sztuk. A jego powodzenie zdecydowanie nie ograniczało się do kraju produkcji. W roku 1966 eksport przekroczył 50% — Kadetta zapragnęli mieć klienci ze 120 krajów z całego świata. 1973–1979: Opel Kadett C — sportowiec Rodzina Kadett C miała wiele twarzy: uniwersalny samochód rodzinny, elegancki drugi samochód z praktyczną tylną klapą lub wyczynowe sportowe coupé w barwach wojennych. W latach 1973–1979 wyprodukowano ich aż 1,7 mln egzemplarzy. Kadett C z napędem na tylną oś zadebiutował w sierpniu 1973 r. Miał on pięknie skrojoną bryłę oraz nowe dwuwahaczowe zawieszenie przedniej osi. Charakterystyczne cechy jego stylistyki to płaska osłona chłodnicy, pokrywa silnika z emblematem firmowym oraz pas przedni w formie spoilera. „Kadetta nie tylko prowadzi się wyjątkowo dobrze, jest też dokładnie zaprojektowany i starannie wykonany. Jest niewymagający w utrzymaniu, łatwy w naprawie i ekonomiczny podczas jazdy”, zachwalali specjaliści testujący samochody w numerze 20/73 magazynu „auto motor und sport”. Pełen mocy model GT/E zadebiutował na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie w 1975 r. Silnik o pojemności 1,9 litra z wtryskiem Bosch L-Jetronic osiągał moc 105 KM i rozpędzał Kadetta o masie zaledwie 900 kg do prędkości 184 km/h. 1979–1984: Opel Kadett D — samochód z napędem na przednią oś Czwarta generacja powojennego Kadetta wprowadziła w firmie Opel nową epokę dla klasy kompaktowej. Pierwszy model Opla z napędem na przednią oś zadebiutował na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie w 1979 r. jako nowocześnie wyglądający Kadett D. Jego linia naprawdę przyciągała wzrok. Chociaż nowy model był o 126 mm krótszy od swojego poprzednika o długości 3998 mm, miał dłuższe i znacznie obszerniejsze wnętrze niż wielu jego konkurentów. Ale nie tylko układ napędowy i podwozie z tylną belką skrętną wyłamały się z tradycji: Kadett został też wyposażony w nowy 1,3-litrowy silnik OHC, który osiągał moc 60 lub 75 KM. Rewolucja miała swoją kontynuację w wariantach nadwozia. Oprócz obszernego kombi z aż 1 425 litrami przestrzeni ładunkowej, firma Opel oferowała jedynie wersje z mocno pochyloną tylną szybą (typu fastback). W styczniu 1983 r. nadszedł czas na sportowego Kadetta GTE, który dzięki 1,8-litrowemu czterocylindrowemu silnikowi o mocy 115 KM rozwijał prędkość 187 km/h. Do innych modyfikacji technicznych zaliczały się: niższe i bardziej zwarte podwozie, nowe tłumiki drgań kierownicy oraz wewnętrznie chłodzone przednie tarcze hamulcowe. W latach 1979–1984 wyprodukowano aż 2,1 mln samochodów Opel Kadett D. 1984–1991: Opel Kadett E — aerodynamiczny mistrz świata Drugi Kadett z napędem na przednią oś, produkowany w latach 1984–1991, uzyskał tytuł „Samochodu roku 1984” i był absolutnym zwycięzcą. Osiągając liczbę 3 779 289 sprzedanych egzemplarzy, stał się największym bestsellerem Opla do dziś dnia oraz prawdziwym aerodynamicznym mistrzem świata. Inżynierowie firmy Opel w roku 1984 zdecydowanie trafili w sedno. Bazujący na projektach swoich poprzedników, ale z całkowicie nową stylistyką typu hatchback, Kadett E miał przed sobą świetlaną przyszłość. Kadett D ze współczynnikiem oporu powietrza równym 0,39 był najlepszy w swojej klasie, ale bladł w porównaniu ze swoim następcą. Po 1 200 godzinach testów w tunelu aerodynamicznym, model E osiągnął fenomenalną wartość 0,32. Wersja sportowa GSi ze współczynnikiem oporu powietrza 0,30 i czołową powierzchnią oporu aerodynamicznego 0,57 m2 stała się najbardziej aerodynamicznym hatchbackiem na świecie. Klienci przekonali się do jego kształtu. Już po kilku miesiącach nowy model okazał się wielkim sukcesem. Rok 1987 zaowocował zarejestrowaniem 625 000 nowych Kadettów w całej Europie. Do tego czasu wersja kombi wspięła się już na szczyt w swojej klasie. Od jesieni 1985 r. wariant notchback znów był na fali, po raz pierwszy od czasów Kadetta C. Co więcej, wariant sportowy GSi już tworzył historię. Pojawienie się w roku 1987 legendarnego 16-cylindrowego silnika zostawiło konkurencję daleko w tyle. 1991–1997: Opel Astra F — bestseller W latach 1991–1997 wyprodukowano około 4,13 mln egzemplarzy Astry F, co sprawiło, że był to najlepiej sprzedający się model w całej historii firmy Opel. Prace rozwojowe skoncentrowały się na połączeniu nowoczesnej stylistyki z przestronnym wnętrzem, większą wygodą i naciskiem na ochronę środowiska. Następca Kadetta przejął nazwę po swojej brytyjskiej siostrze (czwarta generacja Kadetta była od 1980 r. sprzedawana w Wielkiej Brytanii pod nazwą Vauxhall Astra). Ze swoją nową gwiazdą firma Opel na niespotykaną dotąd skalę skupiła się na bezpieczeństwie. Wszystkie Astry oferowane były z aktywnym systemem pasów bezpieczeństwa z napinaczami na przednich fotelach, pasami z regulowaną wysokością oraz podkładką do siedzenia, a także z ochroną boczną dzięki podwójnym stalowym rurowym wzmocnieniom we wszystkich drzwiach. Po raz pierwszy też wszystkie silniki wyposażono w katalizatory. 1998–2004: Opel Astra G — samochód uniwersalny Wiosną 1998 roku Astra w stylistyce coupé dostępna była od początku jako trzy- i pięciodrzwiowy hatchback oraz kombi. Wersje notchback sedan, coupé i kabriolet zostały dołączone później. Postępowa, niezależna stylistyka, dynamiczna konstrukcja podwozia i technologia układu przeniesienia napędu oraz prawie dwukrotnie wyższa sztywność na zginanie i skręcanie w porównaniu z poprzednikiem to tylko niektóre wyróżniki zupełnie nowej Astry drugiej generacji. W pełni galwanizowana karoseria odegrała kluczową rolę w jej wysokiej odporności na korozję. Ochronę aktywną wzmocniono 30-procentowym zwiększeniem jasności przezroczystych reflektorów halogenowych H7, a ponadto całkowicie przeprojektowano podwozie z systemem DSA. Było to połączenie wygody ze sprawnym i bezpiecznym prowadzeniem nawet przy pełnym obciążeniu. Rozstaw osi zwiększono o około 10 cm, co pozwoliło na powiększenie wnętrza, a zwłaszcza zapewniło więcej miejsca na kolana dla pasażerów tylnych siedzeń. Objętość bagażnika wynosiła 370 litrów. 2004–2009: Opel Astra H — potężny samochód Dwanaście silników osiągających od 90 do 240 KM oraz siedem wariantów nadwozia dawało tak wyjątkowo duży wybór wersji Astry H, że sprzedano ich ponad 2,7 mln egzemplarzy. Kiedy uruchomiono produkcję w marcu 2004 r., trzecia generacja Opla Astry mogła się poszczycić nowatorską stylistyką, wysoką dynamiką jazdy oraz mnóstwem nowinek technicznych, przez co bez problemu wygrywała testy porównawcze w specjalistycznych publikacjach motoryzacyjnych. Technologiczne wyróżniki Astry to adaptacyjny system podwozia IDSPlus z elektronicznie sterowanym systemem tłumienia (CDC), do tej pory oferowanym tylko w samochodach luksusowych oraz sportowych, a także system reflektorów z adaptacyjnym oświetleniem przednim (AFL) z dynamicznym oświetleniem zakrętu (DCL). Astra mogła się także poszczycić wysokim poziomem bezpieczeństwa. Organizacja ochrony konsumentów Euro NCAP (Nowy Europejski Program Oceny Samochodów) przyznała Astrze najwyższą ocenę (5 gwiazdek) za ochronę dorosłego pasażera. Mając ogółem 34 punkty, bestsellerowy samochód został uznany za jeden z najbezpieczniejszych sedanów w klasie kompaktowej. 2009–2015: Opel Astra J — sztuka designu Opel Astra J — połączenie rzeźbiarskiego artyzmu z niemiecką precyzją — nie tylko ucieleśnia nową filozofię stylistyczną firmy, ale także pomaga kierowcom, zapewniając im szereg nowinek technicznych, które znacznie przyczyniły się do sukcesu Insignii, bestsellera klasy średniej. Przednia kamera Opel Eye rozpoznaje znaki drogowe, informuje kierowców o ograniczeniach prędkości i zakazach wyprzedzania. Ostrzega ich także o niebezpieczeństwie zjechania z pasa ruchu. Dzięki systemowi reflektorów z adaptacyjnym oświetleniem przednim (AFL) Astra jest w stanie doświetlać drogę na zakrętach, a w razie potrzeby nawet przyciemnić światła automatycznie lub przełączyć je na światła długie. Z tym nowym podwoziem, które można wyposażyć w adaptacyjny system FlexRide, najnowsza Astra może w pełni pokazywać swoje dynamiczne oblicze. Nowa konstrukcja tylnej osi z drążkiem Watta gwarantuje przyjemność z jazdy, lepsze prowadzenie, stabilność oraz maksymalną wygodę. Kierowcy Astry mogą również skorzystać z nowej generacji przednich foteli, zaprojektowanych zgodnie z najnowszą wiedzą z zakresu ergonomii i bezpieczeństwa, oraz nagrodzonych Certyfikatem AGR, który jest znakiem jakości przyznawanym przez niemieckie stowarzyszenie lekarzy i terapeutów Aktion Gesunder Rücken na rzecz zdrowego kręgosłupa. Od 2015: Opel Astra K — jakościowy skok Nowy Opel Astra — lżejszy nawet do 200 kg, oferujący więcej miejsca w środku, mimo mniejszych wymiarów zewnętrznych oraz bardziej wydajny dzięki zastosowaniu wyłącznie silników nowej generacji — to jakościowy skok w rozwoju. Samochód ten będzie miał swoją światową premierę we wrześniu na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie. Składanie zamówień na ten pięciodrzwiowy wariant nowego modelu klasy kompaktowej nowej generacji rozpoczęło się w Niemczech w połowie czerwca. 53 lata po wprowadzeniu w modelu Kadett, silnik o pojemności 1.0 l powraca pod maskę kompaktowego modelu Opla. Jednakże obecnie, trzycylindrowy silnik 1.0 ECOTEC o mocy 77 kW / 105 KM, dzięki bezpośredniemu wtryskowi oraz turbodoładowaniu jest prawie dwa razy mocniejszy. Silnik ten czyni również Astrę najczystszym i najbardziej ekonomicznym zasilanym benzynowo modelem w klasie kompaktowej. Nowa Astra, kontynuując tradycje rozpoczęte wraz z wprowadzeniem na rynek Astry G, wyróżnia się technologią oświetlenia. Nowa Astra będzie pierwszym samochodem w segmencie kompaktowym, oferującym technologię adaptacyjnych matrycowych reflektorów LED nowej generacji IntelliLux LED® - do tej pory zarezerwowaną dla wyższych modeli z segmentów luksusowych oraz Premium. Astra oferuje także szereg systemów wspomagających kierowcę takich jak system rozpoznawania znaków drogowych, asystent pasa ruchu z ostrzeżeniem przed niesygnalizowaną zmianą pasa ruchu, a także monitorowanie odległości od poprzedzającego pojazdu i system ostrzegania o potencjalnej kolizji z funkcją automatycznego hamowania. Dodatkowo nowa Astra K ponownie kontynuuje tradycje oferowania znakomitych, ergonomicznych foteli przednich. Nowo zaprojektowane fotele zostały przetestowane i certyfikowane przez niemieckie stowarzyszenie lekarzy i terapeutów Aktion Gesunder Rücken na rzecz zdrowego kręgosłupa. Te nowe fotele mogą zostać wyposażone nawet w funkcję masażu i wentylacji! źródło: General Motors
  9. Witam i jako że nie jestem znawcą samochodów mam pytanie, co sądzicie o tych dwóch ofertach Opel Astra 1,6 16V po niemieckim TUNINGU - OTOMOTO Opel Astra 1999 rok 1.8 16v SPORTIVE z Niemiec Tanio - OTOMOTO Chciałbym kupić sobie astre, w cenie do 4 tysięcy tyle że nie wiem czy w tej cenie znajde coś czym przez jakiś czas pojeżdżę.
  10. Witam serdecznie, może w tym dziale otrzymam pomoc. Posiadam Astrę H 1.6 twinport od pewnego czasu może 10 miesięcy samochód mi poszarpuje między obrotami 1500 a 2000 i przy ruszaniu, najbardziej w momencie gdy samochód ma lekko z górki i nie ma zbyt dużego oporu że tak powiem gdy np zaczyna mi poszarpywać i lekko zaciągnę mu ręczny to przestaje, w dodatku od dwóch tygodni zaczął klekotać byłem na diagnostyce w serwisie Opla i stwierdzono że w jednym z cylindrów jest o 2 bary niższa kompresja niż w innych, mechanik stwierdził iż należało by zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworów, co w serwisie nie jest tanią imprezą niestety. Czy ktoś kto się na tym zna może udzielić mi odpowiedzi czy po wymianie uszczelniaczy problem zniknie i czy taki mały ubytek kompresji może szarpać samochodem?
  11. Witam serdecznie jestem nowym użytkownikiem forum Od roku jestem jeżdżę astrą z silnikiem 1.6 Twinport od początku zauważyłem że astra przy ruszaniu zaczyna poszarpywać tak samo przy obrotach 1500 a 2000 pojawia się coraz mocniejsze szarpanie. Niedawno samochód zaczął typowo dla opla klekotać i chodzić jak diesel, byłem w salonie opla stwierdzili że z jednym cylindrze jest niższa kompresja o 2 bary jak w innych i że do wymiany są uszczelniacze cylindrów dodam że diagnostyka była przeprowadzona w niemieckim salonie i naprawa jest dosyć droga dlatego czy ktoś kto miał już z tym problem mógł by mi udzielić odpowiedzi czy po wymianie uszczelniaczy problem szarpania i klekotania ustanie i czy można samochodem z takim problemem normalnie jeździć np przejechać nim 1000 km do polskiego mechanika ?
  12. Rozbity Opel Astra F - Porada co dalej. Witam. Posiadam Opla Astre F rok produkcji 1999r,silnik 1.4 8v benzyna,2 poduszki,wspomaganie. Auto było naprawdę zadbane. Pod koniec zeszłego roku spadło na nas podczas jazdy drzewo niszcząc maskę,prawe nadkole,prawy reflektor i filtr powietrza. Od tamtego czasu stoi na podwórku,w między czasie zdążyłem kupić inne auto. Moje pytanie brzmi,czy warto poszukać na szrotach uszkodzonych części,naprawić ją i później spróbować ją sprzedać? Czy jest jakakolwiek szansa że ktoś chciałby ją kupić i dalej eksploatować? Czy może lepiej oddać ją na złom i nie pakować się w koszta? Za wszystkie porady serdecznie dziękuję. Szerokiej drogi! Mateusz
  13. Witam Posiadam OPEL'a Astra II 2.0 DTI - jakiś czas temu wskazówka od temperatury silnika się nie podnosi, jaka może być tego przyczyna ???
  14. Witam wszystkich jestem nowy na forum mysle w najblizszej przyszlosci kupic autko w gre wchodza dwa samochody golf v 1.4 lub 1.6 benzyna albo astra III 1.6 benzyna rok produkcji 2004 2006 co byscie proponowali z gory dziekuje
  15. Problem z radiem Opel Astra G

    Witam! Jestem nowy na forum, ale potrzebuje bardzo potrzebuje pomocy, mam nadzieje, że ją tu znajde Posiadam opelka astre G z radiem Delco CDR 500 i mam z nim problem, a konkretnie to z głośnikami, prawa strona gra normalnie, po lewej graja tylko Tweetery w przednich i tylnych drzwiach, natomiast nie działają głośniki niskotonowe zarówno w przednich jak i w tylnych drzwiach . Jak na razie dostałem się do kostek w drzwiach i wszystko wydaje się być ok. Nie znam się na tym zbyt dobrze. Pomyślałem, że jakiś jeden kabel może być odpowiedzialny za lewą stronę niskotonowych głośników, który mógł się zerwać przy radiu. Niestety nie mogę odnaleźć Car Passu i boję się wyciągać radia, żebym go nie zablokował. Niedługo zawożę kumpla na wesele dość daleko i chciałbym posłuchać czegoś w samochodzie. Może ktoś coś poradzić w tym temacie? Byłbym bardzo wdzięczny.
  16. Witam zamierzam kupić samochód do 7 tyś. Auto najlepiej gdyby miało silnik benzynowy o pojemności 1.6 (myślę że na początek wystarczy). Dobrze by było żeby było jak najmniej awaryjne i do tego ekonomiczne. Trochę poszperałem i głównie co znalazłem ( co oczywiście mi się podoba) to: - Opel Astra II - Citroen Xsara II Jeżeli chodzi o cytrynkę to boję się o awaryjność bo na jej temat są różne opinie(złe: elektronika , belka skrętna) Co do opla to wiadomo narzekają że blacha się sypie, ubogie wnętrze itp. Jakie opinie macie o tych samochodach A może coś innego najlepiej w Hatchback'u ???? Z góry dzięki za odpowiedź
  17. Opel Astra 2

    Opel Astra 2 czas pracy 6 godzin pastele olejne , kredki i ołówki na A4
  18. Witam. Z góry przepraszam że tylko 3 zdjęcia i to kiepskiej jakości al innych nie mam. Oto moja Astra kupina od rodzinki, aktualny przebieg ok 75000km, oryginalny. Rok podukcji 2004, silnik 1.4 16v TWINSPORT 90KM v max 187km/h, 0-100 w 12s. Auto jest z Polskiego salonu, bezwypadkowe, wersja wyposażenie "bida edition" czyli 4x pp, ABS, radio, dołożona klima
  19. Opel Astra II

    Witam, Przedstawiam rysunek rysowany na zamówienie kolegi. Przyłożyłem się do rysunku, w końcu rzadko zdarza mi się rysować coś na zamówienie. Rysunek na formacie A4, ołówki 7B-4H i automatyczny, kredki. Czas pracy, ok 6 godzin. Z rysunku jestem zadowolony, zdjęcie jak zawsze zepsuło efekt, ale chyba nie jest najgorzej mam nadzieję, z odbiorca się nie wystraszy jak zobaczy rysunek na żywo A Wy co sądzicie? Oceniajcie i komentujcie https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/10154180_616463068447474_7383373250165822923_n.jpg
  20. Możliwe uruchomienie produkcji w serii limitowanej: światowa premiera podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie Z toru wyścigowego na ulice: najszybsza Astra, jaka dotychczas powstała Turbo Power i włókno węglowe: ponad 300 KM, 100 kg mniej od wersji OPC Zapierający dech w piersiach wygląd: najnowocześniejszy lakier podkreślający wyrafinowaną stylistykę Opla Opel Astra OPC EXTREME, który za sześć dni będzie mieć swoją światową premierę podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie, jest prawdziwym samochodem sportowym. Model ten był tworzony na Nürburgring Nordschleife, najtrudniejszym torze wyścigowym świata. Jest on napędzany 2-litrowym silnikiem turbo o mocy ponad 300 KM i wyposażony we wszystkie kluczowe, najnowocześniejsze komponenty z wersji wyścigowej Opla Astry OPC Cup. Model Astra OPC EXTREME został opracowany bezpośrednio na podstawie wersji Cup i przeniósł wyścigowe technologie na drogi publiczne. Jeśli reakcja klientów będzie tak pozytywna, jak się tego spodziewamy, Opel planuje uruchomienie produkcji limitowanej serii EXTREME, dopuszczonej do jazdy po drogach publicznych. ​ Spod karbonowej maski modelu EXTREME będzie uwalnianych ponad 300 KM. Jego 2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Ten sprawdzony na wyścigach silnik będzie miał łatwe życie z OPC EXTREME, gdyż ten supersportowy model jest o 100 kg lżejszy od konwencjonalnej Astry OPC, dzięki wysokiej jakości komponentom z włókna węglowego. W wersji EXTREME zastosowano bowiem szeroko wykorzystywane w wyścigach Formuły 1 komponenty węglowe, które zmniejszają ciężar pojazdu. Ten bardzo wytrzymały, ultralekki materiał został zastosowany do wykonania aerodynamicznego tylnego błotnika, dyfuzora, przedniego spojlera, maski, usztywnienia zawieszenia, pokrywy silnika, całych kół, tylnej wentylacji wnęki na koło w nadwoziu oraz całego dachu. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Redukuje to ciężar w decydującym obszarze, gdyż znacznie zmniejsza się masa nieresorowana — to ogromne ułatwienie dla inżynierów i dużo radości z jazdy. Produkowany w naszej fabryce dach z włókna węglowego jest lekki jak piórko. Waży tylko 2,6 kg (dla porównania stalowy dach waży 9,3 kg), co znacznie obniża środek ciężkości Astry EXTREME. Zastosowano zderzaki wykonane z aluminium, ważące tylko 800 g każdy zamiast stalowych, których waga wynosi 2,2 kg. Zmniejszenie ciężaru w newralgicznych obszarach znakomicie poprawia zwrotność, ogólną łatwość prowadzenia i oczywiście współczynnik mocy do ciężaru. W wyniku tego dopuszczony do jazdy po drogach publicznych model EXTREME pokonuje zakręty płynnie i szybko jak jego wyścigowy „brat” na torze Nürburgring Endurance Championship (VLN). Opel wyposażył model EXTREME w niezwykle silne hamulce — 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami hamulcowymi o średnicy 370 mm. Wyjątkowo wydajne 19-calowe opony 245/35, specjalnie opracowane dla modelu EXTREME, również odgrywają kluczową rolę i zapewniają prawie tak dobrą przyczepność, jak w samochodzie wyścigowym. Ponadto podwozie (sprężyna/amortyzator) jest także regulowane jak w prawdziwych samochodach wyścigowych. Również w projekcie nadwozia modelu EXTREME zastosowano wyjątkowo wydajne rozwiązania: usunięto tylne siedzenia i wstawiono klatkę bezpieczeństwa. Kierowca i pasażer mają zagwarantowane doskonałe pozycje w specjalnie zaprojektowanych fotelach kubełkowych Recaro oraz zapewnione 6-punktowe pasy bezpieczeństwa Schroth. W Astrze OPC EXTREME załoga nie tylko siedzi w samochodzie, ale jest w pełni zintegrowana z pojazdem. Kierowca ma również przyjemność trzymania doskonałej, wzmocnionej włóknem węglowym, zamszowej kierownicy, ozdobionej drobnymi żółtymi szwami. Kolorystyka wnętrza Astry OPC EXTREME jest zgodna z podstawowym wzorem Opel Motorsport, co potwierdza — na przykład — ekskluzywny projekt logo oraz barwa lakieru na progach bocznych i przednim spojlerze. ​ Wracając do lakieru, kształt nadwozia Astry GTC — modelu bazowego dla OPC EXTREME — doskonale odzwierciedla koncepcje stylistyczne Opla. Jego płynne, rzeźbione kształty i precyzyjne akcenty łączą się w idealnych proporcjach. Wielowarstwowy lakier Astry OPC EXTREME można połączyć z nowoczesnymi okleinami, aby zapewnić efekt trójwymiarowości, co jeszcze bardziej podkreśla elegancję krawędzi, formę i atletyczne proporcje. „Nowa Astra OPC EXTREME to wyjątkowa radość z jazdy! Wrażenie jest po prostu wspaniałe, a entuzjaści jazdy docenią również jej wygląd, który przykuwa spojrzenia i nie jest to przesadny zachwyt. Wnętrze jest znakomite i typowe dla Opla — ekscytujące, precyzyjne, potwierdzające niemiecką jakość. EXTREME jest nowym modelem z najwyższej półki naszej rodziny Astry, ze wszystkimi atrybutami samochodu sportowego” — mówi dyrektor generalny Opla, dr Karl-Thomas Neumann. źródło: GM
  21. więcej -> To będzie najszybsza Astra w historii | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  22. Opel Astra OPC Extreme (2015)
  23. Opel Astra F

    Witam, Skończyłem rysunek, który rysowałem najdłużej w życiu tego Asterixa znalazłem w teczce, po tym jak przeleżał jakieś 3 lata. Był sam szkic i trochę pocieniowana tylna klapa i mnie wzięło na dokończenie rysunku. Rysunek na formacie A4, ołówki B-8B, 4H i automatyczny. A właśnie, jeszcze różowa kredka na felgi padło na ten kolor, bo w niedługiej przyszłości planuję różowego Cadillaca narysować, a że nie mam żadnego doświadczenia w rysowaniu kredkami, to chciałem spróbować chociaż na tak małym elemencie i połączyć rysunek czarno-biały z kolorowymi felgami Efekt oceniajcie i komentujcie. Pozdrawiam
  24. więcej -> Debiut Opla Astra 1.6 CDTI | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  25. Auta bez ściemy #20 - Opel Astra 1.4 Turbo
×