Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'ale' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 17 wyników

  1. Witam, od kilku dni jestem posiadaczem Xary II 1.6 16V 2001 rok, w której poprzedni właściciel zamontował LPG (wiem że sekwencja ale nic poza tym - jak sprawdzić co mam?) i dzisiaj zauważyłem mały problem. Otóż podczas gdy czujniki poziomu LPG w zbiorniku pokazują mniej więcej połowę auto przełącza się na Pb, poprzedzając to typowymi dla kończącego się gazu objawami, czyli samochód np. gaśnie. Gazu tak jakby nie było, po zatankowaniu wchodzi 20l, a jej pojemność to 42l, czyli powinno wejść z 32-33l. Gdzie szukać przyczyny? Ktoś miał coś podobne
  2. Ale urwał !! Unlucky Rally Car crash
  3. No więc tak. Pewnie nie tylko mnie jarają stare Volvo. Ceny ich są dość przystępne, ale mam pytanie. Jak z awaryjnością, dostępnością i ceną części? Chodzi mi o modele z serii 240, 900, 700 itp. Z góry dziękuje za odpowiedź.
  4. Mój kolega szuka samochodu na co dzień ale musi też mieć w co jechać, żeby się pobawić. Kwota to ok 50 tyś zł max 60. Myśleliśmy o klasyce gatunku czyli o Imprezie STI lub EVO. Pojawił się temat RS4 ale w tym przedziale cenowym Ciężko będzie. Podoba mu się 350Z ale mało praktyczny. Poluje też na Passata r36. Michał to fan Japończyków. Odpadają wszystkie BM'ki na starcie. Co byście poradzili. STI EVO może coś innego? Nie śpieszy mu się jednak nie może się zdecydować. Ja obstaje przy Imprezie bo uwielbiam ten samochód ( rocznik 2006 ). Czekam na Wasze opinie
  5. [h=1]Ale Urwał 2013 - Uciekać! Nie ruszać![/h]
  6. [h=1]Ale Urwał 2013 - Uciekać! Nie ruszać![/h]
  7. Kreci ale nie odpala !

    Witam.Posiadam Fiata bravo 2000r 1.6 16v. Mam nastepujacy problem... w srode po pracy okolo 22 ... -10stopnia zaszlem do samochodu zeby spr czy odpala bo mialem problemy z aku, no i odpalil za pierwszym razem, pochodzil 5min po czym zgasilem i poszedlem do domu. Rano chcialem jechac w jedno miejsce a tu lipa, rozrusznik kreci ale nie chce odpalic...pompka laduje paliwo bo slychac jak chodzi po przekreceniu stacyjki i smierdzi paliwem. Po dodaniu gazu wskakuje na obroty raz 500 raz 300 raz nawet 800 ale nie chce zalapac ! co moze byc powodem? dodam jeszcze ze tamtej nocy byl mroz -18 stopni. Wczoraj z ciekawości podłączyłem inny sammochod kablami bo aku od krecenia dostal po dupie i musze go podladowac ... tez nic z tego ! juz nie mam sily ... POMOCY
  8. Prawdziwaprzepowiednia Majów: koniec świata nie nadejdzie, ale za torozpocznie się epoka MINI. Świąteczneobchody w Gwatemali (aniśladu apokalipsy).AmerykaŚrodkowa jest kolejnym szybko rozwijającym się rynkiem dlabrytyjskiej marki samochodów kompaktowych. Monachium/Tikál.Koniec świata odwołany. Czas nazabawę! W wielu krajach Ameryki Środkowej, takich jak Meksykczy Gwatemala, 21 grudnia 2012 odbędą się huczne uroczystościna powitanie nowej ery. Data pochodzi ze źródeł historycznychpozostawionych przez Majów ponad tysiąc lat temu. Jeden z zapisóww kalendarzu Majów był przez wiele lat interpretowany jakoprzepowiednia końca świata. Ale kto pojedzie w tamte strony,aby przyjrzeć się przygotowaniom do tej szczególnej daty,wkrótce się zorientuje, że nie mogą one dotyczyćprzepowiadanej apokalipsy. W Gwatemali ponad połowa ludnościuważana jest za bezpośrednich potomków Majów, dlatego już odmiesięcy tubylcy – wraz z turystami – przygotowywali siędo świętowania 21 grudnia w Tikál, spektakularnych ruinachstarożytnego miasta Majów. To byłe centrum cywilizacji Majówgościć będzie uroczystości, ponieważ, wbrew popularnej opinii,kluczowa data nie oznacza końca świata, a raczej począteknowej ery. Dla MINI zaś także nowy okres pełen ekscytującychwyzwań. Brytyjskiproducent samochodów kompaktowych klasy premium jest obecny w ponad100 krajach na całym świecie. Region Ameryki Środkoweji Południowej zalicza się do najszybciejrozwijających się rynków. W tym roku sprzedano tam już ponad7350 modeli MINI, czyli około dziewięciu procent więcej niżw całym roku 2011. W samym tylko Meksyku od początku rokusprzedano ponad 3400 egzemplarzy MINI – oznacza to już w tejchwili wzrost sprzedaży o 28,5 procent w stosunku docałego roku 2011. W Meksyku rozpoczęła się już nowa eraMINI. BMW Group Polska Adres: Ul. Wołoska 22A 02-675 Warszawa Telefon *48 (0)22 279 71 00 Fax +48 (0)22 331 82 05 www.bmw.pl Zaangażowaniemarki w Gwatemali jest jeszcze stosunkowo nowym zjawiskiem.Firma MINI dostarczyła pierwsze auta do tego 15-milionowego państwaw roku 2010, podczas gdy firma BMW sprzedawała tam samochodyjuż od pięćdziesięciu lat. Czywięc kalendarz Majów myli się także w kwestiirozpoczęcia ery MINI w Gwatemali? Modele MINI cieszą siętam wielkim popytem, począwszy od klasycznych aut trzydrzwiowychpoprzez MINI Clubman i MINI Cabrio aż po MINI Coupé i MINIRoadster. Obecnie najlepiej sprzedaje się MINI Countryman. MINICountryman z opcjonalnym napędem na cztery koła ALL4 toidealny samochód do pokonania wyboistej trasy na uroczystościw Tikál. Na razie jeszcze rzadko widzi się tu MINI,ponieważ większość odwiedzających przyjeżdża autobusem. Alew Gwatemali era MINI dopiero się rozpoczyna. Tikáljest jedną z największych atrakcji turystycznych Gwatemali.Serce starożytnego miasta Majów zajmuje powierzchnię 16 kilometrówkwadratowych. W szczytowym okresie rozwoju cywilizacji Majów, czyliod trzeciego do dziewiątego wieku naszej ery, mieszkało tu ponad50 000 ludzi. Pozostawili po sobie imponujące dowodyzaawansowanej kultury, w tym świątynie w kształciepiramid dochodzące do 47 metrów wysokości, a takżeartystycznie udekorowane domy i kamienne stele z inskrypcjamiświadczącymi o dużej wiedzy matematycznej i astronomicznejMajów. Stworzyli też precyzyjnie obliczone kalendarze, które oddawna podsycały wyobraźnię nie tylko archeologów. DziśTikál jest nie tylko największą, ale też najlepiej zbadanąhistoryczną osadą Majów. Kompleks budowli w departamenciePetén, otoczony gęstą puszczą tropikalną, został wpisany naListę Światowego Dziedzictwa UNESCO w roku 1979 i jestchroniony jako park narodowy. Od początku roku 21. dnia każdegomiesiąca odbywały się wstępne uroczystości przygotowującedo nadchodzącego punktu zwrotnego w historii świata, mającegonastąpić 21 grudnia. Jeżeli chodzi o atmosferę nadchodzącejapokalipsy, wykreowaną głównie przez hollywoodzki film „2012”niemieckiego reżysera Rolanda Emmericha, tu nie ma po niej aniśladu. Wręcz przeciwnie, przedstawiciele gwatemalskich potomkówMajów interpretuję tę historyczną datę jako początek eryharmonii i równowagi pomiędzy człowiekiem a przyrodą. Źródło: BMW Group
  9. Datsun powrci, ale tylko na niektrych rynkach Dobre posunięcie?
  10. Mieszkania tanieją, ale Polacy nie palą się do ich kupna
  11. Londyn 2012: Paweł Zagrodnik odpadł w ćwerćfinale. Ma szansę na brąz
  12. Samochód elektryczny? Czemu nie, ale pod warunkiem, że będzie tańszy. Ponad połowa Polaków bierze pod uwagę zakup samochodu z napędem elektrycznym – wynika z raportu „Obserwator Auto 2012. Europejczycy i samochód elektryczny” przeprowadzonego przez grupę BNP Paribas. Aż 87 proc. z nas jest przekonana, że to najlepsze rozwiązanie dla środowiska naturalnego, jednocześnie tylko 6 proc. z nas przeszkadza niewielki zasięg takich pojazdów. Dla ponad połowy Polaków główną barierą w zakupie takiego auta jest jego cena. Już po raz drugi grupa BNP Paribas zbadała europejski rynek pod kątem postaw i najnowszych trendów na rynku samochodowym. Tym razem w centrum zainteresowania raportu „Obserwator Auto 2012” znalazły się samochody ekologiczne. We wrześniu 2011 r. przebadano ponad 6 tys. konsumentów z 10 europejskich rynków, na których funkcjonują banki z grupy BNP Paribas – między innymi Polaków, Niemców, Francuzów, Belgów, Brytyjczyków i Rosjan. Jak pokazują wyniki raportu, aż 53 proc. Polaków bierze pod uwagę zakup auta ekologicznego, zasilanego energią elektryczną. To zaskakująco dużo, jeśli popatrzymy na Francuzów czy Brytyjczyków – tylko 43 proc. mieszkańców Francji i 30 proc. mieszkańców Wielkiej Brytanii zastanawia się nad takim krokiem. Za to mieszkańcy Rumunii i Turcji nastawieni są bardzo entuzjastycznie: aż 82 proc. Turków i 76 proc. mieszkańców Rumunii rozważa zakup takiego auta. Ogromna większość badanych jest przekonana, że auto elektryczne jest najlepszym przyszłościowym rozwiązaniem dla środowiska. Uważa tak 87 proc. Polaków, mieszkańcy pozostałych krajów są tego równie pewni. Aż 89 proc. z nas jest przekonania, że bilans emisji gazów cieplarnianych aut elektrycznych jest korzystniejszy niż w przypadku aut spalinowych. Średnio ponad 90 proc. badanych Europejczyków jest tego zdania. Doceniana jest również ekonomiczność takich samochodów – 49 proc. Polaków i 67 proc. Turków uważa, że eksploatacja takiego auta jest bardziej opłacalna. Średnia dla badanych krajów to 53 proc. Dlaczego zatem auta z napędem elektrycznym są wciąż tak mało popularne? Według raportu „Obserwator Auto 2012” konsumentów wciąż odstrasza cena takiego samochodu. Niemal 80 proc. Polaków sądzi, że auto ekologiczne jest droższe niż jego spalinowy odpowiednik. Dla 52 proc. Polaków oznacza to, że samochody elektryczne są zdecydowanie zbyt drogie. Podobnego zdania są pozostali mieszkańcy Europy. Za produkt zbyt drogi, aby go kupić, uważa takie auta 41 proc. wszystkich badanych. – Ceny aut ekologicznych to chyba na razie główna przyczyna ich małej popularności – mówi Monika Kuligowska, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów w BNP Paribas Banku. – Jak pokazuje raport „Obserwator Auto”, ogromna większość Polaków ma świadomość, jakie korzyści dla środowiska przynosi użytkowanie takich aut. To, że 53 proc. Polaków bierze pod uwagę taki zakup i aż 87 proc. uważa, że to najlepsze rozwiązanie dla naszego środowiska, jest sygnałem dla instytucji finansowych, że Polacy chcą jeździć takimi samochodami, ale potrzebują wsparcia finansowego i atrakcyjnej oferty kredytów z przeznaczeniem właśnie na auto – tłumaczy Monika Kuligowska. Co ciekawe, Polacy wykazują się najmniejszym optymizmem, jeśli chodzi o przyszłość cen takich aut. Sądzimy, że samochód elektryczny będzie opłacalny, kiedy ceny paliwa osiągną poziom 5,7 euro/litr. Według Francuzów samochód elektryczny będzie się opłacał przy cenie paliwa 2,9 euro/litr, a według Brytyjczyków – 3,8 euro/litr. Kolejnym dużym minusem aut elektrycznych jest – jak pokazuje raport – niewystarczający zasięg takich samochodów i zdecydowanie za słabo rozwinięta infrastruktura. 55 proc. Europejczyków deklaruje, że zmieniłoby auto na elektryczne, gdyby akumulator wystarczał na przejechanie 250 km. Wyjątkiem na tle badanych są Polacy, 40 proc. z nich zadeklarowało, że wystarczyłby im zasięg poniżej 100 km, tyle samo jednak oczekuje, że będzie on o wiele większy. Podobnie wygląda kwestia barier infrastrukturalnych. Aż 90 proc. badanych oczekuje, że będą mogli naładować swoje auto ekologiczne na ulicy. Prawie połowa twierdzi, że czas ładowania akumulatora nie powinien przekraczać 2 godzin. 40 proc. badanych dopuszcza, że będzie to od 2 do 8 godzin. Tymczasem, według ekspertów, w warunkach domowych potrzeba będzie aż ponad 10 godzin, żeby naładować akumulator samochodu elektrycznego. Wnioski płynące z raportu potwierdza opinia eksperta rynku motoryzacyjnego, Jakuba Farysia, prezesa Polskiego Związku Przedsiębiorstw Motoryzacyjnych. – Dynamiczny rozwój tego segmentu motoryzacji ma zaciągnięte dwa hamulce. Pierwszym jest zasięg pojazdów elektrycznych, z którym borykają się konstruktorzy. Konieczność zgromadzenia dużej energii w akumulatorach jest obecnie przeszkodą w znacznym powiększeniu zasięgu pojazdów, tak aby mogły bez ładowania przejechać np. 500 km. Blisko 80 proc. kierowców przemieszcza się na odległość nie większą niż 30 km, więc problem zasięgu jest iluzoryczny – mówi prezes PZPM. Poważniejszym powodem stopującym rozwój rynku jest według niego cena zakupu pojazdu elektrycznego. – Mała skala produkcji powoduje, że cena takiego samochodu jest zdecydowanie wyższa niż spalinowego. Różnica jest na tyle wysoka, że znalezienie amatorów samochodu elektrycznego graniczy z cudem. Na to nakłada się także brak infrastruktury umożliwiającej ładowanie więc i wykorzystanie pojazdów. Konieczne są zachęty ze strony władz, które chcąc wprowadzić nowe ekologiczne rozwiązania będą wspierały konsumentów zarówno stosując ulgi finansowe jak i pozafinansowe np. zezwalając na wjazd do ścisłego centrum tylko pojazdom elektrycznym – tłumaczy Jakub Faryś. Raport „Obserwator Auto 2012. Europejczycy i samochód elektryczny” został przygotowany w oparciu o badanie przeprowadzone przez TNS Sofres we wrześniu 2011 r. Łącznie przepytano 6000 Europejczyków reprezentatywnych dla lokalnych populacji, na obszarze badawczym złożonym z dziesięciu krajów. Po raz pierwszy badany obszar objął Rosję i Turcję, które dołączyły do Niemiec, Belgii, Hiszpanii, Francji, Włoch, Polski, Portugalii i Wielkiej Brytanii. W celu wzbogacenia badania BIPE przeprowadziło w październiku i listopadzie 2011 r. rozmowy z ekspertami i decydentami reprezentującymi branżę. Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA
  13. Ta moc http://www.tuning.v10.pl/Audi,S4,B5,o,mocy,700,KM,stare,ale,69839.html
  14. Niewiem czy było,ale ten filmik jest imponujący.
  15. http://moto.onet.pl/1608887,1,volkswagen-phaeton-na-nowo,artykul.html?node=16 Małe zmiany,ale poprawiają trochę wizerunek.
  16. 100 NX

    nie jest tragicznie,ale nie jest też idealnie http://otomoto.pl/nissan-100-nx-C11035907.html dla mnie zalatuje wsią...
  17. Elo

    Elo!Jestem nowy,zarejestrowałem się w grudniu,ale teraz się przywitam .
×