Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów '9dci' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 1 wynik

  1. Witam Posiadam somochód Nissan Primera 1.9dci F9Q diesel 120KM 2004r. Kombi. Jest z nim taki problem, że często traci moc. Dzieje się to tak: kiedy ruszam (np ze świateł,), obroty rosną BARDZO powoli. na biegu jałowym są prawidłowe - ok 800obr/min. Mam włączony bieg "1", często gaz wdepnięty do dechy, a samochód ledwo się rozkręca (jakbym w ogóle nie dodawał gazu). Często jest tak, że przy większym obciążeniu (np. górka) obroty wręcz maleją i jeśli nie "uratuję go" sprzęgłem - gaśnie. Dopiero kiedy obroty uzyskają 2 - 3 tys/min (różnie) auto nagle zbiera się z niezłym kopytem. Ale nierzadko kiedy wrzucę po chwili "2" - sytuacja analogicznie się powtarza, tzn kiedy wrzucę wyższy bieg (obroty prawidłowo spadają) nie chcą się rozkręcić. Dzieje się to na wszystkich biegach, podczas ruszania jest to najbardziej odczuwalne. Co już zrobił mechanik / zostało zrobione: - silnik jest wyremontowany (z innych powodów - pierścienie na tłokach zajechane, dymił strasznie, żarł 2l oleju na 1000km); - wtryski były sprawdzane - są sprawne, jedynie czyszczone w roztworze w ultradźwiękach (były bardzo zabrudzone podobno); - egr wymieniony, kolektor wyczyszczony - przepływka dla sprawdzenia wymieniona na inną, markową - brak różnicy - sprawna - wymieniony filtr powietrza, paliwa - olej + filtr wymiennione 3 tys temu; - do paliwa dolałem swego czasu liqui molly do układu paliwowego diesla Może jeszcze coś, czego nie pamiętam. Co wyklucza mechanik? Układ wydechowy - gdyby był zapchany, nie działo by się to wybiórczo, a cały czas Ciśnie paliwa na listwie sprawdzone komputerem turbina - wizualnie (bez pomiarów w urządzeniu) jest sprawna, zostałą wyczyszczona - wg. mnie nie ma ona wpływu na pracę poniżej 2tys obrotów - nie może być przyczyną. Proszę o pomoc, mechanik po mału rozkłada ręce, mówi, że wszystko jest posprawdzane i sprawne. Zaczynamy podejrzewać sterownik/komputer samochodu. Dodam, że sam NIE JESTEM mechanikiem. Dzięki za podpowiedzi co jeszcze można sprawdzić.
×