Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów '4matic' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 26 wyników

  1. autostrefa

    Mercedes B220 4Matic

    Mercedes Klasy B nigdy nie był liderem i flagowym produktem firmy ze Stuttgartu. W związku ze słabo popularnym segmentem mikrovanów nie święcił szczytów sprzedaży. Nie oznacza to jednak, że to auto jest pozbawione sensu, zwłaszcza teraz, gdy wyrósł mu rywal z Bawarii. Cena 170 tys. Silnik 2.0 benzyna moc 184 KM
  2. Mercedes-Benz TV: With the GLA 45 AMG 4MATIC from Tokyo to Mount Fuji.
  3. Mercedesy A i B bd dostpne z napdem 4MATIC Procent sprzedaży aut z napędem na cztery będzie pewnie niewielki, ale miło, że Mercedes myśli o klientach potrzebujących takich aut
  4. Mercedes-Benz E63 AMG S 4MATIC (review)
  5. Mercedes GLK 350 4MATIC Schwarz Edition Po raz kolejny czytam o specjalnym modelu na rynek japoński i po raz kolejny widzę zdjęcia auta z kierownicą po lewej stronie - o co tu chodzi?
  6. [h=1]2014 Mercedes-Benz S500 4MATIC[/h]
  7. [h=1]E 63 AMG S-Model 4MATIC - "Voice Over" Teaser[/h]
  8. [h=1]E 63 AMG S-Model 4MATIC[/h]
  9. [h=1]BMW M5 F10 VS Mercedes E63 AMG S 4MATIC 0-250 km/h[/h] http://www.youtube.com/watch?v=8-89FIrovd4&feature=em-subs_digest
  10. Mercedes E63 AMG bdzie dostpny take w odmianie Black Series i 4MATIC Szczerze powiedziawszy, bardziej interesowałaby mnie klasa A45 AMG Black Series... Skoro standardowy A45 AMG ma 350 koni, to Black Series podchodziłoby pewnie pod 400...
  11. [h=1]The All-New E 63 AMG and E 63 AMG S-Model 4MATIC[/h]
  12. więcej -> Mercedes CLA debiutuje z nowym napędem 4Matic, park samochodowy w Polsce, badania rynku motoryzacyjnego, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. Niedoścignionywzorzec dynamiki i wydajności NowyMercedes-Benz E 63 AMG - teraz takżeznapędem4MATIC Mercedes-AMGutrzymuje mistrzowskąformęw dziedzinie dynamiki i wydajności.Zmodernizowany model E 63 AMG oferowany jest teraz we wzmocnionejwersji S z jednostkąo mocy 430 kW (585 KM) i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraznowym napędemna obie osie AMG 4MATIC. Opcja napęduna cztery koła dostępnajest takżedla pozostałych odmian E 63 AMG. Ich moc wzrosła z 386 kW (525 KM)do 410kW (557 KM), a moment obrotowy sięga720 Nm. 5,5-litrowy silnik V8 biturbo pozostaje jednocześniebezkonkurencyjny pod względemzużyciapaliwa. Nowa,rozbudowana paleta E 63 AMG oferuje klientom Mercedes-AMG jeszczewiększy ładunek indywidualności. Podobnie jak dotychczas, modeldostępny jest jako limuzyna oraz kombi. Jego silny charakter zdradzadynamiczne oblicze z osłoną chłodnicy przeciętą "podwójnymostrzem" i szerokim przednim spojlerem w kształcie skrzydła -elementami charakterystycznymi dla nowego stylu AMG. Wrodzonymagnetyzm E 63 AMG potęgują niezrównane osiągi i prowadzenie orazszerszy niż dotychczas zakres wyposażenia standardowego. TakżeCLS 63 AMG korzysta z rozwiązań zarezerwowanych dla nowego E 63AMG. Wersje Coupé i Shooting Brake oferowane będą teraz z układem4MATIC. Gama samochodów Mercedes-AMG z napędem na cztery koławzbogaca się tym samym o dwa nowe auta i wraz z SUV-ami - ML 63 AMG,GL 63 AMG, G 63 AMG oraz G 65 AMG - liczyć będzie osiem modeli.Jeszcze w tym roku dołączą do nich kolejne nowości z napędem4MATIC - A 45 AMG oraz CLA 45 AMG. -Nowe modele E 63 AMG i CLS 63 AMG jasno demonstrują realizowanąprzez Mercedes-AMG ideę „Driving Performance". Wersje Soferują największą w segmencie moc i maksymalny moment obrotowy,zorientowany na osiągi napęd na obie osie oraz jeszcze bogatszewyposażenie. To niezaprzeczalne atuty aut z Affalterbach - mówi OlaKällenius, szef Mercedes-AMG GmbH. -Ekskluzywne wersje S skutecznie wyostrzają dynamiczny profil modeliE 63 AMG oraz CLS 63 AMG - dodaje Tobias Moers, szef ogólnegorozwoju pojazdów i członek zarządu Mercedes-AMG GmbH. - Nasz5,5-litrowy silnik V8 pozostaje najbardziej wydajną V-ósemką naświecie, a nowo opracowany napęd na cztery koła AMG 4MATICzapewnia najlepsze wartości przyspieszeń w klasie, zapewniającnaszym klientom dynamikę jazdy lepszą niż kiedykolwiek wcześniej. Danetechniczne w skrócie: [TABLE=width: 490] [TR] [TD=width: 149] [/TD] [TD=width: 102] E 63 AMG (limuzyna) [/TD] [TD=width: 102] E 63 AMG 4MATIC (limuzyna/kombi) [/TD] [TD=width: 102] E 63 AMG 4MATIC S-Model (limuzyna/kombi) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Pojemność skokowa [/TD] [TD=width: 102] 5461 ccm [/TD] [TD=width: 102] 5461 ccm [/TD] [TD=width: 102] 5461 ccm [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Moc maks. [/TD] [TD=width: 102] 410 kW (557 KM) przy 5500 obr./min [/TD] [TD=width: 102] 410 kW (557 KM) przy 5500 obr./min [/TD] [TD=width: 102] 430 kW (585 KM) przy 5500 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Maks. moment [/TD] [TD=width: 102] 720 Nm przy 1750-5250 obr./min [/TD] [TD=width: 102] 720 Nm przy 1750-5250 obr./min [/TD] [TD=width: 102] 800 Nm przy 1750-5000 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Średnie zużycie paliwa (NEDC) [/TD] [TD=width: 102] 9,8 l/100 km [/TD] [TD=width: 102] 10,3 (10,5) l/100 km [/TD] [TD=width: 102] 10,3 (10,5) l/100 km [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Emisja CO2 [/TD] [TD=width: 102] 230 g/km [/TD] [TD=width: 102] 242 (246) g/km [/TD] [TD=width: 102] 242 (246) g/km [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Przyspieszenie 0 - 100 km/h [/TD] [TD=width: 102] 4,2 s [/TD] [TD=width: 102] 3,7 (3,8) s [/TD] [TD=width: 102] 3,6 (3,7) s [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Prędkość maks. [/TD] [TD=width: 102] 250 km/h* [/TD] [TD=width: 102] 250 km/h* [/TD] [TD=width: 102] 250 km/h* [/TD] [/TR] [/TABLE] *ograniczona elektronicznie; dane dlaE 63 AMG w wersji kombi w nawiasach Przyspieszenieod 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E 63 AMG w wersji Skomfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalnawynosi 250 km/h (ograniczona elektronicznie). Swoją zasługę ma tunie tylko zwiększona moc, ale i napęd na obie osie AMG 4MATIC zrozkładem momentu obrotowego w proporcji 33:67 proc. (przednia/tylnaoś). Perfekcyjna trakcja podczas przyspieszenia pozwala skutecznieunikać strat spowodowanych uślizgiem kół. 5,5-litrowysilnik AMG V8 biturbo pod maską wersji S generuje moc 430 kW (585KM) i maksymalny moment obrotowy 800 Nm. W porównaniu do oferowanejdotychczas odmiany z pakietem AMG Performance jego moc wzrosła o 20kW (28 KM). Dodatkowy potencjał to rezultat m.in. zwiększonego z0,9 do 1 bara ciśnienia doładowania. Wersja bazowa dysponuje mocą410 kW (557 KM) i 720 Nm maksymalnego momentu obrotowego - to,odpowiednio, o 24 kW (32 KM) i 20 Nm więcej od poprzednika. Mimoprzyrostu mocy i lepszych osiągów wszystkie wersje E 63 AMGzapewniają znakomitą efektywność i niewielkie zużycie paliwa.5,5-litrowy silnik V8 biturbo to najbardziej wydajna produkowanaseryjnie V-ósemka na świecie, chociaż jej pojemność jestznacznie wyższa niż u konkurencji. 557-konny model E 63 AMG ztylnym napędem zużywa średnio 9,8 l/100 km (NEDC). Wariant znapędem na obie osie i 585-konna wersja S potrzebują niewielewięcej - od 10,3 do 10,5 l/100 km. Co więcej, wszystkie odmiany E63 AMG już teraz spełniają rygorystyczne wymogi normy emisjispalin Euro 6, obowiązujące od 2015 roku. Sportowa,7-biegowa skrzynia AMG SPEEDSHIFT MCT Wszechstronnośći znakomite tempo to atuty sportowej, 7-biegowego przekładni AMGSPEEDSHIFT MCT. Cztery tryby jazdy - "C" (ControlledEfficiency), "S" (Sport), "S+" (Sport plus) oraz"M" (Manual) - pozwalają dostosować charakter jej pracydo indywidualnych wymagań kierowcy. W trybie "C" funkcjaECO start/stop unieruchamia jednostkę napędową podczas postoju, askrzynia wcześniej i łagodniej wybiera kolejne przełożenia.Ruszanie odbywa się zazwyczaj z drugiego biegu. Tandemsilnika i skrzyni reaguje znacznie agresywniej w trybach "S","S+" oraz "M", a funkcja ECO start/stop zostajewtedy uśpiona. Precyzyjne przerwy w realizacji procesu zapłonu iwtrysku przy pełnym obciążeniu zapewniają jeszcze szybszą zmianęprzełożeń i emocjonujący dźwięk jednostki napędowej. 7-biegowaskrzynia AMG SPEEDSHIFT MCT uzbrojona jest również w funkcjępodwójnego wysprzęglenia podczas redukcji oraz RACE START. Napędna obie osie 4MATIC: wyśmienita dynamika jazdy Wydajnynapęd na cztery koła AMG 4MATIC kieruje moment obrotowy doprzedniej i tylnej osi w stosunku 33 do 67 procent. Dodatkoweniutonometry na tylnych kołach zapewniają właściwą dla modeliAMG dynamikę i przyjemność z jazdy. Do wymagań permanentnegonapędu na obie osie dostosowany został 3-stopniowy układ ESP. Wtrybie "SPORT Handling" wspomaga go układ Torque VectoringBrake, który selektywnie przyhamowuje indywidualne koła. Cel?Jeszcze lepsza zwinność i eliminacja podsterowności w jeździe połukach. Napędna obie osie 4MATIC sprzyja większej przyczepności podczas jazdy pomokrej lub śliskiej nawierzchni. Optymalną trakcję gwarantujesprzęgło wielotarczowe, dysponujące momentem blokującym owartości 50 Nm. Sercem napędu jest skrzynia rozdzielczazintegrowana z obudową przekładni AMG SPEEDSHIFT MCT w sposób,który nie wymaga dodatkowej przestrzeni. Moment obrotowy płynie zapośrednictwem wału napędowego do kół przedniej osi.Przeniesienie siły napędowej z przedniego dyferencjału do półosiodbywa się poprzez wałek pośredni, biegnący przez kanał w misceolejowej silnika. Kompaktowy mechanizm napędu na obie osie zostałzoptymalizowany pod kątem masy - całość waży jedynie 70 kg. E63 AMG w wersji S z blokadą tylnego dyferencjału Zgodniez ideą "Driving Performance", najmocniejsza Klasa Ewyposażona jest w blokadę tylnego dyferencjału, która dodatkowozwiększa zapas trakcji i zapewnia jeszcze lepsze prowadzenie -zwłaszcza na torze wyścigowym. Wszystkiewarianty E 63 AMG posiadają sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL zelektroniczną kontrolą tłumienia. Z przodu pracują sprężynystalowe, z tyłu zastosowano układ pneumatyczny. Za naciśnięciemprzycisku elektronika zmienia nastawy resorowania z trybu "Comfort"na "Sport" lub "Sport plus". Wmodelach z napędem na obie osie inżynierowie Mercedes-AMGzoptymalizowali architekturę przedniego zawieszenia z trzemawahaczami, a nowo opracowane elementy z aluminium przekładają sięna dodatkową zwinność i neutralność podczas szybkiegopokonywania zakrętów. Wersja S wyróżnia się dodatkowozmodyfikowaną elastokinematyką układu jezdnego, który wsytuacjach podbramkowych oferuje jeszcze wyższy poziomprzyczepności. Wszystkieodmiany E 63 AMG mają poszerzony o 48 mm rozstaw przedni kół,zapewniający większą stabilność w szybko pokonywanych łukach iwyczucie nawierzchni. Zwiększony negatyw kół obu osi pozwala zkolei osiągnąć większe wartości przyspieszeń poprzecznych.Elektromechaniczny, progresywny układ kierowniczy AMG mabezpośrednie przełożenie 14:1, a jego charakterystyka jestdostosowana do ustawień zawieszenia. ModelE 63 AMG standardowo porusza się na 10-ramiennych obręczach AMG wkolorze grafitowym z lśniącym wykończeniem. Felgi o szerokości 9cali z przodu i 9,5 cala z tyłu zaopatrzono w ogumienie w rozmiarze,odpowiednio, 225/40 R 18 oraz 285/35 R 18. Wizytówką odmian znapędem na obie osie są obręcze o średnicy 19 cali z oponami wrozmiarze 255/35 R 19 z przodu oraz 285/30 R 19 z tyłu (szerokośćfelg to, odpowiednio, 9 i 9,5 cala). W wersji S pokryto je dodatkowomatowym, grafitowym lakierem i wzbogacono o lśniący rant. Opcjonalny,ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy AMG Zaimponującymi obręczami E 63 AMG kryją się elementywysokowydajnego układu hamulcowego AMG. Przednie i tylne tarcze -wentylowane i perforowane - mają średnicę 360 mm; przednie tarczewykonano ze szczególnie odpornych na wielokrotne hamowanie i wysokątemperaturę materiałów kompozytowych. Z przodu zastosowano 6-, a ztyłu - 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe, wszystkie w kolorze srebrnymi z logo AMG. Wyjątkiem jest wersja S, której zaciski mają barwęczerwoną. Ceramiczno-kompozytowyukład hamulcowy AMG z tarczami o średnicy 402 mm to ekskluzywnaopcja zarezerwowana wyłącznie dla wersji S. O 40 proc. lżejszy odstandardowego, zapewnia on jeszcze większą skuteczność hamowania,precyzję prowadzenia i komfort jazdy. Dodatkowo, imponującawytrzymałość ceramicznych tarcz sprzyja dłuższej eksploatacji. Design:ekskluzywny i pełen energii DesignE 63 AMG w pełni oddaje dynamizm i fascynującą technologię,skryte pod karoserią. Dominują tu charakterystyczne dla AMGelementy - osłona chłodnicy przecięta "podwójnym ostrzem"oraz trójwymiarowy deflektor, biegnący przez całą szerokośćprzedniego zderzaka. Jego płynny kształt wpisuje się w linielitery "A" i należy do znaków rozpoznawczych modeli AMG.Potężne wloty zapewniają swobodny dopływ powietrza do elementówukładu chłodzenia, a dolny spojler pozwala ograniczyć zjawiskounoszenia. Wypukłei wklęsłe powierzchnie dynamicznie łączą przedni pas E 63 AMG zmuskularnymi błotnikami, na których lśni emblemat "V8BITURBO". Aurę samochodu prawdziwie sportowego E 63 AMG nadajerównież tylny dyfuzor i podwójne końcówki sportowego wydechuAMG. Wariant S otrzymał dodatkowe atrybuty, podkreślające jegoimponujące możliwości - na przykład przednie skrzydło w kolorzelśniącej czerni i zarezerwowany dla limuzyny tylny spojler,ograniczający współczynnik unoszenia przy wysokich prędkościach,a także matowe, 19-calowe obręcze oraz polakierowane na czerwonozaciski hamulców. Nażyczenie klienta wnętrze E 63 AMG w wersji S reprezentuje sportowestandardy w luksusowym wydaniu. Szare przeszycia tapicerki sportowychfoteli AMG, paneli drzwi, podłokietników i elementów konsoliśrodkowej oraz srebrne pasy bezpieczeństwa kontrastują z czarnąkolorystyką kabiny. Spłaszczona obręcz pokrytej skórą nappakierownicy AMG Performance zapowiada mnóstwo emocji, zaś elementy zAlcantary zapewniają niezawodny chwyt. Zagłówki przednich fotelizdobi logo AMG, a wyskalowany do 320 km/h prędkościomierz - symbol"S AMG" oraz czerwone aplikacje. Standardowe wyposażenieobejmuje listwy progowe AMG z podświetleniem LED w kolorze białym,elektrycznie sterowaną roletę tylnej szyby (tylko limuzyna) orazsystem antywłamaniowy. Pierwszorzędnajakość i wyrafinowana atmosfera to cechy wszystkich odmian modelu E63 AMG. Ich synonimem jest nowy zegar analogowy IWC pomiędzycentralnymi otworami wentylacyjnymi. Listastandardowego wyposażenia wszystkich odmian E 63 AMG obejmujerównież m.in.: listwy progowe AMG sportowe pedały AMG ze stali nierdzewnej z gumowymi wypustkami ATTENTION ASSIST COLLISION PREVENTION ASSIST przednie lampy LED High Performance Dostępnesą także liczne opcje indywidualizacji, m.in.: pakiet AMG Carbon I (przednie skrzydło, listwy progowe i wykończenie tylnego fartucha z włókna węglowego) pakiet AMG Carbon II (obudowy bocznych lusterek i tylny spojler wersji sedan z włókna węglowego) pakiet AMG Night (przednie skrzydło i spojler, listwy progowe, obudowy bocznych lusterek i tylny fartuch w kolorze lśniącej czerni, czarne końcówki układu wydechowego z chromowanym wykończeniem) osłona silnika AMG z włókna węglowego 5-ramienne, kute obręcze AMG z osłoniętymi śrubami (kolor grafitowy, lśniące wykończenie) elementy wykończenia kabiny z włókna węglowego podsufitka designo pakiet wykończenia designo Ekskluzywnenagłośnienie przestrzenne Bang & Olufsen BeoSound AMG Jednąz najbardziej wyjątkowych opcji wyposażenia E 63 AMG jest systemdźwięku przestrzennego Bang & Olufsen BeoSound AMG, opracowanyprzez Mercedes-Benz i Mercedes-AMG we współpracy z renomowanymduńskim producentem nagłośnienia, firmą Bang & Olufsen.Zapewnia on najwyższy standard dźwięku w formacie Dolby Digital5.1 i składa się z 1200-watowego wzmacniacza oraz 14 głośników.Procesor DSP pozwala na wybór jednej z licznych konfiguracji oraztrybu dźwięku: studyjnego ("Reference") lubprzestrzennego. Pierwszy z nich skupia się na autentycznychdoznaniach płynących z nagrania i nieskazitelnym odtworzeniuutworów, drugi perfekcyjnie oddaje nastrój występów na żywo itworzy w kabinie unikalną atmosferę panoramicznego dźwięku bezzakłócania jego naturalnego charakteru. Podświetlane, 50-watowegłośniki wysokotonowe podkreślają wyrafinowany charakter systemuBang & Olufsen BeoSound AMG, podobnie jak wysokiej jakościobudowy głośników z logo Bang & Olufsen. Rynkowapremiera nowego modelu E 63 AMG z napędem na tylną oś odbędziesię w kwietniu, a odmian z napędem na obie osie - w czerwcu 2013roku. Więcej zdjęć: http://www.forumsamochodowe.com/galeria/samochody/p13087-nowy-mercedes-benz-e-6.html Źródło: Mercedes-Benz Polska
  14. [h=1]2008 Mercedes-Benz E350 4Matic Review, Walkaround, Start Up, Test Drive[/h]
  15. Mercedes ML500 4MATIC BlueEFFICIENCY - nowa wersja niemieckiego SUV-a Podoba się oj podoba!
  16. Mercedes-Benz GLK350 4Matic (2013) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mercedes-Benz&m=2013-GLK350_4Matic"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mercedes-Benz&m=2013-GLK350_4Matic" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  17. 2012 Citrin Brown Mercedes Benz ML350 4MATIC Off-Road Driving
  18. 2012 Diamond White Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC Driving
  19. Mercedes-Benz E350 4Matic Wagon (2011) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mercedes-Benz&m=2011-E350_4Matic_Wagon"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mercedes-Benz&m=2011-E350_4Matic_Wagon" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  20. Mercedes-Benz GLK 350 4MATIC (2010) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mercedes-Benz&m=2010-GLK_350_4MATIC"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mercedes-Benz&m=2010-GLK_350_4MATIC" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  21. Mercedes C 320 CDI 4MATIC Kicherer Cudny.... http://www.furious.pl/news2008/wrzesien2008/mercedes-c320-4matic-kicherer.htm
  22. Mercedes S500 4MATIC Inden-Design http://www.furious.pl/news2008/wrzesien2008/mercedes-s500-inden-design.htm Oj marzenie.... przepiękny , i ten silnik !!!
  23. Mercedes-Benz GLK 350 4MATIC (2010) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mercedes-Benz&m=2010-GLK_350_4MATIC"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mercedes-Benz&m=2010-GLK_350_4MATIC" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
×