Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów '300' .

Trwa przebudowanie indeksu wyszukiwania. Prezentowane wyniki mogą być niekompletne.


Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 3 wyniki

  1. Mercedes-Benz 300 SL Mercedes-Benz 300 SL (Gullwing)/W198 to model samochodu marki Mercedes noszący wewnętrzne oznaczenie W198, który miał swoją premierę w lutym 1954 roku podczas salonu motoryzacyjnego "International Motor Sports Show" w Nowym Jorku. Wyprodukowano 3258 egzemplarzy. Mercedes-Benz 300SL Transaxle 1953, prototyp: Pierwowzorem 300 SL był wprowadzony 2 lata wcześniej sportowy wóz 300S, z którego przejęto nowoczesny silnik wyposażony we wtrysk paliwa oraz przestrzenną ramę o skomplikowanej konstrukcji, którą spawano z rurek o niewielkiej średnicy. Mimo nie najlepszej sytuacji finansowej w 1954 roku Mercedes postanowił wprowadzić do produkcji seryjną wersję tego samochodu. Mercedes-Benz 300 SL początkowo był uznawany za auto sportowe. Brał udział w wyścigach na torze w Le Mans, Norymberdze i Carrera Panamericana Mexico. Mercedes-Benz W198 był pierwszym generacją Mercedesa-Benza klasy SL Mercedes-Benz 300 SL (W198) '1954–57: Samochód wyposażony jest w podnoszone do góry drzwi oraz płaską karoserię z podkreślonymi wcięciami. Niezwykłej w latach 50. konstrukcji drzwi, otwierające się do góry razem z fragmentami dachu, kształtem przypominające nieco skrzydło, zapewniły mu po angielsku potoczną nazwę Gullwing ("skrzydło mewy"), która przylgnęła historycznie do tego modelu. Powodem zastosowania takiego rozwiązania nie były wcale względy natury estetycznej, choć bez wątpienia nadały samochodowi w tym zakresie niepowtarzalny i do dziś ciekawy charakter. Aby zapewnić odpowiednią sztywność nadwozia, samochód miał bardzo wysokie progi i zastosowanie klasycznie otwieranych drzwi - przestało wchodzić w rachubę, konstruktorzy zdecydowali się zatem na drzwi otwierane do góry. Z tego powodu wsiadanie do Mercedesa wymagało pewnej dozy zręczności. Inną ciekawostkę konstrukcyjną może stanowić również fakt zastosowania specjalnie "łamanej" kierownicy - odchylanej do góry przy wsiadaniu. Ze względu na niezwykle ciasną, sportową kabinę, była ona niezbędna, by kierowca mógł zająć swoje miejsce. Nadwozie było wykonane z blach stalowych, poza aluminiowymi: drzwiami, maską i pokrywą bagażnika. Bardzo korzystne ze względów aerodynamicznych niskie poprowadzenie maski wymagało pochylenie silnika pod kątem 45 stopni, co z kolei wymusiło zastosowanie tzw. suchej miski olejowej (dość często zresztą używanej w autach sportowych ze względu na lepsze smarowanie silnika podczas dynamicznej jazdy na zakrętach). W czasach swojej świetności nowy "Gullwing" kosztował 29 000 marek niemieckich, co już wtedy było kwotą zawrotną, szczególnie, gdy porównać ją z niemałą wcale ceną 7 900 marek za współczesny mu model Mercedes-Benz 170 Vb. Ze względu na swoją unikatowość, zachowane egzemplarze samochodu osiągają współcześnie na rynku kolekcjonerskim ogromne ceny, przekraczające nierzadko 1 milion USD. Źródło: Wikipedia Mercedes-Benz 300 SL (W198 II) '1957–63:
  2. Potrzebuję nawigacji, w przedziale 300-800 zł. Jeżdżę mało, zazwyczaj po Polsce, czasem na wakacje zdarzy się wyjazd do jakiegoś ościennego państwa, więc potrzebuję też Europę. Nie jeżdżę często, są to wyjazdy turystyczne. Chciałbym, żeby była możliwość wgrania różnych map (jakby wgrana mapa się nie sprawdziła to fajnie żeby była możliwość wgrania innej a nie że tylko mogę fabrycznie zainstalowaną mieć). I jaka mapa byłaby dla mnie dobra? Najbardziej chwalona jest Automapa, tylko jak jeżdżę rzadko to subskrypcja jest dla mnie za droga. Jaka mapa byłaby podobna jakością do automapy i żeby aktualizacje były bezpłatne lub żeby były to niewielkie opłaty? Nie potrzebuję w nawigacji wodotrysków typu radio, gry czy odtwarzacz muzyki (do tego służą inne urządzenia). Chciałbym żeby nawigacja była w miarę głośna, intuicyjna w obsłudze, żeby informowała o fotoradarach, niebezpieczeństwach na drodze, dopuszczalnej prędkości, i żeby nie mówiła dopiero 100metrów przed zakrętem że mam skręcić, dobrze by było jakby miała możliwość ustawienia częstotliwości komunikatów i w jakiej odległości ma mnie informować o zmianie kierunku jazdy, ewentualnie dodatkowo żeby miała funkcje zmiany trasy - żeby sprawdzała czy gdzieś jest np. korek/wypadek i pokierowała inną trasą, i żeby była możliwość wybrania różnych tras, albo np. ominięcia drogi płatnej, dodanie punktu pośredniego itp. Co możecie mi polecić?
  3. autostrefa

    Lexus NX 300 H Prestige

    NX jest nowym wytworem japońskiej wyobraźni z wieloma aspektami luksusu. Jeśli go już widzieliście, wiecie o czym mówię. Jeśli jeszcze nie, to powiem, że to auto idealnie wpasowuje się w krajobraz mangi. Lexus NX 300 H Prestige - luksusowy samuraj - auto-strefa.pl
×