Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów '100' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 67 wyników

  1. 100 lat Niems!

    Michał - najlepszego w dniu Twoich urodzin!
  2. Witam, Kolega z pracy chciałby zakupić z salonu Nowego Suva. Wojew. Pomorskie, Gdańsk od 100 do 190 tys. Jego wymagania: -Rilingi -Wysunięte stopnie?/progi (żeby łatwiej wejść do samochodu) -Jedynie kolor BIAŁY -4x4 -automat -benzyna -aby nie palił jak smok -skóra Chciał kupić Mercedesa GLK 250 (lecz już go nie produkują) podoba mu się : Mazda CX5 Mercedes GLE/GLC 250 (pokazują go dopiero w Genewie) BMW X3 (odradzają bo awaryjny) Toyota RAV4 Lexus NX - jedzie oglądać w niedzielę Lexus LX Pozdrawiam,
  3. Austin-Healey 100 Austin-Healey 100 to sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Austin Motor Company w latach 1953-1959 w oparciu o model Atlantic. Austin Healey 100 (BN1) '1953–1955: Model ten dostępny był wyłącznie jako 2-drzwiowy roadster. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 3- lub 4-biegową manualną skrzynię biegów. Nazwa modelu pochodziła od prędkości jaką rozwijał (ponad 100 mil na godzinę). Pierwsza wersja Healeya 100 (oznaczenie BN1 i BN2) wyposażona była w silnik R4 o pojemności 2,7 litra (2660 cm3) i mocy 91-110 KM. Austin Healey 100-4 (BN2) '1955–1956: Od 1956 roku model nosił nazwę Austin-Healey 100-Six (BN4 i BN6), różnił się konstrukcyjnie od pierwowzoru. Do napędu użyto silnika R6 o pojemności 2,6 litra (2639 cm3) i mocy 103-118 KM. Łącznie powstało 29.070 egzemplarzy modelu. Austin Healey 100-6 (BN4) '1956–59: Austin Healey 100-6 (BN6) '1958–59:
  4. Panamera Exclusive Series. Built for 100 enthusiasts.
  5. Audi 100 C1 (F104) Audi 100 to samochód klasy wyższej produkowany przez Audi w latach 1968–1994. Audi 100 (C1) '1968–73: Pierwsza generacja Audi 100 została po raz pierwszy ukazana 26 listopada 1968 roku. Samochód ten, zaprojektowany przez Ludwika Krausa, stał się przebojem dzięki wysokiej jakości użytych materiałów, dobrym właściwościom jezdnym oraz przestronnemu wnętrzu. Pierwsza generacja produkowana była jako 4-drzwiowy sedan oraz eleganckie, 2-drzwiowe coupé. Audi 100 (C1) '1973–76: Oferowane były czterocylindrowe silniki o pojemności od 1,8 do 1,9 l (od 80 do 115KM). Moc przenoszona była na koła przednie za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej lub 3-biegowego automatu. Łącznie sprzedano ponad 800 000 sztuk Audi 100 pierwszej generacji. W 1976 roku wprowadzona została druga generacja modelu 100. Audi 100 Coupe S (C1) '1970–76: Audi 100 LS 2-drzwiowy US-spec (C1) '1968–76: Audi 100 2-drzwiowy US-spec (C1) '1973–76:
  6. SKODA Economy Run 2014: wygrywa Octavia z wynikiem 2,95 l/100 km Już po raz 33. kierowcy samochodów ŠKODA spotkali się, by wyłonić najoszczędniejszą załogę na ponad trzystukilometrowej trasie. W tym roku wygrał duet Jiří Pilný i Petr Šíma, który z modelem Octavia Combi 2.0 TDI osiągnął imponujący wynik 2,95 l/100 km! 33. edycja ŠKODA Economy Run 2014 odbyła się 20 września. „Tegoroczny ŠKODA Economy Run ponownie udowodnił, jak bardzo wydajne i ekonomiczne są samochody ŠKODY” – mówi Roman Havlásek, Szef Obsługi Posprzedażnej ŠKODA AUTO. „Chcielibyśmy pogratulować Jiříemu Pilný i Petrowi Šíma osiągnięcia tak doskonałego wyniku: 2,95 l/100 km. Redukowanie poziomu zużycia paliwa i emisji dwutlenku węgla jest jednym z najwyższych priorytetów ŠKODY. Rezultaty pokazują, że jesteśmy na dobrej drodze do osiągania kolejnych spektakularnych dokonań na tym polu” – dodaje Roman Havlásek. Tegoroczna edycja ŠKODA Economy Run zgromadziła 48 ekip startujących w pięciu kategoriach. Do prób zostały dopuszczone samochody zasilane zarówno benzyną bezołowiową, jak i olejem napędowym. Start i meta zostały zlokalizowane w miejscowości Kosmonosy, nieopodal fabryki ŠKODY w Mladá Boleslav. Trasa o długości 309 km obejmowała krótki postój w fabryce ŠKODA AUTO w Kvasinach. ŠKODA od wielu lat jest oficjalnym partnerem Economy Run. Za przygotowanie techniczne i sprawdzenie samochodów uczestników odpowiedzialny był Dział Obsługi Klienta ŠKODY, a serwisowanie pojazdów odbywało się w Centrum Serwisowym ŠKODA w Kosmonosach. Podzieleni na pięć kategorii uczestnicy oceniani byli według kryterium najniższej emisji dwutlenku węgla, obliczanej z całkowitego zużycia paliwa w czasie wyścigu. Istotna była również średnia osiągana prędkość i różnica między realnym zużyciem paliwa a wynikiem fabrycznym. W przypadku osiągnięcia takiego samego wyniku zużycia paliwa i emisji dwutlenku węgla przez kilku zawodników, decydowała średnia prędkość i pojemność silnika. W tym roku, dzięki współpracy ze ŠKODĄ, do usprawnienia zliczania wyników zostało wprowadzone innowacyjne narzędzie mierzące elektronicznie zużycie paliwa, które potrafi sprawdzić precyzyjnie ilość paliwa przed i po próbie. Każdy bak został na start napełniony do 75% pojemności. Obliczenie różnicy pomiędzy pomiarami pozwoliło określić dokładną ilość zużytego paliwa. Do tej pory każdy z uczestników rozpoczynał rajd z pełnym bakiem, a wyznacznikiem zużycia był stan baku mierzony na linii mety. ŠKODA sukcesywnie zmniejsza zużycie paliwa i emisji dwutlenku węgla poprzez wykorzystywanie nowoczesnych rozwiązań w całej gamie swoich produktów. Już w tej chwili 18 modeli i wersji modelowych ŠKODY emituje mniej niż 100 g CO2/km, a aż 97 modeli i wersji modelowych – mniej niż 120 g CO2/km. Wersje GreenLine i Green tec to najbardziej przyjazne środowisku rozwiązania technologiczne, dostępne w każdej linii modelowej marki ŠKODA. Tej jesieni firma ŠKODA świętuje nadejście trzeciej generacji ŠKODY Fabia, która będzie wyznaczać nowe standardy wydajności silnikowej. Zaprojektowana od nowa ŠKODA Fabia jest o ponad 17% bardziej ekonomiczna od swojej poprzedniczki. Wersja GreenLine tego modelu, która będzie dostępna pod koniec 2015 roku, będzie osiągała wynik średniego zużycia paliwa na poziomie zaledwie 3,1 l oleju napędowego na 100 km i emitowała tylko 82 g dwutlenku węgla na kilometr. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. Witam. Mam pytanie, jaką instalację lpg polecacie do Opla Vectry B 1.6 16V 100KM, rok produkcji 2000, przebieg ok. 175 tys. km. Planuję zamontować coś (wiadomo koszta), tylko nie wiem co, a szczerze powiedziawszy jestem kompletnym laikiem w tej kwestii. Oto propozycje od moich potencjalnych gazowników, bardzo proszę o pomoc. - AEB- KING GAS - cena 2.800 PLN, gwarancja 2lata, - BRC -SQ24 - cena 2.800 PLN, gwarancja 2lata, - Stag 4 eco z listwą Valtah - cena 2.100 PLN, - KME Nevo z wtryskami niemieckimi Hana oraz reduktor Tur za 2300
  8. Z okazji swoich ..nastych urodzin wszystkiego dobrego . Zdrowia, szczęścia w życiu, bezawaryjnych podróży i ogólnie szerokości
  9. Aston Martin DP-100 Vision Gran Turismo Concept (2014)
  10. Audi 100 C1 Coupe

    Witam, to znowu ja Od dłuższego czasu chodzą mi po głowie stare Audi, a teraz udało mi się znaleźć trochę czasu żeby takie cudo narysować. Padło na Setkę pierwszej generacji Uprzedzam pytania użytkowników autodrawings.net, gdzie w top16 pojawił się rysunek z tej samej bazy: rysunki powstały niezależnie i dopiero jak już rysowałem to zauważyłem tamten A teraz do rzeczy... Format A4, czas rysowania to ok. 10 godzin, a przyrządy te do zawsze: ołówki 7B-4H, automatyczny, kredki (właściwie to jedna kredka), kartka i gumka Ja jestem z rysunku zadowolony, chociaż widzę kilka rzeczy do poprawki, a Wy co sądzicie? https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10264937_643206762439771_5725203794874585825_n.jpg
  11. Już 100 000 sztuk Citigo! Z linii montażowej fabryki w Bratysławie zjechała już stutysięczna ŠKODA Citigo. Pierwszy miejski samochód czeskiej marki został wprowadzony do sprzedaży w 2011 roku i cieszy się dużym powodzeniem na rynku. ŠKODA Citigo to lider swojego segmentu w Polsce w 2013 i 2014 roku. Ten najchętniej kupowany przez Polaków samochód przekonuje do siebie dużą - w porównaniu do konkurencji z segmentu - przestrzenią, pomysłowymi rozwiązaniami, niskim zużyciem paliwa, wysokim poziomem bezpieczeństwa, znakomitym prowadzeniem i nowoczesnym designem. „100 000 egzemplarzy Citigo wyprodukowanych od 2011 roku pokazuje jak dobrze nasz mały samochód radzi sobie na rynku” – mówi Werner Eichhorn, Członek Zarządu ŠKODY ds. Sprzedaży i Marketingu. „Modelem Citigo, wprowadzonym do sprzedaży prawie trzy lata temu, rozpoczęliśmy największą ofensywę produktową w historii naszej firmy. Nasze mini auto wzbogaciło rozwijający się segment samochodów miejskich i przyciąga nowych Klientów do marki. Citigo wzmacnia naszą pozycję na rynku europejskim, jesteśmy bardzo zadowoleni z tego modelu” – dodaje Eichhorn. ŠKODA Citigo jest idealnym samochodem do miasta: niewielkim, ale jednocześnie przestronnym, ekonomicznym, zwinnym, atrakcyjnym, bezpiecznym i przemyślanym. „Mimo swoich rozmiarów Citigo oferuje wszystkie wartości ŠKODY” – mówi Eichhorn. Taka kombinacja została dobrze przyjęta przez Klientów. W 2013 roku sprzedaż modelu wzrosła o 51% do 45 000 egzemplarzy. Z wieloma schowkami, siatkami i haczykami oraz pojemnym bagażnikiem jest to bardzo praktyczny samochód. W dodatku wyjątkowo bezpieczny. Citigo jako pierwsze auto miejskie, razem z bliźniaczymi modelami z Grupy Volkswagen, otrzymało najlepszą możliwą ocenę pięciu gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP. ŠKODA Citigo jest również jednym z najbardziej przyjaznych samochodów miejskich na rynku. Jest napędzana trzycylindrowym silnikiem benzynowym 1.0 MPI o mocy 60 lub 75 KM. Obie wersje silnikowe mogą współpracować z pięciostopniową manualną skrzynią biegów lub półautomatyczną przekładnią ASG. Citigo Green tec 1.0 MPI/60 KM spala średnio zaledwie 4,1 l benzyny na 100 km i emituje tylko 95 g CO2/km. Czeski producent wprowadzi do sprzedaży szczególnie emocjonalną i sportową edycję modelu, cechującą się rajdowym designem. ŠKODA Citigo Monte Carlo wyróżnia się m.in.: obniżonym sportowym zawieszeniem, 16-calowymi obręczami kół, przednim i tylnym spojlerem, zintegrowanymi światłami przeciwmgłowymi, czarną osłoną chłodnicy, a także elementem dekoracyjnym w stylu dyfuzora w tylnym zderzaku. Sportowy klimat znajdziemy także we wnętrzu w postaci trójramiennej kierownicy, czarnej tapicerki i podsufitki oraz specjalnego wykończenia foteli we wzorze Monte Carlo. Od momentu debiutu na rynku, ŠKODA Citigo zdobyła wiele prestiżowych nagród w kraju, jak i zagranicą. Auto nagrodzono m.in. tytułami: „Samochodu Roku 2012 w Czechach”, „Firmowym Samochodem Roku” i „Internetowym Samochodem Roku” wśród Nagród Flotowych. W Polsce Citigo odnotowuje równie dobre wyniki. Od początku roku do kwietnia 2014 roku Citigo zajmuje I miejsce w segmencie z liczbą 1 156 zarejestrowanych samochodów i 20% udziałem w segmencie. Źródło: Volkswagen Group Polska
  12. Škoda 100/110 Škoda 100/110 to samochód osobowy produkowany w zakładach Škody w Mladá Boleslav w latach 1969 - 1976. Pojazd zaprezentowano oficjalnie w sierpniu 1969 roku. Model 100 stworzono bazując na rozwiązaniach konstrukcyjnych znanych ze Škody 1000 MB. Od swojego poprzednika przejął on szereg podzespołów i przede wszystkim koncepcję umieszczonego podłużnie nad tylną osią rzędowego silnika OHV o pojemności jednego litra. Na podstawie Škody 100 stworzono model 110 z mocniejszym silnikiem o pojemności 1107 ccm. Model 110 występował w wersjach L – Lux i SL – Super Lux. Różniły się one wyposażeniem (SL miała bogatsze) oraz mocą maksymalną silnika, która wynosiła odpowiednio 48 i 52 KM. W małych seriach wytwarzano także bazujące na modelu 110 rajdowe pojazdy Škoda 110 L Rallye, Škoda 120 S oraz Škoda 130 RS. W roku 1972 modele 100 oraz 110 przeszły drobną modernizację karoserii, polegającą na zastosowaniu klamek kasetowych oraz poprawieniu przewietrzania wnętrza przez montowany w tylnym słupku wywietrznik. W latach 1969-1977 powstało 1 079 708 egzemplarzy modeli 100 i 110.
  13. Tor Nurburgring kupiony za ponad 100 milionw euro Ja słyszałem, że tor miał kupić ADAC. Czyżby afera z plebiscytem na auto roku wpłynęła na zmianę kupca toru?
  14. Nissan 350Z Supercharged by Coobcio Garage test 100-200km/h on 6PSI
  15. Ford wyprodukował już 100 000 egzemplarzy modelu B-MAX Zerknąłem na ceny B-Maxa i porównałem je z cenami Merivy - różnice są bardzo niewielkie, więc i wybór trudny. Ford zapewne lepiej się prowadzi, ale rozwiązanie z tymi drzwiami wydaje mi się nieco przekombinowane, a silnik 1.0 EcoBoost - ryzykowny.
  16. Bartku wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Sto lat "Staruszku" )
  17. więcej -> BMW tylko dla 100 wybranych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  18. Audi S3 8P 320KM 450NM by EcuProject - 100-220km/h
  19. Goodyear wśród 100 najbardziej innowacyjnych firm na świecie Przedsiębiorstwo po raz trzeci z rzędu wyróżnione przez Thomson Reuters Warszawa, 23 października 2013 r. – Firma Goodyear Tire & Rubber Company znalazła się na liście 100 Najbardziej Innowacyjnych Firm na Świecie Thomson Reuters 2013. To już trzeci z kolei rok, w którym Goodyear otrzymuje to wyróżnienie. „Obecność na liście stworzonej przez Thomson Reuters świadczy o zdolności Goodyeara do tworzenia innowacji. Rynkowe podejście do wprowadzania nowych produktów jest naszym zdaniem najważniejszym wyróżnikiem w konkurencyjnej branży oponiarskiej i pomaga synchronizować prace badawczo-rozwojowe z globalną strategią Goodyeara. Dzięki temu możemy stale dostarczać wartościowe produkty na rynek” – powiedział Richard J. Kramer, Prezes zarządu i Dyrektor generalny. Od pierwszej całorocznej opony radialnej aż po przyjazne środowisku koncepcje, takie jak wykorzystanie do produkcji opon oleju sojowego i BioIzoprenu, Goodyear zapracował na trwałą reputację lidera innowacji w branży oponiarskiej. O historycznych innowacjach i osiągnięciach Goodyeara można dowiedzieć się więcej odwiedzając www.goodyear.eu/pl_pl/about-goodyear/milestones/ „Lista 100 Najbardziej Innowacyjnych Firm Thomson Reuters potwierdza, że przedsiębiorstwa, które się na niej znalazły, są liderami wzrostu, tworzenia miejsc pracy i pionierskich działań w obszarze produktów i usług” – powiedział David Brown, Dyrektor zarządzający Thomson Reuters IP Solutions. Program, który powstał z inicjatywy Thomson Reuters IP Solutions, co roku wyróżnia 100 przedsiębiorstw na całym świecie, które wykazują się największą innowacyjnością, mierzoną szeregiem specjalnie opracowanych wskaźników związanych z patentami. Pełny raport jest dostępny pod adresem www.top100innovators.com. Źródło: Goodyear Dunlop Tires Polska
  20. więcej -> 100 lat elektryczności w samochodach, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, wiadomości ze świata motoryzacyjnego, wiadomości ze świata motoryzacji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  21. BMW X6 M Design Edition - powstanie tylko 100 sztuk Ciekawe, czy można zamówić inny lakier, bo za białym jakoś nie przepadam...
  22. Economy Run - SKODA Fabia ze zwycięskim wynikiem 2,6 l/100 km! ŠKODA Fabia, kierowana przez Marka Tribulę oraz Martina Kedleca, spaliła średnio 2,6 l/100 km (emisja CO2 - 60,58 g/km) i dzięki temu wjechała na pierwsze miejsce podium w ekologicznym wyścigu Economy Run. Godne uwagi jest również wysokie miejsce zespołu z Polski w kategorii Media. W tegorocznej edycji wzięło udział 65 załóg z Czech, Polski, Rosji i Słowacji. Uczestnicy rywalizowali w pięciu klasach obejmujących m.in. różne pojemności silnika i rodzaj stosowanego paliwa. Wiele emocji wywołały również modele startujące w kategorii historycznej oraz kolejnej, przeznaczonej dla dziennikarzy. I to właśnie w tej kategorii wysokie, trzecie miejsce zajęli Polacy - Piotr Mokwiński (wp.pl) i Łukasz Szewczyk (autocentrum.pl). A w jaki sposób wyłaniany jest zwycięzca? Wygrywa ta drużyna, której samochód w czasie wyścigu wyemitował najmniej dwutlenku węgla w oparciu o wielkość średniego spalania. Ponadto pod uwagę brana jest średnia prędkość w czasie przejazdu oraz różnica między spalaniem wynikającym z danych fabrycznych a rzeczywistym w czasie imprezy. W przypadku zużycia paliwa identycznego dla dwóch lub kilku załóg, o zwycięstwie decyduje średnia prędkość i pojemność silnika – im większe są obie te wartości, tym wyższe miejsce na podium. Oficjalnym partnerem wyścigu Economy Run jest ŠKODA i tylko modele tej firmy biorą w nim udział. Dystans, jaki muszą pokonać załogi, wynosi 291 km. Linia startu i mety znajduje się w miejscowości Kosmonosy, niedaleko fabryki ŠKODY w Mladá Boleslav. Trasa wyścigu obejmuje również miejscowość Kvasiny, gdzie znajduje się fabryka marki. Bardzo dobre wyniki osiągane przez załogi w czasie wyścigu Economy Run to doskonały dowód na to, że nowoczesne technologie, których celem jest obniżenie zużycia paliwa, sprawdzają się na drogach publicznych. Takie rozwiązania jak system Start-Stop, odzysk energii w czasie hamowania, opony o obniżonym oporze toczenia czy redukcja masy stosowane w modelach z serii GreenLine przynoszą kierowcom wymierne korzyści każdego dnia. Warto zauważyć, że prawie wszystkie modele ŠKODY oferowane są w odmianie GreenLine – wyjątkiem jest Citigo, ale i ten miejski samochód może się pochwalić ekologicznym rekordem. W sierpniu 2013 roku Gerhard Plattner pokonał trasę z Włoch do Sztokholmu w modelu Citigo przystosowanym do spalania gazu CNG. Średnie zużycie gazu w czasie przejazdu to tylko 2,39 kg/100 km (emisja CO2 - 65 g/km). Całkowity koszt pokonania trasy liczącej 2619 km wyniósł 81.25 euro (341,25 zł przy kursie 1 euro – 4,2 zł). To oznacza, że przejechanie 100 km kosztuje w ŠKODZIE Citigo CNG tylko 13,02 zł. Źródło: Volkswagen Group Polska
  23. Witam . Mam mały problem, a dokładniej czy tylne drzwi i tylna piasta od Audi A6 C4 będą pasowały do Audi 100 C4 . (Jeśli dodałem posta w złej kategorii to sorry ) Pozdrawiam :icon_mrgreen: Jestem nowy więc przepraszam za nieogarnięcie się na forum . ;D
  24. Skoda Citigo CNG przejechała 2619 km za mniej niż 100 euro Bardziej interesujący byłby test porównawczy wersji na benzynę, diesla, gaz CNG i np. gaz LPG
  25. więcej -> SEAT Mii i tylko 2,9 l/100 km, statystyki sprzedaży, nowe modele samochodów, park samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
×