Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'średniej' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 6 wyników

  1. Mercedes-Benz Vans zapowiada premierę średniej wielkości pick-upa Poszerzenie oferty modelowej elementem globalnej strategii wzrostu Mercedes-Benz Vans Rynek średniej wielkości pick-upów gotowy na debiut pierwszego modelu premium Główne rynki zbytu: Ameryka Łacińska, RPA, Australia, Europa Stuttgart. Przed końcem dekady Mercedes-Benz zadebiutuje w kolejnym perspektywicznym segmencie rynku i poszerzy ofertę swoich modeli o pierwszego na świecie pick-upa premium. Tego typu pojazdy charakteryzują się wszechstronnością, całoroczną użytecznością oraz ładownością przekraczającą z reguły 1000 kg. To wszystko sprawia, że pick-upy cieszą się popularnością na całym świecie i stanowią rynek o dużym potencjale rozwojowym. „Pick-up Mercedes-Benz w istotny sposób przyczyni się do realizacji celów naszego globalnego rozwoju” – mówi dr Dieter Zetsche, Prezes Zarządu Daimler AG i szef działu Mercedes-Benz Cars. „Zadebiutujemy w segmencie pick-upów z modelem o typowym dla naszej marki charakterze, ze wszystkimi typowymi dla niej atrybutami - takimi jak bezpieczeństwo, komfort, wydajność i jakość”. Volker Mornhinweg, szef działu Mercedes-Benz Vans, dodaje: „Nowy model typu pick-up będzie idealnym uzupełnieniem naszej gamy produktowej w ramach międzynarodowej strategii wzrostu »Mercedes-Benz Vans goes global«”. Perspektywiczny segment o globalnym zasięgu Na całym świecie segment średniej wielkości pick-upów przechodzi obecnie transformację. Coraz więcej takich pojazdów jest wykorzystywanych nie tylko do pracy, ale także do celów prywatnych. Ich użytkownicy – zarówno firmy, jak i nabywcy indywidualni – oczekują modeli o kojarzących się z samochodami osobowymi. Mercedes-Benz jako pierwszy producent samochodów premium odpowiada na potrzeby rynku i projektuje pick-upa. „Gwiazda” ma już doświadczenie w podobnych pionierskich zachowaniach. Podobnym przypadkiem była udana premiera Klasy M (znanej również jako ML) blisko 20 lat temu. Był to pierwszy SUV segmentu premium i zmienił oblicze pojazdów rekreacyjnych. Nowy pick-up Mercedes-Benz będzie początkowo oferowany na rynkach Ameryki Łacińskiej, RPA, Australii i Europy, gdzie w segmencie tym odnotowuje się stałe wzrosty. Mercedes-Benz Vans: centrum kompetencji aut użytkowych Za opracowanie nowego modelu odpowiada dział Mercedes-Benz Vans, odpowiednio przygotowany do wdrożenia pierwszego pick-upa w historii firmy. Stoi za nim wiele lat doświadczenia w projektowaniu, produkcji i sprzedaży samochodów użytkowych. Debiutujące w zeszłym roku modele, Klasa V i Vito, udowadniają, że Mercedes-Benz Vans potrafi spełnić zróżnicowane oczekiwania klientów. Jest to szczególnie ważne w segmencie, w którym samochody służą zarówno celom służbowym, jak i prywatnym. „Możemy z powodzeniem zaspokoić potrzeby klientów szukających samochodu, który poza wszechstronnością oferuje komfort, bezpieczeństwo i design znany z osobowych Mercedesów” – mówi Mornhinweg. „Zgodnie z tą sprawdzoną, udaną formułą zaprojektujemy pierwszego pick-upa naszej marki”. Źródło: Mercedes Benz Polska
  2. [h=3]SKODA S720 - przymiarki do klasy średniej[/h] Początki koncepcji realizowanej w projekcie Š720 sięgają schyłku 1959 roku. Już wtedy planowano rozbudować program produkcyjny marki o samochód klasy średniej (oznaczony roboczo jako model 1500) i wytwarzać go w ilości stu tysięcy egzemplarzy rocznie od sezonu 1970. [TABLE=class: two_columns, width: 100%, align: center] <tbody style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">[TR] [TD][/TD] [TD]Jako napęd większego modelu planowano wykorzystać 1,5-litrowy, sześciocylindrowy silnik, stanowiący rozwinięcie litrowej jednostki OHV, przygotowywanej wówczas dla modelu MB. Na nowo pomysł odżył w sezonie 1965 – tym razem model pozycjonowany w ofercie powyżej MB miał być już napędzany silnikami czterocylindrowymi. [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Opracowano cztery niezależne scenariusze rozwoju projektu – dwa opierające się o podzespoły modelu MB i dwa wymagające rozpoczęcia prac od podstaw. Ostatecznie zaakceptowano scenariusz oznaczony jako PP 020, opisujący budowę pojazdu od początku w oparciu o podwozie o rozstawie osi 2 550 mm i klasyczny układ napędowy z wzdłużnie umieszczonym silnikiem OHC. Do napędu pojazdu miały zostać wykorzystane nowe jednostki OHC o objętościach 1 250 oraz 1 500 ccm. Historycznie projekt odwoływał się do gamy modelu Favorit z lat 30. Opracowania podwozia podjął się zespół kierowany przez Františka Uhlířa – niezależne zawieszenie wszystkich kół, mimo tylnego napędu, było dla zespołu oczywistością. Nad rozwojem silników czuwał team Františka Fridmuca – łącznie zbudowano czternaście prototypów jednostek 1 236 i 1 498 ccm, wraz z pochodnymi wariantami o objętościach 1,8 oraz 2,0 litra. [TABLE=class: two_columns, width: 100%, align: center] <tbody style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">[TR] [TD]Kształty nadwozia nowego modelu wychodziły spod rąk takich osobistości czechosłowackiego designu, jak Milan Strejček, Josef Brokeš oraz Jan Žáček. Opracowywano warianty sedan, coupe, fastback, kombi, a nawet pick-up. Od roku 1968 pracowano już tylko nad odmianami sedan, coupe oraz kombi. [/TD] [TD][TABLE=width: 270, align: center] <tbody style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">[TR] [TD=width: 20] [/TD] [TD=width: 250][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Pięć prototypów (Š720 I-1 do I-5) ukończonych pomiędzy sierpniem 1968 a styczniem 1969, według projektów Žáčka, poddawano następnie próbom drogowym, a I-1 – także testom zderzeniowym. Zasilenie projektu przydziałem dewiz sprawiło, że kolejne prace nad kształtem karoserii zlecono włoskiej pracowni Ital Design. Krzywizny stworzone przez Brokeša i Žáčka cyzelował teraz Giorgetto Giugiaro. Włosi dostarczyli łącznie siedem prototypów pojazdów Š720, głównie w 1970 roku. Na tym etapie liczono się z rozpoczęciem produkcji w sezonie 1973 i osiągnieciem pełnych, rocznych mocy produkcyjnych, wynoszących 120 tysięcy egzemplarzy, dwa sezony później. [TABLE=class: two_columns, width: 100%, align: center] <tbody style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">[TR] [TD][/TD] [TD]Odmiana sedan miała być wytwarzana w zakładzie macierzystym w Mladá Boleslav, kombi we Vrchlabi, a coupe (od 1974) – w Kvasinach. Wdrożeniu projektu zagrażały przede wszystkim problemy z poddostawcami nowoczesnych podzespołów oraz wykorzystane w znacznym stopniu moce przerobowe wymienionych zakładów.[/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Z tego powodu zdecydowano, że produkcja typoszeregu Š720 zostanie uruchomiona w projektowanych właśnie zakładach BAZ w Bratysławie. Mladá Boleslav miała odtąd skupić się na, wspólnym z NRD, programie rozwoju małolitrażowych samochodów z napędem przednim - Š760. Budowę bratysławskiej fabryki rozpoczęto jednak dopiero w 1974 roku, a swą realną zdolność produkcyjną – poza krótkim epizodem produkcji modeli Rapid/Garde – osiągnęła… dopiero w latach 90., już po przejęciu zakładów przez koncern Volkswagena. W program Š720 BAZ wniósł jedynie powielenie dwóch prototypów Ital Design - OP-1 i OP-2. [TABLE=class: two_columns, width: 100%, align: center] <tbody style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">[TR] [TD]Ostatecznie wyjątkowo zaawansowany i kosztowny program Š720 nie doczekał się wdrożenia. Na dobre zakończyła go administracyjna decyzja z dnia 30 listopada 1972 roku. Głównym powodem nie była jednak powielana przez lata spiskowa teoria, przedstawiająca zdecydowaną ingerencję ZSRR w obliczu zbytniej konkurencyjności Š720 w stosunku do samochodów VAZ-2101. [/TD] [TD][TABLE=width: 270, align: center] <tbody style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">[TR] [TD=width: 20] [/TD] [TD=width: 250][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Zadecydowały realne kosztorysy uruchomienia produkcji poszczególnych podzespołów, bądź ich zakupu u zewnętrznych poddostawców oraz praktyczny brak unifikacji z elementami planowanymi w pozostałych, równoległych programach rozwojowych. Nieco przesadna ambicja konstrukcyjna zawiodła wspaniały projekt w ślepą uliczkę, pochłaniając przy okazji potężne środki. Spora część zbudowanych prototypów Š720 zachowała się do dnia dzisiejszego. [TABLE=class: two_columns, width: 100%, align: center] <tbody style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">[TR] [TD][/TD] [TD]Egzemplarze z nadwoziami sedan można oglądać w depozycie Muzeum ŠKODA Auto oraz jeden wypożyczony - w muzeum firmowym Volkswagena. Należące do prywatnego właściciela coupe można zobaczyć w Muzeum Techniki w Brnie. [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Przynajmniej trzy prototypy, odsprzedane w latach 70. po zakończeniu projektu prywatnym osobom, są wciąż zarejestrowane i okazjonalnie poruszają się po drogach Czech oraz Słowacji. Dane techniczne prototypu ŠKODA Š720 1500 ID-1, nadwozie sedan, 1969 [TABLE=width: 460] <tbody style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">[TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]silnik: rzędowy, czterocylindrowy, rozrząd OHC, chłodzony cieczą, blok i głowica wykonane ze stopów lekkich, wał korbowy podparty w pięciu punktach, umieszczony wzdłużnie nad osią przednią z przodu[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: left][/TD] [TD=align: left]napęd kół tylnych [/TD] [/TR] [TR] [TD=align: left][/TD] [TD=align: left]średnica cylindra: 80 mm, skok tłoka: 74,5 mm, objętość skokowa: 1498 ccm [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]zasilanie: podwójny gaźnik [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]stopień sprężania: 9,0:1 [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]moc maksymalna: 84 KM przy 5300 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]maksymalny moment obrotowy: 121 Nm przy 3500-4000 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]instalacja elektryczna: o napięciu 12V [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]skrzynia przekładniowa: czterostopniowa, manualna (planowana opcjonalna: automatyczna)[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]układ kierowniczy: przekładnia zębatkowa [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]układ hamulcowy: hydrauliczny, przednie hamulce tarczowe, tylne bębnowe, w opcji wspomagane (rozważana opcja tylnych hamulców tarczowych i autorskiego układu przeciwblokującego) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]ciekawostki: prototyp poddawany badaniom drogowym pomiędzy wrześniem 1969 a czerwcem 1970 roku na łącznym dystansie 60 000km, przygotowanie konstrukcji pod opcjonalny układ klimatyzacji wnętrza [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]nadwozie: stalowe, samonośne, czterodrzwiowe, pięciomiejscowe typu sedan [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]masa własna: ok. 1130 kg [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]zawieszenie przednie: niezależne, kolumny McPherson, wahacze trójkątne [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]zawieszenie tylne: niezależne, trójkątne wahacze ze skośną osią obrotu (rozważana opcja zespołu pneumatycznego osi tylnej) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]ogumienie: 165SR13[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]pojemność bagażnika: 360 l [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]wymiary: długość: 4373 mm , szerokość: 1653 mm, wysokość: 1465 mm [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]rozstaw osi: 2550 mm [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]prędkość maksymalna: 157 km/h[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]średnie zużycie paliwa: 9-11,5 l/100 km[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15, align: left][/TD] [TD=align: left]ilość zbudowanych egzemplarzy: łącznie 15 prototypów – jeden z nadwoziem Brokeša, pięć z nadwoziami Žáčka, siedem wykonanych przez Ital Design i dwa skopiowane przez BAZ Bratysława [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Autor: Tomasz Orlik, Listopad 2014 Fotografie: archiwum ŠKODY Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Jeep Cherokee SUV-em średniej wielkości z największą liczbą głosów oddanych przez Czytelników hiszpańskiego „Coches.Net”. Zdjęcia Jeep Cherokee W Hiszpanii czytelnicy portalu motoryzacyjnego Coches.net: Coches nuevos, coches de ocasión, seminuevos, Km0. Todo sobre el mundo del motor. przyznali nowemu Jeepowi Cherokee pierwsze miejsce w kategorii średniej wielkości SUV-ów. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 13 marca br. w Muzeum Traje w Madrycie. Nowy Jeep Cherokee zdobył tytuł najlepszego samochodu w kategorii SUV-ów średniej wielkości, przyznany mu przez Czytelników hiszpańskiego portalu motoryzacyjnego Coches.Net, jednej z najpopularniejszych hiszpańskich stron poświęconej tematyce motoryzacyjnej. Strona ta może poszczycić się 7 milionami odwiedzających stronę w ciągu miesiąca, ponad 175 milionami odsłon i ponad 3 milionami użytkowników. W konkursie prowadzonym on-line uczestniczyło ponad 400.000 użytkowników, którzy najpierw spośród siedmiu modeli ubiegających się o tytuł, wybrali trzech finalistów, a później - spośród nich - nowego Jeepa Cherokee ogłoszono absolutnym zwycięzcą w swojej kategorii. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 13 marca br. w Muzeum Traje w Madrycie, gdzie Luca Napolitano, dyrektor generalny Fiat Group Automobiles w Hiszpanii, odebrał puchar od Sergio Balcells, dyrektora wydziału silników SCM Hiszpania. Europejska premiera nowego Jeepa Cherokee odbyła się w tym miesiącu podczas Salonu Samochodowego w Genewie 2014. Samochód ten ukazał się tam w całkowicie nowej odsłonie, oferującej swoim Klientom nowoczesną interpretację hasła „Go anywhere, do anything", które od zawsze wyróżnia tę legendarną, amerykańską markę. Czwarta generacja średniej wielkości SUV-a marki Jeep oferuje innowacyjny design o płynnych i smukłych liniach, udoskonalone właściwości jezdne i lepsze prowadzenie, legendarne możliwości 4x4, wnętrza klasy premium wykonane z rzemieślniczym kunsztem, innowacyjną technologię oraz nowe poziomy komfortu i rozrywki, systemy bezpieczeństwa i ochrony pasażerów warte „pięciu gwiazdek”, które ostatnio zapewniły mu tytuł „Best in class” w Euro NCAP. Nowa generacja Jeepa Cherokee jest dostępna teraz zarówno w konfiguracji z napędem na dwa przednie koła, jak i z napędem na cztery koła i oferuje trzy innowacyjne systemy napędu 4x4, które zapewniają wzorcowe umiejętności jazdy 4x4 w każdych warunkach eksploatacji. Jeep Cherokee jest również pierwszym SUV-em średniej wielkości z odłączanym napędem osi tylnej: system ten pozwala na zredukowanie strat energii w przypadku, kiedy nie jest koniczne korzystanie z napędu 4x4, gwarantując w ten sposób większą oszczędność zużycia paliwa. Nowa gama Jeep Cherokee będzie dostępna w sprzedaży w salonach marki Jeep w Europie w drugim kwartale tego roku i można ją będzie kupić z wyposażeniem Longitude, Limited i Trailhawk. Wyposażona będzie w mocny turbo diesel Multijet II o pojemności 2,0 litrów i mocy 170 KM, montowany z nową dziewięciostopniową skrzynią biegów, zastosowaną po raz pierwszy w segmencie SUV-ów średniej wielkości. Wersja o mocy 140 KM dwulitrowego silnika będzie dostępna w nowym Jeepie Cherokee w połączeniu z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów. Dopełnieniem gamy silników przeznaczonej na rynek europejski będzie silnik benzynowy V6 Pentastar o pojemności 3,2 litra, który będzie montowany z nową, dziewięciostopniową automatyczną skrzynią biegów. Źródło: Fiat Auto Poland
  4. MITSUBISHI MOTORS ROZPOCZYNA W ROSJI PRODUKCJĘ ŚREDNIEJ WIELKOŚCI SUV-A PAJERO SPORT Przedstawiciele firmy Mitsubishi Motors Corporation (MMC) poinformowali o rozpoczęciu produkcji średniej wielkości SUV-a Pajero Sport w zakładach PCMA Rus w Kałudze. Fabryka ta stanowi współwłasność grupy PSA Peugeot Citroën oraz koncernu MMC. Samochody z fabryki w Kałudze będą sprzedawane wyłącznie w Rosji. Przewiduje się znaczny wzrost popytu na SUV-y w Rosji, gdzie firma MMC uruchomiła już w listopadzie 2012 roku na pełną skalę produkcję (system montażu CKD*1) nowego Mitsubishi Outlandera w zakładach PCMA Rus. Poprzednia generacja tego modelu składana była w Rosji od kwietnia 2010 roku (system montażu SKD*2). Na rosyjskim rynku import i sprzedaż modelu Mitsubishi Pajero Sport rozpoczęła się w 2008 roku. Pojazd zdobył uznanie rosyjskich nabywców dzięki swym terenowym zdolnościom, trwałości oraz poziomowi komfortu porównywalnego z modelami osobowymi. Łącznie do końca maja 2013 roku kupiono tam 24 tys. egzemplarzy, a firma MMC planuje wzmocnić pozycję Pajero Sport na rynku rosyjskim poprzez uruchomienie lokalnej produkcji, która będzie bardziej dostosowana do potrzeb rosyjskiego odbiorcy. W grudniu 2012 roku firma MMC pozyskała 9% udziałów swego rosyjskiego dystrybutora*3 aby móc sprawniej reagować na potrzeby tamtejszego rynku. Prowadząc w Rosji nie tylko sprzedaż, ale i produkcję, koncern MMC planuje umocnić swoją pozycję i zwiększyć sprzedaż na istotnym i coraz bardziej konkurencyjnym rynku rosyjskim. PCMA Rus w zarysie [TABLE] [TR] [TD]Położenie [/TD] [TD]Obwód kałuski, Rosja [/TD] [/TR] [TR] [TD]Lokalizacja [/TD] [TD]180 km na południowy wschód od Moskwy [/TD] [/TR] [TR] [TD]Prezes [/TD] [TD]Jean Christophe Marchal [/TD] [/TR] [TR] [TD]Powierzchnia [/TD] [TD]Około 145 ha [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rodzaj działalności [/TD] [TD]Produkcja samochodów (spawanie, lakierowanie oraz montaż) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc produkcyjna [/TD] [TD]125 tys. pojazdów rocznie [/TD] [/TR] [TR] [TD]Produkowane pojazdy [/TD] [TD]Modele osobowe segmentu C marki Peugeot oraz Citroën Średniej wielkości SUV-y MMC (Outlander, Pajero Sport) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Wartość inwestycji [/TD] [TD]550 mln euro [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zatrudnienie [/TD] [TD]Około 2600 pracowników (dane z czerwca 2013 roku) Źródło: MMC Car Poland[/TD] [/TR] [/TABLE]
  5. Witam Zaczne od tego ze na samochodach sie nie znam, ale chce kupic swoje pierwsze auto. Nie znam sie wiec zrobilem liste samochodow ktore mi sie podobaja, moze byc diesel, moze byc benzyna, moze byc lpg. Budzet jest powiedzmy do 15 tys. zl, ale podam kilka modeli drozszych do rozwazenia czy warto doplacic. Miesiecznie raczej nie zrobie wiecej jak 500KM. Najtaniej wyszlaby zapewne Toyota Avensis, ktora z tego co wiem, zlym samochodem nie jest. Takie zestawienie TOP3 : Toyota Avensis (I 1997-2002) Sedan & Hatchback Mazda 3 (I 2003-2009) Sedan Audi A4 (B6 2000-2004) Sedan & Kombi Te juz mniej mnie interesuja niz w/w ale tez sie mi podobaja Volvo S60 (I 2000-2009) Sedan Toyota Corolla (E12 2001-2007) Sedan & Hatchback Honda Accord (VII 2002-2008) Sedan W sumie Ople nie sa brzydkie, tylko te deski rozdzielcze maja takie toporne Opel Vectra (C 2002-) Sedan Opel Signium (I 2003-2008) Hatchback Opel Corsa (D 2006-) Hatchback Opel Astra (III 2004-) Hatchback A to sa te modele ponad budzet, jakbys ktos mogl powiedziec cos o nich, czy warto doplacac? Kia Ceed (I 2006-2012) Hatchback Seat Leon (II 2005-) Hatchback Hyundai Sonata (IV 2005-) Sedan Hyundai i30 (I 2007-2012) Hatchback Suzuki Swift (Mk6 2004-) Hatchback Natomiast nizej jest lista samochodow ktore mi sie podobaja ale znajomy mi odradzil, dodam ze starsze wersje Golfa V za bardzo mi sie nie podobaja, a z tego co sie dowiedzialem to te nowsze wlasnie sa bardziej awaryjne Volkswagen Golf (V 2003-2008) Hatchback Volkswagen Polo (IV 2001-2005) Hatchback Volkswagen Polo (IV FL 2005-2009) Hatchback BMW 320 (E46 1998-2004) Sedan Citroen C5 (II 2004-2008) Sedan Fiat Bravo (II 2007-) Hatchbak Ford Mondeo (Mk3 2000-20006) Sedan Peugeout 407 (I 2004-2010) Sedan Mercedes C180 (W203 2000-2007) Sedan Mercedes C200 (W203 2000-2007) Sedan Mercedes C220 (W203 2000-2007) Sedan Mercedes C240 (W203 2000-2007) Sedan Mercedes E220 (W211 2002-2009) Sedan Wiem, sporo tego, no ale dzieki waszym radom i wskazowkom moze uda sie droga selekcji cos wybrac. W sumie TOP3 mnie najbardziej interesuje, ale to tylko wyglad, wiec czekam na odpowiedzi
  6. jakiej klasy jest v40 klasy średniej jak passat, mondeo, vectra czy klasy kompakt jak golf, focus, astra?
×