Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Alaninho

forumowicz
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Alaninho

  • Tytuł
    nowy

Więcej o mnie

  • Lokalizacja
    Poznań
  1. A wiec jednak"tylko"plywak....Poprostu wyjąlem go i wsadzilem spowrotem.Podjechalem na stacje,zatankowalem i.....plywak dzialal juz poprawnie...) Dzieki za pomoc.
  2. Ja mialem identyczne objawy jakie podales w swoim aucie i okazalo sie ze cewka byla do wymiany.......
  3. Clio II szarpie i dużo pali

    Mysle ze wymiana cewki nie miala tutaj sensu bo kiedy cewka nawali zazwyczaj auto nie tyle szarpie co traci moc..... Tak jak sugeruje anakaonda najpierw mimo wszystko sprawdzilbym swiece i je przeczyscil. A kiedy wymieniales filtry??? Moze tutaj trzeba poszukac?
  4. luki no wiec chyba ma bo po odlączeniu akumulatora wskazowka zmienia polozenie....Np.dajmy na to ze tankowalem majac przejechane okolo 12-13 km na rezerwie po zatankowaniu 12 litrow wskazowka pokazuje.....rezerwe.Kiedy odlączylem akumulator i ponownie go podlączylem wskazowka przeskoczyla na odpowiedni stan paliwa. anakaonda,jesli chodzi o majstrowanie przy wskaznikach czy wymianie tarcz to raczej nie tedy droga poniewaz auto kupilem przeszlo pol roku temu i wczesniej nie bylo zadnych problemow a ja sam nic nie grzebalem... Sprobuje sprawdzic tego plywaka a potem inne rzeczy tak jak podaliscie w "instrukcji" No chyba ze jeszcze macie dla mnie jakies rzeczy ktore mogą miec wplyw na "wariacje"niesfornego wskażnika...?
  5. Witam.Otóż moj problem polega na tym ze po wiekszym lub mniejszym tankowaniu wskaźnik paliwa nie reaguje.Próbowalem to "naprawic"poprzez odłączenie akumulatora i podzialalo...na chwile..;///Teraz po kazdym tankowaniu musze odlączyc akumulator i wskazówka mniej wiecej trafia na ten poziom co powinna ale to nie zalatwia problemu bo tak naprawde nie mam pewnosci ze wskaźnik pokazuje faktyczny stan paliwa po przejechaniu ilus tam kilometrow,tymbardziej ze wczoraj mialem tego przyklad gdzie musialem auto dopchac do stacji...;//(tak sie konczy jazda na "czuja") Jeśli ktos mial podobne problemy i udalo mu sie je rozwiazac to bede wdzieczny za pomoc!!! Kazda wskazówka bedzie bardzo mile widziana..)
  6. Tak jak myślalem,byla to uszkodzona cewka.....Gdzieś tam w necie wyczytalem zeby przemienic kostki od cewek i rzeczywiscie jedna(w tym modelu są podwojne) nie chodzila...Elektromechanik podpowiedzial ze przy takich objawach jakie podalem 90 % to uszkodzona cewka...Tymbardziej ze mialem jeszcze cewki firmy...Sagem czyli te najgorsze jakosciowo i najbardziej awaryjne.Koszt nowej cewki z wymianą(mozna wymienic samemu) to wydatek rzedu 170-200 zl. W kazdym razie problem zniknąl ale pozostaly jeszcze nierowne obroty na jałowym biegu...Ale to juz mniejszy problem. A co do szklanej kuli Luki to nie musisz sie tak grzac....wystarczylo napisac to co napisales.... I jeszcze jedno....Dla takich laików jak ja...Jesli ktos w przyszlosci bedzie mial taki problem to jak najmniej sie poruszac takim autem bo mozna sobie narobic o wiele wiekszych problemow niz tylko uszkodzona cewka... :kwasny:
  7. Dzieki grzegorz ale to co podales bralem pod uwage.... Mialem nadzieje ze dowiem sie czegos wiecej na tym forum....No nic,trzeba poszukac gdzies indziej....Poprostu niechce odrazu jechac do elektryka bo za chwile dowiem sie ze polowe rzeczy zwiazane z zaplonem trzeba wymienic.....
  8. Witam. Na początku witam wszystkich uzytkowników forum a zarazem bardzo licze na waszą pomoc. Posiadam auto jak w temacie i moj problem polega na tym ze od paru dni cos niedobrego sie z nim dzieje a mianowicie auto na jalowym biegu ma nierowne obroty a gdy silnik sie rozgrzeje chodzi jakby nie palil na wszystkie gary a odglos silnika przypomina...malucha,jednoczesnie tracąc moc.Do tego bardzo wzroslo zuzycie paliwa(wlalem 12 l.paliwa i przejechalem zaledwie 50 km.i zapalila sie rezerwa;(( ) Znajomy podpowiedzial mi ze to moze byc uszkodzona cewka ale pewnosci nie ma.... Bede wdzieczy za pomoc i wszystkie rady.... Pozdrawiam serdecznie
×