• Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

maniek954

Forumowicze
  • Zawartość

    3810
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maniek954

  • Tytuł
    Super Motomaniak
  • Urodziny 30.01.1995

Więcej o mnie

  • Mój samochód
    Skoda Octavia L&K
  • Lokalizacja
    Oława
  • Prawko od
    28.01.2014
  • Zainteresowania
    Rysunek, Muzyka, Siatkówka
  • Profesja
    Monter Systemów Bezpieczeństwa
  1. Brakuje większych kół i minimalnej gleby
  2. Mam temat, ale trochę go opuściłem właśnie aktualizuję. http://www.audi80.pl/topics128/audi-coupe-typ89-diabelek-by-maniek-vt102703.htm
  3. Kurde jakbym miał możliwosć kupna takiego Avanta to rwałbym jako Daily
  4. Blacha z www.tbtcars.pl . Traktowana jako kolekcjonerska, teoretycznie nie można z nią jeździć na aucie, bo nie jest traktowana jako legalna. Nie ma po prostu homologacji. Ale jak trafi się na normalnego policjanta, to zrozumie że lepiej mieć taką niż zaginać w połowie tą legalną
  5. Tak, jestem na grupie Audi 80 więc pewnie tam widziałeś Z rzeczy branych pod uwagę, ale nie spodziewałem się że przyjdzie to tak szybko.. Dziś zamówiłem zestaw elektronicznego wtrysku od K-Jet killers.
  6. No hej Dawno mnie tu nie było, bo zapomniałem hasła i jakoś ta wypadło z głowy to wszystko.. Ale jestem, żyję i dłubię. W temacie z Octavią pisałem że kupuję nowe auto, że jest 2.3 NG ale nic więcej nie zdradziłem No to teraz zdradzam, już oficjalnie. Jest to Audi Coupe 8B, rocznik 1988, w pięknym kolorze Tornado Rot Auto kupione jako dość zaniedbane. Jeździło ale słabo, wszystko tłukło, było brudne i poniszczone, ktoś o to zwyczajnie nie dbał, no i kupione o wieśniaka co umowę przyszedł spisywać w gumakach no nieważne. Fotki po kupnie, z dnia 05.02.2017. Do dziś minęły prawie 4 miesiące, multum godzin pracy, walizka pieniędzy, kilka siwych włosów w wieku 22 lat ale przede wszystkim cholerna satysfakcja Lista zrobionych rzeczy: - remont w którego skład weszły: rozrząd, szklanki zaworowe, uszczelka klawiatury, poduszki silnika x4, kpl tarcz i klocków, kpl łożysk kół, uszczelniacz na wale, olej i filtry, uszczelnienie vacum pompy, kopułka, palec, kable. - jeśli chodzi o nadwozie - lampy tył oryginalne z B4 oraz blenda USA ori, halogeny przednie nowe ori + kierunki z pierwszej wersji pomarańczowe ori, listwy przyprogowe gumowe nowe ori - z rzeczy ciekawszych zawieszenie gwintowane robione na zamówienie, custom - Bzyku Customs, do tego oczywiście nowe poduszki amortyzatorów, łączniki stabilizatora itd... - koła: Calibre Vintage 18", 4x 8J ET35 + 4x 25mm dystanse, opony Nankang NS-20 205/35/18 - multum pierdół takich jak np.: czujniki otwarcia drzwi, nowa antena zamiennik ale dobrej klasy (nie podłączałem bo i tak nie słucham radia), nowe dywaniki ori aso, komplet znaczków na tył i w grill nowe ori - z rzeczy na które czekam to obecnie zespolaki używki ale w bdb stanie ori, bo obecnie są czarne malowane szprejem oraz ledy w oświetlenie blachy oraz końcówka wydechu RM MOTORS, mam ale muszę znaleźć czas zamontować. - z rzeczy do zrobienia pilnie to poliuretany i rozpórka bo buda się gnie. To póki co tyle, jeszcze masę rzeczy się zmieni ale w swoim czasie. A jeśli chodzi o spray to jak widać na fotce, ktoś go nie żałował. Taki Sebix to auto miał to nie dziwne, teraz muszę poprawiać po idiocie No ale tak czy siak auto wygląda obecnie tak: Jak coś się zmieni to o tym poinformuję 71 !
  7. Dawno nic nie pisałem, ale trochę się pozmieniało. Od zakupu minęło już 16 tysięcy km., przy czym na gwincie jakieś 10 tysięcy. I po tym czasie zauważam jak Octavia była dawniej wygodnym autem, a jak teraz nie jest I w związku z tym nadejszła wiekopomna chwila aby odtuningować swój samochód Tak wiem, podnoszenie auta to jak pierwszy okres - oficjalnie zostajesz kobietą. Ale jednak coś za coś. Mam problem z dojeżdżaniem do miejsca pracy, a teraz dodatkowo pracę zmieniłem i jeszcze bardziej mam przejebane. A chcąc mieć projekt i daily w jednym, nie ma szans aby to wyszło. Albo będzie dobry projekt, albo auto wielozadaniowe. Także felgi już sprzedałem, gwint na dniach wyciągam i dam fotke jak auto wygląda. Co dalej? Heh.. nie ma szans że koniec z tuningiem, z tego się nie wyrasta Skodę mam zamiar doprowadzić do takiego stanu, że fabryka się chowa Nie będzie to trudne - kwestia ogarnięcia lakieru i wnętrza + drobne pierdółki mechaniczne, no i kupno kilka rzeczy które są w złym stanie. Także temat na pewno będzie kontynuowany. A co do tuningu.. Drugie auto już jest. Nie zdradzam nic poza tym: 2.3 NG
  8. Daj link gdzie kupić te naklejki
  9. Haka nie demontuję bo przydaje się, ostatnio ciągałem przyczepkę i fakt faktem wyglądało to komicznie, no ale jednak wywiozłem co musiałem i z głowy Jak będę malował kilka elementów to i to się psiknie i będzie ładniej Dziś pierwsza trasa Oława - Chomiąża Szlachecka na zlot LowDivision Event 2k16, zobaczymy jak Octa się spisze i czy pogoda dopisze
  10. Nowa foteczka, auto tylko umyte a co dopiero jakby miało wosk...
  11. Od początku Ci mówiłem żebyś założył ori mercedesowskie felgi i będzie o wiele lepiej
  12. Teraz tylko wymienić stabilizator, bo trze na każdej nierówności
  13. Jak miałem z przodu 205/35 i skręciłem kołami na minimalnym wzniesieniu, to jechałem felgą a nie oponą, więc to nie dla mnie. Co innego gdyby to było auto na zloty, wtedy bym położył ile się da i tyle, a jednak auto codziennie jeździ do pracy więc musi zawsze być gotowe do drogi. No i moja kobieta też nim jeździ wiec tym bardziej Teraz jest na tyle fajnie że jest i minimalny naciąg, i całkiem fajny efekt czyli coś o co mi chodziło
  14. No nie ukrywam że mam zamiar zrobić najlepszą Octavię w Polsce
  15. Jak najbardziej. Dokładnie ten zestaw Zestaw STRONG do czyszczenia skórzanej tapicerki samochodowej Jest mleczko które czyści, oraz takie które impregnuje. Żałuję że nie zrobiłem fotki która pokazałaby połowę elementu przed i połowę po, ale na fanpage Colourlock na facebooku widnieje takie zdjęcie Przy okazji, kupiłem już nowe opony, 215/40/r18, założyłem na auto, ustawiłem gwint na taką wysokość aby dało się skręcać i wygląda o wiele lepiej niż dawniej, gdy naciąg był o wiele większy