Skocz do zawartości

Winter

forumowicz
  • Zawartość

    169
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Winter

  • Tytuł
    Stały bywalec

Więcej o mnie

  • Lokalizacja
    Bytom
  1. Winter

    Hyundai Genesis Coupe

    Moje, moje... http://img6.imagebanana.com/img/as02so52/tloxd.jpg
  2. Siemanko, kolejna moja robota po ponad rocznej przerwie i w sumie mój pierwszy rebrush, który na moje oko wyszedł dobrze w porównaniu do poprzednich niewypałów. Koniec pie...nia. Komentujcie <3 Base: Tune: Proszę się nie wyrażać bo warn poleci narazie edit//Przemo
  3. Siema, chciałem wam przedstawić mojego golfika. Myślę ze nie jest źle, aczkolwiek wiem ze jest masakrycznie dużo ząbków. Baza : http://img841.imageshack.us/img841/6779/b88g47.jpg Czop : http://img836.imageshack.us/img836/4296/48295839.jpg Pozdrawiam i licze na dużo opinii A ankieta gdzie? Zapomniało się? +1 bo jako stary user powinieneś pamiętać. Miłego wieczoru /RACERX
  4. Winter

    [Felgi] Alfa Romeo 147

    Poszukiwuje dalej Dokładnie to szukam z skreconym przednim kołem. Pozdro
  5. Winter

    [Felgi] Alfa Romeo 147

    Siema poszukuje jakiś fajnych felg, wolałbym żeby to nie byly jakieś seryjne, które by pasowały do tego autka i tej perspektywy. Stawiam browce
  6. Winter

    VW Scirocco R

    Świetne, robisz bardzo ładne prace. Z każdą nową pracą jesteś coraz to lepszy. Błędów tak jak w poprzedniej pracy się nie doszukałem wiec moja ocena jest oczywista. vt/profi
  7. Winter

    Alfa Romeo Carabinieri

    Bardzo fajna praca. Ciekawy styl i bardzo dobre wykonanie. Doczepie się do 2 rzeczy. - w tylnym kole wystaje jeszcze stary element felgi (przy czerwonym pasku, z góry po prawej) - przednia felga strasznie przekombinowana, nie wiem czy ją obracałeś czy coś, ale wyglada strasznie. Dla mnie VT z -
  8. Winter

    Mercedes CL

    Bardzo fajna praca, dobrze wykonana. Błędów się nie doszukałem. - ładny kolor - dobrze wykonane i realistyczne krople deszczu, musiałeś się dużo przy tym narobić Dla mnie VT
  9. Winter

    Audi A5 |Black01|

    - ząbki - tylnia felga, chyba chciałeś wprawić koło w ruch ale cos ci to nie wyszło - ślady opon - ślady na klapie, cień słabe
  10. Winter

    VW Corrado

    Ja robiłem pierw na bazie bez laski, gdy już zrobiłem. Przyszedł mi pomysł aby dokleić tą laske.
  11. Siema, po około półrocznej przerwie w virtual tuningu, zainteresowanie wróciło. Przez te pół roku kleiłem pixelki w paincie (manga cars), które mi się zbrzydły i wróciłem do VT. Przedstawiam wam Corka. Baza: Tun: Nie pogardzę komentarzami i radami.
  12. Winter

    Konkurs MC - Samochody Niemieckie - rozmowy.

    sądząc po głosowaniu twój kolega to autor pracy 4, ale ja i tak ci nie dowierzam. Potem jakis mod sprawdzi ip to zobaczymy
  13. praca 1: 3 pkt praca 2: 2 pkt praca 4: 1 pkt
  14. Winter

    Konkurs MC - Samochody Niemieckie - rozmowy.

    Ile to ku.. można czekać na głosowanie ? Upominałem się na gg, ale jak widze do dzisiaj nie ma.
×