Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Nomad

Admin i Junior Admini
  • Zawartość

    4612
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Nomad

  • Tytuł
    Super Motomaniak
  • Urodziny 27.11.1982

Więcej o mnie

  • Lokalizacja
    Gdańsk
  1. Nomadowe 9-3 II Aero / Hirsch [2005]

    Taka sytuacja: I dwie foty z szybkiej sesji testujacej sprzet:
  2. Nomadowe 9-3 II Aero / Hirsch [2005]

    Jak najbardziej... przebieg leci w zastraszającym tempie już prawie 279k. Między innymi przez to że auto jest używane codziennie na różnych drogach to nie decyduję się na jego obniżenie... obecnie zderzak wchodzi na styk na większość krawężników a płyta pod silnikiem i tak jest regularnie szlifowana do gołego metalu. Temat zaślepki w miejsce haka nadal pozostaje otwarty, ponieważ tania okazała się niedostępna już na magazynie. Natomiast "normalna" cena jest dość wysoka bo od ok 70zł a nie ma gwarancji że będzie pasować (ten hak w założeniu był na stałe więc nie miał dedykowanej) W ostatnią sobotę krótko po zrobieniu zdjęcia z wcześniejszego postu przyszła burza wraz z gradobiciem, co mimo zastosowania stada koców i śpiwora spowodowało wystąpienie wgniotek w różnym kalibrze w ilości łącznej ponad 100szt. Obecnie czekam na rzeczoznawcę celem likwidacji z AC i zobaczymy jak się sprawa rozwinie. Na koniec dwie foty z niedzielnej imprezy MotoMania Summer Session 2k16 - Autodrom Pomorze
  3. Nomadowe 9-3 II Aero / Hirsch [2005]

    Udało się znaleźć chwilę (czyt. parę godzin) i z grubsza wypucować auto na jutrzejszą Motomanię... oczywiście już przyszła burza, więc rano trzeba będzie poprawić.
  4. Nomadowe 9-3 II Aero / Hirsch [2005]

    Foto poglądowe telefonem:
  5. Nomadowe 9-3 II Aero / Hirsch [2005]

    Drobne mody: Trójkąt dostał mocowanie na klapę (z 9-5'ki) A rączki, ręczny i skrobaczka dostały skórę nappa (na wzór Hirscha tyle że dużo taniej): Natomiast za ok tydzień powinien wpaść kolejny mod, tym razem spory... udało się dorwać oryginalne felgi Hirscha (by BBS) dedykowane do SS'a. wzór jak poniżej, obecnie się regenerują i zmieniają kolor na grafit.
  6. Nomadowe 9-3 II Aero / Hirsch [2005]

    No niestety tak to bywa z wolnym czasem... teraz jak mam wolne to mnie choróbsko zaatakowało i kaszlę jak gruźlik... Ale cały czas staram się coś działać. W piątek odebrałęm tylne lampy z modyfikacji a dziś w światła cofania wleciały ledy wraz z modyfikacją wiązki coby nie było migania i błędów:
  7. Nomadowe 9-3 II Aero / Hirsch [2005]

    @gonias piszczeć nie piszczą nawet po dotarciu. Tymczasem mała zapowiedź materiału z wczorajszej sesji:
  8. Nomadowe 9-3 II Aero / Hirsch [2005]

    Taka sytuacja... Saab w końcu się doczekał montażu 345'ek. Tarcza Zimmermann Sport, klocki Ferodo FDS (mieszanka DS2500), do tego podklejki antywibracyjne TRW. W miejscu gdzie jest ciężarek to między nim a zaciskiem wchodzi kartka Na razie się docierają i wymagają ponownego odpowietrzenia... niestety wada przewodów w oplocie - nie da się ich zacisnąć na czas wymiany zacisków.
  9. Nomadowe 9-3 II Aero / Hirsch [2005]

    Obiecane fotki:
  10. Audi B4 2.8 avant

    Jeszcze troszkę i lusterko
  11. Nomadowe 9-3 II Aero / Hirsch [2005]

    Auto nadal się zmienia... coraz mniej zostało do zrealizowania ale zawsze się coś znajdzie. Na dniach wrzucę opis co doszło... a w międzyczasie zajawka z wczorajszej sesji na którą mnie zaprosił znajomy (i już wstępnie umówiona kolejna - jesienna) więc może w końcu będą porządne foty a nie moje amatorskie pstryki. Backstage z fot grupowych: I jedna indywidualna wstępnie ogarnięta:
  12. W Polsce jest przecież jeszcze przedstawiciel marki TATA ?? Nie da się kupić oryginału ? Ew. można poszukać firm zajmujących się dorabianiem uszczelek, biorąc pod uwagę że macie oryginał nie powinno być problemu.
  13. Fiat 125p Przeróbka !!

    wersja z pierwszego posta - spokojnie ponad 30tysięcy + felgi i napęd... Samo dorobienie szyb może wyjść 10tysięcy. Pomijam to że proporcje są kompletnie nierealne - zwróć uwagę na długość drzwi... jak mocno trzeba wzmacniać słupek i zawiasy żeby drzwi nie opadły po pierwszym otworzeniu. Konstrukcja drzwi bez słupków = całkowicie inne rozwiązanie niż seryjnie, uszczelnienie tego na zamkniętych oknach też będzie problemem.
  14. Odnawianie alufelg

    mniej więcej 20-50zł
  15. Z aut które wymieniłeś to tak naprawdę tylko Impreza i EVO nadają się do ścigania przy sensownych warunkach jazdy codziennej... RX8 zabije Cię kosztami serwisowymi, BMW wydaje się ok ale nie oszukujmy się że łatwo znaleźć oryginalną M'kę w dobrym stanie za takie pieniądze... Pamiętaj też o tym ile będziesz wydawał na hamulce i opony (zwykle jeden komplet klocków i opon na jeden/dwa dni torowe) Co do uturbiania i kosztów... SAAB 9-3 II 2.0T który fabrycznie ma turbo i 150-210KM kosztując w zakupie średnio 20tysi (mniej więcej 10latek) wymaga ok 10tysi na zrobienie 300koni (wtryski,turbina,IC,sprzęgło,soft,serwis olejowy), a 350+ to już wydatek 20-30tysięcy (kute tłoki i ogólne przygotowanie silnika+elementy jak wcześniej, tyle że inne param.) do ceny zakupu. A jest to jedno z najtańszych we wzmacnianiu aut. Oczywiście są tacy co za 3-5tysięcy zrobią swapa i jeszcze uturbią tylko ile to pojeździ, zwłaszcza przy upalaniu. Mój typ - lancer...
×