Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Turas1234

forumowicz
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Turas1234

  • Tytuł
    nowy

Więcej o mnie

  • Mój samochód
    VW Passat B5 1.6
  1. Witam. Mam problem z silnikiem z mojego malucha, a mianowicie: Silnik na początku nie chciał odpalić, po znalezieniu usterek i ich naprawie(czyszczenie gaźnika,pompy paliwa, ustawienie zapłonu oraz przerw w zaworach) samochód odpalił lecz pracował na bardzo wysokich obrotach, po dodaniu gazu gasł. Dodam jeszcze że paliwo pompa ciągnie bezpośrednio z karnistra(zrobiłem prowizorke bo przewód od baku jest zapchany). Dzisiaj po ponownym dokładniejszym wyczyszczeniu gaźnika znowu odpalił na chwile a przy próbie regulacji znów zgasł i nie chciał odpalić. Świec nie zalewa lecz są one bardzo osmolone. Rozebralem gaźnik po raz kolejny(trochę mnie to już denerwuje) i po złożeniu jego silnik znowu odpalił i przez chwilę obroty spadły i można było normalnie dodać gazu lecz nie trwało to dłużej jak 3min bo znowu zaczął wariować i zgasł. Kolejny raz już nie chciał odpalić a nie mam zamiaru kolejny raz rozkręcać gaźnika. Dodam jeszcze że jest to gaźnik z elektrozaworem(niepodlaczony, po podłączeniu nic się nie zmienia chyba że źle to robie). Czego to może być jeszcze przyczyna że ten silnik w ogóle nie chce współpracować??? Z góry dzięki za odpowiedź...
  2. Witam. Posiadam Passata B5 1.6 (1997) i mam z nim następujące problemy: Zaczęło się od zepsucia oświetlenia z przodu w środku w aucie, następnie zepsuły się światła z tyłu, z przodu wszystko w porządku, tylnie tylko przeciwmgłowe się pali po jego włączeniu. Następnie pojawił się problem z odpalaniem samochodu. W momencie przekręcenia kluczyka czasami kontrolki potrafią się zapalić po 15min a czasami od razu następnie auto normalnie odpala. Kolejny problem jaki zauważyłem to brak regulacji lusterek z lewej jak i z prawej strony a także szfankujące wycieraczki. Dzisiaj auto odpaliło normalnie, lecz obroty były trochę za wysokie ale szybko się ustatkowały. Przyśpieszenie na początku jazdy było bardzo dobre. Po zatankowaniu samochodu, zaczął się on trochę dławić. Przejechałem około 15km po czym wyłączyłem silnik, bo akurat zatrzymałem się do sklepu. Po powrocie znowu pojawił się problem z odpalaniem, czekałem około 15min na pojawienie się kontrolek. Przy próbie ruszenia zaczął strasznie szarpać i zgasł, po czym kolejne 10min czekania na kontrolki, lecz samochód dalej się trochę dławił. Kolejne 2km dało radę jechać, lecz po wyjechaniu na autostradę auto nagle straciło moc. Gaz do dechy a on w ogóle nie chciał przyśpieszyć,a nawet troche zwalniał, redukowanie biegów nie pomagało, po około 15km auto odzyskało trochę mocy lecz bardzo niewiele i trochę mogłem przyśpieszyć. Nie wiem czy ma jakiś związek ale podczas tego problemu z przyśpieszaniem padał bardzo duży deszcz. Po dojechaniu do miejsca docelowego problem z mocą trochę zniknął. Dodam jeszcze, że pewnego dnia gdy przyszedłem do auta było pełne wody pod siedzeniami(gdzieś jest jakaś nieszczelność) lecz nie wiem gdzie dokładnie woda mogła się dostać i co dokładnie sprawdzić. Podsumowywując, mam dwa problemy: elektronika w aucie i brak mocy czyli raczej coś z mechaniki. Chciałbym sam trochę przy nim pogrzebać. Na początku mam zamiar sprawdzić kostkę stacyjki ponieważ sama stacyjka jest strasznie luźna a także przełącznik świateł i zajrzeć do ECU. Ogólnie samochód jest trochę zawilgocony a olej był dawno nie zmieniany i podejrzewam że może to być też jego wina. Prosiłbym o jakieś rady na co warto jeszcze zwrócić uwagę i co sądzicie o mojej diagnozie samochodu. Z góry dzięki za pomoc.
×