Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

morriso1

forumowicz
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O morriso1

  • Tytuł
    nowy

Więcej o mnie

  • Mój samochód
    Peugeot 307 2.0 HDI
  1. Witam wszystkich. Od okolo roku mecze sie z problemem w moim Pugu 307 2.0 HDI 110 2002r. Problem zaczal sie kiedy pewnego razu jechalem na autostradzie okolo 140kmh i wtedy wyskoczyly mi dwa bledy: Anti Polution Fault i ASR/ESP. Auto nagle stracilo moc. W takim trybie mozna bylo jechac maxymalnie 130kmh. Co zauwazylem tez to brak pracy turbiny w takim trybie. Po postoju (zgaszenie i odpalenie) wszystko wracalo do normy dopoki nie przekroczylem 130kmh. Walczylem dlugo z tym problemem. Wymienilem miedzy innymi: - Nowa turbina - filtr paliwa - czujniki cisnienia - przeplywomierz powietrza -- przepustnica powietrza Potem zdecydowalem sie na wizyte w ASO i tam udalo im sie to naprawic. Jednak po kilku miesiacach problem powrocil z tym ze teraz turbina wgl nie chodzi. Od czasu do czasu lapie na 4 biegu i ciagnie ladnie do gory ale potem jak wrzuce zazwyczaj 5 bieg to znowu przestaje dzialac. Wtedy zostalo wymienione: - uszczelka turbosprezarki - przewod benzynowy - Uszczelka miedziana 12-18 EP - usczelka miedziana Joint Cuirve - uszcelka diam 50 - obejma skrecana - zbiornik FAP - wypalanie filtra FAP Ogolem duzo kasy w to wszystko poszlo i jestem bezradny. Autem musze jeszcze pojedzic z okolo rok i fajnie by bylo je zrobic wkoncu. Z reszta jakbym nawet chcial je sprzedac to ile bym dostal za auto z takim problem. Za wszelkie wskazowki bede wdzieczny. Pozdrawiam.
×