Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Daniel Kwiecien

forumowicz
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam, jeśli zły dział bardzo proszę o przeniesienie. Więc tak zaczne od tego że zanim samochód dałem do mechanika znajomego to bardzo mocno kopciło, lało olejem turbina się nie włączała prawie za każdym razem. jeśli mu depłem mocniej to zostawiał taką chmurę że nie jeden pas mógł oślepić to samo było jak z niskich obrotów dodawałem gazu. byłem 100% pewny że TURBINA do regeneracji. dałem mechanikowi żeby wyciągnął i sprawdził i dał do regeneracji. Mechanik wykręcił i powiedział że turbina jest dobra bo nie ma żadnych luzów.... zobaczył na katalizator i okazało się że jest tak zapchany że jak przyświecił światłem to nie przeszło na wylot więc przeczyścił i co się okazało. auto już odżyło ciągnie fajnie, lepiej na obroty wchodzi. lecz kopci mocno jak z niskich obrotów dodam gazu (1400-1700) i turbina się od czasu do czasu zawiesi po chwili dopiero zacznie chodzić. (jak turbina się zawiesi to tak kopci że szok...) co to może być panowie ? czy turbina do regeneracji jednak ? czy może wystarczyło by ją przeczyścić ??
×